Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      26.119


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      4.568


  3. Hangman

    Hangman

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      46


  4. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Αριθμ. 69019 οικ. Φ.700.13 Έγκριση της υπ’ αρ. 13/2021 Πυροσβεστικής Δι- άταξης με θέμα: «Καθορισμός της διαδικασίας υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών, ελέγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξε- ων πυροπροστασίας σε επιχειρήσεις - εγκατα- στάσεις, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 167 του ν. 4662/2020». ΦΕΚ B 5519/2021 το νέο ΦΕΚ από τη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου
    4 points
  2. Ανέβηκαν νέα αρχεία που διορθώνουν σοβαρή παράλειψη εδαφίου που επεσήμανε ο συνάδελφος tzankan τον οποίο ευχαριστώ για την υπόδειξη. Ονομάστηκαν ως νέα έκδοση Χ4.3 για να γίνει έγκαιρα απομάκρυνση της προηγούμενης έκδοσης.
    3 points
  3. Στο στάδιο που βρισκόμαστε η νομοθεσία ξεχειλώνει μέχρι να βρίσκουν όλα στον όγκο. Όταν αυτό επιτευχθεί θα καταργηθούν οι λοιπές διατάξεις και θα μείνει μόνο ο όγκος. Μετά θα αρχίσει να ξεχειλώνει και αυτός ...
    3 points
  4. δεν καταλαβα το θεμα... εκλεισε η πυλωτη και εγινε κατοικια...οκ αν πηρε και την κοινοχρηστη εισοδο πώς ανεβαινουν στον οροφο;
    2 points
  5. Μία πέργκολα που πληροί τις προϋποθέσεις της παρ.γε)=1 φύλλο κατ.3 Δύο πέργκολες που η κάθε μία πληροί τις προϋποθέσεις της γε)=1 φύλλο κατ.3 Στην Τεχνική έκθεση περιγράφουμε ότι έχουμε δύο,μία στο μπροστινό μπαλκόνι και μία στο πίσω.Στην κάτοψη (εφόσον απαιτείται κάτοψη),τις δείχνουμε με τα περιγράμματα τους.Η καταγραφή τους είναι αυτή που κατοχυρώνει την ρύθμιση τους.
    2 points
  6. Πιθανότερο σενάριο πάντως να έχουν συνυπολογίσει και το εμβαδό των κοινοχρήστων. Ειδικά σε οροφοδιαμερίσματα πολύ συχνά στο εμβαδό έμπαινε και το κλιμ/σιο. Οι κατόψει γενικά έδιναν ένα εμβαδό ορόφου, αυτό βλέπαν, αυτό έγραφαν.
    2 points
  7. άρα ενημερώνεις ιδιοκτήτη και συμβολαιογράφο ότι κι εσύ το μόνο που έχεις δικαίωμα να δώσεις είναι βεβαίωση περί μη αυθαιρεσίας και επιφάνεια διαμερίσματος 81,60τ.μ.. Ούτε μπορείς να σιδερώσεις το διαμέρισμα να μεγαλώσει ούτε μπορούν οι βασικές πράξεις της γεωμετρίας να αλλάξουν με βάση νομικίστικα διαδικαστικά. Όλα τα υπόλοιπα σφάλματα ή άλλα προβλήματα σε τίτλους ή Ε9 κ.λ.π. είναι αρμοδιότητα και ευθύνη του συμβολαιογράφου πως να τα λύσει και τι διορθώσεις ή συμπληρώσεις ή τροποποιήσεις πρέπει να κάνει. Ο Μηχανικός δεν είναι δια πάσαν νόσον κλπ κλπ ....
    2 points
  8. Όχι, δεν απαιτείται. ΦΕΜ καταβάλλεται μόνο σε περίπτωση θεώρησης (με την έννοια της έγκρισης) ή χορήγησης άδειας.
    2 points
  9. νομίζω πως η ουσία είναι να σου πει ο/η εργοδότης σου αν είναι απαιτητό από τον λογιστή του ή από κάποιο φορέα να αποκτήσει ΆΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ για την υπηρεσία αυτή. Αν ναι, τότε ο φορέας που δίνει την άδεια θα έχει και τα απαιτούμενα που ζητά για τον χώρο (όπως πχ οι σύλλογοι Ιατρών) Αν όχι δεν σε απασχολεί καν για αλλαγές χρήσης κλπ παρά μόνο αν χρειαστεί άδεια εργασιών που θέλει να κάνει εκεί.
    1 point
  10. Εάν η είσοδος παρέμεινε είσοδος, τότε δεν προσμετράται στην υπέρβαση δόμησης. Άλλο είναι η υπέρβαση δόμησης, και άλλο ποια επιφάνεια προσμετράται στον συντελεστή δόμησης.
    1 point
  11. Όχι αναγκαστικά. Ο έλεγχος του ποσοστού υπέρβασης για την επιλογή κατηγορίας (4 ή 5) μπορεί να γίνεται για μέρος ή για το σύνολο του κτιρίου, μετά από συναίνεση του συνόλου των αντίστοιχων συνιδιοκτητών.
    1 point
  12. Όχι, δεν απαιτείται καμμία συναίνεση, διότι αφορά αποκλειστικά και μόνο τη δική σου ΟΙ, για την οποία εκ παραδρομής έχει αναγραφεί λάθος εμβαδόν. Δεν αλλάζει τίποτε άλλο.
    1 point
  13. @zazeng Η άποψη μου είναι ότι είναι "Ναι" στο πεδίο της άδειας,έχεις επίσημο έγγραφο που βεβαιώνει ότι η έγκριση ανέγερσης που εκδόθηκε επέχει θέση οικ.άδειας.Ενισχύεται και από το γεγονός ότι έπρεπε να εκτελεστεί η "άδεια",του συγκεκριμένου τύπου κατοικίας 225 με τα εγκεκριμένα σχέδια. Φυσικά,περιμένω μαζί σου την άποψη του @dimitris GM
    1 point
  14. Καλησπέρα,όλες οι παραβάσεις Κατηγορίας 3 του ίδιου ακινήτου δηλώνονται σε ένα φύλλο καταγραφής,με ανάλυση των περιπτώσεων στην Τεχνική έκθεση.
    1 point
  15. Η προστασία που ιδρύεται σε αρχαιολογικούς χώρους (με τον ν.3028/2002 και σήμερα με τον ν.4858/2021-άρθρα 12-13-14) δεν αφορά σε ιδιοκτησιακά θέματα ή θέματα αρτιότητας. Μπορεί όμως να αφορά θέματα οικοδομησιμότητας ή/και επιβολής ειδικών όρων δόμησης του χώρου ανάλογα με την κήρυξη. Αν δεν υπάρχει αναστολή οικοδομικών εργασιών, δεν υπάρχει ιδιαίτερος κίνδυνος για νέους όρους δόμησης.
    1 point
  16. αν λαβουμε υποψη μας οτι, σε γηπεδο με τμημα του να ειναι δασικη εκταση, η αρτιοτητα δεν χανεται αλλα η οικοδομησιμοτητα υπολογιζεται με βαση το "υπολοιπομενο", μαλλον το ιδιο συμβαινει και εδω [αν σου εκοβαν τα 200 στρ. δεν θα χωρουσαν "ολα" του αρχικου...] [να το δουμε αυτο καπου γραμμενο....] Παντως, για κατοικια χτιζεις 360 τμ. με τον 4759, εκτος εαν εχεις δυνατοτητα κατατμησης σε αρτια και οικοδομησιμα....
    1 point
  17. και τι θα γινει αμα διορθωσει το Ε9 απο 93 που ειναι ο τιτλος σε 82 που ειναι σημερα Θα κανει συμβολαιο ο συμβ/φος για ανύπαρκτα 93 τμ.;;;;; Και τι αυθαιρεσια κατα νομον υπαρχει, αφου παντοτε ηταν ιδιο με την αδεια και μονον με βαση το συμβολαιο εχει "ξεχειλωσει" .....αγνωστο για ποιον λογο; Εξ αλλου, η μονομερης τροποποιηση της συστασης γινεται με το αρθρο 98, αλλα αφορα σε μονομερή τροποποιηση μετα απο τακτοποιηση αυθαιρεσιων Εσυ δεν εχεις αυθαιρεσιες. Η μονη λυση ειναι η τροποποιηση/διορθωση της τροποποιητικης Αλλη λυση δεν βλεπω [εν τελει το θεμα αφορα τους νομικους... ο μηχανικος δεν δινει καμμια "δαγκωμενη" βεβαιωση] καλη συνεχεια
    1 point
  18. ας πάει σε άλλο συμβολαιογράφο που γνωρίζει πως να χειριστεί το ζήτημα..... τέσπα .... πράξε όπως νομίζεις.
    1 point
  19. @ΜιχάληςΣπ Ιδιοκτησία είναι εάν έχει χιλιοστά στον πίνακα της σύστασης. Αλλιώς είναι παρακολούθημα. Στην δεύτερη περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δήλωση μόνο για την αποθήκη, διότι δεν αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία.
    1 point
  20. Ο ΜΕΠΔ βγαίνει με τον γνωστό τρόπο που ανέφερες. Εκεί συμπεριλαμβάνονται και κοινόχρηστες παρεμβάσεις για αιτήσεις τύπου Α. Τώρα για την πληρωμή ακολουθείς τον ίδιο μπούσουλα. Αν έχεις επιδότηση π.χ.70% τότε τα ίδια κεφάλαια θα είναι 30% για όλες τις παρεμβάσεις ανεξάρτητα αν είναι κοινόχρηστες οι μη. Το ερώτημα είναι πως κατατίθενται τα ίδια κεφάλαια και από ποιο λογαριασμό. Εγώ επειδή δεν πήρα απάντηση ούτε από εδώ ούτε από άλλα φόρουμ αλλά ούτε από το υπουργείο έσπασα τα ίδια κεφάλαια σε κοινόχρηστες και μη παρεμβάσεις και τους έβαλα να κάνουν 2 ξεχωριστά ποσά κατάθεση στην τράπεζα, για να μην μου λένε αυριο-μεθάυριο ότι έπρεπε π.χ. τα ίδια κεφάλαια των κοινόχρηστων να φύγουν από τον λογαριασμό κοινοχρήστων...
    1 point
  21. Τώρα το είδα, ναι! Είμαι λίγο μπάρμπας πλέον τι να κάνουμε;! Εσείς οι νέοι πείτε τα όπως θέλετε, σημασία έχει να γίνονται.
    1 point
  22. @jimd6776 Θα διαβάσεις την πρώτη προτεινόμενη δημοσίευση του θέματος, όπου περιγράφεται η διαδικασία όταν έχουμε τιμολόγιο με παρακράτηση 20%. Στην περίπτωσή σου, υπάρχει και παρακράτηση εισφορών από τον εργοδότη σου. Άρα πριν ολοκληρώσεις την διαδικασία στο myDATA, θα προσθέσεις νέο φόρο όπου ως τύπο φόρου θα διαλέξεις "κρατήσεις" και θα συμπληρώσεις το ποσό. Έτσι, η συνολική αξία (δηλαδή τα χρήματα που πήρες) θα είναι ίση με καθαρή αξία + ΦΠΑ – παρακράτηση 20% – κρατήσεις.
    1 point
  23. @janna Για να τεκμηριωθεί ότι η αλλαγή χρήσης έγινε πριν τις τις 28.7.2011, δεν αρκεί να φαίνεται δηλωμένο το κτίσμα σε έγγραφο δημόσιας αρχής. Πρέπει, επιπροσθέτως, να είχε δηλωθεί ως κατοικία. Αναφορικά με την τέλεση εργασιών μετά τις 28.7.2011· δεν χρειάζεται να σε προβληματίζει, αφού η έγκαιρη ολοκλήρωση του σκελετού κατοχυρώνει το δικαίωμα υπαγωγής των αυθαίρετων κατασκευών στην ρύθμιση. Δεν ισχύει, όμως, το ίδιο και για την αυθαίρετη αλλαγή χρήσης.
    1 point
  24. Επειδή μάλλον κάτι δεν διαβάζω σωστά ….. Μας λες ότι έχεις κάνει ψευδή υπεύθυνη δήλωση εκτιμώντας ότι τα περίπου 20KW όπως αναφέρεις σου φάνηκαν λίγα (με ποιες γνώσεις ακριβώς αμφισβήτησες την σχέση 4.1 δεν έχω καταλάβει ….) και ζητάς από μηχανικό να σε βοηθήσει να αποφασίσεις ποια από τις 2 λύσεις είναι καλύτερη για μια ακόμη ψεύδη δήλωση ???…. Πραγματικά ελπίζω να μην έχω καταλάβει σωστά ……
    1 point
  25. @body125z Καλησπέρα. Κατά τη γνώμη μου όχι, διότι η συνένωση της παρακράτησης επικαρπίσς με την ψιλή κυριότητα γίνεται αυτοδικαίως μετά θάνατο και δεν απαιτείται καμία άλλη ενέργεια (πχ δημοσίευση διαθήκης, αποδοχή κληρονομιάς κλπ). Πριν το θάνατο της μητέρας, ο γιος ήταν μεν κύριος του ακινήτου (αλλά είχε στερηθεί την επικαρπία). Άρα, μετά θάνατον της μητέρας, δεν έγινε κάποια κληρονομική διαδοχή. Απλώς συνενώθηκε η επικαρπία με την ψιλή κυριότητα και έτσι έγινε απόλυτος κύριος του ακινήτου (ήταν ψιλός κύριος). Έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι.
    1 point
  26. https://news.b2green.gr/12986/σε-ποιες-περιοχές-καθίσταται-υποχρεω "Από το 2025 όλα τα νέα κτίρια που βρίσκονται σε ζώνες υψηλής τρωτότητας ασφαλίζονται υποχρεωτικά. Η ύπαρξη ασφαλιστηρίου συμβολαίου θα είναι πλέον προϋπόθεση για την ηλεκτροδότηση του κτιρίου." [και τα παληα και τα παληα]
    1 point
  27. Πες μου ότι ζατρίκιο λες τις δυσμενείς φορτίσεις?
    1 point
  28. Δείχνουν γρήγορα και εύκολα πότε και με ποιο νόμο έγινε η κάθε τροποποίηση.
    1 point
  29. Οι αλλαγές αυτές αφορούν στην απόφαση και είναι ήδη ενημερωμένη.
    1 point
  30. παρακολουθω την πολυ ωραια συζητηση σας... Συγχαρητηρια για τις γνωσεις και το επιπεδο.... Απλα, να το δουμε απο μια αλλη σκοπια.. Οταν ζηταει "εναν 12 κιλων" σημαινει οτι δεν θελει ουτε δυο των 6 ούτε 3 των 4.. Προφανως, εχουν γίνει καποιες μελετες... που απαιτουν συνεχή παροχη "μεχρι 12 κιλα" για να επιτυχουν το σωστό αποτελεσμα της επεμβασης, και οχι διακοπτομενη, απο την αλλαγη ενος δευτερου 6άκιλου ή ενος αλλου 4άκιλου. Γνωμη μου.... [και παλι συγχαρητηρια.]
    1 point
  31. Συνάδελφε φρόντισε να ενημερωθείς καλύτερα ...και ειδικά γι' αυτό που έγραψα.
    1 point
  32. Θεωρητικά ναι, με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχεις blocks κλπ "απαγορευμένα" στοιχεία Αλλά, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι δεν θα υπάρξει κάποιου είδους εμπλοκή. Γιαυτό λοιπόν, όσο πιο "καθαρό" είναι το dxf, τόσο πιο εύκολη η διαδικασία
    1 point
  33. Συνάδελφοι προσοχή Τα ανωτέρω "παραδείγματα" είναι, επιεικώς, απαράδεκτα για την περίπτωσή μας. Περιέχουν στοιχεία που όχι απλώς δεν χρειάζονται, αλλά υπάρχει κίνδυνος να μας μπερδέψουν. Οι "εγκέφαλοι" που τα δημιούργησαν, έριξαν τα layers της ψ.υ. πάνω στα πρότυπα διαγράμματα για τις άδειες. Σκεφτείτε μόνο, ότι οι οδηγίες του Κτηματολογίου πουθενά δεν κάνουν διάκριση σε εντός-εκτός dxf. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες και τα παραδείγματα του Κτηματολογίου (pdf) και χρησιμοποιείστε μόνο το πρότυπο dxf με τα απαιτούμενα layers (ή φτιάξτε δικό σας). Το δε περιεχόμενο του dxf θα είναι ΜΟΝΟΝ ό,τι αναφέρεται στις ανωτέρω οδηγίες.Τίποτε άλλο.
    1 point
  34. θεωρώντας λ=0,56 (το υπολόγισα βάσει βάρους/μ³ και με διαστάσεις 35*17*17) από ΤΟΤΕΕ 2 έχεις: U=1.92 Ίσως στην πραγματικότητα να είναι λίγο μικρότερο, αν λάβεις υπόψη ότι λόγω αρμών υπάρχουν αρκετά κενά, αλλά ας μην το ψειρίζουμε τόσο
    1 point
  35. Η καταβολή ΦΕΜ είναι υποχρεωτική γιά όλες τις περιπτώσεις που εκδίδεται ΑΠΥ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.