Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/10/2021 σε όλες τις περιοχές
-
Μάλλον δεν κατάλαβες, γιαυτό θα τα επαναλάβω. Ο μηχανικός (επιβλέπων) έχει (εκ του νόμου) την ευθύνη για την ορθή εφαρμογή των μελετών. Αυτό σημαίνει ότι είναι το αφεντικό στην κατασκευή. Μπορεί να απορρίψει συνεργεία και υλικά. Μπορεί να κάνει οτιδήποτε απαιτείται για μια άρτια, τεχνικά και ποιοτικά, κατασκευή. Με μιά προϋπόθεση: ότι έχει την πλήρη στήριξη και εμπιστοσύνη του κυρίου του έργου. Αν αυτή η σχέση διαρραγεί, δεν έχει λόγο να παραμένει. Αν, σε μια διένεξη, ο κύριος του έργου επιλέξει να πάρει το μέρος του εργολάβου, δεν υπάρχει περιθώριο άσκησης της επίβλεψης. Τα 3,8 €/ημ (δεν ξέρω που το βρήκες) δεν με απασχολούν. Η σωστή δουλειά πρέπει να πληρώνεται αναλόγως. Το να εξαρτούμε την ποιότητα της δουλειάς μας από την αμοιβή (την οποία εμείς έχουμε καθορίσει) είναι, τουλάχιστον, άθλιο κι εγκληματικό. Μη ρίχνεις ευθύνες σε τεε, κράτος (νόμους), παλαιούς μηχανικούς, covid, σεισμούς, κλπ. Αυτά έχουμε, και με αυτά πορευόμαστε. Αν δεν μας αρέσουν, τα αλλάζουμε (μέσω των γνωστών διαδικασιών). Μέχρι όμως την πολυπόθητη αλλαγή(?), εργαζόμαστε με γνώμονα την επιστημονική κι επαγγελματική μας αξιοπρέπεια, και σύμφωνα με τις βασικές μας αρχές. Οτιδήποτε άλλο, είναι απλώς αποποίηση ευθυνών Οι οποίες, είναι όντως πολλές και σοβαρές. Γιαυτό και το επάγγελμά μας δεν είναι για λιγόψυχους και ευθυνόφοβους. Ούτε και για σκιτζήδες. Όλοι αυτοί μπορούν κάλλιστα να ασχοληθούν με κάτι άλλο. Όπως έχω γράψει, σε προηγούμενο σχόλιο, όλα αυτά δεν είναι θεωρητικές απόψεις, αλλά απόσταγμα 40 χρόνων εμπειρίας τόσο σε κατασκευές όσο και σε μελέτες. Και για να μη μένει η εντύπωση ότι κουνάω το δάχτυλο από καθέδρας, για να φτάσω εδώ που έφτασα, έχω ξεκινήσει από χαμηλά. Και δεν έχω διστάσει να παραιτηθώ από επιβλέπων ακόμη και σε εποχές ισχνών (για μένα) αγελάδων. Τι μου έμεινε (πέραν του οικονομικού) από όλη αυτή τη διαδρομή? Η επαγγελματική και (μέσω αυτής) κοινωνική καταξίωση. Το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα (που έχω σταματήσει πλέον να εργάζομαι, και οδεύω προς τη σύνταξη) απολαμβάνω της εμπιστοσύνης συναδέλφων (αλλά και άλλων συναφών κλάδων), είναι η καλύτερη συντροφιά για τα γηρατειά μου.2 points
-
Προτείνω στους συναδέλφους να μην παραιτούνται από τις δουλείες και να απαιτούν την έξοδο των παραβατικών από τον χώρο εργασίας με οποιαδήποτε κόστος. Καταλαβαίνεις φυσικά ότι αυτά που λες έρχονται σε αντίθεση με την κοινή λογική , από την μια ο μηχανικός να αναλάβει όλες τις ευθύνες και στην κουτσουκέλα του εργολάβου , είτε παραιτείται είτε την τρώει και πάει φυλακή και δεν μιλάει για να μην δυσαρεστηθεί ο πελάτης σας !!!! , με αυτήν την λογική εκτίθεται η ασφάλεια του έργου και οι πολίτες , αλλά και το κράτος που δεν έχει θεσπίσει αξιόπιστους ελεγκτικούς μηχανισμούς . Εκτιθέμεθα συνάδελφε με αυτά που γράφουμε εδώ μέσα !!! Καλύτερα να μην μιλάμε αφού τα δεχόμαστε , εντάξει ο μηχανικός όλα πάνω του για 3,8 ευρώ την ημέρα !!! Το τεε ξεφτίλα και οι παλιότεροί μηχανικοί το ιδιο !!! Τον νόμο για τις ποινικές ευθύνες των μηχανικών τον έχετε δει λιγάκι , μέχρι πρότινος δεν ξέρω εάν άλλαξε ο μηχανικός είναι ποινικός κατάδικος όπως ένας εγκληματίας πολέμου ή ένας εθνικός καταδότης ή προδότης για την χώρα του και τιμωρείται σύμφωνα με τους παλιούς Αιγυπτιακούς νόμους , οφθαλμός αντί οφθαλμού και όδοντα αντί οδόντος αυτός και τα παιδία του . Ντροπή και αίσχος για το ΤΕΕ !!! Κρατώ μια επιφύλαξη μήπως και άλλαξε λιγάκι και από 1000 χρόνια τιμωρία και δήμευση περιουσίας το έκαναν ισόβια 25 ή 20 ετη για ολόκληρη την οικογένεια , Είναι η πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο έκτος βορείου κορέας που έχει καθεστώς , που η ευθύνη μεταφέρεται και στην οικογένεια ............. Ελπίζω να μην μας πετάνε και στα σκυλιά σε λίγο ............. Το τεε ακούγετε ............... εσύ το ακούς ;;;;2 points
-
Η ασφαλής προσέγγιση για τις τακτοποιήσεις είναι να αποδίδεις ΦΕΜ. Σε τοπογραφικά ή αποτυπώσεις για ιδιώτες δεν υποβάλεις. Αν αυτά κάποια στιγμή υποβληθούν σε Ο.Α τότε θα γίνει η κατάθεση του ΦΕΜ στα πλαίσια βεβαίως μιας νέας συμφωνίας με τον κύριο του έργου.2 points
-
Η πλάκα πρόβολος δεν θα μπορούσε ποτέ να συμπεριφερθεί σαν τετραέρειστη με λόγο πλευρών πάνω απο 2 η φυσική το λέει αυτό και όχι εγώ !!! . Αρα η πλάκα θα συμπεριφερόταν σαν διέρειστη , αλλά κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συμβαίνει διότι το μπροστινό ψευτοδόκαρο έχει τον ρόλο του στηθαίου εγκιβωτισμού της μόνωσης , γιατί δεν έχει επαρκείς οπλισμούς . Αρα το λάθος εξαρχής ήταν ότι τα πάνω σίδερα του προβόλου είτε δεν μπήκαν καθόλου , είτε δεν τοποθετήθηκαν καβαλέτα για να μείνουν στην θέση τους και κατά την σκυροδέτηση , τσολοπατήθηκαν από τα μαστόρια και μειώθηκε το στατικό ύψος του προβόλου. Η άλλη περίπτωση είναι ότι η πλάκα απουσία μηχανικού θεωρήθηκε από τα μαστόρια διέρειστη και οπλίστηκε κατά αυτόν τον τρόπο . Σε αυτήν την περίπτωση τα φορτία μοιράστηκαν στις δύο μεγάλες πλευρές της πλάκας , με την εξωτερική Μεγάλη δοκό να στηρίζεται στο δεξιό δοκάρι που αστόχησε από ολίσθηση συνδετήρων , αφού ήταν ανοικτοί και με μηδενική επικάλυψή , άρα χωρίς συνάφεια. Πιθανότερο σενάριο το δεύτερο τώρα που το ξανασκέφτομαι και όχι το πρώτο !!! @tetris O Δημήτρης 11140 έχει δίκιο πιστοποίηση συνεργείων χτες χτες !!!! έχεις ιδανική αντίληψή για τον ρόλο των μηχανικών φιλικά στο λεώ , δεν μπορεί ο μηχανικός να κρατά και το μαρκούτσι του μπετατζη και να ελέγχει την δόνηση του σκυροδέματος και να φωνάζει ΔΟΝΗΣΕ ΕΔΩ ΔΟΝΗΣΕ ΕΚΕΙ !!!!και ΞΑΝΑΔΟΝΗΣΕ !!!! Οσο συνεχίζουμε στην ιδια πορεία να φορτώνουμε σε έναν άνθρωπο όλες τις ευθύνες δεν προσφέρουμε τίποτα στην κοινωνία και βαδίζουμε στον δρόμο της οπισθοδρόμησης . Εαν το συνεργείο σιδεράδων ήταν πιστοποιημένο και εργολάβος είχε περάσει την διαδικασία των εξετάσεων σε ένα τόσο σοβαρό θέμα θα έκανε ένα τηλ στον μηχανικό για να δει πριν σκυροδετήσει γιατί θα ήταν συνυπεύθυνος να πάει φυλακή !!! πολύ απλό είναι .... η πιστοποίηση συνεισφέρει στην ασφάλεια των κατασκευών , και αυτό είναι το ζητούμενο !!! και όχι η απόδοση τιμών στον τέλειο ΜΗΧΑΝΙΚΟ που θα πρέπει να είναι πανταχού παρών για το κοινό καλό και να τρέχει σαν τον βέγγο . Οι οργανωμένες χώρες πιστοποιούν και τους μηχανικούς όταν πχ κάνουν μη γραμμικές αναλύσεις ΗΠΑ .... ή όταν οι κανονισμοί αλλάζουν πχ από επιτρεπόμενες τάσεις σε οριακή αντοχή ή από αντισεισμικό Ρουσσόπουλου σε ΝΕΑΚ ή ΕΑΚ 2000 , έχεις αντίρρηση για αυτό ;;; Μόνο στην Ελλάδα βλέπω τέτοια χαλαρότητα από πλευράς πολιτείας και αυτό είναι ήδη καταστροφικό !!!! Φυσικά η Ελλάδα ορίζεται ως η μπανανιά των Βαλκανίων, ΌΣΟ ΒΑΡΙΕΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙ!!!! , γιατί έχει ανοργάνωτη - αποσαθρωμένη και διεφθαρμένη δημόσια διοίκηση . Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο στον ΚΑΝ .ΕΠΕ πως θα εφαρμόσεις σωστά όταν κολλάς frp που πρέπει να μετράς υγρασία να εφαρμόζεις σωστά και να ξεψυρίζεις !!! την προεργασία , με μη πιστοποιημένους ;;; Μα είμαστε σοβαροί τώρα !!! Δεν έχω 40 χρόνια στην οικοδομή αλλά εκεί μεγάλωσα και πέρασα πάνω απο 20 χρόνια της επαγγελματικής μου καριέρας βράδυ πρωί , άρα εχω δεί πολλά , και ξέρω τι σημαίνει Έλληνας απείθαρχος εργολάβος . Επίσης η παραίτηση υπάρχει μόνο σαν έσχατη λύση και εφαρμόζεται σπάνια ειδικά στις ημέρες μας. Συνάδελφε γιατί να μην φύγει ο εργολάβος αντί να παραιτηθεί ο μηχανικός !! Γιατί η νομοθεσία δεν βάζει ποινές στους εργολάβους όταν δεν τοποθετούν σωστά τους οπλισμούς σύμφωνα με την υπόδειξη και τα σχέδια του μηχανικού και ο νόμος πετάει εξω από την δουλεία τον μηχανικό , αυτός πως θα ταίσει τα παιδία του εάν σε κάθε δουλεία παραιτείται , το βλέπεις σαν λύση ;;; ; Υπάρχει απάντηση ;;;2 points
-
Καλησπέρα,εντάσσεται κανονικά στην Κατηγορία 2.2 points
-
1 point
-
Συνάδελφοι νομίζω η αλήθεια συνυπάρχει και στις 2 τοποθετήσεις. Ο tetris σωστά τοποθετεί το πλαίσιο που κινείται ο επιβλέπων μηχανικός, αλλά, όταν γράφει "για μια άρτια, τεχνικά και ποιοτικά, κατασκευή", αυτομάτως συνεπάγεται και καταρτισμένα συνεργεία. Όταν λοιπόν ο ΚΤΕ επιλέγει συνεργεία ή εργολάβο, εκεί ξεκινάει μια μεγάλη περιπέτεια. Το συνεργείο πρέπει να ελεγχθεί ότι κατασκευάζει σωστά, το οποίο απαιτεί διαρκή παρουσία του μηχανικού και εκτεταμένη γνώση του μηχανικού. Η διαρκής παρουσία -χρόνος, δεν ξέρω πόσο πληρώνεται (πολλώ δε μάλλον αυτή την 10ετία), ειδικά όταν μιλάμε για διαρκή παρουσία, και η εκτεταμένη γνώση δεν ξέρω μέχρι που οφείλει να την κατέχει ο μηχανικός (και δεν μιλάω για φέροντα οργανισμό)-κάπου υπάρχει μια λεπτή γραμμή που διαχωρίζει το γνωστικό πεδίο του μηχανικού από του τεχνίτη. Παράδειγμα (αδρό): Συνεργείο etics. Ο μηχανικός θα είναι διαρκώς εκεί (και εννοώ διαρκώς, ώστε να ελέγχει την κατασκευή)? Το αν προετοιμάζεται σωστά η κόλλα (δοσολογία), το αν τοποθετείται σωστά το υαλόπλεγμα κατά το χτένισμα, το αν γίνονται ειδικές λεπτομέρειες-συναρμογές κλπ οφείλει να το γνωρίζει ο μηχανικός? (αντίστοιχα άπειρα ερωτήματα υπάρχουν για πατώματα, ελαιοχρωματισμούς, επιχρίσματα, στεγανοποιήσεις κλπ) Δύσκολη εξίσωση. Και ναι, ας πούμε οτι ο μηχανικός τα κάνει όλα αυτά. Πόσα συνεργεία πρακτικά εκεί έξω, τα εφαρμόζουν κατά γράμμα? Και πόσες διενέξεις θα έχεις, αν οι παρατηρήσεις σου είναι διαρκείς και σχολαστικές? Και πώς θα καταλήξει η συνεργασία με τον ΚΤΕ? Εύκολη εξίσωση.1 point
-
Γιατί η απομάκρυνση του εργολάβου είναι δουλειά του εργοδότη του. Ο μηχανικός οφείλει να το υποδείξει στον ιδιοκτήτη. Αν αυτός δεν συμμορφωθεί, παραίτηση. Επί πλέον, γνωρίζεις πόσο δύσκολο (από νομική άποψη) είναι να "φύγει" ο εργολάβος? Θα αφήσει την ξυλεία επί τόπου μέχρι να τελειώσουν οι νομικούρες (και βάλε), και θα χρεώσει την όποια φθορά στον ιδιοκτήτη.1 point
-
Η ορθομαρμάρωση σαν τεχνοτροπία γενικά δε πάει με καμάρες κλπ. αλλά τεχνικά γίνεται, θα κοπούν τα καμπύλα σε ευθύγραμμα τμήματα, αλλά αν ο αριθμός των κομματιών είναι μεγάλος και το μέγεθος μικρό, δεν θα δείχνει όμορφο και θα κοστίσει ο κούκος αηδόνι 😃1 point
-
Καλημέρα,οι κατηγορίες αυθ/σιών που απαιτούν στατική επάρκεια,όπως και οι εξαιρέσεις από απαίτηση,ορίζονται στο ΦΕΚ 1643Β/2018,το οποίο πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά,για να δεις αν τελικά απαιτείται ή όχι.1 point
-
Κάποτε που ενδιέφεραν οι νόμιμες αμοιβές και ο ΦΕΜ υπήρχε η άποψη ότι επειδή οι δηλώσεις αυθαιρέτων εποπτεύονται από το τότε ΥΠΕΚΑ άρα δημόσια αρχή και απαιτείται η απόδοση ΦΕΜ. Έχει μια λογική. Τίποτα το ξεκάθαρο όμως. Τα πιο παλιά χρόνια ήταν γνωστό ότι ΦΕΜ αποδίδεις μόνο σε ότι μπαίνει Πολεοδομία (άδειες, εγκρίσεις τοπογραφικές μελέτες κλπ).. Όπως σου είπαν το να αποδόσεις ΦΕΜ ακόμη και σε περίπτωση που δεν απαιτείται, δεν αποτελεί σφάλμα ούτε φορολογική παράβαση. Κάθε άλλο. Το κράτος κερδίζει διότι για ένα χρόνο ουσιαστικά του δανείζεις ατόκως χρήματα, τα οποία συμψηφίζονται με τον χρεωστικό φόρο που έχεις να πληρώσεις την επόμενη χρονιά.1 point
-
τωρα αργα που τα ειδα ολα, ...αυτο το ασφαλεστερον μονο στην Θεσσαλονικη το λενε Αυτές είναι ασφαλέστερο να φέρουν ημερομηνία 20/10/2021 (ημερομηνία δημοσίευσης του Νόμου στο ΦΕΚ) και μεταγενέστερη ημερομηνία. Η εγκυκλιος της Συντονιστικης ουδέ καν ασχολειται με νομικες...αν-ασφαλειες https://enotariat.gr/?p=10292 καλησπερα Θεοδωρε1 point
-
Καλησπέρα,η μετατόπιση θέσης κτιρίου της Κατ.3 αφορά το σύνολο του και όχι μεμονωμένους αυτοτελείς χώρους. Το υπόγειο της άδειας που δεν κατασκευάστηκε δεν αποτελεί αυθ/σια.Το υπόγειο που κατασκευάστηκε κατά παράβαση της άδειας,έχει υπέρβαση δόμησης για το τμήμα εντός αδειοδοτημένης κάλυψης,και επιπλέον υπέρβαση κάλυψης για το τμήμα που εξέχει αυτής. Η σκάλα που δημιουργήθηκε προς το αυθ/το υπόγειο έχει ήδη δηλωθεί στην πρώτη παραπάνω υπέρβαση δόμησης εντός αδειοδοτημένης κάλυψης και δεν χρειάζεται να ξαναπληρωθεί.1 point
-
Μετά το Κράτος έρχεται το κράτος και παίρνει θέση!!! Εύγε, αυτά μόνο στο Ελλαδιστάν γίνονται!!! Δηλαδή, αν δν έβγαζε εγκύκλιο η συντονιστική οι λεβέντες οι συμβολαιογράφοι θα είχαν κατεβασμένα τα μολύβια; Που είναι βρε η συντονιστική των μηχανικών, η συντονιστική των πομιδάδων, η συντονιστική των κατασκευαστών και οι λοιπές ενδιαφερόμενες συντονιστικές;1 point
-
Παιδιά αφήνω αυτό εδώ! Εγκύκλιος-Συντονιστικής-61-2021-Ημερομηνία Αυτοψίας στις Bεβαιώσεις Μηχανικών.docx1 point
-
1 point
-
Για να επανέλθω στο θέμα της κατάρρευσης , η οικοδομή από το ρεπορτάζ είναι κατασκευής 1990. Αρα πριν ΝΕΑΚ και ΝΕΚΩΣ . Γιατί θα πρέπει να συγκρίνουμε με το κανονιστικό πλαίσιο της εποχής το οποίο είναι ο κανονισμός του '54 και όχι ΕΑΚ, ΕΚΩΣ, ΚΤΣ, ΚΤΧ , EC κλπ.1 point
-
καταρχήν ξεκαθάρισε αν οι απόφοιτοι των σπουδαίων ελληνικών Πολυτεχνείων χρειάζονται πιστοποίηση ή όχι. Κατόπιν έχεις ολοκληρωμένη άποψη για την αξιοπιστία των διπλωμάτων? Εξ' ιδίων ή/και εξ' αλλοτρίων? Δηλ έχει αξιοπιστία το να δίνεις το τελευταίο μάθημα 10 χρόνια μετά τα πρώτα και μέχρι τότε να έχεις ξεχάσει τα μισά. ΝΑ πληρώνεις συμφοιτητές να σου περνάνε μαθήματα, να κάνεις αντιγραφές, σκονάκια κλπ κλπ Σε εξετάζει το ΤΕΕ αν έκανες εσύ τη διπλωματική? αλήθεια? Και τι γίνεται αν δεν την έχεις κάνει εσύ? Πάλι περνάς... Σε επιτροπή εξέτασης του ΤΕΕ έχεις συμμετάσχει ποτέ? Τα "μπουμπουκάκια" που κατά καιρούς περνάνε (και τα περνάνε) τα έχεις γνωρίσει ποτέ? Μελέτες σκουπίδια έχεις διαβάσει ποτέ? Μηχανικό σε εργοτάξιο που από την ασχετοσύνη του να γίνεται ο περίγελος των μη πιστοποιημένων τεχνιτών? Απόλαυσε την Ελλάδα που ζεις, με τα κορυφαία Πολυτεχνεία και τους σπουδαίους παντογνώστες μηχανικούς και μην ασχολείσαι με εμάς τους μίζερους και τους κομπλεξικούς. ΥΓ προφανώς δεν υποστηρίζω ότι τα παραπάνω αναφερόμενα αποτελούν τον κανόνα....1 point
-
Καλησπέρα,ναι έτσι γίνεται."Τικαρισμένο" θα το βρεις λίγο πριν βγει το επόμενο ειδοποιητήριο 9/21.Στις επόμενες ημέρες.😊1 point
-
και εδώ γελάνε και κλαίνε μαζί. ΚΑι μετά διαπιστώνουν ότι με τέτοια σκεπτικά η Ελλάδα θα είναι για πάντα Ελλάδα...... ΥΓ πρέπει να είναι ένα από τα κρυφά επιτεύγματα της σύγχρονης Ελλλάδας το τμήμα ΠΜ του ελληνικού πολυτεχνείου που βγάζει τέτοιους μηχανικούς. Καμιά σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα που οι φοιτητές τους παίρνουν δίπλωμα γνωρίζοντας κάτι παραπάνω από την τύφλα τους....... Επίσης καμιά σχέση με κάτι ξεπερασμένες χώρες (τύπου Αγγλία ας πούμε)......1 point
-
Σε ευχαριστώ για την ευχή σου .Η καλή τύχη πάει παντως σε όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε ενεργά στον τομέα της οικοδομής με το υπάρχον καθεστώς.1 point
-
Σε εργοτάξιο κάτι παρόμοιο " κουφό " δεν έχεις δει δηλαδή στην καριέρα σου ? Δεν έφτασες ποτέ σε γιαπι και μόλις το κοίταξες απέξω να σκέφτηκες " τι κάνει αυτός ? Γιώτα πέντε είναι ο τύπος " ? Άστο, σου λέω είσαι λάθος . Ο Μηχανικός για να παράγει το έργο του σωστά πρέπει να έχει και τα σωστά εργαλεία . Δεν γίνεται να πηγαίνεις να δεις αμφιεριστο δοκάρι 6μ και να πηγαίνει ο άλλος στη μάντρα να κόβει τα σίδερα ένα μέτρο μεγαλύτερα και να τα πετάει μέσα στο δοκάρι , να τα δένει , να κάνουν βέλος, και αν τα δεις τα είδες. Άνθρωπος είσαι . Όταν δουλεύεις με ερασιτέχνες θα γίνουν δέκα λάθη , θα πιασεις τα οκτώ . Για να μην μιλήσω για τα καφενεία και τα στέκια που περνάνε τα πρωινά και μαζεύουν τον κάθε τυχαίο και τον φέρνουν στην οικοδομή . Σε ένα δικαστήριο βέβαια ο μηχανικός και η οικογένειά του θα την φάνε . Για αυτό επιμένω στην πιστοποίηση και στην συνυπεύθυνοτητα . Τόσο ως προς την εφαρμογή της μελέτης , όσο και ως προς τα μέτρα ασφαλείας . Καλή συνέχεια1 point
-
Εγώ δεν θα διαφωνήσω με την πιστοποίηση των συνεργείων. Οι συγκολλητές που είναι υποχρεωτικά πιστοποιημένοι δεν έκανε κακό. Ας μιλήσουμε όμως για τη δικιά μας πιστοποίηση, θεωρείτε τις εξετάσεις του ΤΕΕ επαρκή πιστοποίηση? Στας ευρώπας κ στο Αμέρικα που τους βγαίνει η πίστη να πάρουν τις απαραίτητες άδειες κάνουν λάθος?1 point
-
Αφού έμαθαν τόσα χρόνια στου κασιδι το κεφάλι , τώρα είναι καλά τα πράγματα στο σιδέρωμα . Την εποχή που χτίστηκε η οικοδομή αυτή , μόλις είχαν περάσει τα σύνορα και απλά ήταν φτηνοί . Οι δε Ελληναρες εργολάβοι της εποχής εκείνης έκαναν πλάκα ο ένας στον άλλον κάθε Παρασκευή-Σαββατο που πλήρωναν τον κόσμο για το πόσο μικρά μεροκάματα πληρώνουν. Το σταματάω εδώ . Είστε παντελώς λάθος κάποιοι και έχετε μπερδέψει την ευθύνη που θα έπρεπε Επιβλέπων και τι πραγματικά του έχουν μεταβιβασει . Δεν γίνεται να φταίει μόνο ο επιβλέποντας . Τι να λέμε τώρα .Το κόβω γιατί κουράζει . Καλή συνέχεια .1 point
-
Ρε παιδιά γράφετε και κουνάτε το δάχτυλο λες και δεν ξέρετε πως είναι τα πράγματα στην οικοδομή . Η κατασκευή αστοχησε σε εφελκυσμό . Το συνεργείο πετούσε χαρταετό και μάλλον εκείνη την εποχή μόλις θα είχε περάσει τα συνορα . Ο μηχανικός δεν έδειξε την προσοχή που έπρεπε . Τέλος πάντων , ευτυχώς δεν έπαθε κανένας τίποτα . Ποιστοποιηση στα συνεργεία χθες , αν και κάποιους τους βολεύει αυτό το χύμα γιατί με την ποιστοποιηση θα ανέβουν και τα μεροκάματα. Τώρα όλοι τα κάνουν όλα και ο μηχανικός υπογράφει . Ο καθένας έχει την γνώμη του , αυτή είναι η δική μου .1 point
-
Ας τον κρεμάσουμε τον Μηχανικό . Σύμφωνος μαζί σου . Για πες μου λίγο κατι και για την πιστοποίηση του συνεργειου . Την Δευτέρα σιδεράς , την Τρίτη πλακάς , την Τετάρτη τουβλάς ? Ήμουνα νιος και γέρασα με αυτή την ποιστοποιηση των συνεργείων. Ουσιαστικά το κράτος ρίχνεις πάντα τις ευθύνες στον μ@@@@@@κα που βάζει την τζιφρα . Λάθος του επιβλέποντα , αλλά και λάθος του συνεργείου που με την ανέχεια του κράτους δεν έχει την απαιτούμενη ποιστοποιηση. Τουλάχιστον οι νεώτεροι μηχανικοί ας μην τραβήξουν ότι τραβήξαμε εμείς οι παλαιότεροι.1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα κι από μένα-προσοχή!Στέγαστρο κι αποθήκη "προ 5 ετών",με βάση το 2021, ΔΕΝ μπορούν να υπαχθούν στην δήλωση του 4495...1 point
-
@the_topo Θα εκδόσεις βεβαίωση σύμφωνα με την παρ. 2γ άρθρου 83 Ν. 4495 (" οι υφιστάμενες αυθαίρετες κατασκευές ή οι εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις εμπίπτουν σε μία από τις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 82 και δεν υπάγονται σε καμία άλλη από τις περιπτώσεις του άρθρου 89). Η εξαίρεση για τα προ 55 βρίσκεται στην παρ 2α του άρθρου 82 του νόμου. Ισχύουν και τα υπόλοιπα που αναφέρει ο συνάδελφος, ότι στην τεχνική έκθεση θα αναγράψεις τα στοιχεία που αποδεικνύουν την παλαιότητα του κτίσματος ως προ 55. Στην ουσία μέσω της βεβαίωσης που χορηγείς, υπογράφεις με δική σου ευθύνη πλέον (βάσει των στοιχείων) ότι το κτίσμα προυφίσταται του 1955. Αν τυχόν έχουν γίνει μεταγενέστερες αυθαιρεσίες στο ακίνητο, αυτές θα πρέπει να δηλωθούν, οπότε θα πρέπει να κάνεις δήλωση υπαγωγής στο Ν. 4495.1 point
-
Υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής παλαιότερων προστίμων τα οποία αφαιρούνται. Αυτό δεν το γνωρίζω, καθότι φρέσκος. Αρθρο 88 παρ1."β) Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις για τις οποίες έχει περατωθεί η διαδικασία διατήρησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3775/2009 (Α122) ή του ν.3843/2010 (Α62) και για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται σε αυτές και με τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου. Οι ανωτέρω κατασκευές που περαίωσαν όλες τις προβλεπόμενες από τον κατά περίπτωση νόμο διαδικασίες και : αα) δεν παραβιάζουν σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης και δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) το ύψος της οικοδομικής άδειας, συμπεριλαμβανομένων άλλων αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετων αλλαγών χρήσης επί του ακινήτου, ββ) δεν βρίσκονται εντός προκηπίου, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση και επιτρέπεται η μεταβίβαση και η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος επ' αυτών. Σε περίπτωση υπέρβασης των ανωτέρω ποσοστών ή αν οι κατασκευές βρίσκονται εντός προκηπίου, η εξαίρεση από την κατεδάφιση ισχύει για το χρόνο που προβλέπεται στους νόμους 3775/2009 και 3843/2010 και επιτρέπεται η μεταβίβαση και η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος επ' αυτών. Για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση είναι απαραίτητη η δήλωση υπαγωγής στις διατάξεις του άρθρου 96 με την καταβολή παραβόλου ύψους εκατό (100) ευρώ."1 point
-
Επιεικώς απαράδεκτη τοποθέτηση. Το παρόν φόρουμ, μπορεί να έχει ως βασικό άξονα το αντικείμενο του μηχανικού, αλλά είναι ανοιχτό σε όλους. Δεν είναι μια κλειστή λέσχη ειδικού προσανατολισμού, αλλά απευθύνεται σε όποιον αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα. Και φροντίζει για τη διαμόρφωση υγιούς τρόπου σκέψης τόσο σε συναδέλφους, όσο και σε ιδιώτες. Συνεπώς εδώ, ή συμμετοχή των μηχανικών δεν είναι "εξ οφίτσιο" δεδομένη, αλλά υπόκειται στη συμμόρφωση των κανόνων που είναι κοινοί για όλους. Τέλος, ο ενημερωμένος πολίτης είναι το βασικό συστατικό μιας υγιούς κοινωνίας υ.γ. Προτιμώ τον "ξερόλα" ιδιώτη, από τον "ξερόλα" μηχανικό. Στον πρώτο, μπορείς εύκολα να αλλάξεις αντίληψη, στο δεύτερο, ίσως όχι1 point
-
Το ΤΣΜΕΔΕ είναι απλά απαράδεκτο. Το υγιέστερο και το πιο εύρωστο ταμείο της χώρας - με δική του τράπεζα - κατακρατεί τα χρήματα των αφαλισμένων του για ένα χρόνο περίπου. Στη Πάτρα τα νοσήλεια κατατίθενται στο λογαριασμό των αφαλισμένων μετά από ένα χρόνο. Με λίγα λόγια όταν αρωστήσεις πρέπει να διαθέτεις χρήματα, αλλιώς ....... Σε περίπτωση δε εισαωγής σε νοσοκομείο τα πράγματα και τα έξοδα γίνονται επικίνδυνα. Αλλά τι περιμένουμε, όταν εμείς μένουμε αδρανείς και αιματοδοτούμε και χρηματοδοτούμε τέτοιους άχρηστους οργανισμούς !!!!!1 point
-
α. Το έχω δημοσιεύσει στο "επιλογή διπλόσυχνου gps", αλλά δεν έχει ανταποκριθεί κανείς. β. Η ανάρτηση ήταν "μούφα" και ίσως έπεσες θύμα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος και του χρόνου !!!!!!! Αλλά τέλος πάντων ας μη ξανακάνουμε αυτή τη συζήτηση, νομίζω την έχουμε εξαντλήσει.1 point
-
Συνάδελφοι για το παρακάτω GPS τι γνώμη έχετε ? Πολύ δελεαστική τιμή, αλλά για τα υπόλοιπα δεν έχω καμμία πληροφόρηση. ftp://ftp.jgc.gr/OFFER/GeomaxSYSTEM_02_11.pdf1 point
-
Οι σκοποί του forum δεν είναι η αυτοδιαφήμιση. Το post της κυρίας είναι προκλητικό, απορώ με τους συντονιστές που εφαρμόζουν τη ρήση "δύο μέτρα και δύο σταθμά" σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια.1 point
-
Επειδή στου ανωτέρω ελέγχους τον ίδιο ρόλο παίζει και το ύψος h, να υποθέσω οτι θα χρησιμοποιούσες πεδιλοδοκάρια 25/180 σε κολώνες 50/50 ? Ο.Κ. μπορείς να το κάνεις. Μόνο πες μας που αγκυρώνεις τα 3/4 του οπλισμού του υπ/τος 50/50. Σε πέλμα πάχους της τάξης των 30 ~ 40 εκ. υποθέτω. Αν αυτό σε καλύπτει πάω πάσο !!!! Μπορείτε να το κάνετε όλοι με την ανάλογη ασφάλεια !!!!!1 point
-
Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές στη στατική. Ο κάθε φορέας είναι διαφορετικός και ειδικά η θεμελίωση είναι πολύ πονεμένη ιστορία (τάση εδάφους - δείκτης εδάφους - συνοχή κλπ). Αλλά για να σου απαντήσω, σε μια 6όροφη δεν μπορείς να πας κάτω από 50/140 δοκό και 200/40 πέδιλο (ενδεικτικά μεγέθη, δίχως τεκμηρίωση).1 point
-
Εχουμε ξεχάσει εντελώς το στατικό ρόλο των πεδιλοδοκών. Εδράζονται τα υποστηλώματα πάνω τους !!! Οπότε επιβάλλεται (και επιμένω) να έχουν μεγαλύτερο πλάτος απο τα υπ/τα, έστω και με τοπική διεύρυνση. Ειναι τόσο απλό, δεν χρήζει περαιτέρω ανάλυσης - κλασσική στατική παιδιά !!!! Σε ξυλότυπο οροφής θα βάζατε δοκό 40/50 σε υπ/μα 100/25 ?1 point
-
1 point
-
Αντικαθιστάς τις διατομές Η των υποστηλωμάτων με κοιλοδοκούς π.χ. 300Χ300Χ15, ή εναλλακτικά κολλάς στις δύο ασθενείς πλευρές της διατομής Η λαπάτσες 15 μμ και είσαι Ο.Κ. {ελληνική καθαρά έκφραση = Ολα Καλά}1 point
-
Να ξέρεις οτι το φορτίο 5,00 ΚΜ/μ2 είναι μεγάλο για μεταλλικό φορέα. Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζουν τα ανοίγματα. Δώσε ένα ασχέδιο.1 point
-
Δηλαδή Ilias εννοείς ότι απαλλάσονται οι δύο (2) τελευταίοι όροφοι. Παρατήρηση: Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias1 point
-
Συγνώμη, αλλά νομίζω πως αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης ενός φόρουμ μηχανικών. Επίσης με τόση έξαρση λογοκρισίας καλό θα ήταν να μπορούμε να εκφραζόμαστε και να ρωτάμε ελεύθερα ότι θέλουμε στο διαδίκτυο. Απο'κεί και πέρα όποιος δεν επιθυμεί δεν απαντάει. Εναλλακτικά θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα φόρουμ στο οποίο τα μέλη θα έχουν πρόσβαση μόνο με Αρ.Μητρώου ΤΕΕ.1 point
-
Εχω το εξής πρόβλημα στο AutoCad ξαφνικά : Οταν επιλέγω την εντολή "properties" γιά ένα αντικείμενο δεν εμφανίζει τη γνωστή "tool palette" των properties, αλλά μία άλλη άσχετη που είναι ανενεργή. Επίσης στο αρχικό φόρτωμα του AutoCad εμφανίζει το μήνυμα " Fail to create CommCntrClientSink object ". Μήπως έχει κανείς ιδέα τι συμβαίνει ?1 point
-
Η εφαρμοσμένη στατική Ι & ΙΙ του Kurt Hirschfeld είναι για μένα το Βιβλίο της Στατικής. Απλό, κατανοητό, αλλά και συνάμα δύσκολο, περίπλοκο. Εξαρτάται πως το αντιμετωπίζεις και πως το διαβάζεις. Σου δίνει λύσεις για όλα τα προβλήματα της κλασσικής στατικής, με άμεση εφαρμογή στη πράξη. Θεωρείται κλασσικό βιβλίο - όσο για τα σχόλια περί ποιότητας μετάφρασης κλπ. τα ακούω βερεσέ.0 points
-
Δεν γνωρίζω κανέναν απόφοιτο που να έχει δώσει έξω να του γράψουν όλες τις εργασίες και τη διπλωματική του, και μάλιστα να κάνει πλάκα και να υπερηφανεύεται για αυτό.. Επίσης, τα παλιά τα χρόνια δεν είχα κάνει ποτέ φοιτητικές εργασίες για ντουβάρια, προκειμένου να πληρώσω τις εισφορές μου.. Δεν θέλουμε πιστοποιήσεις διότι έχουμε διδαχτεί μπετόν 5 και οδοποιία 2! (Ένα ακόμα 250ρακι τσιπουράκι θέλουμε και ένα σκουμπρί καπνιστό ). Καλημέρα. Edit: Και επειδή μέσα στα ξερά καίγονται και τα χλωρά, εξετάσεις μετά από αποδεδειγμένη εμπείρια για ΕΔ.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-