Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/06/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μου με το helpdesk τη Δευτέρα, με διαβεβαίωσαν ότι η παράταση αναμένεται εντός της τρέχουσας εβδομάδας. 🤞2 points
-
Το ΤΕΕ σε παρουσιάσεις έχει δώσει οδηγίες, τόσο για ταυτότητα όσο και για τα αυθαίρετα, να μην κάνουμε αυθαίρετες αναγωγές ποσοστών, αλλά να δουλεύουμε είτε με την πλήρη, είτε με την ψιλή, είτε με την επικαρπία. Οπότε εγώ θα δούλευα με επικαρπία και θα δήλωνα μόνο τον γονέα με 100%.2 points
-
@ΚΑΝΑ καλημέρα!! 2. Στις διατάξεις των άρθρων 53 έως 61 υπάγονται τα κτίρια ή διηρημένες ιδιοκτησίες επί κτιρίων που έχουν ανεγερθεί ή ανεγείρονται με βάση οικοδομική άδεια, καθώς και τα κτίρια ή οι διηρημένες ιδιοκτησίες, για τα οποία επιτρέπεται η διενέργεια εμπραγμάτων δικαιοπραξιών, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 82. Ότι ίσχυε δλδ με τη βεβαίωση ισχύει κ τώρα, μεταβίβαση γίνεται με εξαιρέσεις κ πάλι, για άδεια ρυθμίζεις κ το παράθυρο του @MatsuPitsu. Υποχρεωτικότητα ρύθμισης κατά την ΗΤΚ δεν αναφέρει στο 82. @mechgiann τοπογραφικό εν ισχύ είναι αυτό του συμβολαίου, αν θες να βάλεις άλλο θα πρέπει να μπει στο συμβόλαιο (αν κάνεις συμβόλαιο), με ότι αυτό συνεπάγεται (ΚΗΔ κλπ).2 points
-
@jhammer00 Δεν μπορείς να έχεις στην ίδια γραμμή παραστατικού ποσό φπα που εκπίπτει και ποσό φπα που προστίθεται στην καθαρή αξία. Η εξοδοποίηση του φπα των μεταφορικών δεν είναι σωστό να γίνει. Η μόνη λύση είναι να δηλωθεί ξανά το τιμολόγιο με δύο γραμμές (μία για τη συσκευή και μία για τα μεταφορικά) και να ακυρωθεί αυτό που έχει διαβιβαστεί.2 points
-
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει εγκεκριμένο σχέδιο να τον χαρακτηρίζει ημιυπαίθριο χώρο (δεν θα μπορούσε άλλωστε καθώς ακόμη και η κάτοψη ν. 1337 ήταν προγενέστερη του ΓΟΚ 85), η άποψή μου είναι να μπει στους λοιπούς χώρους και να υπάρξει σχόλιο στην τεχνική περιγραφή.1 point
-
1. Οι φωταγωγοί καταλήγουν στο δώμα (τελευταία πλάκα), το οποίο (λόγω εσοχών) μπορεί να αποτελεί βεράντα κάποιου διαμερίσματος. 2. Οι φωταγωγοί είναι κοινόχρηστοι, άρα η όποια επέμβαση σε αυτούς θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας 3. Εννοείται ότι η τοποθέτηση εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού εντός του φωταγωγού, απαγορεύεται.1 point
-
Καλησπέρα παιδιά, έκανα και 'γώ αίτηση στα ελληνικά πετρέλαια πρόσφατα και αναρωτιέμαι μήπως μπορεί να μου δώσει κάποιος διευκρινίσεις για τα τεστάκια; Πόσες ερωτήσεις ήταν, πόση ώρα έχουμε στη διάθεσή μας, αν φτάνει ο χρόνος, τι περίπου περιέχουν (πράξεις;;) και με το τι έχει να κάνει το τεστ των αγγλικών. Τέλος, ξέρετε πότε περίπου θα μας καλέσουν; ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.1 point
-
Μόνο τους επιτυχόντες σε κάθε θέση έχω εντοπίσει με πλήρη στοιχεία και ΑΜ υποψηφίου, αλλά όχι όλη την σειρά όσων προηγούνται και καλέστηκαν σε προηγούμενη φάση να αναρτήσουν τα δικαιολογητικά.1 point
-
Δεν επηρεάζει σε κάτι αυτό το πεδίο. Μπορείς να χαρακτηρίσεις το έξοδο ανεξαρτήτως της επιλογής του εκδότη.1 point
-
Ναι, αυτό πρέπει να κάνεις. Η ακύρωση του παλιού θα γίνει από τον εκδότη ώστε να μην επιβαρυνθούν τα έσοδά του δύο φορές με το ίδιο ποσό. Εσύ, ως λήπτης, θα επιλέξεις απόρριψη για το παλιό για να μην προσμετρηθεί στα έξοδά σου. Στη συνέχεια, θα χαρακτηρίσεις το νέο (που θα έχει δύο γραμμές). Άπαξ και ένα παραστατικό διαβιβαστεί στο myDATA, δεν διαγράφεται. Μπορεί να ακυρωθεί (εκδότης) ή να απορριφθεί (λήπτης), όμως θα εξακολουθεί να υπάρχει (χωρίς να επηρεάζει τα συνολικά έσοδα ή έξοδα, αντίστοιχα).1 point
-
και μπάει δε γουέει .... συμπληρώνοντας τα σωστά του @zazeng ... η στεγασμένη βεράντα που αναφέρεις την δείχνουν τα εγκεκριμένα σχέδια της Πολεοδομίας ή σε έγκυρα σχέδια "τακτοποίησης"?1 point
-
Δώσε φώτα στο λαό!! @mechgiann η στεγασμένη βεράντα δεν μπαίνει κάπου με τετραγωνικά, είναι μη φορολογήσιμη (και κατά τη μεταβίβαση κ μετά) επιφάνεια.1 point
-
Οι χώροι του υπογείου λαμβάνουν μειωτικό προστίμου, ανεξαρτήτως επιφάνειας. Για τους ισόγειους χώρους Β.Χ υπάρχει το όριο των 50 τμ. Όμως καμία διευκρίνιση δεν υπάρχει, σε ότι αφορά το αν θα πρέπει να αθροιστούν οι επιφάνειες ανεξάρτητων τμημάτων ισογείων βοηθητικών χώρων. Οι μειωτικοί συντελεστές προστίμου, εφαρμόζονται και στην περίπτωση της κατηγορίας 2.1 point
-
1. ναι, 2. όπως το λες. Με αναλυτικό δεν μπορείς να υπολογίζεις αυθαίρετα που αντιστοιχούν σε επιφάνεια χώρου, ανεξαρτήτως ύψους αυτών. 3. ναι.1 point
-
Στην ΗΤΚ μπορούν να δηλωθούν και οι δύο ή ο ένας. Η ΗΤΚ αφορά το ακίνητο και όχι τον ιδιοκτήτη, αλλά επειδή οι ελεγκτές του εξοικονομώ δεν είναι και οι πιο έμπειροι, καλό είναι να φαίνεται και ο επικαρπωτής. Στα ποσοστά θέλουμε άθροισμα 100, οπότε όπως και να το γράψετε είναι λάθος... Εγώ επιλέγω ψιλός κύριος 100% και επικαρπωτής 0%1 point
-
Νά ακυρωθεί παραστατικό!!! Είναι εφικτό? jhammer00 Είπες νωρίτερα οτι τό τιμολόγιο που έλαβες έγραφε αξία κινητού : 87,44 μεταφορικά : 3,23 Σύνολο : 90,67 Αξία ΦΠΑ : 21,76 Δηλαδή είχε 2 γραμμές. Μία γιά τό κινητό καί μία γιά τά μεταφορικά. Επομένως θά έπρεπε δίπλα από κάθε γραμμή νά αναγράφει καί τό αντίστοιχο ΦΠΑ. Τά 2 ΦΠΑ αθροιζόμενα θά έπρεπε νά δίνουν 21,76€. Αυτήν τήν λεπτομέρεια δέν τήν διευκρινίζεις. Τελικά είναι 1 γραμμή ή 2 γραμμές? Δηλαδή σού πούλησαν 1 προϊόν ή 2 προϊόντα?1 point
-
Νομίζω ότι αν κάποιος είναι επιτυχών θα πρέπει να φαίνεται στους διοριστέους (προσωρινά αποτελέσματα). Από την καρτέλα "κατάταξη" δεν αποδεικνύεται κάτι. Επιπλέον, συνολική πληροφορία για τους επιτυχόντες υπάρχει στα αρχεία αποτελεσμάτων όπου σε πίνακες excel αναλύεται η βαθμολογία του κάθε επιτυχόντα.1 point
-
1 point
-
Όλα τα απαιτούμενα έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή: Αίτηση εγγραφής στο Μητρώο Πτυχιούχων Μηχανικών του ΤΕΕ1 point
-
Αναρτήθηκαν πριν λίγο, τα προσωρινά αποτελέσματα της προκήρυξης (με κωδικούς taxis, στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ). Καλή τύχη!1 point
-
χίλια συγνώμη! Έχεις δίκαιο. (όσο για το μείον-εγώ βάζω μόνο +)1 point
-
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε επειδή έχουν μεσολαβήσει πολλά ποστ ότι μιλάμε για υπαγωγή αυθαίρετου εξώστη προ 85 οπότε δεν μας απασχολεί το κριτήριο του 20%. Το εδάφιο της κατηγορίας 3 επιτρέπει την τακτοποίηση πάνω από κοινόχρηστο χώρο πόλης (εκτός ρυμοτομικής γραμμής). Το πεζοδρόμιο, όπου αυτό κατασκευάζεται, αποτελεί τμήμα του εγκεκριμένου πλάτους της οδού, δηλαδή βρίσκεται σε επαφή-εκτός ρυμοτομικών γραμμών και προς το οδόστρωμα. Εδώ έχουμε δυο υποπεριπτώσεις (α) Να υπάρχει πεζοδρόμιο. Οπότε θα πρέπει υποχρεωτικά για την υπαγωγή τέτοιου εξώστη να τηρηθεί η προυπόθεση ότι η προβολή του εξώστη δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο (β) Να μην υπάρχει πεζοδρόμιο. Στην περίπτωση αυτή δεν μας απαγορεύεται να τακτοποιήσουμε, είτε μέχρι το 20% σε περίπτωση νόμιμου εξώστη με άδεια μετά το 85, ή εξ ολοκλήρου αυθαίρετου εξώστη προυφιστάμενου του 85. Από που προκύπτει ότι θα πρέπει να έχουμε εξώστες μόνο πάνω από το πεζοδρόμιο. Δηλαδή σε οικισμούς χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο, στους οποίους δεν υπάρχουν πεζοδρόμια, τι ακριβώς λέτε; Ότι δεν θα τακτοποιηθούν οι εξώστες επειδή δεν υπάρχουν πεζοδρόμια για να κριθεί αν η προβολή τους βρίσκεται στο κράσπεδο; Στις τακτοποιήσεις, όπως ήδη ξέρετε, μετά από 10 χρόνια εφαρμογής των αυθαιρετονόμων, δεν ψάχνουμε να βρούμε την απόλυτη συσχέτιση με την πολεοδομική νομοθεσία, διότι προφανώς, άλλο πράγμα θα ήταν η αδειοδότηση νέου εξώστη με οικοδομική άδεια και άλλο, η τακτοποιησή του.1 point
-
για αυτους που λενε οτι χρειαζεται ΗΤΚ για αποδοχη, το ερωτημα ειναι: Ποιος ειναι ο "πελατης-ιδιοκτητης" που θα δοσει εντολη;;;1 point
-
Μα για αυτό την έγραψα..... Αν χρειαστεί τακτοποίηση ως προ 75 θα έχει χαμηλό πρόστιμο με πλήρη κανονική αμοιβή όμως δική σας ως μηχανικοί και μετά οι όποιες αμοιβές απαιτηθούν για την ΗΤΚ .... (μη ξεχνάς ότι αξίζεις όσο εκτιμάς και μόνος σου τον εαυτό σου)1 point
-
Με κάθε φιλική διάθεση και συμπεριλαμβάνοντας σε κάθε μου λέξη το "καλώς ή κακώς" και το "σωστό ή λάθος". 1ον. Δεν μένει να αποσαφηνιστεί κάτι. Μέχρι πρότινος μπορούσαν όλοι και αυθαίρετα και βεβαιώσεις και ΗΤΚ, υπογράφοντας βέβαια ο καθένας τις μελέτες και τα σχέδια που δικαιούται, καθώς όπως προείπα κανένας νόμος ή νομοθέτημα δεν έθετε περιορισμούς. Τώρα με αυτήν την απόφαση του ΤΕΕ, και φυσικά αφού θεσμοθετηθεί μπορούν πάλι όλοι, απλά απαιτείται συμμετέχοντας σχετικής ειδικότητας. Με σαφήνεια δεν μιλάει για διαχειριστή, ίσως και εσκεμμένα. Αυτό σαφέστατα λένε οι διατάξεις μας αρέσει δε μας αρέσει. 2ον. Επιμένω πως η ταυτότητα είναι ακριβώς η διαδικασία που κάναμε ως τώρα. Το θέμα ελέγχου αυθαίρετων κατασκευών και η δυνατότητα χορήγησης της βεβαίωσης ακολουθεί ακριβώς τις ίδιες διαδικασίες. Αν είναι εντάξει βάσει των νομιμοποιητικών εγγράφων χορηγείται βεβαίωση, αν όχι οφείλει να προηγηθεί τακτοποίηση. Μετά τα πετάς όλα στο building wallet και παίρνεις μια ίδια βεβαίωση. Το επίπεδο ευθύνης λοιπόν δεν αλλάζει. Το θετικό είναι πως η ταυτότητα ενημερώνετε για σχεδόν όλα χωρίς ιδιαίτερες διαδικασίες πλην φυσικά της ορθής αποτύπωσης και της ορθής καταμέτρησης των επιφανειών και φυσικά της απαιτούμενης ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών, δηλαδή αυτών που δεν επηρεάζουν το συμβόλαιο. 3ον. Δεν καταλαβαίνω γιατί αρκετοί εδώ μέσα θεωρείται πως η πολεοδομική νομοθεσία αποτελεί προνόμιο με αυτοτελή δυνατότητα κατανόησης μόνο ορισμένων ειδικοτήτων. Λίγο ή πολύ όλοι οι μηχανικοί είμαστε αναγκασμένοι να την γνωρίζουμε και ο καθένας εντέλει εμβαθύνει ανάλογα με το πόσο του χρειάζεται στην επαγγελματική του δραστηριότητα. 4ον και επί προσωπικού. Είμαι στο κτιριακό κομμάτι από τα 15 (22 χρόνια) καθώς ο πατέρας ήταν αρχιτέκτονας. Την πολεοδομική νομοθεσία μπορώ να την απαγγείλω μέχρι τελευταίας γραμμής. Παραείμαι νομοταγής το οποίο όπως ενδεχομένως γνωρίζεις καλύτερα από εμένα είναι πολύ δύσκολο και επίπονο στο ελεύθερο επάγγελμα. Υπογράφω ό,τι δικαιούμαι βάσει των νόμων και επιπλέον για το οποίο είμαι απόλυτα σίγουρος αναλαμβάνοντας κάθε ευθύνη, όπως κάθε άνθρωπος που δουλεύει. Μακάρι να μπορούσα να δουλέψω μόνο με ΜΠΕ που τις εκπονώ με το ένα μάτι κλειστό. Δυστυχώς δεν επαρκεί βιοποριστικά. Οπότε κινούμαι και στο κτιριακό κομμάτι σε πολύ μεγαλύτερο εύρος από όσο δικαιούμαι να υπογράφω και υπογράφοντας όσα δικαιούμαι προφανώς στα όρια των νόμων χωρίς φυσικά να τους υπερβαίνω. ΥΓ1: Σέβομαι απόλυτα πως απάντησες σε τρίτο πρόσωπο για να μην έρθουμε σε ευθεία αντιπαράθεση. Πιστεύω πως σέβεσαι την σε πρώτο πρόσωπο δική μου απάντηση. ΥΓ2: Σε ένα φόρουμ ευρείας κατανάλωσης όπως αυτό, η προσωπική άποψη και πεποίθηση, ιδιαίτερα σε νομικά ζητήματα, οφείλει να είναι δευτερεύουσα και διακριτική. Για παράδειγμα δεν προκύπτει "ηθικά" η δυνατότητα ενός Πολιτικού Μηχανικού να κάνει ΕΟΑ αλλά βάσει ΝΟΜΟΥ έχει το επαγγελματικό δικαίωμα. Αν ασχοληθεί, διαβάσει και κοπιάσει κάλλιστα θα την κάνει σωστά. Και κανένας δεν μπορεί "ηθικά", πόσο μάλλον νομικά να τον θίξει και να του πει τι δουλειά έχεις εσύ με αυτά. Συγχωρεσέ με για τον προσωπικό τόνο αλλά έχω κουραστεί να χοροπηδάω σε γραμμές ασαφέστατων και άδικων νόμων για να δω αν μου επιτρέπεται να βιοποριστώ.1 point
-
@AndMir Οι αυθαιρεσίες ενός διαμερίσματος προκύπτουν μετά από έλεγχο της κάτοψης της άδειας. Το γεγονός ότι η σύσταση βασίστηκε στο πραγματοποιημένο σχέδιο σε γλιτώνει από την ανάγκη τροποποίησής της. Υπάρχει υπέρβαση κάλυψης και δόμησης για το ισόγειο. Το ότι είχε γίνει εξ αρχής δεν σημαίνει ότι είναι δικαιολογημένη η αυθαιρεσία. Σχολιασμό των σχεδίων και των υπολογισμών δεν πρόκειται να κάνω. Πάντως, σε διαβεβαιώνω ότι λάθος εκ παραδρομής δεν έχει γίνει. Τα υπόλοιπα θα στα πει ο μηχανικός που θα αναλάβει την τακτοποίηση, αν και δεν μας είπες τι θέλεις να κάνεις.1 point
-
@AndMir Τα σχέδια που επισύναψες στις δημοσιεύσεις σου είναι τα εγκεκριμένα της άδειας; Ποια τιμή εμβαδού ισογείου αναγράφεται στο σχέδιο της κάτοψης και ποια στο διάγραμμα κάλυψης;1 point
-
Για πόσες ώρες εργασίας ;;; 1075 + 350 ασφάλεια + ενοίκιο γραφείου άλλα 350 σύνολο = στον ιδιωτικό τομέα 1800 ευρώ . Δεν είναι και λίγα ............ Θα δείς πόσες πολλές εκατοντάδες χιλιάδες θα υποβάλουν αιτήσεις για αυτά τα 800 ευρώ που τώρα δεν τα έχουν . Σου είπα σύντομα θα αναδυθεί και πάλι αυτό που έγινε το 2010 και οι πολιτικοί θα κάνουν το αυτονόητο , έξοδο απο την χώρα και μετανάστευση .1 point
-
Συνάδελφε έχεις εμπειρία από αμοιβές μηχανικού στον δημόσιο τομέα ή πετάς μπαλωθΊα , γιατί όσους ξέρω εγώ δεν ξεκολλάνε από την καρέκλα ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΈΝΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΎΝ , ενώ το απόγευμα μετά τις 3.30 μ.μ πάνε όλοι στα γραφεία τους για να βγάλουν δεύτερο μισθό ή και τρίτο , αφού στο δημόσιο κάνουν πολλές δημόσιες σχέσεις , σε αντίθεση με τα υποζύγια του Ι.Τ που τρώνε στην μάπα και τις ευθύνες και πρέπει να συντηρήσουν το επιτελικό κράτος των 100 δις ευρώ που στοιχίζουν οι ανυπόληπτες υπηρεσίες του Δ.Τ. Ασε που πολλοί από αυτούς οι περισσότεροι δηλαδή χρωστάνε 5-10 χρόνια στο αγαπητό ΤΣΜΕΔΕ και θα πάρουν σύνταξη πείνας 300-400 ευρω , εάν την πάρουν ποτέ μετά από 40-45 χρόνια . Επομένως να μην λέμε και ότι θέλουμε τα 1000 ευρώ στον ιδιωτικό τομέα είναι δύσκολο να τα εξασφαλίσεις κάθε μήνα . Και για να κλείσω το πολιτικό σύστημα αυτής της χώρας σύσσωμο το 2010 επέλεξε να στείλει στο εξωτερικό 600.000 νέους ανθρώπους με διδακτορικά μεταπτυχιακά και πολλές γνώσεις για να κρατήσει αλώβητο αμεταρρύθμιστο τον γραφειοκρατικό Δ.Τ και τις υπέρογκες δαπάνες του επιτελικού κράτους των 100 δις . Τό ίδιο θα ξανακάνει και τώρα με την κρίση χρέους που σύντομα θα αναδυθεί και πάλι . Αρα οι βαλίτσες για τους περισσότερους πρέπει να ετοιμάζονται μαζί με ένα φρεσκάρισμα στις ξένες γλώσσες , και κάποιες πιστοποιήσεις που σίγουρα θα χρειαστούν1 point
-
1 point
-
Προφανώς και δεν χρειάζεται να κάνεις ενημέρωση άδειας. Ο νόμος λέει ξεκάθαρα πως αν βρεις αλλαγές σε σχέση με άδεια/τακτοποίηση τις αποτυπώνεις και δίνεις νέα κάτοψη αποτύπωσης. Έως εκεί. Η ενημέρωση είναι δουλειά του υπόχρεου (ιδιοκτήτης) ο οποίος αν θέλει να προβεί σε τέτοια, θα στο ορίσει συγκεκριμένα στο συμφωνητικό. Έχω δει από συναδέλφους πολλές δεκάδες ΗΤΚ, κανένας (μα κανένας όμως) δεν προέβη σε ενημέρωση. Τσάμπα κόπος και δεν προκύπτει από κάπου υποχρέωση του μηχανικού.0 points
-
Να σου απαντήσω εγώ για τους παχυλούς μισθούς του δημοσίου : 1.075€ στον λογαριασμό (ήτοι καθαρά), με προϋπηρεσία 6 ετών στον Δημόσιο τομέα, δύο παιδιά και συναφές μεταπτυχιακό. Κάντο λοιπόν εικόνα, για κάποιον πρωτοδιοριζόμενο (χωρίς προϋπηρεσία στον Δ. Τ.) και θα έρθεις στα λόγια του συναδέλφου.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-