Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. Stranger_

    Stranger_

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      45


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Αγαπητοί συνάδελφοι, Θα ήθελα να ξεκινήσω αυτό το θέμα για να εκφράσουν όσοι θέλουν την διαμαρτυρία τους για τακτική που ακολουθείται σε ότι αφορά την έναρξη του προγράμματος εξοικονομώ 2021. Και συγκεκριμένα : 1. Εξαγγέλλεται εδώ και τρεις μήνες το νέο πρόγραμμα και με συνεχείς αναβολές έχει φθάσει τέλος Νοέμβρη και η τελευταία εξαγγελία είναι και πάλι ασαφής : "αρχές Δεκέμβρη". Πόση πια αφερεγγυότητα; 2. Δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη ο πλήρης και τελικός οδηγός του προγράμματος. Μετά την προδημοσίευσή του και την διαβούλευση που ακολούθησε, αναρτήθηκαν τμήματά του στην πλατφόρμα, τα οποία όμως χωρίς καμμία ενημέρωση αλλάζουν κατά το δοκούν. Με αυτή την τακτική πως μπορείς να ενημερώσεις τον πελάτη σου και να του ετοιμάσεις τον φάκελλο; 3. Επειδή στο πρόγραμμα θα υπάρχει για πρώτη φορά βαθμολογία και επειδή δεν υπάρχει προηγούμενο, βαδίζουμε όλοι στα τυφλά. Γιαυτό και μετά την δημοσίευση του οριστικού οδηγού (ΦΕΚ) χρειαζόμαστε επιπλέον χρόνο σε σχέση με τα παλαιότερα προγράμματα, για να αξιολογήσουμε και συναποφασίσουμε με τον πελάτη τι πρόταση παρεμβάσεων θα κάνουμε για να έχει σοβαρές πιθανότητες να επιλεχθεί. 4. Αν ισχύει το "αρχές Δεκέμβρη" και ο ένας μήνας περιθώριο για αιτήσεις, σκοπεύουν να μας βάλουν όλους όσους ασχολούμαστε με το πρόγραμμα (και είμαστε πολλοί), να κάνουμε Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στα γραφεία μας, παλεύοντας με τον χρόνο και την γκρίνια των πελατών. Κατόπιν των παραπάνω προβλημάτων και σίγουρα και όσων επιπλέον διατυπωθούν και από άλλους συναδέλφους, θεωρώ ότι πρέπει : Είτε να μετατεθεί η έναρξη του προγράμματος για την νέα χρονιά και πάντως τουλάχιστον 15 μέρες μετά την δημοσίευση του οριστικού οδηγού (ΦΕΚ), είτε αν ξεκινήσει αρχές Δεκέμβρη, να παραταθεί η διάρκεια υποβολής αιτήσεων μέχρι τέλος Ιανουρίου το νωρίτερο.
    3 points
  2. Αναρτήθηκε και το ειδοποιητήριο εισφοράς 10/2021.
    3 points
  3. Η υποχρέωση είναι εδώ και καιρό τα έσοδα- επαγγελματικά έξοδα να περνάνε μέσω επαγγελματικού λογαριασμού. Τώρα για τις συνέπειες δεν ξέρω. Δεν έχει ακουστεί κάτι ως τώρα για έλεγχο. Οπότε ξεκίνα και δίνε στους πελάτες σου τον επαγγελματικό λογαριασμό που έχεις δηλώσει στο ταξινετ.
    2 points
  4. δες το 33 του 4759 και το 40 παρ. 3,4 και 6 και τα ΠΜ
    2 points
  5. Άφησέ το έτσι, συνάδελφε. Δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει και για τον συνάδελφο @castor_troy, αν επέλεξε τον ίδιο τρόπο εξόφλησης. Είναι —πράγματι— άνευ ουσίας το ζήτημα για εμάς (απλογραφικά βιβλία). Αυτό που χρειάζεται είναι να αποδεικνύεται ο τρόπος πληρωμής του παραστατικού.
    2 points
  6. Η ρύθμιση ολοκληρώνεται με την περαίωση της υπαγωγής και την εξόφληση του προστίμου. Όμως, η καταχώριση της ταυτότητας του κτιρίου αποτελεί όρο για την επέλευση των συνεπειών της υπαγωγής. Κατά πόσο εφαρμόζεται το τελευταίο, δεν γνωρίζω.
    2 points
  7. Δεν ισχύει αυτό με την βεβαίωση ΟΤΑ και την ημερομηνία. Έχω ανεβάσει πολλές μεταχρονολογημένες. Θα ήταν και παράλογο άλλωστε, μη τρελαθούμε.
    2 points
  8. Αφού βεβαίως ολοκληρώσεις πρώτα την υπαγωγή στον 4495, στη συνέχεια θα εκδώσεις 2 βεβαιώσεις (μια για κάθε νέο διαμέρισμα), θα γίνει τροποποίηση - διόρθωση της ΣΟΙ και θα αποδοθούν χιλιοστά (από τα υπάρχοντα) και στα δύο διαμερίσματα.
    2 points
  9. Θα διαλέξεις την επιλογή "τεχνική έκθεση στ. ελέγχου" και θα δεις ότι μετά λόγω κατ.1 + 3 δεν στην ζητάει στα δικαιολογητικά προς ανέβασμα.
    2 points
  10. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.252 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  11. Version X6.0

    78.038 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  12. Εισάγω στο παρόν θέμα ένα νέο προβληματισμό. Στο άρθρο 2 παρ 33 της υπ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/7577/105 ΦΕΚ 334/Β/21.1.2021 ο ορισμός για το αδόμητο είναι ο εξής: Αδόμητο χαρακτηρίζεται οικόπεδο ή γήπεδο, εφόσον δεν υφίσταται σε αυτό κατασκευή που προϋποθέτει την έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών Θεωρώ ότι ο παραπάνω ορισμός είναι προβληματικός. Θέτω δυο συνήθεις περιπτώσεις γηπέδων, τα οποία περιτοιχίζονται με ξερολιθιά (υποθέστε κατασκευή προ 1955) και απλή συρματοπερίφραξη. Αν δεν ήταν η ταυτότητα, θα μπορούσαμε, στην περίπτωση της ξερολιθιάς να χορηγήσουμε βεβαίωση χωρίς τακτοποίηση, δυνάμει των εξαιρέσεων άρθρου 82 Ν. 4495 και στη δεύτερη περίπτωση δυνάμει της παρ. θ του ίδιου άρθρου σε συνδυασμό με την εξαίρεση του άρθρου 81 (περίπτωση που μπορεί να εκδοθεί ΕΕΔΜΚ). Επομένως, ο ανωτέρω ορισμός δεν ανταποκρίνεται σωστά στο ήδη υφιστάμενο πλαίσιο και κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να αντικατασταθεί, διότι το "αδόμητο" μπορεί να περιλαμβάνει κατασκευές που μπορεί να απαιτούν ΕΕΔΜΚ (ακόμη και κατηγορίας αυθαιρέτων 3), αλλά μπορούν να εξαιρεθούν της τακτοποίησης και το γήπεδο να μεταβιβαστεί ως έχει.
    1 point
  13. Version EXTENDED v21

    2.982 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  14. 1 point
  15. Μία γκαλερί στη Γερμανία, μία γέφυρα χωρίς αυτοκίνητα στη Δανία και ένα νοσοκομείο στο Μπαγκλαντές διεκδικούν ένα υψηλού κύρους βραβείο αρχιτεκτονικής για το καλύτερο νέο κτίσμα του κόσμου. Τα τρία αυτά projects επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 16 φιναλίστ από 11 χώρες. Σε ένα τους θα απονεμηθεί το RIBA International Prize στις αρχές του 2022. Το Νοσοκομείο Φιλίας στην πόλη Σατχίρα του νοτιοδυτικού Μπαγκλαντές είναι φτιαγμένο από τούβλα που έχουν παραχθεί από ντόπιους και διαθέτει 80 κρεβάτια. Έχει σχεδιαστεί από το γραφείο Urbana έτσι ώστε να αντέχει σε πλημμύρες, καθώς η περιοχή είναι ευάλωτη σε τυφώνες. Η γέφυρα Lille Langebro στην Κοπεγχάγη που διασχίζει το κεντρικό λιμάνι της χώρας, προσφέρει σε πεζούς και ποδηλάτες μία εναλλακτική οδό χωρίς αυτοκίνητα σε σχέση με την προϋπάρχουσα παράλληλη γέφυρα. Όταν χρειάζεται να περάσουν μεγάλα πλοία από κάτω της, η γέφυρα ανοίγει με εντυπωσιακό τρόπο. Έχει σχεδιαστεί από το Urban Agency. Το τρίτο κτίριο είναι η γκαλερί τέχνης James-Simon-Galerie, που εξυπηρετεί και σαν είσοδος για το Museum Island του Βερολίνου. Το κτίριο, που έχει σχεδιαστεί από το γραφείο David Chipperfield Architects, άνοιξε το 2019, δύο δεκαετίες αφότου προτάθηκε αρχικά. Ο σύγχρονος σχεδιασμός του έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ παλαιότερα κτίσματα της περιοχής, με την RIBA να επαινεί τον τρόπο με τον οποίο «αναμειγνύει το νεοκλασικό με το μοντέρνο». moneyreview.gr
    1 point
  16. Δεν είναι υποχρεωτικό. Μπορείς να συνεχίσεις χειρόγραφα και μετά το τέλος του 2021.
    1 point
  17. Όχι, δεν είναι φορολογική παράβαση. Επί πιστώσει σημαίνει με δικαίωμα πληρωμής του αντιτίμου στο μέλλον. Οι υπόλοιποι τρόποι εξόφλησης είναι τοις μετρητοίς, που σημαίνει με άμεση καταβολή του αντιτίμου (και όχι εξόφληση αναγκαστικά με ρευστό χρήμα).
    1 point
  18. Λάθος , το ΦΕΜ αποδίδεται όταν η μελέτη θεωρείται από δημόσια αρχή. Δημόσια αρχή δεν είναι μόνο το τμήμα έκδοσης αδειών.
    1 point
  19. Εισαι ΘΕΟΣ ευχαριστω!!!
    1 point
  20. Μία δήλωση υπαγωγής με τα τέσσερα ονόματα και τέσσερις αναθέσεις.
    1 point
  21. Όταν καταθέτεις μια άδεια στην Πολεοδομία στην αμοιβή που έχεις συμφωνητικό με τον ιδιοκτήτη θα πρέπει να αποδόσεις σε ΦΕΜ 4% για τοπογραφικό και 10% για τις υπόλοιπες μελέτες, ανεξάρτητα από το ποσό των αμοιβών. ο ΦΕΜ αφαιρείται μετά από τον φόρο σου κατά τη φορολογική σου δήλωση για εισοδήματα προηγούμενου έτους. Γενικώς ΦΕΜ αποδίδεις κάθε φορά που υποβάλεις μελέτη σε μια δημόσια υπηρεσία. Υπάρχει η άποψη ότι από τη στιγμή που τα ΠΕΑ εποπτεύονται από το Υπουργείο ότι απαιτείται ΦΕΜ. Όμως δεν έχουμε ακριβώς την ίδια περίπτωση με έκδοση οικοδομικής άδειας με έλεγχο μέσω ΥΔΟΜ, οπότε είναι λίγο ...ρευστό το θέμα εδώ. Πάντως και να αποδόσεις ΦΕΜ χωρίς να απαιτείται δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στην ουσία έχεις δανείσει το κράτος μερικά Ευρώ, τα οποία όπως προανέφερα αφαιρούνται από τον φόρο σου αργότερα. Ο παρακρατούμενος φόρος 20% για καθαρή αμοιβή 300 Ευρώ και άνω είναι κάτι διαφορετικό από το παραπάνω και αφορά εργασία μηχανικού σε εταιρίες, τράπεζες επιτηδευματίες κλπ. Δεν σχετίζεται με τον ΦΕΜ.
    1 point
  22. σήμερα έχεις 2 διαμερίσματα θα δώσεις 2 βεβαιώσεις
    1 point
  23. Arch90, μαλλον στο 594/78 αναφέρεσαι. Το 1,5μ μεγιστο αφορα διαμορφωση ακαλυπτου – οπου στο ΣΑ μπορεις να αιτηθεις με αιτιολογηση παρεκλιση. Στην περιφραξη/περιτοιχιση το φεκ «προτρεπει» σε περιτοιχισεις ψηλες, υπαρχουν διαταγματα με 2.20περιτοιχιση και 2.40 στα υπερθυρα των αυλοθυρων. Η γενικη διαταξη παντως είναι : «7. Αι περιφράξεις των οικοπέδων (τοίχοι, κάγγελλα, αυλόθυραι κ.λπ.) κατασκευάζονται ως προς το υλικό την μορφήν και το ύψος κατά τα παραδοσιακά πρότυπα.Η κατασκευή κτιστού περιφράγματος, ελαχίστου ύψους 1,80μ., δια την κάλυψιν χώρων εργασίας, αποθηκών, συνεργείων αυτοκινήτων, βιοτεχνιών κ.λ.π.) από τους κοινοχρήστους χώρους του οικισμού δύναται να επιβάλλεται όταν καθ? οιονδήποτε τρόπον εξωτερικεύονται αι ως άνω χρήσεις κατά την κρίσιν της Επιτροπής Ενασκήσεως Αρχιτεκτονικού Ελέγχου.» Προσεξε και τα ομορα δομημενα πως είναι , μια και λαμβανονται υποψη στην γνωματευση και δη στην περιπτωση που αιτηθεις παρεκλιση από το ΣΑ. Καλη συνεχεια
    1 point
  24. περίπτωση δ΄-Αμοιβές Συμβουλών Διοίκησης
    1 point
  25. Ανεξαρτητα των ακριβεστατων τοποθετησεων των συναδελφων να εχεις υποψιν σου τα εξης δεδομενα: 1) Ο χαλυβας ειναι εισαγομενο προιον με οτι αυτο συνεπαγεται στο κοστος. 2) Τα συνεργεια που μπορουν να εκτελεσουν μια μεταλλικη κατασκευη χωρις αποκλισεις απο τις προδιαγραφες ειναι λιγα. Ιδιως στην επαρχια μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου.Μην ξεχνας οτι δεν φτιαχνεις καγκελα. 3) Απο τη φυση της η μεταλλικη κατασκευη δεν επιδεχεται καμμια σχεδον ανακριβεια κατα την υλοποιηση της . 4) Επειδη τα μεταλλικα στοιχεια (κολωνες ,δοκαρια κ.λ.π ) ειναι προκατασκευασμενα υπαρχουν πολλα ρεταλια για πεταμα (πληρωνονται ομως) 5) Μεγιστη προσοχη και σοβαρη δαπανη για την βαφη της αν βρισκεται σε παραθαλασσιο περιβαλλον (οπως αυτο προσδιοροζεται στις προδιαγραφες).
    1 point
  26. Μυαλό δε βάζετε με τίποτα… ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
    1 point
  27. ..... Ποια άνοιξη? και ποια "χωριάτικα"- τοπικά σχέδια ? Την άνοιξη θα μιλάμε για ......... εκλογές ! Αν ζούμε έτσι που πάμε. Λέω εγώ!
    1 point
  28. σωστα... περιμενουμε τα τοπικα χωριατικα σχεδια και περι την ανοιξη [ραγιαδες-ραγιαδες Μωρηα και Ρουμελης] θα ανακοινωσουν τις αποφασεις τους [τα ξερουν, αλλά, εχουν και τον προηγουμενο που ολο και λοξοκοιταζει προς το προηγουμενο υπουργειο Του, που δεν πρεπει να προσβαλλουν...τελος παντων....ονοματα δεν λεμε... υποληψεις δεν θιγουμε...] καλησπερα νβρ
    1 point
  29. Και βέβαια, προσφορά χωρίς στατική μελέτη δεν νοείται. Άρα, πρώτα ξεκαθαρίζεις αν η μεταλλική κατασκευή είναι μονόδρομος (λόγω στατικής ανεπάρκειας του ισογείου), κάνεις την απαιτούμενη (και για την άδεια) μελέτη, και μετά παίρνεις προσφορές. Εάν το υπάρχον έχει την απαιτούμενη επάρκεια για προσθήκη συμβατικής κατασκευής, να την προτιμήσεις.
    1 point
  30. σωστα εφοσον λειπει η 3η σφραγιδα, δεν μπορει σημερα να την παρει. Κι αν θυμαμαι καλα...ειχε δοθει παραταση 3-4 φορες για την καταθεση σε "καποιον" τραπεζικο λογαριασμο...που δεν τον ηξεραν ουτε οι τραπεζες... καλησπερα ιασονα
    1 point
  31. Βασικό θέμα το κόστος βεβαίως, πλην όμως αυτό τίθεται σε συνάρτηση με άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα, εαν ο μηχανικός σου έκρινε ότι για στατικούς λόγους (ισόγειο παλιάς οικοδομής με επισφαλείς αναμονές υποστυλωμάτων) ότι πρέπει ο όροφος να έχει σκελετό μεταλλικής κατασκευής θα το δεχτείς είτε είναι φτηνότερο είτε όχι. Για το θέμα διαφοράς κόστους θα πρέπει να το αναθέσεις στον μελετητή μηχανικό σου για να σου κάνει αναλυτικό προυπολογισμό (εφόσον βεβαίως κρίνει ότι και οι δυο στατικοί φορείς μπορούν να υλοποιηθούν).
    1 point
  32. για τα απομειουενα λογω απαλλοτριωσης εχουμε δυο διαταξεις - την παρ. 5 του αρθρου 33 5. Εάν εμβαδόν γηπέδου που υπερέβαινε τα 4.000 τ.μ. απομειώθηκε λόγω απαλλοτρίωσης, διάνοιξης διεθνούς, εθνικής, επαρχιακής ή δημοτικής οδού ή αναδασμού, το γήπεδο θεωρείται άρτιο, εάν το εμβαδόν του υπερβαίνει τα 2.000 τ.μ. και έχει πρόσωπο σε διεθνή, εθνική, επαρχιακή ή δημοτική οδό τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) μ.. - και την παρ. ε' του αρθρου 40 "ε) είναι άρτια και οικοδομήσιμα και απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διάνοιξης διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, εφόσον μετά από την απομείωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων της περ. δ΄," [δεν παραπεμπει στις λοιπες παρ. α, β και γ] Ομως, η δ' αναφερεται μονον για οσα βρισκονται εντος ζωνης
    1 point
  33. Υποθετω οτι εχεις τιτλο για δυο ανεξαρτητες ΟΙ... 1. Εχεις μια αυθαιρετη λειτουργικη συνενωση και να τακτοποιησεις μια τρυπα -σκαλα [να μην συζητησουμε την διατρηση της πλακας η οποια ανηκει στα κοινοχρηστα...] 2. Πού εγινε αυτη η "επεκταση" και πότε; Αυτη αποτελει ξεχωριστη αυθαιρεσια της ΟΙ του ισογειου.
    1 point
  34. Για το α βάζεις μηδεν. Για το β δεν γνωρίζω με σιγουριά. Ας πει κάποιος που το ξέρει.
    1 point
  35. Από πρόσφατη εμπειρία, σε κτηματογραφούμενη περιοχή που προσφάτως έληξε και η περίοδο προανάρτησης, η συμβολαιογράφος απλώς ζήτησε να τις προσκομίσω τα αποσπάσματα (κτηματολογικού διαγράμματος και πίνακα της προανάρτησης). Δεν ζήτησε καμία άλλη αναγραφή σε τοπογραφικό. Λογικά τα ήθελε ως απόδειξη ότι η προς μεταβίβαση ιδιοκτησία δηλώθηκε. Σε φάση πριν την προανάρτηση (δηλαδή στη φάση υποβολής δηλώσεων), όταν έγινε μεταβίβαση (αιτία γονικής παροχής), τα γεωτεμάχια ξαναδηλώθηκαν. Αν κάποιος αγόρασε ένα γεωτεμάχιο σε περιοχή (πχ εκτός σχεδίου) ενώ είχε δηλώσει στην ίδια περιοχή τουλάχιστον δυο, τότε δεν θα πληρώσει για το δηλωθέν αφού σε αγροτικές περιοχές πληρώνει μόνο τα 2. Τα πέραν των δυο, δεν θα τα χρεωθεί (μιλάμε πάντοτε για περιοχή στην την ίδια Τοπική κοινότητα)
    1 point
  36. Αφού δεν έχεις υπέρβαση του επιτρεπόμενου, προχωράς ακολουθώντας την αρχική σου σκέψη.
    1 point
  37. Παράδειγμα καταχώρισης τιμολογίου Μηχανικός εκδίδει τιμολόγιο καθαρής αξίας 1250€ για υπηρεσίες που παρείχε σε τεχνική εταιρεία. Έλαβε 1300€ γιατί ο ΦΠΑ είναι 300€ και η παρακράτηση 250€. Πληρώθηκε εν μέρει με κατάθεση στον λογαριασμό του (700€) και εν μέρει με επιταγή (600€). Αφού εισέλθουμε στην ειδική φόρμα καταχώρησης, επιλέγουμε "Εισαγωγή παραστατικού". Είδος παραστατικού: Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών Τύπος παραστατικού: Τιμολόγιο παροχής Γενικά στοιχεία παραστατικού Συμπληρώνουμε αριθμό σειράς (0, αν δεν υπάρχει), αύξοντα αριθμό και ημερομηνία έκδοσης. Τρόπος εξόφλησης: Επαγγελματικός λογαριασμός ημεδαπής Ποσό: 700 Επιλέγουμε: "Προσθήκη τρόπου εξόφλησης" Τρόπος εξόφλησης: Επιταγή Ποσό: 600 Στοιχεία εκδότη Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας Στοιχεία αντισυμβαλλομένου Συμπληρώνουμε τα στοιχεία του λήπτη Σύνοψη — Χαρακτηρισμοί παραστατικού Καθαρή αξία: 1250 Συντ. ΦΠΑ: 24% Ποσό ΦΠΑ: 300 (υπολογίζεται αυτόματα) Επιλέγουμε: "Προσθήκη χαρακτηρισμών γραμμής" Επιλέγουμε: "Προσθήκη χαρακτηρισμού" Κατηγορία: 1.3 Έσοδα από παροχή υπηρεσιών Είδος: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές – επιτηδευματιών (Ε3_561_001) Ποσό: 1250 Επιλέγουμε: "Επιστροφή στο παραστατικό" Φόροι παραστατικού Επιλέγουμε: "Προσθήκη νέου φόρου" Τύπος φόρου: Φόροι παρακρ. Κατηγορία φόρου: Περίπτ. δ’ – αμοιβές συμβουλών διοίκησης Υποκείμενη αξία: 1250 Ποσό: 250 (υπολογίζεται αυτόματα) Σύνολα παραστατικού (υπολογίζονται αυτόματα) Καθαρή αξία, ΦΠΑ, Παρακρ. φόροι Συνολική αξία: 1300
    1 point
  38. Ο τζάμπας απέθανε το θάψανε στο Αλγέρι και έβαλε κληρονομιά να είναι ο παράς στο χέρι... (από μια πινακίδα σε ένα παλιο περίπτερο). Επανέκδοση σημαίνει οτι ο μηχανικός μπαίνει με τους κωδικούς του και αφιερώνει χρόνο να συμπληρώσει εκ νέου στοιχεία, ενώ θα μπορούσε να πίνει για παράδειγμα καφέ με ένα φίλο του. Ακόμη σημαίνει οτι ο μηχανικός για να μπορέσει να έχει τους κωδικούς του ΤΕΕ έφαγε 4-5 έτη στο Πανεπιστήμιο - Πολυτεχνείο, έκανε έναρξη στην Εφορία, πληρώνει ενοίκιο και ΕΦΚΑ και φορολογείται ως Ε.Ε. στο τέλος του έτους και άλλα πολλά. Άρα έπειτα από αυτά ας βγάλει όποιος γαλαντόμος συνάδελφος θέλει δωρεάν την επανέκδοση.
    1 point
  39. Εμείς μπορεί να το έχουμε το αρχείο της ΤΤΥΓ, το δασαρχείο όμως δεν το έχει κ αυτό είναι το παράδοξο της κάθε παρόμοιας υπόθεσης όπως αυτή. Και ο πολίτης προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας
    1 point
  40. jojo+nbr σαν ποδοσφαιριστές να κάνουν το 1 - 2! jbosdas: Οι δύο αυτοί συνάδελφοι, μπορεί να έχουν στο αρχείο τους όλη την Μακεδονία. Ο nbr δε κόβω αν έχει μετρήσει κάθε σπιθαμή του Ν. Θεσσαλονικής!
    1 point
  41. Έχεις αρχείο αποφάσεων διοίκησης και δικαστηρίων;
    1 point
  42. Συνάδελφε jbosdas 1. Δεν νομίζω ότι καμία υπηρεσία θα σου δώσει σαφή απάντηση. 2. Επίσης, δεν νομίζω ότι θα γλιτώσεις την αποτύπωση. 3. Δεν θα σου δοθεί κάτι ψηφιακά από την υπηρεσία. Θέλει αυτοπροσώπως. 4. Επειδή έτυχε να ασχοληθώ με δασικά, θέλεις οπωσδήποτε ιστορική τεκμηρίωση μέσω αεροφωτογραφιών της ΓΥΣ και φωτοερμηνεία για να έχεις ισχυρό πλεονέκτημα 5. Επιπλέον, πρέπει να έχεις όλατα νομικά και διοικητικά έγγραφα
    1 point
  43. Αναλυτικός προϋπολογισμός http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=84
    -1 points
  44. 1) Το ερώτημα που πρέπει να θέσεις είναι άλλο. Η υπαγωγή που έχει γίνει είναι ΣΩΣΤΗ? ή μπάζει νερά? Ειδικά αφού είχες δεδομένο ότι θα περάσει από έλεγχο και όχι απλά στον γενικό δειγματοληπτικό (που ακόμα να ξεκινήσει) φροντίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή να μη υπάρχει καμία αμφισβητούμενη ερμηνεία διατάξεων κλπ. 2) Σε συνδυασμό και με το 1) υποθέτω φρόντισες να έχει υπολογιστεί και η σχετική προσαύξηση (νομίζω +20%) που προβλέπει ο 4495 όταν υπάρχει ο εντοπισμός της αυθαιρεσίας. Για τα υπόλοιπα γενικά, οι περισσότερες ΥΔΟΜ έχουν στο τμήμα με τα αυθαίρετα κάποιο έντυπο (ίσως να είναι και αυτό που ανέβασε το συνάδερφος). Το συμπληρώνει και το υπογράφει ο ιδιοκτήτης και το καταθέτει στην ΥΔΟΜ με πρ. παραλαβής και περιμένει να του απαντήσουν γραπτά σχετικά με την διαγραφή του προστίμου που του έχουν επιβάλει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.