Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.111


  2. sdtopo

    sdtopo

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.094


  3. nzerman

    nzerman

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.391


  4. Δόκτορας

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      46


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/03/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα σε όλους. Δημήτριε, με την κατηγορία 3 να προσέξουμε λίγο γιατί μάλλον δημιουργείται το δίκαιο του δικηγόρου. Ο νομοθέτης δεν θέλησε ποτέ την εξομοίωση του νόμιμα μεταβιβάσιμου με το πολεοδομικά νόμιμο. Το πολεοδομικά νόμιμο θα το βρει αυτός που θα πάει για όποια αδειοδότηση και εκεί θα θεραπεύσει ... με μικρές συνέπειες. Αν κάνουμε όλες τις υποθέσεις δικηγορο-συμβολαιογραφο-κεντρικές θα χαθεί η μπάλα στα υπόλοιπα, δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια.
    2 points
  2. Όχι εργάζομαι 5 χρόνια στα ΕΛΠΕ,επειδή καταλαβαίνω τις αγωνίες σας καθώς και εγώ έχω περάσει από τη θέση σας,είπα να σας ενημερώσω σχετικά με αυτά που γνωρίζω.Καλή επιτυχία σε όλους
    1 point
  3. Έχετε στο 2ο όροφο διαμέρισμα 130τμ και στο ισόγειο μένουν τα πεθερικά σας, αυτό σημαίνει οτι στο 1ο όροφο υπάρχουν ένα ή δύο διαμερίσματα. Αν δεν υπάρχει κανονισμός πολυκατοικίας, μπορείτε να αυτονομηθείτε στη θέρμανση, είτε με Α/Θ είτε με ατομικό λέβητα πετρελαίου στο μπαλκόνι (αν αντέχει το βάρος του) και το βάρος του θα εξαρτηθεί κατά πόσο έχει εφαρμοστεί η μελέτη θερμομόνωσης στο κτίριο, όσο λιγότερη θερμομόνωση, τόσο μεγαλύτερος σε θερμική ισχύ ο ατομικός λέβητας άρα και το βάρος του. Σ' αυτή τη περίπτωση, πρέπει επίσης να δείτε πως θα αντιμετωπίσετε το θέμα της δεξαμενής πετρελαίου, πιθανόν στο δώμα. Αν επιλέξετε την υπάρχουσα δεξαμενή πετρελαίου, η αντλία του καυστήρα σας, δεν θα έχει την απαιτούμενη ισχύ για να αντλήσει πετρέλαιο από το ισόγειο στο 2ο όροφο (~8-9 ύψος). Αν υπάρχει κανονισμός πολυκατοικίας, η αυτονόμηση θέρμανσης πρέπει να γίνει με τη διαδικασία του Ν. 4495/2017 και το άρθρο 127, είτε με Α/Θ είτε με ατομικό λέβητα πετρελαίου. Αν επιλέξετε Α/Θ, θα συμφωνούσα απόλυτα, αφού σήμερα είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση θέρμανσης για κατοικίες, απο άποψη απόδοσης και εξοικονόμηση ενέργειας (αλλά ακόμη ακριβή λύση). Η λύση σύνδεσης του διαμερίσματος σας με τον υπάρχοντα λέβητα και όλα αυτά που πρέπει να κάνετε, ίσως είναι συμφέρουσα, μόνο αν εκδοθεί φύλλο ελέγχου καυσαερίων από καυστηρατζή και δείξει ότι ο εσωτερικός βαθμός απόδοσης του είναι τουλάχιστον μεγαλύτερος από 91%- 92%, σε αντίθετη περίπτωση δεν είναι συμφέρουσα η σύνδεση, οπότε πρέπει να επιλέξετε την Α/Θ ή τον ατομικό λέβητα πετρελαίου στο μπαλκόνι. Όπως βλέπετε, τα ερωτήματα σας δεν μπορούν να απαντηθούν με ένα ναι ή ένα όχι, γιατί σε κάθε επιλογή μέσου θέρμανσης χρειάζονται να γίνουν συνδυασμός ενεργειών.
    1 point
  4. Και ακόμη χειρότερα στην νέα διευκρινιστική εγκύκλιο 111748 / 705 19_11_20 <<Τεχνικά συστήματα των κτιρίων – συσκευές αυτορρύθμισης (άρθρο 8)>> Κι όταν λέμε όλοι οι χώροι...
    1 point
  5. Α. Κατ' αρχας, η γνωμοδοτηση 8/12 του κ. ΠΑΝΤΕΛΗ αφορα στην «Αυτοτέλεια ή μη συνεχόμενων άρτιων οικοπέδων ή γηπέδων περιερχομένων στον αυτό κύριο με ένα ή διαφορετικά συμβόλαια», Εδω https://www.notarius.gr/uploads/egiklioi2012/Egkiklios_SESSE_46.pdf Ωστε, δεν θεωρουνται υποχρεωτικα συνενωμενα τα αρτια ομορα γηπεδα-οικοπεδα του ιδιου ιδιοκτητη. Β. Στο ερωτημα που συζητάμε, φαινεται οτι εχουμε διαφορα μη αρτια και μη οικοδομησιμα γηπεδα και οτι για αυτα, σαν "ενα", εκδοθηκε αδεια το 1972, υπο τις διαταξεις του Προεδρικού διαταγματος 23/10/1928b που ίσχυε τοτε. "Περί καθορισμού των όρτων και περιορισμων της εντος και εκτος ζωνης των πολεων κλπ. του Κράτους ανεγερσεως οικοδομων." [Μετα ειχαμε το Δ 307/76 το Δ 538/78 και το Δ 270/85 συν τον πρόσφατο @@@@@@@ ν. 4759...που εβαλε οριο να ειναι 4 στρ. το νεο γηπεδο [ ;;;] Με βάση τις ανω διαταξεις, επιτρεπεται η συνενωση αρτiου κατα κανονα ή κατα παρεκκλιση με μη αρτιο. Ως προς το ερωτημα του Ηλια, μαλλον ειχε ο ιδιοκτητης διαφορα μικρά κοματουδια, με κανενα απο αυτα να ειναι αρτιο/οικοδομησιμο. Δεν ειναι σαφες ποιος είχε, τί και με τι συμβολαια, πότε πεθανε, τι αποδοχη εγινε, πότε, απο ποιους με ποιό περιεχομενο Επομένως, ερευνάται, ποια "συνενωση τοις πραγμασιν" μπορει να επικαλεσθει οτι εγινε μεταξυ ολων αυτων των μηπεδων και με βαση ποιες διαταξεις, σε 4-5 γηπεδα μη αρτια και μη οικοδομησιμα, δικαιουται να τα θεωρησει σαν ενα ο ιδιοκτητης τους και να "δημιουργησει" ενα "τοις πραγμασιν" ενιαιο, αρτιο και οικοδομησιμο "τοις πραγμασιν" και ποιος θα ειναι ο χρονος δημιουργιας του. Ηλια, οταν θα ζητησεις αδεια, να εισαι ετοιμος να αντιμετωπισεις την -τυχον- απορριψη απο την ΥΔΟΜ, με βαση τα παραπανω. εδιτ και με αυτα απο τον Αυγουστο και τον Τοπογαβρο https://www.michanikos.gr/forums/topic/1220-συνένωση-μη-αρτίων-γηπέδων-εκτός-σχεδίου/page/3/
    1 point
  6. @Arche δες αν είναι ενημερωμένο το πρόγραμμα που ανοίγεις τα pdf και αν θες ανέβασε κανένα δείγμα να σου πούμε τι βλέπουμε. edit: ή στείλε σε pm, αν δεν θες δημόσια...
    1 point
  7. Ναι συνάδελφε τα δέχεται κανονικά.
    1 point
  8. Το έχουμε ξαναπεί. Πράξη συνένωσης δεν υφίσταται, και αν γίνει, δεν μεταγράφεται Δεν ειναι απόφαση αλλά γνωμοδότηση, πλήρως τεκμηριωμένη, από ένα άξιο λειτουργό της Δικαιοσύνης. Έχει δε, Συνταγματικά ερείσματα Αν έχουν αρ...δια, να σου το πουν και γραπτώς. Αμαν πια με τον κάθε βλαμένο δικτατορίσκο δημ. υπάλληλο
    1 point
  9. για δες εδω https://enotariat.gr/?p=8625 στο πρωτο απο τα συνημμενα λεει
    1 point
  10. Η ύπαρξη Α/Θ δεν συνεπάγεται αυτόματα κατηγορία B´…. Σελ 163 ΤΟΤΕΕ -1. 1. Αυτόματος ανεξάρτητος έλεγχος της λειτουργίας των τερματικών μονάδων ανά λειτουργικό χώρο…..
    1 point
  11. Ναι. Υπάρχει και σχετική γνωμοδότηση εισαγγ. Α.Π.), σύμφωνα με την οποία, τα όμορα ίδιου ιδιοκτήτη μπορούν να θεωρηθούν είτε ως ένα, είτε ως διαφορετικά (αν έχουν αποκτηθεί με διαφορετικούς τίτλους) Συνεπώς, κι ασχέτως άδειας, μπορείς να τα θεωρήσεις όλα ως ένα.
    1 point
  12. Με κάποια από αυτά που διαβάζω, και όποιος κατάλαβε κατάλαβε, (και δεν εννοώ το συνάδελφο ακριβώς από πάνω) αρχίζω να συμπαθώ όσους λένε ότι το Β' ΠΕΑ θα είναι ξεκαθάρισμα στην πιάτσα (με τους οποίους συχνά διαφωνώ κάπως). Εκτός αν τα Α' ΠΕΑ τα υπογράφουν νέα παιδιά χωρίς αίσθηση του κινδύνου εν αγνοία τους, γεγονός το οποίο με λυπεί ιδιαίτερα, αλλά που έχει ηθικούς αυτουργούς τα αφεντικά/μεντορές τους (γνωστούς και ως "επιχειρηματίες" στον κλάδο των μηχανικών).. Επίσης αν και από τους πρώτους που παρακολούθησαν (ακριβοπλήρωσαν) σεμινάρια στο ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ στην Αθήνα, ήμουνα κατά των εξετάσεων. Αλλά από την άλλη εξοικονομώ με συναδέλφους που δεν ξέρουν να κάνουν ΠΕΑ ή τα εκτελούν σε 20λεπτά, είναι κακό και για την ποιότητα του εξοικονομώ και για τις αμοιβές και για πολλά άλλα. Αλλά όταν κάποιος γίνεται επιθεωρητής με μηδέν επαγγελματική εμπερία εκεί καταλήγουμε μάλλον. Και καλά αυτός δεν ξέρει που μπλέκει (δεν θα κατηγορήσω ποτέ νέους συναδέλφους που προσπαθόύν να βρουν ένα μπούσουλα στο επάγγελμα δουλεύοντας αλλού), ο άλλος που τον βάζει και του κάνει και το αφεντικό, ξέρει ή δεν ξέρει τι κάνει?. Ο πελάτης άλλο φρούτο λες και καταλαβαίνει τι γίνεται. Και τώρα αλλά και προ δεκαετίας δίνονταν άδειες με βάση τα χρόνια εμπειρίας σε άσχετα αντικείμενα, προσπαθώντας κυρίως το ΤΕΕ να κρατήσει το αντικείμενο του ενεργειακού επιθεωρητή εντός των τειχών και αρμοδιοτήτων αποκλειστικά μηχανικών. Οι ποστοποιήσεις και πάλι δεν έιναι λύση αλλά οι αιτήσεις με το κιλό και ταχύτητα εξπρές θεωρούνται μάλλον "υγιής επιχειρματικότητα" πλέον.. Γι' αυτό στραβώνουν πελάτες που δεν τους κάνουμε τζάμπα "εξοικονομώ" τις τελευταίες 2 μέρες των αίτήσεων και βαράνε τηλέφωνα σε όλους μας. Ασε που πολλοί "συνάδελφοι" δε δίνουν κατόψεις τακτοποίησης ούτε στους πελάτες που τιε έχουν πληρώσει.. Πόσο μάλλον σε ανταγωνιστές.. Ελεύθερη οικονομία δεν θέλουμε να εφαρμόσουμε, σοσιαλισμό δεν θέλουμε να εφαρμόσουμε, κομμουνισμό δεν θέλουμε να εφαρμόσουμε, αλλά πάντα ξέρουμε να επιβιώνουμε για την παρτη μας.. Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από τους moderators..
    1 point
  13. Πράγματι υπάρχει δικαίωμα επανακαθορισμού χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει ή πρόκειται να χαραχθεί σε διαφορετική θέση (ιδίως αν πρόκειται για αυθαίρετο που κτίστηκε μετά τον καθορισμό της παραλίας). Το τμήμα εντός ζώνης παραλίας είναι απαλλοτριούμενο δηλαδή ανήκει στο οικόπεδο μέχρι να απαλλοτριωθεί. Η επιφάνεια του τμήματος αυτού μεταβιβάζεται κανονικά, όμως δεν συνυπολογίζεται για την αρτιότητα και τον υπολογισμό δόμησης. Η πολεοδομική μελέτη όσο δεν έχει εγκριθεί δεν έχει καμία σημασία για το τοπογραφικό μεταβίβασης του οικοπέδου (έχει μόνο για την εμπορική αξία του ακινήτου). Μέχρι την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης η οικοδομική γραμμή είναι στην οριζόμενη απόσταση από τον Αιγιαλό (αν, σήμερα, το εναπομείναν μετά την αφαίρεση της ζώνης παραλίας είναι οικοδομήσιμο).
    1 point
  14. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο, ο χώρος που απομένει για δόμηση (λόγω αποστάσεων από οδούς και πλαγίων αποστάσεων) να υπολείπεται της επιτρεπόμενης κάλυψης. Είναι επίσης πιθανό σε περιπτώσεις, να μην μπορεί να εξαντληθεί και η δόμηση (όροφοι) λόγω περιορισμών ύψους.
    1 point
  15. Δεν είναι οικοδομήσιμο μέχρι την οριστική ή προσωρινή οριοθέτησή του ρέματος. Για έκδοση Ο.Α. μπορεί να γίνει προσωρινή οριοθέτηση όπου η περιοχή δόμησης ορίζεται σε απόσταση 10μ. από τις γραμμές πλημμύρας (Ν.4258/14 αρθ.5).
    1 point
  16. Για τον ακάλυπτο χώρο θα πρέπει να μελετηθούν οι ισχύοντες όροι δόμησης σε συνδυασμό με την επιφάνεια του οικοπέδου, τα τυχόν προϋπάρχοντα κτίσματα και τα σχετικά άρθρα του ΝΟΚ. Για την θέση της οικοδομής και τις αποστάσεις και σχέσεις με τα υπάρχοντα κτίρια, θα πρέπει να μελετηθεί το ρυμοτομικό σχέδιο της περιοχής και οι σχετικές διατάξεις του ΝΟΚ. Για ανώνυμο έλεγχο μπορείτε να απευθυνθείτε σε ιδιώτη μηχανικό ο οποίος θα παραδώσει σχετική τεχνική έκθεση μόνο σε εσάς, όπου θα εξετάζονται όλα τα παραπάνω και ο συσχετισμός τους με τα σχέδια της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  17. εν το μεταξύ, αν δούλευε το ανέβασμα των αρχείων το βράδυ εγώ τουλάχιστον θα είχα τελειώσει..
    1 point
  18. Διαμερισμάτωση με την ευρεία έννοια (και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται) θεωρείται η αλλαγή των ορίων της ιδιοκτησίας. Το αν είναι προς κοινόχρηστο χώρο ή σε όμορη ιδιοκτησία αυτό είναι αδιάφορο για τον νομοθέτη. Μην ξεχνάμε ότι και οι κοινόχρηστοι έχουν χιλιοστά επί κάθε ορόφου και αποτελούν "κοινόχρηστη ιδιοκτησία". Θεωρώ 'ότι είναι προφανέστατο.
    1 point
  19. Συνάδελφε, εκτιμώ ότι είναι υπερβολικό να θεωρήσουμε αντικείμενο ρύθμισης την απομείωση θέσης στάθμευσης. Εκτός αυτού, δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στον νόμο. Το μόνο πρόβλημα που, ενδεχομένως, υπάρχει είναι στο παρκάρισμα. Αυτό μπορούν να το λύσουν μεταξύ τους οι ένοικοι. Ούτε πολεοδομικό πρόβλημα ούτε πρόβλημα μεταβίβασης βλέπω.
    1 point
  20. Δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις. Η είσοδος έχει επεκταθεί αυθαίρετα, αλλά αυτό δεν σχετίζεται με την τακτοποίηση του διαμερίσματος.
    1 point
  21. θεοδωρε δεν ειναι απο δικηγορικη "εμμονη" τα οσα λεω. Απλα, αφου υπαρχουν καποιες περιπτωσεις κατ.3, δεν εχω λογο να δεχτω ρητρα οτι ο αγοραστης αναλαμβανει την πληρωμη και τακτοποιηση α] διοτι αφορα ποσον μη "βεβαιον και μη εκκαθαρισμενο" β] αν γραφεί κατι τετοιο, τοτε, το αντιστοιχο ποσον προσαυξανει το "τιμημα", αρα εχουμε προβληματα υπολογισμου αντικειμενικης/φορου και δικαιωματων συμβ/φου και κτηματολογιου. γ] και τι θα συμβει αν προκειται περιπτωση που απαιτει "συναίνεση" των συνιδιοκτητων; και τελικα Ο πωλητης χρηματα θα παρει. Ας παρει μια προκαταβολη να τα ετοιμασει ολα ο μηχανικος του, ή, ας κανει την τακτοποιηση της κατ. 3 με τον μηχανικο του και την ημερα του συμβολαιου πληρωνει μεσω τραπεζης, το βεβαιωνει ο μηχανικος και υπογραφουν και παιρνει το - υπολοιπο - τιμημα.. τις καλησπερες μου
    1 point
  22. Να τα ξαναδούμε φίλε, γιατί όχι. Για την περίπτωση της pilotis απ' ότι διαβάζω, δεν υπάρχει κάποια ένσταση ή παρατήρηση. Έχει διαδικασία αλλά το έχω κάνει και το το έχω φτάσει μέχρι μεταγραφή. Για την περίπτωση της κατηγορίας 3 τώρα. Ούτε και εγώ θα συναινούσα σε αγορά ακινήτου με υπερβάσεις της 3 όμως εδώ συζητάμε τι ρυθμίζει ο νόμος και ο νόμος με τις παραγράφους που μνημόνευσα εξαιρεί την 3 από το Π.Π.. Αυτό για τη ρήτρα, συγνώμη αλλά δεν το κατάλαβα. Από που προκύπτει πως οι παραβάσεις αυτές αναφέρονται στο συμβόλαιο και τις αναλαμβάνει ο αγοραστής; Γενικά η άποψη μου είναι: Μαζεύεις τα απαραίτητα και με πληρότητα κάνεις την αυτοψία. Αν είσαι ΟΚ — δίνεις Π.Π. Αν δεν είσαι, δύο είναι τα τινά: ή ρύθμιση ή αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης με νέα κάτοψη χωρίς άλλη συνοδευτική πράξη Προφανώς η αποτύπωση αφορά, είτε περιπτώσεις που εξαιρούνται της ρύθμισης ή της οικοδομικής άδειας ή τις μικροπαραβάσεις που συζητάμε.
    1 point
  23. Φυσικά και μπορεί να γίνει. Θα κάνεις ξεχωριστή καταχώρηση για τους κοινόχρηστους χώρους (εφόσον είναι σε κοινόχρηστο) και θα κάνεις μια Ταυτότητα για όλη την οικοδομή. Άλλωστε οι συνιδιοκτήτες πρέπει να συμπράξουν για την τροποποίηση της σύστασης. Θα το κάνουν και για την ταυτότητα.
    1 point
  24. Για τις παραβάσεις που γράφεις συνάδελφε μπορείς κανονικά να συνπληρώσεις ΗΤΚ και να δώσεις Π.Π. καθώς αυτό αντικαθιστά τη βεβαίωση μηχανικού της παρ. 1 του άρθρου 83 του ν. 4495/2017. Οι πολεοδομικές παραβάσεις α,ε,ζ της παραγράφου 3 του άρθρου 81 εξαιρούνται από τον έλεγχο. Αυτό ρυθμίζεται με το άρθρο 82 παράγραφος 1.
    1 point
  25. Εχεις τμημα πυλωτης...δεν λες εαν ειναι κοινοχρηστη ή εαν εχεις ενα "ανεξαρτητο" τμημα με χιλιοστα... ή εάν αυτό ειναι σαν παρακολουθημα...ή εάν υπαρχει δικαιωμα αποκλειστικης χρησης προς σταθμευση... Εχει αλλαξει απο "πυλωτη" σε κατοικια.... Και εμπραγματως και πολεοδομικως η "κατοικια" ειναι ανυπαρκτη. Το "ανυπαρκτο" δεν δηλωνεται σην ΗΛΤΑ....ελλειψει τιτλου. Πρωτα τακτοποιεις όπως απαιτει ο νομος και μετα, είτε τροποποιεις την συσταση δινοντας χιλιοστα ή ό,τι αλλο απαιτειται να γινει, αναλόγως με το τι εγινε και πού, για να αποκτησει "οντοτητα" Δεν μπορεις να δοσεις ΗΛΤΑ εάν δεν γινει πρωτα τακτοποιηση. Προφανως, σε αλλη ΟΙ, που δεν εχει σχεση με την πυλωτη και δεν εχει αυθαιρεσιες, βγαινει ΗΛΤΑ μετα την εκδοαση βεβαιωσης νομιμοτητας που θα δοσεις. καλησπερα ιασονα
    1 point
  26. Το διαμέρισμα αυτό δεν "φύτρωσε"! Κάποιος ξύπνιος ιδιοκτήτης του ακινήτου, ο οποίος έχει κάποια άλλη ΟΙ σε αυτό (π.χ. διαμέρισμα κ.λπ.) το οποίο έχει χιλιοστά, το κατασκεύασε αυθαίρετα. Άρα, πρώτα κάνουμε Υπαγωγή στον 4495 της ΟΙ του ξύπνιου ακολουθώντας όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Προσοχή στο γεγονός ότι, ο συγκεκριμένος χώρος στην pilotis μπορεί να έχει αποκλειστική χρήση ή να είναι κοινόχρηστος.... Αντιστοίχως ακολουθούνται οι κάθε φορά ενδεικνυόμενες διαδικασίες.... Για την υπαγωγή συγκρίνουμε με τα χιλιοστά της ΟΙ του ξύπνιου... Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάει Κατηγορία 5. Αφού ολοκληρωθεί η υπαγωγή, αν αυτό είναι εφικτό (αν όχι, "στρίβειν με ελαφρά πηδηματάκια") τότε πάμε στο συμβολαιογράφο και κάνουμε τροποποίηση - διόρθωση της ΣΟΙ και αποδίδονται στο νέο διαμέρισμα της pilotis χιλιοστά από τα προϋπάρχοντα της ΟΙ του ξύπνιου... Στο Κτηματολόγιο δεν δηλώνονται "διαμερίσματα" αλλά "δικαιώματα επί της γης", δηλαδή, τα χιλιοστά που έχει η ΟΙ του ξύπνιου προφανώς θα έχουν ήδη δηλωθεί. Μετά την τροποποίηση κ.λπ. της ΣΟΙ είναι δυνατόν να γίνει "διόρθωση κ.λπ." και στο Κτηματολόγιο... Λεπτομέρειες γνωρίζει ο δικηγόρος του ξύπνιου...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.