Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/03/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Η αγροτική οδός προσιδιάζει με πλάγιο όριο. Επομένως θα λάβεις υποχρεωτική πλάγια απόσταση τα 5 μ. Λογικά, για την αρτιότητα επικαλείσαι την περίπτωση γηπέδου προ 62 (π/β-10/15 και Εmin=750 tm), διότι η περίπτωση παρέκκλισης με ημεροχρονολογία προ 12/9/64 προυποθέτει πρόσωπο 20 μ το οποίο δεν φαίνεται να το διαθέτει.3 points
-
Αρα, ηταν ενα μεγαλο που ανηκε στον Α [όποιος και να ηταν αυτος] και οχι "ενα ενιαιο με το διπλανο του". Τοτε ηταν "ενα". Σωστα; Απαλλοτριωθηκε προς διανοιξη οδου. Ο Α πηρε την αποζημιωση του με βαση τον τιτλο του. Μετα ηρθαν οι κληρονομοι και μοιρασαν το υπολοιπο προφορικα Παντως, αφου το " ενα που εγινε δυο" δημιουργηθηκε μετα το 1978, δεν ισχυει η επικληση "νομιμης κατατμησης απο χρησικτησια" αφου δημιουργηθηκε μετα την απαλλοτριωση του 78, αρα δεν κλεινεις 20ετια το 1990 που εκανε το συμβολαιο μεταβιβασης2 points
-
1 point
-
Ο "μηχανικός της τακτοποίησης" όπως λες, είναι "αλλού κι αλλού", με ό,τι αυτό συνεπάγεται....1 point
-
Δεν αλλάζει κάτι και με τα 21 μ πρόσωπο. Αν είχες πρόσωπο επί της επαρχιακής, 45 μ και άνω, τα 5 μ υποχρεωτικής πλάγιας απόστασης θα γίνονταν 15 μ, ενώ αν είχες και βάθος από 50 μ και άνω η οπίσθια απόσταση θα γίνονταν επίσης 15 μ. Μην ξεχάσεις την γραμμή δόμησης 20 μ από τον άξονα και διερεύνηση αν υπάρχει όριο απαλλοτρίωσης ή εαν δεν υπάρχει να γίνει σωστή εφαρμογή του ορισμού ορίου της οδού (ΠΔ 209/98, άρθρο 2 παρ.3): "Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος".1 point
-
η συμβ/φος κανει λαθος...ας ρωτησει στο δικο τους φορουμ... ειναι οπως τα λεει και ο παυλος Αν εχεις ενα απο τα α και β πας με το εντος νομιμου ογκου και δεκαετία1 point
-
Ακριβώς αυτό. Ο ΗΧ αποτελεί προσμετρούμενο όγκο στο κτίριο. Γι αυτό σου απάντησα στο προηγούμενο ποστ θετικά. Η συμβολαιογράφος θα έχει από σένα την τεχνική έκθεση της δήλωσης στην οποία θα αναγράφεις ότι η αυθαίρετη επέκταση έλαβε χώρα από κατασκευής της οικοδομής σύμφωνα με την ....υπ. δήλωση Ν. 1599/86 του ιδιοκτήτη, εντός κοινόχρηστου χώρου και εντός νόμιμου όγκου κτιρίου (η.χ) . Από κει και πέρα εσύ "καθάρισες". ΥΓ Επειδή το έχω δει και αυτό, μη δεχτείς να αναγράψεις στην Τ.Ε της δήλωσής σου ότι μπορεί να επέλθει μονομερής τροποποίηση σύστασης δυνάμει της παρ 7 Α 98. Δεν είναι δική μας δουλειά να βεβαιώνουμε κάτι τέτοιο. Εμείς από τεχνικής σκοπιάς θα αναγράψουμε αυτά που αναφέρω παραπάνω και μόνον αυτά.1 point
-
Συνάδελφοι σε οροφοδιαμέρισμα του '75 έχω ωφέλιμη επιφάνεια ΠΕΑ 72,9 τ.μ., Ε9 Κ.Χ=76,60 τ.μ. (βάσει Ο.Α.) και τακτοποίηση 71,9 τ.μ. (χωρίς το κλιμακοστάσιο). Πρέπει να γίνει διόρθωση του Ε9, πρέπει να γίνει ανάκληση του ΠΕΑ, τι προτείνετε για να μην υπάρχει πρόβλημα με την ΗΤΚ; Ευχαριστώ1 point
-
Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ αναφέρει πως αναμένεται να παραταθεί άμεσα και αυτόματα η ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων του πρώην ΕΤΑΑ (δικηγόροι, ιατροί, μηχανικοί, κ.ά) μέχρι τις 18/4/22. Η ανακοίνωση αναλυτικά έχει ως εξής: Για την αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα του e-ΕΦΚΑ λόγω μη έγκαιρης εκκαθάρισης των γραμματίων προείσπραξης, χρεωστικών υπολοίπων και λοιπών κατά περίπτωση εκκρεμοτήτων, πρόκειται να παραταθεί άμεσα και αυτόματα η ασφαλιστική ικανότητα, έως τις 18/4/22, των ασφαλισμένων του πρώην ΕΤΑΑ (δικηγόροι, ιατροί, μηχανικοί, κ.ά).1 point
-
Ο μόνος λόγος για να δημιουργηθεί χώρος απαγόρευσης στάθμευσης στο δρόμο, είναι να υπάρχει νόμιμη θέση στάθμευσης (είσοδος-έξοδος) στο κτίριο/οικόπεδο. Νόμιμη θέση είναι αυτή που έχει δεσμευτεί με συμβολαιογραφική πράξη. Κατά τα λοιπά, απευθύνεσαι στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου, για χορήγηση απότμησης πεζοδρομίου επίσης στη (διαγραμμισμένη) θέση απαγόρευσης στάθμευσης, απαγορεύεται να παρκάρει οποιοδήποτε όχημα. Ακόμη και το δικό σου1 point
-
Απο σημερα 8 Μαρτίου 2022, ξεκινησε η διαδικασια προαναρτησης για τις περιοχες ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΦΩΚΙΔΑΣ Μεσω της εφαρμογης του ktimatologio.gov.gr, μπορουν οι δικαιουχοι, να εχουν προσβαση στην ερευνα των δικαιωματων τους, με βαση τους κωδικους τους. εδω οι περιοχες Χαλκιδικης https://www.ktimatologio.gr/el/node/201971 point
-
1 point
-
1. δεν αξίζει ούτε να ασχολείσαι ... πόσο μάλλον να θυμώνεις.... 2. Θα μπορούσε το ΤΕΕ να υπογράφει ψηφιακά το τοπογραφικό αντ' αυτού για κάθε μηχανικό που έχει δικαίωμα και είναι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία υπογραφής χωρίς καν να χρειάζεται να έχουμε ούτε απλή "μελανοσφραγίδα" (δεν είναι το ίδιο ασφαλές με την ψηφιακή υπογραφή σε token, αλλά με ένα γερό κωδικό ΤΕΕ και ταυτοποίηση μέσω κινητού είναι πιο ασφαλές και από το να στέλνεις εμβάσματα μέσω τράπεζας) Είναι το ίδιο πράγμα που κάνει το gov.gr για κάθε pdf και για κάθε πολίτη με το γνήσιο υπογραφής εντελώς δωρεάν ... τώρα που το σκέφτομαι γιατί να έχουμε σφραγίδα? η πιστοποιημένη υπογραφή αρκεί και περισσεύει στην ψηφιακή εποχή... Δεν το συνεχίζω, γιατί τους δίνω ιδέες ... είναι ικανοί να επιβάλουν τέλος 10 ευρώ σε κάθε γνήσιο υπογραφής για να συνεχίσουν να "κάθονται" ανενόχλητοι στα διάφορα ΤΕΕ και διάφορα υπουργεία με σκοπό πάντα να μηδενίσουν τη δική τους εργασία. 😭😁1 point
-
Σωστά. Η δουλεία διόδου είναι το δικαίωμα που παραχωρείς σε κάποιον 3ο να περνάει από εκείνη την πλευρά της ιδιοκτησίας σου, στην οποία έχεις πλήρη κυριότητα και πλήρη δικαιώματα!! Άρα θα κάνεις 1 EAS μόνο για να περνάει ο Α. Αναρωτιέμαι όμως... Ο/Η συμβολαιογράφος σου μίλησε για..σύγχρηση???1 point
-
Ξαναλέω, δε γίνεται να είσαι και δεσπόζον και δουλεύον ακίνητο, πάνω στο ίδιο και το αυτό ακίνητο! Δουλεία είναι το περιορισμένο εμπράγματο δικαίωμα που δίνει την εξουσία σε ένα πρόσωπο (δικαιούχο) να αποκομίζει οφέλη από την ουσία ενός πράγματος που ανήκει σε άλλον. Δηλαδή, δε γίνεται να συστήσεις δουλεία (διόδου ή σύγχρησης) πάνω στην ιδιοκτησία σου, υπέρ της ιδιοκτησίας σου, στην οποία έχεις κυριότητα (και επομένως de facto και de jure δικαίωμα πρόσβασης και οποιασδήποτε χρήσης)!!! Επομένως δε χρειάζεται να φτιάξεις ξεχωριστό πολύγωνο EAS στο Ε-Ζ-1-2-Ε. Όσον αφορά τα layers ο κανόνας λέει ότι η κάθε ξεχωριστή δουλεία, του κάθε δεσπόζοντος ακινήτου, έχει το δικό της ξεχωριστό polyline, ακόμα και αν επικαλύπτονται. Δεν υπάρχει τοπολογικός κανόνας για το layer EAS.1 point
-
αυτο το θεμα...με τον "ιδιωτικο δρομο" και τον πατερα με τους δυο γιους ;;;;...ειναι η τριτη φορα που ανεβαινει... σωστα; δεν απαντησαμε ηδη; https://www.michanikos.gr/forums/topic/2568-δουλεία-διόδου/page/21/1 point
-
Παρ.4 Άρθρο 17 ΝΟΜΟΣ 4067/2012 : Κατά την πιο βάσιμη ερμηνεία, κατά τη γνώμη μου, το εδάφιο (στ) δεν έχει εφαρμογή για την θέση αυτών των αρχιτεκτονικών στοιχείων και προεξοχών εκτός σχεδίου δεδομένου ότι, το Άρθρο 14 “Θέση κτιρίου και εγκαταστάσεων” στο οποίο περιγράφεται η εφαρμογή της απόστασης Δ ή/και δ για τον καθορισμό θέσης του κτιρίου, δεν περιλαμβάνεται - κατά το Άρθρο1, παρ.2 - σε εκείνα που έχουν εφαρμογή εκτός σχεδίου. Συμπεραίνω ότι το εδάφιο 4(στ) αφορά μόνο την δόμηση εντός σχεδίου ή οικισμών, όπου άλλωστε οι αρχιτεκτονικές προεξοχές και τα λοιπά στοιχεία που αναφέρονται έχει νόημα να περιορίζοντα λόγο στενότητας χώρου προκηπίων. Επισημαίνω μάλιστα, ότι με τον ν.4819/2020 η διατύπωση για το “1/4 Δ ή δ” μεταφέρθηκε από το άρθρο 7 στο άρθρο 4, πιθανολογώ για αυτόν το λόγο ακριβώς, δηλαδή να ξεχωρίσει ότι αφορά εντός σχεδίου δόμηση. Εάν παρά ταύτα θεωρήσουμε ότι ισχύει 1/4 Δ ή δ, η υποχρεωτική απόσταση από τα όρια εκτός σχεδίου είναι 15μ, και συνεπώς 1/4=3,75μ. Σε καμία περίπτωση, κατά την γνώμη μου όπως την τεκμηριώνω, δεν έχουν εφαρμογή οι συναρτήσεις του, Άρθ 3 “Ορισμοί συντελεστών και μεγεθών”, δεδομένου ότι εκτός σχεδίου, δεν υπάρχουν “οικόπεδα”: “Δ: είναι η απόσταση του κτιρίου από τα όρια οικοπέδου ή κτιρίου, κατά περίπτωση, και ορίζεται σε: 3,00 μ.+0,10Η, δ: είναι η απόσταση του κτιρίου από τα όρια οικοπέδου ή κτιρίου, κατά περίπτωση, και ορίζεται σε: 2,50μ. + 0,05Η,”1 point
-
Παρακολουθώ, εννοείται από μακριά, όλη αυτή την συζήτηση που γίνεται εδώ τον, τελευταίο καιρό, γύρο από αυτό το θέμα της "υπογραφής" και απλά θυμώνω. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Α & απίστευτα πράγματα αφήνει η κοινότητα των μηχανικών να εξελίσσονται χωρίς να αντιδρά στο ελάχιστο!!!! (σύλλογοι, ΤΕΕ κλπ). Να έχεις το δικαίωμα υπογραφής, σαν μηχανικός (!!??) και να μη μπορείς γιατί δεν τα έχεις .... "ακουμπήσει" σε κάποια εταιρία !!!! ΜΠΡΑΒΟ! Και σε άλλα με υγεία!1 point
-
θα έλεγα να προσπαθήσεις να βγάλεις όσο το δυνατόν περισσότερες μπορείς και τις υπόλοιπες να τις εξαγοράσεις.1 point
-
Λυσσάξατε! Σκέτοι πρόβολοι χωρίς φουρούσια από το beton express το ταπεινό αρχιτεκτονικά άνοιγμα 2,10 απαιτεί πάχος 0,20 και οπλίζει με Φ10/11.5 (για τα φορτία του σχήματος και πλάτος μπαλκονιού 5μ) άνοιγμα 2,50 πάχος 0,23 -> Φ10/9 άνοιγμα 3,0 πάχος 0,27 -> Φ10/7,5 (προφανώς πας σε φ12, στο άκρο έχω αφήσει 0,23 πάχος) άνοιγμα 3,5 πάχος 0,31 -> Φ12/9,5 H κοστολόγηση δικιά σας. Με φουρούσια βελτιώνεται κάπως η κατάσταση, οι τριέρειστες του betonExpress μάλιστα δεν αστοχούν ποτέ (!!), αν και για να είμαι ειλικρινής, όσες φορές έχω πάει πάνω από 2, (νομίζω μέχρι 2,5 έχει φτάσει η χάρη μου) βάζω έστω μισό φουρούσι και τηρώ τα πάχη πλακών που απαιτεί ο σκέτος πρόβολος.1 point
-
Ναι αυτό είναι το σκεπτικό. Αλλά όχι να συνεχίζουν πίσω ένα μέτρο, αλλά τουλάχιστον κατά ένα άνοιγμα. Ιδανικά και οι 2 δοκοσειρές (με όλα τα ανοίγματα των 2 συγκεκριμένων αξόνων) πρέπει να είναι αντεστραμμένες. Αυτό απαγορεύει μπαλκονόπορτες στις 2 άλλες πλευρές του κτιρίου. Αν πάλι πέραν του ενός άξονα της αντεστραμμένης δοκού είναι εσωτερικός χώρος, αυτό δημιουργεί σκαλοπάτια και υπερύψωση μέρους των εσωτερικών χώρων. Επίσης ιδανικά το πρώτο κατακόρυφο στοιχείο που θα συναντούν οι εν προβόλω αντεστραμμένες δοκοί πρέπει να είναι τοίχωμα ή τέλοσπάντων κατακόρυφο στοιχείο μεγάλης δυσκαμψίας. Αυτό και για τους 2 άξονες των εν προβόλω αντεστραμμένων δοκών.1 point
-
Ο μακρύτερος πρόβολος στην Ελλάδα έχει μήκος περίπου 235 μ. Είπαμε, είναι λυμένα αυτά τα θέματα. Επίσης: οι στατικοί δεν ζορίζονται, ζορίζεται αυτός που πληρώνει αρχιτεκτονιές. στη μελέτη τα πάντα είναι θεωρητικά, γίνονται σε άνετο κλιματοζόμενο χώρο γραφείου, και δεν κινδυνεύει κανείς από πειραματισμούς αυτό που δεν αξιολογεί κανείς εξ αρχής είναι αφενός μεν διάφορες μικρολεπτομέρειες ασήμαντες όπως π.χ. όπως σωστά είπε ο συνάδελφος για συστολές ξηράνσεως, το κόστος συντήρησης από ασήμαντες πάλι λεπτομέρειες όπως π.χ. ρωγμές στην επικάλυψη, όπως και τον ανίκητο (πάντα υπάρχει ο ανίκητος) που θα βάλει τζακούζι στον πρόβολο (όσοι έχουν ερωτικές περιπτύξεις σε airbnb ξέρουν περί τίνος πρόκειται), αλλά επίσης και το φανταστικό ποιοτικό έλεγχο των υπεργολάβων που τα υλοποιούν όλα αυτά (ντεν έκει πρόβλημα μάστορα). Δυστυχώς για κάποιους από αυτούς υπάρχει τελικά ένας που τα αξιολογεί συνολικά όλα αυτά τα ασήμαντα, και αυτός είναι ο πραγματογνώμων. προσωπικά θα ένιωθα άνετα σε πρόβολο άνω των 2,5 μ μόνο εφόσον ο φορέας ήταν μεταλλικός, ή τουλάχιστον προεντεταμένος. Αλλά αυτό είναι προσωπική προκατάληψη/φοβία και δεν βασίζεται στην επιστήμη. Γιατί όταν το πιτσιρίκι 25 κιλών χοροπηδάει από τη χαρά του σε πρόβολο 2 μ με παθητικό οπλισμό και ήδη τρέμει το μισό σπίτι, τότε κάτι μας λέει η φύση, πιο συγκεκριμένα η δυναμική φόρτιση/ροπή που λένε και οι σοφοί.1 point
-
Καλησπέρα κ καλή χρονιά στους συναδέλφους. Σχεδιάστε όσο πλάτος προβόλου γουστάρετε γιατί από την επιστήμη είναι λυμένα αυτά τα θέματα, αρκεί να ξέρετε το budget. Αν δεν ξέρετε το budget, τότε μην σχεδιάζετε ο,τι γουστάρετε κ πηγαίνετε να μάθετε λίγο project management για να μην γίνετε ζωντανές φύρες χρόνου.1 point
-
Νικο για δες τα 2 παραδειγματα που εχουν δωσει μηπως βοηθανε καθολου ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ_ΕΚΤΟΣ_ΣΧΕΔΙΟΥ GIA ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.dwg ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ_ΕΝΤΟΣ_ΣΧΕΔΙΟΥ GIA ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.dwg1 point
-
Μόνο που εγώ δεν είπα τί θεωρώ λογικό και τι όχι, είπα τι λένε οι γραφές. Η εγκύκλιος στην οποία αναφέρθηκα είναι η 7/1998 και λέει: 1. H κατασκευή της στέγης είναι υποχρεωτική στις περιπτώσεις, κατά τις οποίες από τους όρους δόμησης που ισχύουν στην περιοχή, δεν επιτρέπεται η συνέχιση των οικοδομικών εργασιών, εκείνων που ακολουθούν αυτές του φέροντος οργανισμού και των τοίχων πληρώσεως του κτιρίου προ της περατώσεως των εργασιών κατασκευής της στέγης, έστω και αν πάνω από το κατασκευαζόμενο τμήμα της οικοδομής επιτρέπεται ή προβλέπεται η κατασκευή επιπλέον ορόφου (π.χ. το από 21.11/15.12.81 Π.Δ/γμα των Σπετσών - ΦΕΚ 740Δ). 2. Στις περιπτώσεις που από τους όρους δόμησης της περιοχής επιβάλλεται η κατασκευή στέγης, χωρίς να προβλέπεται η κατασκευή της σε συγκεκριμένο στάδιο των εργασιών της οικοδομής, είναι δυνατόν η κατασκευή της να γίνεται μετά την εξάντληση του Σ.Δ., μόνο εφόσον προβλέπεται μελλοντική εξάντληση του Σ.Δ. σε όροφο, άνωθεν του οποίου θα κατασκευασθεί μελλοντικά στέγη, η οποία θα επικαλύπτει το κτίριο στο σύνολό του ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του. 3. Στις περιπτώσεις που από τους όρους δόμησης της περιοχής εκτός της επιβολής της στέγης επιτρέπονται και άλλες κατασκευές και εγκαταστάσεις (εκτός της στέγης) από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 16 του N. 1577/85, όπως ισχύει, μπορεί να μην κατασκευάζεται στέγη σε ολόκληρη την έκταση του κτιρίου, εφόσον αυτό απαιτείται για λόγους κατασκευαστικούς των πιο πάνω εγκαταστάσεων. Στην περίπτωση αυτή κρίνεται κατά τον έλεγχο από την πολ/κή υπηρεσία εάν είναι σαν κυρίαρχο στοιχείο του κτιρίου η στέγη και σε περίπτωση αμφιβολίας μπορεί να παραπέμπεται το θέμα στην ΕΠΑΕ, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3 του N. 1577/85 όπως ισχύει. Σε όσες περιπτώσεις παραδοσιακών οικισμών γνωρίζω, ισχύουν οι όροι της παραγράφου 1, που δεν επιτρέπουν ούτε σοβατίσματα να ξεκινήσεις αν δεν έχεις πρώτα κατασκευάσει τη στέγη. Αν το Π.Δ. 15-6-94 ΦΕΚ 632Δ'/94, που αναφέρει ο ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ, δεν προβλέπει κάτι τέτοιο, τότε ισχύει η παρ. 2 και δεν είναι απαραίτητη η στέγη αν δεν εξαντλείται ο συντελεστής.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-