Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.939


  3. Bill22

    Bill22

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      799


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.559


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/11/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Μερικές σκέψεις και από μένα στην προσπάθεια να λυθεί ακόμα μια φορά ο γρίφος. Το θέμα της συνένωσης μας βλέπω να το συζητάμε μερικά ακόμα χρόνια μέχρι να βγει η ερμηνευτική της εγκυκλίου που κλήθηκε να ερμηνεύσει το νόμο (τρομάρα τους!). Λοιπόν ας δούμε πρώτα τι λέει ο νόμος (*): (*) 6. Στις εκτός σχεδίου περιοχές επιτρέπεται η συνένωση όμορων γηπέδων, υπό τις εξής προϋποθέσεις: α) το νέο γήπεδο που προκύπτει μετά τη συνένωση έχει εμβαδόν τουλάχιστον 4.000 τ.μ. και, β) τουλάχιστον ένα από τα γήπεδα που συνενώνονται είναι άρτιο και οικοδομήσιμο με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Άρα, με βάση το νόμο επιτρέπεται η συνένωση όμορων γηπέδων εφόσν πληρούνται σωρευτικά δυο προυποθέσεις. Η πρώτη είναι το γήπεδο που θα προκύψει να είναι ελάχιστης επιφάνειας 4.000 τμ. Η δεύτερη είναι ένα από τα γήπεδα που συνενώνονται να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά την έναρξη ισχύος του Ν. 4759/20 Πάμε τώρα στην εγκύκλιο. Κεφάλαιο Δ-Συνένωση γηπέδων: Με τη διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 33 του ν.4759/2020, επιτρέπεται η συνένωση όμορων γηπέδων για την ενιαία λειτουργική τους αξιοποίηση, εφόσον συντρέχουν οι δύο οριζόμενες προϋποθέσεις, ήτοι προκύπτει γήπεδο εμβαδού τουλάχιστον τεσσάρων στρεμμάτων και ταυτόχρονα ένα από τα γήπεδα που συνενώνονται είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση άρτιο και οικοδομήσιμο (σχόλιο: Εδώ ξεκαθαρίζει ακόμη κάτι που για εμάς που είχαμε ασχοληθεί από την αρχή του νόμου, ήταν δεδομένο ότι εννοεί και τα άρτια κατά παρέκκλιση γήπεδα, όπως αυτά προφανώς είχαν την κατά παρέκκλιση αρτιότητα με τις προγενέστερες διατάξεις, ΦΕΚ 270/Δ/85) βάσει των διατάξεων που ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4759/2020, συμπεριλαμβανομένων και των αρτίων γηπέδων της παρ.3 του άρθρου 23 του ν.3212/2003 (σχόλιο: αφορά και τα γήπεδα που είναι άρτια ως προϋφιστάμενα της 31/12/2003). Η διάταξη, που καταλαμβάνει όλες τις περιπτώσεις γηπέδων (με ή χωρίς πολεοδομικό σχεδιασμό 1 ου επιπέδου ή διατάγματα που καθορίζουν όρους και περιορισμούς δόμησης σε περιοχές εκτός σχεδίου), αποσκοπεί αποκλειστικά στη βελτίωση της αρτιότητας και οικοδομησιμότητας των γηπέδων που συνενώνονται, μπορεί να οδηγεί και σε συνενούμενα μεγαλύτερα της αρτιότητας γήπεδα και σε κάθε περίπτωση οι όροι δόμησης που επιτρέπονται είναι εκείνοι που αντιστοιχούν στο σύνολο της ενοποιημένης μέσω διοικητικής πράξης (οικοδομική άδεια) έκτασης. (σχόλιο: Μας ξεκαθαρίζει μετά από χρόνια και μεγάλη "ποικιλία" ερμηνειών, ότι το συνενωμένο γήπεδο θα έχει συντελεστή δόμησης και κάλυψης αυτούς που αντιστοιχούν στην συνολική του επιφάνεια και όχι αυτούς που αντιστοιχούν στην αρχική επιφάνεια του ενός άρτιου γηπέδου, όπως υπήρχε η ερμηνεία σε παλαιότερα έγγραφα) Το ίδιο ισχύει και για την τήρηση των λοιπών όρων και περιορισμών για τη δόμηση νέων κατασκευών ή επέκταση υφιστάμενων (αποστάσεις από τα όρια κλπ), που εφαρμόζονται για το εμβαδόν των συνενωθέντων γηπέδων. Κατ΄ εξαίρεση, εφόσον η οικοδόμηση του αρχικού άρτιου και οικοδομήσιμου γηπέδου που συνενώνεται λειτουργικά με όμορό (σχόλιο: εδώ μιλάει ξεκάθαρα για λειτουργική συνένωση, ή πιο επίσημα τοις πράγμασι συνένωση όπως την γνωρίζουμε) του απαιτούσε την εφαρμογή των κατ΄ ελάχιστον αποστάσεων από τα πλάγια όρια, (νοούνται οι κατά παρέκκλιση αποστάσεις του αρχικού άρτιου και οικοδομήσιμου γηπέδου) είναι δυνατή η διατήρηση των εν λόγω αποστάσεων και μετά τη συνένωση, εφόσον με την εφαρμογή των πλαγίων κατά κανόνα αποστάσεων δεν εξασφαλίζεται ικανό πλάτος κτιρίου. (σχόλιο: εδώ μας αφήνει πάλι ασάφεια καθώς δεν ορίζει με σαφήνεια πιο είναι το ικανό πλάτος κτιρίου. Για μένα μπορεί να είναι τα 5 μέτρα, για έναν άλλο μηχανικό τα 8μ και για την ΥΔΟΜ τα 3 μ. Άρα, αυτή την ασάφεια θα την βρούμε σίγουρα μπροστά μας) Επισημαίνεται ότι η διάταξη της παρ.6 του άρθρου 33 του ν.4759/20 δεν πρέπει να συγχέεται με τις περιπτώσεις συνενώσεων που συντελούνται με συμβολαιογραφική πράξη, καθόσον στις περιπτώσεις αυτές είναι απαραίτητη η τήρηση του συνόλου των προϋποθέσεων εμβαδού και προσώπου που ισχύουν κατά τον χρόνο δημιουργίας του γηπέδου. (Σχόλιο: Αυτό που αναφέρει είναι σωστό για τις συνενώσεις γενικώς. Εδώ έχουμε πιθανώς μια ερμηνευτική εκδοχή η οποία είναι επιεικώς άστοχη . Νομίζω ότι η παρ. 6 του Ν. 4759/20 έχει μεγάλες πιθανότητες να αναφέρεται μόνο σε συνένωση τοις πράγμασι όμορων γηπέδων ίδιου ιδιοκτήτη και να πατάει στην ερμηνεία παλαιότερων εγγράφων που έλεγαν ΄΄οτι "εάν σε ένα κατά παρέκκλιση άρτιο, προστεθεί ένα μη άρτιο, το αρχικό γήπεδο διατηρεί την αρτιότητά του). Στην ερμηνεία λοιπόν της επίμαχης διάταξης, διαφαίνεται-με μεγάλη επιφύλαξη-ότι αναφέρεται σε μια ανάλογη περίπτωση, όπου έχουμε το ένα γήπεδο άρτιο κατά παρέκκλιση ή κατά κανόνα, το άλλο γήπεδο-έστω-μή άρτιο και η συνένωση αυτών δεν υπόκειται σε κανέναν περιορισμό καθώς με την συνένωση αυτή διατηρείται η αρτιότητα του αρχικού σε κάθε περίπτωση. Με βάση τα παραπάνω, εκτιμώ (με επιφύλαξη φυσικά) ότι οι δυο άλλες περιπτώσεις συνένωσης (συμβολαιογραφική από γήπεδα όμορα που δεν ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη) ή συνενώσεις τοις πράγμασι, όπου τα γήπεδα δεν είναι άρτια, τότε ισχύουν όσα μέχρι σήμερα ξέραμε, δηλαδή θα ελέγξουμε το συνενωμένο να έχει την επιφάνεια αρτιότητας κατά κανόνα και το ελάχιστο πρόσωπο ή και βάθος (περιπτώσεις με πρόσωπο σε εθνικές, επαρχιακές οδούς κλπ). Επιπλέον, αν πάμε στην περίπτωση, τοις πράγμασι συνένωσης δυο όμορων γηπέδων-μη άρτιων-ίδιου ιδιοκτήτη, θα δούμε το πιο πρόσφατο συμβόλαιο που έχει για το ένα εκ των δυο γηπέδων και με βάση την χρονολογία του θα κρίνουμε αν το συνενωμένο είναι άρτιο. Πχ το ένα γήπεδο 2.000 τμ από το 1980 και το δεύτερο γήπεδο 2000 τμ, από το 2001. Ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται τοις πράγμασι συνένωση, η οποία δύναται να αρχίζει από το 2001. Άρα, έχει 4.000 τμ προ 31/12/2003 και έχει γήπεδο άρτιο ως προυφιστάμενο του Ν. 3212/03. Αυτό που τα χαλάει όλα είναι ότι στην παρ. 6 δεν κάνει διάκριση για ποιες περιπτώσεις-όπως αναλύθηκαν παραπάνω-αναφέρεται. Εξυπακούεται (σχόλιο: Δεν νομίζω ότι είναι τόσο προφανές), ότι στην περίπτωση που από τη λειτουργική συνένωση όμορων γηπέδων προκύπτει άρτιο και οικοδομήσιμο γήπεδο κατά τις ανωτέρω προϋποθέσεις, δύναται να πραγματοποιηθεί και η αντίστοιχη συμβολαιογραφική συνένωση (σχόλιο: Η λειτουργική όπως την ονομάζουν συνένωση, αφορά την γνωστή σε μας συνένωση τοις πράγμασι όμορων γηπέδων ίδιου ιδιοκτήτη ή ιδιοκτητών με ίσα ποσοστά συνιδιοκτησίας στα όμορα ακίνητα. Όταν λοιπόν έχουμε όμορα γήπεδα ίδιου ιδιοκτήτη δεν μπορεί να γίνει καμία συμβολαιογραφική συνένωση. Αυτή θα μπορέσει να γίνει μόνο εάν-μέσω κάποιας δικαιοπραξίας-διαφοροποιηθούν τα ποσοστά έστω σε ένα από αυτά, π.χ με γονική παροχή ενός ποσοστού) Σημειώνεται τέλος, ότι στο πλαίσιο εφαρμογής της παρ. 6 του άρθρου 33 του ν.4759/2020, δεν υφίσταται χρονικός περιορισμός εντός του οποίου πρέπει ή θα έπρεπε να είχε συντελεστεί η συνένωση για τη δημιουργία του ενιαίου γηπέδου. Ο χρόνος συνένωσης δεν αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για τον έλεγχο της αρτιότητας-οικοδομησιμότητας, αφού προϋπόθεση για την εφαρμογή της παρ.6 του άρθρου 33 του ν.4759/20 είναι τουλάχιστον ένα από τα γήπεδα που συνενώνονται να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του προαναφερόμενου νόμου. Συνάδελφοι, δυστυχώς αυτός ο νόμος ήρθε για να μας ταλαιπωρήσει. Το είχαμε πει από την πρώτη μέρα που δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ του.
    2 points
  2. 1. Δες το συνημμένο pdf 2. Κατά την προσωπική μου άποψη, το συγκεκριμένο υποστύλωμα θα πρέπει να ξεκινάει από τη θεμελίωση 3. Το μοντέλο το φτιάχνεις εσύ. Το λογισμικό επιλύει ό,τι του δώσεις. Αυτό που θα πρέπει να αποφεύγεις, είναι η στήριξη της σκάλας σε υποστυλώματα (=δημιουργία κοντού υποστυλώματος) 5. Καλό είναι να υπάρχει ενιαία σκυροδέτηση θεμελίωσης και κατακόρυφων φερόντων στοιχείων (αποφυγή αρμού εργασίας). Στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, οι οπλισμοί των υποστυλωμάτων θα πρέπει να στερεώνονται επαρκώς έναντι μετακίνησης λόγω ανέμου, κλπ. Για τους οπλισμούς των τοιχίων, μπορείς να κάνεις μάτιση, επειδή δεν μπορούν να συγκρατηθούν st.pdf
    1 point
  3. Ηλία καλησπέρα, αν και είμαι σε σύνδεση απο το πρωί, δεν μπήκα καθόλου μέσα να δω τα μηνύματα που ανέβηκαν και συγγνώμη για την καθυστέρηση να απαντήσω! Για τις αποθήκες που λες, αν κατάλαβα σωστά και αν είναι ανεξάρτητα πυροδιαμερίσματα (το κάθε ένα σε απόσταση > απο 20-25μ, για να μην επηρεάζονται μεταξύ τους απο την μετάδοση φωτιάς) και είναι στην ίδια κατηγορία, ναι πάνε με τμ της κάθε αποθήκης. Το ίδιο ισχύει και για τα γραφεία, αλλά με τις ίδιες προϋποθέσεις που έγραψα πριν για τις αποθήκες.
    1 point
  4. Η εφαρμογή είναι για τα μπάζα! Τεράστιες ελλείψεις, ανυπαρξία φιλικότητας προς τον χρήστη, φιλοσοφία πριν 20 χρόνια, αδυναμία επίλυσης προβλημάτων.... Όλα αυτά συνηγορούν προς μια και μοναδική κατεύθυνση: Για να κάνουμε τη δουλειά μας εύκολα και γρήγορα, οφείλουμε να μάθουμε να την κοροϊδεύουμε, διότι ουδείς πρόκειται, τόσο στο παρόν, όσο και στο μέλλον, να ασχοληθεί με τις "αφανείς λεπτομέρειες".... Ο νοών νοείτο!
    1 point
  5. Πρώτον και σημαντικο το ρεύμα σκοτώνει, ειδικά ανθρώπους μη επαγγελματίες που πιστεύουν μπορούν να κάνουν εξειδικειμενες εργασίες, όπως αυτές που περιγράφονται. Επίσης παραδεχεστε ότι δε είναι σωστό αλλά θέλετε να το κάνετε. Από αυτό το σημείο και μετά παύει η ουσία και το νόημα της κουβέντας.
    1 point
  6. https://www.engineeringtoolbox.com/pump-system-curves-d_635.html https://www.engineeringtoolbox.com/total-pressure-loss-ducts-pipes-d_625.html Το λ απο διάγραμμα Moody ή εξίσωση Darcy–Weisbach Αυτή θέλει επανάληψη, ψάξε για εξελοφυλλα στο γκουγκλ που την έχουν ετοιμη
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.