Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.568


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.119


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.330


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/12/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Παράνομο! Δεν στηρίζεται απολύτως σε τίποτα! Σαχλαμαρίζει το ΤΕΕ αν όντως έκανε κάτι τέτοιο!
    2 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Ω ναι….. Εγώ αναρωτιέμαι για κοστολόγια της χρήσης διογκούμενα χρώμα (με την απαιτούμενη προετοιμασία φυσικά) Στας ευρώ-πας δεν εχω φυσικά απάντηση να σου δώσω…. Το μόνο που ξέρω αρκετά καλά είναι ότι στις περισσότερες χώρες εκεί οι μεταλλικές κατασκευές έχουν και σημαντικά μεγαλύτερο φάσμα χρόνου που τις χρησιμοποιούν όπως και περισσότερες κατασκευές συγκριτικά με την Ελλάδα και κυριαρχούσε το οπλισμένο σκυρόδεμα βασικά
    1 point
  4. Προς ενημέρωσή σας, μέχρι στιγμής, με συνεργασία του συλλόγου ΜΗΝ και της νομικής εταιρείας που έχει επιλεγεί, έχουν κατατεθεί ομαδικές αγωγές και προσφυγές 72 συνολικά συναδέλφων νέων συνταξιούχων και προετοιμάζονται και άλλες. Εντός του Ιανουαρίου 2022 είναι προγραμματισμένη κατάθεση αίτησης στο ΣΤΕ για πιλοτική δίκη.
    1 point
  5. Η διαδικασία ακύρωσης για παραστατικό που εκδόθηκε και διαβιβάστηκε στο mydata, αλλά ούτε χρησιμοποιήθηκε ούτε η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε· έχει ως εξής: Μετά την είσοδο στην ειδική φόρμα mydata, μεταβαίνουμε στην "αναζήτηση παραστατικών". Στην συνέχεια, μέσω της "αναζήτησης" στο κάτω μέρος της οθόνης, εμφανίζονται τα παραστατικά που έχουμε διαβιβάσει. Επιλέγουμε το παραστατικό που θέλουμε και στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει η επιλογή "ακύρωση παραστατικού".
    1 point
  6. Φαίνεται ότι ήταν ..."από μέσα" ... ενημερωμένοι !!! 😊
    1 point
  7. Τα μεγέθη συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους δόμησης που ισχύουν σήμερα στην περιοχή ή αυτούς που ίσχυαν κατά την ημερομηνία έκδοσης της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  8. Με μικρής κλίμακας γίνεται η αλλαγή. Θέλω να πω πως αν έχεις δύο κουφώματα σε νότιο προσανατολισμό συνολικού εμβαδού 3 τ.μ. και τα αλλάξεις σε τρία από 1 τ.μ. η μοντελοποίηση αλλάζει αλλά όχι και το αποτέλεσμα που θα είναι το ίδιο (εφόσον οι σκιάσεις κτλ είναι ίδιες). Από τον οδηγό δεν υπάρχει ρητή απαγόρευση περί μη επεμβάσεων σε στοιχεία του κτιρίου. Όμως μου έχουν απαντήσει από το help desk πως δεν επιτρέπεται να μεταβάλλεται το εμβαδόν του κτιρίου (ζώνης θα έλεγα εγώ) καθώς τα δύο κτίρια (πριν και μετά τις παρεμβάσεις) δεν είναι πλέον συγκρίσιμα.
    1 point
  9. ΙΑΣΟΝΑ αυτό που αναφέρεις αποτελεί προσωπική σου άποψη, διότι ο νόμος δεν αναφέρει την επισύναψη αναλυτικού σε υποχρεωτικά δικαιολογητικά. Εξυπακούεται ότι ειδικά σε μεγάλο πλήθος παραβάσεων σε συνδυασμό και με κάποια έλλειψη εμπειρίας οι συνάδελφοι θα κάνουν έναν αναλυτικό προυπολογισμό για να κρίνουν το πλήθος των λοιπών παραβάσεων, τον οποίο θα τηρήσουν στο αρχείο του έργου.
    1 point
  10. εγω ξερω μονο αυτη την εγκυκλιο, σε συνδυασμο με το ανωτερω αρθρο 98 στον Νομο. http://www.bountimas.com/wp-content/uploads/2016/02/Egiklios-Syntonistikis-4-2016-Afthereta.pdf την δικη τους νομοθεσια δεν την ξερω... εδιτ σε συνδυασμο και με αυτο https://www.taxheaven.gr/news/54437/pomida-pros-ypen-dikaiwma-monomeroys-tropopoihshs-orofokthsias-yper-h-se-baros-omorhs-idiokthsias και αυτο https://esymvolaio.gr/απλοποίηση-μεταβίβασης-οριζόντιας-ι/
    1 point
  11. ας μην χαιρομαστε... ειναι "πολλα" που πρεπει να γινουν ακομα.... λογω νεου ετους.... Πρεπει να παραταθουν τα "αδηλωτα"...πρεπει να παραταθουν τα ΤΑΠ, κατι τρεχει και με τα ΕΝΦΙΑ Θα δουμε...
    1 point
  12. Τότε γιατί να το χαλάσεις κι' άλλο ; Μπορεί ο Δήμος εκεί να κόψει άλλο 1,10 μ από το δρόμο και να γίνει πεζοδρόμιο ...
    1 point
  13. Για διαστάσεις (κτίστη) και μόνο : 0 έως 2%, νόμιμο [είναι ερώτημα αν υπάρχει και το ανεκτό όριο των 20 εκ] 2+% έως 5% με μέγιστη αύξηση του εμβαδού 5%, μεταβιβάσιμο 5+% έως 10%, αυθαίρετο με διοικητικές κυρώσεις πάνω από 10%, αυθαίρετο με πλήρεις κυρώσεις. Γενικά το 2% θεωρείται ως σφάλμα της μέτρησης και το 10% ως σφάλμα ανοχής του νόμου ... Το 5% μάλλον εφευρέθηκε γι' αυτούς που ήξεραν να μετράνε και θα ήθελαν να είναι νόμιμοι αλλά δεν τους βοήθησε το περιβάλλον. Του ιδιοκτήτη, των γειτόνων ή του κοινόχρηστου χώρου. υγ. Καλησπέρα δεν είπα.
    1 point
  14. Καμία υποχρέωση δεν απορρέει εκ του νόμου για μια τέτοια ενέργεια. Αν αυτοβούλως κάποιος θεωρεί ότι πρέπει να ανεβάζει αναλυτικούς, προφανώς και δεν είναι λάθος. Δεν αποτελεί όμως και υποχρέωση.
    1 point
  15. Δεν είναι λάθος. πλην όμως δεν απαιτείται από καμία διάταξη η ανάρτησή του. Προσωπικά επιλέγω να μην ανεβάζω κανένα προυπολογισμό.
    1 point
  16. Bάσει των δικαιολογητικών του νόμου, η ανάρτηση του αναλυτικού προυπολογισμού στο σύστημα δηλώσεων δεν προβλέπεται. Αν θέλετε κρατήστε τον στο αρχείο σας.
    1 point
  17. Καλημέρα συνάδελφοι. Αφήνω εδώ αυτά που βρήκα σήμερα για όλους τους μελλοντικά ενδιαφερόμενους. Αφορά της αποθήκη 15 τμ, την κατάργηση του περιορισμού σε ελάχιστη έκταση (παρ. 3) , όπως επίσης και τα έγγραφα που χρειάζονται για την βεβαίωση της διεύθυνσης αγροτικής ανάπτυξης!
    1 point
  18. Το τι λέει η επιτροπή με το τι λέει ο νόμος όπως αντιλαμβάνεσαι έχει διαφορά. Ο νόμος υπερισχύει και όχι η άποψη της κάθε επιτροπής. Επί της ουσίας ως μηχανικοί και γνωρίζοντας από την εμπειρία μας μια τάξη μεγέθους κόστους υλικών και εργασιών μπορούμε να κρίνουμε εάν 2 παράθυρα . μια πόρτα και ένας τοίχος, δεν ξεπερνούν τις 15.000 Ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η επισύναψη αναλυτικού δεν αποτελεί υποχρεωτικό δικαιολογητικό. Το αν κάποιος θέλει να συντάσσει μια αναλυτική κοστολόγηση των αυθαίρετων κατασκευών με προμέτρηση και αναλυτικές τιμές έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Υποχρεωτικό όμως εκ του νόμου δεν είναι. Ας πάει μετά κάποιος που θα ελέγξει (αν γίνει ποτέ αυτό) να αποδείξει με δική του προμέτρηση ότι δεν ήταν 15.000 αλλά 16.000 Ευρώ. Τα έχουμε συζητήσει εκατοντάδες φορές στο φόρουμ στα χρόνια των αυθαιρετονόμων (όσοι από εμάς συμμετέχουμε πολλά χρόνια τα θυμόμαστε), ότι κανονικά τέτοιες αυθαιρεσίες δεν θα έπρεπε καν να εξετάζονται. Όλα έγιναν για εισπρακτικούς σκοπούς. Οπότε και η μια λοιπή παράβαση που βάζουμε και πολύ είναι. Εξυπακούεται βεβαίως ότι αν έχεις εκτεταμένες αυθαιρεσίες αναλυτικού στο ακίνητο θα τσεκάρεις έστω και στο πρόχειρο μήπως έχεις πάνω από 15000 Ευρώ προυπολογισμό και συνεπώς 2 λοιπές ή περισσότερες, παραβάσεις. Το ανωτέρω θέμα του συναδέλφου αφορούσε την αντιμετώπιση παράβαση Υ.Υ δυνάμει του άρθρου 100. Δεν αφορούσε γενικώς κατασκευές υπολογιζόμενες με αναλυτικό, οπότε υπάρχει και κάτι διαφορετικό στην όλη υπόθεση.
    1 point
  19. Έλα Νίκο. Ντεφορμαρισμένο πολύ σε βρίσκω με τα αυθαίρετα. Για να ζωντανεύουμε πάλι. Ο προυπολογισμός δεν είναι απαιτούμενο δικαιολογητικό πληρότητας στο σύστημα. Ποτέ δεν ήταν. Μηχανικοί είμαστε και λέμε ότι "για να σου φτιάξω κύριε προυπολογισμό πρέπει να έχεις κατασκευή. Αν μου ζητάς προυπολογισμό μόνο για το μεγαλύτερο ύψος, τότε έχασες". Είναι παρόμοια περίπτωση (για να αρχίζεις να συνηθίζεις την αντιμετώπιση αναλυτικού όταν έχεις Υ.Υ) με το αν είχες αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια χωρίς καμία εργασία. Θα έλεγες πάλι με αναλυτικό (1 λοιπή παράβαση) αλλά χωρίς προυπολογισμό. Σκέψου το ως μια "συστημική" αντιμετώπιση-παραδοχή, όπως τόσες άλλες. Στο απάντησα και παραπάνω για την αποθήκη της κατηγορίας 3. Δες το άλλη μια φορά τι είχε συμβεί με εκείνη την εγκύκλιο 2 και προχώρησε τη δήλωσή σου. Μη χασομεράς με εκείνη την εγκύκλιο.
    1 point
  20. Δεν θα το υπολογίσεις. Αφού αναφέρεσαι σε αναλυτικό σημαίνει ότι η Υ.Υ είναι κάτω από το επιτρεπόμενο ύψος. Θα κάνεις αναφορά στην ΤΕ (στα σχέδιά σου κλπ, όπου εσύ κρίνεις) ότι στη μια λοιπή παράβαση συμπεριλαμβάνονται οι κάτωθι αυθαιρεσίες δυνάμει του Α 100 κλπ μεταξύ των οποίων θα είναι και η υπέρβαση ύψους κάτω του μεγίστου επιτρεπόμενου ύψους στη θέση του ακινήτου.
    1 point
  21. Πλεον των προστιμων που ανεφερε ο διδονης, τον μηχανικο σου τον ρωτησες αν συμφωνει για τις ποινικες ευθυνες που εχει και αυτος [μαζι με εσενα] με βαση τις διαταξεις του αρθρου 94 παρ. 8? σχολιο: Ο νομοθετης επέτρεψε αυτη την αποθηκη των 15, με σκοπο να εξυπηρετειται ο αγροτης και να αποθηκευει εκει φρεζα/εργαλεια/λαστιχα ποστισματος/φαρμακα/σπόρους κλπ ωστε να μην ταλαιπωρειται να τα κουβαλαει καθε μερα μαζι του. και ερωτά κάποιος: Μαζι με αυτη την αποθηκη, να εκανα και ενα δωματιο, οχι μεγαλο μηπως χρειαστει να μείνω εκει κανα βράδυ...και ενα ακομα οχι μεγαλο, μην ερθει κανα βραδυ ο μπαζανακης με τα παιδια του ...και μια κουζινα...μικρη βεβαιως να μαγειρευω σαν ανθρωπος...... Επίσης μια μικρη εξωτερικη τουαλεττα, που ειναι απαραίτητη....να...... και κανα στεγαστρο για το αμαξι... "να μην το κουτσουλαν' οι χελιδονες..." τι λετε κι εσείς?
    1 point
  22. Συνάδελφε δεν χρειάζεται τόση λεπτομέρεια στο να κάνεις αναλυτικούς προυπολογισμούς. Κανείς δεν θα καθίσει να ελέγξει κάτι τέτοιο και δεν θα μπορεί να το κάνει. Μια χονδροείδη επιμέτρηση μπορείς να κάνεις και σε όσα δεν υπάρχουν τιμές μπορείς να βάλεις και τιμή πιάτσας. Στην τακτοποίηση αυθαιρέτων να αναλώσεις το χρόνο σου στη σωστή κατά το δυνατόν αποτύπωση, στην ορθή χρήση συντελεστών προστίμου, στη σωστή τιμή ζώνης και μεγάλη προσοχή στις συναινέσεις σε περίπτωση συνιδιοκτησίας. Το να ξεφύγει μια κατασκευή αναλυτικού είναι θέμα πολύ μικρής σημασίας έως ελάχιστης. Αρκεί να αναλογιστείς ότι έχεις περιθώριο 15.000 Ευρώ για μια μόνο λοιπή παράβαση. Το να μην πάρεις όμως συναίνεση σε αυθαίρετη κατασκευή εντός κοινόχρηστου χώρου, σε ακίνητο που έχει συσταθεί οριζόντια ιδιοκτησία, είναι παράνομο και επικίνδυνο. Μια παράκληση μιας που είσαι νέος και στη δουλειά και στο φόρουμ. Μη γεμίζεις το φόρουμ με ερωτήματα. Μάζεψέ τα όσο μπορείς και δημοσίευσε τα σε ένα ώστε οι απαντήσεις να είναι συγκεντρωμένες. Έτσι βοηθάμε και άλλους συναδέλφους που διαβάζουν και έχουν ανάγκη από τις απαντήσεις μας. Ευχαριστώ για τη συνεργασία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.