Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.693


  3. ktomp

    ktomp

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      82


  4. makis

    makis

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      68


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/01/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Λείπουν τα ενδιάμεσα που πολλοί ξεχνάμε και επομένως δεν μπορεί να βγει νόημα εκ των υστέρων. - Η ισχύς των άρθρων 54 έως 61 ΕΙΧΕ ανασταλεί μέχρι να βγει η απόφαση της παραγράφου 1. - Η απόφαση βγήκε (Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/7547/104-ΦΕΚ 287Β/27.01.2021), οπότε τα άρθρα 54 (που ήταν 52 και διορθώθηκε με τον ν.4787/21 ) έως 61 άρχισαν να ισχύουν και να εκδίδονται Ηλεκτρονικές Ταυτότητες που είναι πλέον ο κανόνας. - Με τον ν.4843/21 ορίστηκε ότι ΔΥΝΑΤΑΙ (παράλληλα με την κατά κανόνα διαδικασία της ΗΤ), ΑΝΤΙ των οριζομένων στο παρόν κεφάλαιο (της ΗΤ) να επισυνάπτονται στις δικαιοπραξίες ΥΔ ιδιοκτήτη και Βεβαίωση μηχανικού του άρθρου 83 ως εξαίρεση και για το διάστημα έως 31/12/2021 που τώρα έγινε 31/01/2022.
    5 points
  2. Νομίζω πως εδώ σ' αυτήν την ενότητα μπορεί να σταθεί αυτό το θέμα: "Η συμβατότητα των Τοπογραφικών δικτύων της τοπογραφικής υπηρεσίας του Υπ. Γεωργίας & του ΕΓΣΑ 87: Εφαρμογή σε περιοχές της Αττικής & Μακεδονίας". Με τις "Προαναρτήσεις" που έγιναν σε αρκετές περιοχές της επικράτειας, για το κτηματολόγιο, φάνηκαν καθαρά μεγάλα λάθη που έγιναν σε πολλές μελέτες. Το κείμενο που σας δίνω υπάρχει στο τελευταίο τεύχος (τ. 252) του πανελλήνιου συλλόγου των τοπογράφων στις σελίδες 19 έως 21. Εδώ όμως σας το δίνω ακριβώς όπως αυτό παρουσιάστηκε, από τους συγγραφείς του, στο συνέδριο που έγινε τον σύλλογο τον Ιούνιο 2021. από συνεδριο ΑΤΜ _ΤΥ και Κτηματολόγιο.pdf
    4 points
  3. Version 1.0.0

    11.235 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  4. όχι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση καθώς στο ορισμό της σοφίτας αναφέρει ρητά ότι δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία.. 81. Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται κάτω από την επικλινή στέγη του κτιρίου και δύναται το δάπεδό της να βρίσκεται σε χαμηλότερο ύψος από το σημείο έδρασης της στέγης. Η σοφίτα αποτελεί ενιαίο σύνολο με το χώρο κάτω από την στέγη και ο παραπάνω χώρος αντιμετωπίζεται ενιαία για τον υπολογισμό του ελεύθερου ύψους. Η σοφίτα, δύναται να έχει πρόσβαση σε δώμα ή και δώμα ορόφου του κτιρίου ή και ανοικτό εξώστη ή και κλειστό εξώστη. Δεν θεωρείται όροφος και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. Επιτρέπεται η πρόσβαση στον χώρο της σοφίτας από κεντρικό κλιμακοστάσιο αυτοτελούς ανεξάρτητης ιδιοκτησίας. Δύναται, η επέκταση του δαπέδου της προσμετρώντας την επιφάνεια πλέον του 50% στον σ.δ. Δεν υφίσταται ελάχιστος ή μέγιστος περιορισμός ως προς το ύψος της σοφίτας.
    1 point
  5. Χρόνια πολλά με υγεία για όλους. Θα βοηθούσε πολύ τη συζήτηση (αν όντως πρόκειται για συζήτηση) να μιλάμε με συγκεκριμένες αναφορές σε κανονισμούς, ή ακόμη καλύτερα με αριθμητικά παραδείγματα και όχι με γενικούς χαρακτηρισμούς "σωστό", "λάθος" ή με απαξιωτική έως και προσβλητική φρασεολογία του τύπου "συκοφαντίες", "ασύστολη παραπληροφόρηση", "ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ", "γνωσιακά κενά", κτλ. Κανένας δεν κατέχει το άγιο δισκοπότηρο της γνώσης, γι'αυτό ας είμαστε λίγο συμμαζεμένοι και να μην καβαλάμε το καλάμι, ιδίως όταν δεν αποδεικνύουμε αυτά που λέμε ή γράφουμε ή όταν πρόκειται για πράγματα που επιδέχονται διαφόρων ερμηνειών. Απλά θα συμβούλευα όποιον διαβάζει, να μην βασιστεί μονάχα στα λεγόμενα του ενός ή του άλλου, αλλά να ανοίξει τον κανονισμό και να κάνει δοκιμές στο πρόγραμμα με παράλληλους υπολογισμούς στο χέρι που θα φανερώσουν αν πράγματι υπάρχει κάπου λάθος, ανακρίβεια ή παράλειψη. Μια ακόμη συμβουλή: μην βασίζεστε μόνο στα εγχειρίδια του όποιου προγράμματος, διότι μπορεί απλά να έχουν κάποιο λάθος ενώ στο πρόγραμμα να είναι σωστό ή το αντίστροφο, μπορεί να μην αναφέρουν καν κάτι επειδή απλά δεν βολεύει να αναφερθεί διότι δεν γίνεται στο πρόγραμμα, ή λόγω ειλικρινούς "γνωσιακού κενού", κ.α.). Ίσως στο μέλλον να κάνω κάποια παραδείγματα με συγκεκριμένες αναφορές σε κανονισμούς, βιβλιογραφία, αρχεία στο ΡΑΦ υπολογισμούς σε excel, ώστε να αποδειχθεί τι πραγματικά ισχύει και να μπορεί να βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του. Τι ακριβώς έλεγξες συνάδερφε ως προς τις διαμέτρους και τι βρήκες; Ποιά η αναφορά στον ΕΚ2 που επιβεβαιώνει την ορθότητα ή το λάθος; Αυτό που έχω διαπιστώσει εγώ είναι ότι το ΡΑΦ εφαρμόζει παντού διάμετρο τυμπάνου κάμψης D=20Φ, το οποίο είνα διάταξη του ΕΚΩΣ (πίνακας 17.1 σελ. 301) και όχι του ΕΚ2. Και ενώ θα μπορούσε για τις μικρότερες ράβδους το D=20Φ να είναι οκ και ενδεχομένως να καλύπτει την απαίτηση του ΕΚ2, η απαίτηση αυτή δεν ελέγχεται κάπου (βλ. σχέση 8.1 του ΕΚ2) από το ΡΑΦ. Επιπλέον στον ίδιο πίνακα ο ΕΚΟΣ αναφέρει ότι για ράβδους οι οποίες είναι σε περισσότερες από μια στρώσεις, για τις ράβδους των εσωτερικών στρώσεων η διάμετρος τυμπάνου πρέπει να προσαυξάνεται κατά 50%, άρα D=30Φ. Τώρα θα μου πεις, ειδικά αυτό για τις εσωτερικές στρώσεις το κάνει κανείς στην πράξη; Στην μας χώρα, μάλλον όχι. Ιδανικά θα ήθελα το ΡΑΦ να μου επιτρέπει να ορίζω τη διάμετρο του τυμπάνου κάμψης, αντί να λαμβάνει παντού υποχρεωτικά 20Φ (θα μπορούσε ίσως το 20Φ να είναι το default), να την ελέγχει όπως κανονικά οφείλει (τώρα δεν το κάνει) σύμφωνα με τη σχέση 8.1 του ΕΚ2 και επιπλέον να μου δίνει έναν διακόπτη ώστε να απενεργοποιώ τον έλεγχο αν κρίνω ότι κάπου θα μπορούσα να αγνοήσω τον έλεγχο. Όσον αφορά στην εμφάνιση της δοκοσειράς με τα διαγράμματα και τους οπλισμούς όπως ανέφερες, συμφωνώ κι επαυξάνω. Θα έπρεπε να γίνεται. Διαφορετικά απαιτεί πολύ κόπο στο χέρι (αναρωτιέμαι ποιός μπαίνει στον κόπο άραγε). Αν θέλεις ανάπτυξε λίγο σε παρακαλώ αυτό που αναφέρεις "Επίσης οι οπλισμοί τοποθετούνται από το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε θεωρώ απίθανο να μετράνε οι ράβδοι στον ικανοτικό". Είναι πολύ σημαντικό κομμάτι και δυστυχώς δεν το αντιλαμβάνονται όλοι (αναφέρομαι στους ΕΚ). Το έθιξε έμμεσα και ο trellovoskos αλλά δεν το ανέπτυξε.
    1 point
  6. α] Ο δρομος που "εχει ξεκινησει να φτιαχνεται" στηριζεται σε καποια μελετη Επομενως, θα δεις στον Δημο τι ειδους δρομος ειναι αυτος. β]Προκειται για απαλλοτριωση προς διανοιξη οδου. Θα δεις και τον πινακα ρυμοτομιας και αποζημιωσεων. Εκει -πρέπει να - ειναι το όνομα σου. γ] Ουδεις στερειται της περιουσιας του χωρις να αποζημιωθει. Πώς "ξεκινησε" ο δρομος χωρις καθορισμο τιμης μοναδας αποζημιωσης;; δ] Επομενως, δεν γινεται καμμια διανοιξη εάν δεν γινει πρωτα καθορισμος τιμης μοναδας αποζημιωσης και δεν παρακατατεθει προηγουμενως η προσωρινη αποζημιωση. ε] η απλη διαδικασια ειναι να ρωτησεις τι εχουν κανει οι διπλανοι. ζ] η επομενη φαση ειναι να μιλησεις με τον δικηγορο σου.
    1 point
  7. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Μια και δηλώνετε άσχετος με το αντικείμενο, τι εννοείτε ακριβώς ότι θα το φτιάξετε μόνος σας; Μήπως θα ήταν πιο φρόνιμο να το αναθέτατε σε κάποιον ειδικό για να το μελετησει-σχεδιάσει-κατασκευάσει; Εξάλλου όλα τα κινούμενα μηχανήματα θα πρέπει να φέρουν δήλωση συμμόρφωσης και σήμανση ce, για να μπορούν να κινούνται στην αγορά. Και η λογική "το φτιάχνω και το πιστοποιώ εκ των υστέρων" είναι τελείως λανθασμένη... Ως προς την ουσία της ερώτησης, επειδή το ζυμωτήριο θα πρέπει να έχει χαμηλές στροφές και ταυτόχρονα μεγάλη ροπή στρέψης, η χρήση μειωτήρα είναι μονόδρομος. Το inverter είναι καλό μεν, προαιρετικό δε. Θα σας προσφέρει ομαλή εκκίνηση και ρύθμιση της ταχύτητας περιστροφής ανά πάσα στιγμή.
    1 point
  8. @hektor} Όταν ο εκδότης διαβιβάσει την σύνοψη του παραστατικού (δηλαδή τα στοιχεία του) ενημερώνεται αυτόματα και το ηλεκτρονικό βιβλίο του λήπτη. Στην συνέχεια εσύ, ως λήπτης, πρέπει να διαβιβάσεις χαρακτηρισμό του εξόδου. Για το 2021 δεν ασχολούμαστε με έξοδα.
    1 point
  9. Σε Οτι αφορά την παρατήρηση (10) του @trellovoskos . Εγώ βλέπω ότι οι καμπύλες αγκύρωσης υπολογίζονται με τις σωστές διαμέτρους τυμπάνων , επίσης υπάρχει η επιλογή τύπου αγκύρωσης με άγκιστρο , και άγκιστρο με εγκάρσιο οπλισμό σύμφωνα με τον ec-2. Εκείνο που θα ήθελα εγώ και έχω δει και σε άλλα ξένα και ελληνικά (νομίζω ;;) προγράμματα εκτός από την μετατόπιση του διαγράμματος ροπών περίπου d κατά την προβολή στον διαμήκη άξονα της δοκού της διατμητικής ρωγμής , να υπάρχει σε ένα ενιαίο διάγραμμα τα διαγράμματα ροπών μαζί με τους οπλισμούς ολόκληρης της συνεχής δοκού , ώστε να εμφανίζονται με διαφάνεια τα σημεία στα οποία οι διαμήκεις ράβδοι δεν χρειάζονται και αγκυρώνονται από κει και πέρα . Επίσης δεν βλέπω τα μήκη των ράβδων οπλισμού που εισβάλλουν στα γειτονικά ανοίγματα ;;;; Παρα ταύτα απαιτείται έλεγχος και εάν υπήρχε το στοιχείο που αναφέρω παραπάνω ( ροπές - οπλισμοί μαζί ) ο έλεγχος θα ήταν σε χρόνο dt ) Επίσης οι οπλισμοί τοποθετούνται από το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε θεωρώ απίθανο να μετράνε οι ράβδοι στον ικανοτικό . Και πάλι η λύση είναι ( ροπές - αναπτύγματα μαζί σε μια συνεχή δοκό ) ώστε ο χρήστης να ελέγχει !!!! Έχει Μεγάλη Αξία Αυτό να ελέγχει , να ελέγχει !!!! σε εύλογο χρονικό διάστημα!!! Ελπίζω ο τολ να ακούει .
    1 point
  10. Θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη: Αν όντως είναι έτσι και τα τελικά κείμενα, εκτιμώ ότι θα υπάρξουν μεγάλλες πιέσεις (από διάφορες πλευρές) ώστε να καθυστερήσει όσο περισσότερο η υποχρεωτική εφαρμογή τους στην Ελλάδα. Έρχεται το 2022 και μας βρίσκει με ΕΑΚ ΕΚΩΣ σε παράλληλη εφαρμογή ακόμη. Όχι ότι είναι κακοί κανονισμοί, αλλά νισάφι πια.
    1 point
  11. ελήφθη από τον συνάδελφο sidvicious10 και προωθείται αρμοδίως μαζί και μια κωδικοποίηση του βασικού νόμου από τον dimitrisGM & σια edit το βιβλίο εργασίας ΣΔΑ είναι κλειδωμένο χωρίς κωδικό (πρέπει να πατήσετε "κατάργηση προστασίας βιβλίου εργασίας") ΣΔΑ.xls απόβλητα 2939.doc
    1 point
  12. Δεν έχω καταλάβει τι αναζητάς τελικά... Η διαφοροποιημένη κατασκευή της θεμελίωσης ήταν κάτι σύνηθες, τόσο στα κοινά κτήρια, όσο και στα μνημειακά. Με εξαίρεση την καθαρόαιμη ρωμαϊκή περίοδο, και σε μικρότερο βαθμό τα μεγάλα έργα της πρώτης βυζαντινής περιόδου στην ανατολή, η θεμελίωση απασχολεί ελάχιστα τους μαστόρους. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, μέχρι και μέσα στον 18ο και 19ο αιώνα, που γίνονται εντυπωσιακές θεμελιώσεις ακόμη και σε χωρικές κατασκευές (κοιτοστρώσεις με επάλληλες εσχάρες ξυλοδοκών, ανεστραμένα τόξα, ξύλινοι πάσσαλοι, βαθειές θεμελιώσεις κλπ). Οι εξαιρέσεις αυτές όμως είναι αυτό ακριβώς: Εξαιρέσεις. Και, ακόμη κι όταν συμβαίνουν, αφορούν μόνο τα κατακόρυφα φορτία, και γίνονται με βάση μία πολύ απλοϊκή αντίληψη περί μηχανικής, που αποζητά την στερεότητα εμπειρικά και χωρίς να την ποσοτικοποιεί. Αν λοιπόν δεν τίθεται ζήτημα φάσεων, ή θέμα οικοδομικού υλικού σε δεύτερη χρήση, ή θέμα κάποιας σπάνιας εξαίρεσης, η διαφοροποίηση στην θεμελίωση πρέπει να εκληφθεί ως επιλογή για την μείωση του κόστους και ως αυτονόητη αδιαφορία για την αισθητική των μη εμφανών τμημάτων της κατασκευής (ξαναλέω, με εξαίρεση την καθαρόαιμη ρωμαϊκή περίοδο). Φυσικά όλα αυτά χρειάζονται έρευνα και τεκμηρίωση. Αλλά η γενική κατεύθυνση δεν μπορεί να απέχει από την γενική εμπειρία. Δεν θα βρεις αναλογίες, κι αν βρεις θα τις βρεις στο τέλος. Δεν θα σε βοηθήσουν αυτές να καταλήξεις. Όσο για τις τελευταίες εικόνες με το πλινθοπερίκλειστο, δεν νομίζω ότι παρουσιάζουν αναλογία με το τέμενος. Κρίνοντας από την φωτογραφία φυσικά, χωρίς να ξέρω από που προέρχονται. Το σχολιάζω αυτό για να επαναλάβω ο,τι έγραψα και παραπάνω: Αρκετοί κάνουν το λάθος να τεκμηριώσουν βασιζόμενοι σε φαινομενικές αναλογίες, ωστόσο η αναλογία είναι κάτι που τεκμηριώνεται και όχι που τεκμηριώνει.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.