Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/09/2022 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπέρα. Επειδή ήδη πέρασαν δύο εβδομάδες με το νέο νόμο πυροπροστασίας αναφέρω κάποιες απορίες που βρήκα (και ακόμα είμαι σε αρχικό στάδιο διαβάσματος) 1. στις κατοικίες χρειάζεται πλέον ενεργητική πυροπροστασία την οποία θα καταθέτουμε στην αρμόδια πυροσβεστική? 1.7. Μέσα ενεργητικής πυροπροστασίας. 1.7.1. Φορητοί πυροσβεστήρες ξηρής σκόνης ή βάσης νερού Επιβάλλεται η τοποθέτηση στους κοινόχρηστους χώρους, ενός (1) φορητού πυροσβεστήρα ανά όροφο. Κάθε πυροσβεστήρας πρέπει να καλύπτει μικτή επιφάνεια 400 τ.μ. διαφορετικά τοποθετούνται πρόσθετοι πυροσβεστήρες. Επιβάλλεται η τοποθέτηση ενός φορητού πυροσβεστήρα σε κάθε μονοκατοικία ανεξαρτήτως εμβαδού. 1.7.2. Χειροκίνητο σύστημα συναγερμού Χειροκίνητο σύστημα συναγερμού, επιβάλλεται σε πολυκατοικίες με τρεις (3) ή περισσότερους ορόφους κύριας χρήσης. Τα κομβία αναγγελίας πρέπει να τοποθετούνται στις κοινόχρηστες οδεύσεις πλησίον των κλιμακοστασίων. 1.7.3. Πυρανίχνευση Επιβάλλεται η εγκατάσταση αυτόματου συστήματος πυρανίχνευσης. Κατ’ εξαίρεση σε κτίρια κατοικιών με 3 ή λιγότερους ορόφους κύριας χρήσης, αντί του αυτόματου συστήματος πυρανίχνευσης είναι αποδεκτή η τοποθέτηση αυτόνομων πυρανιχνευτών σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, που θα καλύπτουν κατ’ ελάχιστον κάθε υπνοδωμάτιο και την κουζίνα. 1.7.4. Μόνιμο υδροδοτικό πυροσβεστικό δίκτυο Μόνιμο υδροδοτικό πυροσβεστικό δίκτυο επιβάλλεται στις πολυκατοικίες ύψους άνω των 28 μ. και με συνολική επιφάνεια ορόφου άνω των 500 τ.μ. 2. Πλέον επικίνδυνοι χώροι θεωρούνται και χώροι με λέβητες<20KW και γενικές αποθήκες 6.7. Επικίνδυνοι χώροι Οι επικίνδυνοι χώροι πρέπει να αποτελούν αυτοτελές πυροδιαμέρισμα με πυράντοχο περίβλημα με δείκτη πυραντίστασης ίσο με τον απαιτούμενο για τα πυροδιαμερίσματα του κτιρίου και όχι μικρότερο των 60 λεπτών και δεν πρέπει να τοποθετούνται κάτω από ή σε άμεση γειτνίαση με τις τελικές εξόδους των κτιρίων. Στην περίπτωση επικίνδυνων χώρων θα πρέπει να υπάρχει ειδική μέριμνα για την αποφυγή διάδοσης του καπνικού μίγματος (κατάλληλος εξαερισμός, αυτοκλειόμενες πόρτες, φραγή αρμών κ.ά.). Οι επικίνδυνοι χώροι διακρίνονται στις ακόλουθες δύο κατηγορίες από τις οποίες προκύπτουν τα απαιτούμενα μέσα ενεργητικής πυροπροστασίας τους. I. Κατηγορία Α. • Γενικές Αποθήκες. • Κεντρικές Λινοθήκες. • Ψυχροστάσια, Αντλιοστάσια, Μηχανοστάσια. • Χώροι Καυστήρων Θέρμανσης και/ ή λεβήτων με θερμική ισχύ ≤ 50 kW. • Χώροι, που λόγω της φύσης των περιεχομένων τους παρουσιάζουν επικινδυνότητα και έχουν πυκνότητα πυροθερμικό φορτίο μικρότερη ή ίση των 2000 MJ/m2.1 point
-
1 point
-
@avgoust Μπλέξιμο....ποιος θα κυνηγήσει ποιόν τώρα. Να σε ρωτήσω. Αυτή η απόκλιση έχεις εντοπίσει που μπορεί να οφείλεται; Υπάρχουν υλοποιημένα όρια σήμερα, τα οποία στο παρελθόν δεν υπήρχαν, ή αν υπήρχαν σήμερα είναι διαφορετικά; Λογικά δεν καλύπτεσαι από το 5% (αν και δεν μας ενδιαφέρει μόνο η επιφάνεια αλλά και οι έντονες διαφορές σε κλίσεις πλευρών ή ακόμη χειρότερα, όταν οι πλευρές διαφέρουν εντελώς) Το κτηματολόγιο δεν φταίει. Αυτό το τόπο προσκομίστηκε με αυτό πορεύτηκαν. Η μεταβίβαση πάλι με λάθος τοπο. Άρα, άκρη δεν μπορεί να βγει. Το λάθος είναι εδώ και πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί. Η διόρθωση της σύστασης με βάση το νέο εμβαδόν του οικοπέδου θα είναι η σωστή λύση. Αν δεν έχουν κτιστεί οι περιοχές των κάθετων, νομίζω ότι δεν θα θίγεται κάποιος αφού πάλι μπορούν αν θέλουν να διατηρήσουν τα ίδια ποσοστά σε δόμηση και κάλυψη . Φτάνουμε όμως στο καίριο ερώτημα. Ποιος θα τα πληρώσει όλα αυτά;;;1 point
-
Μια χαρά τα λες....Θα μπορούσε να έχει τίτλο "η ζωή του μηχανικού στην Ελλάδα....υπό προϋποθέσεις". Δυστυχώς, αυτά γίνονται όταν ενώ υπήρχε άπλετος χρόνος (μια δεκαετία και βάλε) να στηθεί σωστά μια πλατφόρμα, έχοντας υπόψη έστω 10-20 βασικές περιπτώσεις που ήταν σίγουρο ότι θα παρουσιαστούν αμέσως στην πράξη, τελικά στήθηκε μια εφαρμογή για την οποία γελάει και πρωτοετής της πληροφορικής χωρίς τεχνική και νομική αλληλεπίδραση, στην ίδια κατεύθυνση με τις υπόλοιπες δύσχρηστες πλατφόρμες του επιμελητηρίου. Τώρα, στην πράξη, δυστυχώς αυτό έχουν προτείνει (μέσα από την ερώτηση για το πως αντιμετωπίζεται περίπτωση κατάτμησης), ουσιαστικά έχει κάνει ακόμη και τους συμβολαιογράφους να γελάνε με το "ράβε-ξήλωνε", αφού η σύσταση είναι να γίνει ΗΤΚ για το αρχικό ακίνητο, ΗΤΚ για το προς μεταβίβαση (με τις γνωστές θεωρητικές μπούρδες, προυποθέσεις κλπ) και μετά αρχειοθέτηση της αρχικής ΗΤΚ.1 point
-
νσ δουμε αν σε καλυπτει το αρθρο 39 2. α) Όπου μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος και εφεξής προβλέπεται η σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος, νοείται το τοπογραφικό διάγραμμα του άρθρου 83 παρ.4 του παρόντος νόμου. β) Απόκλιση επί του εμβαδού οικοπέδου ή γηπέδου από το αναγραφόμενο στο τοπογραφικό διάγραμμα που έχει συνταχθεί μέχρι τις 8.8.2013, και σύμφωνα με τον οποίο εκδόθηκε άδεια οικοδομής ή καταρτίστηκε συμβολαιογραφική πράξη, σε σχέση με τη νέα καταμέτρηση στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει τη βεβαίωση του άρθρου 83, είναι ανεκτή υπό τις εξής προϋποθέσεις : αα) για οικόπεδα ή γήπεδα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού το ποσοστό της απόκλισης ορίζεται σε ±5%, ββ) για τα εκτός σχεδίου οικόπεδα ή γήπεδα το ποσοστό της απόκλισης ορίζεται σε ±10%. Εμβαδομετρήσεις οικοπέδων ή γηπέδων, που έχουν περιληφθεί σε διοικητικές πράξεις και δικαιοπραξίες και είναι εντός της απόκλισης του προηγούμενου εδαφίου, θεωρούνται αποδεκτές και δεν απαιτείται η αναθεώρηση της οικοδομικής αδείας, καθώς και η διόρθωση ή τροποποίηση των τίτλων κτήσης για την έκδοση άδειας.1 point
-
@sour αφού στο σύλλογο τα ξέρουν όλα, τότε να της / μας πουν και ΠΩΣ γίνεται, με λεπτομερείς οδηγίες ΓΡΑΠΤΑ να το μάθουμε όλοι... Ήρεμα το λέω και μακάρι να το κάνουν. Μέχρι τότε μπορούμε να εκδώσουμε μια ΗΤΚ για όλο το οικόπεδο/κτίριο κλπ. και πολλές άλλες ΗΤΚ οι οποίες όμως στην τεχνική περιγραφή και στον τίτλο θα γράφουν μπούρδες, δηλαδή ότι δεν υφίσταται (νομικά) οριζόντια ιδιοκτησία καθώς δεν υφίσταται και ΣΟΙ στο κτίριο, αλλά υφίσταται τεχνικά διαμέρισμα Α-1, το οποίο θα μπορούσε μελλοντικά να αποτελεί ανεξάρτητη και αυτοτελή ιδιοκτησία αν και εφόσον συνταχθεί ΣΟΙ και φυσικά είναι νομίμως υφιστάμενο βάσει οικ. άδειας... ..... μπλα ... μπλα ..... ΜΑ ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ???? Ας με σταματήσει κάποιος νομικός... 😂1 point
-
Χρειάζεσαι αλλαγή χρήσης, δήλωση Ταπ στο Δήμο και σχέδιο απο αδειούχο Ηλεκτρολόγο1 point
-
δεν το έχω κάνει .. αλλά νομίζω ότι πρώτα πρέπει να συντάξεις Η.Τ για όσες Ο.Ι έχεις σήμερα +τα κοιν/στα και μετά θα συντάξεις Η.Τ για τις νέες Ο.Ι1 point
-
η αγωγη αφορα ενα αυτοτελες και διακεκριμενο τμημα γηπεδου. Σε αυτο γινεται μεταγραφη και αποκτας κυριοτητα. Επικληση συνενωσης με τυχον ομορο του ιδιου ιδιοκτητη, ειναι αλλο θεμα.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Διάβαζα κάτι που σβήστηκε ή μου φαίνεται ? Τέλος πάντων, από την ισχύουσα νομοθεσία δεν υπάρχει πλέον αμφισβήτηση για το 90 εκ. Η παρ.1 του άρθρου 26 του ΝΟΚ σε συνδυασμό με τις "Οδηγίες Σχεδιασμού για την Αυτόνομη Διακίνηση και Διαβίωση ΑΜΕΑ" : 10.3. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Απαραίτητη προϋπόθεση για την ελεύθερη κυκλοφορία όλων των χρηστών σε μια κατοικία είναι η πρόβλεψη : 10.3.1. διαδρόμων πλάτους 1.20μ με εξασφαλισμένο σε όλο το μήκος τους ελάχιστο ελεύθερο -από κάθε εμπόδιο ή έπιπλο- πλάτος 0.90μ. έχουν υποχρεωτική εφαρμογή. Οπότε έχουμε δέσει στο 90 εκ. για τα κλιμακοστάσια.1 point
-
Λυπάμαι αν σε στεναχώρησα, αλλά θεωρώ ότι οι σωστές προδιαγραφές είναι οι εξής 3 : 1. Δεν διακόπτεται ποτέ το ελάχιστο εύρος του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου (στο σχέδιό σου η καταφυγή του ΑΜΕΑ μπαίνει λίγο μέσα στο 120), 2. Επειδή τα κοινόχρηστα κλιμακοστάσια δίνουν πρόσβαση σε οριζόντιες ιδιοκτησίες (διαμερίσματα) όπου είναι πλέον υποχρεωτική η εξασφάλιση πρόσβασης και ΑΜΕΑ, θεωρώ ότι η όδευση διαφυγής έξω από την πόρτα του διαμερίσματος δεν είναι αυτή που ορίζεται ως η ελάχιστη για την απροστάτευτη όδευση εντός της κατοικίας (80) αλλά η ελάχιστη για το ΑΜΕΑ (90). Αυτή η διαφυγή πρέπει να περνάει και δίπλα από το ΑΜΕΑ που έχει ήδη καταφύγει στην προβλεπόμενη θέση. Άρα 80+90=170 εκ. Αν η καταφυγή είναι εντός του κύκλου στροφής θα απαιτηθεί μια διεύρυνση κατά 170-150=20 εκ. 3. Στα κτήρια όπου δεν απαιτείται κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας πυροσβεστών το υπάρχον κλιμακοστάσιο χρησιμοποιείται στην πραγματικότητα από τους πυροσβέστες (αυτό είναι και το νόημα του πυροδιαμερίσματός του), οπότε θεωρώ ότι το ελάχιστο πλάτος διαδρόμου σε αυτό είναι το 90 όπου ο πυροσβέστης συμπίπτει με το ΑΜΕΑ. υγ. μιλάμε μόνο για την κατοικία βέβαια, γιατί σε όλες τις άλλες χρήσεις η ελάχιστη είναι 90 ξεκάθαρα ... Οι Τεχνικές Οδηγίες ορίζουν τα 90 εκ. ως το ελάχιστο καθαρό πλάτος ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.1 point
-
Να αναφερθώ και γω στο θέμα, όπως πληροφορήθηκα από την πολεοδομία την Δευτέρα. ότι οι εξαιρέσεις παρ. 5 (αα), (αβ), (αγ), ισχύουν και στα νέα κτίρια κατοικίας, Επίσης με ενημέρωσαν ότι μπορούμε να τοποθετήσουμε σε τριώροφη μονοκατοικία την θέση του αμαξιδίου 0,80*1,30 μπροστά από το ασανσέρ. Και να αφήσουμε όδευση διαφυγής δίπλα.1 point
-
Δεν λέω για την απαιτούμενη θέση, αυτή είναι ήδη πιασμένη. Η καθολική προσβασιμότητα και ο κανονισμός πυροπροστασίας δεν εξαιρεί το διαμέρισμα που είναι πίσω από το στενό μεταξύ ΑΜΕΑ-ασανσέρ, και πρέπει να οδεύσει προς τη σκάλα, να έχει και αυτό τον ελάχιστο διάδρομο για να βγει και από εκεί ΑΜΕΑ ή άτομο σε ανάγκη. Εξ' άλλου, βάσει κανονισμού, στο κλιμακοστάσιο της πολυκατοικίας υπάρχει (σχεδόν πάντα) σύμπτωση με το κλιμακοστάσιο των πυροσβεστών το οποίο επίσης απαιτεί ελάχιστο 0,90. Επίσης, μέσα στο διαμέρισμα το ελάχιστο πλάτος απροστάτευτης όδευσης διαφυγής είναι 0,80 και όχι 0,70. Άρα τελικά : μέσα στο διαμέρισμα έχουμε ελάχιστο 0,80 αλλά έξω από την εξώπορτα όπου, δίπλα στο καροτσάκι του ΑΜΕΑ, πρέπει να περάσει ο πυροσβέστης κρατώντας το μωρό ή τον ΑΜΕΑ αγκαλιά ή στην πλάτη έχουμε 0,90 μ.1 point
-
Οκ, κάνω επικόλληση από εκεί τον κατάλογο εργασιών, γραμμένο από το συνάδελφο sdim. Συμπληρώνω με κόκκινο ορισμένα πράγματα και επίσης προσθέτω τις ηλεκτρονικές εγκαταστάσεις (δίκτυο ίντερνετ, κεραία τηλεόρασης, συναγερμός, τυχόν αυτοματισμούς κλπ.). 1. Αγορά οικοπέδου 2. Οικοδομική άδεια (μελέτη + επίβλεψη) δηλ. αρχιτεκτονική και στατική μελέτη 3. Χωματουργικά 4. Υλικά κατασκευής (μπετό, σίδερα, πλακάκια, γυψοσανίδες κλπ) 5. Εργατικά 6. Ένσημα 7. Εργολαβικά 8. Τεχνικός ασφαλείας 9. Έκδοση ΠΕΑ μετά την ολοκλήρωση 10. Κόστος απομάκρυνσης αδρανών σε πιστοποιημένο φορέα 11. Κόστος σύνδεσης με ΔΕΗ 12. Κόστος σύνδεσης με δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης 13. Κόστος σύνδεσης με ΟΤΕ 14. Φυτά, ποτιστικό σύστημα & αμοιβή γεωπόνου για τις μελέτες. 15. Τυχόν δημοτικά τέλη για κατάληψη πεζοδρομίου για κάδο οικοδομικών αποβλήτων 16. Κόστος μίσθωσης κάδου 17. Σκαλωσιές 18. Τοπογραφικό 19. Χάραξη με βάση τα σχέδια της άδειας 20. Σύστημα θέρμανσης, ηλεκτρολογική εγκατάσταση, σωλήνες ύδρευσης, αποχέτευσης, φρεάτια, μπαταρίες, κλπ αμοιβές ηλεκτρολόγου & μηχανολόγου μηχανικού για μελέτες 21. Έπιπλα (πάγκος κουζίνας, ντουλάπια, 22. Πορτοπαράθυρα, πατζούρια, κλπ 23. Συνεργείο καθαρισμού (θα χρειαστεί μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και πριν την μετακόμιση) 24. Τυχόν εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευής 25. Τυχόν έξοδα αντιστήριξης. 26. Τυχόν έξοδα για διαμόρφωση ακάλυπτου χώρου, περίφραξη, κοπή δέντρων, επισκευή πεζοδρομίου, κλπ. Το ερώτημα λοιπόν είναι καθένας που έδωσε προσφορά 1500, 2600 & 3000, τι από όλα αυτά συμπεριέλαβε και μέχρι ποιό σημείο εννοεί τη δουλειά ολοκληρωμένη. Το επιτρεπόμενο από τους κανόνες συμμετοχής χρώμα γραμματοσειράς για τις δημοσιεύσεις είναι το μαύρο ή το μπλε (εξαιρούνται οι παρατηρήσεις των συντονιστών με κόκκινο χρώμα). Το κείμενο μορφοποιήθηκε καταλλήλως. Pavlos 331 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-