Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.118


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.718


  4. blackjohn

    blackjohn

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/08/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. αυτο ισχυε μεχρι πριν το 2014 4. Η εισφορά σε γη κατά την προηγούμενη παράγραφο αποτελείται από ποσοστό επιφάνειας κάθε ιδιοκτησίας πρις από τη πολεοδόμησή της, το οποίο υπολογίζεται κατά τον ακόλουθο τρόπο. α. Για τμήμα ιδιοκτησίας μέχρι 250 τ.μ. ποσοστό 10%. β.απο 250 εως 500 τμ. .....20% ...[για αγνωστο λογο δεν εχει περαστει αυτο...] γ]Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 500 τ.μ. μέχρι 1000 τ.μ. ποσοστό 30%. δ. Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 1000 τ.μ. μέχρι 2000 τ.μ. ποσοστό 40%. ε. Με την επιφύλαξη της περιπτώσεων (στ), για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 2000 τ.μ. ποσοστό 50%. στ. Για αυτοτελείς ιδιοκτησίες μεγαλύτερες των 10.000 τ.μ. που ανήκουν σ` έναν ιδιοκτήτη, για το τμήμα τους πάνω από 10.000 τ.μ. σε ποσοστό 60%. Τ` ανωτέρω εφαρμόζοναι και σε ιδιοκτησίες εξ αδιαιρέτου κατά το ποσοστό συνιδιοκτησίας που αντιστοιχεί σε έκταση γης μεγαλύτερη από 10.000 τ.μ. 5. Ως εμβαδά ιδιοκτησιών για τον υπολογισμό της συμμετοχής σε γη λαμβάνονται τα εμβαδά που είχαν οι ιδιοκτησίες στις 10.3.1982. Για την εφαρμογή της παραγράφου 4, ως ιδιοκτησία νοείται το άρθροισμα των ιδιοκτησιών γης ενός και του αυτού ιδιοκτήτη που περιλαμβάνονται στα όρια της προς ένταξη περιοχής, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη της πολεοδομικής ενότητας. Σε περίπτωση εξ αδιαιρέτου συνιδιοκτησίας τα πσοστά εισφοράς γης εφαρμόζονται στο εμβαδόν που αντιστοιχεί στο ιδανικό μερίδιο κάθε συνιδιοκτήτη όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι την 10.3.1982. Απο το 2014, ισχυει η νεα διαβαθμιση ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 4315 ΦΕΚ Α' 269/24.12.2014 Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα - Ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και άλλες διατάξεις αρθρο 1. Ιδιοκτησία κατά την πράξη εφαρμογής - υπολογισμός εισφοράς σε γη 1. Το άρθρο 8 του ν. 1337/1983, ως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: 4. Η εισφορά σε γη υπολογίζεται κατά τον ακόλουθο τρόπο: α) Για τμήμα ιδιοκτησίας μέχρι 500 τ.μ. ποσοστό 10%. β) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 500 τ.μ. μέχρι 1.000 τ.μ. ποσοστό 20%. γ) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 1.000 τ.μ. μέχρι 2. τ.μ. ποσοστό 30%. δ) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 2.000 τ.μ. μέχρι 10.0 τ.μ. ποσοστό 40%. ε) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 10.000 τ.μ. ποσοστό 50%. στ) Σε περίπτωση που κατά την εκπόνηση της μελέτης οι υπολογιζόμενες εισφορές σε γη κατά τα ανωτέρω εντός της πολεοδομικής ενότητας, συμπεριλαμβανομένων και των υφιστάμενων κοινόχρηστων χώρων, δεν καλύπτουν την ελάχιστη έκταση κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων κατά τα πολεοδομικά σταθερότυπα ή τις προβλέψεις των ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, ΕΧΣ ή ΤΧΣ, τα ποσοστά των περιπτώσεων α`, β`, γ` και δ` υποχρεωτικά αυξάνονται αναλογικά και κατά ίσο αριθμό ποσοστιαίων μονάδων με σκοπό να συμπληρωθεί η απαιτούμενη εισφορά σε γη και χωρίς να απαιτείται επιπρόσθετη απόφαση έγκρισης της προσαύξησης αυτής. Σε κάθε περίπτωση τα ποσοστά των περιπτώσεων α` και β` δεν υπερβαίνουν το 30%, το ποσοστό της περίπτωσης γ` δεν υπερβαίνει το 40% και το ποσοστό της περίπτωσης δ` δεν υπερβαίνει το 50%. Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η μείωση των απαραίτητων κοινόχρηστων και κοινωφελών χώρων και οι προκύπτοντες κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι πρέπει να καλύπτουν την ελάχιστη έκταση κατά τα πολεοδομικά σταθερότυπα ή τις προβλέψεις των ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, ΕΧΣ ή ΤΧΣ. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του αρμόδιου Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής δύναται να τροποποιείται ο καταμερισμός των ποσοστών εισφοράς σε γη των περιπτώσεων α` έως ε`. ζ) Εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά από ειδικότερες διατάξεις, που διέπουν ειδικά σχέδια, όπως οι Βιομηχανικές Περιοχές του ν. 4458/1965, οι Β.Ε.ΠΕ. του ν. 2545/ 1997 και τα Επιχειρηματικά Πάρκα του ν. 3982/2011, η εισφορά σε γη ειδικά για τις χρήσεις που αναφέρονται στα άρθρα 5, 6 και 7 του από 23.2.1987 προεδρικού διατάγματος (Δ` 166) και στα άρθρα 22, 25 και 29 του ν. 4269/ 2014, όπως ισχύουν, ορίζεται: αα) Για τμήμα ιδιοκτησίας μέχρι 1.000 τ.μ. ποσοστό 20%. ββ) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 1.000 τ.μ. μέχρι 4.000 τ.μ. ποσοστό 30%. γγ) Για τμήμα ιδιοκτησίας πάνω από 4.000 τ.μ. ποσοστό 40%. 5. Ως εμβαδά ιδιοκτησιών για τον υπολογισμό της συμμετοχής σε γη λαμβάνονται τα εμβαδά που είχαν οι ιδιοκτησίες στις 28 Μαΐου 2014. Για την εφαρμογή της παραγράφου 4, ως ιδιοκτησία νοείται το γεωτεμάχιο υπό την έννοια της συνεχόμενης έκτασης γης, που αποτελεί αυτοτελές και ενιαίο ακίνητο και ανήκει σε έναν ή περισσότερους κυρίους εξ αδιαιρέτου. Τυχόν κατατμήσεις που έλαβαν χώρα μετέπειτα της προαναφερθείσας ημερομηνίας δεν λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό των εισφορών σε γη. σημ. Υπαρχει μια ανακολουθια σε ολη αυτη την διαδικασια. Αντι απλα να τροποποιησουν τον 1337 οπως γινονταν επι 35 χρονια, και να εχουμε πληρη τον νομο, κατ' αρχας κατηργησαν τα αρθρ 2.3.5.6.7 με τον 4269/14 και μετα εξεδοσαν νεο νομο, ανεξαρτητο.... Ετσι ομως, χανεται ολη η παρακολουθηση των διαταξεων, διοτι στα νομικα αρχεια φαινονται καταργημενα ¨καποιος" ηθελε δικο "του" νομο...δεν του αρεσε το "νομος Τριτση" και αυτοσχεδιασε χωρις κανενα λογο.....
    3 points
  2. Αν κατεδαφίστηκαν τα πάντα κι έγινε ανέγερση νέου κτιρίου,τότε πρέπει να υπολογίσεις επιφάνεια.
    2 points
  3. Αγαπητέ νέε συνάδελφε. γραφεις σε λάθος ενότητα. Αυτό σημαίνει δεν έψαξες καθόλου εδώ στο φόρουμ. Τις εισφορές γης τις συναντάμε στις επεκτάσεις σχεδίων πόλεων. Τέτοια κεφάλαιο εδώ υπάρχει παρακάτω. μονο εγώ, αυτό το θέμα , το έδωσα, με πίνακες , πάνω από ίσως 10 φορές. Δεν έψαξες. θα σου κάνει καλό να ψάξεις .….. παρέλειψες την μικρή κατηγορία 250 τμ. να κατεβάσεις βασικά τον νόμο 1337/83 και θα τον μελετήσεις ΚΑΛΑ . Εκεί υπάρχουν τα πάντα. Επίσης και τους μετέπειτα νόμους. και την εγκύκλιο 30 5/3/04 Αλλά και πολλά ακόμη. καλο διάβασμα.
    2 points
  4. Ανάθεση ιδιοκτήτη και ανάληψη μηχανικού για την ηλεκτρονική διαχείριση του έργου.
    1 point
  5. πάει κλιμακωτά (αυτό σημαίνει η έκφραση "για τμήμα ιδιοκτησίας") για τα πρώτα 500 μ² η εισφορά είναι 50 μ² για τα επόμενα 500 είναι 100 μ² για τα επόμενα 1000 είναι 300 μ² για τα υπόλοιπα 2350 είναι 940 μ² άρα η συνολική εισφορά είναι 50+100+300+940 = 1390 μ²
    1 point
  6. Δ 538/78 Ε. Ειδικές διατάξεις και περιορισμοί. 1. Τα κτίρια των τουριστικών εγκαταστάσεων τοποθετούνται σε απόσταση πενήντα (50) μέτρων τουλάχιστον από τη γραμμή αιγιαλού, όπως αυτή ορίζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. 2. Επιτρέπεται η ανέγερση περισσοτέρων του ενός κτισμάτων μέσα στο γήπεδο, τηρουμένων, ως προς τους όρους δόμησης των διατάξεων του διατάγματος αυτού. 3. Σε περίπτωση που ο κτιριακός όγκος υπερβαίνει τις τέσσερις χιλιάδες κυβικά μέτρα (4.000) μ3 απαιτείται διάσπασή του σε μικρότερους όγκους. 4. Η αρχιτεκτονική μελέτη ελέγχεται από τις κατά τόπους Επιτροπές Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου για τη μορφολογική προσαρμογή της ως προς το φυσικό και δομημένο περιβάλλον. 5. Για γήπεδα τουριστικών εγκαταστάσεων μέχρι δέκα πέντε (15) στρεμ. απαιτείται εκτός των άλλων σχέδιο γενικής διάταξης, σχέδιο της σχέσης και οργάνωσης, των ελεύθερων χώρων και μέθοδος διατήρησης θέσις, καθώς και προσπέλασης προς την παραλία εφόσον το γήπεδο είναι παραλιακό. Για τα μεγαλύτερα των δέκα πέντε (15) στρεμ. απαιτείται επιπλέον και μελέτη σύνδεσης με τα δίκτυα υποδομής της ευρύτερης περιοχής. Ως παραλιακό γήπεδο νοείται το πρώτο γήπεδο μετά τη γραμμή αιγιαλού. κλπκλπ Για κατοικιες ισχυει το Δ 270/85 Επιτρεπεται η διασπαση κτιριων μετα απο αποφαση του ΣΑ και τους ορους που οριζει το ανω διαταγμα, Αρθρ.6.-1. Προκειμένου για την ανέγερση κατοικιών εφαρμόζονται και οι ακόλουθοι ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης επιπλέον των όσων αναφέρονται στο άρθρ.1 του παρόντος. «α) Επιτρέπεται η διάσπαση του ενιαίου κτιρίου μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής και με τις εξής προϋποθέσεις: αα) Τα επί μέρους, μετά τη διάσπαση, κτίρια σε κάθε περίπτωση αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο, ββ) Στην περίπτωση που προβλέπεται ενιαίο κτίριο το οποίο αποτελεί σύνθεση περισσοτέρων όγκων, η σύνδεση αυτών επιβάλλεται να έχει πλάτος κατ ελάχιστον 1,20 μ. και προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης [στα εκτος σχεδιου εχουμε "αποστασεις" οχι Δ. Ετσι θυμαμαι]
    1 point
  7. Πήγαινε πρώτα στο εφκα (πρων ικα και πας με ραντεβου, κλείνεις Online) και κάνε έναρξη ΑΜΟΕ, με τους πίνακες 1&2 με τα ένσημα, ξεκίνα απο εκει γιατί μπορεί να σου κάνουν καμμιά διόρθωση και να χρειαστεί να αλλάξεις ξανά όλο τον προϋπολογισμό. Αν δεν έχεις αλλαγές, τύπωσε από το εξαιρετικό προγραμματάκι του αγαπητού μας συνάδελφου τα σημειώματα Πολεοδομίας-Δήμου & Εφορίας. Πάρε τηλέφωνο στον φοροτεχνικό της πολεοδομίας να σου δώσει το υπηρεσιακό σημείωμα και με αυτό κάνεις τις πληρωμές ΔήμουΠολεοδομίας. Ανεβάζεις τα διπλότυπα είσπραξης της κάθε υπηρεσίας. Εξουσιοδότηση και συμβολαια μόνο οταν πας στο ΕΦΚΑ. Επίσης στην εφορία καλό είναι να γίνει η πληρωμή από τον ιδιοκτήτη του έργου. Δεν αφήνουν να πληρώσει κανένας άλλος. Τοπογραφικό δεν χρειάζεται πουθενά. Φρόντισε όλα που ανεβάζεις να συμπίπτουν στα ποσά, ώστε στον μεταγενέστερο έλεγχο φορολογικών μετά την έκδοση ΟΑ να μην έχεις αλλαγές.
    1 point
  8. Καλημέρα,για το δεύτερο ερώτημα,η χαμηλότερη πραγματοποιημένη στάθμη,σε σχέση με την στάθμη της άδειας, στο υπόγειο και στο ισόγειο,αποτελούν όντως παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού,εφόσον τα ύψη που κατασκευάστηκαν δεν υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής. Ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του συνολικού ύψους του κτιρίου,η κατηγορία 3 γιε) αναφέρει: γιε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παρ.2 του άρθρου 89, Μόνο αν συμβαίνουν λοιπόν όλα τα παραπάνω,μπορείς να εντάξεις την διαφορά ύψους σε αυτήν. [Δεν αναφέρεις όμως το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής,γιατί αν το ύψος του κτιρίου δεν το υπερβαίνει,τότε η υπέρβαση σε σχέση με την οικοδομική άδεια αποτελεί παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού.Αν το υπερβαίνει και δεν έχεις όλες τις προϋποθέσεις της Κατ.3,γιε) για το κτίριο στο σύνολο του,τότε θα πρέπει να χρεωθεί συντελεστής υπέρβασης ύψους.]
    1 point
  9. Καλησπέρα,νομίζω ότι δεν πρέπει να σ απασχολεί ότι το δώμα δεν εμφανίστηκε (σε κάτοψη) σε μια εεμκ για επιχρίσματα όψεων,κι εφόσον μιλάμε για νομίμως υφιστάμενη κατασκευή ,συμπληρώνεις και την κάτοψη στέγης-δώματος με τις επιφάνειες που μετρησες,για πληρέστερη καταχώρηση του ακινήτου.
    1 point
  10. Γειά και πάλι, εφόσον το ΠΕΑ εξετάζει την κτιριακή μονάδα και δεν αφορά το ιδιοκτησιακό και πολεοδομικό προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω ποιό το πρόβλημα αν ανέβει σκαρίφημα της υφιστάμενης κατάστασης. Υποτίθεται ότι αποτυπώνεις την κατάσταση που βρήκες κατά την αυτοψία, τώρα αν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα κατεδαφιστεί κάποιο κομμάτι τότε ενημερώνεις για απόσυρση του ΠΕΑ και έκδοση νέου. Αναφορικά με τον λόγο έκδοσης, αφου είναι για ενοίκιο γιατί στην αιτιολογία στο σύστηα να γράψεις κάτι άλλο; Ο αριθμός του ΠΕΑ φαίνεται και στα ηλεκτρονικά μισθωτήρια και αναγρέφεται και στα συμβόλαια.
    1 point
  11. Αυτό είναι ένα πολύ σωστό επιχείρημα που δεν μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό. Βέβαια μπορουσε να γίνει οριστική υπαγωγή και βεβαίωση χωρίς δικαιολογητικά, αλλά όντως αυτό τώρα έρχεται σε αντίθεση με το πιστ/κο της ΗΤΚ. Όσο για την γενικότερη αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων αοριστων, που δεν είναι καθόλου ακαδημαϊκή συζήτηση, εγώ θεωρώ πως η σωστή δουλειά του μηχανικού δεν μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ορίζει ο νόμος. Ο θεσμός της ΗΤΚ είναι κάτι που εφευρέθηκε χθες και εφόσον τέθηκε σε υποχρεωτική εφαρμογή αναγκαστικά πάμε τους λίγους κανόνες που υπάρχουν. Αν έρθει η δύσκολη στιγμή, θα πρέπει να δείξουμε ότι όντως κάναμε το προβλεπόμενο τη δεδομένη χρονική στιγμή (και όχι με βάση το ηθικό ή ακόμα και με βάση εγκυκλίους που βγαίνουν χρόνια μετά και αλλάζουν τα πάντα). Για αυτό ψάχνουμε το προβλεπόμενο και όχι τι θα ήταν το σωστό και το ξεκάθαρο. Διαφορετικά δεν θα έπρεπε να αναλαμβάνουμε καμία υπόθεση. Ειδικά στις τακτοποιήσεις, δεν υπάρχει ξεκάθαρη υπόθεση. Το ξέρουμε 9 στις 10 τακτοποιήσεις έχουν θέματα μικρότερα ή μεγαλύτερα. Τις παλιές οικοδομικές άδειες αν τις κοιτάξουμε λίγο καλύτερα, ένα ποσοστό δεν θα έπρεπε να είχαν εκδοθεί (φαντάζομαι τσεκαρουμε κάτοψη διαμερίσματος και λέμε είναι σύμφωνη με την πραγματικότητα, δεν λέμε η άδεια πριν από 30 χρόνια βγήκε με λάθους όρους δόμησης ή με λάθος απόσταση Δ και άρα η πολυκατοικία είναι αυθαίρετη?) Φυσικά και διώχνω υποθέσεις γιατί σε κάποιες ο κίνδυνος οποιαδήποτε αμοιβή να φαγωθεί σε δικαστήρια είναι μεγάλος. Αλλά υπόθεση χωρίς κάποιο ρίσκο ή αβεβαιότητα προσωπικά δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ (λέτε να είμαι εγώ ο γκαντεμης 🙃 ?)
    1 point
  12. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αναρωτιεστε για τα κίνητρα και όχι για την πολύ βασική ερώτηση, δηλαδή τι απαιτεί η ΗΤΚ. Ενδεικτικά μερικοί λόγοι: 1) δήλωση άλλου μηχανικού σε υπαγωγή, ο ιδιοκτήτης θέλει να μεταβιβάσει και έρχεται σε μένα (μην αρχίσετε να ρωτάτε γιατί δεν πήγε στον ίδιο). Έχει το σχέδιο της τακτοποίησης (με την κλασική δήλωση ότι είναι ταυτόσημη με αυτή που θα ανέβει/ έχει ανέβει στο σύστημα ... και τίποτα άλλο). Σε επικοινωνία με τον άλλο μηχανικό για το πότε θα τελειώσει την τακτοποίηση, η απάντηση θα την τελειώσει εντός της νόμιμης προθεσμίας, δεν απαιτείται για την ΗΤΚ και μη με ζαλίζετε άλλο (να γιατί ήρθε σε μένα). 2) ακίνητο με δήλωση σε υπαγωγή χωρίς να έχουν ανέβει τα περισσότερα δικαιολογητικά. Έχει μεταβιβαστεί πρόσφατα ΜΕ ΗΤΚ. Έρχεται ο νέος ιδιοκτήτης (ο δικός μου), ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τον αρχικό μηχανικό και θέλει να μεταβιβάσει εκ νέου. Η απάντηση του αρχικού μηχανικού (ευγενεστατος αυτή τη φορά) είναι ότι έχει κάνει ο,τι απαιτεί ο νόμος. 3) ακίνητο χωρίς ολοκληρωμένη τακτοποίηση, έχει βγάλει οικοδομική άδεια για αλλαγή χρήσης και εσωτερικές διαρρυθμίσεις (ούτε στις άδειες απαιτούνται ολοκληρωμένες τακτοποιήσεις). Τα τελευταία σχέδια του ακινήτου είναι ολοσωστα. Η τακτοποίηση ημιτελής. Τι γίνεται με την έκδοση ΗΤΚ? Προς έκπληξη μου, από ότι διαβάζω τελικά (ή δεν διαβάζω) όντως οι συνάδελφοι έχουν κάνει ότι απαιτεί ο νόμος. Και κατά συνέπεια, οι ΗΤΚ που έχουν εκδοθεί δεν πάσχουν καθόλου (τουλάχιστον τη χρονική στιγμή που εκδόθηκαν). Εσείς αυτές τις περιπτώσεις τις διώχνετε? Γιατί αν αναλαμβάνετε μόνο υποθέσεις που είναι 100% ξεκάθαρες και καταφέρνετε να ζείτε από το επάγγελμα, τότε σας ζηλεύω 🥴
    1 point
  13. Ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός είναι αυτονόητο ότι συμμετέχει στην ταυτότητα αφού αυτός μπήκε στην πλατφόρμα και την άνοιξε....μου φαίνεται υπερβολή να υπογράψει και ΥΔ ότι συμμετέχει....
    1 point
  14. 2.561 downloads

    Τις εξαρτημένες συντεταγμένες που μου έδιναν τα τοπογραφικά όργανα ήθελα να τις αποτυπώνω σε Πίνακα και να έχω συνημμένα πάνω στο σχέδιο του Τοπογραφικού Διαγράμματος όχι μόνο τα σημεία αλλά και τους υπολογισμούς Πλευρών και Εμβαδών. Συνεπώς έφτιαξα ένα απλό xls αρχείο ώστε να επιβεβαιώνω τις αποστάσεις των πλευρών καθώς και τα εμβαδά των τεμαχίων και να τα επισυνάπτω σαν εικόνα πάνω στο σχέδιο μου. Ο κωδικός: egeorgalas New Version - 17.04.2012: Βελτίωσα τους αυτοματισμούς ώστε να μπορεί εισάγεται ή διαγράφετε συντεταγμένες κορυφών χωρίς να αλλοιώνει τις εξισώσεις των Πλευρών και των Εμβαδών. Επίσης βελτιώθηκαν και οι τελικές εξισώσεις υπολογισμού του Εμβαδού.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.