Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.015


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.672


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/07/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4951 - ΦΕΚ 129Α/4.7.2022 Εκσυγχρονισμός της αδειοδοτικής διαδικασίας Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας - Β’ φάση, Αδειοδότηση παραγωγής και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, πλαίσιο ανάπτυξης Πιλοτικών Θαλάσσιων Πλωτών Φωτοβολταϊκών Σταθμών και ειδικότερες διατάξεις για την ενέργεια και την προστασία του περιβάλλοντος. ν4951_2022.pdf
    3 points
  2. Version X6.0

    78.011 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  3. τι "αδεια" εκανε για "προχειρη";;; Δες τον ν. 4056/12 και εδω Νόμος 4859/2021 Ίδρυση και λειτουργία κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων Νόμος 4859/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 228/27.11.2021 Μέτρα διευκόλυνσης και εκσυγχρονισμού της ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, διατάξεις για τη διενέργεια ελέγχων και την επιβολή κυρώσεων και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις.
    2 points
  4. άρα δεν έχει παράβαση, σας ευχαριστώ πολύ.
    1 point
  5. Ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός είναι αυτονόητο ότι συμμετέχει στην ταυτότητα αφού αυτός μπήκε στην πλατφόρμα και την άνοιξε....μου φαίνεται υπερβολή να υπογράψει και ΥΔ ότι συμμετέχει....
    1 point
  6. η εγκ 2 ειναι λαθος. το θεμα μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων- ειτε υπερ ειτε κατα- καλυπτεται σαφεστατα απο το αρθρο 98. Το μονο που δεν λυνεται ειναι μεταξυ ΟΙ...γι αυτο ζητανε εδω και μερες οι συμβ/φοι νομοθετικη ρυθμιση, αλλα δεν το βλεπω ευκολο... εδω για αυτο το θεμα μιλαμε https://www.michanikos.gr/index/articles/επικαιρότητα/συμβολαιογράφοι-πομιδα-αίτημα-για-δικαίωμα-μονομερούς-τροποποίησης-σύστασης-οριζοντίου-ιδιοκτησίας-όταν-υπάρχει-διαφορά-στην-επιφάνεια-r12473/ μπακλατζη οχι διαμερισματωση μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων
    1 point
  7. Στην άδεια έδειξαν (και ορθά) τις υποχρεωτικές θέσεις που απαιτούνται για την έκδοσή της. Κανείς δεν απαγορεύει τους συνιδιοκτήτες να προβούν σε σύσταση περισσότερων των υποχρεωτικών θέσεων στάθμευσης.
    1 point
  8. αν ο χώρος που βρίσκεται δεν έχει αυθαιρεσίες (πχ. πλακόστρωση σε φυτεμένο χώρο) τότε δεν βλέπω το λόγο να χρειάζεται ρύθμιση
    1 point
  9. Καλησπέρα, Διαβασε τον οδηγό σελ 75 παραγραφος 5.9 " Μεταβίβαση δικαιώματος συμμετοχής" Επίσης μπορείς να δεις και απο τις συχνές ερωτήσεις την Νο 9.5 σελ 24-25 που περιγραφει αναλυτικά τη διαδικασία Μονο να βιαστείς γιατι κάνει λόγο για άμεση ενημέρωση του φορέα υλοποίησης από τους εγγύτερους συγγενείς (εαν βεβαια θελουν να αποδεκτούν και να συνεχίσουν)
    1 point
  10. @toposa Μην μας τα λες ένα ένα. Δώσε πλήρη περιγραφή. Είχες ένα γήπεδο με πρόσωπο και βάθος επί δρόμου τάδε κλπ. Η παρεκκλίσεις αφορούσαν παρόδια γήπεδα με Ε<4.000 τμ και με ημεροχρονολογίες προ 62, προ 64 και προ 78. Από την στιγμή που έγινε κατάτμηση το 2010, και όπως είπες το ένα γήπεδο ήταν μη άρτιο, το απομένον των 9.000 τμ θα πρέπει να πληροί τον κανόνα αρτιότητας, δηλαδή 45 μ πρόσωπο και 50 μ βάθος για να είναι άρτιο κατά κανόνα και οικοδομήσιμο.
    1 point
  11. Μία καλή απόφαση για όλους... https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmhn2020.gr%2Fπιλοτικη-δικη-στο-στε-για-την-ανταποδο%2F%3Ffbclid%3DIwAR0klKFWgTZ3XwwVoYXyw83XJtxCDMhlbR8fN8TyxAVaMNWnbtlDBMxp-js&h=AT3Xvf7pzBnIQn0q7sptSBICPM2e3h8EBVhVA7Ed0qJgyBC6UOesrkOchRl4-5pGs2K8D6aY_2o6BPCvifo72lrGh471D6RRebwqTUcHfsW-p8pksnCcihKLlILu1DkphDkr0Li_sETYUJDX&__tn__=-UK-R&c[0]=AT0rnbF_h2NIfNibiTgZIT53uum_BSUlbd6NRu4vpauFPVBCHUZlELY-q2QarTNPQcY73AEXFdefJabsfwgwotujpEMF5s8eMB9uaoyJJpYpqrcaeMzaJdCoeij2NKS7bDeQLNhLV1p3EVMi47cLp5UKZyjbuzMZ5miWzcWddBLzx9CtTicXAk67XFDrkEPqLCbjwuG9 Μιά πρώτη κερδισμένη μάχη... ελπίζουμε σε νίκη - δικαίωση και στην τελική απόφαση!
    1 point
  12. Ε, ναι... Τηλέφωνα δεν απαντάνε. Στείλε μειλ και σε παίρνουν τηλ. Προσοχή όμως (γενικότερα) και στο τι ισχυρίζονται... Εξού και δεν απαντάνε εγγράφως
    1 point
  13. Γενικά είναι γελοίοι όπως όλοι έχουμε υποθέσει. Η ΑΠΔ του μήνα Χ εκδίδεται τον μήνα Χ+1. Αν οι εργασίες έχουν τελειώσει αμέσως μόλις υποβάλεις, δεν απαιτείται. Αλλά θα έχεις βγάλει την ΕΕΜΚ αρκετά νωρίς και θα βάλουν όλοι ότι έχουν δουλέψει πιο πριν αν χρειάζεται για να τους κάνεις την ΑΠΔ που θέλουν, να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Όσο για τα παραστατικά που εκδόθηκαν με πίστωση, ήδη έχουν πάρει ένα μέρος της πληρωμής πριν την ΕΕΜΚ. Οπότε βγάλε άκρη.... Και όλα αυτά επειδή τα τελευταία 13 χρόνια τα έχουν φορτώσει όλα στους ιδιώτες και διαλύουν τις υπηρεσίες. Αντί να μας δώσουν λίγη επίβλεψη και να κάνουμε αναφορά πότε τελείωσε ένα μέρος των εργασιών να πληρώνονται και όλοι στην ώρα τους...... και βάλε μέσα στα πλαίσια της επίβλεψης το Β-ΠΕΑ....
    1 point
  14. Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις..σας στέλνω την απάντηση που έλαβα για το θέμα της εκπρόθεσμης ΕΕΔΜΚ και τα σχόλια δικά σας..πραγματικά έχει κουράσει όμως αυτό που σκέφτονται συνέχεια κάτι άλλο για να έχουμε να ασχολούμαστε. εκπρόθεσμη ΕΕΔΜΚ θεωρείται όταν: Εκδίδεται μετά το Β ΠΕΑ Στον τελικό έλεγχο για τελική εκταμίευση διαπιστώνεται η μη έκδοση ΑΠΑΙΤΟΎΜΕΝΗΣ ΕΕΔΜΚ ΈΧΕΙ εκδωθεί ή αφορά και περιπτώσεις που έχει εκδοθεί ΕΕΔΜΚ, αλλά κάποιο από τα παραστατικά των εργασιών που αφορά η ΕΕΔΜΚ έχει προγενέστερη ημερομηνία Κάτι ακόμη, σχετικά με τις νέες οδηγίες πληρότητας που βγήκαν για τον έλεγχο της τελική εκταμίευσης αναφέρει: • Για τις ασφαλιστικές εισφορές, εκτός από τα εξοφλημένα τραπεζικά παραστατικά, θα πρέπει να επισυνάπτεται η ΑΠΔ (Αναλυτική Περιοδική Δήλωση) για να φαίνονται αναλυτικά όλα τα απαιτούμενα στοιχεία (εργοδότης/ωφελούμενος, εισφορές ανά ανάδοχο κτλ). Δηλαδή εκτός από το έντυπο της ΕΕΜΚ πρέπει να τους ανεβάσουμε και ΑΠΔ και εξόφληση των εισφορών;; Ακόμη και σε περίπτωση που δεν περάσουμε τις ασφαλιστικές εισφορές μέσα από την πλατφόρμα του προγράμματος , γιατί δεν θέλουμε να επιδοτηθούμε για αυτό το ποσό, πρέπει πάλι να ακολουθήσουμε την ίδια διαδικασία;;
    1 point
  15. Για τη διαδικασία θα αποφασίσει ο δικηγόρος και θα πράξεις ανάλογα.
    1 point
  16. Αυτα ειναι για τα φυση κοντα. Για τα θεση κοντα ειναι οταν διπλα στο στυλο δεν υπαρχει πληρης καθ υψος τοιχος ανεξαρτητα του λογου as.Εκεινο που δεν εχει διευκρινηστει για τα θεση ειναι ποσος πρεπει να ειναι τουλαχιστον ο πεσσος για να μην υπαρχη επιρροη (π.χ αν εχω οχι κολλητα παραθυρο αλλα σε αποσταση 40 εκατ.απο τον στυλο)
    1 point
  17. συμφωνω οτι το τοπο που εκανε...του δημιουργει προβλημα....... Προκειται και για "διεκδικηση" μετα την αναρτηση... Ειναι προβληματικη. Αλλά, θα το παλαιψει, με βαση οσα στοιχεια εχει... Ουτε και το Δημοσιο θελει να μπλεξει με αυτα τα 50 τμ...που δεν θα ξερει τι να τα κανει... Ασε που η "διαχειρηση " τους θα του στοιχιζει περισσοτερο απο τηην αξια τους... Υπαρχουν και οδηγιες στις Επιτροπες να βλεπουν με επιείκεια τετοιες περιπτωσεις. Υπαρχει σχετικη ρυθμιση στον ν 4821/21 αρθρο 13 Θα δειξει. υγ και τροποποιησεις με τον προσφατο ν. 4934/22
    1 point
  18. @derdim Η αλλαγή στην εσωτ.διαρρύθμιση γίνεται σίγουρα με ενημέρωση. Για τις αλλαγές στα ανοίγματα ασφαλέστερη είναι η υπαγωγή σε κατηγ.3. Οπότε συνολικά θα έκανα μια υπαγωγή και στη συνέχεια βάσει αυτής την Ηλ.ταυτότητα. Η χρονολογία είναι βασικό πρόβλημα αν έχεις βάσιμες ενδείξεις ότι οι αλλαγές στα ανοίγματα είναι πρόσφατες. Άλλη λύση σε περίπτωση πρόσφατων διαφοροποιήσεων απο την άδεια είναι η έκδοση Μικρής Κλίμακας προς νομιμοποίηση αφού προηγηθεί χρηματικός κατάλογος απο πολεοδομία.
    1 point
  19. Aν είναι έτσι θα πρέπει να γίνει ανασύσταση. Δεν μπορείς να βάζεις "ΟΧΙ" στην Ο.Α και να αναφέρεις Ο.Α, εκτός και αν εμπίπτει στις περιπτώσεις του παραρτήματος Α.
    1 point
  20. πολυ "δυσκολα" τα πραγματα... Χρειαζεσαι πληρη αποδειξη για την αγωγη... Πρεπει πρωτα πρωτα να διορθωσεις την αποδοχη...και να επικαλεσθεις συμβολαια παροδιων κλπκλπ [εκτος εάν σου το αποδωσει η επιτροπη, με την σκεψη οτι "50 τμ. δεν μπορει να ανηκουν στο δημοσιο.."] καλη συνεχεια δες τα ΠΜ
    1 point
  21. ΟΡΘΟΦΩΤΟΧΑΡΤΕΣ 22 – ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψηφιοποίηση αγροτεμαχίων με νέες ορθοεικόνες – Ποιες περιοχές αφορά Ένα νέο επίπεδο πληροφορίας με την ονομασία «Ορθοφωτοχάρτες 22» έχει προστεθεί στο υπόβαθρο, στο πλαίσιο της υποβολής της ΕΑΕ 2022 (δηλώσεις ΟΣΔΕ). εδω https://dasarxeio.com/2022/07/04/113909/
    1 point
  22. @ArtemiscvΕκπρόθεσμη είναι το 2ο που λες. Φρόντισε να γίνουν στην σωστή σειρά ΕΕΜΚ, τυχόν ΙΚΑ και Β-ΠΕΑ. Δεν είναι δύσκολο. όσο για τον έλεγχο, 5-6 υπ. δηλώσεις, 2-3 τηλέφωνα στα help-desk και θα βγάλουμε άκρη όπως πάντα. Το δύσκολο είναι να καταφέρεις να δουλέψουν κοντά τα συνεργία και να πληρωθεί σε ανθρώπινο χρόνο ο πρώτος που εργάστηκε. Ελπίζω στο νέο πρόγραμμα που πρέπει να υλοποιείται μέρος του προγράμματος στο 4μηνο, να εννοούν ότι πληρώνονται κιόλας.
    1 point
  23. Για μια ακόμη φορά απαράδεκτη αντιμετώπιση από την πλευρά του υπουργείου. Έχω στείλει αίτημα παράτασης από τις 24/06 και ακόμα δεν έχει απαντηθεί από τον διαχειριστή του προγράμματος.Δηλαδή πότε περιμένουν να αποφασίσουν?Στα τηλέφωνα μας λένε κάτι χαλαρές κυρίες να μην αγχωνόμαστε και ότι θα δοθεί παράταση. Και αυτοί πάλι παίζουν τα γνωστά παιχνίδια με τους μηχανικούς. Δεν λέω ότι σώνει και καλά πρέπει να δίνουν συνέχεια σε όλες τις διαδικασίες παράταση, αλλά αν μη τι άλλω θα πρέπει να υπάρχει επίσημη ενημέρωση και εφαρμογή των διαδικασιών που προβλέπονται στον οδηγό.Και όχι να περιμένουμε από την γνωστή ιστοσελίδα να μάθουμε τι γίνεται.....
    1 point
  24. Μπορεί να έχει ξεμείνει από τον πόλεμο. Πέραν του πολεοδομικού θέματος (υπόστεγο με λαμαρίνες) που ή θα αποξηλωθεί ή θα τακτοποιηθεί, θεωρώ ότι θα πρέπει κάποια υπηρεσία του στρατού να επιληφθεί του θέματος, για να παραλάβει το όπλο, είτε για φύλαξη σε κάποιο μουσείο ή για καταστροφή του. Αλήθεια, ο ιδιοκτήτης δεν έχει καμία άποψη για το πως βρέθηκε το κανόνι στην ιδιοκτησία του και αν ναι, πως δικαιολογεί ότι τόσα χρόνια δεν έχει κάνει ουδεμία ενέργεια να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.
    1 point
  25. Καλημέρα,α)ναι,β)όχι, Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία, που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/1983, με την προϋπόθεση ότι οι στάσιμοι οικισμοί ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2000 μ. από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα και εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν συντελεσθεί μετά το έτος 1983 και μπορεί να υπαχθούν στις διατάξεις του παρόντος, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση με την καταβολή του αναλογούντος παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με το Παράρτημα Α, μειωμένου κατά 30%. Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, για την υπαγωγή τα πιο πάνω στοιχεία υποβάλλονται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία.
    1 point
  26. 1. Οι φωταγωγοί καταλήγουν στο δώμα (τελευταία πλάκα), το οποίο (λόγω εσοχών) μπορεί να αποτελεί βεράντα κάποιου διαμερίσματος. 2. Οι φωταγωγοί είναι κοινόχρηστοι, άρα η όποια επέμβαση σε αυτούς θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας 3. Εννοείται ότι η τοποθέτηση εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού εντός του φωταγωγού, απαγορεύεται.
    1 point
  27. 1337? οχι. Πολεοδομία. (ή νομαρχία? ) για τα τμ βαλε το πιο πρόσφατο και στις παρατηρήσεις γραψε τα υπολοιπα αν θες... " Επιφάνεια οικοπέδου Ε=1279,98τμ από σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας συμβολαιογράφος Αθηνών.... Επιφάνεια οικοπέδου από κτηματολόγιο Ε=1270τμ. Επιφάνεια οικοπέδου από οικοδομική άδεια Ε=1280τμ. "
    1 point
  28. Δεν εννοούσα εσένα! Απλά επειδή με το MatsuPitsu δεν γινότανε σαφές ότι σε κάθε περίπτωση στην συμπλήρωση της Η.Τ.Α απαιτείται ρύθμιση, μπήκα στον κόπο να το αποσαφηνίσω. Όσο για την αμφιβολία σου πράγματι σε ότι αφορά τη βεβαίωση του άρθρο 83 αναφερόταν αυτά όπως τα περιγράφεις, αλλά αν διαβάσεις τη συνέχεια έλεγε (κάπως έτσι) ότι αυτά που εξαιρούνται τώρα (στη βεβαίωση) ρυθμίζονται υποχρεωτικά κατά την συμπλήρωση της Η.Τ.Α
    1 point
  29. και ειπον Αυτοι τοις πλήθοις... Εαν εν γηπεδοις, υφιστανται κατασκευαι ή καταλοιπα κατασκευων, περί ών απητειτο η υπαρξις αδειας, θεωρειται δομημενο ΦΕΚ 334/2021 κεφ. 2 στιχος "εε" εε) εάν είναι αδόμητο. Αδόμητο χαρακτηρίζεται οι- κόπεδο ή γήπεδο, εφόσον δεν υφίσταται σε αυτό κατα- σκευή που προϋποθέτει την έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, -αμην
    1 point
  30. τίποτα από τα ανωτέρω δεν είναι μόνιμη κατασκευή που να απαιτεί άδεια... παντελώς αδόμητο είναι!!! Το μόνο που θα μπορούσες να γράψεις στην τεχνική έκθεση επιπρόσθετα είναι: "Καλά κρασιά!!!"
    1 point
  31. Και έστω ότι το τακτοποιείς μετά βάζεις αδόμητο ή ρυθμισμένο στην επιλογή με κίνδυνο να πάθει κοκομπλοκ ο συμβολαιογράφος ή/και ο υποθηκοφύλαξ ότι κρύβουμε τμ? Πρόσφατα ρύθμισα μια περίφραξη από τσιμεντόλιθους κ το έβαλα αδόμητο, δεν ξέρω αν έκανα καλά, θα δείξει. Για το αμπέλι θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, δεν είναι εργασία για την οποία απαιτείται άδεια - εξόν κ αν έχεις πασσάλους από σκυρόδεμα!!
    1 point
  32. Έχω καταθέσει ήδη προσφυγή, μαζί με άλλα μέλη του ΜΗΝ. Ο λόγος που έγραψα εδώ, είναι για να ενημερωθούν οι ενεργοί ΕΕ για το τι τους περιμένει και να ενεργοποιηθούν από τώρα. Σαν ενεργοί μηχανικοί, έχουν και άλλα όπλα στα χέρια τους, πριν να βρεθούν "προ τετελεσμένων" αποφάσεων....
    1 point
  33. Δικαιολογητικά Άδειας έγκρισης δόμησης ΑΙΤΗΣΗ του ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ή του έχοντος το ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ με τις δηλώσεις αναθέσεων - αναλήψεων ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ α) ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΕΓΣΑ ’87 & β) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΟΜΗΣΗΣ 3% ΤΣΜΕΔΕ, ΦΕΜ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 7. ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΦΥΛΛΟ Για τις περιοχές όπου ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Για τις περιοχές όπου ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟ όπου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Για ΟΛΕΣ τις περιοχές ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ Όπου υπάρχουν. ΑΔΕΙΑ ΕΚΣΚΑΦΗΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Όπου απαιτείται. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΨΟΜΕΤΡΟΥ Όπου απαιτείται. ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ Στις εκτός σχεδίου περιοχές και όπου απαιτείται. ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ για το ύψος κτιρίου Όπου απαιτείται. ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΕΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ από το γήπεδο ή σε απόσταση <15 μ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΜΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΓΩΓΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Στις εκτός σχεδίου περιοχές όπου απαιτείται. ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ όπου απαιτείται. ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟ ΔΕΗ (όταν ο προβλεπόµενος όγκος των κατασκευών στο οικόπεδο, µε εξάντληση του συντελεστή δόµησης, είναι ή θα είναι µεγαλύτερος από 2.500 κ.µ.-συµπεριλαµβάνονται υπόγεια, ηµιυπαίθριοl κτλ) ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΟΥ Για τους προσφυγικούς οικισμούς. ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (πρώην ΕΠΑΕ) Όπου απαιτείται πριν την κατάθεση του φακέλου. ΔΕΣΜΕΥΣΗ & ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ του Ν.1221/81 Όπου υπάρχει υποχρέωση. α) ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗΣ β) ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ ΚΟΡΥΦΩΝ Ο.Τ. & ΟΡΙΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ γ) ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Π.Ε.ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ (Ν. 1337/83) ΠΡΑΞΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ (λεκτικό διάγραμμα, εγκριτική Νομάρχη) 26. Προϋπολογισμός του έργου 27. υπολογισμός αμοιβής των μελετών 28. Συμφωνητικό αμοιβής μελετών 29. Φορολογική ενημερότητα του ιδιοκτήτη 30. Κρατήσεις ιδιοκτήτη ΤΕΕ-ΤΣΜΕΔΕ-ΙΚΑ-ΔΗΜΟΥ-ΚΗ 31. Τεχνική έκθεση για τον καθορισμό της οικοδομικής γραμμής ή διάγραμμα εφαρμογής (εγκύκλιος 98/89). 32. Στατιστικό δελτίο οικοδομικής δραστηριότητας 33. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μηχανικού από ΤΣΜΕΔΕ 34. ΤΕΕ για την εξόφληση των εισφορών από τον μηχανικό 35. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Έγκριση από Δ.Τ.Υ - Μελέτης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή Έγκρισης εισόδου –εξόδου ή απαλλαγής όταν το γήπεδο έχει πρόσωπο σε ∆ιεθνή, Εθνική, Επαρχιακή, Κοινοτική οδό (πάντα εκτός σχεδίου, πλην κατοικιών) 36. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Δ/νση Συγκοινωνιών -Μεταφορών για την ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων διάθεσης υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων 37. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Δ/νση Συγκοινωνιών -Μεταφορών για την ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων διάθεσης υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων 38. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργ.Πολιτισμού ή Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ για κηρυγμένα ιστορικά κτίρια - μνημεία - έργα τέχνης κ.λπ. 39. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του Υπουργείου Κοιν.Υπηρεσιών –κοινωνικής Πρόνοιας για κλινικές, νοσοκοµεία, παιδικοί σταθµοί κτλ 40. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του Υπουργείου Βιομηχανίας, (Βιοµηχανίες, Βιοτεχνίες, Εργαστήρια, Βιοµηχανικές αποθήκες στο ίδιο οικόπεδο-για κάθε µεταποιητική δραστηριότητα) 41. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση αεροπορίας (για κατασκευή σε απόσταση µέχρι και 5.000 µ. από πολιτικό ή στρατιωτικό αεροδρόμιο, εντός ή εκτός σχεδίου ή κοντά σε αεροβοήθηµα-πλην εξαιρέσεων) 42. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργείο Συγκοινωνιών για Συνεργεία αυτοκινήτων-µοτοποδηλάτων, Πρατήρια υγρών καυσίµων κτίρια σταθμών αυτοκινήτων 43. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργείο Παιδείας, για κτίρια εκπαιδευτηρίων κ.λπ. 44. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από την αρμόδια Εφορία Αρχαιοτήτων, όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε αρχαιολογικό χώρο και ζητείται άδεια ανέγερσης ή εκσκαφών. 45. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για αθλητικές εγκαταστάσεις. 46. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του ΕΟΤ για τουριστικές εγκαταστάσεις (Ξενοδοχεία, Ξενώνες κτλ). 47. ΕΝΤΟΣ Εγκριση της ΔΕΦΑ όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε περιοχές που υπάρχει δίκτυο αερίου. 48. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση Δ/νση Γεωργίας λειτουργικότητας για γεωργικές αποθήκες- 49. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Έγκριση ∆ιεύθυνση Υγιεινής για (Βουστάσια, Πτηνοτροφεία κτλ) κτηνοτροφικά κτίρια 50. ΕΚΤΟΣ Σ.Π – Έγκριση από Εµποροβιοµηχανικό Επιµελητήριο (εµπορική αποθήκη - επαγγελματικές αποθήκες 51. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Εγκριση ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ μελέτης (βιοτεχνίες-γεωργο-κτηνοτροφικές μονάδες) 52. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –Έγκριση Δ/νσης Ανάπτυξης Παρέκκλιση ποσοστού κάλυψης-αποστάσεων για βιοτεχνικά 53. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –Έγκριση Περιφέρειας για κάλυψη –αποστάσεις για γεωργο- κτηνοτροφικά 54. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –βεβαίωση από Δ/νση Γεωργίας περί γόνιμης-παραγωγικής γης για εκτός σχεδίου 55. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –∆ασαρχείου (πάντα εκτός σχεδίου) 56. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Οριογραµµή ρέµατος ή έγκριση προστατευτικών τεχνικών έργων (όταν κτίζουµε κοντά σε ρέµα-µέχρι και 20 µ. από την άκρη του- συµπεριλαµβάνονται περιφράξεις και διαµορφώσεις) 57. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εφορία ∆ηµοσίων Κτηµάτων -Καθορισµός αιγιαλού (για δόµηση κοντά σε θάλασσα, απαιτείται και εντός σχεδίου) 58. ΕΝΤΟΣ Απόφαση Νοµάρχη για διατηρούµενη οδό προ του 1923 (όποτε υπάρχει) 59. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ -Υπ. Παιδείας-Επιτροπή Φροντιστηρίων (σχολικά κτίρια, φροντιστήρια) 60. ΕΚΤΟΣ Σ.Π - Γενική Γραµµατεία Αθλητισµού-Απόφαση όρων δόµησης (Αθλητικές εγκαταστάσεις-) 61. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ - Επιτροπή Κινηµατογράφων (κινηµατογράφοι, θέατρα) 62. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε ειδικές περιπτώσεις (Π.χ. κεραίες κινητής τηλεφωνίας, σταθµούς παραγωγής ενέργειας κ.α.) 63. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση παρέκκλισης (όπου γίνεται χρήση παρέκκλισης, π.χ. κάλυψη ή ύψος κτλ κατά παρέκκλιση του διατάγµατος εκτός ή του ΓΟΚΙ1985-άρθ. 21- κ.α.) Δικαιολογητικά Άδειας δόμησης 1. ΑΙΤΗΣΗ του ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ή του έχοντος το ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ θεωρημένη από την αρμόδια πυροσβεστική υπηρεσία. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΕΡΙΟΥ εγκεκριμένη από την αρμόδια εταιρεία παροχής αερίου. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ του κάθε μελετητή μηχανικού ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ του έργου ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΝΤΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΦΟΡΩΝ, ΤΕΛΩΝ, ΕΙΣΦΟΡΩΝ, ΑΜΟΙΒΕΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 15. ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.