Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.376


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.597


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/02/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. πηγη https://eranistis.net/wordpress/2019/07/12/33154παροιμιακές-λατινικές-φράσεις-στον/ “De facto”. (Ντε φάκτο). Κατά λέξη σημαίνει: Εκ των πραγμάτων, στην πράξη. Τη χρησιμοποιούμε για να δηλωθεί το τετελεσμένο γεγονός που δεν επιδέχεται ανάκληση ή ακύρωση. “De jure” (Ντε γιούρε). Δια νόμου. Αντίθετο του “De facto”. Είναι η κατάσταση που απορρέει από τον νόμο, κατά το δίκαιο, αυτοδίκαια. επομενως, θεωρω οτι, το “De facto” αντιστοιχει [στην συνενωση] τοις πραγμασιν" “De jure” θα ειχαμε στην περίπτωση που εξακολουθουσε να ισχυει η ΝΣΚ 67/ 2011, η οποία θεωρουσε υποχρεωτικα συνενωμενα δυο ομορα γηπεδα του ιδιου ιδιοκτητη. [Πλην αυτη δεν εγινε δεκτη απο τον Υπουργο και "κατελυθη" με τη γνωμοδοτηση 8/2012, του Εισαγγελεα κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ] Σε περιπτωση εκδοσης οικοδομικης αδειας στο συνενωμενο, ιδιου ιδιοκτητη, γραφαμε "γηπεδο Α γηπεδο Β," τα δειχναμε στο τοπογραφικο χωρισμενα με εστιγμενη και περιγραφαμε ενα συνολικο "συνενωμενο τοις πραγμασιν" Για δε αυτα, τα ομορα γηπεδα του ιδιου ιδιοκτητη, τα οποια τα θελει "σαν ενα", -και επειδη δεν δυναται να συνταξει συμβολαιο συνενωσης με τον εαυτο του,- η οριστικη μορφη της συνενωσης των "δυο" σε "ενα", γινεται με την πρωτη συμβ/κη πραξη. - Ενω, για την συνενωση όμορων γηπεδων διαφορετικων ιδιοκτητων, προηγειται η δηλωση φορου συνενωσης και η συνταξη και μεταγραφη συμβολαιου συνενωσης. διδονη τις καλησπερες μου υγ παυλε, μαζι γραφαμε, πρεπει να παω για αναβαθμιση το πληκτρολογιο...
    3 points
  2. Κώστα μετά την 8/2012 (αριθμ. πρωτ. 4045, 4968/12) Γνωμοδότηση του Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Νικολάου Παντελή, με θέμα «Αυτοτέλεια ή μη συνεχόμενων άρτιων οικοπέδων ή γηπέδων περιερχομένων στον αυτό κύριο με ένα ή διαφορετικά συμβόλαια», καθίσταται σαφές ότι ένας ιδιοκτήτης δυο όμορων οικοπέδων/γηπέδων μπορεί, είτε να διατηρεί την αυτοτέλειά τους (να τα θεωρεί ξεχωριστά), είτε να τα θεωρήσει ως ένα προκύπτον από τοις πράγμασι συνένωση των δυο (ή και περισσότερων). Η απόφαση αυτή ήρθε να "βάλει τα πράγματα στη θέση τους , διότι πριν από αυτή υπήρχε η γνωμοδότηση ΝΣΚ Γνωμ-67/11 η οποία δεν είχε γίνει ποτέ αποδεκτή από τον Υπουργό και δεν εκδόθηκε απόφαση. Η ΝΣΚ 67/11 περιληπτικά αναφέρει τα εξής: 'Ομορα (συνεχόμενα) οικόπεδα ή γήπεδα που ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη - Συνένωση οικοπέδων, γηπέδων, Αυτοτέλεια συνεχόμενων εκτάσεων, γηπέδων, οικοπέδων - Κατάτμηση - Συνεχόμενα άρτια (κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση) οικόπεδα ή γήπεδα, σε περιοχές εντός ή εκτός ρυμοτομικού σχεδίου που έχουν περιέλθει με διαφορετικά συμβόλαια στον αυτό κύριο ή σε περισσότερους συγκύριους, χάνουν την αυτοτέλειά τους και αποτελούν αυτοδικαίως ένα ενιαίο οικόπεδο ή γήπεδο. Για την περαιτέρω μεταβίβαση, και για να είναι οικοδομήσιμη η ιδιοκτησία, πρέπει να υπάρχει η κατά κανόνα αρτιότητα σε κάθε περίπτωση κατάτμησης και να τηρούνται οι τυχόν ισχύουσες απαγορεύσεις κατάτμησης (από ΖΟΕ, κλπ). (άποψη πλειοψηφίας). Ειδικά στα εντός σχεδίου θα πρέπει να υπάρχει η κατά κανόνα αρτιότητα τόσο του μεταβιβαζόμενου όσο και του εναπομένοντος οικοπέδου. Ενώ στις εκτός σχεδίου περιοχές και εκτός ΖΟΕ ή ΓΠΣ που θέτουν απαγόρευση κατάτμησης, δεν απαγορεύεται η δημιουργία μη άρτιων, και τυχόν τμήμα μη άρτιο, που απομένει μετά τη μεταβίβαση, απλά δεν θα είναι οικοδομήσιμο και πιο πριν από την ΝΣΚ 67/11 είχαμε και άλλα έγγραφα και αποφάσεις και την γνωστή εγκύκλιο 31828/90/25-6-90: Εάν συνεχόμενες οικοπεδικές εκτάσεις όταν περιέλθουν στον ίδιο ιδιοκτήτη αποτελούν ενιαία ιδιοκτησία Σε απάντηση της από 15-3-90 αίτησής σας (αρ.πρωτ.31828/1340/15-3-90) σχετικά με αυτοτέλεια οικοπέδων σας γνωρίζουμε τα εξής: Η παρ.12 του Αρθ-2 του Ν-1577/85 "Περί ΓΟΚ" ορίζει ότι γήπεδο είναι συνεχόμενη έκταση γης που αποτελεί αυτοτελές και ενιαίο ακίνητο το οποίο ανήκει σ'έναν ή περισσότερους κυρίους εξ αδιαιρέτου. Κατά δε την επόμενη παράγραφο του ίδιου άρθρου, οικόπεδο είναι το γήπεδο, που βρίσκεται μέσα στο εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο ή μέσα σε όρια οικισμού χωρίς εγκεκριμένο σχέδιο. Από το συνδυασμό των πιο πάνω διατάξεων και τη σχετική με το θέμα νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣΤΕ-4895/88 και ΣΤΕ-46/90 ), προκύπτει ότι συνεχόμενες εκτάσεις γης όταν περιέλθουν στον ίδιο ιδιοκτήτη χάνουν την αυτοτέλειά τους και αποτελούν όλες μαζί πλέον μίαν ενιαία και αυτοτελή ιδιοκτησία έστω και αν περιγράφονται στα συμβόλαια ως ξεχωριστά οικόπεδα. 'Υστερα από τα παραπάνω δεν έχει πλέον ισχύ η Γνωμ-904/78". εγκ.46 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΣΧΕΤ ΓΝΩΜ. 8-18-12-2012 ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ.pdf
    2 points
  3. Αυτή ορίζεται στο άρθρο 99 στο κομμάτι για τον στατικό έλεγχο και στο έξτρα ΦΕΚ 1643Β δεν θυμάμαι χρόνια, θα το βρεις με μια αναζήτηση κ επίσης το έχει κ ο kan62 στο τέλος των pdf του. Είναι δεύτερη ξεχωριστή τεχνική έκθεση από την τεχνική έκθεση της δήλωσης (όπου περιγράφουμε τις αυθαιρεσίες) και αντικείμενο της είναι αν απαιτειται μελέτη στατικής επάρκειας ή όχι. Πχ αν έχεις αύξηση κατακόρυφων φορτίων <20% δεν απαιτείται. Γενικά αυτά τα θέματα τα συζητάμε στο νήμα της ΜΣΕ. Παρεμπιπτόντως δεν μπορούσες να βάλεις και τα ανοίγματα κατ3? Επίσης το σύστημα θα σου ζητήσει διάγραμμα κάλυψης αν δει κατ4, σύμφωνα με το 100.5 δεν απαιτείται.
    2 points
  4. Σωστά υποθέτεις ότι δεν απαιτείται ΜΣΕ για αλλαγή ανοιγμάτων. Έχω την εντύπωση δε,ότι αν ψάξεις στα αρχεία για download εδώ στο φόρουμ,θα βρεις κάποιο υπόδειγμα μιας Τεχνικής έκθεσης στατικού ελέγχου.
    2 points
  5. Καλησπέρα, ενημερώνω ότι το πρόβλημα λύθηκε με αρχικοποίηση του στικακίου από το δικό του λογισμικό. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
    2 points
  6. Καλησπέρα,γενικά,όποια αλλαγή χρήσης δεν είναι η αλλαγή χρήσης της δδ της κατ.4,δεν κατατάσσεται αυτομάτως στην 5,αν αυτό ρωτάς.Θα κάνεις κανονικά τον έλεγχο της δβ για την κατάταξη,συνυπολογίζοντας την επιφάνεια αλλαγής χρήσης από την οποία επέρχεται αύξηση του σ.δ.
    2 points
  7. 10.675 downloads

    Υπόδειγμα ΣΔΑ για έκδοση άδειας δόμησης
    1 point
  8. Καλησπέρα Παύλο, όπως τα λες είναι, υποθέτω ότι γίνεται κάτι σε επίπεδο συνεννόησης μεταξύ της εταιρίας ανακύκλωσης και του εργολάβου της ανακαίνισης χωρίς απαραίτητα να συντάσσεται ΣΔΑ.
    1 point
  9. Καλησπέρα, οι εργασίες που περιγράφεις εμπίπτουν στο άρθρο 30 του Ν.4495/17 οπότε αν θες να είσαι 100% νομότυπος θα πρέπει να εκδόσεις την αντίστοιχη ηλεκτρονική βεβαίωση από το σύστημα του e-adeies. Η βεβαίωση θα αναφέρει οτι στην περιοχή του ακινήτου και για τις εν λόγω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα χωρίς προσωπικά να γνωρίζω αν όντως είσαι σε αυτήν περίπτωση. Στην βεβαίωση που θα υποβάλλεις, περίεγραψε τις εργασίες του άρθρου 30 που θα εκτελέσεις καθώς επίσης και το θέμα των μπαζών ότι δηλ. θα συμβληθείς με φορέα διαχείρισης. Προσωπικά, δεν βλέπω πρόβλημα να εκδώσεις την εν λόγω βεβαίωση, αλλα το θέμα της έγκρισης από φορέα ίσως θέλει συνεργασία με ΑΜ ή ΠΜ που γνωρίζει.
    1 point
  10. μπορεις να το δεις εδω αναλυτικα τπτ δεν αλλαξε https://www.michanikos.gr/forums/topic/51212-αρθρο-100-ν449517-διαφορετική-διαμερισμάτωση/page/113/
    1 point
  11. Οποιος εχει τον τριτο τομο του Leonhardt (η τεχνη του οπλισμου) θα δει ολες τις απαιτουμενες λεπτομερειες οπλισης
    1 point
  12. Προσωπικα για ανοιγματα πανω απο 1,70 μ βαζω και κατω οπλισμο για τις πιθανες ταλαντωσεις λογω σεισμου . Επισης στις γωνιες (οπως εδω ) βαζω και οπλισμο τυπου βενταλιας ή ενισχυμενες ζωνες ή φουρουσια. Σε περιπτωση μεγαλου γραμμικου φορτιου στην ακρη (οπως εδω) αυξανω τον οπλισμο καθως και το παχος του εξωστη .
    1 point
  13. παυλε, θεωρω οτι ημουνα σαφης "την λυση του προβληματος την φορτωνουν στον μηχανικο "
    1 point
  14. Η συζήτηση αλλάζει θέμα και αφορά το αν ο μηχανικός παρανομεί. Ναι αν κάποιοι δηλώνουν ψευδώς (θεωρώντας ότι έχουν να κάνουν με αυτοτελή ακίνητα), τότε Δημήτρη, όλα μπορούν να συμβούν. Η άποψή μου παραμένει σταθερή χρόνια τώρα και συζητώντας για το πρόβλημα αυτοτέλειας σε περίπτωση κτίσματος που πατά σε 2 οικόπεδα, πρόσφατα συμφώνησε (παραδόξως) μαζί μου και μια συμβολαιογράφος, η οποία μου είπε ότι το αναφέρει και αυτή σε πελάτες της μηχανικούς και δεν το κατανοούν.
    1 point
  15. Μία ακόμα άποψη. Το μπαλκόνι είναι κλειστό σε σχήμα Γ. Δεν έχει όπως βλέπω αποχέτευση στη γωνία , πιθανόν θα έχει μόνο στις άκρες, οπότε στη γωνία θα χρειαστεί μεγάλο γέμισμα για τις ρύσεις. Αν έχει στην άκρη 5-6 εκ αναγκαστικό γέμισμα, στη γωνία θα έχει 15-20 εκ γκρό μπετο που έριχναν τότε. Τραγικό. Δεν έχει υπολογιστεί με τίποτα αυτό το νεκρό φορτίο. Συχνά οι πλακάδες δίνουν τεράστιες κλίσεις για να φεύγει το νερό τρέχοντας, ώστε να μη σκαλώσει σε κάποια ατέλεια των πλακιδίων . Η αιτία λοιπόν υπήρχε εξαρχής, και στέκονταν οριακά, ώσπου η διάβρωση το έριξε. Προσωπικά στα μπαλκόνια βάζω σχεδόν 2πλασιο οπλισμό από αυτό που βγάζει η μελέτη.
    1 point
  16. χμ...κι ομως, εδω την λυση του προβληματος την φορτωνουν στον μηχανικο Αν γραψει αυτος για ακινητο διοροφο [εννοωντας το τμημα που παταει στο ενα"] και μετα αλλη μια δηλωση για το αλλο, ολα "περνανε" [κανενας δεν εξεταζει τον "κοινο σκελετο και την κοινη στεγη.. σημ. Αυτη η συζητηση κραταει απο εποχης Σαλταπιδα...] Περίπου, οπως κανουν και στην περιπτωση που τα ομορα με κοινο κτισμα ανηκουν σε διαφορετικους ιδιοκτητες... και στη συνεχεια κανουν ανταλλαγη για το τμημα οικοπεδου εμβαδου 30 τμ. οπου παταει το μισο κτισμα με 30 τμ. του αλλου [επιτρεπεται λογω της στιγμιαιας κατατμησης] Ουτε υπαρχει αλλη λυση, σε περιπτωση διαφορετικων ιδιοκτητων, εκτός εάν αρχισουν μεταξυ τους τα δικαστηρια για "καλοπιστη μικρη επεκταση" με το 1010 του ΑΚ ή λογω χρησικτησιας.
    1 point
  17. Ψηλα, ακριβως κατω απο την μπλε μπαρα και δεξια απο εκει που παταμε τον + για νεα δηλωση.
    1 point
  18. Καλησπέρα,η παρ. 11.α. αφορά ανέγερση και σε αδόμητο,ενώ η 11.β. επέκταση,εκσυγχρονισμό κλπ.σε γήπεδο για το οποίο είχε ήδη,-πριν τη δημοσίευση του νόμου-,εκδοθεί άδεια.
    1 point
  19. Ναι,και στις επι μέρους επιλογές θα επιλέξεις "Κατεδαφίσεις σε.....κλπ κλπ και σε οριστική υπαγωγή ή περαίωση των νόμων κλπ κλπ 4495 συμφωνα με την παρ.γ (ξέχασαν το 4 από το 4.γ.) του άρθρου 29. Υ.γ.προσοχή-εξαιρούνται σε κάθε περίπτωση τα προϋφ.55 που θέλουν άδεια κατεδάφισης
    1 point
  20. @vagias Η υπέρβαση των 4,26τ.μ. θα δηλωθεί στο δεύτερο φύλλο μαζί με την παραβίαση πλάγιας απόστασης, αφού δεν γίνεται να δηλωθεί μόνη της η παράβαση απόστασης. Επομένως είτε συμπεριλάβεις στο πρώτο φύλλο την αύξηση των διαστάσεων είτε όχι, είναι το ίδιο. Για το υπόγειο ισχύουν τα ίδια με τους ορόφους. Η επιφάνεια που βρίσκεται κάτω από το τμήμα του κτιρίου που δεν τηρεί την απαιτούμενη απόσταση, πρέπει να δηλωθεί. @spyrkout Εξαρτάται από το νέο περίγραμμα. Από την φράση "αγνοήθηκε παντελώς", συμπεραίνεται ότι το πραγματοποιηθέν κτίριο δεν έχει καμμία σχέση με το προβλεπόμενο από την οικοδομική άδεια. Συνεπώς, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η διάταξη.
    1 point
  21. Μπορείς να κατεβάσεις τον thunderbird (το δωρεάν outlook της mozilla) ή οποιοδήποτε άλλο email clinet που έχει φίλτρα και να το εκπαιδεύσεις να τα ξεσκαρτάρει. Το πρόβλημα πλέον με το ΤΕΕmail είναι ότι και τα δικά μας mail προς yahoo ή gmail πάνε στα ανεπιθύμητα, χωρίς να υπάρχει εμφανής λόγος! (στο mail-tester.com δε βγάζει προβλήματα). Ίσως να φταίει η υποτιθέμενη επίθεση, ίσως απαρχαίομένο software - hardware, ίσως ακατάλληλο ΙΤ.
    1 point
  22. Και η νέα απάντηση από το support είναι η εξής: <<<Καλησπέρα σας, Το antispam φίλτρο μας είναι τόσο αυστηρό όσο να μην χάνετε νόμιμο mail. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία όλων των πληροφοριακών συστημάτων του ΤΕΕ. Με εκτίμηση Τεχνικό Τμήμα ΤΠ ΤΕΕ>>>
    1 point
  23. Στο email που έχω δωρεάν από το ΤΕΕ , της μορφής @teemail.gr έρχονται κάθε εβδομάδα καμμιά 30αριά spam από τράπεζες, από προϊόντα και χίλια δυο άλλα. Συνεχίζεται για πολλούς μήνες , πάρα τις αναφορές που κάνω στο spam.spamcop.net κάθε φορά που έρχεται κακόβουλη αλληλογραφία. Σε επικοινωνία που είχα παλαιότερα με το [email protected] η απάντηση ήταν η εξής: <<<Καλημέρα σας, δυστυχώς χθες δεχτήκαμε μια επίθεση με συνέπεια όλοι οι συνδρομητές μας να παραλάβουν πληθώρα κακόβουλων μηνυμάτων. Αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά, μηνύματα με επικίνδυνο περιεχόμενο περνούν από το φίλτρο που προστατεύει τους servers μας, όμως το φίλτρο αυτό δεν μπορεί να σκληρύνει, γιατί θα χαθεί και νόμιμο mail. Τα μηνύματα αυτά πηγαίνουν σε άγνωστες και γνωστές διευθύνσεις, βάση κάποιου συνδιασμού γραμμάτων, που γίνεται από μηχάνημα και όχι από χέρι. Αν απαντήσετε σε αυτά τα μηνύματα απλά επιβεβαιώνετε τη ύπαρξη της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και αυτό είναι το ζητούμενο. Αρκεί, λοιπόν, να μην απαντάτε και να τα διαγράφετε. Αν δεν απαντήσετε δεν διατρέχετε κανέναν κίνδυνο. Με εκτίμηση,ΤΠ/ΤΕΕ. >>>> Αργότερα, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τεε , πάλι μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για το θέμα των spam. Δυστυχώς το χρησιμοποιώ αυτό το email καί στην σφραγίδα μου καί με διάφορους πελάτες/εταιρείες.
    1 point
  24. Το ΠΔ/85 έχει άρθρο με καταργούμενες-διατηρούμενες διατάξεις (το άρθρο 9).Τα ειδικά διατάγματα παραδοσιακών διατηρούνται (παράγραφος 4,παραπάνω).
    1 point
  25. Η παρέκκλιση του ΠΔ /19-10-78,ΆΡΘΡΟ2 Κατά παρέκκλισιν από του προηγουμένου εδαφίου (α) θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα με τας διαστάσεις και το εμβαδόν τα οποία είχαν κατά την 2α Ιουλίου 1968 ημέραν δημοσιεύσεως του από 15 Ιουνίου 1968 Β. Δ/τος «περί καθορισμού των όρων και περιορισμών δομήσεως των οικοπέδων, των κειμένων εντός των νομίμων υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών των στερουμένων εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου» (ΦΕΚ 111 Δ). [άρθρο 9,παρ.4,ΠΔ/24-4-85]
    1 point
  26. @Alfani Πρέπει να απευθυνθείς στη ΔΕΔΔΗΕ και για την αλλαγή της ηλεκτρικής εγκατάστασης που εξυπηρετείται από τον υπάρχοντα μετρητή και για νέα παροχή διαμερίσματος.
    1 point
  27. καθόλου δεν απαγορεύεται. Το έχω αναλύσει επαναλημμένως με τη πολεοδομία και έχω βγάλει άδεια, οπως και ο συνάδελφος παραπάνω. Το 0,80*1,30 υπάρχει μόνο για σταθμευση αμεα και μόνο σε περίπτωση ανάγκης (μέχρι να το παραλάβουν οι πυροσβέστες). Μόνη προυπόθεση να μην εμποδίσει την όδευση διαφυγής. Το ασανσέρ σε περίπτωση πυρκαγιας τίθεται εκτός λειτουργίας.
    1 point
  28. Δεν είναι σχέδια μου αυτά, είναι από το e-αδειες (και τα αναρτώ ως θεωρημένες μελέτες - όχι βέβαια πως λέει κάτι αυτό...) Αν και για το 120 πάλι θα διαφωνήσω, ίσως επειδή δεν έγινα κατανοητός. Γενικότερα έχουμε να ελέγξουμε 2 διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας: 1. την προσβασιμότητα με την ελάχιστη άνεση κατά την χρήση. 2. την πυροπροστασία με τις διαφυγές και το απαραίτητο πλάτος χρήσης. Όταν ελέγχουμε την προσβασιμότητα δεν θα ασχοληθούμε πχ με την πυροπροστασία και την καταφυγή των ΑΜΕΑ. Άρα ακόμα και στα παραπάνω σχέδια το 80/130 δεν ελέγχεται. Υπάρχει ένα κλιμακοστάσιο με πλάτος 120 ( >0.90 για προσβασιμότητα ΑΜΕΑ παρ 10.3.1 ) με το 150 μπροστά από τον ανελκυστήρα να επιτρέπει την πλήρη στροφή του αμαξιδίου και όλα είναι οκ, ως προς το θέμα πάντα, της προσβασιμότητας. Σε καθε περίπτωση δεν θα ελέγξουμε την σύμπτωση ΑΜΕΑ ειδάλλως θα έπρεπε ακόμα και το 150 να γίνει 180 (90+90). Στην δεύτερη περίπτωση, της πυροπροστασίας, το πλάτος διαφυγής (χρήση κατοικία <25μ ύψους, χωρίς κλιμακοστάσιο πυροσβεστών), ορίζεται σε 0.80μ (αρθ1 ΠΔ41/18). Στο ανωτέρω κλιμακοστάσιο δεν θα ελεγχθεί το 120 αλλά το 080, άρα η καταφυγή ΑΜΕΑ 80*130 δεν συμπίπτει με την όδευση διαφυγής από το κλιμακοστάσιο. Για πλάτος διαφυγής ΑΜΕΑ προσωπικά δεν έχω βρει καμία σχετική αναφορά εκτός του 080*130 και εδώ ίσως, είναι το πεδίο της διαφωνία μας. Προσοχή: το 0,90 ορίζεται ως ελάχιστο προσβασιμότητας αμεα και όχι διαφυγής. Αναλογιζόμενος και την διάσταση της καταφυγής ως 0,80*130 θεωρώ οτι το πλάτος διαφυγής που ορίζεται στο 0.80 από τον κανονισμό πυροπροστασίας, ισχύει και για τα ΑΜΕΑ. (μακαρι παντως να είχανε και 120...)
    1 point
  29. Να αναφερθώ και γω στο θέμα, όπως πληροφορήθηκα από την πολεοδομία την Δευτέρα. ότι οι εξαιρέσεις παρ. 5 (αα), (αβ), (αγ), ισχύουν και στα νέα κτίρια κατοικίας, Επίσης με ενημέρωσαν ότι μπορούμε να τοποθετήσουμε σε τριώροφη μονοκατοικία την θέση του αμαξιδίου 0,80*1,30 μπροστά από το ασανσέρ. Και να αφήσουμε όδευση διαφυγής δίπλα.
    1 point
  30. Καταλαβα τι εννοείς. Θα πρέπει να δούμε όμως πότε ελέγχουμε τις αντίστοιχες διαστάσεις... Σε καθημερινή χρήση εχουμε το 150 στον ανελκυστήρα, και φυσικά το 90 για την πρόσβαση εξασφαλίζεται. Δεν ελεγχουμε καταφυγή. Σε περίπτωση πυρκαιάς ελεγχουμε την καταφυγή και την όδευση. Αρα το 80/130 και το 0,70 αντίστοιχα και όχι το 0,90 της καθημερινής πρόσβασιμότητας...
    1 point
  31. Καλημέρα!Ο νόμος δεν αναφέρεται πουθενά σε υπολογισμό όγκων και το διάγραμμα κάλυψης που απαιτείται στα αυθαίρετα κακώς ονομάζεται διάγραμμα κάλυψης γιατί δεν περιέχει όγκους,φυτεύσεις, ακαλύπτους κλπ.Αυτό που χρειάζεται είναι να καταγραφούν οι υπερβάσεις δόμησης , κάλυψης ,ύψους για να φανεί ο υπολογισμός των ποσοστών των συντελεστών (<50%,50-100 κλπ) κ αντίστοιχα για τα άλλα δύο μεγέθη,καθώς και ο υπολογισμός για την επιλογή κατηγορίας (4 ή 5 ) κλπ
    1 point
  32. Εγω εντελως φιλικα σε συμβουλευω να πας σε ενα μηχανολογο να, να δει τα δεδομενα σου ,να τα βαλει κατω, να σου κανει μια μελετουλα και να σου προτεινει μια τεχνικα σωστη λυση. και για να σε προλαβω, ναι θα πρεπει να τον πληρωσεις. Ναι οι καιροι ειναι δυσκολοι, ναι το ιντερνετ μοιαζει να τα εχει ολα, αλλα τη διαστασιολογηση των συστηματων θερμανσης και ψυξης - ακομα - την κανουν οι μηχανικοι. Εναλλακτικα ρισκαρεις το να σου πουλησει ο εμπορος οτι αυτος θελει, και να ερχεσαι παλι μετα απο μερικους μηνες να ανοιγεις θεματα και να ρωτας τι εφταιξε.Το να ζητας διαστασιολογηση μεσω φορουμ καταλαβαινεις οτι δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος να παρεις απαντησεις.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.