Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.603


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      18.025


  3. Stranger_

    Stranger_

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      45


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.119


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Αγαπητοί συνάδελφοι, Θα ήθελα να ξεκινήσω αυτό το θέμα για να εκφράσουν όσοι θέλουν την διαμαρτυρία τους για τακτική που ακολουθείται σε ότι αφορά την έναρξη του προγράμματος εξοικονομώ 2021. Και συγκεκριμένα : 1. Εξαγγέλλεται εδώ και τρεις μήνες το νέο πρόγραμμα και με συνεχείς αναβολές έχει φθάσει τέλος Νοέμβρη και η τελευταία εξαγγελία είναι και πάλι ασαφής : "αρχές Δεκέμβρη". Πόση πια αφερεγγυότητα; 2. Δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη ο πλήρης και τελικός οδηγός του προγράμματος. Μετά την προδημοσίευσή του και την διαβούλευση που ακολούθησε, αναρτήθηκαν τμήματά του στην πλατφόρμα, τα οποία όμως χωρίς καμμία ενημέρωση αλλάζουν κατά το δοκούν. Με αυτή την τακτική πως μπορείς να ενημερώσεις τον πελάτη σου και να του ετοιμάσεις τον φάκελλο; 3. Επειδή στο πρόγραμμα θα υπάρχει για πρώτη φορά βαθμολογία και επειδή δεν υπάρχει προηγούμενο, βαδίζουμε όλοι στα τυφλά. Γιαυτό και μετά την δημοσίευση του οριστικού οδηγού (ΦΕΚ) χρειαζόμαστε επιπλέον χρόνο σε σχέση με τα παλαιότερα προγράμματα, για να αξιολογήσουμε και συναποφασίσουμε με τον πελάτη τι πρόταση παρεμβάσεων θα κάνουμε για να έχει σοβαρές πιθανότητες να επιλεχθεί. 4. Αν ισχύει το "αρχές Δεκέμβρη" και ο ένας μήνας περιθώριο για αιτήσεις, σκοπεύουν να μας βάλουν όλους όσους ασχολούμαστε με το πρόγραμμα (και είμαστε πολλοί), να κάνουμε Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στα γραφεία μας, παλεύοντας με τον χρόνο και την γκρίνια των πελατών. Κατόπιν των παραπάνω προβλημάτων και σίγουρα και όσων επιπλέον διατυπωθούν και από άλλους συναδέλφους, θεωρώ ότι πρέπει : Είτε να μετατεθεί η έναρξη του προγράμματος για την νέα χρονιά και πάντως τουλάχιστον 15 μέρες μετά την δημοσίευση του οριστικού οδηγού (ΦΕΚ), είτε αν ξεκινήσει αρχές Δεκέμβρη, να παραταθεί η διάρκεια υποβολής αιτήσεων μέχρι τέλος Ιανουρίου το νωρίτερο.
    3 points
  2. Αναρτήθηκε και το ειδοποιητήριο εισφοράς 10/2021.
    3 points
  3. Η υποχρέωση είναι εδώ και καιρό τα έσοδα- επαγγελματικά έξοδα να περνάνε μέσω επαγγελματικού λογαριασμού. Τώρα για τις συνέπειες δεν ξέρω. Δεν έχει ακουστεί κάτι ως τώρα για έλεγχο. Οπότε ξεκίνα και δίνε στους πελάτες σου τον επαγγελματικό λογαριασμό που έχεις δηλώσει στο ταξινετ.
    2 points
  4. δες το 33 του 4759 και το 40 παρ. 3,4 και 6 και τα ΠΜ
    2 points
  5. Άφησέ το έτσι, συνάδελφε. Δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει και για τον συνάδελφο @castor_troy, αν επέλεξε τον ίδιο τρόπο εξόφλησης. Είναι —πράγματι— άνευ ουσίας το ζήτημα για εμάς (απλογραφικά βιβλία). Αυτό που χρειάζεται είναι να αποδεικνύεται ο τρόπος πληρωμής του παραστατικού.
    2 points
  6. Η ρύθμιση ολοκληρώνεται με την περαίωση της υπαγωγής και την εξόφληση του προστίμου. Όμως, η καταχώριση της ταυτότητας του κτιρίου αποτελεί όρο για την επέλευση των συνεπειών της υπαγωγής. Κατά πόσο εφαρμόζεται το τελευταίο, δεν γνωρίζω.
    2 points
  7. Δεν ισχύει αυτό με την βεβαίωση ΟΤΑ και την ημερομηνία. Έχω ανεβάσει πολλές μεταχρονολογημένες. Θα ήταν και παράλογο άλλωστε, μη τρελαθούμε.
    2 points
  8. Αφού βεβαίως ολοκληρώσεις πρώτα την υπαγωγή στον 4495, στη συνέχεια θα εκδώσεις 2 βεβαιώσεις (μια για κάθε νέο διαμέρισμα), θα γίνει τροποποίηση - διόρθωση της ΣΟΙ και θα αποδοθούν χιλιοστά (από τα υπάρχοντα) και στα δύο διαμερίσματα.
    2 points
  9. Θα διαλέξεις την επιλογή "τεχνική έκθεση στ. ελέγχου" και θα δεις ότι μετά λόγω κατ.1 + 3 δεν στην ζητάει στα δικαιολογητικά προς ανέβασμα.
    2 points
  10. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  11. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  12. Εισάγω στο παρόν θέμα ένα νέο προβληματισμό. Στο άρθρο 2 παρ 33 της υπ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/7577/105 ΦΕΚ 334/Β/21.1.2021 ο ορισμός για το αδόμητο είναι ο εξής: Αδόμητο χαρακτηρίζεται οικόπεδο ή γήπεδο, εφόσον δεν υφίσταται σε αυτό κατασκευή που προϋποθέτει την έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών Θεωρώ ότι ο παραπάνω ορισμός είναι προβληματικός. Θέτω δυο συνήθεις περιπτώσεις γηπέδων, τα οποία περιτοιχίζονται με ξερολιθιά (υποθέστε κατασκευή προ 1955) και απλή συρματοπερίφραξη. Αν δεν ήταν η ταυτότητα, θα μπορούσαμε, στην περίπτωση της ξερολιθιάς να χορηγήσουμε βεβαίωση χωρίς τακτοποίηση, δυνάμει των εξαιρέσεων άρθρου 82 Ν. 4495 και στη δεύτερη περίπτωση δυνάμει της παρ. θ του ίδιου άρθρου σε συνδυασμό με την εξαίρεση του άρθρου 81 (περίπτωση που μπορεί να εκδοθεί ΕΕΔΜΚ). Επομένως, ο ανωτέρω ορισμός δεν ανταποκρίνεται σωστά στο ήδη υφιστάμενο πλαίσιο και κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να αντικατασταθεί, διότι το "αδόμητο" μπορεί να περιλαμβάνει κατασκευές που μπορεί να απαιτούν ΕΕΔΜΚ (ακόμη και κατηγορίας αυθαιρέτων 3), αλλά μπορούν να εξαιρεθούν της τακτοποίησης και το γήπεδο να μεταβιβαστεί ως έχει.
    1 point
  13. Version EXTENDED v21

    3.026 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  14. 1 point
  15. Μία γκαλερί στη Γερμανία, μία γέφυρα χωρίς αυτοκίνητα στη Δανία και ένα νοσοκομείο στο Μπαγκλαντές διεκδικούν ένα υψηλού κύρους βραβείο αρχιτεκτονικής για το καλύτερο νέο κτίσμα του κόσμου. Τα τρία αυτά projects επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 16 φιναλίστ από 11 χώρες. Σε ένα τους θα απονεμηθεί το RIBA International Prize στις αρχές του 2022. Το Νοσοκομείο Φιλίας στην πόλη Σατχίρα του νοτιοδυτικού Μπαγκλαντές είναι φτιαγμένο από τούβλα που έχουν παραχθεί από ντόπιους και διαθέτει 80 κρεβάτια. Έχει σχεδιαστεί από το γραφείο Urbana έτσι ώστε να αντέχει σε πλημμύρες, καθώς η περιοχή είναι ευάλωτη σε τυφώνες. Η γέφυρα Lille Langebro στην Κοπεγχάγη που διασχίζει το κεντρικό λιμάνι της χώρας, προσφέρει σε πεζούς και ποδηλάτες μία εναλλακτική οδό χωρίς αυτοκίνητα σε σχέση με την προϋπάρχουσα παράλληλη γέφυρα. Όταν χρειάζεται να περάσουν μεγάλα πλοία από κάτω της, η γέφυρα ανοίγει με εντυπωσιακό τρόπο. Έχει σχεδιαστεί από το Urban Agency. Το τρίτο κτίριο είναι η γκαλερί τέχνης James-Simon-Galerie, που εξυπηρετεί και σαν είσοδος για το Museum Island του Βερολίνου. Το κτίριο, που έχει σχεδιαστεί από το γραφείο David Chipperfield Architects, άνοιξε το 2019, δύο δεκαετίες αφότου προτάθηκε αρχικά. Ο σύγχρονος σχεδιασμός του έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ παλαιότερα κτίσματα της περιοχής, με την RIBA να επαινεί τον τρόπο με τον οποίο «αναμειγνύει το νεοκλασικό με το μοντέρνο». moneyreview.gr
    1 point
  16. Δεν είναι υποχρεωτικό. Μπορείς να συνεχίσεις χειρόγραφα και μετά το τέλος του 2021.
    1 point
  17. Όχι, δεν είναι φορολογική παράβαση. Επί πιστώσει σημαίνει με δικαίωμα πληρωμής του αντιτίμου στο μέλλον. Οι υπόλοιποι τρόποι εξόφλησης είναι τοις μετρητοίς, που σημαίνει με άμεση καταβολή του αντιτίμου (και όχι εξόφληση αναγκαστικά με ρευστό χρήμα).
    1 point
  18. Λάθος , το ΦΕΜ αποδίδεται όταν η μελέτη θεωρείται από δημόσια αρχή. Δημόσια αρχή δεν είναι μόνο το τμήμα έκδοσης αδειών.
    1 point
  19. Εισαι ΘΕΟΣ ευχαριστω!!!
    1 point
  20. Μία δήλωση υπαγωγής με τα τέσσερα ονόματα και τέσσερις αναθέσεις.
    1 point
  21. Όταν καταθέτεις μια άδεια στην Πολεοδομία στην αμοιβή που έχεις συμφωνητικό με τον ιδιοκτήτη θα πρέπει να αποδόσεις σε ΦΕΜ 4% για τοπογραφικό και 10% για τις υπόλοιπες μελέτες, ανεξάρτητα από το ποσό των αμοιβών. ο ΦΕΜ αφαιρείται μετά από τον φόρο σου κατά τη φορολογική σου δήλωση για εισοδήματα προηγούμενου έτους. Γενικώς ΦΕΜ αποδίδεις κάθε φορά που υποβάλεις μελέτη σε μια δημόσια υπηρεσία. Υπάρχει η άποψη ότι από τη στιγμή που τα ΠΕΑ εποπτεύονται από το Υπουργείο ότι απαιτείται ΦΕΜ. Όμως δεν έχουμε ακριβώς την ίδια περίπτωση με έκδοση οικοδομικής άδειας με έλεγχο μέσω ΥΔΟΜ, οπότε είναι λίγο ...ρευστό το θέμα εδώ. Πάντως και να αποδόσεις ΦΕΜ χωρίς να απαιτείται δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στην ουσία έχεις δανείσει το κράτος μερικά Ευρώ, τα οποία όπως προανέφερα αφαιρούνται από τον φόρο σου αργότερα. Ο παρακρατούμενος φόρος 20% για καθαρή αμοιβή 300 Ευρώ και άνω είναι κάτι διαφορετικό από το παραπάνω και αφορά εργασία μηχανικού σε εταιρίες, τράπεζες επιτηδευματίες κλπ. Δεν σχετίζεται με τον ΦΕΜ.
    1 point
  22. σήμερα έχεις 2 διαμερίσματα θα δώσεις 2 βεβαιώσεις
    1 point
  23. Arch90, μαλλον στο 594/78 αναφέρεσαι. Το 1,5μ μεγιστο αφορα διαμορφωση ακαλυπτου – οπου στο ΣΑ μπορεις να αιτηθεις με αιτιολογηση παρεκλιση. Στην περιφραξη/περιτοιχιση το φεκ «προτρεπει» σε περιτοιχισεις ψηλες, υπαρχουν διαταγματα με 2.20περιτοιχιση και 2.40 στα υπερθυρα των αυλοθυρων. Η γενικη διαταξη παντως είναι : «7. Αι περιφράξεις των οικοπέδων (τοίχοι, κάγγελλα, αυλόθυραι κ.λπ.) κατασκευάζονται ως προς το υλικό την μορφήν και το ύψος κατά τα παραδοσιακά πρότυπα.Η κατασκευή κτιστού περιφράγματος, ελαχίστου ύψους 1,80μ., δια την κάλυψιν χώρων εργασίας, αποθηκών, συνεργείων αυτοκινήτων, βιοτεχνιών κ.λ.π.) από τους κοινοχρήστους χώρους του οικισμού δύναται να επιβάλλεται όταν καθ? οιονδήποτε τρόπον εξωτερικεύονται αι ως άνω χρήσεις κατά την κρίσιν της Επιτροπής Ενασκήσεως Αρχιτεκτονικού Ελέγχου.» Προσεξε και τα ομορα δομημενα πως είναι , μια και λαμβανονται υποψη στην γνωματευση και δη στην περιπτωση που αιτηθεις παρεκλιση από το ΣΑ. Καλη συνεχεια
    1 point
  24. περίπτωση δ΄-Αμοιβές Συμβουλών Διοίκησης
    1 point
  25. Ανεξαρτητα των ακριβεστατων τοποθετησεων των συναδελφων να εχεις υποψιν σου τα εξης δεδομενα: 1) Ο χαλυβας ειναι εισαγομενο προιον με οτι αυτο συνεπαγεται στο κοστος. 2) Τα συνεργεια που μπορουν να εκτελεσουν μια μεταλλικη κατασκευη χωρις αποκλισεις απο τις προδιαγραφες ειναι λιγα. Ιδιως στην επαρχια μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου.Μην ξεχνας οτι δεν φτιαχνεις καγκελα. 3) Απο τη φυση της η μεταλλικη κατασκευη δεν επιδεχεται καμμια σχεδον ανακριβεια κατα την υλοποιηση της . 4) Επειδη τα μεταλλικα στοιχεια (κολωνες ,δοκαρια κ.λ.π ) ειναι προκατασκευασμενα υπαρχουν πολλα ρεταλια για πεταμα (πληρωνονται ομως) 5) Μεγιστη προσοχη και σοβαρη δαπανη για την βαφη της αν βρισκεται σε παραθαλασσιο περιβαλλον (οπως αυτο προσδιοροζεται στις προδιαγραφες).
    1 point
  26. Μυαλό δε βάζετε με τίποτα… ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
    1 point
  27. ..... Ποια άνοιξη? και ποια "χωριάτικα"- τοπικά σχέδια ? Την άνοιξη θα μιλάμε για ......... εκλογές ! Αν ζούμε έτσι που πάμε. Λέω εγώ!
    1 point
  28. σωστα... περιμενουμε τα τοπικα χωριατικα σχεδια και περι την ανοιξη [ραγιαδες-ραγιαδες Μωρηα και Ρουμελης] θα ανακοινωσουν τις αποφασεις τους [τα ξερουν, αλλά, εχουν και τον προηγουμενο που ολο και λοξοκοιταζει προς το προηγουμενο υπουργειο Του, που δεν πρεπει να προσβαλλουν...τελος παντων....ονοματα δεν λεμε... υποληψεις δεν θιγουμε...] καλησπερα νβρ
    1 point
  29. Και βέβαια, προσφορά χωρίς στατική μελέτη δεν νοείται. Άρα, πρώτα ξεκαθαρίζεις αν η μεταλλική κατασκευή είναι μονόδρομος (λόγω στατικής ανεπάρκειας του ισογείου), κάνεις την απαιτούμενη (και για την άδεια) μελέτη, και μετά παίρνεις προσφορές. Εάν το υπάρχον έχει την απαιτούμενη επάρκεια για προσθήκη συμβατικής κατασκευής, να την προτιμήσεις.
    1 point
  30. σωστα εφοσον λειπει η 3η σφραγιδα, δεν μπορει σημερα να την παρει. Κι αν θυμαμαι καλα...ειχε δοθει παραταση 3-4 φορες για την καταθεση σε "καποιον" τραπεζικο λογαριασμο...που δεν τον ηξεραν ουτε οι τραπεζες... καλησπερα ιασονα
    1 point
  31. Βασικό θέμα το κόστος βεβαίως, πλην όμως αυτό τίθεται σε συνάρτηση με άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα, εαν ο μηχανικός σου έκρινε ότι για στατικούς λόγους (ισόγειο παλιάς οικοδομής με επισφαλείς αναμονές υποστυλωμάτων) ότι πρέπει ο όροφος να έχει σκελετό μεταλλικής κατασκευής θα το δεχτείς είτε είναι φτηνότερο είτε όχι. Για το θέμα διαφοράς κόστους θα πρέπει να το αναθέσεις στον μελετητή μηχανικό σου για να σου κάνει αναλυτικό προυπολογισμό (εφόσον βεβαίως κρίνει ότι και οι δυο στατικοί φορείς μπορούν να υλοποιηθούν).
    1 point
  32. για τα απομειουενα λογω απαλλοτριωσης εχουμε δυο διαταξεις - την παρ. 5 του αρθρου 33 5. Εάν εμβαδόν γηπέδου που υπερέβαινε τα 4.000 τ.μ. απομειώθηκε λόγω απαλλοτρίωσης, διάνοιξης διεθνούς, εθνικής, επαρχιακής ή δημοτικής οδού ή αναδασμού, το γήπεδο θεωρείται άρτιο, εάν το εμβαδόν του υπερβαίνει τα 2.000 τ.μ. και έχει πρόσωπο σε διεθνή, εθνική, επαρχιακή ή δημοτική οδό τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) μ.. - και την παρ. ε' του αρθρου 40 "ε) είναι άρτια και οικοδομήσιμα και απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διάνοιξης διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, εφόσον μετά από την απομείωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων της περ. δ΄," [δεν παραπεμπει στις λοιπες παρ. α, β και γ] Ομως, η δ' αναφερεται μονον για οσα βρισκονται εντος ζωνης
    1 point
  33. Υποθετω οτι εχεις τιτλο για δυο ανεξαρτητες ΟΙ... 1. Εχεις μια αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση και να τακτοποιησεις μια τρυπα -σκαλα [να μην συζητησουμε την διατρηση της πλακας η οποια ανηκει στα κοινοχρηστα...] 2. Πού εγινε αυτη η "επεκταση" και πότε; Αυτη αποτελει ξεχωριστη αυθαιρεσια της ΟΙ του ισογειου.
    1 point
  34. Για το α βάζεις μηδεν. Για το β δεν γνωρίζω με σιγουριά. Ας πει κάποιος που το ξέρει.
    1 point
  35. Από πρόσφατη εμπειρία, σε κτηματογραφούμενη περιοχή που προσφάτως έληξε και η περίοδο προανάρτησης, η συμβολαιογράφος απλώς ζήτησε να τις προσκομίσω τα αποσπάσματα (κτηματολογικού διαγράμματος και πίνακα της προανάρτησης). Δεν ζήτησε καμία άλλη αναγραφή σε τοπογραφικό. Λογικά τα ήθελε ως απόδειξη ότι η προς μεταβίβαση ιδιοκτησία δηλώθηκε. Σε φάση πριν την προανάρτηση (δηλαδή στη φάση υποβολής δηλώσεων), όταν έγινε μεταβίβαση (αιτία γονικής παροχής), τα γεωτεμάχια ξαναδηλώθηκαν. Αν κάποιος αγόρασε ένα γεωτεμάχιο σε περιοχή (πχ εκτός σχεδίου) ενώ είχε δηλώσει στην ίδια περιοχή τουλάχιστον δυο, τότε δεν θα πληρώσει για το δηλωθέν αφού σε αγροτικές περιοχές πληρώνει μόνο τα 2. Τα πέραν των δυο, δεν θα τα χρεωθεί (μιλάμε πάντοτε για περιοχή στην την ίδια Τοπική κοινότητα)
    1 point
  36. Αφού δεν έχεις υπέρβαση του επιτρεπόμενου, προχωράς ακολουθώντας την αρχική σου σκέψη.
    1 point
  37. Παράδειγμα καταχώρισης τιμολογίου Μηχανικός εκδίδει τιμολόγιο καθαρής αξίας 1250€ για υπηρεσίες που παρείχε σε τεχνική εταιρεία. Έλαβε 1300€ γιατί ο ΦΠΑ είναι 300€ και η παρακράτηση 250€. Πληρώθηκε εν μέρει με κατάθεση στον λογαριασμό του (700€) και εν μέρει με επιταγή (600€). Αφού εισέλθουμε στην ειδική φόρμα καταχώρησης, επιλέγουμε "Εισαγωγή παραστατικού". Είδος παραστατικού: Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών Τύπος παραστατικού: Τιμολόγιο παροχής Γενικά στοιχεία παραστατικού Συμπληρώνουμε αριθμό σειράς (0, αν δεν υπάρχει), αύξοντα αριθμό και ημερομηνία έκδοσης. Τρόπος εξόφλησης: Επαγγελματικός λογαριασμός ημεδαπής Ποσό: 700 Επιλέγουμε: "Προσθήκη τρόπου εξόφλησης" Τρόπος εξόφλησης: Επιταγή Ποσό: 600 Στοιχεία εκδότη Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας Στοιχεία αντισυμβαλλομένου Συμπληρώνουμε τα στοιχεία του λήπτη Σύνοψη — Χαρακτηρισμοί παραστατικού Καθαρή αξία: 1250 Συντ. ΦΠΑ: 24% Ποσό ΦΠΑ: 300 (υπολογίζεται αυτόματα) Επιλέγουμε: "Προσθήκη χαρακτηρισμών γραμμής" Επιλέγουμε: "Προσθήκη χαρακτηρισμού" Κατηγορία: 1.3 Έσοδα από παροχή υπηρεσιών Είδος: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές – επιτηδευματιών (Ε3_561_001) Ποσό: 1250 Επιλέγουμε: "Επιστροφή στο παραστατικό" Φόροι παραστατικού Επιλέγουμε: "Προσθήκη νέου φόρου" Τύπος φόρου: Φόροι παρακρ. Κατηγορία φόρου: Περίπτ. δ’ – αμοιβές συμβουλών διοίκησης Υποκείμενη αξία: 1250 Ποσό: 250 (υπολογίζεται αυτόματα) Σύνολα παραστατικού (υπολογίζονται αυτόματα) Καθαρή αξία, ΦΠΑ, Παρακρ. φόροι Συνολική αξία: 1300
    1 point
  38. Ο τζάμπας απέθανε το θάψανε στο Αλγέρι και έβαλε κληρονομιά να είναι ο παράς στο χέρι... (από μια πινακίδα σε ένα παλιο περίπτερο). Επανέκδοση σημαίνει οτι ο μηχανικός μπαίνει με τους κωδικούς του και αφιερώνει χρόνο να συμπληρώσει εκ νέου στοιχεία, ενώ θα μπορούσε να πίνει για παράδειγμα καφέ με ένα φίλο του. Ακόμη σημαίνει οτι ο μηχανικός για να μπορέσει να έχει τους κωδικούς του ΤΕΕ έφαγε 4-5 έτη στο Πανεπιστήμιο - Πολυτεχνείο, έκανε έναρξη στην Εφορία, πληρώνει ενοίκιο και ΕΦΚΑ και φορολογείται ως Ε.Ε. στο τέλος του έτους και άλλα πολλά. Άρα έπειτα από αυτά ας βγάλει όποιος γαλαντόμος συνάδελφος θέλει δωρεάν την επανέκδοση.
    1 point
  39. Εμείς μπορεί να το έχουμε το αρχείο της ΤΤΥΓ, το δασαρχείο όμως δεν το έχει κ αυτό είναι το παράδοξο της κάθε παρόμοιας υπόθεσης όπως αυτή. Και ο πολίτης προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας
    1 point
  40. jojo+nbr σαν ποδοσφαιριστές να κάνουν το 1 - 2! jbosdas: Οι δύο αυτοί συνάδελφοι, μπορεί να έχουν στο αρχείο τους όλη την Μακεδονία. Ο nbr δε κόβω αν έχει μετρήσει κάθε σπιθαμή του Ν. Θεσσαλονικής!
    1 point
  41. Έχεις αρχείο αποφάσεων διοίκησης και δικαστηρίων;
    1 point
  42. Συνάδελφε jbosdas 1. Δεν νομίζω ότι καμία υπηρεσία θα σου δώσει σαφή απάντηση. 2. Επίσης, δεν νομίζω ότι θα γλιτώσεις την αποτύπωση. 3. Δεν θα σου δοθεί κάτι ψηφιακά από την υπηρεσία. Θέλει αυτοπροσώπως. 4. Επειδή έτυχε να ασχοληθώ με δασικά, θέλεις οπωσδήποτε ιστορική τεκμηρίωση μέσω αεροφωτογραφιών της ΓΥΣ και φωτοερμηνεία για να έχεις ισχυρό πλεονέκτημα 5. Επιπλέον, πρέπει να έχεις όλατα νομικά και διοικητικά έγγραφα
    1 point
  43. Αναλυτικός προϋπολογισμός http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=84
    -1 points
  44. 1) Το ερώτημα που πρέπει να θέσεις είναι άλλο. Η υπαγωγή που έχει γίνει είναι ΣΩΣΤΗ? ή μπάζει νερά? Ειδικά αφού είχες δεδομένο ότι θα περάσει από έλεγχο και όχι απλά στον γενικό δειγματοληπτικό (που ακόμα να ξεκινήσει) φροντίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή να μη υπάρχει καμία αμφισβητούμενη ερμηνεία διατάξεων κλπ. 2) Σε συνδυασμό και με το 1) υποθέτω φρόντισες να έχει υπολογιστεί και η σχετική προσαύξηση (νομίζω +20%) που προβλέπει ο 4495 όταν υπάρχει ο εντοπισμός της αυθαιρεσίας. Για τα υπόλοιπα γενικά, οι περισσότερες ΥΔΟΜ έχουν στο τμήμα με τα αυθαίρετα κάποιο έντυπο (ίσως να είναι και αυτό που ανέβασε το συνάδερφος). Το συμπληρώνει και το υπογράφει ο ιδιοκτήτης και το καταθέτει στην ΥΔΟΜ με πρ. παραλαβής και περιμένει να του απαντήσουν γραπτά σχετικά με την διαγραφή του προστίμου που του έχουν επιβάλει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.