Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/10/2021 σε όλες τις περιοχές
-
Θα πρέπει να ανοίξω ξεχωριστό θέμα για αυτές τις ελλείψεις, αλλά προς το παρόν μπορώ να σου αναφέρω μερικές: 1) Δεν κάνει μετάθεση διαγράμματος ροπών σε δοκούς. 2) Δεν λαμβάνει υπόψη του τον οπλισμό πλακών στο συνεργαζόμενο πλάτος πλακοδοκών (σημαντικό στον ικανοτικό έλεγχο). 3) Δεν κάνει έλεγχο λειτουργικότητας παρά μόνο υπολογίζει τα ελάχιστα βάσει του κριτηρίου απαλλαγής απο τον έλεγχο. 4) Δεν κάνει έλεγχο συνάφειας κόμβου δοκού-στύλου. 5) Δεν υπολογίζει την απαιτούμενη επαύξηση εντατικών μεγεθών σε μαλακό όροφο. 6) Συνυπολογίζει στον υπολογισμό του ΚΕΣ και τα δευτερεύοντα υποστυλώματα. 7) Τις υψίκορμες δοκούς, τις αντιμετωπίζει οσάν κανονικές. και πολλά ακόμα. Εσύ @Αλέξανδρος έχεις διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα;1 point
-
Μην αγχώνεσαι χωρίς λόγο. Τα διαγράμματα για πράξεις, τα συντάσσουμε όπως πάντα. Αυτά που υποβάλλονται στη β.δ. για τον ΚΗΔ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κτηματολογίου. Πρόκειται για δύο διαφορετικές περιπτώσεις.1 point
-
"15. Τι σημαίνει η δήλωση «τα στοιχεία του υποβληθέντος διανυσματικού αρχείου είναι ταυτόσημα με αυτά του υποβληθέντος αρχείου εικόνας» Με τη δήλωση αυτή ο συντάκτης μηχανικός επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει ασυμφωνία ανάμεσα στα χωρικά και περιγραφικά στοιχεία της εικόνας του διαγράμματος και στα στοιχεία που περιέχει το διανυσματικό αρχείο" Από τις ερωτήσεις - απαντήσεις στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών διαγραμμάτων.1 point
-
Εκανα το εξής ερώτημα : Ερωτώ εάν επιτρέπεται στο Τοπογραφικό Διάγραμμα που θα χορηγήσω στον συμβολαιογράφo μετά την απόκτηση ΚΗΔ , να εχω παγώσει τα layer της ΕΚΧΑ , ώστε να μην εκτυπώνονται πολλαπλές γραμμές και να αλλάζει η εμφάνιση του σχεδίου ως πρός τα χρώματα. Μήπως θεωρηθεί οτι το Διάγραμμα δεν ειναι ταυτόσημο με αυτό που έχει πάρει ΚΗΔ ; και μου απάντησαν : Όχι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αρκεί να φαίνονται τα απαραίτητα στοιχειά του διαγράμματος.1 point
-
ηθελα απο χτες να απαντησω σε αυτο. Μηχανικοι των τραπεζων, ειμαστε εμεις οι ίδιοι οι μηχανικοί, που κανουμε "τακτοποιησεις", δεν ειναι καποιοι "ξενοι" ως προς το επαγγελμα. Προφανως ειναι μηχανικοι τραπεζων και καποιοι απο τους μηχανικους που παιρνουν τον λογο εδω στο φορουμ και βεβαια ολοι οι υπολοιποι που μας διαβαζουν. ΣΩΣΤΑ ζητανε την πληρη τακτοποιηση "ακομα και των παραθυρων", για να εγκρινουν ενα δανειο. Και, προφανως, δεν υπαρχει λογος να μην ειναι πληρως τακτοποιημενο ενα ακινητο. Ουτε να αναλαμβανει ο αγοραστης την τακτοποιηση καποιων αυθαιρεσιων κατ. 3., με αγνωστο ποσον εξοδων [ή αλλων δυσχερειων που μπορει να προκυψουν λογω συνιδιοκτησιας κλπκλπ] Ας μην τα βαζουμε με εμας τους ιδιους, που κανουμε την δουλεια μας οπως οριζει ο νομος. Το φταιξιμο ειναι σε αυτους που συνεταξαν τους νομους και γεννησαν μερικες δεκαδες -ανυπαρκτων- αυθαιρεσιων, για εισπρακτικους και μονον λογους.1 point
-
εκτιμώ ότι μας απασχολεί περισσότερο απο ότι πρέπει η ηλεκτρονική υποβολή, τα layers, τα πάχη ταυτόχρονα οι μελέτες (οι καλοπληρωμένες μελέτες του Εθνικού Κτηματολογίου) έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα. Υπάρχουν λοιπόν αυξημένες απαιτήσεις για το δωρεάν κτηματολόγιο ( προκύπτει έμμεσα απο τα διαγράμματά μας) λες και οι υποβολές γίνονται σε φορείς που στελεχώνουν μη μηχανικοί. Ας ασχοληθεί και το Εθνικό Κτηματολόγιο 10 λεπτά με το κάθε διάγραμμα που υποβάλεται όχι όλα έτοιμα.......1 point
-
1 point
-
Το είπαμε : Οι τιμές αυτές δεν είναι για χρήση . Είναι "μουσειακές" οι τιμές αυτές. Ούτε που ξέρουμε με τι τρόπο υπολογίστηκαν ή δόθηκαν οι παραπάνω γεωγραφικές τιμές του φ & λ. Προέρχονται από τριγωνισμό προ του 1940 (!!!) Εγώ δεν ανέβηκα ποτέ στον Λ. Πύργο. Πιθανότατα όμως το σημάδι να είναι ο ιστός της σημαίας.1 point
-
Για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις: Δεν υπάρχει διάσταση απόψεων. Τόσο ο ΝΟΚ όσο και ο κτιριοδομικός, πουθενά δεν αναφέρουν ότι μπορεί να γίνει παραβίαση της ρ.γ. (ειδικά κάτω των 3 μ). Το ότι "δεν σου είπαν κάτι" στην ΥΔΟΜ, δεν σημαίνει πως ό,τι έκανες ήταν νόμιμο. Απλώς δεν τα πήραν χαμπάρι. Και δεν το έχουν σε τίποτε να ανακαλέσουν άδειες. Ακόμη όμως κι αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει διάσταση, υπερισχύει το νομικά ισχυρότερο, δηλ. ο νόμος (έναντι της υ.α.). Αυτό μπορεί να σου το βεβαιώσει ακόμη και πρωτοετής της Νομικής. Από που κι ως που οι θερμογέφυρες είναι κακοτεχνία? Τοποθέτηση εσωτερικής θερμομόνωσης προβλέπεται από τον ΚΕΝΑΚ για περιπτώσεις όπου η εξωτερική είναι αδύνατη (π.χ. τοίχος επί ορίου με όμορο). Όπως επίσης επιτρέπεται η εξωτερική θερμομόνωση άνω των 3 μ. Συνάδελφε πρόσεξε τι γράφεις, γιατί μπορεί να πάρεις στο λαιμό σου κάποιους αδαείς. Η ανωτέρω ανάρτησή σου είναι αστήρικτη νομικά και τεχνικά και, ως εκ τούτου, επικίνδυνη. Το ότι κάνεις (ή έκανες) ταρζανιές, είναι προσωπική σου επιλογή. Δεν χρειάζεται να αναζητάς συνενόχους. Σε αυτό το φόρουμ προσπαθούμε να είμαστε υπεύθυνοι δείχνοντας τον ορθό δρόμο.1 point
-
Εκτός από το γεγονός ότι δίπλα από το παρκαρισμένο καρότσι πρέπει να μπορεί να περάσει άλλο ... Το 0,90 μ. είναι το πλάτος που θεωρείται ως το ελάχιστο καθαρό σε θύρες και διαδρόμους κατοικιών από όλες τις προδιαγραφές προσβασιμότητας που είναι υποχρεωτικές : Για νέα κτήρια : Σχεδιάζοντας για όλους (Κατοικία - παράγραφος 10.3) 10.3. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Απαραίτητη προϋπόθεση για την ελεύθερη κυκλοφορία όλων των χρηστών σε μια κατοικία είναι η πρόβλεψη: 10.3.1. διαδρόμων πλάτους 1.20μ με εξασφαλισμένο σε όλο το μήκος τους ελάχιστο ελεύθερο -από κάθε εμπόδιο ή έπιπλο- πλάτος 0.90μ. για υπάρχοντα κτήρια : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: Τεχνικές Οδηγίες Άρθρο 1 Προσβάσιμες διαδρομές 1. Ως ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ νοείται η συντομότερη, συνεχής, ασφαλής και χωρίς εμπόδια πορεία, κατάλληλου πλάτους και υλικού επικάλυψης που ακολουθεί ένα άτομο με αναπηρία ή/και εμποδιζόμενο άτομο για τη μετάβασή του από ένα σημείο σε ένα άλλο. Περιλαμβάνει ισόπεδες διαδρομές, ράμπες κατάλληλης κλίσης ή/και ανυψωτικούς μηχανισμούς καθώς και την κατάλληλη σήμανση σε μορφές προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία (ηχητική, φωτεινή και ανάγλυφη). 2. Σε κάθε προσβάσιμη διαδρομή πρέπει να εξασφαλίζεται : α. ελάχιστο καθαρό πλάτος 0,90μ, ελεύθερο από παντός είδους εμπόδια (εξοπλισμοί, μόνιμα ή προσωρινά αποθηκευμένα υλικά κ.λπ.) καθ’ όλο το μήκος της και ελεύθερο καθαρό ύψος 2,20μ.1 point
-
ακριβώς! και για να μην αφήσουμε απορίες: αν επιλέξουμε λεπτότοιχες τεγίδες τότε οι σύνδεσμοι ακαμψίας στέγης θα μορφώνονται από ανεξάρτητο σύστημα ("πάει βόλτα" η όποια "οικονομία")1 point
-
κατηγορία 4 (λεπτότοιχες) δεν προβλέπονται ούτως ή άλλως ως μέλη του φ.ο. στον αντισεισμικό κανονισμό.1 point
-
Όλοι οι δρόμοι (εκτός των διεθνών, εθνικών και επαρχιακών) ανήκουν στους δήμους Δημοτικός, ονομάζεται ο δρόμος εντός σχεδίου ή οικισμού Αγροτικός, ο εκτός. Οι δρόμοι των αναδασμών θεωρούνται νομίμως υφιστάμενοι αγροτικοί.1 point
-
Σίγουρα όχι στο πεδίο της άδειας. Από κει και πέρα ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα εφόσον έχεις άδεια μη ανακληθείσα να τακτοποιήσεις μόνον ότι είναι καθ' υπέρβαση αυτής. Πλην όμως το ακίνητο θα εξακολουθήσει να είναι στον αέρα διότι η άδεια θα είναι πάντα υποψήφια για ανάκληση και εννοείται στην τεχνική σου έκθεση θα αναφέρεις την πραγματικότητα. Για το λόγο αυτό έχεις επίσης το δικαίωμα να θεωρήσεις την άδεια ως κακώς εκδοθείσα και να τακτοποιήσεις τα πάντα ως αυθαίρετα. Σε κάθε πείπτωση θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να ενημερωθεί για όλα αυτά.1 point
-
Ευχαριστώ πολύ dimitris GM! Προχωράω με αυτή την υπόθεση αναλόγως. Και μπουμ: Καμια φορά έρχονται όλοι μαζί. Άσχετος πελάτης σκάει σήμερα πρωί με άλλη υπόθεση όπου έχει διαμέρισμα Α' ορόφου στο οποίο έχει γίνει συνένωση με εσωτερική σκάλα με ανεξάρτητη ιδιοκτησία "αποθήκη" ισογείου (η οποία έχει γίνει υπονοδωμάτιο). Η κατάσταση που περιγράφω παραπάνω στο συμβόλαιο και στη σύσταση ΟΙ περιγράφεται ως "διαμέρισμα α οροφου Α1 με εσωτερική σκάλα που επικοινωνεί με την Ι1 αποθήκη ισογείου", παρόμοια περιγραφή έχει και στο κομμάτι της σύστασης που αναφέρεται στην Ι1) , παρ'όλα αυτά η σύσταση τις περιγράφει σαν ξεχωριστές "διαιρεμένες" ιδιοκτησίες. Στα εγκεκριμένα σχέδια αδείας η εσωτερική σκάλα δέν φαίνεται πουθενα. Η λογική μου λέει οτι εδώ προχωράω με τακτοποίηση ναι? Βλέπω απο παλιά ποστ του 4178/13 οτι το λύνουν οι περισσότεροι με διαμερισμάτωση σε ένα απο τα επίπεδα, και κάνουν και μια παράβαση κατ.3 για τη διάνοιξη της οπής. (εννοειται οτι έχω και υπέρβαση δόμησης για την αλλαγή χρήσης στην αποθήκη κλπ, εμένα με απαχολεί το θέμα της συνένωσης πως το λύνω) προχωράω όπως και με 4178 ή υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει στον 4495? δέν είδα μέχρι στιγμής κάτι.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και sorry για το σεντόνι.1 point
-
Οπότε δεν το γλιτώνω το αναβατοριο μάλλον. Άδικο το βρίσκω. Έπρεπε να ισχύει πρόβλεψη και οχι απαίτηση για κατασκευες για ΑΜΕΑ σε τόσο μικρά έργα1 point
-
Πρακτικά, αν απέναντι από την πόρτα του θαλάμου και πέραν της απόστασης του 1.5 μ. δημιουργηθεί εσοχή σχήματος ανοιχτού "Π", δεν επηρεάζει την ανεμπόδιστη όδευση διαφυγής. Πολύ σωστά το επισημαίνεις ότι οφείλει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό, στον οποίο επιπροσθέτως δεν θα πρέπει να παραλείπονται και οι ελάχιστες διαστάσεις θαλάμου και φυσικά οι σωστές διαστάσεις φρεατίου για να μπορέσει να τοποθετηθεί ο θάλαμος ανελκυστήρα και για ΑΜΕΑ.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-