Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Βρασίδας

    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      42


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.139


  3. Συντεχνίας

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      31


  4. pk10gr

    pk10gr

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.559


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/02/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    1.487 downloads

    Πίνακας σιδηρού οπλισμού κατασκευών από οπλισμένο σκυρόδεμα Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  2. Αν πας στο πρόγραμμα του Safenet του υπολογιστή σου, και ανοίξεις το Safenet Authentication Client, πάτα στο view token info και θα στο γράφει στο Product Name
    1 point
  3. Το προβλημα με ολα αυτα ειναι οτι εμεις τα λεμε, τα ψαχνουμε, προσπαθουμε να ειμαστε τυπικοι, και παντα υπαρχει ενας ξυπνιος "συναδελφος" μαζι με μια συμβολαιογραφο "που ξερει" και θα τα κανονισει, και μετα καταληγεις εσυ ο περιεργος που επιμενεις να γινουν σωστα για να μην υπαρχουν προβληματα στο μελλον. και ετσι διαιωνιζεται το προβλημα εις τους αιωνες των αιωνων.
    1 point
  4. ....σε αυτα ολα, η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια... αν δεν "ξεμαλλωσουν"... και δεν συννενοηθουν να λυσουν από κοινου ολα τα προβληματα που υπαρχουν, ας μεινουν με αχρηστα ακινητα Εσυ εκανες το καθηκον σου και τους τα ειπες...
    1 point
  5. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι.... δεν είμαστε ουτε μέντιουμ ούτε μάγοι για να κοιτάμε μέσα από μία μαγική σφαίρα και να δινουνε λύσεις..... Βρες ένα τοπικό μηχανικό όπως σου πρότειναν οι συνάδελφοι και θα σου λύσει όλες τις απορίες.
    1 point
  6. https://www.taxheaven.gr/news/58121/ektos-leitoyrgias-taxisnet-yphresies-aade-kai-ggpsdd-ka-apo-paraskeyh-1102-kai-wra-1700-ews-kai-kyriakh-1302-kai-wra-1800
    1 point
  7. "για πιο λογο λοιπον να μην παρω τον νομο στα χερια μου? " όπως αγαπάς... αλλά, τι νομίζεις πως φταίει για το ότι "εχουμε χσει προ πολλου τους ηθικους κωδικες επικοινωνιας " ? συμπλ για να μη σε κουράζω όμως (πνευματικά), πάρε λίγη τροφή https://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/ti-syndeei-ti-dikaiosyni-podosfairo-kai-toys-ilikiomenoys κι όταν αποφασίσεις να συζητήσεις χωρίς οπαδικά (πάσης φύσεως) σύνδρομα, εδώ είμαστε...
    1 point
  8. @CivRun Για τις αυθαίρετες κατασκευές της κατ3 η βεβαίωση που πρέπει να εκδίδεται είναι ότι "ανήκει στις εξαιρέσεις" και όχι ότι "δεν έχει ΥΔ,ΥΚ,ΥΥ..." Ακούγεται από πολλούς, το θεωρώ λάθος διότι εξ'ορισμού η ΠΠ είναι αυθαίρετη κατασκευή και για να μεταβιβαστεί απαιτείται η επισήμανση της και σε περίπτωση που είναι παραβάσεις του κτιριοδομικού τότε θα πρέπει να γίνεται ειδική μνεία. Δεν ειναι φυσικά υποχρεωτική η δήλωση, οπότε μπορεί να μεταβιβαστεί. Παραμένει αυθαίρετη, και για να τακτοποιηθεί εντός κοινοχρήστων χώρων πιθανότατα να απαιτείται συναίνεση (βάσει του 98), τροποποιεί το εμβαδόν και θέλει τις σχετικές αλλαγές στα ταπ κλπ Άρθρο 81 1. α) Αυθαίρετη κατασκευή ορίζεται κάθε κατασκευή ... ... γ) Στην έννοια της αυθαίρετης κατασκευής/αλλαγής χρήσης περιλαμβάνονται και οι πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του παρόντος νόμου. 3. Ως πολεοδομικές παραβάσεις ορίζονται οι εξής: ..... ζ) οι εργασίες και κατασκευές της Κατηγορίας 3 της περίπτωσης γ του άρθρου 96 Άρθρο 82 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β, γ, δ της παραγράφου 3 του άρθρου 81. 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία ... θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ
    1 point
  9. πρεπει να εχουν τις προυποθεσεις του 103/3 εγγραφη στα δημοτολογια... και αναγραφη του ακινητου σαν κυρια κατοικια. Μιλας με τον λογιστη τους
    1 point
  10. Κατ' αρχας, δεν προκυπτει οτι εχει γινει συσταση καθετης [αφου αυτο απαγορευονταν] Αλλα, κι αν θεωρηθει οτι εχει γινει, τοτε αυτη ειναι πλεον νομιμη με βαση το αρθρο 98 παρ. 1. Εχει γινει νομιμη συσταση ΟΙ. Πας κατ΄ευθειαν στο αρθρο 107 παρ. 2 [το 65% δεν το πιανεις ποτέ..."ζεματαει"]
    1 point
  11. Εάν υπάρξει πρόβλημα στο κτίριο, οι ευθύνες θα καταλογιστούν —κατά κύριο λόγο— στον μελετητή και στον επιβλέποντα. Επιπλέον, τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και ο εργολάβος δεν θα μείνουν στο απυρόβλητο. Όποιος δεν βρίσκεται στην ζωή απαλλάσσεται (αναγκαστικά) των ευθυνών. Πάντως ο επιβλέπων από τα επιχρίσματα και μετά δεν εμπλέκεται.
    1 point
  12. @v.veli Για την πρώτη ερώτηση: δύο δημοσιεύσεις πάνω από την δική σου περιγράφεται πώς γίνεται η τακτοποίηση των κοινοχρήστων (που παραμένουν κοινόχρηστα) και δίνεται η σχετική εξήγηση. Εάν εννοείς επέκταση οριζοντίων ιδιοκτησιών επί κοινόχρηστου χώρου, τότε διάβασε την προηγούμενη (από την δική σου) δημοσίευση. Για την δεύτερη ερώτηση: οι υπερβάσεις υπολογίζονται για κάθε οριζόντια ιδιοκτησία ξεχωριστά. Αυτό δεν επηρεάζεται ούτε από τον αριθμό των ιδιοκτητών ούτε από τον αριθμό των δηλώσεων. Δηλαδή, ο κάθε όροφος έχει και υπέρβαση κάλυψης. Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει σύσταση, τότε η υπέρβαση κάλυψης υπολογίζεται μία φορά αφού όλο το κτίριο είναι μία ιδιοκτησία. @vagias Ο έλεγχος της κατηγορίας 4 μπορεί να γίνει για ολόκληρο το κτίσμα (με την συγκατάθεση όλων των συνιδιοκτητών). Αφού ο ιδιοκτήτης είναι ένας, δεν υπάρχει θέμα συναίνεσης. Για τον υπολογισμό του προστίμου, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί η ίδια τακτική. Οι τιμές των τετραγωνιδίων υπολογίζονται μόνο για την αυθαίρετη προσθήκη.
    1 point
  13. Γενικά οτιδήποτε μεταγενέστερο ισχύει, μόνο όταν εισάγει κατί νέο ή αντικαθιστά κάτι παλιότερο. Σε διαφορετική περίπτωση οτιδήποτε έχει νομοθετηθεί στο παρελθόν και δεν έχει αντικατασταθεί με πρόσφατο κανονισμό, τότε απλά συνεχίζει να ισχύει. Στη περίπτωση που συζητάμε, καταρχήν δεν είναι το Αρθρο 27 αλλά το Αρθρο 26. Επίσης τα κτίρια που αναφέρονται στη παράγραφο 1, είναι τα κτίρια πλην χρήσης κατοικίας. Δες και το Υ.Α. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/99709/796/2021 (ΦΕΚ 5045/Β` 1.11.2021) Τεχνικές Προδιαγραφές Μελέτης Προσβασιμότητας που είναι το πιο πρόσφατο απο όλα....
    1 point
  14. Φαντάζομαι ότι εννοείς τα κίτρινα σημειώματα-σχόλια στο PDF... Αν αφήσεις το ποντίκι πάνω τους, λένε με ποιο νόμο και ΦΕΚ έγινε η τροποποίηση. Αν εννοείς κάτι άλλο, δείξε μας με εικόνα.
    1 point
  15. Χώρος απορριμμάτων σύμφωνα με άρθρο 28 ΦΕΚ-129 Α /21. δυστυχώς δεν δίνει πολλές πληροφορίες για προδιαγραφές κτλ. Δείξε ενδεικτικά σε κάποιο σημείο ενα χώρο για 4 κάδους ανακύκλωσης
    1 point
  16. @ΜΑΡΙΑΜΑ για να έχει γίνει τακτοποίηση υπάρχουν σχέδια στα οποία βασίστηκε ο μηχανικός που την έκανε. Επομένως, υπάρχει φάκελος στην πολεοδομία. Αλλιώς πώς έγινε η τακτοποίηση; Κατ' αρχήν χρειάζεσαι φάκελο άδειας. Το αν χρειάζεται αναθεώρηση ή όχι, θα το εξετάσεις μετά.
    1 point
  17. @takis1980 η άδειά σου μπορεί να αναθεωρηθεί επ' αόριστον (σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν κατά τον χρόνο έκδοσής της) αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της έχουν περατωθεί ο φέρων οργανισμός, οι όψεις και η στέγη (εφόσον είναι υποχρεωτική).
    1 point
  18. Συνάδελφε, από τις τιμές των διαστάσεων προκύπτει ότι, ενδεχομένως, η διαφορά οφείλεται στο πάχος των περιμετρικών τοίχων. Εάν κρίνεις ότι πρέπει να γίνει υπαγωγή, εφαρμόζεται μειωτικός συντελεστής 0,50.
    1 point
  19. Οι προκαταβλητέοι φόροι έχουν μπει στη λίστα των παρακρατηθέντων. Προφανώς, αυτό δεν είναι σωστό. Οι δικηγόροι έχουν προκαταβλητέο φόρο, αλλά ακολουθούν διαφορετική διαδικασία από εμάς. Αφαιρούν το ποσό από την αμοιβή τους και εκδίδουν τιμολόγιο με καθαρή αξία ό,τι απομένει. Στο "myDATA/timologio: Οδηγίες για Δικηγόρους" μπορούμε να δούμε πως ορίζονται οι κρατήσεις που δεν μειώνουν το εισπρακτέο ποσό (19:50 – 22:10). Επίσης, καθορίζεται προκαταβλητέος φόρος (28:00 – 29:50). Στην τελική μορφή του τιμολογίου υπάρχουν πεδία για κρατήσεις και παρακρατούμενους φόρους που μειώνουν το εισπρακτέο, αλλά και δύο αντίστοιχα πεδία πληροφοριακού χαρακτήρα (39:10).
    1 point
  20. Σωστά, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια επίπτωση.
    1 point
  21. Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά του συναδέλφου, ότι αν και όταν θα πας να εφαρμόσεις ΝΟΚ σε πιθανή μελλοντική άδεια, θα βρεις λύσεις ή και δυσκολίες διαφορετικής φύσης. Ένα παράδειγμα, αφού έχεις υπόλοιπο δόμησης πάνω από 10τμ, πιθανόν να μπορείς να αφαιρέσεις από την δόμηση το εμβαδόν των κλιμακοστασίων. Οπότε η όλη σου σκέψη, ναι μεν σωστή, αλλά όλα μαζί δεν γίνονται/λύνονται. Στην τελική, όταν έρθει εκείνη η ώρα ας "γκρεμίσουνε" τόσα τετραγωνικά πυλωτής ώστε να μην τα χρεωθούν. Μην τα θέλετε και όλα δικά σας αγαπητά πελατάκια...
    1 point
  22. Ν.4495/17 αρ.42 παρ.9: "Η οικοδομική άδεια αναθεωρείται κατά το χρόνο ισχύος της, αν παραιτηθεί ή αντικατασταθεί αλλάξει ο επιβλέπων μηχανικός, με αίτηση που συνοδεύεται από : α) λεπτομερή τεχνική έκθεση του νέου επιβλέποντος μηχανικού, η οποία περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή του σταδίου των εργασιών και φωτογραφίες της κατασκευής και του περιβάλλοντος χώρου, β) δήλωση του μηχανικού που αντικαθίσταται για τη σύννομη περάτωση των εργασιών που έχει επιβλέψει, η οποία συνοδεύεται από τεχνική έκθεση, καθώς και φωτογραφίες της κατασκευής και του του περιβάλλοντος χώρου. Οι οικοδομικές εργασίες στην περίπτωση αυτή διακόπτονται αμέσως και επαναλαμβάνονται μόνο μετά την αναθεώρηση της άδειας και την ανάληψη επίβλεψης από νέο μηχανικό. Αν υποβληθεί δήλωση παραίτησης του επιβλέποντος μηχανικού, η οποία συνοδεύεται από τεχνική έκθεση με τις εκτελεσθείσες εργασίες, διακόπτονται αμέσως οι οικοδομικές εργασίες και η συνέχισή τους επιτρέπεται μόνο μετά την αναθεώρηση της αδείας και την ανάληψη επίβλεψης από νέο μηχανικό. Ο επιβλέπων θεωρείται ότι απέχει από την επίβλεψη των εργασιών δόμησης που ανέλαβε και απαλλάσσεται των ευθυνών του μόνο αν δηλώσει εγγράφως την αποχή από την επίβλεψη στην αρμόδια Υ.ΔΟΜ.." Το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; Ότι έχει γράψει όλα όσα απαιτούνται απλά σε μία δήλωση αντί για 2; Τότε ανέβασε απλά το ίδιο έγγραφο και στα 2 πεδία.
    1 point
  23. Παρά το ότι τα συστήματα δόμησης καταργήθηκαν και φυσικά και το σύστημα πτερύγων του άρθρου 71 ΓΟΚ 73, οι ελάχιστες αποστάσεις από το πλάγιο και οπίσθιο όριο παρέμειναν 2,50 ή 0,00 (επαφή κτιρίου με το όριο). Από τις παραγράφους 5 και 6 (*) του άρθρου 8 ΦΕΚ 181/Δ/13-3-81 βλέπουμε ότι κατά την κρίση της Πολεοδομίας μπορούσε να επιβληθεί το κτίριο να τοποθετηθεί εσώτερα της οικοδομικής γραμμής. Η λογική αυτή ενισχύεται λόγω του ότι πρόκειται για κατάστημα, που σημαίνει ότι οι ανάγκες για συχνή κυκλοφορία, στάση και στάθμευση αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερη. Επίσης, μπορεί να υπάρχει νομαρχιακή απόφαση που να όριζε στους οικισμούς της περιοχής σου απόσταση γραμμής δόμησης 2 μέτρα σε οδούς που δεν είχαν χαρακτηριστεί ως κύριοι δημοτικοί (τότε κοινοτικοί). Τέλος μπορεί αυτή η απόσταση να επιβλήθηκε από τα μέτρα ασφαλείας συγκοινωνίας (προ διατάγματος του 93). Γενικά θέλει ψάξιμο η νομοθεσία αν θέλεις οπωσδήποτε να ανακαλύψεις το λόγο αυτής της απόστασης. Επίσης πρέπει να πάρεις όλο τον φάκελο της άδειας (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) για να δεις μήπως υπήρχε κάποια διάταξη να φάνηκε εμμέσως από άλλο έγγραφο της άδειας. (*) 5. Ως οικοδομική γραμμή νοείται η εν τοις πράγμασι υφισταμένη τοιαύτη. 6. Κατ' εξαίρεσιν το κτίριον δύναται να τοποθετείται κατά την κυρίαν όψιν αυτού εν όλω ή εν μέρει εσώτερον της κατά τα ανωτέρω οριζομένης οικοδομικής γραμμής και να υποχρεούται προς τούτο δια λόγους κυκλοφοριακούς είτε κατά την κρίσιν των πολεοδομικών αρχών, είτε εφ' όσον υφίσταται σχετική γνωμοδότησις του Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου περί αυτού υπολογιζομένου εν πάση περιπτώσει του αφιεμένου ούτως ακαλύπτου τμήματος εις το υποχρεωτικώς ακάλυπτον τμήμα του οικοπέδου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
        • Like
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.