Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.559


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.460


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      13.041


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/11/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.011 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. α)2, β)2, γ)2 Καλό θα ήταν να αφιερώσετε λίγο χρόνο στην ανάγνωση της ΗΤΚ, να δείτε και κανά - δύο παρουσιάσεις, επειδή δεν πρόκειται περί απλής καταχώρησης πολεοδομικών μεγεθών. Επηρεάζει την νομική υπόσταση των ακινήτων και καλό είναι να έχουμε άποψη.
    2 points
  3. 99.558 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  4. Version 1.0.0

    1.111 downloads

    Πρόκειται για υποδείγματα καταχώρησης εξόδων στο mydata. Μου τα έστειλε συνάδελφος ελεύθερος επαγγελματίας και τα ανεβάζω με επιφύλαξη για την ορθότητά τους. Στα σχόλια μπορεί να τα επιβεβαιώσει ή να τα διορθώσει όποιος γνωρίζει το αντικείμενο.
    1 point
  5. Το αγοράζεις από τον ΕΛΟΤ. Ελεύθερα στο internet μπορείς να βρεις οδηγίες για την εφαρμογή του.
    1 point
  6. Πάντως τόσο στην Αθήνα, όσο και σχεδόν σε όλο το λεκανοπέδιο που είχε τομείς υψών, από το 1985 μέχρι σήμερα θεωρούνται ως μη ισχύοντες, και ως όρους δόμησης δίνουν ως ΓΟΚ, ΝΟΚ, δηλαδή από εκδόσεως ΓΟΚ θεωρείται ότι καταργήθηκαν, διαχρονικά από όλες τις Πολεοδομίες της Αττικής, είτε παλιά Νομαρχιακές ή τώρα Δημοτικές. Οπότε κοντά 40 χρόνια δίνουν όρους δόμησης στη συγκεκριμένη περιοχή (και σε πολλές άλλες) αυτές που είχαν και οι ακυρωθείσες άδειες.
    1 point
  7. Πρόσφατη γνωμοδότηση ΚΕΣΥΠΟΘΑ για πατάρια-σοφίτες, εκτός αλλά και εντός σχεδίου. Κατά τη δημιουργία εσωτερικού εξώστη (παταριού) που συνέχεται με όροφο σε κτήριο κατοικίας σε εκτός σχεδίου περιοχές, • το κενό που αφήνεται στον όροφο δεν καθιστά το κτήριο ή το τμήμα αυτό του κτηρίου μονώροφο και εφαρμόζεται το αντίστοιχο ύψος που προβλέπεται από τις διατάξεις της εκτός σχεδίου δόμησης για τα διώροφα κτήρια, • το μέγιστο ύψος του κτηρίου για την επιφάνεια που καταλαμβάνει το πατάρι στον όροφο αντιστοιχεί στο ύψος διώροφης οικοδομής. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση, • κατά τη δημιουργία εσωτερικού εξώστη (παταριού) που συνέχεται με όροφο, δεν επιβάλλεται ο διαχωρισμός με κατακόρυφα δομικά στοιχεία, της επιφανείας που καταλαμβάνει το πατάρι από αυτήν του ορόφου, ούτε και υφίσταται προϋπόθεση/αναλογία σχέσης μεταξύ του προσμετρούμενου στον σ.δ εμβαδού του ορόφου σε συνάρτηση με την επιφάνεια (εμβαδόν) του παταριού, • το εμβαδόν σοφίτας, όταν ο υποκείμενος αυτής όροφος περιλαμβάνει και τμήμα εσωτερικού εξώστη (παταριού), υπολογίζεται επί της συνολικής επιφάνειας της κάτοψης του υποκείμενου ορόφου, όπως αυτή ορίζεται από τους περιμετρικούς τοίχους, συμπεριλαμβανομένης της επιφάνειάς τους. Πράξη-48-Εσωτερικοί-εξώστες-και-σοφίτες-σε-εκτός-σχεδίου.pdf
    1 point
  8. Ψάχνετε ψύλο στα άχυρα. Άντε και αποδείξατε ότι ο πίνακας είναι "άδικος". Μετα τι ? Η ζωη είναι άδική. Εαν δεν συμφωνήσουν όλοι ο πίνακας δεν αλλάζει, ο θεός ο ίδιος να κατέβει κάτω. Οι γονείς αφού είδαν την "αδικία" γιατι δεν τροποποίησαν τότε τον πίνακα και μεινανε στο προφορικό ? Το ίδιο ακριβώς θα συνεβαινε εαν κάποιος πουλούσε και ερχόταν κάποιος "ξένος" στην πολυκατοικία. Λέτε να συμφωνούσε να πληρώνει με βάση μια προφορική συμφωνία των ιδιοκτητών? Στην πράξη δεν υπάρχει μονοσήμαντος τρόπος να συνταχθεί ένας πίνακας δαπανών. Υπάρχουν διάφοροι εμπειρικοι και λογικοι κανόνες που δεν θα τους αναφέρω γιατι περισσότερο θα περιπλέξουν την κατάσταση. Ο μηχανικός κάνει μια κατανομή και οι ιδιοκτήτες την αποδέχονται. Δεν υπάρχει "σωστό και λάθος", αν και μπορούν πάντα να βρεθούν επιχειρήματα προς μια πιο δικαιη κατανομή. Συμπέρασμα : Μοναδική λύση η ομοφωνη αποδοχή ενος νέου πίνακα, σε διαφορετική περίπτωση απλά ατυχήσατε
    1 point
  9. Από τη διατύπωση του συγκεκριμένου εδαφίου προκύπτει ότι, προκειμένου να κάνεις χρήση της μειωμένης επιφάνειας, θα πρέπει ο χώρος της στάθμευσης να μην καταλαμβάνει επιφάνεια >10% της επιτρ. κάλυψης (=36 μ²). Επειδή δεν έχω σχετική εμπειρία, βασίζομαι στο λεκτικό του ΝΟΚ.
    1 point
  10. Μπορείς να κάνεις την πλατφόρμα σαν τμήμα ενιαίου χώρου στάθμευσης της παρ.6.ιγ ; Τότε λύνεται το πρόβλημα ...
    1 point
  11. Καλησπέρα συνάδελφοι. Οι τιμές αυτές ισχύουν; Επίσης στις εργασίες που εμφανίζται παύλα (π.χ. οροφές γυψοσανίδων ή δάπεδα πλαστικά), τι συμπληρώνουμε; Ευχαριστώ.
    1 point
  12. Θα σου πω μιαν ιστορία (πραγματική) Πριν κάμποσα χρόνια (φτασμένος ων επαγγελματικά), πελάτης μου θέλησε να συνεργαστώ με αρχιτέκτονα για την οικοδομή του. Στο στατικό μοντέλο που συζητούσαμε, προέκυψε αμφιέρειστο δοκάρι ανοίγματος περίπου 7 μ. Το ήθελε (ο συνάδελφος) με κρέμαση 30 εκ (αν θυμάμαι καλά). Μετά από έλεγχο, του εξήγησα ότι δεν βγαίνει, και του πρότεινα δυο λύσεις. Είτε η στατική μελέτη θα γίνει όπως πρέπει και την υπογράφω, είτε κάνω τη μελέτη όπως τη θέλει και την υπογράφει αυτός. Αρνήθηκε και τα δυο. Αρνήθηκα κι εγώ να συνεχίσω τη συνεργασία μαζί του, και χωρίσαμε όμορφα κι ωραία. Φυσικά, βρέθηκε κάποιος από αυτούς που "κάνουν τα πάντα" και υπέγραψε. Το κέρδος μου από την ιστορία (και από άλλες παρόμοιες)? Κοιμάμαι ήσυχος. Όπως κι ο άλλος, αλλά δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι. Σημασία έχει να πορεύομαι σύμφωνα με τη συνείδησή μου. Και, δεν μου βγήκε σε κακό.
    1 point
  13. Δεν πάω κόντρα με το φίλο μου τον kan62 τον οποίο ήδη συγχάρηκα για το αρχείο του απλά προσθέτω και έναν άλλο εναλλακτικό τρόπο διαχείρισης του Νόμου με άμεση ορατότητα της θεματικής ενότητας κάθε άρθρου και άμεση ενημέρωση
    1 point
  14. Δήλωση σε αρχική υποβολή, χωρίς να έχει πληρωθεί το παράβολο, είναι σα να μην υπάρχει. Αν όντως δεν προχωρήσει μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία και να χρησιμοποιήσεις τη δήλωση για άλλον ιδιοκτήτη.
    1 point
  15. xarhs1990, Για να μην τρελαθείς από τις διάφορες αλλοπρόσαλλες απαντήσεις θα σου πρότεινα το εξής : Επειδή η Στατική Ανάλυση της πισίνας είναι σχετικά απλό Στατικό πρόβλημα, ανέτρεξε σε ανάλογη βιβλιογραφία και λύσε το μόνος σου. Είναι μια καλή αρχή να ασχοληθείς με Στατικές Αναλύσεις, αν βέβαια έχεις χρόνο και διάθεση. Αρχισε από την Ανάλυση Τοίχων Αντιστήριξης για τη προσομοίωση των φορτίων – τριγωνικές ωθήσεις – ύδατος, εδάφους και Σεισμού και προσομοίωσε τα Τοιχεία ως τριέρειστες πλάκες πλήρως πακτωμένες και τη πλάκα θεμελίωσης – δάπεδο - ως τετραέρειστη πλήρως πακτωμένη με φορτία που προκύπτουν από την ανάλυση του αντίστοιχου τοίχου αντιστήριξης σε κάθε διεύθυνση και βέβαια θα χρειασθείς ΝΕΑΚ και ΕΚΟΣ. Αυτά ως γενική κατεύθυνση, τώρα αν τα θεωρείς πολλά δίνεις τη μελέτη έξω και ησυχάζεις. Υ.Γ. Για να μην τρελαίνεσαι ούτε από τα διάφορα ΕΜΠ ΑΠΘ ΔΠΘ κλπ βγήκαν «προφέσορες & στατικοί». Η πλειονότητα των συναδέλφων δεν έχει καμία σχέση με Στατικές Μελέτες, τις δίνουν έξω – φατούρα που λέγαμε παλιά – και απλά τις υπογράφουν.
    -1 points
  16. Για τους περισσότερους είναι Κνέζικα να είσαι σίγουρος, όμως αυτό δεν λέει κάτι. Αν υπάρχει θέληση επιμονή και υπομονή τα πάντα γίνονται. Εξ άλλου ο συνάδελφος χρειάζεται υποστήριξη και όχι αποτροπή, ας μη το ξεχνάμε.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.