Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      649


  3. Tasosthe1

    Tasosthe1

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      65


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/04/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Το 3. Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι η αποδεκτή απόκλιση από το 2, η οποία βγαίνει με τύπο σαν ποσότητα κ επιπλέον γεωμετρικά πρέπει το 3 να ειναι μέσα σε ένα 'τελάρο' από το 2, το οποίο είναι, αν θυμάμαι καλά 2μ για εκτός σχεδίου κ 0.5 για εντός*. Κ έτσι βγαίνει το συμπέρασμα που κανονικά πρέπει να γράφουμε στην 651 όταν υπάρχει κτηματολόγιο ότι συμφωνεί με αυτό ως προς το εμβαδό, τη θέση κ το σχήμα. * Με offset μέσα έξω από το 2 εννοείται. Το 3% συνήθως είναι κάτω από αυτό που δίνει ο τύπος.
    2 points
  2. Για να μην έχεις τέτοια προβλήματα αναγνώρισης γραμματοσειρών ή γραμμών ή μη εμφάνισης εικόνων (που πιθανώς υπάρχουν στο dwg) πρέπει να πεις τον συνάδελφο όταν στα στέλνει να τα αποθηκεύει με eTransmit.. και να σου στέλνει το φάκελο που δημιουργείται
    2 points
  3. Προσωπικά ο μόνος λόγος που κοιτάω και όχι ελέγχω την Σ.Ο.Ι. είναι για την μη απαίτηση συναίνεσης ή για τον χρόνο κατασκευής της αυθαίρετης κατασκευής στην περίπτωση που η Σ.Ο.Ι. είναι μεταγενέστερη της κατασκευής... Πάντως πολεοδομικό έλεγχο, σίγουρα δεν κάνω σε μη πολεοδομικό έγγραφο...
    2 points
  4. Αφου συνεχίζουν να νομοθετούν ως μη όφειλαν, ας απαντάνε και γραπτά στις ερωτήσεις που τους κάνουμε. Και όχι δια τηλεφώνου. Ετσι προφορικά εγω δίνω και νομικές και ιατρικές συμβουλές αμα λάχει. Τη μια τα προφορικά του ΤΕΕ, την άλλη οι οδηγιες του συλλόγου των συμβολαιογράφων και στη μέση εμείς να πορευόμαστε με το νόμο με όλη την ευθύνη στη πλάτη μας και όλο το βάρος στην υπογραφή μας. Φτάνει.
    2 points
  5. Κι αυτοί, αφενός μεν οφείλουν να περιοριστούν στη δουλειά τους (που προφανώς δεν είναι η παραγωγή νομοθεσίας), αφετέρου δε δεν πρέπει "να φυτρώνουν εκεί που δεν τους σπέρνουν".
    2 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.238 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Version X6.0

    78.027 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Συνέχεια και αυτό για την ερμηνεία του κανόνα : Πράξη-85-Άρθρο-10-ν-4067-2012.pdf
    1 point
  9. κατ' αρχας λεει για "διοικητικες πραξεις" που ειναι "εναντιον σου" "Οσες διοικητικές πράξεις εκδόθηκαν κατ’ εφαρμογή της δασικής νομοθεσίας για την προστασία των προαναφερόμενων εκτάσεων ανακαλούνται." Και, αφου σου δινει παραταση για υποβολη αντιρρησεων [υπο οιανδήποτε εννοια] δεν βλεπω γιατι να μην υποβαλλεις. κατα τα λοιπα ισχυουν αυτα που ειπε ο leftkox ) Βάζεις δασολόγο και το τρέχει αυτός για εσένα 2) Πας στο gis.ktimanet.gr -> Δασικοί χάρτες -> Υποβολή αντιρρήσεων, διαβάζεις κάτι οδηγίες που έχει εκεί, κλπκλπ Το θέμα είναι να ξέρεις πότε σε παίρνει να πας με τη λύση 2) και πότε να πας στη λύση 1). Ανάλογα με την αξία του ακινήτου, το αν έχεις ισχυρές αναμφισβήτητες διοικητικές πράξεις ή πας με φωτοερμηνεία κ.λπ.
    1 point
  10. Με την έκδοση που είχα ήδη σε win7 έπαιξε μια χαρά. Νομίζω ήταν η 10.4. Θα το δω το βράδυ ξανά.
    1 point
  11. αυτο το πολυ....φρεσκο... μηπως δινει απαντησεις;;;
    1 point
  12. Εχεις νομιμο τιτλο για μια ΟΙ στο υπογειο Την τακτοποιησες ως προς την αλλαγη χρησης. Εισαι ο καλυτεροτερος... τπτ αλλο δεν θα κανεις
    1 point
  13. Να είσαι καλά. Καλά έκανες αλλά δυστυχώς μην περιμένεις να βγάλεις άκρη έτσι. Για αυτό και σου ανέφερα ραντεβού εξαρχής, εννοώντας αίτημα για βεβαίωση ΑΣΕΠ και τικαρισμενο το κουτί για ραντεβού, από κάτω. Μια συμβουλή επίσης, για μελλοντικές αιτήσεις βεβαιώσεων : όταν με το καλό λάβεις αυτή για την οποία έχεις αιτηθεί, σημειώνεις το όνομα του υπαλλήλου που ασχολήθηκε (εμένα το έγραφε πάνω αριστερά στο "πληροφορίες") και από τούδε και στο εξής τον/την αναφέρεις στο κουτί με τις σημειώσεις που έχει η ηλεκτρονική φόρμα. Με τον τρόπο αυτό, λογικά χρεώνεται απευθείας στον/ην συγκεκριμένο/η και δεν γίνεται μπαλάκι μέσα στο υποκατάστημα. Το είχε αναφέρει παλιότερα και ο @pirsogiannis σε κάποιο άλλο θέμα και λειτούργησε μια χαρά και σε μένα.
    1 point
  14. Το θέμα θωρείται ως ολοκληρωμένο και κλειδώνει
    1 point
  15. Μετά τον"εκσυγχρονισμό" της πολεοδομικής νομοθεσίας, της Ολυμπιακής Αεροπορίας, της ΔΕΗ κλπ κλπ, ήρθε και η σειρά του ΕΦΚΑ να "εκσυγχρονιστεί"..ούτε ψύλλος στον κόρφο τους..
    1 point
  16. Ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Επειδή δεν είμαι καθόλου σίγουρος για την όλη διεκπεραίωση, προσπάθησα να τους βρω και τηλεφωνικά, αλλά ουδείς απαντά στα τηλέφωνα (σύνηθες φαινόμενο).
    1 point
  17. Ψήφοι στη γενική συνέλευση για θέματα συνιδιοκτησίας και ταυτίζονται με τα χιλιοστά συνιδιοκτησίας εξ αδιαιρέτου στο οικόπεδο του κάθε διαμερίσματος, με αριθμητική στρογγυλοποίηση, ώστε να είναι ακέραιοι αριθμοί.
    1 point
  18. Η παρ. 8 του αρθρου 100 είναι σαφής: Αναφερεται σε "οροφο" και σε "ιδιοκτητη διαμερισματος". Πουθενα δεν αναφερει για κοινοχρηστα.: "Η διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υπάγεται στις διατάξεις του παρόντος. Ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος, υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Στην περίπτωση αυτήν, ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο." Στη συνεχεια ηρθε η εγκ 2, πρόσθεσε, τις εξης επεξηγησεις "Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ.8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. [σωστα, δλδ οταν υπαρχει διαφορα μεταξυ του περιγραμματος των αυτοτελων ΟΙ σε σχεση με την αδεια] Η διαμερισμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. [σωστα] Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98." Εδω ειναι και κακογραμμενη η ολη διατυπωση και ειναι λαθος η χρηση της λεξης "διαμερισματωση" και οδηγει σε λαθος συμπερασματα, διοτι η ΔΔ ειναι ξεχωριστο δικαιωμα και παει με το 100 παρ. 8 χωρις συναινεση και χωρις τπτ άλλο και με μονον 250 ευρω, ενω το αρθρο 98, στο οποιο παραπεμπει η εγκυκλιος, δεν αφορα ΔΔ αλλα επεκτασεις ή κατασκευες απο ΟΙ σε βαρος κοινοχρηστων ή το αντιστροφο, που εχουν τις δικες τους ξεχωριστες αυθαιρεσιες και προστιμα. Ούτε αναφερει πουθενα την λεξη ΔΔ το αρθρο 98, το οποιο με σαφηνεια καταγραφει ποιες περιπτωσεις δεν απαιτουν "συναινεση". Σε αυτες δεν ειναι η ΔΔ. Εν παση περιτωσει, "εγω" δεν θα έκανα με 250 ευρω, σαν ΔΔ, την επεκταση μιας ΟΙ σε βαρος του κοινοχρηστου διαδρομου ή την επεκταση κατα 50 τμ. ενος νομιμου δωματος 20 τμ., σε βαρος της υπολοιπης ταρατσας ή εκεινο το αληστου μνήμης "παταρι" ανωθεν της εισοδου= γραφειο του εργολαβου που μετα "ξεχασθηκε" υπερ αυτου... Σε αυτες τις περιπτωσεις δεν μπορει να γινει εφαρμογη ΔΔ αφου απαιτειται συναινεση ή οι λοιποί οροι το αρθρου 98. Και, να μην ξεχναμε οτι η εγκ 2 εκδοθηκε το 2019 και αφορουσε τον ισχυοντα τότε ν. 4495, αλλά, στην συνεχεια, οι παρ. 5 και επ. του αρθρου 98, τροποποιηθηκαν με τον ν 4643/19 και στη συνεχεια με τον ν. 4759/20 https://www.b2green.gr/el/post/51185/neos-nomos-afthaireton-me-250-€-taktopoieitai-i-afthaireti-diamerismatosi
    1 point
  19. Ναι για χρόνο πριν το 2016. Ευτυχώς έβγαλες άκρη. Λογικά σε 1-2 ημέρες θα στη στείλουν και σίγουρα πριν τις 13/4 που λήγει η διορία για δικαιολογητικά στον ΑΣΕΠ. Στα πεδία που αναφέρεις σωστά βάζεις εργοδότη: Αυτοπασχολούμενος(η)/Ελ. Επαγγελματίας (εφόσον δεν είσαι μισθωτός/μισθωτή), θέση: ίδιο με πριν ή Πολιτικός Μηχανικός. Τώρα στις ημερομηνίες έναρξης και λήξης βάζεις τα χρονικά όρια των βεβαιώσεων ασφάλισης (λήξη είναι η 10/2/22, ως ημερομηνία λήξης κατάθεσης αιτήσεων στον διαγωνισμό, αν είδα σωστά στην προκύρηξη αφού αναφέρει πως χρόνος που πηγαίνει περαν της ημερόμηνίας αυτή δεν προσμετράται). Δηλαδή ως έναρξη και λήξη βάζεις τις ημερομηνίες που γράφουν οι βεβαιώσεις σου. Εάν είναι διαφορετικά διαστήματα, δημιουργείς επιπλέον εγγραφές/γραμμές και βάζεις τα αντίστοιχα διαστήματα ''έναρξη-λήξη''. Η ημερομηνία κτήσης της άδειας δεν βεβαιώνει εμπειρία, δηλαδή οι μήνες εμπειρίας ξεκινούν απο την ημερομηνία που αναφέρεται στην βεβαίωση αλλά για να μετρήσουν οι μήνες ως εμπειρία θα πρέπει να είναι μετά την ημερομηνία κτήσης της άδειας. Άρα σαν ημερομηνία έναρξης και λήξης βάζεις κάθε φορά ό,τι γράφει η βεβαίωση ασφάλισης 'απο-εως' και από αυτό το διάστημα προκύπτουν οι μήνες ασφάλισης (που γράφεις στο αντίστοιχο πεδίο). Αυτά τα έχω δει από μηχανικούς που έχουν κάνει αιτήσεις σε άλλους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, η διαδικασία είναι ίδια. Τα παραπάνω εφόσον αναφερόμαστε σε θέσεις που δεν απαιτούν εξιδικευμένη εμπειρία, αλλίως πρέπει να καταθέσεις υπευθυνές δηλώσεις, δελτία παροχής υπηρεσίων κτλ ότι έχεις ασχοληθεί με συγκεκριμένα έργα για συγκεκριμένο χρόνο.
    1 point
  20. Όχι, γιατί πρόκειται περί θέσεων (στη συντριπτική τους πλειοψηφία) όπου απαιτείται η άδεια άσκησης επαγγέλματός, χωρίς εξειδικευμένη εμπειρία. Επομένως, οι καταχωρήσεις που έχετε κάνει είναι λογικές. Το μόνο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος, είναι η ημερομηνία λήξης. Οι φόρμες αυτές πρακτικά αφορούν σε καθαρά μισθωτή εργασία. Προκειμένου λοιπόν, να μπορούν να προσαρμοστούν στο ελεύθερο επάγγελμα, θα πρέπει να καταχωρηθούν με κάποια λογική.
    1 point
  21. τα τοπικά γραφεία ΤΣΜΕΔΕ καταργήθηκαν εδώ και χρόνια και οι υπάλληλοί τους εντάχθηκαν στα τοπικά ΕΦΚΑ-ΙΚΑ Επομένως για τις βεβαιώσεις ΑΣΕΠ ή για άλλα θέματα ΤΣΜΕΔΕ πρέπει να πάρετε τηλέφωνο στα τοπικά ΕΦΚΑ-ΙΚΑ και να ζητήσετε τον/την υπάλληλο του πρώην ΤΣΜΕΔΕ ο/η οποίος/α και θα σας καθοδηγήσει
    1 point
  22. Το σύστημα δεν εξειδικεύει τα απαιτούμενα ανα περίπτωση. Αν, από τη νομοθεσία, δεν απαιτούνται κάποια πράγματα, μπορούμε να ανεβάσουμε ένα pdf στο οποίο θα εξηγούμε το γιατί δεν πρέπει να είναι απαιτητά.
    1 point
  23. Αν πρόκειται για τσεκάρισμα προϋπολογισμού για γνωμάτευση εύλογου κόστους, μπορείς να εκτιμήσεις μια μέση τιμή οπλισμού 120-130 κιλά /κμ με μια ανεκτή απόκλιση φυσικά. Αν σου έχουν γράψει υπερβολικές ποσότητες (σύνηθες φαινόμενο), έχεις κάθε δικαίωμα να τους..."ψαλιδίσεις".
    1 point
  24. Βασικά είναι οι drivers του token που περιέχουν ενα gui για τη διαχείριση του.
    1 point
  25. Στην προκύρηξη δεν αναφέρει κάποια απαίτηση σχετικά με την ημερομηνία της βεβαίωσης, παρά μόνο η εμπειρία να είναι πριν από 10/2/2022 άρα λογικά δεν έχετε πρόβλημα. Άλλωστε, πολλοί χρησιμοποιούν τα ίδια δικαιολογητικά για τους διαγωνισμούς. Εγώ π.χ. ίδια δικαιολογητικά έχω για τον 13Κ/2021 και 2Κ/2022.
    1 point
  26. Με συγχωρείς για την σύγχυση. Τον αριθμό πρωτοκόλλου εννοούσα και όχι τον Α/Α. Ίδια εικόνα έχει και η δική μου άδεια.
    1 point
  27. Αυτός ο Α/Α που αναφέρεις, πού ακριβώς βρίσκεται ; Εμένα η άδεια άσκησης είναι όπως στην φωτογραφία που επισυνάπτω. @Tasosthe1 Η περίπτωσή όλων μας, δυστυχώς είναι μονόδρομος : από την 1.1.2017 (ίδρυση και έναρξη ισχύος του ΕΦΚΑ) μέχρι σήμερα, είναι περίπου 5 χρόνια και 3 μήνες. Επομένως, για να συμπληρωθούν αυτά τα 7 έτη, υποχρεωτικά θα πρέπει να ανατρέξει κανείς και στην ασφάλιση του π. ΤΣΜΕΔΕ. Αυτοί όμως, εκδίδουν μόνο για το σύνολο της ασφάλισης και όχι για συγκεκριμένα διαστήματα.
    1 point
  28. Εγώ πχ πήγα στο ΚΕΠ της διπλανής ΔΚ του Δήμου μου , 8km απόσταση. Aπό αυτά που μου είπαν , το πρόβλημα έγκειται στο ότι πρέπει το ΚΕΠ που σε ταυτοποιεί να έχει το ίδιο ψηφιακή υπογραφή , την οποία όμως δεν την έχουν όλα ! ( Καλό έεε ? ) Οπότε προς αποφυγή ταλαιπωρίας πρώτα τηλεφωνούμε στο ΚΕΠ για να μάθουμε αν κάνουν την διαδικασία.
    1 point
  29. I Έχεις απόλυτο δίκιο. Το τραγικότερο όλων είναι όταν μίλησα με το help desk του ΤΕΕ, μου είπαν, ακριβώς, αυτά που έλεγε ο συμβολαιογράφος!!! Παραδέχτηκαν οι συνάδελφοι του help desk ότι το είπαν και σε ομιλία που έκαναν σε ημερίδα των συμβολαιογράφων. Στην ερώτησή μου γιατί δεν εκδίδει το ΤΕΕ γραπτή οδηγία που να αναφέρει την ρητή υποχρέωση των μηχανικών, μου απάντησαν "γιατί εννοείτε συνάδελφε από τον νόμο". Αυτό λέγετε προάσπιση των δικαιωμάτων μας από το επιμελητήριο...... και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!!
    1 point
  30. Να της πεις κι εσύ ότι, δεν γνωρίζει τη δουλειά της και να μην "φυτρώνει εκεί που δεν την σπέρνουν"!!!
    1 point
  31. Ένα φαινόμενο που κρατάει χρόνια τώρα. Να καταργούνται, στα μουλωχτά, άρθρα αρκετών νόμων που κάποτε στην βουλή ψηφίστηκαν με χειροκροτήματα. Συνήθως αυτό γίνεται νύχτα και σε εντελώς άσχετες με το θέμα διατάξεις. Νομίζω πως η κατάργηση του άρθρου, για το οποίο έγινε η παραπάνω συζήτηση, καταργήθηκε με ένα άρθρο που κατατέθηκε σε νόμο που αφορούσε την ...... υγεία (!!???!!). Μετά από 15 μήνες και 29, όπως βλέπω, σελίδες συζήτησης εδώ στο φόρουμ, θέλω να βγει ένας, έστω ένας, ψηφοφόρος ή οπαδός αυτού του κυρίου (με το γυαλιστερό κεφάλι) και να μας πει σε τι χρησίμεψε αυτός ο νόμος????? Πόσο έκανε την επαγγελματική ζωή των συναδέλφων, έστω και λίγο, καλύτερη? Νομίζω το αντίθετο! Σημειωτέο να πούμε πως για να ολοκληρωθεί ο νόμος θα πρέπει να γίνουν, μέχρι τέλους αυτής της χρονιάς και κάποια σχέδια..... (?)( δεν θυμάμαι πως τα ονομάζουν) . Όσοι δεν διαβάζουν το φόρουμ ίσως να βρίσκονται σε "μακράν νύχτα" δηλαδή σκοτάδι. Υ.γρ. Πάντως σε όποιο υπουργείο και να πήγε, ο κύριος με το γυαλιστερό κεφάλι, έκανε σίγουρα μία τουλάχιστον "ζημιά". Διαχρονικά! Ας με συγχωρέσουν οι οπαδοί του.
    1 point
  32. @ANDRKOR δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση. Επιπλέον, η υποστήριξη του ΤΕΕ είναι αναξιόπιστη. Η συμβολαιογράφος δεν έχει καμμία δουλειά να σου υποδεικνύει τις προφορικές (υποτιθέμενες) οδηγίες του ΤΕΕ. Πρώτον, το ΤΕΕ δεν έχει νομοθετική εξουσία και δεύτερον, αυτή πού τις ξέρει τις οδηγίες; Για να είμαστε δίκαιοι, ορισμένοι συμβολαιογράφοι είναι φοβεροί στη δουλειά τους. Δυστυχώς, όμως, υπάρχουν και άλλοι που νομίζουν ότι ο σύλλογος των συμβολαιογράφων είναι το ανώτατο όργανο επί της γης. Προφανώς, υποθέτει ότι το τεχνικό επιμελητήριο είναι κάτι αντίστοιχο για τους μηχανικούς. Γενικώς, να επιδιώκεις να μιλάς με τον πελάτη και να αποφεύγεις την απευθείας συνεννόηση με τους συμβολαιογράφους, ειδικά όταν έχουν παράλογες απαιτήσεις.
    1 point
  33. Πηγαίνεις εδώ https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy μπαίνεις στην εφαρμογή με taxisnet/κωδικούς και υποβάλλεις αίτημα (χωρίς ραντεβού) για έκδοση βεβαίωσης ΑΣΕΠ. Βέβαια πρέπει να επιλέξεις σωστά το σημείο εφκα που ανήκεις, αυτοί μεσολαβούν και είτε εκδίδουν οι ίδιοι την βεβαίωση είτε στη προωθούν από το τεως τσμεδε/εταα.
    1 point
  34. Καμία διαφωνία! Θα επικοινωνήσω με ΑΣΕΠ αύριο για να το αποσαφηνίσουμε και να είμαστε σίγουροι. Το σημαντικό είναι να υπάρχει η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (αυτήν ελέγχει ο αξιολογητής) στα αρχεία. Επιπλέον για τα προηγούμενα ερωτήματα σχετικά με τις βεβαιώσεις εμπειρίας, εγώ τις πήρα όλες μέσω e-efka από τη σελίδα του εφκα όπως είπα πιο πάνω. Καμία επαφή με ΤΣΜΕΔΕ για την περίοδο 2009-2014 που είχα.
    1 point
  35. Θα κλείσεις ηλεκτρονικό ραντεβού (μέσω e-EFKA) και θα πας από κοντά για την έκδοση. Για ΤΣΜΕΔΕ, καλό κουράγιο.
    1 point
  36. Στην προκήρυξη σελ 137 αναφέρεται ότι Α. Όταν απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος: Για τους μισθωτούς και τους ελεύθερους επαγγελματίες: (1) Όταν δεν ζητείται εξειδικευμένη εμπειρία • Άδεια άσκησης επαγγέλματος και • Βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, στην οποία να αναγράφεται η χρονική διάρκεια της ασφάλισης. Δοκίμασα στον e-efka στην επιλογή βεβαίωσης για ΑΣΕΠ και αναφέρει ότι δεν προκύπτει ασφαλιστική ιστορία για τον τρέχοντα ΑΜΑ. Το site του ΤΣΜΕΔΕ όντως έχει "κρεμάσει" και δεν αφήνει να κάνεις είσοδο ακόμη και με τους παλιούς κωδικούς.
    1 point
  37. Δεν στέλνουμε. Οσοι εξ ημών είχαμε κωδικούς και μεριμνήσαμε εγκαίρως αρχές του χρόνου, να εκδώσουμε βεβαιώσεις, τις λάβαμε. Τουλάχιστον αυτό έκανα εγώ, οπότε και δεν γνωρίζω κάποιον άλλο τρόπο. Αυτή τη στιγμή πάντως, το σύστημα είναι εκτός. Κάποιος άλλος συνάδελφος ενδεχομένως να σας κατατοπίσει περισσότερο.
    1 point
  38. Το πρώτο είναι ο αριθμός μητρώου ΤΕΕ και το δεύτερο είναι ο αριθμός πάνω αριστερά (ακριβώς πάνω από τον αριθμό πρωτοκόλλου) που γράφει η άδεια άσκησης επαγγέλματός σου.
    1 point
  39. Μπορεις να κανεις αναθεωρηση αλλα ισως πρεπει να χρειαζεται να κανεις και αλλαγη επιβλεποντος μηχανικου
    1 point
  40. ωραιο άρθρο Venezia. Θέλει και ΤΑΠ η ΗΤΚ? τελεια...με τις νέες αλλαγές στο ΤΑΠ θα τη βγάζουμε πιο γρηγ..ε σορρυ εννοώ πιο εύκολα....¨η όχι????αχαχαχαχαχαχ
    1 point
  41. Μπορείς. Μόνο που θα πρέπει η αναθεώρηση να περιλαμβάνει και αλλαγή μελετητή/ες Χ στην/ις μελέτες Ψ. Φυσικά με ανάθεση από ιδιοκτήτη και τις σχετικές αναλήψεις απο μηχανικό/ους.
    1 point
  42. Καλησπέρα. Το ΣΥΑΔΧ του Δασαρχείου Πεντέλης από όσο ξέρω απαντάει αν πάρεις στο 21 0613 5010 και πατήσεις το εσωτερικό '229'. Έχω μιλήσει μαζί τους αρκετές φορές. Σχετικά με την αντίρρηση θεωρώ ιδανική λύση να μιλήσεις με σοβαρό δασολόγο. Για να μην πω ότι το οτιδήποτε άλλο είναι εκτός συζήτησης αν σε ενδιαφέρει σοβαρά να σώσεις το γεωτεμάχιό σου (εκτός αν μιλάμε για τίποτα πρόδηλα που έχεις διοικητική πράξη και δεν πας με αεροφωτογραφίες). Δεν ξέρω αν υπάρχει προηγούμενο που επιβεβαιώνει την άποψή μου αλλά είναι μια και μοναδική η ευκαιρία (μάλλον) που έχεις τώρα και καλό είναι να το παλέψεις μεγιστοποιώντας τις πιθανότητές σου. Είναι τόσο "φλου" το τι είναι δάσος και τι όχι (π.χ. βλέπεις μια ασκεπή έκταση, ο ένας δασολόγος λέει είναι καθαρή, ο άλλος χορτολιβαδική περικλειόμενη από δάση άρα δασική, ο άλλος χορτολιβαδική συνορεύουσα με καλλιέργεια άρα μη δασική και ο τέταρτος λέει ότι καλύπτεται από πουρνάρια άρα ξυλώδης κορμός άρα δασική - τρέχα γύρευε...) που η παραμικρή λεπτομέρεια ίσως βοηθάει (σίγουρα το να δει μια φωτοερμηνεία από έγκριτο δασολόγο η τριμελής επιτροπή δε θα το δει αρνητικά τουλάχιστον). Το <15% πεύκο πάντως έτσι απλά δε λέει τίποτα, θα σου πουν πολύ εύκολα τα πιο πάνω για πουρνάρια και δασικά χορτολίβαδα οπότε το "όχι πεύκο" είναι μια καλή αρχή σε συνδυασμό με μια φωτοερμηνεία με υπογραφή ενός έγκριτου δασολόγου που αν σε ευνοεί και η περιβάλλουσα έκταση ίσως σου δώσει ελπίδες. Κατά τα άλλα η διαδικασία είναι η εξής: 1) Βάζεις δασολόγο και το τρέχει αυτός για εσένα 2) Πας στο gis.ktimanet.gr -> Δασικοί χάρτες -> Υποβολή αντιρρήσεων, διαβάζεις κάτι οδηγίες που έχει εκεί, ακολουθείς τις οδηγίες της εφαρμογής, συμπληρώνεις ότι ζητείται (γιατί έχεις έννομο συμφέρον - λες για τους τίτλους σου, γιατί κάνεις αντίρρηση κλπ), πας σε ένα χάρτη και μαρκάρεις την έκτασή σου, σου βγάζει τα δασικά και δηλώνεις ότι αυτά θες να αποχαρακτηριστούν, στο τέλος αναφέρεις τι θα επισυνάψεις (π.χ. φωτοερμηνεία), σου δίνει έναν αριθμό πρωτοκόλλου, τυπώνεις το αποδεικτικό και το προσκομίζεις στο δασαρχείο με τα συναπτόμενα δικαιολογητικά + ταυτότητα (συμβόλαια, Ε9, φωτοερμηνείες και ό,τι άλλο κρίνεις). Το θέμα είναι να ξέρεις πότε σε παίρνει να πας με τη λύση 2) και πότε να πας στη λύση 1). Ανάλογα με την αξία του ακινήτου, το αν έχεις ισχυρές αναμφισβήτητες διοικητικές πράξεις ή πας με φωτοερμηνεία κ.λπ.
    1 point
  43. Οι ΑΠΔ πρέπει να διορθωθούν μέχρι τον Ιούνιο 2022. Στην δική μου εταιρεία το έχουν προγραμματίσει να το κάνουν τον Μάϊο λόγω φόρτου από όσο μου είπαν
    1 point
  44. Όχι ακριβώς. Στο ΤΕΕ τι θα ανεβάσεις για πιστοποιητικα;
    1 point
  45. Για το 1 και 3 χρειάζεται να αναφερθείς σε συγκεκριμένη περίπτωση. Για το 2: Έχει γίνει παρανόηση σχετικά με το 2%. Το ποσοστό αυτό είναι η ανοχή στις μετρήσεις, και δεν προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σαν περιθώριο αύξησης της επιφάνειας του κτιρίου. Οι αναγραφόμενες διαστάσεις στις κατόψεις δεν αλλάζουν· αυτό είναι το νόημα της ανεκτής απόκλισης των μετρήσεων.
    1 point
  46. κι ένα πρόσθετο προβληματάκι στην υπέροχη ηλίθια ηλεκτρονική μας διακυβέρνηση την βεβαίωση (ή ότι απαιτείται) στα ΚΕΠ πρέπει να την κάνει υπάλληλος που να διαθέτει ηλεκτρονική υπογραφή στα καθ' ημάς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάμε στην διπλανή πόλη 30 χλμ μακριά γιατί στο δικό μας δεν έχουν και να βρούμε κάποιον που δουλεύει μάλιστα με μειωμένο ωράριο. γιατί μπορεί... ηλιθιοδέστερον δε όλων ότι πρέπει να έχεις και κάτι να σε σκανάρουν από αυτά τα πιστοποιητικά ή τεστ του απαρτχάιντ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.