Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.015


  2. sdtopo

    sdtopo

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.033


  3. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.939


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.561


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/06/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. 1. Το ότι στην άδεια φαίνονται μαζί μπορεί να σημαίνει ότι έβγαλαν μαζί άδεια σε δύο δικά τους όμορα οικόπεδα. 2. Οι τίτλοι είναι το πιο σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση. 3. Σε καλύπτουν μόνο οι τίτλοι. 4. Η δικαστική απόφαση, κανονικά, δεν θα κάνει κατάτμηση αλλά θα τα θεωρήσει δύο αν προκύπτει από τους τίτλους ή άλλες πράξεις νομής αρκετά χρόνια πίσω. Το πιο σημαντικό είναι να προσκομιστούν οι τίτλοι των 2 και 3 και από εκεί να βγουν τα συμπεράσματα για την οικοδομησιμότητα.
    2 points
  2. Χωρίς μελέτη κι επίβλεψη μηχανικού, ΔΕΝ (πρέπει να) γίνεται καμία οικοδομική εργασία. Ιδιαίτερα δε στο φέροντα οργανισμό. Οι "συνάδελφοι" που προτείνουν το αντίθετο, είναι (στην καλύτερη περίπτωση) ασυνείδητοι. Κι επειδή οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους, μόνη λύση είναι η νομική οδός.
    1 point
  3. πολυ σωστα [και γιατι να μην εμπαιναν οι ατομικοι μετρητες στα μπαλκονια;;; Μπορει να εξυπηρετειται η εταιρια οπως τα εβαλε, αλλα αυτη η εισοδος θα μοιαζει σαν το μηχανοστασιο του Τιτανικου...] τεσπα υπαρχει νομιμη διαδικασια του αρθρου 127 του ν. 4495, που επρεπε να ακολουθηθει
    1 point
  4. σωστα. και, souliskaps, - η οικοδομικη αδεια δεν αποτελει τιτλο κυριοτητας - ποια δηλωση να κανουν οι ιδιωτες - ιδιοκτητες των 2 και 3 και με ποιο περιεχομενο; Δεν εχεις αμφισβητηση οριων , αλλά δικαστικη διενεξη, απο το αποτελεσμα της οποιας θα κριθει η οικοδομησιμοτητα του 1. - δεν λες με σαφηνεια πώς προκυπτουν τοσες "επιπλοκες" οταν υπαρχει τιτλος απο πλειστηριασμο. "κατι" δεν λες καλα. - για το θεμα της κατατμησης, επειδη σε επηρεαζει "πολεοδομικά", τπτ δεν μπορεις να κανεις πριν την εκδοση δικαστικης αποφασης, την οποια, προφανως, δεν μπορεις να προδικασεις, . Ουτε καν ξερεις το περιεχομενο της αγωγης και ποια νομικη βαση εχει. - Μιλησες με τον δικηγορο σου; - ειδες το νδ 690/48; 1. Απαγορεύεται η μεταβίβασις της κυριότητος οικοπέδων, επαγομένη την δημιουργίαν οικοπέδων μη αρτίων , είτε κατά το ελάχιστον εμβαδόν είτε κατά το ελάχιστον πρόσωπον ή βάθος.
    1 point
  5. Κατ' εκτίμηση, η σωλήνωση είναι 2 1/2 ίντσες και πάνω της θα κουμπώσουν (κατά πλάτος και καθ' ύψος, γιατί υπάρχουν τάπες), πάλι κατ' εκτίμηση περίπου 15-20 ατομικοί μετρητές. Για τα υπόλοιπα διαμερίσματα, υποθέτω οτι θα γίνει κάτι αντίστοιχο, στην απέναντι πλευρά του τοίχου στις σκάλες. Αυτό που με παραξένεψε, είναι πως ο ελεγκτής της ΕΔΑ επέτρεψε οι ατομικοί μετρητές να τοποθετηθούν εντός του κλειστού χώρου του κλιμακοστασίου και όχι έξω, στο χώρο στις σκάλες!
    1 point
  6. σύμφωνα με τα παραπάνω και στο κτίριο που λέτε, εγώ ξεκάθαρα πια τα κοινόχρηστα κλιμακοστάσια πολυκατοικίας, σκάλες και διαδρόμους, θα τα έβαζα σαν χώρους βοηθητικής χρήσης, αφού ξεκάθαρα η νομοθεσία το αναφέρει πια ότι "κλιμακοστάσια", "διάδρομοι κτριίων" άρα ο κοινόχρηστος διάδρομος μιας πολυκατοικίας που συνενώνεται με την σκάλα θα τα καταχωρούσα σαν βοηθητικούς χώρους.
    1 point
  7. Προφανως, η αντιδικια ως προς την κυριοτητα των 2 και 3 [σαν συνολου] δεν σε επηρεαζει. Αλλα, εαν η αντιδικια αφορα το διαγωνιο τμημα "2" σαν ανεξαρτητο οικοπεδο, τοτε, εάν, μετα απο δικαστικη απόφαση, δημιουργηθει ενα ανεξαρτητο οικοπεδο νο 2, μη αρτιο και μη οικοδομησιμο, αυτο θα πρεπει να προσκυρωθει στα ομορα, μετα απο συνταξη ΠΤ.. Αρα, επηρεαζει και το 1 και το 3 Ξαναδες τους τιτλους και την αγωγη. Μίλα και με τον δικηγορο του 1.
    1 point
  8. Αναφέρω ότι και η λίστα χρήσεων στην ενότητα χρήσεις είναι δομημένη μόνο στις χρήσεις που αναφέρονται στον κτιριοδομικό. Το εγχειρίδιο αναφέρει το ίδιο και προφανώς το εγχειρίδιο δεν αποτελεί νόμο, αλλά στην παρούσα φάση πέραν αυτού και των ημερίδων δεν έχουμε άλλη δυνατότητα. Οι χρήσεις αντιστοιχίζονται ανά όροφο και σε ένα κτίριο που δεν είναι μικτής χρήσης ίσως η λογική είναι να μπει σε όλα τα επίπεδα η κύρια χρήση του κτιρίου σύμφωνα με τον κτιριοδομικό και να μην μπουν και βοηθητικές (πχ στάθμη υπογείου που μπορεί να περιλαμβάνει αποθήκες, λεβητοστάσια, θέσεις στάθμευσης). Η όλη μοντελοποίηση του συστήματος αυτό δείχνει ως τώρα. Τώρα, για την άδεια που λες και δεν στην αναγνωρίζει δεν κάνει κάποιο έλεγχο. Δες το μέγεθος αρχείου σου μήπως είναι υπερβολικά μεγάλο ή μήπως έχεις κάνει κάποια επεξεργασία στο pdf. Συγκεντρωτικά για το ανέβασμα ενός εγγράφου η διαδικασία είναι η εξής: 1. Επιλογή κατηγορίας εγγράφου (π.χ. Έγγραφα πράξεων) 2. Επιλογή πράξης από τον πίνακα «Τύπος Πράξης» (γαλάζια σήμανση) 3. Επιλογή τύπου εγγράφου 4. Επιλογή Αρχείων 5. Αποστολή Τα ψηφιακά αρχεία περιγραφικών και όπου απαιτείται γεωγραφικών πληροφοριών, υποβάλλονται ως εξής:  Αρχεία από υπάρχοντα έγγραφα ή σχέδια που δεν είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή και δε δημιουργούνται από τους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς στο πλαίσιο της υποβαλλόμενης αίτησης: Τα στοιχεία αυτά πρέπει να ψηφιοποιούνται σε μορφή PDF, με ανάλυση τουλάχιστον 300 x 300 dpi, να είναι ευανάγνωστα και να μην έχουν αλλοίωση των αναλογιών των διαστάσεων.  Αρχεία που παράγονται από τους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς στο πλαίσιο της υποβαλλόμενης αίτησης: Τα αρχεία αυτά πρέπει υποχρεωτικά να παράγονται σε εκτυπώσιμη μορφή PDF, να φέρουν σε ενσωματωμένη εικόνα την σφραγίδα και την υπογραφή των αντίστοιχων εξουσιοδοτημένων μηχανικών και να μην έχουν αλλοίωση των αναλογιών των διαστάσεων. Επισήμανση: 1. Το μέγιστο μέγεθος κάθε αρχείου που επισυνάπτεται μπορεί να είναι 30Μb. Ο μέγιστος αριθμός αρχείων ανά αποστολή: 8. 2. Για την ορθή αναπαραγωγή τους μετά τη έκδοση της πράξης, τα αρχεία να δημιουργούνται σε σωστό μέγεθος χαρτιού και να υποβάλλονται σε μορφή pdf, χωρίς περαιτέρω επεξεργασία (π.χ. crop, κλείδωμα κτλ). Σε περίπτωση λάθους κατά την επισύναψη των αρχείων, υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής εγγράφου, με εξαίρεση το αρχείο εξουσιοδότησης του υπόχρεου στον μηχανικό.
    1 point
  9. Προσωπικά θεωρώ την ημερομηνία υπαγωγής που ακολουθεί το πρωτόκολλο και σύμφωνα με αυτήν προκύπτουν και οι υποχρεώσεις ή τα πρόστιμα.....
    1 point
  10. 1 Η.Τ.Κ και μόνο τον ψιλό κύριο με ποσοστό 100% και ως υπόχρεο
    1 point
  11. α) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1 : Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης, κατοικιών ή μη σε κτίρια με επικρατούσα χρήση κατοικία, που υφίστανται πριν από το έτος 1975 : Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες είχαν ολοκληρωθεί πριν από τις 9.6.1975 με την καταβολή παραβόλου ποσού διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και χωρίς την καταβολή ενιαίου ειδικού προστίμου. Για την υπαγωγή υποβάλλονται τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε, και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος υποβάλλεται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία. Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά τις 9.6.1975, τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 2, 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση και το χρόνο κατασκευής. Οι αποθήκες είναι χώροι βοηθητικής χρήσης. Επικουρούν την κύρια χρήση (κατοικία) και δεν την αλλοιώνουν.
    1 point
  12. 1. Το layer TOPO_PROP (το οποίο συντίθεται από τα BOUND_IMPL και BOUND_UNIMPL) αναφέρεται στην πραγματική κατάσταση. Το επίσημο περίγραμμα του Κτηματολογίου (και ο ΚΑΕΚ) είναι στο layer PST_KAEK. 2. ΔΓΜ κάνεις μόνον όταν απαιτείται. Σε περίπτωση μεταβίβασης νομίζω πως εναπόκειται στην κρίση του Προϊσταμένου. Για πιο σίγουρα, συνεννοήσου είτε με το Συμβ/φο, είτε με τον Προϊστάμενο του Κτημ. Γραφείου. 3. Προς το παρόν, μόνο το εμβαδόν 4. Αν και δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα, μια δοκιμή θα σε πείσει. Κατέβασε τις σχετικές οδηγίες. Θα σε βοηθήσουν πολύ
    1 point
  13. Καλησπέρα σε όλους! Έχω μια απορία γενικά με τις ασφαλιστικές κατηγορίες. Μήπως έχετε καταλήξει τελικά ποια από τις 3 κατηγορίες (26, 31, 37 ευρώ) συμφέρει περισσότερο και γιατί? Ο λόγος που ρωτάω είναι ότι μετά από υπολογισμό από μικτά σε καθαρά (λαμβάνοντας υπόψη το νέο τρόπο υπολογισμού) ουσιαστικά φαίνεται ότι αν π.χ. επιλεχθεί η 3η κατηγορία αντί της 1ης, αντί να φανεί η διαφορά στα μηνιαία καθαρά στα 37-26=11 ευρώ στην πράξη φαίνεται διαφορά της τάξης μόνο των 8-9 ευρώ (ανάλογα προφανώς με τον εκάστοτε μηναίο μικτό μισθό) λόγω του ότι αλλάζει το φορολογητέο εισόδημα και η εισφορά αλληλεγγύης. Δηλαδή απ'οτι φαίνεται ίσως να αξίζει η 3η κατηγορία αντί της 1ης. Ισχύει όντως κάτι τέτοιο ή κάνω κάποιο λάθος?
    1 point
  14. 2.404 downloads

    Case stydy ΚΕΝΑΚ - Παραδείγματα εφαρμογής λογισμικού ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ
    1 point
  15. Μπονζούρ δικηγόρε Τα χιλιοστά ιδιοκτησίας με επιφάνειες ιδιοκτησίας απ οσο ξέρω (διόρθωσε με αν κάνω λάθος) πουθενά από νομικής απόψεως δεν είναι υποχρεωτικό να είναι αναλογικά. Πιθανά και για αυτό το ονομάζουν πίνακα χιλιοστών σκέτο και όχι αναλογικό πίνακα κλπ. Φέρνω εχτρεμ παράδειγμα το οποίο όμως πολλοί το έχετε συναντήσει. 4 όροφο όπως λες όλα ίδια διαμερίσματα. Στον Πίνακα χιλιοστών ζητά ο αντιπαροχεας (παλιές εποχές) πρόβλεψη σε χιλιοστά για άλλον 1 όροφο. Οπότε αντί να δοθούν από 250 χιλιοστά στα υπαρχτά 4 διαμερίσματα για να υπάρχει αναλογική σχέση δομημένων επιφανειών με ψήφους χιλιοστών βάζουν από 200 χιλιοστά το κάθε διαμέρισμα και 200 τον αέρα. Άλλες φορές όταν ήταν αβέβαιος ο αέρας έβαζαν 100 κλπ. Ο αντιπαροχεας ή ιδιοκτήτης που συνήθως είχε ένα διαμέρισμα + τον αέρα είχε περισσότερα χιλιοστά ιδιοκτησίας. Ανάλογες καταστάσεις έχουν υπάρξει και σε πιλοτές και υπόγεια και αποκλειστικές χρήσεις ακαλύπτων. Όταν υπάρχουν παρόμοιες καταστάσεις φυσικά και δεν έχουμε μια καλή αναλογία επιφάνεια δομημένη με χιλιοστά και επειδή δεν έκανε ο συμβολαιογράφος διαφορετική διανομή δαπανών από αυτές που πρόεκυπταν στα χιλιοστά ιδιοκτησίας συχνά πυκνά σφάζονταν μεταξύ τους οι συνιδιοκτήτες. Νομίζω πρέπει να έχεις ιδία εμπειρία από εκατοντάδες αστικά δικαστήρια. Το κουμπί λοιπόν (με βάση τα δεδομένα) για έναν σωστό πινάκα χιλιοστών είναι να μπορεί να προβλέψει σωστά και αναλογικά τις δαπάνες στον χρόνο, τα δικαιώματα ψήφου (που αποφασίζει ο ιδιοκτήτης) για να υπάρχουν καλές σχέσεις των συνιδιοκτητών. Ότι δεν είναι γραμμένο σαφέστατα και είναι ερμηνευμένο είναι πηγή καβγά και συχνά κακή συντήρησης του ακίνητου έως και απαξίωση του. Εγώ προσωπικά εφάρμοζα συχνά μια πρακτική να δίνω χιλιοστά σύμφωνα με την επιθυμία του ιδιοκτήτη, βάζοντας και ειδική παρατήρηση στο πινακίδιο για αυτό, και του πρότεινα στον ίδιο πίνακα να έβαζα και χιλιοστά δαπανών διαφορετικά. Παράδειγμα Είχα χιλιοστά ιδιοκτησίας - ψήφων με βάση όσα είπα. Μετά είχα χιλιοστά ανακαινίσεις συντηρήσεις κλπ όψεων. Άλλη συμμετοχή πρέπει να έχει ένα διαμέρισμα που έχει πρόσωπο 6 μέτρα και άλλο το διαμέρισμα με πρόσωπο 12 κι μη έχουν την ιδία αναλογία επιφανειών χώρων ή χιλιοστών ψήφων - ιδιοκτησίας. Συχνό φαινόμενο αυτό. Χιλιοστά δαπανών ταράτσες ή πιλοτές ή ειδικών χώρων. Έβαζα και τις σχετικές παρατηρήσεις στον πίνακα χιλιοστών οπότε ο συμβολαιογράφος το μόνο που έκανε ήταν το copy paste με συμβολαιογραφική σάλτα. Φυσικά αυτό απαιτούσε κάποια μετρήματα ακόμα και επηρέαζε και το κόστος για τον Πίνακα, οι σοφοί ιδιοκτήτες ποτέ δεν παραπονέθηκαν για αυτό όταν το κατανόησαν καλά έχοντας ο καθένας τους παραδείγματα από καβγάδες συνιδιοκτητών Τώρα για την περίπτωση που ρωτάς, ναι θα πρέπει να ξαναδούν την ανακατανομή χιλιοστών. Ειδικά επειδή αλλάζει η επίσημη (και με τον νόμο) χρήση τμημάτων του ακινήτου που δεν προβλεπόταν στα αρχικά σχέδια. Αν τα βρουν μεταξύ τους στα πλαίσια μια καλής συγκατοίκησης θα είναι ότι καλύτερο. Αν όμως δεν τα βρουν προβλέπει κάτι σαφές ο νομοθέτης ή είναι αέρα πατέρα η υπόθεση κι ανάλογα αν ο πρόεδρος που το εκδικάσει έχει τακτοποίηση κι αυτός γκαράζ για διαμέρισμα του γιου του είναι επηρεασμένος? Λέω εγώ τώρα… (ενδεικτικές παρατηρήσεις που βάζω στα πινακάκια χιλιοστών) Πίνακας χωρίς τις ειδικές κατανομές δαπανών. I. Η Επιφάνεια των ιδιοκτησιών που αναγράφεται στον πίνακα είναι μικτή δηλ. περιλαμβάνει την επιφάνεια των ωφέλιμων χώρων και αυτήν που καταλαμβάνεται από τους τοίχους και μάλιστα ολόκληρη αν οι τοίχοι είναι: * εξωτερικοί πρός τους δρόμους * διαχωριστικοί διαμερισμάτος - κοινοχρήστου - μεσότοιχοι * και κατά το ήμιση άν πρόκειται για τοίχους που διαχωρίζουν δύο διηρημένες ιδιοκτησίες. II. Το ύψος που αναγράφεται στον πίνακα είναι μικτό, δηλ. άθροισμα καθαρού ύψους και του πάχους της οροφής. III. Οι κοινόχρηστες δαπάνες κατανέμονται σύμφωνα με τα χιλιοστά συνιδιοκτησίας και είναι οι δαπάνες επισκευής συντηρήσεως τοίχων σκελετού, πεζ/μίων, κεντρικών αγωγών διοχετεύσεων νερού ηλεκτρικού ρεύματος τηλεφωνικών καλωδίων ως και οι δαπάνες ασφαλίσεως των κοινοχρήστων χώρων και έργων κατά του κινδύνου φωτιάς ή σεισμού. IV Οι κοινόχρηστες δαπάνες για επισκευές διαμορφώσεις συντηρήσεως εξωτερικών όψεων και κλιμακοστασίου δεν περιλαμβάνονται στον παρόντα πίνακα V. Στις αναγραφομενες επιφάνειες επιτρέπεται ανοχή +- 3% VI Η κατανομή των χιλιοστών συνιδιοκτησίας και δαπανών έγινε με την σύμφωνη γνώμη των συνιδιοκτητών και δεν ανταποκρίνονται απόλυτα στην σχετική αναλογία των διηρημένων ιδιοκτησιών
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.