Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.015


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.559


  3. mikegad

    mikegad

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      393


  4. κλεοβουλος

    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      86


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/07/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.209 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. 12.822 downloads

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ Δημοσίων Εργων (Εϊναι τα παλαιά άρθρα, με τις αναλύσεις στις τιμές τους, για τα Δημόσια Εργα, αυτά δηλαδή πριν τα Ενιαία Τιμολόγια του "Σουφλιά") Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια ώστε να είναι συγκεντρωμένες όσες περισσότερες κατηγορίες μπόρεσα. Ελπίζω σε κάποιους από εμάς να φανούν χρήσιμα που είτε δεν τα έχουν, είτε τα έχουν και θα τα ήθελαν και σε ηλεκτρονική μορφή. (Για λόγους καθαρά περιορισμού του όγκου από το forum των αρχείων που μπορούν να "ανέβουν" κάποια έχουν σπάσει σε μικρότερα)
    1 point
  3. Version 1.0.0

    1.111 downloads

    Πρόκειται για υποδείγματα καταχώρησης εξόδων στο mydata. Μου τα έστειλε συνάδελφος ελεύθερος επαγγελματίας και τα ανεβάζω με επιφύλαξη για την ορθότητά τους. Στα σχόλια μπορεί να τα επιβεβαιώσει ή να τα διορθώσει όποιος γνωρίζει το αντικείμενο.
    1 point
  4. κατ' αρχας εχεις ενα ωραιο και τσιλικο δις γωνιακο οικοπεδο. Εχεις την ευκολια να το κοψεις στα 60/40 με εστιγμενη και να κανεις δυο καθετες. Καθε μια θα εχει την δικη της εισοδοεξοδο και το αντιστοιχο δικαιωμα δομησης. Οριζεις και τις αποστασεις μεταξυ των κτιριων...ολα νοικοκυρεμενα...εσαει και δια παντος... Δεν εχεις κανεναν λογο να κανεις κοινοχρηστο τον υπολοιπο ακαλυπτο χωρο... Φραχτης αναμεσα στις καθετες δεν επιτρεπεται να μπει, συνηθως βαζουν διαφορα φυτα [ταφλανια] ωστε να γινεται ενας οιονει "διαχωρισμος" Το θεμα ειναι οτι, ετσι, καθε ενας θα ειναι απολυτως κυριος του δικου του "τμηματος" σωστα τα λεει η συμβ/φος...αν κανεις δυο καθετες για εκει οπου πατανε οι οικοδομες, τοτε θα εχεις μια τριτη " ακαλυπτου" χωρις χιλιοστα. Μεγα μπερδεμα.
    1 point
  5. - πόσα τμ. ειναι στην αδεια; 71 - ποσα τμ. ειναι στην συσταση; 71 - ποσα τμ. μετρατε σημερα; 70 Δεν εχεις ΔΔ ...δεν εχεις το 2% που αφορα το κτιριο Εχεις καταληψη ενος τμηματος απο το διπλανο διαμερισμα Εχεις αυτο, που προσπαθουν να βρουνε μια νομικη φορμουλα...να το λυσουν.. δυσκολο εδω https://www.michanikos.gr/index/articles/επικαιρότητα/συμβολαιογράφοι-πομιδα-αίτημα-για-δικαίωμα-μονομερούς-τροποποίησης-σύστασης-οριζοντίου-ιδιοκτησίας-όταν-υπάρχει-διαφορά-στην-επιφάνεια-r12473/
    1 point
  6. @Incas13 Απλά μην ξεχάσεις να κρατήσεις φωτογραφικό υλικό από τις εργασίες πριν γίνουν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος..
    1 point
  7. Βλακείες του είπαν.... Αν δεν έχει λήξει η ΜΚ θα πάει σήμερα και θα κάνει αναγγελία. Αλλιώς ότι είπε ο Tetris...
    1 point
  8. Υπεύθυνος για την ασφάλιση του εργατοτεχνικού προσωπικού (πλην στεγασμένων επαγγελμάτων) είναι ο κύριος του έργου, ο οποίος μπορεί να ορίσει πληρεξούσιο και αντίκλητο τον (π.χ.) εργολάβο για υποβολή καταστάσεων και πληρωμές, αλλά σε περίπτωση κάποιας στραβής αυτός θα κληθεί να πληρώσει στο ΙΚΑ. Μετά, μπορεί να προσφύγει στα δικαστηρια κατά του εργολάβου... Από τη στιγμή που δεν έγινε απογραφή στο ΙΚΑ, δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα την κάνεις με τη νέα άδεια
    1 point
  9. Δέν τό είχα περάσει στό myData. Τό πέρασα στό Ε3 καί στό Ε1 καί κανείς δέν διαμαρτυρήθηκε. Ο φόρος μου προέκυψε μηδενικός.
    1 point
  10. Καλησπέρα, ναι χρειάζεται συναίνεση, το αναφέρει και στην παρ. στ του άρθ. 3 του ΦΕΚ 1843/Β/13-5-20 που αφορά τα δικαιολοτικά των ΕΕΔΜΚ.
    1 point
  11. πληρης απαντηση και δυστυχως δεν εχεις ΔΔ Εχεις καταληψη 4 μ. απο την μια ΟΙ σε βαρος της αλλης... δεν εχει σχεση που ανηκουν στον ιδιο. Ανηκεις στην κατηγορια "καταπατησεων" για τις οποιες δεν υπαρχει νομοθετικη προβλεψη και οι συμβ/φοι ζητουν νομοθετικη ρυθμιση. εδω, μαζι με άλλα αιτηματα
    1 point
  12. Σε περίπτωση με υψηλό υδροφόρο ορίζοντα, λόγω του ότι το κτίριο βρισκόταν κοντά στην θάλασσα είχα παρατηρήσει το εξής: συνήθιζαν σε παλιά κτίρια της περιοχής , το -ξύλινο - δάπεδο να έχει μια υπερύψωση από το έδαφος, και εξωτερικά του κτιρίου - και κάτω από το ύψος του δαπέδου δηλαδή , να υπάρχουν μικρά παραθυράκια , σαν φεγγίτες περίπου 20x20cm, ώστε να εκτονώνεται η υγρασία λόγω της συνεχούς παρουσίας του νερού. Σε πολλά τέτοια κτίρια παρατήρησα ότι ακόμη και κοντά έναν αιώνα μετά την κατασκευή τους οι ξύλινες γρεντιές (δοκοί που φέραν το δάπεδο) αλλά και το ίδιο το δάπεδο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με καμία υποβάθμιση της φέρουσας ικανότητας τους. Σε μια τέτοια περίπτωση λοιπόν είχα κρατήσει τα ανοίγματα αυτά- και δεν τα έκλεισα όπως συνήθιζαν σε μεταγενέστερες ανακαινίσεις κλπ- και όταν επανεπίχωσα με αδρανή λατομείου και προτού γίνει η σκυροδέτηση του νέου δαπέδου έβαλα διάτρητους σωλήνες εντός της επίχωσης που να απολήγουν στα παράθυρα αυτά, ώστε να συνεχίσει όσο γίνεται η κυκλοφορία του αέρα κάτω από το δάπεδο. Πριν το νέο δάπεδο τοποθέτησα μεμβράνη λιμνοδεξαμενών (πολυπροπυλαινίου), τον οπλισμό της πλάκας και σκυροδετήθηκε η πλάκα με πρόσθετο στεγανωτικό πρόσμικτο. Πλέον υπάρχουν και πρόσμικτα για το σκυρόδεμα με κρυσταλλικές ιδιότητες, που τότε δεν ήταν τόσο διαδεδομένα στην αγορά. Δέκα χρόνια μετά, δεν έχει εμφανίσει απολύτως κανένα πρόβλημα υγρασίας. Πέραν των μεμβρανών πολυπροπυλαινίου PP, υπάρχουν από διάφορες εταιρείες μεμβράνες στεγάνωσης , συνήθως πολυαιθυλενίου PE (0,5mm) ή συνθετικές μεβράνες πολυολεφίνης FPO ή μεμβράνες PVC για στεγανοποιήσεις υπογείων τμημάτων από σκυρόδεμα. Όλες οι καλές εταιρείες έχουν, απλά θα είναι ακριβότερες. Για το θέμα του να μην χάσει το μπετόν του δαπέδου από την υγρασία του, υπάρχουν πρόσμικτα που μειώνουν την συστολή ξήρανσης και επιλέγουμε για δάπεδα συνήθως σκυροδέματα με μικρότερους κόκκους αδρανών. Και σίγουρα κάνουμε πολύ καλή συντήρηση με διαβροχή. Εν γένει έχω καταλήξει ότι συνήθως αυτό είναι τόσο μικρό πρόβλημα που μάλλον είναι στα όρια του αστικού μύθου.
    1 point
  13. Συνθήκες πάκτωσης (πλην ενδεχομένως των δοκών οροφής) ΔΕΝ έχεις. Έτσι όπως το βλέπω, η μόνη λύση για αντιμετώπιση των σεισμικών φορτίων είναι η δημιουργία ακάμπτων τοιχωμάτων με χρήση διαγωνίων ράβδων (χιαστά) και στις δύο διευθύνσεις. Αυτό όμως φαίνεται πως δημιουργεί αρχιτεκτονικά προβλήματα, οπότε... Στη θεση σου, θα απέρριπτα τη συνεργασία και θα το αντιμετώπιζα ως άσκηση όταν θα είχα χρόνο. Καλά είναι τα λογισμικά και οι κανονισμοί, αλλά χρειάζεται και η διαισθητικότητα
    1 point
  14. μόνος μου τον άλλαξα, από κάποια βίντεο που είδα στο youtube, όπως γράφει και ο Άκης παραπάνω
    1 point
  15. Τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, έχουμε τρεις διαφορετικές κατηγορίες για τη δόμηση ενός γεωτεμαχίου: 1. τις περιοχές εντός σχεδίου, 2. τις περιοχές εκτός σχεδίου και 3. τις περιοχές εντός ορίων οικισμών. (το "δυστυχώς" δεν αναφέρεται μόνο στις τρεις κατηγορίες αλλά, κυρίως, στο γεγονός ότι από το 1923 δεν έχουμε ένα σωστό χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό, που θα ξεκαθάριζαν όλα αυτά τα προβλήματα) Κάθε κατηγορία έχει το δικό της πλαίσιο κανόνων δόμησης και, επομένως, δεν είναι δυνατόν να έχουμε μια περιοχή εντός οικισμού είτε με είτε χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο γιατί εάν ο οικισμός έχει ρυμοτομικό σχέδιο θα ανήκει στην κατηγορία των εντός σχεδίου και τα οικόπεδα θα δομούνται με το συγκεκριμένο πλαίσιο κανόνων και όχι με εκείνο των οικισμών. Όπως είναι προφανές, μία περιοχή που έχει ρυμοτομικό σχέδιο σημαίνει ότι έχει μελετηθεί πολεοδομικά, έχει τους αναγκαίους ΚΧ (δρόμους, πλατείες κλπ), με τα αναγκαία πλάτη δρόμων, τους αναγκαίους κοινωφελείς χώρους κλπ για τη λειτουργία της περιοχής (πόλη, κώμη, οικισμός κλπ). Αντίθετα, οι οικισμοί χωρίς ρυμοτομικό σχέδιο (οικισμοί προ '23, οικισμοί <2000 κλπ) δεν έχουν μελετηθεί πολεοδομικά, οριοθετούνται τα τμήματά τους (συνεκτικό, μη συνεκτικό κλπ), με βάση το αντίστοιχο πλαίσιο προδιαγραφών, και δομούνται με το αντίστοιχο πλαίσιο κανόνων. Υπάρχουν, βέβαια, και μικροί οικισμοί που δεν έχουν οριοθετηθεί. Τέλος, όλες οι υπόλοιπες περιοχές της χώρας, εκτός εκείνων που προστατεύονται για διάφορους λόγους, χαρακτηρίζονται ως εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών και δομούνται με ένα διαφορετικό πλαίσιο κανόνων. Επομένως, και το ακόλουθο συμπέρασμα είναι εσφαλμένο. Και η απάντηση στο ερώτημα είναι ότι πρέπει να πας στην οικεία πολεοδομία ή δήμο, να ρωτήσεις σε ποια κατηγορία, από τις παραπάνω, περιλαμβάνεται το γεωτεμάχιο με το αυθαίρετο που εξετάζεις. Τοπογραφικό διάγραμμα είναι ενδεχόμενο να μην υπάρχει και, εάν υπάρχει, να μην αναγράφεται σ' αυτό η κατηγορία στην οποία περιλαμβάνεται το γεωτεμάχιο. Επομένως, σ' αυτές τις περιπτώσεις, μόνο η δική σου έρευνα θα δώσει απάντηση στο σχετικό ερώτημα. Ο συνάδελφος tanasi απασχολείται, όπως κατάλαβα από το προφίλ του, σε περιοχές με διανομές του τέως Υπ. Γεωργίας, από τις οποίες, όσες είναι αστικές έχουν τις ιδιότητες ενός ρυμοτομικού σχεδίου, σύμφωνα με το ν. 1337/1983, και για το λόγο αυτό αναφέρει είτε ότι "παίρνεις το σχέδιο διανομής (ρυμοτομικό)", είτε ότι "ζητάς τον αριθμό του οικοπέδου" κλπ. Συνάδελφε gp1, εάν δεν θέλεις να μετακινηθείς από το γραφείο σου, ώστε να μάθεις το πολεοδομικό καθεστώς της περιοχής που βρίσκεται το γεωτεμάχιο της πελάτισσάς σου, ο μόνος τρόπος είναι να αναγράψεις την περιοχή και να ζητήσεις τη βοήθεια των συναδέλφων που γνωρίζουν την περιοχή.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.