Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.015


  2. angusmacgyver

    angusmacgyver

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      181


  3. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.918


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/07/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. μπα, δεν νομιζω απο οσα ειπε, καταλαβα οτι, ηταν τρεις εξ αδιαιρετου σε ενα αχτιστο πεθανε ο ενας και θελουν τα 2/3 να χτισουν, αλλα οι κληρονομοι του 1/3 "αδιαφορουν"... Αρα μονον μεσω της δικαστικης αποφασης του ν.1562 μπορει να χτισθει. Η αποδοχη ειναι τυπικη πραξη, ενωπιον συμβ/φου και μεταγραφεται Χωρις αυτη δεν γινεται τιποτε. Αρα, προηγειται πασης διαδικαστικης πραξης. Ουτε ΥΔ ..."συναινεσης" του 1/3 ισχυει...
    3 points
  2. Ν.4964/2022: στο ΦΕΚ Α 150/22 με 201 άρθρα, ο «πολυνόμος» του ΥΠΕΝ https://ecopress.gr/n-4964-2022-sto-fek-o-neos-nomos-tou-ypen/ Στο κεφ. Ζ, αρθρα 37 έως 64 τα πολεοδομικα θεματα
    2 points
  3. Στη Βουλή κατατέθηκε για μία ακόμα φορά, ερώτηση που αφορά στην παράταση του χρονικού ορίου δόμησης σε οικόπεδα μικρότερα των 4 στρεμμάτων. [θα ηταν καλυτεροτερο εαν καταργουνταν αυτες οι περιεργες διαταξεις ωστε να ξεμπερδευουμε μια και καλη] https://news.b2green.gr/22088/στη-βουλή-η-παράταση-του-χρονικού-ορίο
    1 point
  4. Καλησπέρα,μου φαίνεται λογική προσέγγιση η τακτοποίηση των επιφανειών για τις οποίες δεν υπάρχουν στοιχεία ότι προϋπήρχαν του '55.Ως προς την αλλαγή χρήσης,δεν θεωρώ ότι απαιτείται,ο αναλυτικός σου αφορά περισσότερο τις διαρρυθμίσεις κλπ. (Τα φαρμακεία εγκαθίστανται σε χώρους με νόμιμη χρήση καταστήματος χωρίς άδεια αλλαγής χρήσης).
    1 point
  5. @aneida Κάθε στατική μελέτη έχει τεύχος υπολογισμών, τεχνική έκθεση και σχέδια.
    1 point
  6. @billanas Για αρχή καλό είναι να ασχοληθούμε μόνο με τη θέση του πελάτη σου. Καταλαβαίνω ότι η άδεια και η ΣΟΙ δείχνουν μια ΘΣ στην πυλωτή. Το πρώτο ερώτημα είναι: ταυτίζονται τα σχέδια των 2? Κατά την επιτόπια αυτοψία, εκεί που εμφανίζουν τα ανωτέρω σχέδια τη ΘΣ τι υπάρχει (ως κατασκευή)??? Αν είναι δάπεδο πυλωτής και ανοιχτός χώρος χωρίς εμπόδια εντός αυτής (τοίχους, κολώνες κλπ.) δεν υπάρχει παρατυπία ή αυθαιρεσία... Οι διαγραμμίσεις φυσικά δεν είναι κατασκευή και δεν δεσμεύουν κανένα αν δεν συνοδεύονται από τις ανάλογες πράξεις. Επίσης το πού είναι ο διάδρομος κίνησης οχημάτων ή η είσοδος δεν μας αφορά γιατί είναι σε κοινόχρηστο χώρο. Όπως επίσης το που βάζουν τα αυτοκίνητά τους δεν μας ενδιαφέρει, γιατί αυτό δεν καθιστά αυθαίρετο τον χώρο.
    1 point
  7. Όχι με προδιαγραφές κτηματολογίου ( χωρίς layer topoprop κλπ ).
    1 point
  8. Καλά κάνεις και τις έχεις! Δεν γίνεται κάτι τέτοιο!
    1 point
  9. μόνο για αυτό έχω αμφιβολίες, σε όλα τα άλλα σύμφωνοι
    1 point
  10. Δεν είναι σήμερα εφικτό να γίνουν αυτά που περιγράφεις!
    1 point
  11. Το πιο σημαντικό Θέλεις βατό (να το επισκέπτεσαι ελεύθερα και με οποιοδήποτε υπόδημα), ή μη βατό (μόνο οι ελάχιστες αναγκαίες επισκέψεις και μαλακά υποδήματα) δώμα? Ανάλογα με την απάντηση είναι και η λύση Όταν λες υγρασία, εννοείς τη μούχλα (μαύρισμα)? Ο τοίχος μήπως είναι σε σημείο που δεν το βλέπει ο ήλιος (Β-Δ)? Διότι σε αυτή την περίπτωση υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση συμπλ. με την ευκαιρία, να κάνω μια γραμματική παρατήρηση ρύσεις, είναι το σωστό για τις κλίσεις του δώματος (και όχι μόνο) ρήσεις, είναι αυτά που λέγονται/έχουν ειπωθεί (εξ ου και "ρήσεις μεγάλων ανδρών")
    1 point
  12. Κατά την προσωπική μου άποψη θα πρέπει να αναγράψεις στην Τ.Ε την αποτυπωθείσα επιφάνεια της Ο.Ι.. Στην ΤΕ θα αναγράψεις ότι η διαφορά επιφάνειας κατά 1,05 τμ, προήλθε από απόκλιση των διαστάσεων της Ο.Ι κατά την κατασκευή, εμπίπτουσα στην παρ. 2 του άρθρου 81 (*) και δεν συνιστά αυθαιρεσία (καταγράφεται όμως το πραγματικό εμβαδόν της). Αφού κάνεις τακτοποίηση για τον εξώστη, θα σχεδιάσεις και την κάτοψη της ιδιοκτησίας ως αποτυπώθηκε και αναφέρεται στην δήλωση υπαγωγής. (*) 2. Δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή και δεν καταγράφονται ως παραβάσεις κατά τον έλεγχο : α) οι αποκλίσεις των διαστάσεων του κτιρίου, συμπεριλαμβανομένου του ύψους αυτού και του ύψους ορόφου, έως δύο τοις εκατό (2%) συνολικά από τις αναγραφόμενες στο διάγραμμα κάλυψης/δόμησης της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα - επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως, Ερμηνεία της εγκ. 2 ν. 4495: Στην παρ.2 δίδονται οδηγίες όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης μεγεθών κατά τον έλεγχο των κατασκευών, καθώς και οι αποδεκτές ανοχές στις παραπάνω μετρήσεις. Αποκλίσεις των μεγεθών μέσα στα όρια των ανοχών δεν αποτελούν αυθαιρεσία.
    1 point
  13. Βάσει λογικής η επίβλεψη σε περίπτωση που γίνεται χρήση ικριωματων αφορά μόνο στην ευστάθεια και τη χρήση των ικριωματων.Για παράδειγμα η επισκευή στέγης χρήζει επίβλεψης μόνο με χρήση ικριωματων αλλιώς δε χρειάζεται καν η έκδοση Ε.Ε.Δ.Μ.Κ. Επομένως η ευθύνη της ορθής εφαρμογής των εργασιών άπτεται στον ιδιοκτήτη και όχι στο μηχανικό που ευθύνεται για τα ικριωματα και μόνο.Αρα υπογράφουμε την επίβλεψη των ικριωματων και όχι όλου του έργου.Παρακαλω για άλλες απόψεις σε περίπτωση που διαφωνείτε.
    1 point
  14. Σημερα αφιερωσα την μερα μου να ξεψαχνισω την υφισταμενη νομοθεσια για τα στεγαστρα και τα προστεγασματα και κατεληξα στα παρακατω. Συμφωνα με το σημειο 79 του ΝΟΚ '' Στέγαστρο είναι η μη προσβάσιμη σταθερή κατασκευή, σε πρόβολο ή επί υποστυλωμάτων, που κατασκευάζεται με συμπαγή σταθερά ή κινητά στοιχεία στην οροφή του. Το στέγαστρο είτε τοποθετείται σε επαφή με μία όψη χωρίς να αποτελεί συνέχεια του φέροντος οργανισμού υπό την προϋπόθεση, ότι είναι κατασκευασμένο από διαφορετικό υλικό είτε απέχει ελάχιστη απόσταση δ/4 από οποιαδήποτε όψη του κτιρίου, χωρίς να ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί. Επιτρέπονται, κατόπιν γνωμοδότησης του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής, κάθετα στοιχεία πλήρωσης, αποκλειόμενης της δημιουργίας κλειστού χώρου. Ποστεγασμα ή στεγαστρο σε επαφη με κτιριο Αρα απο το παραπνω συμπαιρενω οτι το στεγαστρο κατ' επεκταση του κτιριου μπορει να υφισταται ( και ας εχει επαφη με την μια πλευρα του κτιριου - δλδ καταργει το παλαιοτερο '' αποκλειομένων οποιωνδήποτε άλλων κατακόρυφων στοιχείων πλήρωσης ΄΄ ) με την προυποθεση οτι θα ειναι κατασκευασμενο απο διαφορετικο υλικο. Παρακατω αφηνει και την δυνατοτητα μετα απο εγκριση του ΣΑ να εχει καθετα στοιχεια πληρωσης. Συμφωνα με το αρθρο 16 του ΝΟΚ τα στεγαστρα και τα προστεγασματα στις οψεις κτιριων χωρις να μετρουν στην δομηση και την καλυψη μπορουν να εχουν πλατος Δ/4 ή Δ/2 για οψεις καταστηματων Συμφωνα με το αρθρο 11 δεν μετρουν στην δομηση οι κατασκευες του αρθρου 16,17 και 19 με τις ελαχιστες αποστασεις που προβλεπονται σε αυτα Ομοιως το αρθρο 12 δεν μετρουν στην καλυψη οι κατασκευες του αρθρου 16,17 με τις ελαχιστες αποστασεις που προβλεπονται σε αυτα Αρα ενα στεγαστρο ή προστεγασμα σε επαφη με την οψη κτιριου κατασκευαζεται χωρις να μετρα στην δομηση και στην καλυψη , αρκει να πληρουνται οι διαστασεις Δ/4 ή Δ/2 (για καταστηματα) Βεβαια αφηνει και την δυνατοτητα σε δωματα απο υποχωρηση οροφου και εξωστες να υπερβαινουν το Δ/4 αρκει να μην προεξεχουν του πλατους του εξωστη. Το θεμα εδω ειναι αν θελω να βγαλω αδεια για στεγαστρο σε επαφη με οψη κτιριου με πλατος μεγαλυτερο του Δ/4 μπορω να την βγαλω και να το μετρησω στην δομηση και την καλυψη ή υποχρεωτικα πρεπει να θεωρηθει η/χωρος...? Αποψη μου ειναι οτι μπορω αρκει να μετρησει στην δομηση και καλυψη Στεγατρα και προστεγασματα στον ακαλυπτο Οσον αφορα τα στεγαστρα στους ακαλυπτους χωρους του οικοπεδου μπορουν κατασκευαζονται σε αποταση απο κτιριο τουλαχιστον δ/2 και συμφωνα με το αρθρο 17 δεν τιθεται περιορισμος ως προς το μεγεθος τους. Η φραση στο τελος της παρ 7 του αρθορυ 17 ''Το σύνολο των κατασκευών των περιπτώσεων α (πέργολες) και ια (στέγαστρα) της παρ. 7 του άρθρου 17, του ν. 4067/12, δεν μπορεί να υπερβαίνει το εμβαδόν της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου΄΄ εχει καταργηθει Αρα με βαση τα παραπανω συμπαιρενω οτι τα στεγαστρα στους ακαλυπτους χωρους του οικοπεδου και εφόσον καλύπτεται η υποχρέωση για φύτευση διατασονται ελευθερα , χωρις περιορισμο μεγεθους. Οι μονοι περιορισμοι ειναι ως προς την θεση να ειναι δ/4 απο κτιριο και αν ειναι να εισχωρει εντος Δ τοτε εχει περιορισμο και ως προς το πλατος και ως προς το ποσο εισχωρει εντος Δ = Δ/4 Για τα προστεγασματα ισχυει οτι και για τα στεγαστρα με την προυποθεση οτι σε αυτα βαζει τον περιορισμο Δ/2 στο πλατος ( βεβαια δεν καταλαβαινω την υπαρξη προστεγασματος στον ακαλυπτο - το προστεγασμα αντιλαμβανομαι οτι παντα ειναι προεκταση σε ενα κτιριο) Για εντος προκηπιου αφηνει μονο προστεγασματα με του περιορισμους του αρθρου 16 ως προς το πλατος Τροπος εκοδσης αδειας για τα παραπανω Συμφωνα με τον 4495/2017 αρθρο 29 περ. λα '' στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν.4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ.6ιστ του άρθρου 11 του ν.4067/2012'', συμπαιρενω οτι τα παραπανω κατασκευαζονται με ΕΕΔΜΚ Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι με βαση ολα τα παραπανω μπορω να κατασκευασω στεγαστρο με ΕΕΔΜΚ χωρις περιορισμο μεγεθους και χωρις να μετρα σε δομηση και καλυψη σε ενα οικοπεδο ή ενα αγροτεμαχιο . Θεωρω οτι ή ειναι φωτογραφικο για καποιους ή ειναι ακραιο και δεν το εχουν καταλαβει Τελος δεν γινεται καμια αναφορα στην νομοθεσια για το υψος που πρεπει να εχει ενα στεγαστρο ελαχιστο ή μεγιστο Αναμενω να ακουσω τις γνωμες σας για την ερμηνεια μου
    1 point
  15. Οι νέοι Κ.Α.Ε. σημειώματος κατάθεσης εισφορών ΚΗ, υπάρχουν μεταξύ άλλων ΚΑΕ, στο ΦΕΚ 3240 B - 07/08/2018. Ο συγκεκριμένος 1140104001 που αναφέρεις (είναι στην σελ.40615 του παραπάνω ΦΕΚ) και έχει ως περιγραφή "Έσοδα από εκδόσεις πολεοδομικών αδειών" και παλαιό ΚΑΕ 3518.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.