Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/04/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Εγώ θα έβαζα και εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα....3 points
-
Αν αλλάζουν χαρακτηριστικά, πχ. από μονή σε διπλή υάλωση, αλλαγή κλάσης αεροπερατότητας τότε ναι.2 points
-
1 point
-
Σε παρόμοια περίπτωση που μου έτυχε πρόσφατα, ενημερώθηκα από τον Δήμο ότι κάνω γνωστοποίηση για τον παλιό ιδιοκτήτη (αν δεν έχει κάνει γνωστοποίηση) χωρίς βεβαίωση χρήσεων γης και βεβαίωση εγκατάσταση, έπειτα κάνω μεταβολή επιχείρησης και αποδοχή από τον καινούριο.1 point
-
Συμπλήρωσα, πρίν λίγες μέρες, γιά 1η φορά το Φ2 (ΦΠΑ) καί διεπίστωσα μέ έκπληξη οτι η πλατφόρμα αυτή δέν συνεννοείται μέ τό myData (συνοπτικό βιβλίο κλπ). Δέν εμφάνισε κανένα προτηγανισμένο νούμερο (παρόλο που όλα ήταν περασμένα στό myData) κι έτσι τά έγραψα όλα μέ τό χεράκι μου. Μού ζήτησε νά πληρώσω ένα σκασμό λεφτά, τά πλήρωσα καί ησύχασα. Η συμβουλή μου λοιπόν είναι νά βάλεις τά σωστά νούμερα κι άς μήν είναι ακόμη περασμένα ή χαρακτηρισμένα στό myData. Καί κάτι ακόμα. Εδώ καί λίγες μέρες γίνεται προσπάθεια συγχώνευσης ΔΟΥ (π.χ. Μοσχάτου μέ Καλλιθέας). Δυστυχώς τά πράγματα δέν πάνε πολύ καλά από άποψη μηχανογράφησης. Π.χ. εμφανίζομαι νά χρωστώ τόν περσινό φόρο εισοδήματος (εισοδήματα 2020) ενώ, φυσικά, είναι πληρωμένος καί μάλιστα μονοκοπανιά. Ελπίζω μέχρι τή Τρίτη (12/4/22), που θά ανοίξουν γιά τό κοινό, νά έχουν βρεί τόν βηματισμό τους.1 point
-
@ΙΑΣΟΝΑΣ-Εφόσον δεν υπάρχει,το θεώρησα αυτονόητο ότι θα γίνει,βεβαίως.Θέλει και ΠΕΑ εκτός αν είναι στις χρήσεις που εξαιρούνται από έκδοση.Καλημέρα!1 point
-
Δεν είναι χώρος από κάτω.... Βάλε μια διακεκομμένη γραμμή και γράψε προβολή περιγράμματος Α' ορόφου...1 point
-
Σιγά μην δεν άφηνε την ευκαιρία το αγαπητό μας ΤΕΕ να βάλει extra παραδάκι στο πορτοφόλι του!!!! Γι' αυτό "σκοτώνεται" και φτιάχνει αυτές τις super ντούπερ ηλεκτρονικές εφαρμογές του 2050!!!1 point
-
Αυτό εννοεί Δημήτρη, ότι ακόμα και για αδόμητο θα πρέπει να γίνει Η.ΤΚ για να μεταβιβαστεί.Το 20-εύρω είναι προαπαιτούμενο για το πιστοποιητικό πληρότητας και όπως το έχουμε εξ αρχής στο σχετικό θέμα αναλύσει, δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα με όσα οικόπεδα/γήπεδα εμπεριέχουν κατασκευές-ναι μεν αυθαίρετες, πλην όμως τέτοιες (πχ συρματοπεριφράξεις) που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις άρθρου 82 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 81 και έτσι το ακίνητο μεταβιβάζεται χωρίς τακτοποίηση. Για την ΗΤΚ όμως αδόμητο θεωρείται το οικόπεδο/γήπεδο στο οποίο οι κατασκευές που υπάρχουν (αν υπάρχουν) δεν απαιτούν την έκδοση καμίας Ο.Α και καμίας έγκρισης εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας. Άρα, λόγω αυτού του "στρεβλού" ορισμού σε αναγκάζει να πας για τακτοποίηση, ενώ προ ΗΤΚ απλώς θα το μεταβίβαζες ως αδόμητο (ή ως εμπίπτων στις εξαιρέσεις) χωρίς ρύθμιση. Βάλε τώρα και το 20 ευρω που λέει ο φίλος παραπάνω που μπορεί να έχει καμιά 15-20-αριά κομμάτια με ελιές, δεξιά-αριστέρά και ανεβαίνει 20 η πίεση (χάριν και του 20 Ευρω...)1 point
-
Η σχεδίαση του πρώτου αυτόνομου εναέριου οχήματος (drone), που υλοποιείται με τη σύμπραξη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ), του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, εισέρχεται σε τελικό στάδιο. Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΑΒ, χθες Παρασκευή 1η Απριλίου, διοργανώθηκε ημερίδα από το γραφείο συνεργατών του υπουργού Οικονομικών σε θέματα Έρευνας και Καινοτομίας, την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, όπου παρουσιάστηκαν νέες πτυχές του καινοτόμου προγράμματος «Αρχύτας», το οποίο θα αναβαθμίσει την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας. Το θέμα της ημερίδας ήταν «Συνεργασία της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας με Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα: Αναγκαίος όρος για ισχυρή Ελλάδα» και πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη Λαμία. Το πρώτο VTOL UAV αναμένεται να πετάξει στον ελληνικό ουρανό σε περίπου δύο χρόνια, προστίθεται στην ανακοίνωση. Τονίζεται, δε, ότι το drone θα ενισχύσει την επιτήρηση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων, ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς πολιτικής προστασίας και για πολλές άλλες εμπορικές χρήσεις. Πρόκειται για ένα αερόχημα που θα μπορεί να επιτύχει την κάθετη απο/προσγείωση με συστήματα που δεν έχουν ακόμη εμφανιστεί στον χώρο των drones. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας υπογράμμισε στην ομιλία του στην ημερίδα ότι «η προσπάθεια συνεχίζεται και διευρύνεται, ώστε η πατρίδα μας να μπει στον διεθνή στίβο ως πιστοποιημένος σχεδιαστής και παραγωγός προϊόντων υψηλής και καινοτόμου τεχνολογίας». «Είναι σαφές», συνέχισε, «ότι αυτή η πορεία θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη στους εμπλεκόμενους φορείς, στην ελληνική οικονομία και συνολικά στη χώρα». Από την πλευρά του, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης επισήμανε: «H ΕΑΒ μπορεί να πρωταγωνιστεί στον κρίσιμο τομέα της υψηλής τεχνολογίας, κάτι που απ′ ό,τι φαίνεται θα αποτελέσει το μέλλον του τρόπου της άμυνας των χωρών». Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ Δημήτρης Παπακώστας ανέφερε ότι «η ΕΑΒ εφαρμόζει μια εξωστρεφή εμπορική πολιτική ανταγωνιζόμενη επάξια στο διεθνές περιβάλλον και έχει αναδειχθεί σε σημαντικό εξαγωγικό φορέα, συμβάλλοντας στην εισροή συναλλάγματος και στην ενίσχυση του ΑΕΠ». Στην ημερίδα, μεταξύ άλλων, έδωσαν το «παρών» οι πρυτάνεις των τριών ακαδημαϊκών ιδρυμάτων (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης) που συμμετέχουν στην έρευνα του προγράμματος «Αρχύτας». Παραβρέθηκαν, επίσης, ο πρόεδρος της ΕΑΒ Ι. Κούτρας, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μ. Κορωναίος και κορυφαίοι πανεπιστημιακοί. Μετά την ολοκλήρωση της ημερίδας, η ΕΑΒ υπέγραψε Μνημόνια Συνεργασίας με τα πανεπιστήμια Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης και Θράκης αλλά και με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών. Στόχος είναι η διεύρυνση της συνεργασίας τους για μία σειρά από προϊόντα υψηλής τεχνογνωσίας που θα ενισχύσουν την άμυνα, την ασφάλεια αλλά και την οικονομία της χώρας.1 point
-
παυλο, Ως προς την προστασια του μηχανικου -αλλα και των συναλλαγων - ειναι μια πολυ σωστη προταση η αναφορα στην προεγκριση... [Κατα τα λοιπα, ειναι ενα θεμα ως προς το πώς θα γινει ο υπολογισμος της 4ης σελιδας ως προς την περαιτερω αξιοποίηση, αφου βεβαιωνουμε οτι, το πωλουμενο ειναι μεν αρτιο, αλλά οικοδομησιμο ειναι "υπο ορους" που εχουν καταληκτικο χρονικο οριο]1 point
-
@hektor} Θέλεις να καταχωρήσεις τα παραστατικά εξόδων, ενώ έχουν ήδη καταχωρηθεί από τους εκδότες τους; Όχι, να μην το κάνεις.1 point
-
Επειδή το παράβολο κατεδάφισης πιθανόν να είναι μεγαλύτερο (500,00€), ίσως θα πρέπει να επανυπολογιστεί συμπληρωματικό νέο παράβολο υπαγωγής αν το αρχικό ήταν 250.00€.1 point
-
αυτο ειναι το εντυπο ΑΑΓΗΣ https://www.minfin.gr/documents/31361/465101/AA_GHS.pdf/91eb1247-2981-42d8-8acb-bc48c1830912 Οπου απαιτειται βεβαιωση μηχανικου, το αναφερει στις οδηγιες. Ολες λοιπες δηλωσεις ειναι με ευθυνη του πωλητη. [πχ. για τα δενδρα και την αποσταση απο θαλασα, γινεται απο τον πωλητη] Αυτος υπογραφει τις δηλωσεις. Ουτε μπορει να ξερει ο μηχανικος ποσα δενδρα/στρ. εχει το χωραφι... ο μηχανικος, καλο θα ηταν να γνωριζει αυτα τα πιο κατω, ωστε να κανει μια σωστη βεβαιωση του 651 ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΑΓΗΣ σε περιοχές εντός Γ.Π.Σ. υγ τι βεβαίωση θα κανει για τις παρεκλίσεις του αρθρου 40 οι οποιες ληγουν σε 8 μηνες.... και τα ΕΣΧΑΣΕ και ΕΣΧΑΔΑ του αρθρου 32 ειναι ενα δυσκολο προβλημα. "Θεωρητικα" ενα που πωλειται σημερα με βεβαιωση του μηχανικου οτι ειναι αρτιο και οικοδομησιμο κατα παρεκλιση, δεν εχει καμμια οικοδομικη αξια μετα την 1-1-23. [σε λιγο -και πολύ ευλογα - θα αρχισουν οι συζητησεις..... Ο μηχανικος, πρεπει να γραφει οτι ειναι αρτιο και οικοδομησιμο με βαση τις νυν διαταξεις μεχρι 31-1-22, και οτι μετα δεν χτιζει";;;1 point
-
Καλημέρα,ναι,από την περιγραφή σου και σε κατάσταση υπαγωγής, μπορείς να αλλάξεις την επιλογή και να εκδοθεί η έγκριση εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης με το παράβολο που είναι ήδη πληρωμένο.1 point
-
ο συμβ/φος αναφερει την υπαρξη κτισματος, αλλά και οτι με βαση την αδεια κατεδαφισης που επισυναπτεται, αυτο "δεν υπολογιζεται" εφοσον σε 6 μηνες -μαλλον σε ενα χρονο- κατεδαφισθει. Εξ αλλου, με βαση την αδεια κατεδαφισης, εκδοθηκε/θα εκδοθει η αδεια δομησης για ολοκληρο τον σδ. Αρα, η μη κατεδαφιση του παλαιου, οδηγει και σε φορους μεταβιβασης και σε προστιμα, αλλα και "ακυρωνει" την αδεια δομησης. Υπήρχαν περιπτωσεις στο παρελθον, οπου, και δεν γκρεμισθηκαν τα παλαια και η αδεια κτισθηκε κανονικα [το βλεπουμε αυτο το προβλημα, να το θετουν οι συναδελφοι...] Παντως, σημερα, με ελεγκτη δομησης, ειναι "αδυνατον" να συμβει κατι τετοιο. Θεωρω οτι, θα δοθει βεβαιωση και ΗΛΤΑ για αδομητο, αυτο θα παρει τους κωδικους του και, στο επομενο διαστημα θα γινει συσταση ΟΙ κτιριου ή και ξεχωριστα για καθε ΟΙ. [δλδ το "δενδρο" θα αποικτησει κλαδια" κατα μια εκφραση συναδελφου στο σεμιναριο των συμβ/φων. εδω, στην ενοτητα Α' [παρακληση, καποιος να κανει τον κοπο να αποδελτιωσει αυτη την ενοτητα] [περισσοτερα, μετα το σεμιναριο και τις εγκυλιους απο το ΤΕΕ]1 point
-
Εκτιμώ ότι ο τίτλος αλλά και το αρχικό ερώτημα δεν είναι σωστά διατυπωμένα. Μάλλον ο ερωτών εννοεί αν σε γήπεδο (ή οικόπεδο;) με εξ αδιαιρέτου συνιδιοκτήτες, επιτρέπονται οι εσωτερικές περιφράξεις με σκοπό ο κάθε συνιδιοκτήτης να περιφράξει το τμήμα που χρησιμοποιεί. Η απάντηση βεβαίως είναι "όχι"..1 point
-
Δηλαδή στην Πολεοδομία εννοούν να μην κατασκευαστεί σενάζ/πεδιλοδοκός-κουτί για θεμέλιο τοίχου ή πλάκα, αλλά η λιθοδομή να ξεκινάει απευθείας από το χώμα; Μου φαίνεται λίγο περίεργη η προσέγγιση, καθώς δεν βλέπω κάποιο λόγο το θεμέλιο του τοίχου να προσβάλει ή να αλλοιώνει το τοπίο αφού αυτό δεν φαίνεται. Τεχνικά δε, απαιτείται ώστε να μην έχουμε καθιζήσεις. Το άρθρο αναφέρει κατασκευή από λιθοδομή. Απαγορευτικό για τη θεμελίωση δεν αναφέρεται.1 point
-
1 point
-
Προεδρικό Διάταγμα 118/2006 - ΦΕΚ 119/Α/16-6-2006 «Τροποποίηση του β.δ 465/1970 «Περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός των εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκατασ και του π.δ 1224/81 «Περί όρων και προϋποθέσεων ιδρύσεως και λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων κειμένων εντός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων ή κωμών ή εγκεκριμένων σχεδίων οικισμών ή εν γένει κατοικημένων περιοχών» (Α 303) όπως τροποποιήθηκαν με το π.δ 509/84 (Α 181), το π.δ 143/89 «Τροποποίηση διατάξεων σχετικών με όρους και προϋποθέσεις εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων και κυκλοφοριακής σύνδεσης εγκαταστάσεων μετά των οδών» (Α 69), το π.δ 401/93 (Α 170) και το π.δ 125/92 (Α 56) και http://www.makedonia-thrace.gr/el/pages/eLibraryFS.aspx?item=200 εσυ εχεις κατοικια1 point
-
Αλλά και πάλι, ο αγροτικός δρόμος σε ποιο εθνικό δίκτυο ανήκει? πηγη https://www.michanikos.gr/forums/topic/1082-έγκριση-κυκλοφοριακής-σύνδεσης-για-κατοικίες/1 point
-
Γιατί να ψάχνεσαι να ερμηνεύσεις τα..."ανερμήνευτα". Κάνε ότι αναφέρει. Λιθοδομή φέρουσα. Και μια θεμελίωση όπως θέλεις (συμφέρει με μια ενιαία πλάκα για να μην ξαναρίχνεις μετά gros beton) για το δάπεδο. Αλλιώς, κάνε θεμέλια (κουτιά) για τους τοίχους. Πήρες βεβαίωση από δ/νση γεωργίας;1 point
-
ειχες ενα γηπεδο που εβλεπε σε "αγροτικο" δρομο, προφανως οχι "αναγνωρισμενο". Αρα ειχες ενα τυφλο, αρτιο και οικοδομησιμο, με την προυποθεση οτι θα εμφανισει καποιο επισημο εγγραφο, με δικαιωμα να περνάει απο αυτον τον δρομο. Αυτοι οι δρομοι συνηθως εχουν δημιουργηθει απο λωριδες που αφηναν οι εκατερωθεν ιδιοκτητες προς εξυπηρετηση ολων και εφταναν μεχρι καποιον "επισημο" δρομο. - Εαν αυτος δρομος φαινεται σαν ιδιοκτησια καποιου, μπορεις να ζητησεις την χορηγηση δουλειας διελευσης. - Εαν ομως, αυτος ο δρομος φαινεται σαν οριο στα συμβολαια των όμορων, απο εκει που ειναι το δικο σου γηπεδο, μεχρι τον "επίσημο" δρομο, ειναι υπερβολη να σου ζητανε "επισημο συμβολαιο δουλειας", διοτι κανενας δεν δηλωνει σαν ιδιοκτητης στον δρομο αυτο, ουτε υπαρχει ΚΑΕΚ δρομου, αρα δεν εχεις την δυνατοτητα να ασκησεις καμμια αγωγη "κατ' αγνωστου".... Επομενως, ερευνας τον τροπο δημιουργιας του δρομου κι αν "φαινεται" καπου και επανερχεσαι. υγ τι εννοεις με αυτο; "Στον προέλεγχο της πολεοδομίας δεν έγραψε παρατηρήση οτι απαιτείτε έγκριση εσόδου εξόδου"1 point
-
Στις κατοικίες απαιτείται ΠΕΑ, όπως και σε πολλές άλλες χρήσεις. Η ΗΤΚ οφείλει να παραδίδεται πλήρης και ο ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να τη χρησιμοποιήσει, όπως αυτός επιθυμεί. Άπαξ και εκδοθεί μπορεί να τη χρησιμοποιήσει και για πώληση (άσχετα αν είχε πει πως δεν θα κάνει καμία δικαιοπραξία). Η ΗΤΚ εκδίδεται για το ακίνητο, χωρίς να αναγράφει κάπου ότι ισχύει μόνο για γονική παροχή ή ότι δεν ισχύει για δικαιοπραξίες... Αντιθέτως ισχύει για κάθε νόμιμη χρήση.1 point
-
@zulumpo: Σωστά καταλαβαίνεις. Δεν καθορίζεται ο τρόπος διαχωρισμού. Το θέμα είναι να καταλαβαίνει το ίδιο και η πολεοδομία (υπηρεσία δόμησης).1 point
-
Αν το ακίνητο βρίσκεται εντός σχεδίου και η αυθαίρετη χρήση είναι επιτρεπτή, θα υπολογίσεις την παράβαση με μια λοιπή παράβαση, αν υποθέσουμε ότι αναφέρεσαι σε αποθήκη ισογείου που είχε μετρήσει σε δόμηση κάλυψη. Αν έχουν γίνει και οικοδομικές εργασίες για την αλλαγή χρήσης τις υπολογίζεις με τον αναλυτικό. Στην περίπτωση αυτή δεν "τικάρεις" αλλαγή χρήσης. Αν το ακίνητο είναι εκτός σχεδίου θα πρέπει να δώσεις επιπλέον στοιχεία.1 point
-
1 point
-
1 point
-
-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-