Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.376


  2. Apollο

    Apollο

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25


  3. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.689


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.559


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/09/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. ΝΟΚ Άρθρο 2 παρ. 56. Όψεις του κτιρίου είναι οι επιφάνειες του κτιρίου προς τους κοινόχρηστους ή και ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου ή και προς όμορα οικόπεδα και ορίζονται, σύμφωνα με τον προσανατολισμό τους. Από το παραπάνω προκύπτει απαίτηση συναίνεσης . Πρέπει να ελέγξεις και την απαίτηση φωτισμού αν επηρεάζεται με το κλείσιμο του παραθύρου.
    2 points
  2. KANA καλό είναι να απαντάμε τεκμηριωμένα..... ΝΟΚ Άρθρο 2 παρ. 95. Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την εξυπηρέτηση της βασικής χρήσης του κτιρίου και την παραμονή των χρηστών του σε αυτούς, όπως είναι σε κτίρια κατοικίας τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης, οι κουζίνες, τα γραφεία. Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια, που κατασκευάζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,50 μ.
    1 point
  3. μ αρέσει η έκφραση "υποψιασμένος" ..... πλάκα έχει. Δεν έχει όμως καθόλου πλάκα >>ο Βόρθος κάτω απο το οίκημα<< άρα και κάτω απο τα θεμέλια του κλπ κλπ... Οπότε τέλος ο Δημοκρατικός Διάλογος. 1η και πιο σημαντική προτεραιότητα είναι να σφραγιστεί όσο το δυνατό πιο σύντομα και ΣΩΣΤΑ με σκυρόδεμα κιόλας ο υφιστάμενος βόθρος. Πίστεψε με αν έστω και λίγο μπορούσες να "υποψιαστείς" πόσο πρόβλημα ήταν και είναι μέχρι να ολοκληρωθεί αυτό δεν θα κοιμόσουν τα βράδια και δεν θα ήταν η ανησυχία σου αν συμφέρει τάδε αντλία ή άλλο. Προσωπικά δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.
    1 point
  4. θα συμφωνήσω με τον Άκη, για έγκριση εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης που έβγαλα σε ΥΔΟΜ της Αττικής δεν κλήθηκε ΕΔ ούτε βγήκε κάποιο ΠΕΚ. Εν συνεχεία εκδόθηκε κανονικά οικοδομικη άδεια για νεά οικοδομή. Κάναμε όλη τη χαρτούρα για το ΣΔΑ της κατεδάφισης (εγγυητική, σύμβαση κτλ), τα ανεβάσαμε στο σύστημα και τωρα τα βλέπουμε να κάθονται. Δεν υπάρχει οδηγία σε αυτές τις περιπτώσεις και η ΥΔΟΜ δεν έχει ασχοληθεί
    1 point
  5. Λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Ομαδοποιούνται οι αυθαιρεσίες και εξάγονται κοινοί συντελεστές υπερβάσεων.
    1 point
  6. Τα συνεργεία υπάγονται στη γνωστοποίηση λειτουργίας (δεν υφίσταται η έννοια της μεταβίβασης αδείας). Σύμφωνα με την Ερμηνευτική Εγκύκλιο (ΑΔΑ: 650Β465ΧΘΞ-2Ν4): Τα δικαιολογητικά που συνδέονται με το πρόσωπο του φορέα της δραστηριότητας εκδίδονται στο πρόσωπο του νέου φορέα. Εγκρίσεις που έχουν εκδοθεί στο όνομα του παλαιού φορέα εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι τη λήξη. Υπήρχε έγκριση εισόδου-εξόδου για το υφιστάμενο συνεργείο, ώστε να μπορείς να την χρησιμοποιήσεις; Επίσης, όσον αφορά την (κατ' εμέ πολύ λογική) πρόταση του Παύλου, το άρθρο 39 του ΒΔ465/1970 επιβάλει απόσταση 50μ της εισόδου-εξόδου από την πλησιέστερη συμβολή οδών, οπότε ...
    1 point
  7. Δεν είναι απαραίτητο να ολοκληρώσεις την διαχείριση των αποβλήτων με την εταιρία που αρχικά υπέγραψες την σύμβαση. Άρα όπως λες προσκομίζεις την τελική βεβαίωση παραλαβής από την νέα εταιρία (μαζί με την νέα σύμβαση εννοείται) και λογικά το θέμα τελειώνει εκεί. Επίσης, είσαι 100% σίγουρος ότι για την έγκριση κατεδάφισης χρειάζεται κλήση ΕΔ και έκδοση ΠΕΚ, γιατί οι απόψεις διίστανται μεταξύ των Υδομ, υπάρχει δηλαδή και η άποψη ότι εφόσον πρόκειται για έγκριση εργασιών και όχι για κανονική άδεια κατεδάφισης, τότε δεν χρειάζεται κλήση ΕΔ ούτε ΠΕΚ.
    1 point
  8. Συνάδελφε χωρίς σφραγίδα μηχανικού δεν μπορείς να υπογράφεις άδειες , στατικά, πεα , μεα , αυθαιρέτα , ηλεκτρονικές ταυτότητες , τοπογραφικά , να κάνείς επίβλεψη, βασικά δεν μπορείς να εξασκήσεις το επάγγελμα του μηχανικού , μου κάνει εντύπωση που το παραβλέπεις !!! Το πεα είναι υποχρεωτικό όπου δύναται να εκδοθεί , ανεξάρτητα απο το είδος της Σ.Π .
    1 point
  9. Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή, διότι αυτό που παρουσιάζεται στο παραπάνω σχέδιο του συναδέλφου, σε καμία απολύτως περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ως διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση....
    1 point
  10. Η παρ. 3 (και το τεύχος τεχνικών οδηγιών) αναφέρεται στους όρους δόμησης (κάλυψη, δόμηση, ύψος, όγκο), και όχι στο καθαρό ύψος το οποίο εμπίπτει στον Κτιριοδομικό. Στο ΓΟΚ 55 υπάρχει διάταξη που καθορίζει το καθαρό ύψος καταστήματος ισογείου σε 4.00μ ελάχιστο Είναι προφανές ότι οι χρήσεις που προβλέπονταν στην οικ. άδεια (κύριες ή βοηθητικές) διατηρούν την ισχύ τους, εκτός κι αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό σε ειδικές διατάξεις.
    1 point
  11. @joanne Δεν επιτρέπεται. Απαιτείται (κατ' ελάχιστον) ελεύθερο ύψος 2,20 μ.
    1 point
  12. Μπορεί να υπάρχει τέτοια πρόβλεψη. Δεν είναι θέμα νομοθεσίας αλλά κανονισμού πολυκατοικίας. Το δίκαιο που διέπει τις ιδιοκτησιακές σχέσεις των συνιδιοκτητών είναι ενδοτικό. Αυτό σημαίνει ότι ισχύει οτιδήποτε καθορίζεται από τον κανονισμό (της πολυκατοικίας) και τα υπόλοιπα (όσα δεν αναφέρονται σε αυτόν) ρυθμίζονται από τη νομοθεσία. Εξαιρούνται οι ρητές νομοθετικές αναφορές για ορισμένα ζητήματα (π.χ. αριθμός κατοικίδιων ζώων).
    1 point
  13. Αρκετές φορές στον κανονισμό της πολυκατοικίας τίθενται περιορισμοί ως προς τις δυνατότητες αξιοποίησης των χώρων αυτής. Στην δική σου περίπτωση μπορεί να απαγορεύεται η πώληση αποθηκών σε άτομα που δεν έχουν διαμέρισμα στην πολυκατοικία. Οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να διαβάσει τον κανονισμό (και υποχρέωση να τον τηρεί).
    1 point
  14. Κατ' αρχάς πρέπει να τακτοποιηθούν πολεοδομικά και συμβολαιογραφικά οι νέες οριζόντιες ιδιοκτησίες. Όμως, πρέπει να συναινούν όλοι οι εμπλεκόμενοι ιδιοκτήτες. Το ίδιο ισχύει και για οποιαδήποτε μελλοντική αλλαγή στις ιδιοκτησίες. Με λίγα λόγια, ο πελάτης σου χρειάζεται μηχανικό, συμβολαιογράφο και την καλή διάθεση των συνιδιοκτητών.
    1 point
  15. Υπάρχει μια γενική παρανόηση: Το κακό μπετόν, τα καλά και οικολογικά(!!!) υλικά (πέτρα, ξύλο κλπ) Αν μπεις στον κόπο να διαβάσεις την ιστορία του σκυροδέματος (οπλισμένου ή μη) ή ανοίξεις ένα λεύκωμα κτιρίων με εμφανές σκυρόδεμα (π.χ. αυτό) θα διαπιστώσεις πως η (αισθητική τουλάχιστον) άποψή σου είναι σε λάθος δρόμο. Μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια παγκοσμίως, έχουν υπογραφή σπουδαίων αρχιτεκτόνων και φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα. Αυτό που έχει προκαλέσει την "απέχθεια" της απαίδευτης μάζας για το σκυρόδεμα, είναι τα κλουβιά που φτιάχτηκαν μαζικά μετά τον πόλεμο (και ίσως συνεχίζονται). Οι ανάγκες για άμεση στέγαση των εσωτερικών μεταναστών (εκουσίων και μη) από τη μια, και η λαχτάρα για το γρήγορο κι εύκολο κέρδος από την άλλη, συνετέλεσαν στην αισθητική (και όχι μόνο) καταστροφή του αστικού τοπίου. Οι λίγες (σχετικά) έντιμες δημιουργίες σπουδαίων αρχιτεκτόνων, απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Συνεπώς, δεν φταίει το (όποιο) υλικό, αλλά η κακή του χρήση
    1 point
  16. @Dora D γενικά, το Δ είναι η απόσταση από το πίσω όριο του οικοπέδου, ενώ το δ από το πλάγιο όριο.
    1 point
  17. @κοντεος από την παράγραφο 1 του άρθρου 116 προκύπτει ότι απαιτείται υποβολή αίτησης στην επιτροπή αυθαίρετων κατασκευών, γιατί η περιοχή που σε ενδιαφέρει είναι εντός παραδοσιακού τμήματος πόλεως που διέπεται και από ειδικότερες διατάξεις προστασίας (ιστορικό κέντρο). Η απαίτηση εξακολουθεί να ισχύει ακόμα και αν οι αυθαίρετες κατασκευές έγιναν πριν από τη δημοσίευση της πράξης χαρακτηρισμού.
    1 point
  18. Δεν συγκρίνουμε τιμές πίεσης (δύναμη ανά τετραγωνικό). Δεν υπάρχει λόγος αναζήτησης ορίου. Ακόμα και να το βρίσκαμε, υπήρχε περίπτωση να φορτίσουμε τον φορέα με βάρος συγκρίσιμο με την αντοχή του; Η σύγκριση του βάρους της πρόσθετης κατασκευής με το φορτίο σχεδιασμού είναι εξ ολοκλήρου λανθασμένος τρόπος σκέψης. Το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζεις είναι η προηγούμενη δημοσίευσή μου.
    1 point
  19. @K antonis, οι τιμές των φορτίων είναι μικρές και η πρόσθετη καταπόνηση δεν πρόκειται να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα στην οικοδομή. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτως των παραδοχών που έγιναν για την εκπόνηση της μελέτης, όπως θα σου εξηγήσει ο μηχανικός στον οποίο θα απευθυνθείς.
    1 point
  20. Φίλε Sito, θα σε ρωτήσω κάτι: (αληθινή ιστορία) Αγοράζει κάποιος ένα ακίνητο, άρτιο - οικοδομήσιμο σύμφωνα με το τοπογραφικό διάγραμμα. Στη συνέχεια, προσπαθεί να βγάλει άδεια δόμησης, κατά την οποία προκύπτει ότι λόγω λάθους στην δήλωση επί του τοπογραφικού δεν είναι έτσι τα πράγματα. Έναντι ποιανού θα στραφεί ο αγοραστής, για αποζημίωση, ακύρωση του συμβολαίου αγοράς κλπ? Ο συντάξας μηχανικός θα είναι στο απυρόβλητο?
    1 point
  21. Εγώ έχω παρατηρήσει το εξής παράδοξο, το οποίο κάποιος το ανέφερε προηγουμένως. Σύμφωνα με τους καλούς μας νόμους: α) Αποφ-39941/2287/68 Αρθ.1 παρ.Β3 (ΦΕΚ-114/Β/8-3-68) Μικρές εσωτερικές τροποποιήσεις των χώρων Δεν απαιτείται υποβολή νέων δικαιολογητικών ουδέ αναθεώρησις της αδείας προκειμένου περί εσωτερικών μικρών τροποποιήσεων των χώρων εφ'όσον δεν επηρεάζεται η στατική επάρκεια της κατασκευής, ο όγκος και αι εξωτερικαί διαστάσεις της οικοδομής και η εξωτερική μορφή της οικοδομής. β) Άρθρο 22 - ΓΟΚ 85 1. Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 9 του άρθρου 8 του Ν. 1612/1985 (ΦΕΚ 4Α'/85) και του άρθρου 4 του παρόντος δεν απαιτείται άδεια νια εσωτερικούς χρωματισμούς ή για εξωτερικούς χρωματισμούς όταν δεν γίνεται χρήση ικριωμάτων, για μικρές εσωτερικές επισκευές ή διασκευές που δεν θίγουν τη φέρουσα κατασκευή του κτιρίου ή την εμφάνισή του, για επισκευές δαπέδου, για επισκευές, διασκευές ή συμπληρώσεις των εγκαταστάσεων και αγωγών των κτιρίων, για μικρές επισκευές θυρών, παραθύρων, στεγών δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων και γενικά για μικρές και μεμονωμένες επισκευές για λόγους χρήσης, υγιεινής και προστασίας των κτιρίων "που υφίστανται νόμιμα". Για πιο λόγο λοιπόν όταν θέλουμε να γκρεμίσουμε «λίγους» (τι σήμαινει άραγε το «λίγους»; ) τοίχους να χρειάζεται άδεια μικρής κλίμακας ή οικοδομική άδεια; Να μη βγάζουμε τίποτα ή το πολύ - πολύ να παίρνουμε βεβαίωση από την πολεοδομία ότι για μικρές εσωτερικές διαρρυθμίσεις δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. Θα μου πείτε τώρα και από στατική επάρκεια του κτιρίου έπειτα από τις διαρρυθμίσεις τι γίνεται; Απλά απαντώ πως σαν μηχανικός συνεπής και υπεύθυνος την ελέγχω στο γραφείο μου, αφού έχω συγκεντρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
    1 point
  22. Εφόσον αναφέρεσαι στην περίπτωση να το έχει συντάξει μισθωτός μηχανικός εταιρείας, έναντι της εταιρείας θα στραφεί. Ο μισθωτός μηχανικός φέρει μόνο ποινική ευθύνη. Αν δεν προκύπτει ποινική ευθύνη νομικά μένει στο απυρόβλητο. Το οτι θα τον απολύσει βέβαια ο εργοδότης του είναι άλλο καπέλο.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.