Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.772


  3. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.952


  4. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.192


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/03/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα,διάβασε την Ε/Α 2515 (αρχείο 108).Αναλύει τα παραπάνω και λύνει την εύλογη απορία σου.
    2 points
  2. Καλησπέρα, προσωπικά έχω τον Designjet 500 από το 2006, πρόσφατα χρειάστηκε καθάρισμα ένας αισθητήριας επειδή "κλωτσούσε" ο άξονας και τα σχέδια δεν τυπώνονταν σωστά. Από το σέρβις εταιρίας εδώ στην Θεσ/κη μου είπαν ότι το μηχάνημα έχει πάψει να υποστηρίζεται επίσημα από την HP, και αναλαμβάνουν μόνο αν τους προσκομίσω εγώ ανταλλακτικά, πληρώνοντάς τους την εργασία και με δική μου ευθύνη για την έκβαση της υπόθεσης. Υπάρχουν βίντεο στο youtube για το πως αλλάζει ο ιμάντας, επίσης από ebay, aliexpress μπορείς να βρεις ανταλλακτικά (αμφιβόλου όμως γνησιότητας), οπότε αν αγοράσεις και κεφαλή + μελάνια θεωρητικά μπορείς να το φτιάξεις μόνο σου. Μελάνια έβρισκα μέχρι πριν λίγο καιρό για το συγκεκριμένο, προσωπικά ένας λόγος που το κρατάω ακόμα είναι το πολύ χαμηλό κόστος εκτύπωσης. Συνάδελφος που είχε το ίδιο plotter, του χάλασε και πήρε το T630 με γύρω στα 1500Ε αλλά δεν μίλησα μαζί του για κόστη συντήρησης κλπ. Προσωπικά το δικό μου θα το κρατήσω μέχρι να χαλάσει εντελώς, ούτως ή άλλως τυπώνω πολύ λιγότερο τα τελευταία χρόνια σε σχέση με παλιά.
    2 points
  3. Το πρώτο είναι σαν να πήγαινε προς έκδοση ΟΑ...Οπότε είναι "χαζό" να πληρώσει το πρόστιμο και να βγάλει ΟΑ..
    1 point
  4. Όλα αυτά δουλεύουν για λίγο καιρό και μετά δεν τα αναγνωρίζει
    1 point
  5. Αφου έχει άδεια για επιβατικά, αλλά δεν έχει το απαιτούμενο ύψος για φορτηγά, δεν μπορεί με τίποτα να πάρει άδεια για φορτηγά. Μπορεί όμως αέριο για επιβατικά... για ταχογράφους φορτηγών το έχει ξεχάσει!
    1 point
  6. Άλλες ΥΔΟΜ λένε αφού η Ο.Α είναι σε ισχύ κάνε πρώτα την αναθεώρηση της συμπεριλαμβάνοντας και την ρύθμιση με το Ν αυθαιρέτων και μετά για την ηλεκτροδότησε (καθώς για την περίπτωσή σου δεν προβλέπεται έλεγχος από Ε.Δ) ακολούθησε την παλιά διαδικασία (Υ.Δ επιβλεπόντων αρχ -στατ-Η/Μ και Τ.Ε γενικού επιβλέποντα περί αποπεράτωσης και τήρησης του περιγράμματος) και άλλες λένε ακολούθησε την διαδικασία των εγκ 1 -7 κλπ του Ν 4014/11 που βάση άλλης εγκ "ισχύουν κατ΄αναλογία και για τον 4495/17" Υ.Γ αυτήν την δεύτερη προσωπικά θεωρώ σωστή ( καθώς η εφαρμογή της πρώτης οδηγεί σε αδιέξοδα περιπτώσεις Ο.Α σε ισχύ με έγκριση από Σ.Α και αυθαίρετες κατασκευές προ της 28-7-2011)
    1 point
  7. Καλημέρα. Κάνεις σαφή αναφορά, με Α/Α δήλωσης ν4178 κλπ, στα σχετικά έντυπα που υποβάλλεις.
    1 point
  8. Όχι. Η αποδοχή (ως τελευταίος τίτλος) είναι δεσμευτική.
    1 point
  9. Αν πας στα αποτελέσματα συνέχειας, θα δεις πως αναφέρει την προσαύξηση τέμνουσας και πως έχει λάβει υπόψην του την αυξημένη τέμνουσα για τους ελέγχους. Στην διερεύνηση συνέχειας αναφέρει τα εντατικά από τους συνδιασμούς απλά. Γενικά δεν έχει κάποιο νόημα να πατάς διερεύνηση συνέχειας, τα ίδια δεδομένα μπορείς να τα δεις πολύ καλύτερα από τα διαγράμματα. edit : βλέποντας ένα μοντέλο που δουλεύω τώρα με EC, κανονικά δείχνει και στην διερεύνηση τα σωστά αποτελέσματα, υπάρχει πλήρης ταύτιση.
    1 point
  10. Καλημέρα Για δες το Ν. 3897/2010 στη παργ. 1 του άρθρου 10. Υποψιάζομαι οτι για να πήρε άδεια συνεργείου για φορτηγά με ύψος 4μ αντί του απαιτούμενου 4,5μ, ίσως ανήκει στα μη προσαρμοζόμενα και να πήρε άδεια λειτουργίας για κάποιο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με το ΠΔ 224/1997 και στη συνέχεια αν δεν πληρούσε τους όρους περι συνεργείων ή της χρήσης γης, θα έπρεπε ή να το κλείσει ή να μετεγκατασταθεί σε επιτρεπόμενη περιοχή. Αλλά ξεκίνα πρώτα με τη βεβαίωση χρήση γης απο υδομ στη περιοχή που βρίσκεται το συνεργείο, γιατί απο τότε μέχρι σήμερα πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει στις χρήσεις γης.
    1 point
  11. και εγώ τον ιμάντα -κεφαλές κλπ του 500ps plus -αγοράς 2006-όλα τα έκανα βίδες και τα άλλαξα μόνος μου, με πολύ μικρό κόστος Πρόσεξε μόνο μην χαλάσεις μια διαφανή ταινία (αυτήν την καθαρίζω τακτικά λόγω τσιγάρου με πολύ προσοχή με λίγο οινόπνευμα και μαλακό χαρτί) υ.γ το μόνο που με στεναχωρεί ότι δεν βρίσκω εύκολα ούτε γνήσια ούτε μαϊμού μελάνια
    1 point
  12. Γράφεις οτι συνεργείο λειτουργεί εκτός σχεδίου απο το 1989, τώρα που μιλάμε έχει άδεια λειτουργίας? Υποθέτω μάλλον ήταν παράνομη η λειτουργία του γιατί τότε δεν είχαν καθοριστεί περιοχές εκτός σχεδίου για συνεργεία. Πρώτη φορά έγινε το 2008 με το Ν. 3710/2008 (δες άρθρα 6-12). Άρα σαν πρώτο βήμα, ξεκινάς για βεβαίωση χρήση γης απο υδομ στη περιοχή που βρίσκεται το συνεργείο. Αφού την πάρεις τα λέμε στη συνέχεια... έχεις πολλά προβλήματα να αντιμετωπίσεις και να λύσεις.
    1 point
  13. Καλησπέρα Δημήτρη. Ότι διαβάζεις. Ότι οι δηλώσεις εκ μεταφοράς μπορεί να είναι (ή και να γίνουν) Κατηγορία 5. Βλέπω ότι αντιγράφεις από το ΦΕΚ ακόμη ...
    1 point
  14. τετρις, πολυ σωστα, Εκδοθηκε μια αδεια για αποθηκη σε ενα ολοκληρο το γηπεδο, το ετος 1972, δξ με ποιες διαταξεις, ο δε δικαιουχος εχει ηδη πεθανει.. Η συνενωση δεν γινεται με ατομικο συμβολαιο συνενωσης Ειναι στην βουληση του ιδιοκτητη να τα θεωρησει σαν "ενα" και να ζητησει αδεια, με βαση τις πολεοδομικες διαταξεις. Αυτο εκανε το 1972. [πιθανον να μην απαιτουνταν το αρτιο και οικοδομησιμο για 15 τμ αποθηκης] Εχουμε και ενα επιπλεον γηπεδο , χωρις άλλα στοιχεια, που "συνενωνεται" μετα την απόκτησή του το 1997. Αρα, τελευταια μεταβολη ειναι αυτη του 1997. Πλην ομως, στο θεμα του Ηλία, δεν εχουμε τις περιγραφες των διαφορων τμηματων ούτε του "συνολικου". Εχουμε δηλωσεις του 651 για καθε ενα χωριστα, για μη αρτια και μη οικοδομησιμα στην αποδοχη του 1997. Εχουμε και ενα "καπως" ξεχωριστο....δεν καταλαβα ακριβως... Επίσης, πουθενα στην αποδοχη ούτε στο συμβολαιο, δεν γραφει επι σκοπο συνενωσεως... Ούτε τι διαστασεις εχει και πού βλεπει το "συνενωμενο..." Θεωρω απο την ολη συζητηση οτι, "το κατα δηλωση σαν ένα, γηπεδο, αποτελούμενο απο διαφορα γηπεδα, συνενωμενα σε ενα, όλα μη αρτια και μη οικοδομησιμα, πρεπει να τηρει τον κανονα" Και οχι του 1972, αλλα σημερα, που επικαλειται συνενωση τοις πραγμασι για ολα.
    1 point
  15. Α. Κατ' αρχας, η γνωμοδοτηση 8/12 του κ. ΠΑΝΤΕΛΗ αφορα στην «Αυτοτέλεια ή μη συνεχόμενων άρτιων οικοπέδων ή γηπέδων περιερχομένων στον αυτό κύριο με ένα ή διαφορετικά συμβόλαια», Εδω https://www.notarius.gr/uploads/egiklioi2012/Egkiklios_SESSE_46.pdf Ωστε, δεν θεωρουνται υποχρεωτικα συνενωμενα τα αρτια ομορα γηπεδα-οικοπεδα του ιδιου ιδιοκτητη. Β. Στο ερωτημα που συζητάμε, φαινεται οτι εχουμε διαφορα μη αρτια και μη οικοδομησιμα γηπεδα και οτι για αυτα, σαν "ενα", εκδοθηκε αδεια το 1972, υπο τις διαταξεις του Προεδρικού διαταγματος 23/10/1928b που ίσχυε τοτε. "Περί καθορισμού των όρτων και περιορισμων της εντος και εκτος ζωνης των πολεων κλπ. του Κράτους ανεγερσεως οικοδομων." [Μετα ειχαμε το Δ 307/76 το Δ 538/78 και το Δ 270/85 συν τον πρόσφατο @@@@@@@ ν. 4759...που εβαλε οριο να ειναι 4 στρ. το νεο γηπεδο [ ;;;] Με βάση τις ανω διαταξεις, επιτρεπεται η συνενωση αρτiου κατα κανονα ή κατα παρεκκλιση με μη αρτιο. Ως προς το ερωτημα του Ηλια, μαλλον ειχε ο ιδιοκτητης διαφορα μικρά κοματουδια, με κανενα απο αυτα να ειναι αρτιο/οικοδομησιμο. Δεν ειναι σαφες ποιος είχε, τί και με τι συμβολαια, πότε πεθανε, τι αποδοχη εγινε, πότε, απο ποιους με ποιό περιεχομενο Επομένως, ερευνάται, ποια "συνενωση τοις πραγμασιν" μπορει να επικαλεσθει οτι εγινε μεταξυ ολων αυτων των μηπεδων και με βαση ποιες διαταξεις, σε 4-5 γηπεδα μη αρτια και μη οικοδομησιμα, δικαιουται να τα θεωρησει σαν ενα ο ιδιοκτητης τους και να "δημιουργησει" ενα "τοις πραγμασιν" ενιαιο, αρτιο και οικοδομησιμο "τοις πραγμασιν" και ποιος θα ειναι ο χρονος δημιουργιας του. Ηλια, οταν θα ζητησεις αδεια, να εισαι ετοιμος να αντιμετωπισεις την -τυχον- απορριψη απο την ΥΔΟΜ, με βαση τα παραπανω. εδιτ και με αυτα απο τον Αυγουστο και τον Τοπογαβρο https://www.michanikos.gr/forums/topic/1220-συνένωση-μη-αρτίων-γηπέδων-εκτός-σχεδίου/page/3/
    1 point
  16. η βεβαίωση λέει ότι δεν απαιτούνται εγκρίσεις? ή έχετε προσδιορίσει τι εγκρίσεις απαιτούνται?
    1 point
  17. Εάν δεν υπάρχει απολύτως καμία άλλη εργασία,δες λίγο μήπως γίνεται με το άρθρο 30,παρ1.β ως μικρή διασκευή χωρίς να θίγεται ο φ.ο.Διαφορετικά,εσωτ/κές διαρρυθμίσεις γιατί η τροποποίηση σε όψεις απαιτεί ειδικά δικαιολογητικά που προφανώς δεν ταιριάζουν.
    1 point
  18. Ναι,σύμφωνα με το άρθρο 29,παρ.4γ για ακίνητα που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του Ν.4495,είναι σε περαίωση ή οριστική υπαγωγή και έχουν υποβληθεί τα δικαιολογητικά στο πληροφοριακό σύστημα.*(και με την προϋπόθεση ότι τα προς κατεδάφιση δεν προϋφίστανται του '55). Λογικά,πρέπει να γίνει αίτηση στην Υδομ,για να βεβαιωθεί εγγράφως η αναγκαιότητα για στατική ενίσχυση-επισκευή.Επικοινώνησε με την Υδομ.
    1 point
  19. Ή Κατηγορία 1.β) β) ανέγερση ειδικού κτιρίου, σε εκτός σχεδίου περιοχή ή εντός οριοθετημένου, σύμφωνα με το από 24.4.1985 π.δ. (Δ΄ 181), οικισμού ή εντός οικισμού προϋφισταμένου του έτους 1923, με εγκεκριμένα, σύμφωνα με το από 2.3.1981 π.δ. (Δ΄ 138) όρια, ή Κατηγορία 2.α α) ανέγερση κτιρίου σε οικόπεδο εντός οικισμού προϋφισταμένου του έτους 1923, χωρίς εγκεκριμένα όρια ανάλογα με τον οικισμό
    1 point
  20. Καλημέρα σε όλους,απλά να συμπληρώσω Παύλο,ότι αν πρόκειται για συμπαγή κατασκευή που απαιτούσε οικοδομική άδεια,μπορεί να δηλωθεί προς νομιμοποίηση σύμφωνα με το άρθρο 106 προς έκδοση οικοδομικής άδειας.Εάν πρόκειται για κατασκευή χωρίς στοιχεία οπλισμένου σκυροδέματος (πρόχειρη) που θα απαιτούσε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας,μπορεί επίσης να δηλωθεί σύμφωνα με το άρθρο 106 και να βγει η νομιμοποίηση της με έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας.Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι κατασκευάστηκε πριν τις 28-7-11 και -το σημαντικότερο-το κόστος κατασκευής της, αξίζει όλη αυτή την ταλαιπωρία για να μην καθαιρεθεί.Εάν δεν αξίζει,μπορεί επίσης να δηλωθεί προς καθαίρεση (πάλι 106) με έγκριση εκτέλεσης εργασιών και να αφαιρεθεί. Συμφωνώ βέβαια με όλα τα παραπάνω ( για το ..παράλογο της υπόθεσης),ωστόσο αν ο ιδιοκτήτης δε μπορεί ή δε θέλει να περιμένει άλλες λύσεις,υπάρχουν και αυτές που περιγράφω.
    1 point
  21. Δυστυχώς όχι. Ο μόνος τρόπος να μεταβιβαστεί το γήπεδο είναι να τεκμηριώσεις ότι η υφιστάμενη περίφραξη εμπίπτει στην υποπερίπτωση "κα" παρ. 2 του άρθρου 29 "κα) απλή περιτοίχιση από λιθοδομή μέχρι ύψους ενός (1,00) μέτρου ή περίφραξη από ελαφρύ υλικό γηπέδων σε εκτός σχεδίου περιοχές και σε οικισμούς που στερούνται σχέδιο πόλης. Για γήπεδα όπου προβλέπεται η λειτουργία κέντρων κράτησης παράτυπων μεταναστών δεν απαιτείται η έγκριση εργασιών, έστω και αν η περίφραξη γίνεται με χρήση οποιουδήποτε υλικού και σενάζ" και έτσι η υφιστάμενη περίφραξη να εντάσσεται στην υποπαρ. θ του άρθρου 82 η οποία σε παραπέμπει στην παρ. 3 υποπερ. ε του άρθρου 81 Ν. 4495. Έχε υπόψη ότι στο παρελθόν έχει γίνει πολύς λόγος για το λεκτικό της βεβαίωσης περί αδόμητου και ειδικά στο τι εννοεί με τον όρο "κτίσμα". Θυμίζω ότι η βεβαίωση του άρθρου 83 αναφέρει για την περίπτωση του αδόμητου το εξής: "2. Με την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και τη βεβαίωση μηχανικού δηλώνεται και βεβαιώνεται αντίστοιχα ότι : α) στο ακίνητο δεν υπάρχει κτίσμα ή ..." Ουδείς έχει καταλήξει με σιγουριά, εάν η αναφορά περί κτίσματος, αφορά κτίριο ή κάθε κατασκευή ανεξαρτήτως κτιρίου. Στο παρελθόν είχαμε σχολιάσει εκτενώς τον εν λόγω προβληματισμό, με την βασική αμφιβολία ότι νομοθέτης, ενώ θα μπορούσε, εφόσον η βεβαίωση θα έπρεπε να αφορά κάθε κατασκευή (κτίριο ή μη) να το έχει σαφώς διατυπώσει και αν ήθελε να αφορά μόνο κτίριο, θα μπορούσε να το έχει συνδέσει με τον ορισμό του ΓΟΚ 85 (άρθρο 2 παρ 17 και 18*). Η διατύπωση όμως της βεβαίωσης περί αδόμητου, χρησιμοποιεί (κατά την γνώμη μου επίτηδες) την αόριστη έννοια του κτίσματος και κατά το παρελθόν οι περσότεροι ερμηνεύαμε ότι δεν περιλαμβάνει κατασκευές που δεν αφορούν κτίριο, όπως πχ περιφράξεις. (*) Κτίριο είναι η κατασκευή, που αποτελείται από τεχνικά έργα και εγκαταστάσεις και προορίζεται για: α) την παραμονή ανθρώπων ή ζώων, όπως η κατοικία και ο στάβλος. β) την εκτέλεση εργασίας ή την άσκηση επαγγέλματος, όπως το κατάστημα και το εργοστάσιο. γ) την αποθήκευση ή τοποθέτηση πραγμάτων, όπως οι αποθήκες, ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων, το σιλό, η δεξαμενή υγρών και δ) την τοποθέτηση ή λειτουργία μηχανημάτων, όπως το αντλιοστάσιο. και... 18.Κατασκευή είναι κάθε τεχνικό έργο.
    1 point
  22. @philpitou στο άρθρο 16, παρ. 5 περιγράφονται οι προϋποθέσεις κατασκευής έρκερ. Δεν μετράει στη δόμηση σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 6, ιστ. Δεν μετράει στην κάλυψη σύμφωνα με το άρθρο 12, παρ. 4, δ. Δεν μετράει στον όγκο σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ. 2, β.
    1 point
  23. καλημέρα, σχετικά με το σφάλμα DXF / ZIP: Σφάλμα στην ψηφιακή υπογραφή - Μη αποδεκτός τύπος αρχείου έλεγχου πιστοποιητικού, και μετά από πολύ format, έκδοση νέων πιστοποιητικών, κατέληξα με το ίδιο σφάλμα. Η λύση ήρθε από τύχη στη μετατροπή του φακέλλου zip. Όταν δημιουργούσα φάκελλο με τα 2 αρχεία και "ζιπάριζα" τον φάκελλο μου έβγαζε το παραπάνω σφάλμα. Όταν έπιασα τα 2 αρχεία του φακέλλου μαζί και πάτησα δεξί κλικ - winzip - add to folder.zip όλα πήγαν καλά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.