Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. trellovoskos

    trellovoskos

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      463


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.562


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.919


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. και, εδω ειναι το κουμπι της Αλεξαινας...... Ο συμβ/φος λεει "μην αναφερεις τη λεξη κοινοχρηστα" και ολα προχωρανε - Ο πρωτος μηχανικος δεν ειδε καν μια διαφορα 60 ποντους...μπορει και να την περασε στο 5%...ή με διαμερισματωση - Ο αλλος ο μηχανικος δεν το ανελαβε - ενας τριτος "τακτοποιησε" γενικως και αοριστως - ενας τεταρτος δεν δινει βεβαιωση αργοτερα για την ΟΙ που ειχε πωληθει προηγουμενως "με ασαφεις ενεργειες" Κι ερχεται αυριο η ΗΤΑ και βρισκει στην οικοδομη αυτη 5 διαφορετικες εκδοχες του διαδρομου ή αλλων κοινοχρηστων Το θεμα ειναι οτι Εξ αρχης επρεπε να γινονται οι μεταβιβασεις οπως ο νομος οριζει, δλδ με βαση την βεβαιωση του μηχανικου και με βαση την γενικη αρχη οτι επιτρεπεται καθε μεταβιβαση με αποκλιση εως 5%, με βεβαιωση της τακτοποιησης, οπουδηποτε. Ετσι που το ψειρισαν ... και επειδη δεν υπαρχει οικοδομη που να μην εχει εστω μια παραβαση ή θα "παρανομουν" οι μηχανικοι μην "βλεποντας" αυτες τις ..λιλιπουτειες αυθαιρεσιες ή θα μεινουν εκτος συναλλαγης μερικες εκατονταδες χιλιαδες ΟΙ... Οι συμβ/φοι εβγαλαν τις γνωστες εγκυκλιους τους και ανεθεσαν και σε καθηγητη την συνταξη σχετικης γνωμοδότησης. Το ΤΕΕ ποια θεση πηρε ...ή ποια λυση προτεινε ή ποιές νομικες συμβουλες ζητησε να παρει απο εξειδικευμενους νομικους για την επιλυση ολων αυτων των προβληματων;
    3 points
  2. Μιας και είναι επίκαιρο, ας το ξαναβάλω:
    3 points
  3. Το να σου προτείνει κάποιος συγκεκριμένο λογισμικό, είναι μεγάλη ευθύνη. Αυτό που μπορεί (ο κάθε χρήστης) να κάνει, είναι να εφιστήσει την προσοχή στα κακώς κείμενα. Χωρίς να ασχολούμαι με στατικά, έχω την εμπειρία συναδέλφου (αρκετά ψαγμένου). Χρησιμοποιεί κάποια εγχώρια λογισμικά για συμβατικές κατασκευές, και μια σειρά ξένων για ειδικές περιπτώσεις (πεπερασμένα, κλπ). Πάντως, η ύπαρξη (πιστοποιημένων?) λογισμικών με σοβαρά λειτουργικά προβλήματα είναι αδιανόητη. Αν οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται στις συμβατικές τους υποχρεώσεις (αυτονόητη εφαρμογή των κανονισμών), παρά τα όσα αναγράφουν στα εγχειρίδιά τους, δεν απαλλάσσονται των ευθυνών τους. Πέραν του ότι, ελαττωματικό λογισμικό, μπορεί να οδηγήσει σε κατασκευαστικά προβλήματα. Προς τα εκεί νομίζω (εφαρμογή των κανονισμών, και πιστοποίηση) πρέπει να κινηθούν οι χρήστες. Αν κάποιος "τρελός" (βοσκός ή όχι) αποφασίσει να το τραβήξει νομικά, όλος ο κλάδος (μας) θα βγει κερδισμένος.
    3 points
  4. Συνάδελφοι έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία η οποία δηλώνει στα εγχειρίδια του προγράμματος της τι κάνει το πρόγραμμα ΑΛΛΑ: -αρκετούς ελέγχους (απο αυτούς που αναφέρει πάντα το εγχειρίδιο) το πρόγραμμα τους εκτελεί λάθος, -γνωρίζει ότι αυτοί οι έλεγχοι εκτελούνται λάθος, -γνωρίζει ότι δεν εφαρμόζει πλήρως το κανονιστικό πλαίσιο, ΚΑΙ παρόλαυτά δεν κάνει σχεδόν τίποτα για να διορθώσει την κατάσταση. Αυτή είναι η ουσία του post μου. Τώρα αν θέλει να μεταφέρει την ευθύνη στον χρήστη όπως κάνει ο @Adamtsi("ας διάβαζες τα εγχειρίδια να δεις τι κάνει το πρόγραμμα") αυτό ας το κρίνουν οι νέοι πελάτες που ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα οι οποίοι δεν πρέπει να σπεύσουν να το αγοράσουν πρωτού διαβάσουν προσεκτικά τις 2000+ σελίδες των εγχειριδίων του και λύσουν αρκετά παραδείγματα με το demo (με τους περιορισμούς που έχει...) για να δουν αν κάνει 100% αυτά που νομίζουν ότι κάνει ή αυτά που θα περίμεναν σαν αφελείς ότι θα έπρεπε να κάνει. Αν είναι δυνατόν να απαιτούμε τα αυτονόητα απο ένα πρόγραμμα. Εκεί φτάσαμε; Καθόλου άσχημη προσφορά δεν είναι, αλλά μόνο για gaming όχι για μελέτες. Εχω βρει και φθηνότερο πρόγραμμα, να το πάρω τώρα στις εκπτώσεις με ένα ζευγάρι παπούτσια που θέλω;
    3 points
  5. Για τον αγαπητό συνάδελφο @Adamtsi: Επίσης ένα όμορφο προίμιο απο το εγχειρίδιο της υπομονάδας Ο/Σ για αυτούς που έχουν διαβάζουν τα εγχειρίδια: + bonus αυτό : https://tol.com.gr/Company/work_with_us.php Αγαπητέ @loser η υλοποίηση του STRAD για την περίπτωση μαλακού ορόφου μου αρέσει (ίσως να την έχει και το FESPA), γιατί να μην ενσωματωθεί και στο ΡΑΦ; Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε τη ζωή μας δυσκολότερη. Απο το πολύ χειροκίνητο, θα πάθουμε τενοντίτιδα. Οσο για την χρονοιστορία (μυρίζομαι νέα υπομονάδα), εγώ επιμένω ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για διορθώσεις των υφιστάμενων υπομονάδων και όχι για νέα μαρκετίστικα τεχνάσματα προς άγρα πελατών. Στο τέλος θα μείνουμε με 10 ημιτελείς υπομονάδες και μια τρύπα στο νερό.
    2 points
  6. Έκανες δυναμική ανάλυση σε χωρικό φορέα - στο χέρι . ΟΚ!!! Αρα το ΡΑΦ είναι αξιόπιστο πρόγραμμα , στην ανάλυση χωρικού φορέα και πως να μην ήταν άλλώστε αφού ήδη ο Αβραμίδης έχει ελέγξει την αξιοπιστία του όχι με το χέρι αλλά με προσομοίωση στο sap2000 . Πάντως εάν ο ΤΟΛ αποφασίσει να διορθώσει τις παραλείψεις δεν είναι και τόσο δύσκολο να το πράξει , τόσο για τις παραλείψεις στις έμμεσες στηρίξεις όσο και σε όλα τα υπόλοιπα , που αναφέρει ο βοσκός . Το ερώτημα είναι γιατί εκτίθενται τόσο πολύ για λίγους μήνες δουλεία στα μητρώα ;;;;.!!!!!!! Με εντυπωσιάζει η απάθεια !!!!! Για την αύξηση εντατικών μεγεθών στις πιλοτές- μαλακό όροφο , νομίζω ότι ξεπερνιέται χειροκίνητα για την κάμψη-αξονικό από την ανάλυση διατομής που έχει και είναι το μοναδικό πρόγραμμα που το προσφέρει στους πελάτες του , και με excel για διάτμηση , αν και μπορείς από τους λόγους , ανεπάρκειας να το δείς . Τι λες βοσκέ ;;; @trellovoskos Εκείνο που έχει πολύ δουλεία είναι οι συνδυασμοί φόρτισης που εγώ θα ήθελα να υπάρχει και για τα σεισμικά φορτία όπως επίσης να υπάρχουν και χρονοιστορίες για ελαστική ανάλυση . Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι έβγαλαν πεπερασμένα μόνο για στατικές φορτίσεις σε αλμυρή τιμή !!! και δεν συμπεριέλαβαν δυναμικά πεπερασμένα στοιχεία που θα χρειαστούν και στον ΚΑΔΕΤ !! @tetris Ο ΤΟΛ δεν είναι και τόσο φτηνός εάν πάρεις μια μια τις μονάδες και όχι σε κάποιο εκπτωτικό δεκαήμερο Εκείνο πάντως που έχει πολύ δουλεία είναι η σχεδίαση των οπλισμών και απαιτείται έλεγχος από τον χρήστη και αρκετό σχεδιαστικό μόχθο !!! . Τέλος έχω να πώ για τον ΤΟΛ ότι με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ακολούθησε ωφέλησε όλους τους μηχανικούς , και ειδικά αυτούς που έχουν συμβόλαια με άλλες εταιρείες μειώνοντας τις τιμές υποστήριξης και αναβάθμισης . Το πρόγραμμα του είναι καινοτόμο και με αρκετές βελτιώσεις θα γίνει ένα απο τα καλύτερα ελληνικά προγράμματα . Αρκεί να ακούσει τους μελετητές και να μην ακολουθήσει τον δρόμο της απομόνωσης όπως κάνει μέχρι τώρα . Επίσης Παιδία εκεί στον ΤΟΛ , όταν με το καλό βγούμε από την covid εποχή να σαν βλέπουμε στα ελληνικά συνέδρια όπως βλέπουμε την 3dr ace και άλλους κατασκευαστές προγραμμάτων !!!!.
    2 points
  7. @intruder Θεωρώ ότι θα πρέπει να συντάξετε και να κοινοποιήσετε στην ΥΔΟΜ μια υπεύθυνη δήλωση που να αναφέρετε ότι σχετικά με την οικοδομική άδεια #$%#%$%, ιδιοκτήτη $%#$%, διεύθυνση και τίτλο έργου #$%^#%# : α) δεν επιβλέψατε απολύτως καμία εργασία β) δεν επιθυμείτε να είστε επιβλέπων του ανωτέρω έργου. γ) δεν απαιτείται καμία αμοιβή, αφού δεν επιβλέψατε. Στη συνέχεια όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Προσωπικά θεωρώ μεγάλο λάθος που δεν το δηλώσατε αμέσως όταν ενημερωθήκατε ότι το έργο ξεκινάει, γιατί εννοείται ότι όσο δεν το δηλώνετε, φέρετε όλες τις ποινικές ευθύνες που σας αναλογούν. Επίσης θεωρώ ότι αν ταυτόχρονα με τη δική σας παραίτηση στο πρωτόκολλο της ΥΔΟΜ, καταθέσετε αντίστοιχες ΥΔ των υπολοίπων επιβλεπόντων κατά τρόπο, ώστε καμία εργασία να μην μένει ακάλυπτη από επίβλεψη, τότε ούτε διακοπή εργασιών δεν θα γίνει!!!
    2 points
  8. Δεν ξέρω αν παρατήρησε κάνεις με ποιο εισόδημα κατατάσσεται ο ωφελούμενος πλέον στις εισοδηματικές κατηγορίες του εξοικονομώ. Αντί του κλασικού εισοδήματος επιβολής εισφοράς από το πεδίο Γ2 του εκκαθαριστικού, σήμερα αναγράφεται "Στο πλαίσιο του Προγράμματος στο ετήσιο ατομικό ή οικογενειακό «εισόδημα» προσμετρούνται το Συνολικό Δηλωθέν εισόδημα, τα Απαλλασσόμενα και Αυτοτελή Φορολογούμενα εισοδήματα καθώς και η Προστιθέμενη Διαφορά Αντικειμενικών Δαπανών, όλων των μελών της οικογένειας του αιτούντος. " Προσοχή μεγάλη
    2 points
  9. Προσωπικά, στον κύκλο του 2020 ζήταγα επιπλέον 200€, εκτός προγράμματος. Στον επικείμενο κύκλο ζητάω επιπλέον 300€ (100€ προκαταβολή κ' 200€ με την ολοκλήρωση των εργασιών). Ωστόσο, αν επιβεβαιωθεί η μείωση της αμοιβής του συμβούλου από 350€ σε 250€, θα ενημερώσω τους πελάτες ότι τα 300€ γίνονται 400€.
    2 points
  10. Δεν παίζω καθόλου με τις λέξεις και αν κάτι απεχθάνομαι είναι τις δικολαβίστικες ερμηνείες και τα ηξεις αφηξεις. Οταν λες ενσωμάτωσες ενα πρότυπο και το πουλάς χρυσάφι πρέπει να το έχεις ενσωματώσει και όχι οι μισές διατάξεις να είναι αβαβά και οι άλλες μισές μαύρο κουτί. Και όοοοοοοταν αποφασίζεις να διορθώσεις κάτι να το κάνεις με την λογική είτε του πρόσθετου plugin με εξτρα κόστος είτε με επί πληρωμή αναβάθμιση. Κάντε όλοι έναν κόπο και υποβάλλετε στις εταιρείες ένα μειλ με καμιά δεκαριά ερωτήματα. Υπόθεση 10-15λεπτών. Και μετά να δούμε τις απαντήσεις και να γελάσουμε όλοι μαζί. Η συζήτηση για τα εγχειρίδια είναι για γέλια και το πιο Light που μπορώ να πω είναι ότι είναι αφελώς αποπροσανατολιστική. Ειδάλλως ανοίξτε ένα τοπικ με θέμα "τί ωραία τα manual των προγραμμάτων, αλλά ακόμη δεν κατάλαβα πώς υπολογίζουν την κάμψη του οπλισμού".
    2 points
  11. οι αυθαιρεσιες στους κοινοχρηστους ειναι οι εξης α] Μια ΟΙ που μπηκε σε κοινοχρηστο. [πχ. τμημα διαδρομου] Τακτοποιει ο ιδιοκτητης της ΟΙ και κανει μονομερη τροποποιηση της συστασης, με το αρθρο 98. β] Μια ΟΙ σε βαρος της οποιας επεκταθηκαν τα κοινοχρηστα. [πχ μεγαλωμα διαδρομου σε βαρος ΟΙ] Τακτοποιει ο ιδιοκτητης της ΟΙ και κανει μονομερη τροποποιηση της συστασης, με το 98. γ] Αυτοτελεις αυθαιρεσιες επί κοινοχρηστων, που εξυπηρετουν ολη την οικοδομη [συνηθως μεγαλωμα της εισοδου της οικοδομης, αποθηκη στον ακαλυπτο] Δεν απαιτειται σημερα ειδικη αναφορα στη βεβαιωση νομιμοτητας. Τι θα γινει "αυριο" με την ΗΤΑ.... και τι προβληματα θα δημιουργησει μεταξυ των συνιδιοκτητων....ειναι ενα "θεμα" Προς το παρον, βαζουμε το προβλημα κατω απο το χαλί και το καρφωνουμε με κατι ταβανοπροκες...τόοοσες με το συμπαθειο..
    2 points
  12. μελλοντική εικόνα από την Ελλάδα ....
    1 point
  13. Σχετικά με τις οφειλές ΤΕΕ, έχε υπόψη ότι όταν έρθη η ώρα συνταξιοδότησης θα σου ζητηθεί βεβαίωση μη οφειλής από ΤΕΕ, οπότε θα πρέπει να πληρωθούν όλα τα χρέη. Οι ετήσιες συνδρομές που οφείλονται, πληρώνονται χωρίς πρόστιμο μεν, όμως με την τρέχουσα τιμή της ημέρας πληρωμής. Δηλαδή, ενώ τώρα η ετήσια συνδρομή είναι 65€/έτος, αν εξοφλήσεις μετά π.χ. 5 χρόνια, και η συνδρομή τότε είναι ίσως 100€/έτος, θα πληρώσεις όλα τα χρωστούμενα έτη με 100€/έτος. Αυτό που μπορείς να κάνεις επίσης, αν δεν σου χρειάζεται το ΤΕΕ, είναι να εξοφλήσεις και να διαγραφείς τώρα, οπότε δεν θα χρειάζεται να το πληρώνεις ή να το οφείλεις από δω και πέρα.
    1 point
  14. Το δεύτερο (για απλογραφικά βιβλία και τζίρο έως 100.000€). Θα πρέπει να διαβιβαστούν όμως το αργότερο έως 31/3/2022, με τα μέχρι σήμερα ισχύοντα.
    1 point
  15. Συνάδερφε @loser, σχετικά με την ανάλυση χρονοϊστορίας που ανέφερες, θα μου προξενούσε ιδιαίτερα μεγάλη έκπληξη το να δω να υλοποιείται στο ΡΑΦ, δεδομένου ότι σε σχετική προφορική συζήτηση ήταν απόλυτη και κατηγορηματική η άρνηση της εταιρίας μάλιστα με αυστηρή επιχειρηματολογία κατά της αξιοπιστίας της μεθόδου, ειδικά σε ό,τι αφορά στην προέλευση των επιταχυνσιογραφημάτων. Προσωπικά διαφωνώ ως προς το λόγο της άρνησης, αλλά όπως και να έχει, είναι το τελευταίο που λείπει από το ΡΑΦ, προηγούνται πολλά άλλα σημαντικότερα και πιο χρηστικά. Αν ήταν οπωσδήποτε να προστεθεί κάποια μέθοδος, θα προτιμούσα την παραλλαγή της ισοδύναμης στατικής μεθόδου όπως αυτή προτείνεται στον ΚΑΝΕΠΕ, όχι για την μεγάλη της αξιοπιστία της ως μεθόδου αποτίμησης, αλλά για άλλους, πολύ συγκεκριμένους λόγους που δεν χρειάζεται να συζητήσουμε τώρα εδώ. @trellovoskos, πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου στις πλάκες. Έχω ένα excel για όταν δεν μου βγαίνει ο έλεγχος λυγιρότητας και το βλέπω από εκεί. Το κακό είναι ότι μετά θέλει να επέμβεις στο τεύχος και όσο να πεις, δεν είναι και στο πιο φιλικό format για να κάνεις editing. Επίσης μιας και το ανέφερες, αυτό με τους συνδυασμούς είναι μεγάλο πρόβλημα. Πχ σε μη βατά δώματα, δύναται να έχεις g, q(catH)=0.5, s, w, αλλά το ζήτημα είναι ότι 1ον δεν πρέπει συνδυάζονται όλα αυτά μαζί όπως κάνει στον έλεγχο πλακών το ΡΑΦ, πόσο δε μάλλον με τους συντελεστές με τους οποίους το κάνει, και 2ον οι συντελεστές ψ0,ψ1,ψ2 θα έπρεπε να ορίζονται ανά φόρτιση, και όχι ανά όροφο. Στα υφιστάμενα αυτό είναι πρόβλημα με τον δεδομένο τρόπο λειτουργίας του ΡΑΦ. Πχ τμήμα από το q της στέγης, πάει και το αθροίζει στις μάζες, διότι ανάλογα με την προσανατολισμό ενός κεκλιμένου μέλους της στέγης, αυτό μπορεί να ανήκει στον άνω ή στον κάτω όροφο. Και θα πει κανείς, άλλαξέ του προσανατολισμό. Έλα όμως που μετά πρέπει να αλλάζεις και την διάταξη όπλισης....μπερδεύεται η δουλειά... Όταν ένα υφιστάμενο κτήριο είναι στην κόψη του ξυραφιού για επάρκεια, δεν θέλεις πρόσθετες μάζες, ακόμη κι αν είναι μικρή η επιβάρυνση. Κοιτάς απ' όπου μπορείς και επιτρέπεται να "ξυρίζεις" φορτία, όχι πάρε να 'χεις.
    1 point
  16. Μία απλή ΥΔ ότι το ΦΠΑ της έδρας του είναι 24% (βλ. οδηγίες πληρότητας φακέλου ΕΚΟ ΙΙ-b)
    1 point
  17. κοινοχρηστος μπηκε στην ΟΙ και αρα εχεις "απομειωση" εμβαδου. Εχεις στην αδεια 90 εχεις στην συσταση 90, χρειαζεσαι τροποποιηση. αν στη συσταση ειναι τα πραγματικα λιγωτερα, δεν θες τπτ. ...Δες τον τιτλο.... τι φαινεται; φυσικα, διαφωνω ως προς το κατωτερω "Σε βεβαιώσεις τέτοιου τύπου πάντως, αν εμπίπτετε, εγώ παίρνω και την Υπεύθυνη Δήλωση του ιδιοκτήτη με γνήσιο υπογραφής, ότι έλαβε γνώση για τις επιλογές του και επέλεξε αντί για τακτοποίηση το σύστημα "γαργάρα" ... " Και δεν ειναι σωστο, και, μαλλον χειροτερευει τη θεση του μηχανικος διοτι αυτος , σε αντιθεση με τον πελατη, "εν πληρη επιγνωσει των συνεπειων του νομου" εξεδοσε μια παρατυπη βεβαιωση. έ;
    1 point
  18. Mail από ΑΑΔΕ: ''Αγαπητέ χρήστη της εφαρμογής timologio Στο πλαίσιο των συνεχών αναβαθμίσεων για τη βελτίωση της εφαρμογής timologio ενδέχεται να αντιμετωπίσατε προβλήματα ως προς την ημερομηνία έκδοσης των παραστατικών. Σε αυτήν την περίπτωση παρακαλείσθε όπως πληκτρολογήσετε ctrl+F5, κατά την επόμενη είσοδό σας σε αυτή, για τον καθαρισμό των cookies. Ζητούμε συγνώμη για τυχόν αναστάτωση που σας προκαλέσαμε. Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων''
    1 point
  19. Αν και για τα κτήρια μετά το '89 δεν προβλέπεται αίτημα με αποκλίσεις (αυτό ισχύει για τα υφιστάμενα), ενδεχομένως σε συζήτηση με τη πυροσβεστική, να υπάρξει λύση μέσω αύξησης ενεργητικών μέτρων που να καλύπτουν τα μήκη όδευσης.
    1 point
  20. Δεν αναβάζεις δικαιολογητικά ούτε α/α αμοιβών . Στη δήλωση γράφεις οποία αμοιβή θες.
    1 point
  21. Κατά την άποψη μου η ΥΔΟΜ δεν έχει καμία δουλειά. Αν κάνεις τα παραπάνω ήτοι κοινοποιήσεις πως ουδέποτε έκανες επίβλεψη το μόνο σίγουρο είναι πως θα μπλέξει και ο ιδιοκτήτης αλλά σίγουρα και εσύ. Αυτό να το έχεις υπόψιν. Μίλα με τους συναδέλφους που ενέχονται στην επίβλεψη. Εξαρτάται πόσο έχουν προχωρήσει οι εργασίες αλλά όπως και να έχει αν επέβλεπαν οι άλλοι και όλα έχουν γίνει σωστά μπορεί να «συμμαζευτεί» εύκολα η υπόθεση και να απεμπλακείς και εσύ και ο ιδιοκτήτης. Αυτό για να γίνει θα πρέπει να φανεί πως υπάρχει απόλυτη αλληλουχία στην επίβλεψη.
    1 point
  22. τώρα τώρα και όχι αύριο συμπληρώνεις μία ΥΔ που δηλώνεις παραίτηση από την επίβλεψη. Μπορείς να γράψεις ότι άλλο θες αλλά η Υ.Δ. θα έχει ισχύ με βάση την ημερομηνία γνήσιου υπογραφής που θα λάβεις + (αναγκαίο) την υπογραφή του ιδιοκτήτη ότι την παρέλαβε από εσένα (κι αυτό καλό είναι να έχεις γνήσιο υπογραφής.) Μετά μιλάς με τους συναδέρφους σου και ξεκινούν τις όποιες διαδικασίες αλλαγής επιβλέποντος ή παραίτησης. Το σύστημα θα θεωρεί από την ημέρα που θα γίνει η διαδικασία παραίτησης ως ημερομηνία μη ευθύνης πια δικής σου. Οποτεδήποτε στο μέλλον συμβεί οτιδήποτε και υπάρξουν δικαστήρια για ζητήματα επίβλεψης θα είσαι εγκαλούμενος για το χρονικό διάστημα που είχες επίβλεψη. Ότι χαρτιά θα έχεις τότε (αχρείαστα να είναι) θα είναι χρήσιμα για να μη πρέπει να αποδείξεις (στο μέλλον) ότι δεν είσαι ελέφαντας..... Υ.Δ. ΥΔΟΜ ρωτάς τι και πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της καταβολής της αναλογούσας αμοιβής επίβλεψης σε εσένα (ακόμα και για συμβολικό 1€) στον βαθμό που έχεις κλείσει βιβλία και δεν μπορείς να κόψεις παραστατικό. Μπορεί να γνωρίζει απάντηση και άλλος συνάδερφος αυτό εδώ. Εναλλακτικά ίσως μπορεί να βολεύει (δεν το ξέρω καν) να ανοίξεις βιβλία για μια μέρα και να τα κλείσεις την ίδια ημερα. Μίλα με τον λογιστή σου για αυτό.
    1 point
  23. @ppanag Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Πράγματι μεγάλο λάθος, θέλω να το συμμαζέψω. Σκέφτομαι να επικοινωνήσω με την αρμόδια ΥΔΟΜ για να με καθοδηγήσουν πώς να το χειριστώ.
    1 point
  24. Σκέφτηκες το ενδεχόμενο να ανατρέξεις στο άρθρο 96 του ν. 4495/17 ??? (μια απλή υπέρβαση δόμησης ΚΧ είναι, αν δεν παραβιάζει πλάγιες αποστάσεις κλπ. ... φαντάζομαι έχουν αποδεικτικά ότι κατασκευάσθηκε προ της 28.7.2011 και δεν το έχουν αποδώσει στην Εκκλησία της Ελλάδος) Η απορία μου βέβαια είναι πώς γίνεται να έχει τακτοποιήσεις και να μην το έχουν συμπεριλάβει ???? Μάλλον πρέπει να διορθωθούν οι τακτοποιήσεις !!!
    1 point
  25. το δικο σου ειναι αρτιο και οικοδομησιμο Θεωρητικα, και το όμορο "τυφλο" ειναι αρτιο και οικοδομησιμο, αφου εχει εξασφαλισει διοδο δουλειας διελευσης κατα ΝΟΚ, με μεταγεγραμενη δικαστικη αποφαση. Η διελευση αυτη εχει ηδη κριθει σαν η λιγωτερη επιβλαβης για ομορα. Δεν βρισκω λογο να μην κανεις αυτα που θες, ακομα και ανοικοδομηση.
    1 point
  26. Μη του βάζεις ιδέες... Πάντως με τη διαφάνεια δεν πείστηκα, μπορεί να φταίει που έχω διαβάσει πολλά τεύχη από διάφορα προγράμματα κ έχω αναισθητοποιηθεί στην πολυπλοκότητα τους. Ωραίο φαίνεται πάντως το τεύχος τους.
    1 point
  27. Κι επίσης Η τιμή δεν (πρέπει να) αποτελεί κριτήριο αγοράς. Ναι μεν ζούμε σε εποχές ισχνών αγελάδων και η απόσβεση της όποιας επένδυσης είναι δύσκολη, αλλά αυτό που προέχει είναι η διασφάλιση της ποιότητας της δουλειάς και της αξιοπιστίας μας. Και για να μεταφέρω τη δική μου εμπειρία (από λογισμικό δ.ε.). Προτίμησα το ακριβότερο, αφού είχα δει και τα υπόλοιπα. Αυτά που μέτρησαν στην επιλογή μου ήταν η ασφαλής χρήση, η πολύ καλή εξυπηρέτηση-ενημερώσεις, και τα αποτελέσματα. Τα χρήματα που δαπανήθηκαν, άξιζαν έως και το τελευταίο λεπτό. Ειδικά στην προ-παραθυρική και αρχική παραθυρική περίοδο, όπου η εταιρεία αποτελούνταν από μια παρέα, η επικοινωνία μας ήταν άριστη, και σχεδόν σε προσωπικό επίπεδο.
    1 point
  28. Μα εγώ νόμιζα ότι ήσουν ευχαριστημένος πελάτης. Τι έγινε;
    1 point
  29. Στον οριζόντιο αποχαρακτηρισμό περίπου 6,9 εκατ. στρεμμάτων, που ήταν κάποτε αγροτικά και σήμερα έχουν καλυφθεί από δασική βλάστηση, πρόκειται να προχωρήσει το υπουργείο Περιβάλλοντος (ΥΠΕΝ). Πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρξει χωριστή μεταχείριση για τις εκτάσεις ανάλογα με τη βλάστηση που έχουν σήμερα, εξαρτώντας από αυτή τη δυνατότητα του ιδιοκτήτη τους να τις χρησιμοποιήσει στο μέλλον. Πίσω από την κίνηση αυτή βρίσκονται οι δύο πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τους δασικούς χάρτες, οι οποίες κατά την εκτίμηση του υπουργείου «ξεκλειδώνουν» τον αποχαρακτηρισμό της συγκεκριμένης κατηγορίας εκτάσεων. Στους δασικούς χάρτες, οι δασωθέντες αγροί είναι μια ξεχωριστή κατηγορία γης. Πρόκειται για εκτάσεις που εμφανίζονται στις ιστορικές αεροφωτογραφίες (του 1945 ή 1960) ως αγροτικές και στις νεότερες να καλύπτονται από δάσος ή δασική βλάστηση. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Περιβάλλοντος, οι εκτάσεις αυτές καταλαμβάνουν έκταση 6.889.985 στρεμμάτων, ήτοι το 5,54% των αναρτημένων δασικών χαρτών. Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (ν. 998/1979, άρθρο 67) οι εκτάσεις αυτές αντιμετωπίζονται ως δασικές, εκτός από κάποιες περιπτώσεις που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για αγροτική καλλιέργεια. Με δεδομένα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν σε πολλές περιοχές από τα μεγάλα ποσοστά δασωμένων αγρών (λ.χ. στη Λευκάδα, στις Κυκλάδες, στην Πελοπόννησο), το υπουργείο Περιβάλλοντος αποφάσισε ουσιαστικά να καταργήσει την εν λόγω κατηγορία. «Οι δασωθέντες αγροί, δηλαδή αγροτικά χωράφια που καλλιεργούνταν για δεκαετίες, όπως αποδεικνύεται από τις αεροφωτογραφίες του 1945, αλλά εγκαταλείφθηκαν κυρίως λόγω εσωτερικής μετανάστευσης και “δασώθηκαν”, καλύπτουν μια έκταση περίπου 6,9 εκατ. στρεμμάτων συνολικά στην επικράτεια», εξηγεί στην «Κ» ο υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Αμυράς. «Με τη νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζουμε στο ΥΠΕΝ, πάντοτε σε απόλυτη αρμονία με τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, στόχο έχουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο να καλλιεργήσει τη γη που κληρονόμησε. Επιδιώκουμε να δώσουμε κίνητρα σε νέους αγρότες να αξιοποιήσουν αυτά τα κομμάτια γης με έξυπνες καλλιέργειες μεγάλης υπεραξίας, όπως τα αρωματικά βότανα και φυτά. Η ρύθμιση για τους δασωθέντες αγρούς θα ορίζει διαδικασίες που θα διευκολύνουν τους πολίτες και θα ξεπερνούν τη γραφειοκρατία, αίροντας εμπόδια, όπως άλλωστε κάναμε με τους ασπαλάθους και τη φρυγανώδη βλάστηση». Η σχετική νομοθετική ρύθμιση αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή πριν από το τέλος του έτους. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά: Το υπουργείο επικαλείται τις δύο πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τους δασικούς χάρτες. • Η αγροτική χρήση στο παρελθόν θα πρέπει να αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας από τις αεροφωτογραφίες και ενδεχομένως (δεν έχει ακόμα αποφασιστεί) να πρέπει να συνοδεύεται από κάποιου είδους απόδειξη. Τέτοια θα μπορούσαν να είναι τα «ίχνη» παλαιάς αγροτικής χρήσης, όπως οι αναβαθμίδες, οι ξερολιθιές, παλαιά κτίσματα κ.ο.κ. • Η μελλοντική χρήση των εκτάσεων θα εξαρτάται από τη σημερινή τους κατάσταση. Αν η έκταση σήμερα είναι δάσος, τότε θα επιτρέπεται στο εξής (μετά την αποψίλωσή της) μόνο η γεωργική της χρήση. Μάλιστα εξετάζεται το ενδεχόμενο να τεθεί περιορισμός στην έκταση που θα μπορεί να αλλάξει χρήση (ένα σενάριο μιλάει για ανώτατο όριο στα 30 στρέμματα). Αν η έκταση είναι δασική (η νομοθεσία ορίζει πότε η βλάστηση θεωρείται ότι συνιστά δάσος και πότε δασική έκταση, ανάλογα με τα είδη των φυτών, την πυκνότητά τους κ.ο.κ.), τότε δεν θα υπάρχει περιορισμός στη μελλοντική της χρήση. Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης θα μπορεί και να χτίσει, με βάση τα εκάστοτε ισχύοντα για την εκτός σχεδίου δόμηση. Η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει τη βάση της στις δύο πρόσφατες αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για τους δασικούς χάρτες (1364, 1365/21), με τις οποίες κρίθηκε το ζήτημα της συνταγματικότητας των κριτηρίων που έθεσε ο ν. 4685/20 για την κατάρτιση των δασικών χαρτών. Σύμφωνα λοιπόν με τις αποφάσεις αυτές, «η μεταβολή του προορισμού των δασών και των δασικών εκτάσεων απαγορεύεται, εκτός αν προέχει για την εθνική οικονομία η αγροτική εκμετάλλευση ή άλλη χρήση τους, που την επιβάλλει το δημόσιο συμφέρον», ενώ «η γεωργία αποτελεί κατ’ εξοχήν παράδειγμα θεμιτής μεταβολής και του προορισμού ακόμη των δασικού χαρακτήρα εκτάσεων». Το ΣτΕ μάλιστα ανέφερε ότι είναι σύμφωνες με το Σύνταγμα «οι ενέργειες των καλλιεργητών για να διατηρηθεί ο αγροτικός χαρακτήρας των εκτάσεων αυτών και ιδίως να ανακόπτεται η φυσική τάση της γης να καλύπτεται από άγρια φυτά τα οποία θα παρεμπόδιζαν την καλλιέργεια και, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, θα δημιουργούσαν προοπτικώς τις κατάλληλες συνθήκες για δάσωση, αναπόδραστη συνέπεια της εγκατάλειψης της γης». Από την άλλη πλευρά, το ΣτΕ επισημαίνει (ως επιχείρημα υπέρ της συνταγματικότητας των ρυθμίσεων) ότι η «αποσύνδεση» γεωργικών εκτάσεων από τη δασική νομοθεσία σύμφωνα με τον ν. 4685/20 συνοδεύεται από την προϋπόθεση της διασφάλισης της συγκεκριμένης χρήσης για πάντα. Η αναφορά αυτή ενδέχεται να δημιουργήσει πρόβλημα στην κυοφορούμενη ρύθμιση, τουλάχιστον στον βαθμό που αφορά την ελεύθερη χρήση των ιδιοκτησιών στο μέλλον. Μετά τη νομοθετική ρύθμιση για τους δασωμένους αγρούς, το υπουργείο Περιβάλλοντος σκοπεύει να επεξεργαστεί ανάλογη ρύθμιση για τις παράνομα εκχερσωμένες δασικές εκτάσεις. Για να υποστηρίξει το επιχείρημα ότι η γεωργική εκμετάλλευση των περιοχών αυτών συμβάλλει στην εθνική οικονομία (τόσο ώστε να μπορεί να υπερκεραστεί το γεγονός ότι η δασική έκταση καταστράφηκε παράνομα), το υπουργείο επιχειρεί εκτιμήσεις ανά περιοχή με βάση τις επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ. Η δεύτερη ρύθμιση δεν θα πρέπει να αναμένεται μέσα στο 2021. Ισχυρές πιέσεις από τοπικούς παράγοντες Για ποιο λόγο επιθυμεί το ΥΠΕΝ να αποχαρακτηρίσει τόσο μεγάλες εκτάσεις; Από τις εξελίξεις του τελευταίου έτους είναι μάλλον προφανές ότι αιτία είναι διάφορες πιέσεις που δέχεται το υπουργείο Περιβάλλοντος από τοπικούς παράγοντες, που ζητούν να μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά το δοκούν τις εκτάσεις που τους «δεσμεύτηκαν» ως δασωμένες. Είναι μάλλον αμφίβολο ότι ειδικά στα νησιά όπου ο τουρισμός είναι μονοκαλλιέργεια υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για την αναβίωση της αγροτικής παραγωγής σε εγκαταλελειμμένους εδώ και δεκαετίες αγρούς. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα χωράφια να μπορούν να λογίζονται ως δυνάμει οικόπεδα, δηλαδή αξιοποιήσιμα με όποιον τρόπο ο ιδιοκτήτης τους επιθυμεί. Από την πλευρά του, το υπουργείο θα πιάσει «μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια», καθώς όχι μόνο θα ικανοποιήσει τα αιτήματα που έχουν τεθεί, αλλά ταυτόχρονα θα μειώσει κατά χιλιάδες και τις αντιρρήσεις που έχουν υποβληθεί κατά την ανάρτηση των δασικών χαρτών, άρα θα επισπεύσει την ολοκλήρωσή τους.
    1 point
  30. Νομίζω ότι δεν επιτρέπεται να εκδοθεί 2η ΕΕΔΜΚ πριν παρέλθει κάποιο χρονικό διάστημα, νομίζω 1 χρόνος, από την έκδοση της 1ης.
    1 point
  31. Όχι, όχι, όχι...εδώ συμψηφίζεις. Πάμε λοιπόν από την αρχή: Υπάρχουν δύο αντισυμβαλλόμενα μέρη. Εγώ δεν μίλησα για τον καταναλωτή. Μιλάω για την εταιρεία. Πες μου για την εταιρεία. Νομιμοποιείται άλλα να διαφημίζει και άλλα να κάνει? Ενσωμάτωσε ναι ή όχι ένα κανονιστικό πλαίσιο? Το "κακό" για να το κάνουμε πενηνταράκια είναι στις υπερβολές που δεν είναι απλοικές και αφελείς. Είναι στοχευμένες. Υπάρχουν υπερβολές ναι ή όχι? Μιλάτε για τα εγχειρίδια. Εγώ θέλω έναν, ΕΝΑΝ, να μου πει αν έχει κάτσει να λύσει τα fem ενός λογισμικού να δει αν είναι σωστά. Έπρεπε να το κάνει? Όφειλε? Ή τα αγόρασε as it is? Εντατικά στα μέλη? Τα βγάζετε με το χέρι και επιβεβαιώνετε το λογισμικό ή τα παίρνετε as it is?
    1 point
  32. Η βεβαίωση του μηχανικού μπορεί να λέει οτι είναι ο πύργος του Άϊφελ... στην αυτοψία εσυ είδες το πύργο του Άϊφελ (που δεν απαιτείται ΠΕΑ) ή κάτι άλλο που ανήκει στις κατηγορίες που εκδίδεται ΠΕΑ?
    1 point
  33. @pirsogiannis Σαφώς! Γι αυτό λοιπόν διαβάζουμε καλά πριν το αγοράσουμε και κρίνουμε εάν μας κάνει για την δουλειά που το θέλουμε.
    1 point
  34. Πολύ σωστά! Επιβεβαιώνω ότι στο εγχειρίδιο αναφέρεται το τι κάνει. Θα χωρούσε ίσως ένα σχόλιο περί της διαφοροποίησης ως προς την απαίτηση του κανονισμού, αλλά ας αρκεστούμε στο ότι λέει τι κάνει. Ένας προσεκτικός αναγνώστης θα το εντοπίσει.
    1 point
  35. Για την έναρξη η ΔΟΥ σου ζητάει ασφαλιστική ενημερότητα από τον εφκα, όχι όμως κάποια βεβαίωση από το ΤΕΕ. Ίσως χρειαστεί μια υπεύθυνη δήλωση ότι απλά είσαι γραμμένος, μέχρι εκεί. Εννοείς αν θα έχεις τέλος επιτηδεύματα από φέτος; Γιατί γενικά θα έχεις και μάλλον από τώρα διότι ο χρόνος μετράει από την πρώτη έναρξη.
    1 point
  36. Ευχαριστούμε τον συνάδελφο που εντόπισε τα συγκεκριμένα προβλήματα στο ΡΑΦ . Το πιο σημαντικό που παρατηρείται όμως είναι ότι ο ΤΟΛ προχωράει στην κατασκευή νέων υπομονάδων χωρίς να διορθώνει τις προηγούμενες ελλείψεις και ανεπάρκειες του προγράμματος , παρότι έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του .
    1 point
  37. Είχα αρκετές περιπτώσεις που αφορούσαν τη μελέτη θέρμανσης ως μέρος της ΕΕΔΜΚ και όλες πάγωναν με δικαιολογία ότι δεν είναι επιλέξιμο το ποσό της μελέτης αυτής διότι συμπεριλαμβάνεται στην ΕΕΔΜΚ. Λογικό ή παράλογο και ύστερα από απερίγραπτες στιχομυθίες με τους υπεύθυνους του support ο τρόπος για να προχωρήσουμε στην τελική εκταμίευση ήταν να πληρωθεί απο ίδια κεφάλαια του ωφελούμενου η μελέτη.
    1 point
  38. αρχικα ηταν η) τον πίνακα χιλιοστών και τη μελέτη κατανομής δαπανών του κτιρίου, εφόσον απαιτούνται, μετα εγινε και ισχυει οτι: η) τον πίνακα χιλιοστών και τη μελέτη κατανομής δαπανών του κτιρίου, εφόσον υπαρχουν. [πινακας χιλιοστων των διηρημενων ιδιοκτησιων με τις αντιστοιχες δαπανες παντοτε θα υπαρχει καπου και εχει συνταχθει απο τον μηχανικο της οικοδομης. Εαν υπαρχει κανονισμος, ειναι εκει. "μελετη" δεν υπαρχει πουθενα. Ειναι λαθος η λεξη, γι αυτο και τροποποιησαν την σχετικη παραγραφο.
    1 point
  39. "Σήμερα έχω 79,91 τ.μ.- 0,60Χ0,60 (φωταγωγός) " Αρα εχεις μικροτερο διαμερισμα υπερ κοινοχρηστων. Θα πας με το 98 παρ. 8, εδ. β και γ.
    1 point
  40. η ερωτηση ηταν η εξης: "Τελικά μπορεί να χρησιμοποιήσει την ευεργετική διάταξη περί δευτερεύουσας κατοικίας για πάνω από μία? " Σε αυτη απαντησε ο Ιασονας, "ορθώς" [και δεν ειναι διαφημιση...] Για την "μία" εχει αναλυτικη αναφορα στην εγκ. 2 Επιτρεπεται.
    1 point
  41. Η επιστροφή........ τι αλλο θα ζησουμε ???????
    1 point
  42. Ευτυχώς κάποιοι κατάλαβαν και διόρθωσαν το άρθρο 14 προς το καλύτερο με αυτή την πρόταση στην τελευταία διαβούλευση : 1Α. To κτίριο τοποθετείται ελεύθερα στο οικόπεδο σε περιοχές που εντάχθηκαν στο σχέδιο μετά την εφαρμογή των διατάξεων του ν.1577/1985. Όπου το κτίριο δεν εφάπτεται με τα πίσω όρια του οικοπέδου αφήνεται απόσταση Δ και οπού δεν εφάπτεται με τα πλάγια όρια του οικοπέδου αφήνεται απόσταση δ. Στην απόφαση του ΣτΕ όμως, που δείχνει ο Δημήτρης παραπάνω, φαίνεται και μια διόρθωση ακόμη που πρέπει να γίνει στο άρθρο 14 σε σχέση με το πίσω όριο στις περιοχές όπου μπήκαν στο σχέδιο πριν το 1985 με το σύστημα των πτερύγων (συνήθως επεκτάσεις επαρχιακών πόλεων προ του 1923). Με αυτές τις δύο διορθώσεις, το άρθρο 14 θα μπορούσε ορθότερα να άρχιζε έτσι : 1. Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα στο οικόπεδο με την επιφύλαξη των επόμενων παραγράφων. Όπου το κτίριο δεν εφάπτεται στα όρια απέχει, από τα πίσω όρια τουλάχιστον Δ και από τα πλάγια όρια τουλάχιστον δ, όπως οι αποστάσεις αυτές ορίζονται στο άρθρο 3 του παρόντος. 2. Σε περιοχές που εντάχθηκαν σε σχέδιο πριν την εφαρμογή των διατάξεων του ν.1577/1985 υπάρχει υποχρέωση αποχής του κτιρίου, σε απόσταση Δ ή δ, από το τμήμα κοινού, με όμορη ιδιοκτησία, πίσω ή πλάγιου ορίου του οικοπέδου αντίστοιχα και μόνον όταν ταυτόχρονα : α) δεν εφάπτεται ήδη γειτονικό κτίριο και β) υπάρχει κτίριο με ανοίγματα προς το κοινό όριο, σε απόσταση μεγαλύτερη του ενός μέτρου (1 μ.) αλλά μικρότερη αυτής του άρθρου 14.2 του Κτιριοδομικού Κανονισμού, κατασκευασμένο μετά την ένταξη της περιοχής σε σχέδιο και αν στο πρώην σύστημα δόμησης δεν προβλεπόταν η τοποθέτηση κτιρίου σε επαφή με το όριο. 3. Σε γωνιακά οικόπεδα αφήνεται υποχρεωτικά ακάλυπτος δ Χ δ, στην απέναντι της γωνίας θέση του οικοπέδου ή σε θέση ώστε η επιφάνεια να συνέχεται με ακάλυπτους όμορων ιδιοκτησιών. 4. Αν στο δομήσιμο τμήμα του οικοπέδου, που προκύπτει από εφαρμογή οικοδομικών γραμμών και υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί διάσταση πλευράς εννέα μέτρων (9 μ.) τότε το κτίριο τοποθετείται μέσα στην υποχρεωτική απόσταση Δ ή δ μέχρι την εξασφάλιση της διάστασης αυτής και εάν το τμήμα της υποχρεωτικής απόστασης που απομένει είναι μικρότερο του ενός μέτρου (1 μ.), το κτίριο μπορεί να εφάπτεται στο αντίστοιχο όριο.
    1 point
  43. Καλημερα. Τα μισα κ βάλε δεν τα κάνει κανένα πρόγραμμα. Δεν είμαι χρήστης ΡΑΦ, οπότε δεν έχω να συνεισφέρω κάτι άλλο.
    -1 points
  44. Το καλό με το ΡΑΦ είναι ότι υπάρχουν εγχειρίδια που τεκμηριώνουν πλήρως τι κάνει το πρόγραμμα. Αυτά που αναφέρατε θα τα γνωρίζατε πριν αγοράζατε το πρόγραμμα εάν τα είχατε μελετήσει (υποθέτω πως δεν το είχατε κάνει). Αν όχι όλα τότε τα περισσότερα. Το γεγονός όμως ότι δεν κάνει κάποια πράγματα ή ότι χρησιμοποιεί κάποιες παραδοχές δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό πρόγραμμα. Από περιέργεια όμως, ποιο πρόγραμμα θα προτείνατε?? Φιλικά...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.