Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      849


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.377


  3. Stranger_

    Stranger_

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      45


  4. HaNotsri

    HaNotsri

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      66


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/10/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.252 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής (ΜΕ) είναι το σύνολο των σχεδίων που αφορά τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες, τα χαρακτηριστικά των υλικών και τις μεθόδους κατασκευής του έργου. Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της Αρχιτεκτονικής Μελέτης, ενώ ο σκοπός της είναι να καλύψει κάθε κατασκευαστική πτυχή του έργου, μέχρι την παράδοσή του. Η ομάδα Μηχανικών και Σχεδιαστών που την υλοποιούν, οφείλουν να ακολουθούν ένα πλαίσιο σαφήνειας και απλότητας, έτσι ώστε να είναι κατανοητή σε όλους όσους εμπλέκονται στο έργο· από τον Ιδιοκτήτη και τον προμηθευτή, μέχρι τον Μηχανικό, τον Διακοσμητή και τον υπεργολάβο. Ο Project Manager του έργου, κατευθύνει και συντονίζει τη σχεδιαστική ομάδα ώστε να συγκεντρώνει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, να τις διοχετεύει προς τα εμπλεκόμενα μέρη και τελικά να συνδέσει την ομάδα με τον Ιδιοκτήτη (ή κύριο του Έργου). Η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής για να είναι υλοποιήσιμη όταν συνταχθεί, χρειάζεται μια απαραίτητη προϋπόθεση. Την εξαίρετη γνώση της κατασκευαστικής διαδικασίας και των τεχνικών μεθόδων βάσει των κανόνων της τέχνης και της επιστήμης. Δεν αρκούν μόνο οι θεωρητικές γνώσεις της επιστήμης του Πολιτικού Μηχανικού / Αρχιτέκτονα που είναι προαπαιτούμενες ώστε οι προτάσεις της ΜΕ να είναι σύμφωνες με τους κανονισμούς και τους ευρωπαϊκούς κώδικες. Χωρίς την κατασκευαστική εμπειρία, μία Μελέτη Εφαρμογής θα είναι ουσιαστικά μη υλοποιήσιμη. Σημαντική σημείωση: Πριν την εκπόνησή της, συστήνεται ανεπιφύλακτα να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία λήψης της Άδειας Δόμησης. Σε περίπτωση τροποποιήσεων των μελετών της Πολεοδομίας, αυτές θα επηρεάσουν την ΜΕ και η αναθεώρησή της, είναι μία επίπονη και χρονοβόρος διαδικασία με σημαντικό κόστος. Η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής αναλύεται στις παρακάτω φάσεις: Λεπτομερής Σχεδιασμός Τεχνικές Προδιαγραφές Χρονικός Προγραμματισμός 1. Λεπτομερής Σχεδιασμός Ο λεπτομερής σχεδιασμός είναι το στάδιο όπου εκπονούνται τα κατασκευαστικά σχέδια (π.χ. κατόψεις και όψεις λουτρών, κατασκευαστικές λεπτομέρειες δαπέδων, ξυλουργικών, τοιχοποιίας, ξηράς δόμησης κλπ.). Τα σχέδια είναι σε μοντέλα 2D κι όπου απαιτείται και σε 3D για να υπάρχει η απαιτούμενη σαφήνεια και κατανόηση των κατασκευαστικών λεπτομερειών από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη του Έργου. Η διαδικασία κατασκευής μιας κατοικίας ποικίλει ανάλογα με τη μορφή, τον τόπο, την πολυπλοκότητα και τις απαιτήσεις του Ιδιοκτήτη. Έτσι, κι ο λεπτομερής σχεδιασμός ποικίλει από κατοικία σε κατοικία και γενικά από έργο σε έργο ακόμα κι αν αυτά είναι συναφή μεταξύ τους. Ενδεικτικά λοιπόν, ο λεπτομερής σχεδιασμός συνίσταται στην παρακάτω λίστα σχεδίων: Αρχιτεκτονικά Διάταξη Περιβάλλοντος Χώρου σε Κλίμακα 1/50 ή 1/100 ή 1/200 Διάγραμμα Εκσκαφών σε Κλίμακα 1/50 ή 1/100 Κατόψεις όλων των Στάθμεων σε Κλίμακα 1/50 Όψεις Κτηρίου σε Κλίμακα 1/50 Τομές Κτηρίου σε Κλίμακα 1/50 Κατασκευαστικές Λεπτομέρειες: Τομή Οπτοπλινθοδομές – Σενάζ Τομή Οπτοπλινθοδομές με Ηχομόνωση Τομή Ξηρά Δόμηση (Τοιχοποιίας διπλής, Επένδυσης, Ψευδοροφής, Κρυφών φωτισμών) Τομή Θερμομόνωση Δοκών – Υποστυλωμάτων Τομή Θερμομόνωση – Υγρομόνωση Υπογείων και/ή Φυτεμένων Δωμάτων Τομή Δαπέδου Ενδοδαπέδιας Θέρμανσης Τομή Υγρομόνωση Τοιχείων Υπογείων και Θεμελιώσεων Τομή Υγρομόνωση Κολυμβητικών Δεξαμενών Τομή Επιστρώσεις Δαπέδων Τομή Επιστρώσεις Δαπέδων Λουτρών και WC Όψη και Κάτοψη Επικαλύψεων Λουτρών και WC Τομή Επιστρώσεις Δαπέδων Κλιμακοστασίων και Πλατύσκαλων Τομή Επιστρώσεις Δαπέδων Εξωστών και Βεραντών Τομή Δάπεδα Υπογείων Αποθηκών και Μηχανοστασίων Κάτοψη Όψη και Τομή Ερμαριών Υπνοδωματίων, Κουζινών, Λουτρών, πάγκων Ηλεκτρομηχανολικά Σχέδια Διάταξη δικτύων Η/Μ Περιβάλλοντος Χώρου σε Κλίμακα 1/50 ή 1/100 ή 1/200 Άνωψη οροφής φωτιστικών σωμάτων σε Κλίμακα 1/50 Φωτισμός Περιβάλλοντος Χώρου σε Κλίμακα 1/50 ή 1/100 2. Τεχνικές Προδιαγραφές Το τεύχος Τεχνικών Προδιαγραφών είναι τα πρότυπα της κατασκευής και το σύνολο των απαιτήσεων τις οποίες ακολουθούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη του έργου. Αποτελείται από τα παρακάτω παραρτήματα: Υποχρεώσεις Αναδόχου Προδιαγραφές Υλικών Κανονισμοί και Πρότυπα Πλάνο Υλικών και εγκατεστημένου εξοπλισμού Μεθοδολογία για κάθε στάδιο της κατασκευής 3. Χρονικός Προγραμματισμός Κατά την εκπόνηση του λεπτομερούς Σχεδιασμού, συντάσσεται το Χρονοδιάγραμμα του Έργου. Αυτό πλέον βασίζεται στην πραγματική εικόνα της κατοικίας και της αγοράς, τις παραδόσεις των υλικών και τους απαιτούμενους πόρους, και όχι σε αφηρημένες παραδοχές. Η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής δεν είναι απλώς ένα σετ σχεδίων. Αποτελεί τον πλήρη οδηγό κατασκευής για την παράδοση ενός έργου αξιόπιστου κι αισθητικά άρτιου. Όλα αυτά, πάντα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του Ιδιοκτήτη. Τι εξασφαλίζει μια πλήρης αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής; Αποφυγή υπέρβασης του αρχικού εκτιμώμενου προϋπολογισμού. Δυνατότητα ελέγχου από τον Ιδιοκτήτη για την ποιότητα του έργου. Αποφυγή παρερμηνειών της Σύμβασης και του Αντικείμενου Εργασιών. Ομαλή εξέλιξη εργασιών Άρτια επίβλεψη του έργου. Τελικό αποτέλεσμα όπως ακριβώς το φαντάστηκε ο Ιδιοκτήτης. Αρτιότητα, αξιοπιστία και έγκαιρη παράδοση του έργου. Ομαλή Συνεργασία μεταξύ Ιδιοκτήτη και Αναδόχου. Cover Closet Plan Facade Closet Χωρίς την αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής, μπορεί να προκύψουν θέματα που πρέπει να λυθούν άμεσα. Αυτό πολλές φορές οδηγεί σε κακοτεχνίες, υπερβάσεις κόστους κατασκευής και αποσυντονισμό των συνεργείων. Ο προϋπολογισμός της κατοικίας βασίζεται πλέον σε πραγματικά στοιχεία και όχι σε παραδοχές. Έτσι εξασφαλίζει στον Ιδιοκτήτη μία “κλειδωμένη” τιμή μέχρι το τέλος του έργου, αλλά και μία ομαλή συνεργασία με τον Ανάδοχο χωρίς διαφωνίες και παρερμηνείες. Τέλος, εξίσου σημαντικές είναι η Αισθητική κι Αρχιτεκτονική του έργου όπως ακριβώς την επιθυμεί ο Ιδιοκτήτης. Οι υφές, τα υλικά, τα πάχη και οι διατομές κάθε δομικού υλικού είναι αυτά που συνθέτουν μια καλαίσθητη κατασκευή. Επειδή όμως η αισθητική κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική, η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμογής σάς εξασφαλίζει ότι το τελικό αποτέλεσμα θα συνάδει με τη δική σας αισθητική, την εργονομία, τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία.
    1 point
  3. Καλησπέρα Άκη-Όσες αυθαίρετες κατασκευές έχουν ολοκληρωθεί πριν τις 28-7-11,θα υπαχθούν προς ρύθμιση.Οι μετά το '11 απλά θα αναφερθούν στην Τεχνική έκθεση της ρύθμισης-όπως διαπιστώθηκαν- σημειώνοντας ότι δεν μπορούν να ρυθμιστούν λόγω ημερομηνίας ολοκλήρωσης. Για τις μετά τις 28-7-11,θα ακολουθηθεί η διαδικασία του άρθρου 94 (είτε νομιμοποιούνται με άδεια,είτε διατηρούνται,είτε κατεδαφίζονται). Το 106 αφορά αποκλειστικά νομιμοποίηση αυθ/των πριν τις 28-7-11,το 94 όλες τις ενέργειες και κυρώσεις για τα μεταγενέστερα.Συνδυασμός στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν προβλέπεται.
    1 point
  4. Σταθερά (μη ανοιγόμενα) παράθυρα επιδοτούνται φαντάζομαι με τις ίδιες τιμές με τα ανοιγόμενα έτσι δεν είναι ; Ή δεν επιδοτούνται καθόλου;
    1 point
  5. Αναφέρεσαι στο καθεστώς του αρθρου 39/παρ.9; https://www.efka.gov.gr/el/me-misthotoi/yperesia-apodoches-symbaseon-par-9-arthroy-39-n-43872016-dpy
    1 point
  6. Άριστα. Όταν ο κύριος Αμυράς δηλώνει ότι όταν καίγεται μια έκταση, λόγω της υποχρέωσης να κηρύσσεται αναδασωτέα και λόγω της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι πολύ πιο δύσκολο να εγκριθεί μια μελέτη περιβαλλοντικών όρων για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, βασίζεται στο τελεσίδικο της 2499/2012 (link) ολομέλειας του ΣΤΕ που επιτρέπει εγκατάσταση αιολικού πάρκου σε αναδασωτέα έκταση χωρίς την προϋπόθεση της άρσης της απαγόρευσης και με αποδοχή σκληρώτερων περιβαλλοντικών όρων. Άρα λοιπόν αφού ο Υφ.ΠΕΝ λέει "άσπρο" δεν μπορεί ο Υπ.ΠΕΝ να λέει "μαύρο". Επομένως είναι πολύ πιθανό η απόφαση του ΥΠΕΝ περί ανάκλησης των αρχικών αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας αιολικών στην Εύβοια να είναι στην κατεύθυνση της αναβάθμισης των περιβαλλοντικών όρων, αφού στο μεταξύ το δάσος κάηκε και η περιοχή του κηρύσσεται αναδασωτέα. Αν, και πάλι λέω "αν", πράγματι συμβαίνει αυτό θα το δούμε οσονούπω. Τότε η απόφαση του κου Σκρέκα δεν θα κρύβει κανένα λαϊκισμό, ούτε συνωμοσία, ούτε θα υπάρχει κανένα "υπόγειο Μπρα Ντε Φερ", αλλά θα είναι πολύ ρεαλιστική. Δεν μπορεί ο ένας εργολάβος, να μπαίνει σε καμένη δασική έκταση με αυστηρότερη ΜΠΕ και ο άλλος να κάνει πάλι το ίδιο με την προγενέστερα αναφερόμενη σε υγειές δάσος, ακόμη και αν είναι ο ίδιος εργολάβος και στις δύο περιπτώσεις. Όσο για το γεγονός ότι δήθεν δημοσιεύτηκε καθυστερημένα μια προειλημμένη απόφαση που δεν ισχύει τελικά, επαναλαμβάνω ότι το θεωρώ "πιτσικουλιές".
    1 point
  7. Στο ΓΟΚ (85) προσμετρούσε στη δόμηση. Πάντα με το εξωτερικό περίγραμμα.
    1 point
  8. Η Νομική είναι η επιστήμη σου. Εμένα δεν είναι. Βλέπω όμως, δεν ξέρω αν είναι λάθος και θέλω τη γνώμη σου περί αυτού, ότι όσο υπάρχει πάνω από τις συνταγματικές διατάξεις περί προστασίας των δασών μια άλλη που λέγεται "δημόσιο συμφέρον" δεν μπορούμε να στηριχθούμε σε μια σαφή συνταγματική ερμηνεία περί της χρήσης των καμένων δασικών εκτάσεων. Παράδειγμα: Αν η ΡΑΕ παρουσιάσει στο ΣΤΕ μια γνωμοδότηση ότι από τη μη εγκατάσταση ανεμογεννητριών στο όρος "Μπούμπουρη", που προσφάτως κάηκε, το δημόσιο ζημιώνεται από πολλούς και διαφόρους παράγοντες 500.000 ευρώ την ημέρα, το καμένο δάσος πάει περίπατο. Παίρνεις και μια ωραία απάντηση απ' το υπουργείο πως η γνωμοδότηση αυτή βασίστηκε σε όλους τους κανόνες της επιστήμης του περιβάλλοντος, της ενέργειας και της οικονομίας και γεια - χαρά. Σχετικώς άσχετο: Με έχουν πληροφορήσει κάποιοι φίλοι νομικοί ότι η έννοια της δημοσίου συμφέροντος, σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που ορίζεται* στο ελληνικό σύνταγμα, ορίζεται σε ΟΛΑ τα συντάγματα, όλων των ευρωπαϊκών χωρών. *Το "ορίζεται" είναι επίσης σχετικό.
    1 point
  9. Απ' το προ-προηγούμενο link: "Επί της ουσίας, όμως, η έγκριση των αιτήσεων αυτών δόθηκε στις 15 Ιουλίου από την Ολομέλεια της Αρχής, πολύ πριν τα γεγονότα του Αυγούστου. Απλά, οι σχετικές αποφάσεις δημοσιοποιήθηκαν στη Διαύγεια στις 23 Σεπτεμβρίου, προκαλώντας θυελλώδεις αντιδράσεις από τον δήμαρχο Ιστιαίας-Αιδηψού Γιάννη Κοντζιά." Πως το λένε αυτό, "Πιτσικουλιές";
    1 point
  10. Μα εδώ άλλα γίνονται! Αντί η "κυβέρνηση" - τα εισαγωγικά δεν είναι τυχαία, έχουν το νόημά τους - να επισπεύδει τα δασοτεχνικά, τα αντιπλημμυρικά και τις αναδασώσεις, προωθεί την εγκατάσταση ανεμογεννητρών! Εντάξει θα μπουν δε λέω, από το 2014 το ψήνουν αλλά...Να ρωτήσω κάτι τον κο Αμυρά: Πότε πρόλαβαν και εγκρίθηκαν οι μελέτες περιβαλλοντικών όρων που μας έλεγε ότι ήταν δύσκολο...Και πότε πρόλαβαν και τις κατέθεσαν...Έτοιμες τις είχαν; Μπα σε καλό τους. Ακόμα δεν έχει λήξει ούτε η αντιπυρική περίοδος που κάηκαν τα συγκεκριμένα δάση. Πολύ μυστήρια πράγματα γίνονται εδώ πέρα. Και σταμάτησε και ο Χαρδαβέλας τις εκπομπές με τον "Κόσμο του Ανεξήγητου". Μαζί με τη σπηλιά του Νταβέλη, το αντιτορπιλικό "Λέων" και τους 'Έψιλον" να βάλει και τις φετινές πυρκαγιές στην Ελλάδα.
    1 point
  11. 1. Για να έχει ήδη μεταφερθεί η δήλωση, απαιτείται να έχει ανέβει στο σύστημα Εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη στο διαχειριστή μηχανικό για το σκοπό αυτό. Αν δεν έχει ανέβει την ευθύνη φέρει ο διαχειριστής μηχανικός αυτής.... 2. Για να αναλάβει άλλος μηχανικός απαιτείται παραίτηση του ήδη διαχειριστή μηχανικού μέσω της γνωστής διαδικασίας του ΤΕΕ... Όπότε, δέσε πρώτα το γαϊδαρό σου, διότι κινδυνεύεις να μείνεις με το "μολύβι" στο χέρι... 3. Ο Ν.4178 δεν ισχύει σήμερα. Οπότε η δήλωση θέλει νέα μεταφορά στο Ν.4495 και ολοκλήρωσή της εκεί. Αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη όλων των παραμέτρων από το νέο μηχανικό που φιλοδοξεί στην ανάληψή της, πριν την ανάληψή της .. 4. Για να μείνει έτσι μετέωρη, κάποιο λάκκο έχει η φάβα...
    1 point
  12. Δεν είναι στοιχείο ότι πήρε ρεύμα το 1984? Για σκέψη το βλέπεις εσύ? Ιάσωνα, σε ευχαριστώ για το copy-paste της νομοθεσίας. Έκανες τον κόπο να μου παραθέσεις τα ηδη γνωστά εδώ και χρόνια. Το ερώτημά μου εστίαζε αλλού αλλά εσύ μαζί με τον harc μάλλον δεν μπήκατε στο νόημα. Δεν πειράζει. Ευχαριστώ για τον χρόνο.
    1 point
  13. Version 1.0.0

    330 downloads

    Με αφορμή πρόσφατης συζήτησης ΔΕΔΔΗΕ : ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ
    1 point
  14. Οταν το φωτιστικό είναι LED 40W, τοτε η ισχυς ειναι 40W. Για την ακριβεια θα πρεπει να δεις και τις απωλειες του driver (συνήθως ενσωματωμένο). Η διάταξη αυτή είναι η πλέον κλασσική τροφοδότηση. Ως προς τον υπολογισμό της πτώσης τάσης έχουν αναπτυχθεί έτοιμες φόρμες υπολογισμού, που δυστυχώς δεν μπορώ να σου στείλω. Η λογική είναι πως υπολογίζεις την πτώση τάσης σε κάθε ένα τμήμα θεωρώντας πως κάθε 3ν το ρεύμα που διατρέχει τον ουδέτερο αγωγό είναι μηδενικό ενω στις άλλες περιπτώσεις περίπου ίσο με το ρεύμα της φάσης. Σημειωτέον, πως η πτώση τάσης δεν είναι το μοναδικό κριτήριο που θα πρέπει κάποιος να ελέγχει.
    1 point
  15. @subrosaval<>Το αγνοείς και προχωράς παρακάτω.
    1 point
  16. Ουσιαστικά το κτίριο είναι αυθαίρετο (οι εξηγήσεις περιττεύουν). Όμως -όσο και αν ακούγεται περίεργο- σύμφωνα με τον Ν. 4495/17, δεν είναι. Εάν υπάρχει οικοδομική άδεια -βάσει του άρθρου 81, παρ. 1- μία κατασκευή είναι αυθαίρετη όταν έχει εκτελεστεί καθ’ υπέρβαση της άδειας ή κατά παράβαση των ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων. Εδώ δεν έχουμε υπέρβαση, αλλά μη τήρηση της άδειας. Οι δυνατότητες είναι δύο: Είτε ακολουθείς την διαδικασία της νομιμοποίησης είτε το τακτοποιείς ως (εξ ολοκλήρου) αυθαίρετο αγνοώντας την ύπαρξη άδειας.
    1 point
  17. Το άρθρο 24 του Συντάγματος, όπως διαμορφώθηκε από την Συνταγματική Βουλή του 2001, είναι σαφώς δικαιότερο από το προηγούμενο του 1975 γιατί δίνει το "δικαίωμα" σε όλους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη εναντίον αποφάσεων του κράτους περί διαχείρισης δασικών εκτάσεων. Παραμένει όμως - και σωστά - το δικαίωμα στο κράτος να επιτρέπει παραγωγικές και άλλες δραστηριότητες μέσα σε δασικές εκτάσεις για λόγους "δημοσίου συμφέροντος". Αυτό ακριβώς το "δημόσιο συμφέρον" είναι που θέλει εξέταση, όχι μόνο ως προς τον επιστημονικό του ορισμό αλλά κυρίως προς τον ουσιαστικό του προσδιορισμό. Τι είναι δλδ αυτό το κράτος και σε ποιον λογοδοτεί και ποιοι είναι εκείνοι που αντιδρούν και τι θέλουν τελικά. Είναι όμως άλλο το θέμα της διάθεσης μέρους υγειών δασικών εκτάσεων σε παραγωγικές δραστηριότητες για το δημόσιο συμφέρον και άλλο το θέμα της διάθεσης των ΚΑΜΕΝΩΝ δασών (βαρέως τραυματισμένης φύσης) σε παραγωγικές δραστηριότητες...για το δημόσιο συμφέρον πάλι...λέει. Αυτοί λοιπόν οι 9 σύμβουλοι του ΣΤΕ που αντιτίθενται στην διάθεση των καμένων δασικών εκτάσεων σε οποιαδήποτε δραστηριότητα πέραν της αναδάσωσης, ούτε βλάκες είναι, ούτε λένε για να πουν, ούτε γράφουν για να γράψουν. Και βεβαίως το πολύ ειδικό αυτό θέμα ΔΕΝ είναι λυμένο από κανένα Σύνταγμα και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύνεται από οποιοδήποτε Σύνταγμα.
    1 point
  18. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, επειδή δεν υπάρχει αυθαιρεσία.
    1 point
  19. Από το άρθρο του κου Μενουδάκου: "Αντιθέτως, η απαγόρευση εγκατάστασης σταθμού αιολικής ενέργειας σε αναδασωτέες εκτάσεις θα δημιουργούσε ισχυρό κίνητρο εμπρησμού για όσους αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα, οι οποίοι, όπως έχει αποδειχθεί, είναι πολλοί." Δηλαδή όσοι αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα είναι και εν δυνάμει εγκληματίες...Είναι, σα να λέμε, τόσο το μίσος τους για την αιολική ενέργεια που θα γινόντουσαν ακόμη και εμπρηστές προκειμένου να την αποτρέψουν. Κάτι σαν...ψυχοπαθείς. Και επιπλέον λέει, έχει αποδειχθεί (;) ότι είναι πολλοί όλοι αυτοί... Τα θερμά μου συγχαρητήρια και στον ίδιο και στην κυβέρνηση. Δεν του ζητάμε αποδείξεις γι' αυτά τα οποία ισχυρίζεται, ξέρουμε ότι είναι μάταιος ο κόπος, θέλουμε μόνο να τον πληροφορήσουμε ότι οι κύριες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στην εγκατάσταση ανεμογεννητριών είναι σε περιοχές Natura και όχι γενικώς δασικές. Να του υπενθυμίσουμε δε ότι οι περιοχές αυτές δεν είναι απαραιτήτως δάση...
    1 point
  20. Αγαπητέ συνάδελφε, Μήπως έχεις υπόψη σου κανένα λογισμικό επεξεργασίας αρχείων τύπου SINEX;
    1 point
  21. Δε δηλώνεται σε ΦΚ αυτή η αυθαιρεσία! Θα κανεις δήλωση για ότι αυθαιρεσία είναι προ της 28/07/2011. Απο κει και πέρα για την αποθήκη θα ακολουθήσεις τη διαδικασία του 94 που χοντρικά είναι: -αυτοκαταγγελία στην ΥΔΟΜ -προστιμο ανέγερσης-διατήρησης -εκδοση άδειας νομιμοποίησης-κατεδάφισης Σε καμιά περίπτωση διαπιστωμένη αυθαιρεσία μετά την 28/07/2011 δε δηλώνεται σε ΦΚ. Αφου λές οτι είναι τον 10/11 σημαίνει ότι έχεις κάποιο στοιχείο που σε "καιει" ώς προς το προ 28/07/2011.. Δλδ καποιο στοιχείο που σε καίει για αυτο το τρίμηνο....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.