Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.562


  4. Maria Electrical Engineer

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      353


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/01/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. https://news.b2green.gr/14405/ταχύτερες-μεταβιβάσεις-ακίνητων-χωρ Η πιο σωστη κινηση θα ειναι αυτη. Διοτι, ολη η καθυστερηση στη συνταξη συμβολαιων ειναι αυτο το πιστοποιητικο, το οποιο, καλως ειχαν καταργησει το 2014, σαν "μεγιστο εμποδιο στις συναλλαγες" και το επανεφεραν το 2017 , αφου πριν, το 2014 θεσπισαν την 20ετη παραγραφη [οταν το Δημοσιο εχει 5ετη] Εξ αλλου, οι Δημοι δεν εχουν κανεναν λογο να προβαλλουν αντιρρησεις, διοτι: - H πλειονοτητα των ακινητων εχει ηδη δηλωθει με τα σωστα ΤΜ. Αρα τα γνωριζουν [ασχετως εάν ακομα δεν μπορεσαν να τα εισπραξουν/βεβαιωσουν...] - Το ΤΕΕ ανα εξαμηνο ενημερωνει τους Δημους, για τις τακτοποιησεις που κανουν οι ενδιαφερομενοι [αρθρο 105]
    2 points
  2. Δεν διαφαίνεται να υπάρχει κάποιο κώλυμα βιάσει της διατύπωσης παρ. 1 του άρθρου 25 όπως ισχύει. Ν-1337/83. (ΦΕΚ-33/Α/14-3-83). ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ:ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΑΡΘΡΟΝ-25 ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΣΕ ΜΗ ΑΡΤΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ "1. Οικόπεδα εντός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων που δεν καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις αρτιότητας κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση της περιοχής και που έχουν δημιουργηθεί πριν από την ισχύ του Ν-651/77 "περί καταργήσεως του ΝΔ-349/74 κλπ" μπορεί κατ' εξαίρεση να οικοδομηθούν εφόσον: α. 'Εχουν μια πλευρά τους τουλάχιστον 5 μ σε κοινόχρηστο χώρο. β. Μέσα σ' αυτά, βάσει του ισχύοντος ΣΔ της περιοχής και μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικά ακάλυπτων χώρων εγγράφεται κτίριο εμβαδού τουλάχιστον 50 τμ και ελάχιστης πλευράς 5 μ. Αν δύο ή περισσότερα γειτονικά οικόπεδα της παραγράφου αυτής συνενωθούν το οικόπεδο που θα προκύψει από τη συνένωση εμπίπτει στις διατάξεις της παραγράφου αυτής. Το ίδιο ισχύει και για τα οικόπεδα που καθίστανται μη άρτια λόγο ρυμοτομίας ανεξάρτητα από τον χρόνο ρυμοτόμησής τους. "Τα οικόπεδα της παραγράφου αυτής, για τα οποία οφείλεται εισφορά σε γη, όταν απομειώνονται μετά την αφαίρεση αυτής σύμφωνα με την πράξη εφαρμογής, εξακολουθούν να εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου αυτού εφόσον το εναπομένον οικόπεδο πληροί τις προυποθέσεις των εδαφ. α και εδαφ.β".
    2 points
  3. @ntanos Το θέμα φαινομενικά είναι όπως το αναφέρεις. Προσωπικά θα τηρούσα στάση αναμονής μέχρι να είχα στα χέρια μου όλα τα συμβόλαια, τις Ο.Α και τα τοπογραφικά τους. Επιπλέον, επειδή πρόκειται για παλιό σχέδιο, να εξεταστεί και η περίπτωση τοπικής τροποποίησής του. Για τις άδειες εάν εκδόθηκαν με ψευδή στοιχεία και όντως αποδειχθεί ότι τότε το οικόπεδο ήταν μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό του προστίμου, κάτι που δεν έχει καμία συνέπεια αφού κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για αυθαιρεσίες προ 75 (κατηγορία 1) με πρόστιμο 250 Ε (είτε ληφθεί υπόψη Ο.Α στο ακίνητο, είτε όχι).
    2 points
  4. απαντήσεις 1. ??? 2. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι "θεώρησαν" τότε. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη ανήκει στην υπηρεσία. Από νομική άποψη, δεν νομίζω πως υπήρχε κάποια διαφοροποίηση τότε. Η εγκύκλιος, απλώς, προσπάθησε να "μαζέψει" και να "μπαλώσει" κάποια πράγματα. 3. Αν έχει δειχτεί το πραγματικό σχήμα κι εμβαδόν του οικοπέδου, οι άδειες θεωρούνται καλώς εκδοθείσες (με ευθύνη της υπηρεσίας που δεν έλεγξε, ως όφειλε, την παρέκκλιση). 4. Ναι, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις. Θα σου ζητήσουν όμως υ.δ. του ιδιοκτήτη ότι γνωρίζει τις συνέπειες (πιθανή ακύρωση της άδειας, λόγω αντισυνταγματικότητας του άρθρου) και αναλαμβάνει την ευθύνη. Θα πρέπει να τον έχεις προετοιμάσει γι αυτό.
    2 points
  5. - μηπως το προσυμφωνο αναφερονταν μεν σε αυτη την πωληση, αλλα ειχε προηγηθει προγενεστερη αγορα στο ονομα του εκ προσυμφωνου πωλητη; - μηπως προκειται για λεγομενο "ισχυρο προσυμφωνο" οπου γινεται εξοφληση του τιμηματος και παρεδοθη η νομη εκτοτε, αρα πας στο 1952;.... - Οι αδειες τι γραφουν στην πινακιδα τους; - ειδες για την θεωρητικη μεσοτοιχια; Αν δεν εχεις απαντηση στα ανωτερω, τοτε - με ετος δημιουργιας το 1957 μπορεις να πας στο 25.
    2 points
  6. για άλλη μια φορά πάνε να ρίξουν το βάρος των ελέγχων στους ιδιώτες. Με μαεστρία θα φορτώσουν άλλη μια ευθύνη στους συμβολαιογράφους οι οποίοι σύμφωνα με το άρθρο θα ελέγχουν τα μ2 της ιδιοκτησίας και μέσω (άλλης μιας ανάμεσα στις πολλές) ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα ενημερώνουν τους Δήμους. Νομίζω είναι πλέον πασιφανές ότι οι μηχανικοί/λογιστές/συμ/φοι έχουν γίνει άμισθοι καταχωριτές στοιχείων ακινήτων , μια δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι αργόσχολοι και μη αποδοτικοί υπάλληλοι των Δήμων. Τόσο καιρό δίνουν παρατάσεις και αποφεύγουν να δημιουργήσουν ΥΔΟΜ σε κάθε Δήμο που κάλλιστα σε συνεργασία με το κτηματολόγιο, την ΑΑΔΕ και διάφορους άλλους φορείς θα μπορούσαν να έχουν δημιουργήσει δικές τους πλατφόρμες με ενιαίο τρόπο για όλη την Ελλάδα αποκλειστικά για τη διαχείριση ακινήτων. Εν κατακλείδι το ΤΑΠ δεν θα καταργηθεί ποτέ και απλά θα ορίσουν άλλους να το ελέγχουν για να ξεφορτώσουν οι υπάλληλοι των Δήμων και να μπορούν να πηγαίνουν για σκι στο γκσνταντ ανενόχλητοι στις γιορτές. Καλή φώτιση
    2 points
  7. 1.070 downloads

    Αρχείο .dwg με πινακίδες, κώνους και όχημα αποκλεισμού λωρίδας.
    1 point
  8. Δεν έχω ασχοληθεί με την «νέα» διαδικασία σχετικά με την μεταφορά συντελεστή δόμησης και έχω την αίσθηση ότι πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα πριν μπει σε πλήρη εφαρμογή και Σ.τ.Ε. επιτρέποντος φυσικά… Αλλά νομίζω πως χωρίς τίτλο στα χέρια σου έστω παλαιό δεν έχεις κάτι να βάλεις σε καμία «τράπεζα γης». Πέραν αυτού ο υπολογισμός πόσος συντελεστής δόμησης που μπορούσε να μεταφερθεί δεν έβγαινε με βάση το ιδεατό στερεό και μόνο, αλλά με πλήρες διάγραμμα κάλυψης με αναλυτικό και με ιδιαίτερα επιμέλεια υπολογισμό μαξ δικαίωμα εξάντληση συντελεστή δόμησης, αφαίρεση του υφιστάμενου ΣΔ που έχει κάνει χρήση το διατηρητέο κ.λπ. κ.λπ.….
    1 point
  9. Ξεκινας απο αυτο https://www.michanikos.gr/forums/topic/64773-έναρξη-υλοποίησης-του-καθορισμού-ζωνών-υποδοχής-συντελεστή-δόμησης/#comment-1131882 και μετα βλεπεις εδω, στα αρθρα 64-79 Νόμος 4495/2017 - 1.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr και μετα...θα βγει ο "τιτλος" και μετάαααα.... θα γινεται -λεει-ειδικη διεκπεραιωση με ειδικους αλγοριθμους... ξερωγωτιπεριεργα θα κανουν... [να μην υπόλογιζεις "μια δεκαετια"...αντε μονον 8-9 χρονια...] [οταν λες κεντρο, εννοεις "ζ'μπλατεια";;;;
    1 point
  10. Σε ευχαριστώ πολύ για την ειλικρινή και βοηθητική απάντηση. Ειλικρινά δεν τα είπα για να γίνω κακός ή δασκαλίστικα ή να ηθικολογήσω και σε καταλαβαίνω πολύ περισσότερο απ' 'ο,τι νομίζεις. Μάλιστα εφαρμόζω κι εγώ πλέον προσωπικά ακριβώς ό,τι είπες και εσύ. Η εμπειρία μας έχει διδάξει διάφορα κουφά αλλά και πάλι την πατάμε ενίοτε. Αλλά στην Ελλάδα κάνουμε ΠΕΑ και αυθαίρετα σαν να ήταν τα κτίρια χτισμένα σε περιβάλλον CAD και στην πράξη έχουν πολλά ξεφτιλιστεί προ πολλού δυστυχώς.
    1 point
  11. @Rumpelstiltskin προφανώς δεν πολεμάμε ποιος θα πάρει το βραβείο του πιο τυπικού Επιθεωρητή Όσον αφορά τα παλιά ΠΕΑ κ.λπ., προσωπικά αν δεν κάνω εγώ το Α ΠΕΑ πολύ απλά δεν αναλαμβάνω την περίπτωση και θεωρώ ότι καθένας που γνωρίζει την ευθύνη του Α ΠΕΑ στο πρόγραμμα και ειδικά αν είναι και σύμβουλος έργου που στην πορεία με ενδεχόμενες αλλαγές σε παρεμβάσεις θα πρέπει να έχει το xml του Α ΠΕΑ και να τσεκάρει την επίτευξη του στόχου κ.λπ. θεωρώ ότι δεν αναλαμβάνει. Τώρα όσον αφορά στο προσάρτημα φυσικά και θα πληρωθείς. Εξηγείς στον ιδιοκτήτη ότι το κάθε ΕΚΟ έχει τους δικούς του όρους, νέοι υπολογισμοί/περιορισμοί, έντυπα κ.λπ. και φυσικά θα πληρωθείς. Το τζάμπα έχει πεθάνει εκτός και αν τρέφει κάποιος την οικογένειά του με αέρα. Φυσικά και κάνουμε πολλά εξτρά χωρίς πληρωμή αλλά όχι και με μηδέν €. Τέλος, δεν λέω να κάψει ο Β επιθεωρητής το πρόγραμμα αλλά θέλει μία ισορροπία στην οποία την τελική ευθύνη σε δειγματοληπτικό έλεγχο την έχει ο Β επιθεωρητής ό,τι και να λέμε εμείς μεταξύ μας. Καλώς ή κακώς, έτσι έχουν τα πράγματα. Καλή δύναμη!
    1 point
  12. Πολύ ωραία τα λέμε αλλά αν και όταν στην πράξη υπάρξει θερμοπρόσοψη τοίχου σε συρόμενο, ας βγάλει ο καθένας στη σέντρα όποιον θέλει. Όλοι είμαστε υπεύθυνοι για τις αποφάσεις μας. Και για το τι λέει ο ΚΕΝΑΚ. Και για το γράμμα του νόμου δηλαδή, αλλά και για την εφαρμογή. Εμείς δεν θα υπογράψουμε Β ΠΕΑ??? Παρεμπιπτόντως το είμαι σωστός κατά ΚΕΝΑΚ και ΝΟΜΙΜΟΣ δεν είναι πάντα λόγος για να κάψω ένα πρόγραμμα που έχει εφαρμοστεί σωστά, ούτε να καταδικάσω αν δω κάποιον να έχει εφαρμόσει κατά τα άλλα ένα πολύ σωστό πρόγραμμα. Αλλά στην κρίση του καθενός είναι. Μακάρι να είναι όλοι τόσο τυπικοί με όλα κατά την έκδοση των ΠΕΑ. Αλλά πού τέτοια τύχη? Κι επειδή είχα μια σχετική συζήτηση σήμερα, συνειδητοποιούμε ότι μας ζητάει το Κράτος και το ΥΠΕΚΑ να πάμε με το παλιό ΠΕΑ αν υπάρχει ήδη και "απλά" να κάνουμε προσάρτημα που δεν θα το πληρωθούμε κιόλας. Δηλαδή μας ζητάει να κάνουμε ένα προσάρτημα σε ένα ΠΕΑ που έκανε άλλος (Συνήθως με 50ευρώ το πολύ για ενοικίαση πριν 3 χρόνια χωρίς καν να πάει) και μετά θα κριθούμε ΕΜΕΙΣ από ένα τρίτο ΠΕΑτζή? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΑΕΙ ΜΕΤΑ? ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΕ ΛΕΕΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ Η ΔΙΕΝΕΞΗ.. ΚΙ Ο ΠΕΛΆΤΗΣ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ.. Αυτά θα είναι τα προβλήματα παιδιά, όχι αν θα πάρουμε το βραβείο του πιο νόμιμου επιθεωρητή. Αποψή μου δηλαδή. Βέβαια, επειδή θέλω να νομίζω ότι είμαι όντως από τους τυπικου΄ς επιθεωρήτές και εγώ θα διστάσω αλλά δεν ξέρω αν θα το έκαιγα αμέσως. Εγώ ο βλαξ λοιπόν το λέω στους πελάτες εξαρχής αλλά και πάλι θέλουν συρόμενα. Και όσοι δεν το καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν το παίρνουν πάνω τους. Επίσης είναι και περιπτώσεις που δεν χωράει στο πλάτος του μπαλκονιού να μπει ανοιγόμενο Παρόλα αυτά, η πράξη θα δείξει.
    1 point
  13. @loserτο συγκεκριμένο σχήμα που δείχνεις, καταδεικνύει ως συντηρητική παραδοχή αυτή του @ktomp. Στο θέμα του ικανοτικού και οπλισμού, τον έλεγχο καλά τον κάνει, τις αγκυρώσεις δεν κάνει σωστά, με αποτέλεσμα οπλισμός που έχει ληφθεί υπόψη τελικά να μην λειτουργεί. Το θέμα μπορούν να το λύσουν απλά (μιας και που το συγκεκριμένο νήμα αποτελεί δημοσίευση του ΤΟΛ) αφήνοντας τον έλεγχο αποκλειστικά στον μηχανικό (ούτως ή άλλως και τώρα ΕΚΩΣ ακολουθεί και όχι τελείως σωστά). Στον πίνακα οπλισμού να αφήσουν επεξεργάσιμα τα πεδία lbd και D, και άντε να έχει και χρωματισμό αν είναι κάτω του υπολογισμένου από αυτούς. Έτσι και την αγκύρωση την παίζεις όπως θες, και θα γλιτώσουμε από export σε CAD και excel πινάκων, διόρθωση με χέρι, με ότι πιθανότητες τελικά μη ταύτισης των δύο και προφανώς σπατάλης χρόνου.
    1 point
  14. Άρα η απομείωση μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύητερη απ'ό,τι θα υπολογίζαμε με την fbd, σωστά;
    1 point
  15. Μα δεν τίθεται θέμα αν ο οδηγός το απαγορεύει ή όχι. Το θέμα είναι ότι όλο το πρόγραμμα ακολουθεί άρρηκτα τον ΚΕΝΑΚ. Με δεδομένο αυτό, εξωτερική θερμομόνωση σε τοίχο συρόμενων δεν μπαίνει. Τώρα, η διαφορά μεταξύ α και β ΠΕΑ είναι πάλι άλλο θέμα, μην τα μπερδεύετε. Επίσης, το U που θα βάλει ο επιθεωρητής είτε είναι α είτε β, δεν είναι δουλειά του επιθεωρητή να το βάλει όσο και όπως νομίζει αυτός, αλλά οφείλει να το βάλει βάση ΤΟΤΕΕ. Η ΤΟΤΤΕ σου λέει πως ο,τι βάλεις μετά το διάκενο προς τα έξω δεν το λαμβάνει υπόψη επομένως ένας αμονωτος τοίχος συρόμενων πριν, έχει τον ίδιο συντελεστή και μετά αν η μόνωση έχει μπει εξωτερικά. Θεωρώ ότι τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και προσωπικά σταματώ εδώ διότι θεωρώ ότι έχει αναλυθεί εκτεταμένα και σε άλλο topic 🙂
    1 point
  16. 1 point
  17. α] στο 100 παρ. 10, εχει διαγραφει το σχετικο εδαφιο και δεν υπαρχει τπτ για "μηχανολογικα" "8. Ηδιαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υπάγεται στις διατάξεις του παρόντος. Ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος, υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Στην περίπτωση αυτήν, ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο. Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ.8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. Η διαμερισμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98." β] μιλαμε για τα τμ. πώς ηταν στην αδεια και πώς στην συσταση. Στην ΔΔ, υπαρχει σαν ειδικο προστιμο παραβολο 250 ευρω δξ τι εννοει η ΥΔΟΜ Θεσσαλονικης και πού το βρηκε γραμμενο αυτο για την "ηλεκτρονικη ενημερωση" "Συνάδελφος μου είπε πάντως (ενημέρωση από ΥΔΟΜ Θεσσαλονίκης) ότι με την απλή ηλεκτρονική ενημέρωση της άδειας με τη σωστή κάτοψη, μπορεί ο πελάτης να αποφύγει έτσι και αλλιώς το πρόστιμο των 250 ευρώ...." Αφου ετσι λεει η ΥΔΟΜ ..."ετσι θα ειναι..."
    1 point
  18. Χωρίς ένα διάγραμμα.... προσωπικά δεν βγάζω άκρη! Για να γράφετε εδώ, μάλλον έχετε ήδη κάποιο πρόβλημα, που δεν μας το λέτε! Με αυτό που σας λέει ο Ηδραυλικός...., τι προσπαθείτε να πετύχετε??? Προφανώς... Μηχανολόγος δεν ασχολήθηκε με την εγκατάσταση!
    1 point
  19. Συμφωνώ! Το κύριο θέμα όμως είναι άλλο κατά τη γνώμη μου. Το θέμα είναι κατά πόσο θα επηρεαστεί η ενεργειακή κατάταξη του ακινήτου, διότι αν ο α επιθεώρησης έχει θεωρήσει μονωμένο και με U βάση κενακ σε σπίτι πχ με πολλούς τοίχους συρόμενων, τότε όταν θα έρθει ο β επιθεωρητής και θα βάλει πλέον τους σωστούς συντελεστές, το κτίριο μπορεί να πέσει κατηγορία. Εγώ για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω. Δεν αναφέρομαι στο αν είναι επιλέξιμα τα τετραγωνικά. Το σημαντικό δεν είναι αυτό διότι αυτό αν μπορεί να υποστηριχθεί με τεχνική έκθεση από τον β επιθεωρητή τότε όλα μια χαρά. Με το ΠΕΑ είναι το θέμα και κυρίως αν σε κατοικία ή πιο συγκεκριμένα σε διαμέρισμα όπου συνήθως οι εξωτερικοί τοίχοι είναι με συρόμενα ανοίγματα, η παρέμβαση που είναι κρίσιμη για την άνοδο τριών κατηγοριών είναι η εξωτερική θερμομόνωση τότε το διαμέρισμα θα βγει τελικά εκτός (!), και ο α επιθεωρητής για μένα είναι απόλυτα υπεύθυνος εκτός και αν ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη ότι υποχρεωτικά τα ανοίγματα θα πρέπει να αλλάξουν σε ανοιγομενα ή επάλληλα, επομένως αν ο ιδιοκτήτης δεν το κάνει, ο α επιθεωρητής να είναι καλυμμένος. Επίσης, να θυμίσω ότι στο αυτονομω είναι και το θέμα του επιπλέον 10% το οποίο μπορεί να εξαρτάται άμεσα και από αυτήν την παρέμβαση! Εγώ για το ΠΕΑ μιλάω πάντα διότι ο ίδιος ο ΚΕΝΑΚ το απαγορεύει και σαν μηχανικοί πρώτα κοιτάμε τι θα βάλουμε στο ΠΕΑ. Άλλο τι μπορεί να θεωρηθεί επιλεξιμο και άλλο τι θα μπει στο ΠΕΑ όπου κρίνεται η άνοδος των τριών κατηγοριών. Θεωρώ ότι ήμουν σαφής εξαρχής αλλά είπα να τα γράψω πιο αναλυτικά 🙂
    1 point
  20. Δυστυχώς ήταν μια ώρα δύσκολη κ δεν το βρίσκω κ στο history του κινητού. Πάντως ήταν ή του κυρίου Wright: https://kuscholarworks.ku.edu/handle/1808/20459 (Αυτό είναι 150 σελίδες) Ή του κυρίου Wallace: Wallace, J.W. & McConnell, S.W. (1995). Use of Headed Reinforcement in Beam-Column Joints. Γενικά υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία κ ο ACI τα καλύπτει κ κανονιστικά. Στας Ευρώπας θέλουν ETA. Πάλι ξεφεύγουμε! Κανονικά θέλουν δικό τους υποφορουμ οι αγκυρώσεις. FAQs About Headed Reinf Bars_ETN-M-3-14.pdf HRC+EC2.pdf
    1 point
  21. α] αυτη η φραση για τα μηχανολογικα, εχει ηδη διαγραφει σαν...... ακαταληπτη. β] ειχες στην αδεια 60/60 και στην συσταση 55/65 γ] τακτοποιεις την ΔΔ με βαση την κατοψη της αδειας. δ] τι εκανε ο διπλανος, θα το ηξερε ο πελατης σου, εαν του ειχε ζητησει να συμμετασχει στην ΔΔ του οροφου. ε] Ειδες εάν η πραγματικοτητα ειναι συμφωνη με την συσταση;
    1 point
  22. ως αδιαμόρφωτο το ισόγειο το μόνο ελαφρυντικό που εγώ βλέπω είναι το "όχι υπέρβαση Συντελεστή Κάλυψης" για το περίγραμμα και εφόσον δεν το έχει υπερβεί κι αυτό. εδιτ Υ.Γ. Δες με προσοχή το Διάγραμμα κάλυψης, διότι συχνά πυκνά εκεί προσμετρούσαν στον πραγματοποιούμενο Συντελεστή Δόμησης μόνο το κλιμακοστάσιο (στον βαθμό που δεν είχε τις ευεργετικές διατάξεις στη Pilotis προ ΓΟΚ 85)
    1 point
  23. νομιμοποίηση δεν μπορεις να κανεις; [γραφει αδιαμορφωτο ισογειο πυλωτή;;;] υγ δες και εδω απο τον Παυλο https://www.michanikos.gr/forums/topic/25117-αδιαμόρφωτο-ισόγειο-2/
    1 point
  24. Συμφωνώ και επαυξάνω στο έπακρον. Το μεγαλύτερο έγκλημα - γιατί περί αυτού πρόκειται - είναι να υφίσταται νομικό δικαίωμα εκπόνησης Στατικών μελετών και ακόμα χειρότερα Επιβλέψεων και Κατασκευών στο σύστημα δημοσίων έργων - εργοληπτικά πτυχία - σε ειδικότητες όπως Αρχιτέκτονες και Τοπογράφοι. Τώρα τα περί "το μπετό έχει φιλότιμο" ανήκουν σε παλιότερες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα και αποδείχθηκε και λανθασμένο και ξεπερασμένο. Υ.Γ. Και βεβαίως όλα αυτά συμβαίνουν με τις εντολές και ευλογίες του ΤΕΕ και του ΕΜΠ , για να μην ξεχνιόμαστε.
    1 point
  25. Σε ευχαριστώ! Καλή Χρονιά να έχεις!!!
    1 point
  26. Αν εισαι κάτω απο Β' κατηγορία μονο...
    1 point
  27. Κακώς τίθεται το ερώτημα ως "δικαίωμα υπογραφής", και μπλέκουμε με νομικούρες Θα έπρεπε να τίθεται (κυρίως από τον καθένα προς τον εαυτό του) ως : "μπορώ να εκπονήσω τη συγκεκριμένη μελέτη, ή να ελέγξω την ορθότητά της (όταν έχει εκπονηθεί από άλλον) πριν την υπογράψω?". Κι εκεί θα δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος... Δυστυχώς όμως, λίγο η αναδουλειά (ειδικά στους νέους συναδέλφους), λίγο η έλλειψη αυτογνωσίας και σεβασμού μερικών από αυτούς, οδηγούν σε καταστάσεις που τώρα μπορεί να είναι για γέλια, αλλά πολύ σύντομα θα εξελιχθούν σε κλάματα...
    1 point
  28. Για ποιον λόγο πήρα αρνητική ψήφο???… Υπαρχει δλδ κάποιος που θεωρεί ότι γνωρίζει εκ των προτέρων τα αποτελέσματα ??…. Τα Χρόνια μου πολλά …..
    1 point
  29. Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου φίλε… Μόνο που οι πρωταθλητές σε αυτό το άθλημα είναι και όσες ειδικότητες επειδή έμαθαν κουτσά στραβά στη σχολή τους να κάνουν γραμμικό σχέδιο μερικές κατόψεις τομές και όψεις και επειδή αυτό το ονόμαζαν στην σχολή τους «αρχιτεκτονική» νομίζουν πως κατέχουν Αρχιτεκτονική. Φυσικά συνοδευόμενο συχνά με το ακλόνητο επιχείρημα «δεν είναι δα και ΝΑΣΑ» … Λες και στη ΝΑΣΑ σχεδιάζουν τα κτήρια τους (ή και τα σπιτάκια τους) Φυσικομαθηματικοί με Νόμπελ….. Υ.Γ. Φυσικά ανάλογα ζητήματα έχουμε και σε ζητήματα Μηχανολογίας (Γεωδαισίας-Τοπογραφίας, Ηλεκτρισμού κλπ)
    1 point
  30. Εκείνο που ξεπερνάει εμένα, δεν είναι ότι κάποιοι έχουν δικαίωμα ή όχι να υπογράφουν κάτι, αλλά το ότι το υπογράφουν χωρίς να το γνωρίζουν.
    1 point
  31. ελήφθη από τον συνάδελφο sidvicious10 και προωθείται αρμοδίως μαζί και μια κωδικοποίηση του βασικού νόμου από τον dimitrisGM & σια edit το βιβλίο εργασίας ΣΔΑ είναι κλειδωμένο χωρίς κωδικό (πρέπει να πατήσετε "κατάργηση προστασίας βιβλίου εργασίας") ΣΔΑ.xls απόβλητα 2939.doc
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.