Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.595


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.111


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. AsiM

    AsiM

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/08/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Νομίζω ότι πρέπει να κοιτάξεις την Υ.Α. ΔΝΣγ/34033Π.Ε./ΦΝ 275/2016 (ΦΕΚ 350/Β` 17.2.2016) γιατί εκεί πέρα αναφέρει ότι υπό προϋποθέσεις μπορείς να γλιτώσεις την ΜΣΕ.
    2 points
  2. Γειά και πάλι Νίκο, θα πρέπει να επιλέξεις την τεσε από την σχετική καρτέλα αλλιώς δε νομίζω να βγάζει κάτι. Το κριτήριο είναι το <25μ δεν υπεισέρχεται κάποιος παράγοντας αναφορικά με ειδικό κτίριο, οπότε αν έχεις <25τμ τότε το θέμα τελειώνει εκεί.
    2 points
  3. Δεν το πιστεύω ότι δεν έδωσαν παράταση.. Εκατομμύρια ιδιοκτησίες στον αέρα.. God Bless
    2 points
  4. Version 3.1.1

    4.630 downloads

    Ενα πολυ απλο αλλα και πολυ χρήσιμο πρόγραμμα για την σχεδίαση και υπολογισμό διατομών οδοποιίας. Καταχωρείτε τις επιφάνειες (πχ. φυσικό έδαφος, σκάφη, ερυθρά κλπ) και τις διατομές με τις αποστάσεις απο την αρχή. Στην συνέχεια, για κάθε διατομή καταχωρείτε τα σημεία της (x, y) για κάθε επιφάνεια. Τέλος. Αμέσως έχετε : 1. κάθε μία διατομή σχεδιασμένη σε κλίμακα επιλεγόμενη, με πινακίδα κλπ 2. Μηκοτομή 3 πίνακα χωματισμών (εκσκαφή-επίχωση) μεταξύ οποιουδήποτε ζεύγους επιφανειών Μπορείτε να εκτυπώσετε, να εξάγετε σε DXF και σε excel Προτάσεις για βελτιώσεις ευπρόσδεκτες
    1 point
  5. Ευχαριστώ @Konstantinos IB Μετά από τηλέφωνο στην εταιρία αναρτήθηκε νέα έκδοση που διορθώνει το πρόβλημα με την οροφή (βλ. εικόνα). Για την ιστορία η εν λόγω οροφή έχει 6cm μόνωση η οποία διακόπτεται στο στηθαίο και στον πρόβολο.
    1 point
  6. αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι απαλλάσεται από δαπάνες λειτουργίας είτε συναινούν οι συνιδιοκτήτες είτε όχι. Για να απαλλαγείς και από έκτακτες δαπάνες θέλει συναίνεση από πλειοψηφία....
    1 point
  7. ναι, πιστεύω πως μπορείς να συμπεριλάβεις και τα πάνελ στις πρόχειρες κατασκευές πάντα με την προϋπόθεση ότι δεν κατασκευάζονται θεμέλια
    1 point
  8. Ειλικρινά δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα δω topic με θέμα "πού μηδενίζετε;"!!! Εν πάση περιπτώσει, αν υπάρχει κάποιος που για κάποιον ακατανόητο λόγο έχει τέτοια απορία, η απάντηση οφείλει να είναι "σε οποιαδήποτε στάση που είτε έχουμε στηθεί, είτε ΘΑ στηθούμε" και τέλος. Συμβουλή από κάποιον που δεν έχει λύσει ποτέ του όδευση από το τέλος του 1992 που πήρε πτυχίο και που πάντα από κάθε στάση "χτυπά" ό,τι στάση βλέπει ακόμα και τριγωνομετρικά και λύνει ΠΑΝΤΑ τις μετρήσεις ως δίκτυο : μην ασχολείστε κατά την αποτύπωση με την παντελώς ανόητη επιλογή των γεωδαιτικών σταθμών που ζητούν συντ/νες κατά την αποτύπωση. Βάλτε τυχαία νούμερα και αγνοήστε. Αυτά κατά την αποτύπωση. Άλλο φυσικά οι χαράξεις. Στον ορισμό κάποιων στάσεων με "gps" δεν δεχόμαστε default ό,τι μας δίνει το όργανο. Αφού έχουμε διπλομετρήσει μια απόσταση μεταξύ δυο στάσεων, δεν θα αλλοιώσουμε αυτήν την απόσταση με τις συντ/νες που δίνει το δορυφορικό. Κρατάμε την καλύτερη εξ αυτών ως σταθερή και η άλλη ως προσανατολισμό. Διαφορετικά οδηγούμαστε σε αλλοιώσεις κλίμακας. Δυστυχώς παρατηρείται το λυπηρό φαινόμενο κάποιοι συνάδελφοι να κρατάνε σταθερές τις στάσεις που δίνει ένα "gps" και μετά απλά προβαίνουν σε επίλυση ταχυμετρίας.
    1 point
  9. αν υπαρχει παληο σχεδιο, όπου φαινεται ο ήδη διανοιγμενος δρομος, λογικα η διαπλατυνση εγινε μετα, σε βαρος διαφόρων "ρυμοτομουμενων" οικοπεδων, με τροποποιηση σχεδιου αρα απαιτειται πραξη τακτοποιησης Αλλά, εσυ εχεις ήδη προσωπο σε νομιμα διανοιγμενο δρομο.. Μιλησες με την ΥΔΟΜ; υγ Αν ησουν Θεσσαλονικη θα σου θυμιζα την Γρηγοριου 5ου, η οποια στη συμβολη της με την Μακεδονιας, ειχε μια μπερδεμενη οικοδομη που καταλαμβανε τα 3/4 του δρομου, αφηνοντας 2,50 μ. μεταξυ τσιμεντων και πεζοδρομιου, απόπου επι χρονια περνουσαμε "ξυστα"... Οι διπλανοι και οι απεναντι εχτισαν κανονικα. Προ ολιγων ετων εγινε η τελικη διαπλατυνση.
    1 point
  10. Να μην το δούμε😊, διότι αφορά σε σχέδια και όχι σε οικισμούς (όπου η κατάτμηση σε μη άρτια δεν απαγορεύεται) Κατά τα λοιπά, είναι οικισμός <2000 κατ., και μόνο όσα έχουν πρόσωπο σε δημοτικό δρόμο είναι, ή μπορούν να καταστούν (εάν ο δρόμος δεν έχει το απαιτούμενο ημιπλάτος), οικοδομήσιμα . Με δουλεία, δεν σώζονται τα τυφλά. Τρείς επιλογές έχουν: 1. Να περιμένουν μήπως αλλάξει κάτι στη νομοθεσία 2. Να "συνενωθούν" με το μπροστινό και να γίνει σύσταση κατακορύφων ιδιοκτησιών 3. Να αγοραστούν (κοψοχρονιά) από τον ιδιοκτήτη του μπροστινού
    1 point
  11. Καλησπέρα,η αλλαγή χρήσης γενικά αναφέρεται στο άρθρο 5 του ΝΟΚ.Το συμπέρασμα ότι το φαρμακείο δεν απαιτεί άδεια αλλαγής χρήσης για χώρο με νόμιμη χρήση καταστήματος αφορά τις χρήσεις του Κτιριοδομικού κανονισμού,καθώς συγκαταλέγεται στην κατηγορία εμπόριο (όπως και τα καταστήματα).Ο νόμος που το πιστοποιεί είναι ο 1963/91,όπου περιγράφεται ο χώρος(κατάστημα). Σχετικά με τη νομίμως εγκατεστημένη χρήση:εφόσον υπάρχουν αποδεικτικά ότι εγκαταστάθηκε πριν απ το '55,σαφώς και θεωρώ την χρήση νόμιμη.
    1 point
  12. Το "γμώτο" με τα ψυκτικά φορτία είναι ότι τα περισσότερα εμφανίζονται από τον φωτισμό, τις συσκευές μαγειρέματος και γενικώς τις οικιακές συσκευές, την δραστηριότητα των ανθρώπων και το νωπό αέρα. Ένα καλό κόλπο είναι να μηδενίζεις τα εσωτερικά ψυκτικά φορτία, δλδ να αφήνεις μόνο τα φορτία συναγωγής και ακτινοβολίας. Με αυτόν τον τρόπο, αν έχεις λίγους δυτικούς και βορειοδυτικούς προσανατολισμούς, τα θερμικά κέρδη συνήθως βγαίνουν μικρότερα των θερμικών απωλειών. Για να έχει η οροφή μηδενική, ή σχεδόν μηδενική συνεισφορά φορτίων θα πρέπει να είναι παντελώς μονωμένη, ακόμη και στο κάτω μέρος των προεκτάσεων (εξώστες δώματος) και στην ένωση με τα από κάτω πλευρικά δοκάρια. Αν δεν συμβαίνει αυτό, άλλαξε τύπο στέγης για δοκιμή και αν μεταβληθεί θετικά το ισοζύγιο ψάξε στις βιβλιοθήκες. Μπορεί ο συγκεκριμένος τύπος οροφής που επιλέγεις να μην έχει δηλωθεί σωστά.
    1 point
  13. 462 downloads

    Απόφαση ΥΠΕΝ: ΘΕΜΑ: Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167 Α΄), όπως ισχύει.
    1 point
  14. Καλημέρα Παύλο,το κείμενο της 82.2.γ. αντιστοιχεί στην επιλογή "Τύπος 2" .
    1 point
  15. Καλό είναι, οι συνάδελφοι, να μην παίζουν με το χρόνο και τη νοημοσύνη μας
    1 point
  16. σωστα και, δεν γινεται να αναζητουνται "πλάγιες λυσεις" παρακαμψης της νομιμοτητας... και θες αδεια, 100% https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια δομησης επισκευης περιφραξης"&page=0 και, αφου πανω στο ντουβαρι επεσε ενα ΙΧ και υποχρεη ειναι η ασφαλιστικη εσυ τι ψαχνεις? να μειωσεις τα εξοδα της ασφαλιστικης???
    1 point
  17. Την δύσκαμπτη και κοστοβόρα (υπέρ εσού φυσικά) οφείλεις να κάνεις. Θα αποκτήσει και ένα χρήσιμο Τοπογραφικό διάγραμμα ο οικοπεδούχος. Υ.Γ. Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω αν σε φόρουμ δικηγόρων ή συμβολαιογράφων υπάρχουν ερωτήσεις απο τους επαγγελματίες των αντίστοιχων κλάδων, πως να μη εισπράξουν από υπηρεσίες τους που είναι οι προβλεπόμενες απο τον νόμο ή να αναζητούν εύκαμπτες λύσεις επ αυτού.
    1 point
  18. 1. Η υποβολή της ΜΣΕ μιας δήλωσης του Ν.4495/2017 είναι υποχρέωση του διαχειριστή μηχανικού αυτής! 2. Η σύμβαση, που θα υπογράψει αρχικώς ο διαχειριστής μηχανικός της δήλωσης με τον πελάτη του, μπορεί ν' αναφέρει ότι, "...στην παρούσα σύμβαση ανάθεσης – ανάληψης έργου, δεν συμπεριλαμβάνεται η υποχρέωση της εκπόνησης της Μελέτης Στατικής Επάρκειας, όπου ή αν απαιτείται αυτή, αναλόγως του είδους, ή της Κατηγορίας, ή της χρήσης του προς δήλωση ακινήτου και με βάσει τις ειδικές διατάξεις του Ν.4495/2017. Αν για το παρόν ακίνητο απαιτείται από το νόμο η εκπόνηση και η υποβολή τέτοιας μελέτης, τότε αυτή θ’ αποτελέσει το αντικείμενο νέας σύμβασης ανάθεσης – ανάληψης έργου....". 3. Ο διαχειριστής μηχανικός (έχει δεν έχει τη "δυνατότητα") οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη του για δύο "θέματα" επιπροσθέτως: - Tην επιπρόσθετη αμοιβή του (δική του αν έχει τη "δυνατότητα" ή συνεργάτη του αν δεν την έχει) σχετικά με την ανάληψη της εκπόνησης της ΜΣΕ από αυτόν (σε συμφωνία - νέα σύμβαση) ή - Τη δυνατότητα που έχει ο πελάτης του να ψάξει και να βρει άλλον μηχανικό για να εκπονήσει τη ΜΣΕ, ο οποίος θα μπει στη δήλωση, αναλαμβάνοντας, τόσο την υποχρέωση αυτή, όσο και οτιδήποτε άλλο προκύπτει από αυτό (π.χ. ένταξη στο σύστημα αμοιβών, extra ΦΕΜ, extra συμφωνητικό κ.λπ.). Αυτή θεωρώ ότι, πρέπει να είναι η "ενιαία γραμμή όλων μας"! Από εκεί και πέρα ο καθένας μας κινείται αναλόγως της ιδιαίτερης εμπειρίας του και προς όφελός του. P.S.1. Δεν υπάρχει άλλος νόμιμος και ταυτοχρόνως πρακτικός τρόπος αντιμετώπισης..... P.S.2. Aν το αγαπητό σε όλους μας ΤΕΕ θέλει να βοηθήσει θα βάλει "ειδική νόμιμη αμοιβή" για ΜΣΕ Ν.4495
    1 point
  19. Τα ελληνικά είναι έτη φωτός μπροστά σε παραγωγικότητα και αυτοματισμούς. Το civil 3d απευθύνεται σε εταιρίες με πολυάριθμο προσωπικό. Τα Ελληνικά είναι κομμένα και ραμμένα για τον μοναχικό Έλληνα ελεύθερο σκοπευτή
    1 point
  20. Συνάδελφε/φοι, στα downloads έχω αναρτήσει freeware λογισμικό διατομών οδοποιίας. Δίνοντας τα στοιχεία διατομής (ΧΘ, x/y) σου υπολογίζει τους χωματισμούς αλλά σου σχεδιάζει και τις διατομές/μηκοτομή. Είναι πολύ απλό και σε/σας καλύπτει σε κάθε εργασία με διατομές
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.