Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. Δόκτορας

    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      46


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/03/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα,αρχικά μια επισήμανση:Εάν έχεις δύο διαφορετικές οριζόντιες ιδιοκτησίες (διαμερίσματα) ισογείου που συνενώθηκαν σε ένα ενιαίο διαμέρισμα με καθαίρεση των μεταξύ τους μεσοτοιχιών,δεν έχεις διαφορετική διαμερισμάτωση αλλά αυθαίρετη λειτουργική συνένωση δύο διαμερισμάτων σε ένα.Αυτή ρυθμίζεται ως παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού για τις καθαιρέσεις,και εάν τυχόν υπάρχουν και άλλες αυθαιρεσίες (υπερβάσεις δόμησης,κάλυψης,ύψους κλπ) τις ρυθμίζεις και αυτές,εννοείται. Τώρα,όσον αφορά την παραπάνω συζήτηση,έχει δίκιο και ο Δόκτωρ που λέει ότι το αυθαίρετο σκαλοπάτι βρίσκεται επί κοινοχρήστου πόλεως,αλλά έχει δίκιο και ο Ιάσων που ήθελε να σου πει ότι εφόσον εσύ ρυθμίζεις μόνο δύο οριζόντιες ιδιοκτησίες της οικοδομής και όχι τους κοινόχρηστους χώρους της ,κακώς ασχολείσαι με το σκαλοπάτι της (κοινόχρηστης) εισόδου που βρίσκεται επί κοινοχρήστου πόλεως.
    1 point
  2. Κατ' ουσίαν είναι έγκριση και αυτή, αφού η αρνητική γνωμοδότηση σημαίνει απόρριψη της μελέτης. Λογικά σου δημιουργήθηκε η απορία γιατί δεν θα ελεγχθούν φορολογικά (εν αντιθέσει με μία οικοδομική άδεια). Δεν έχει σημασία, οφείλεις να καταβάλεις ΦΕΜ γιατί η μελέτη εγκρίνεται από τον αρμόδιο φορέα. Σου υπενθυμίζω ότι: προκειμένου για εκπόνηση μελετών ή σχεδίων και επίβλεψη έργων του Δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και κοινωφελών ή θρησκευτικών ιδρυμάτων, ο προκαταβλητέος φόρος υπολογίζεται επί του ποσού της συμβατικής αμοιβής.
    1 point
  3. Τα σκαλοπάτια (που, όντως, δεν επηρεάζουν την νομιμότητα των διαμερισμάτων) είναι κατασκευασμένα επί κοινόχρηστου χώρου της πόλεως (πεζοδρόμιο), και όχι στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου.
    1 point
  4. Κι όμως τα "αυθαίρετα σκαλοπάτια" αποτελούν "αυθαιρεσία στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου", η οποία δεν επηρεάζει και δεν αφορά στα δύο διαμερίσματα κ.λπ.
    1 point
  5. Μάλλον δεν έχουν φτιάξει όλοι σκαλοπάτια στο πεζοδρόμιο αυθαίρετα. Αυτό που πιθανότατα συμβαίνει είναι ότι κάποια στιγμή υπήρξε η ανάγκη κατασκευής σκαλοπατιών εισόδου λόγω υποβάθμισης του επιπέδου του δρόμου. Ρώτησε κάποιον ηλικιωμένο περίοικο και θα δεις ότι έτσι είναι. Αναζήτησε πληροφορίες από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου. Λογικά έχει δοθεί σχετική άδεια.
    1 point
  6. θα δεις την παρεκκλιση του 96 παρ. "γιε" ΔΔ γιατι εχεις; υγ και δεν ειναι μονον το σκαλοπατι ειναι και εκεινα τα μπαλκονακια "εκατερωθεν" που προεξεχουν...
    1 point
  7. εδω η σχετικη συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/7375-ζώνη-των-500-μ-γύρω-απο-οικισμούς/page/10/#comment-756132
    1 point
  8. Ναι, έχει ΦΕΜ. Ο λόγος είναι ότι η πολεοδομία πρέπει να εγκρίνει την μελέτη, ακόμα κι αν είναι ο Δήμος εργοδότης.
    1 point
  9. Άμα συστήσεις δουλεία διόδου και είσαι σε περιοχή λειτουργούντος κτηματολογίου, τότε ναι!
    1 point
  10. Ναι γιατί και συνήθως κάνουν αρκετό καιρό μέχρι να αρχίσουν να καλούν, οπότε δεν ξέρεις και μέχρι πότε περιμένεις.
    1 point
  11. Η αλήθεια είναι πως ενημερώνονται μόνο οι επιτυχόντες και αυτό είναι αρκετά ψυχοφθόρο αν δεν έχεις επαφή με κάποιον να σου πει ότι ξεκίνησαν οι προσλήψεις μην περιμένεις άδικα. Οποίος μάθει ότι τον κάλεσαν είτε Αθήνα είτε Θεσσαλονίκη ας το πει να ηρεμήσουν οι ψυχούλες πολλών στο topic
    1 point
  12. Τα 60 μ αν ίσχυαν θα αφορούσαν εθνική οδό η οποία όμως δεν θα διαπερνούσε τον οικισμό. Εσύ έχεις οικόπεδο το οποίο τεμαχίστηκε σε δυο οικόπεδα, εντός του οικισμού. Τα οικόπεδα αυτά ευρισκόμενα εντός του οικισμού, έχουν πρόσωπο στη Ε.Ο . Επομένως, σύμφωνα με το ΠΔ 209/98 η γραμμή δόμησης καθορίζεται στα 30 μ από τον άξονα και όχι λιγότερο από 20 μ του ορίου απαλλοτρίωσης. Αν τυχόν στον αυτοκινητόδρομο προβλέπεται και παράλληλη βοηθητική οδός έχεις και τον επιπλέον περιορισμό για 20 μ από τον άξονα της παράπλευρης.
    1 point
  13. Είναι πιθανόν το όμορο με Ε=300μ2 και 10μ. πρόσωπο να είναι Οικοδομήσιμο. Πρέπει να δεις στο Δ.Ρ. με τους όρους δόμησης και τις παρεκκλίσεις, μαζί ίσως και τις χρονολογίες δημιουργίας της κάθε ιδιοκτησίας.
    1 point
  14. Οπότε, το γήπεδο αξιοποιείται μόνο για καλλιέργεια.
    1 point
  15. Όπως, είπα, μετά την αποκατάσταση της σωστής ποσότητας R410Α, με άλλες εξωτερικές συνθήκες, δεν έπιανε πάγο, αλλά υγρασία. Υπάρχει άλλη μία 4οδη στο μηχάνημα που κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά (η "παγωμένη" χειρίζεται ένα τμήμα του εξατμιστή και η άλλη το υπόλοιπο), αλλά δεν έχει ίχνος παρόμοιας συμπεριφοράς.
    1 point
  16. Είναι απολύτως λογικό να μην καταλαβαίνεις κάποια πράγματα σχετικά με πολεοδομικά θέματα. προτείνω να συζητήσεις τα θέματα αυτά με κάποιον συνάδελφο που να είναι όμως έμπειρος σε θέματα "Πράξεων εφαρμογής" Το πρώτο που κάνουμε, όταν εξετάζουμε οικόπεδα που προέρχονται από μία πράξη, είναι να αναζητήσουμε τους πίνακες της Π.Ε δηλαδή το φύλλο- σελίδα που βρίσκεται το οικόπεδο που εξετάζουμε, αλλά και τα όμορα του. Εκεί φαίνονται όλα όσα είναι σχετικά με το ακίνητο που εξετάζουμε. Ακόμη και αν η μελέτη κρίνει, πως για ένα οικόπεδο πρέπει να ζητήσουμε μια "πράξη αδυνάτου", όπως ανάφερε ο Δημήτρης, ακόμη και αυτό αναγράφεται στις "παρατηρήσεις" (τέρμα δεξιά της σελίδας). Επίσης πρέπει να ζητάμε το διάταγμα Ρυμοτομίας όπου εκεί φαίνονται και οι όροι δόμησης της περιοχής. Αν λοιπον υπάρχει Π.Ε. τότε πως προκύπτουν "τα παζάρια" και η άρνηση, που έγραψες νωρίτερα?? Αν υπάρχουν ή δεν υπάρχουν προσκυρώσεις- τακτοποιήσεις αυτές ορίζονται από την μελέτη και φαίνονται στους πίνακες της Πράξης.
    1 point
  17. Ναι,σύμφωνα με το άρθρο 29,παρ.4γ για ακίνητα που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.4495,είναι σε περαίωση ή οριστική υπαγωγή και έχουν υποβληθεί τα δικαιολογητικά στο πληροφοριακό σύστημα.*(και με την προϋπόθεση ότι τα προς κατεδάφιση δεν προϋφίστανται του '55). Λογικά,πρέπει να γίνει αίτηση στην Υδομ,για να βεβαιωθεί εγγράφως η αναγκαιότητα για στατική ενίσχυση-επισκευή.Επικοινώνησε με την Υδομ.
    1 point
  18. Το ότι το όμορο κτίριο έχει τακτοποιηθεί δεν απολύτως καμία σχέση με την αρτιότητα ή την οικοδομησιμότητα. Η ΠΕ έχει γίνει ?
    1 point
  19. Αν δεν σου κάνει κόπο, πες μερικά.
    1 point
  20. Είναι μονόδρομος η λύση! Ενημερώνεις τον ιδιοκτήτη κι αυτός αποφασίζει ή ν' αναθέσει (με το καλό ή με το άγριο) στο διαχειριστή μηχανικό ν' "ανοίξει" τη δήλωση και να κάνει όποιες αλλαγές - διορθώσεις - συμπληρώσεις απαιτούνται κ.λπ. ή να τον αντικαταστήσει με κάποιον που θα το κάνει, αναλαμβάνοντας βεβαίως το κόστος από την αρχή... Όσον δε αφορά στην έκδοση της ΕΕΜΚ την ξεχνάς προς το παρόν.... Σημειώνω δε ότι, σε ακίνητα χωρίς ΣΟΙ η υποβαλλόμενη δήλωση στο Ν.4495/2017 οφείλει ν' αφορά σε ολόκληρο το ακίνητο....
    1 point
  21. Συνάδελφε είχε ανοίξει συζήτηση επί του θέματος εδώ:
    1 point
  22. @Dimitrios1991 Όταν απευθυνθείς στην αρμόδια ΥΔΟΜ (αν δεν το 'χεις κάνει ήδη) η απάντηση, λογικά, θα είναι: όχι απλώς γίνεται αλλά επιβάλλεται.
    1 point
  23. Φαντάζομαι ότι εννοείς τα κίτρινα σημειώματα-σχόλια στο PDF... Αν αφήσεις το ποντίκι πάνω τους, λένε με ποιο νόμο και ΦΕΚ έγινε η τροποποίηση. Αν εννοείς κάτι άλλο, δείξε μας με εικόνα.
    1 point
  24. Παιδιά παρακαλώ ηρεμήστε. Από το ύφος γραφής φαίνεται ότι ο εκπρόσωπος του ΤΟΛ τοποθετείται ως συνάδελφος και όχι ως μαρκετιστας. Και αν κατάλαβα καλά, θα έλεγα και καλός συνάδελφος. Επίσης, προσωπικά προτιμώ την ευθύτητα (εγκρίνεται / απορρίπτεται - προφανώς γιατί καλύπτεται ποικιλοτρόπως), παρά την διά της τεθλασμένης "θα περιληφθεί σε επόμενη έκδοση" και να 'χαμε να λέγαμε (φαντάζομαι και αυτή η συμπεριφορά είναι οικεία σε πολλούς από εμάς). Ακόμα και σε επιστημονικό επίπεδο πολλά θέματα είναι ανοιχτά και αντιμετωπίζονται με τρόπους που θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο αντιπαράθεσης ή αντικείμενο γόνιμου διαλόγου και περαιτέρω έρευνας. Όπως ο ΤΟΛ ειναι υποχρεωμένος να λαμβάνει υπόψη τις αιτιολογημένες παρατηρήσεις των πελατών του (δυνητικών και μη), έτσι και οι πελάτες πρέπει να καταλάβουν ότι η εταιρεία λογισμικού δεν είναι έμπορος στο γιουσουρούμ και μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο συνεργάτη. (αυτά τα ολίγα γιατί γράφω από κινητό και θα έλεγα ότι είναι σχεδόν ενοχλητικό)
    1 point
  25. Αγαπητε ΤΟΛ Θα ήταν καλύτερο για όλους εαν διαβάζατε το εν λόγω θέμα συνολικά και λαμβάνατε υποψη τα όσα γράφουν ολοι οι χρήστες και οχι μονο ο trelovoskos. Φαινεται οτι αντιμετωπιζετε το θέμα με μια λογική "μας κατηγορούν σε 21 σημεία, ας πάμε στο δικαστήριο να τα αποδομήσουμε" όμως δεν είναι έτσι. Δείτε το πνεύμα των δημοσιέυσεων και φιλτράρετε τα όσα έχουν να σας πουν οι χρήστες, όχι με το πρισμα "μας κατηγορουν και πρέπει να απαντήσουμε" αλλά με το πρισμα "οι πελάτες μας έχουν αυτά τα παράπονα και αυτές τις προτάσεις για βελτίωση" Με την παραπάνω λογική λοιπόν, σε εμενα προσωπικά φαίνεται αρκετά άκομψο (και με γλώσσα που παραπέμπει αλλου) το "ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ" "ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ" και τα ποσοστά στο τέλος τα οποία υποτίθεται ότι ποσοτικοποιούν το αβάσιμο των "κατηγοριών". Θα ήταν καλυτερο αντι να λετε πχ "δεν βάζουμε στοιχεία Ζ ή Η γιατι μπορείτε να τα συνθέσετε άρα ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ" να λέγατε "θα προσπαθήσουμε να τα εντάξουμε στο μέλλον γιατι σεβόμαστε την παραγωγικότητα των πελατών μας, οι οποίοι πληρώνουν συμβόλαια συντήρησης". Με την ίδια λογική ας μην είχατε και στοιχεία Γ ή Τ αφού μπορούν να συντεθούν απο επιμέρους ορθογωνικά στοιχεία. Το λογισμικό έχει την έννοια της αυτοματοποίησης και εξοικονόμησης χρόνου. Η απάντηση "δεν το κάνουμε γιατι μπορείτε και αλλιως" είναι απαξιωτική και δείχνει άμυνα.... Επίσης και χωρίς διάθεση να συνεχίσει η αντιπαράθεση πάνω στα 21 σημεία (που δεν έιναι μόνο αυτά, είναι και άλλα που γράφονται στο ίδιο νήμα αλλά και σε άλλα ελπίζω να τα διαβάζετε....) λέτε για τις τοιχοπληρώσεις ότι "Στο ΡΑΦ ο τοιχοπληρώσεις των ορόφων προσομοιώνονται σε κάθε φάτνωμα, όπου αυτές υπάρχουν, με ισοδύναμες χιαστί θλιβόμενες ράβδους δίσκου, υιοθετώντας την λύση που προτείνεται στην διεθνή βιβλιογραφία (και στον ΚΑΝ.ΕΠΕ § 7.4.1) – λαμβάνοντας υπόψη το πάχος, υλικό, αντοχή, τρόπο δόμησης κλπ. – βλέπε εκτενή αναφορά στο Παράρτημα Γ: «Προσομοίωση των τοιχοπληρώσεων» του εγχειριδίου «Θεωρητικής τεκμηρίωσης ΡΑΦ» σελ. 179-186. Βάσει των παραπάνω, η παρατήρηση (2), όχι μόνο καλύπτεται από το ΡΑΦ, αλλά στο ΡΑΦ υπολογίζεται με πολύ ακριβέστερο και ασφαλέστερο τρόπο." Όμως σε διαιρεμένες δοκούς είναι αδύνατον να τοποθετηθεί προσομοιωμα τοιχοπλήρωσης. Είναι επίσης άκομψο να λέτε "δεν κάνουμε έλεγχο ελάχιστων διαστάσεων ή εκκεντροτήτων γιατι το λογισμικό ακολουθεί τον/την μηχανικό και όχι το αντίθετο". Βαλτε εσεις τον έλεγχο (αφού τον προβλέπει ο κανονισμός) και αφήστε εμας να αποφασίσουμε για την αξιολόγηση του . Κλείνοντας θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου αναφορικα με το οτι δείχνετε να ενδιαφέρεστε μόνο να μην "παραπληροφορηθούν" οι δυνητικοι πελάτες σας και όχι να παραμέινουν ευχαριστημένοι αυτοι που ήδη έχετε.
    1 point
  26. Κοιτάξτε, είναι νεότερο λογισμικό στην αγορά σε σχέση με τα υπόλοιπα, αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα σε μια δεκαετία περίπου από την πρώτη κυκλοφορία ώστε να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα υλικά, οπότε λογικό είναι ότι σε κάποια πράγματα δεν δόθηκε αρκετή προσοχή. Στα υπέρ του είναι ότι έχει σαφώς καλύτερο interface σε σχέση με τα υπόλοιπα προγράμματα (με εξαίρεση ίσως το scada pro), αλλά το σκυρόδεμα, το οποίο είναι και το 90% των μελετών, χρειάζεται πλέον αναθεώρηση και αυτό είναι κάτι που θα συμπαρασύρει αρκετά πράγματα (συνδυασμούς φόρτισης, παράθυρα διαλόγου όπλισης διατομών, ιδιότητες μελών και πολλά άλλα). Υπάρχουν και άλλα προβλήματα στο σκυρόδεμα, λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά, όπως επίσης και στις υπόλοιπες υπομονάδες. Τα έχω επισημάνει με αναλυτικότατη περιγραφή στον ΤΟΛ, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ για διάφορους λόγους. Είμαι βέβαιος όμως ότι αν εξετάσουμε οποιοδήποτε άλλο ελληνικό λογισμικό, θα βρούμε κι εκεί κάποια μαργαριτάρια, αλλά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, διότι μόνο το ΡΑΦ γνωρίζω εις βάθος. Εδώ όμως αναδεικνύεται η ανάγκη για πιστοποίηση προγραμμάτων από ανεξάρτητο φορέα και μάλιστα πιστοποίηση όχι μια φορά απαξ δια παντός, αλλά ανά τακτά χρονικά διαστήματα, τόσο ως προς την ανάλυση, όσο και τη διαστασιολόγηση. Δυστυχώς, στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, οι ελληνικές εταιρίες λογισμικού είναι πολύ μικρές σε μέγεθος για να κάνουν διασφάλιση ποιότητας και εξαντλητικό testing οι ίδιες. Μοιραία λοιπόν, ο εντοπισμός των λαθών/ελλείψεων γίνεται από κάποιους ελάχιστους χρήστες οι οποίοι με πολύ προσωπικό κόπο μπαίνουν στη διαδικασία να εμβαθύνουν περισσότερο στο πρόγραμμα διότι γνωρίζουν τη θλιβερή αυτή πραγματικότητα. Μεγάλη μερίδα των απλών χρηστών ωστόσο, δεν έχουν εικόνα των λαθών ή των ελλείψεων των προγραμμάτων που χρησιμοποιούν (για να μην πω και γνώση των κανονισμών) και αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό.
    1 point
  27. Version 2.0

    25.506 downloads

    Διεύθυνση Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών του ΥΠΕΚΑ, ΔΟΚΚ/Β - Έγγραφο 2667/17-1-2013 με θέμα "Υποδείγματα διαγραμμάτων για τη χορήγηση Έγκρισης Δόμησης" όπως ενημερώθηκε από το Έγγραφο 1205/14-3-2013 του Γενικού Γραμματέα Χ.Α.Π. Περιλαμβάνει τα αρχεία: Υπόδειγμα Διαγράμματος Δόμησης Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Υπόδειγμα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εντός σχεδίου Περιεχόμενα τοπογραφικού διαγράμματος εκτός σχεδίου Ανακοίνωση της ΔΟΚΚ Δείτε τα παλιά διαγράμματα και περιεχόμενα από την πρώτη ανακοίνωση της =2264&language=el-GR"]Έγγραφο 2267/17-01-2013
    1 point
  28. 1. Το προσυμφωνο ειναι αποδεικτικο της εναρξης της νομης 2. Δυο ενορκες βεβαιωσεις ζηταει και μισθωτηρια/επιδοτησεις κλπ στοιχεια που μπορει να εχεις. https://www.eirinodikeio-patras.gov.gr/node/28273
    1 point
  29. Σύμφωνοι!Όπως και νά 'χει δεν κατατάσσεσαι στην 5 ενώ οι αυθαιρεσίες σου είναι 4 ,λόγω της γγ, στην περίπτωση σου (οικισμός).🏘
    1 point
  30. Όχι-διάβασε εδώ ,δεν μεταπηδάς στην 5 επειδή είσαι σε οικισμο (η γγ.καταλαβαίνω ότι αναφέρει γενικά "εντός σχεδίου" για να τις ξεχωρίσει από τα εκτός.Επιπλέον για την επιλογή της κατηγορίας σε οικισμό <2000 κατοίκων θα συγκρίνεις με τους όρους δόμησης 28-7-2011 δηλαδή πριν την ισχύ του νέου ΠΔ της 4/11/2011 (δες την τελευταία παράγραφο του Παραρτήματος Α του νόμου)
    1 point
  31. Δεν υφίσταται κατάτμηση-εννοώ ότι αν κάποιος που είχε ένα αρχικό ενιαίο οικόπεδο που είχε περιέλθει σε αυτόν ως ένα αδιαίρετο οικόπεδο,πήγε μια μέρα σε έναν συμβ/φο και το "τεμάχισε" σε δύο ,το αριστερά του ιδίου και το δεξιά αυτού του ιδίου,κατάτμηση δεν υφίσταται.Ένα οικόπεδο έχει,του χει χτίσει πάνω διπλάσια ή τριπλάσια από ό,τι έπρεπε (δεν ξέρω λεπτομέρειες φυσικά) και τώρα έχει στο οικόπεδο του όλα αυτά τα χτισμένα.Για ποια συνένωση ρωτάς?
    1 point
  32. Ναι το βρήκα-σύμφωνα με τις οδηγίες του εντύπου 3 Δες λίγο και αυτά τα παραδείγματα 4 και 5 στο link με την ΠΟΛ https://www.taxheaven.gr/circulars/847/pol-1162-16-6-1995
    1 point
  33. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θέλεις να κάνεις,ωστόσο πράγματι ο συντελεστής αξιοποίησης οικοπέδου (ΣΑΟ) συμμετέχει στα Φύλλα Υπολογισμού Αντικειμενικής Αξίας,αλλά πρόκειται για έναν συγκεκριμένο συντελεστή με τιμές για κάθε περιοχή-π.χ. έχουμε μια τιμή ζώνης Α,που έχει κάποιους ΣΑΟ ανάλογα με το οικοδομικό τετράγωνο κλπ.Δεν γνωρίζω να απομειούται τιμή ΣΑΟ λόγω επιτρεπόμενης-υπολειπόμενης δόμησης.(Η΄δεν κατάλαβα το ερώτημα-🙃)-Σε κάθε περίπτωση,μπορείς να ρωτήσεις κι έναν 2ο συμβ/φο ή όπως σωστά λες κι ο ίδιος να απευθυνθείς στην εφορία.
    1 point
  34. Καλησπέρα!ο ισόγειος βοηθ.χώρος της κατοικίας είναι κατοικία-θα βάλεις και στο Φ.Κ. "άλλη κατοικία"
    1 point
  35. Καλησπέρα-τυπικά, στην πράξη παραχώρησης που έχει εκδοθεί(ή είναι προς έκδοση) από την Περιφέρεια πρέπει να γίνεται μνεία στην νομιμότητα των κτιρίων ή αν αυτή δεν υφίσταται,στην υποχρέωση του δικαιούχου της παραχώρησης να προβεί στην ρύθμιση των αυθαιρέτων κατασκευών επί του ακινήτου που του παραχωρείται..Σε κάθε περίπτωση,από την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με κτίρια ιδιοκτησίας Δημοσίου που παραχωρούνται σε Δήμο (ΟΤΑ) εμπίπτουν σίγουρα στο άρθρο 114.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.