Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.568


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.673


  3. spafent

    spafent

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      360


  4. giorgosv

    giorgosv

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.055


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/10/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Κανένας δεν είναι μετέωρος. Το άρθρο 17 αφορά μόνο σε κατασκευές που επιτρέπονται στον ακάλυπτο χώρο κτηρίων. Απαιτεί όρους δόμησης εγκατεστημένους μαζί με μια ΧΡΗΣΗ. Όταν αυτά δεν υπάρχουν δεν επιτρέπονται. Για να μην αναφερθούμε στο ότι πολλές φορές τα στέγαστρα σημαίνουν ΣΔ. Όμως δεν καταλαβαίνω κάτι. Ο στόχος είναι να τριπλάρουμε τον νομοθέτη ή να υλοποιήσουμε μια κατασκευή με νόμιμο τρόπο ; Γιατί ο νομοθέτης έχει και την ΕΕΔΜΚ για κατασκευές της παρ. 74 του άρθρου 2 του ΝΟΚ που δεν απαιτεί όλα αυτά που θέλει το άρθρο 17.
    3 points
  2. Συνάδελφοι εχω ασχοληθεί πολύ με τα ρέματα. Το πράγμα είναι τοσο μπερδεμένο που πραγματικά κανείς δεν μπορεί να ερμηνεύσει το νόμο. Ο καθε υπάλληλος ερμηνεύει ότι θέλει και όπως το θέλει. Υπάρχει διχογνωμία σχετικά με τα μικρά ρέματα μεταξύ πολεοδομίας και Περιφέρειας. Η πολεοδομία δίνει άδειες χωρίς προσωρινή οριοθέτηση αφού όμως παρει εξαίρεση το ρέμα απο την Δ/νση Υδατων. Ο νόμος και η ΚΥΑ του 2017 λέει αυτό που γράφει ο Παυλος "κατ' αντιστοιχία με τη διαδικασία της προσωρινής...". Σε κάποια φάση η Περιφέρεια άρχισε να ζητάει να πάρεις εξαίρεση πρώτα για να κάνεις προσωρινή. Ότι να ναι.. Γνώμη μου είναι πως η τροποποίηση του Ιουλίου επικυρώνει την άποψη ότι και στα μικρά υδατορέματα χρειάζεται προσωρινή οριοθέτηση και οι αποστάσεις λαμβάνονται απο τις γραμμές πλημμύρας και όχι απο την όχθη. Έχω ασχοληθεί με τον Ν.4258/14 απο την αρχή του. Τόσες διαφορετικές ερμηνείες και κωλοτούμπες δεν έχω ξαναδεί πραγματικά! Μακάρι να ήταν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα αλλά δυστυχώς δεν είναι. Παύλο το έγγραφο που παραθέτεις είναι παλιό και η αρμοδιότητα έχει φύγει απο τη συγκεκριμένη υπηρεσία και έχει πάει στην Περιφερειακή Ενότητα άρα η άποψη που εκφράζει είναι καθαρά υπηρεσιακή.
    1 point
  3. Δεν βλέπω λόγο να το βάλεις ως χωρίς άδεια, από όσο περιγράφεις έχεις άδεια, τα 113 τμ θα τα εκλάβεις ως νόμιμα. Όσο παράδοξο και αν ακούγεται λόγω των πολλών αυθαίρετων μέτρων, αν ειναι κατ.1 ή 2 τότε εξαιρείται της ΜΣΕ.
    1 point
  4. - ναι μπορείς δεν είναι θέμα ισχύος αλλά ποιότητας ενέργειας... Όσο πιο μικρή=μην περιμένεις και πολλά..
    1 point
  5. αν η γεννήτρια δεν έχει άμεση ή έμμεση "επαφή" με το δίκτυο τότε ναι (δε χρειάζεται).
    1 point
  6. Επισυνάπτεται η απόφαση επιβολής προστίμου με τον χρηματικό κατάλογο βεβαίωσης σε ΔΟΥ. Για την είσπραξη έχει αναλάβει ήδη η ΔΟΥ τα δέοντα ... ΣΔΑ δεν χρειάζεται γιατί η νομιμοποίηση δεν παράγει απόβλητα κατεδάφισης. Γράφεις βεβαίωση διαχειριστή αντ' αυτής. Το ΙΚΑ θα μάθει οπωσδήποτε για την ΕΕΔΜΚ αλλά δεν ξέρω τι κάνει όταν πρόκειται για νομιμοποίηση. Δεν μου έχει τύχει, αλλά έχω υπόψη ότι "δει δε χρημάτων ω άνδρες Αθηναίοι !"... υγ. Βασίλη νομίζω ότι απόδειξη θέλουν μόνο οι του Εξοικονομώ. Για το σύστημα αρκεί η απόφαση επιβολής.
    1 point
  7. Όπως προανέφερε και ο συνάδελφος παραπάνω, έτσι οπως είναι η διατύπωση φαίνεται να μην του αφήνει περιθώρια άλλης ερμηνείας. Επί της ουσίας ακυρώνεται η απλούστευση που θεωρητικά γίνεται για τα μικρά υδατορέματα, τα οποία σύμφωνα με το Ν. 4258 θεωρούνται αυτά για τα οποία η λεκάνη απορροής τους είναι μικρότερη από 1 τ. χλμ. Δυστυχώς όμως, δεν αρκει να τεκμηριώσει ο μελετητής του τοπογραφικού χαράσσοντας την λεκάνη και αποδεικνύοντας ότι το ρέμα είναι μικρό, ούτε το απαλλακτικό από την Περιφέρεια ότι δεν συντρέχουν ειδικοί λόγοι προστασίας που αφορούν την οριοθέτηση, για να αποφευχθεί η υδραυλική μελέτη, αφού οι αποστάσεις δόμησης εφαρμόζονται κατ αντιστοιχία και στα μικρά υδατορέματα κατά την διαδικασία προσωρινής οριοθέτησης και επειδή οι αποστάσεις αυτές λαμβάνονται από τις γραμμές πλημμύρας, πρέπει οι γραμμές πλημμύρας να προσδιοριστούν μέσω υδραυλικής μελέτης. Η δική μου πρόταση είναι ότι θα έπρεπε σε μικρά υδατορεματα (λεκάνη <1 τ.χλμ) μετά από την έγγραφη απαλλαγή τους από την οριοθέτηση, οι γραμμές δόμησης να λαμβάνονταν από τις φυσικές τους όχθες ώστε να μην χρειάζεται προσκόμιση υδραυλικής μελέτης και έτσι να έχει και πρακτικά νόημα το να χαρακτηρίζεται ένα ρέμα ως μικρό υδατόρεμα. Στην παρ. 3 της απόφασης 3. Έως την έκδοση του προεδρικού διατάγματος που προβλέπεται στην παρ.1 του Αρθ-28 του Ν-4067/12, οι αποστάσεις δόμησης από μικρά υδατορέματα για τα οποία δεν απαιτείται οριοθέτηση, λαμβάνονται κατ' αντιστοιχία με τις αποστάσεις που τηρούνται κατά τη διαδικασία της προσωρινής οριοθέτησης ( Αρθ-9 παρ.4 του Ν-4258/14). 3. Μέχρι την έκδοση της απόφασης των Υπουργών της παρ.5 του Αρθ-2 του παρόντος, με την οποία θα καθοριστούν οι τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης των δικαιολογητικών του Φακέλου Οριοθέτησης, εφαρμόζονται τα αναφερόμενα στις υφιστάμενες σχετικές διατάξεις. Ν4258/1 άρθρο 9 παρ. 4. Έως την έκδοση του προεδρικού διατάγματος που προβλέπεται στην παρ.1 του Αρθ-28 του Ν-4067/12, οι αποστάσεις δόμησης από τις γραμμές πλημμύρας που αναφέρονται στην παρ.2 του Αρθ-5 του παρόντος ορίζονται ως εξής: Α. Για τις εντός σχεδίου και εντός ορίων οικισμών περιοχές, απόσταση 10 μέτρων από κάθε μία των γραμμών πλημμύρας και Β. για τις εκτός σχεδίου περιοχές, απόσταση 20 μέτρων από κάθε μία των γραμμών πλημμύρας .
    1 point
  8. ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΝομοθεσία και Διαδικασία Γνωστοποιήσεων 2019[4916].pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.