Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      11.672


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.175


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      849


  4. Qutrohor

    Qutrohor

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      35


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/12/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Η Εγκύκλιος δε λέει ότι μπορούν να μπουν σε μία άδεια, το αντίθετο μάλιστα: Στο άρθρο 40 του ν.4495/17 ορίζονται τα δικαιολογητικά για την έκδοση των οικοδομικών αδειών, τα οποία και διαφοροποιούνται για τις περιπτώσεις αδειών κατεδάφισης. Επίσης στο άρθρο 42 παρ. 2 του ανωτέρω νόμου ορίζεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών, όπου και πάλι διαφοροποιούνται οι άδειες κατεδάφισης με χρονική ισχύ το 1 έτος, χωρίς περαιτέρω δυνατότητα αναθεώρησής τους ως προς το χρόνο ισχύος. Αυτό που διευκρινίζει είναι ότι δε χρειάζεται να κλείσει η άδεια κατεδάφισης για να βγάλεις άδεια ανέγερσης, οπότε μπορείς να τις τρέξεις στο eadeies ταυτόχρονα. Απο τις διατάξεις του νέου τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών, δεν υφίσταται περιορισμός ως προς τη δυνατότητα έκδοσης άδειας κατεδάφισης και παράλληλα οικοδομικής άδειας για προσθήκη νέου κτιρίου χωρίς να έχουν λήξει οι εργασίες της άδειας κατεδάφισης. Αλλά θα πρέπει να έχει κλείσει πριν καλέσεις αρχικό έλεγχο στην ανέγερση
    2 points
  2. @Aenor, Ούτε για έκδοση ΠΕΑ υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν είσαι ιδιοκτήτης, πρόκειται να γίνεις.
    2 points
  3. 100% ναι Για ΠΕΑ δεν έχω ενασχόληση οπότε περιμένεις από αλλον ενημέρωση.
    2 points
  4. jbosdas, το αντίθετο από αυτό που λες πρέπει να κάνει. Το πως "ονοματίζεται" η θέση θα λάβεις υπόψει το πως την γράφει στην σύσταση. Στην άδεια ο μελετητής μπορεί να έγραφε άλλο, αλλά στην "περιγραφή της ιδιοκτησίας" - αν έκανες τακτοποίηση και στην ΗΤ αυριο θα γράψεις "όνομα ιδιοκτησίας", αν θες πες το "περιγραφή ιδιοκτησίας" το ονομα όπως το λέει η σύσταση, 1) για αυτό σου δίνονται οι τίτλοι. Την ονομασία - καλά το έγραψε ο Συνάδελφος πιο πάνω - θα την πάρεις από τους τίτλους ιδιοκτησίας, την "ιδιοκτησία" ομως την ελεγχεις με τα σχεδια της οικ. Αδειας αν έχει αυθαιρετα.
    2 points
  5. Version X6.0

    78.011 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version v.1b

    30.550 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  7. 2.318 downloads

    Αναλυτικός Προϋπολογισμός Έργου και Υπολογισμός Ενσήμων-Ημερομισθίων για ΙΚΑ. Οδηγίες: 1. Ενεργοποιείστε τις επιλογές 2. Αποθηκεύστε πάντα με δυνατότητα μακροεντολών 3. Στις αριθμητικές πράξεις αντί για κόμμα χρησιμοποιείστε τελεία και 4. Για να προσθέσετε γραμμή κάντε αντιγραφή άλλων αριθμητικών πράξεων
    1 point
  8. Version 4.00

    21.886 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  9. Version 1.0.0

    1.467 downloads

    Ανεβάζω .xls για υπολογισμό λοιπών παραβάσεων βάσει αναλυτικού για Ν.4495 & Ν.4178 με μικρες βελτιωσεις.
    1 point
  10. Gousgounis Έχεις δίκαιο! Έτσι είναι όπως το αναλύεις
    1 point
  11. @dib, Βεβαίως συνάδελφε, χωρίς να αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα.
    1 point
  12. εγώ νομίζω (έκανα τον ΙΑΝ 2022 μια όμοια) αλλά αν θυμάμαι καλά έγραψα τα τελικά εμβαδά όπως προκύπτουν συνολικά μετά την αναθεώρηση και επειδή δεν είχα υφιστάμενα στη γραμμή τους έβαλα 0 νομίζω μπορεί -δες εδώ https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/legacy/Files/Xorotaxia kai Astiko Perivallon/Enimerwsi Yphresiwn Domisis/20201019_parallili_ekdosi_adeiwn.pdf
    1 point
  13. Βασικό: Η κατεδάφιση είναι ειδική άδεια: "Αδεια κατεδάφισης (κατηγορία 1)" με ισχύ 1 χρόνο. Δεν μπορείς να τη συνδυάσεις άλλη πράξη διαφορετικής κατηγορίας ή ισχύος, όπως κάναμε παλιά με τις έντυπες. Επίσης η κατεδάφιση δε μπορεί να εκτελεστεί αμέσως μόλις εκδοθεί η άδεια, αλλά μετά από 20 ημέρες.
    1 point
  14. @χαιδω, Στα νομίμως υφιστάμενα γιατί με την αναθεώρηση ζητάς άδεια μόνο για την προσθήκη, όχι για ολόκληρη την οικοδομή.
    1 point
  15. Κατ' αρχας, ειναι θεμα που πιθανον να απαγορευεται απο τον κανονισμο, αφου οδηγει σε τροποποιηση της συστασης. Το ερευνας και το συζητας και με τον συμβ/φο. Κατα τα λοιπα, υποθετω πως εννοεις οτι - Θα διατηρησεις την υπαρχουσα εισοδο, θα κανεις μεσα ενα "χωλ" και δυο εισοδους, μια για καθε χωρο. Αυτο το χωλ δεν θα ειναι κοινοχρηστο της οικοδομης, αλλα προς χρηση απο τα δυο -νεα- διαμερισματα. Δεν θα ξεπερνας τις 25.000 Και εχεις λυσει τα θεματα των συνδεσεων -ειδικα των αποχετευσεων- αλλα και με τα δικτυα ΔΕΗ/ΟΥΘ. https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"ΕΕΔΜΚ διαχωρισμου οριζοντιας"&page=0
    1 point
  16. Από ότι έχω καταλάβει, η εξόφληση γίνεται προς στο τέλος κάθε μήνα, λίγες μέρες πριν την ανάρτηση του νέου ειδοποιητηρίου. Αν χρειάζεσαι άμεσα ασφαλιστικη ικανότητα, μάλλον θα πρέπει να πας στον ΕΦΚΑ. Εκεί θα σου λύσουν και τα άλλα ερωτήματα, αν και θεωρώ πως σε όλα είναι "ναι". Αλλά αν βιάζεσαι, πρέπει να πιέσεις...
    1 point
  17. Συμφωνώ. Το έγραψα ανάποδα και διορθώνω... 🙄 από την σύσταση λαμβάνεται η ονομασία.
    1 point
  18. μίλησε πρώτα με την εταιρεία που σου το ανάθεσε και πες τους "οπότε συμφωνητικό ανάθεσης ανάληψης εργασίας να φτιάξω με την μισθώτρια εταιρεία". Πάρε υπεύθηνη απάντηση από κάποιον με ψηλή θέση στην εκμισθώτρια εταιρεία' Και μετά πες του να σου δώσει και το όνομα του διευθυντή και το τηλέφωνο του της μισθώτριας και "αναθέτουσας το έργο" εταιρείας. Μίλησε και με αυτούς, ένα τηλέφωνο να σιγουρευτείς και ότι θα πληρώσουν την εργασία, άλλωστε θα χρειαστεί να επισκεφτείς το ακίνητο όπότε τότε μπορείς και επιτόπου να μιλήσεις με τον ίδιο. Πάρε τις φωτογραφίες του ακινήτου να μην ξαναπάς. Το ΠΕΑ αν μπορεί να βγει στο όνομα του μισθωτή δεν ξέρω, μήπως όπως νομίζω δήλωση για ρύθμιση αυθαιρέτων με τον Ν.4495/17 νομίζω πως το θυμάμαι καλά τώρα, μπορεί να κάνει και ο μισθωτής.
    1 point
  19. Οταν έχουμε διαφορές τμ με όμορες ιδιοκτησίες (όχι κοινόχρηστα) τότε δεν είναι δυνατή η μεταβίβαση της ιδιοκτησίας. Τακτοποίηση θεωρητικά μπορεί να γίνει με συναινεση του όμορου όμως κανένας συμ/φος-υποθηκοφύλακας δεν θα αναλάβει τη μεταβιβαση. Δυστυχώς το θέμα είναι γνωστό εδω και καιρό αλλά η πολιτεία δεν αναλαμβάνει δράση και αρκετά ακίνητα έχουν κολλήσει
    1 point
  20. Θα ευθυμήσουμε όλοι μας περισσότερο αν βάλεις κάποιον, που έχει έννομο συμφέρον, να κάνει μια ωραιότατη καταγγελία (αφού πρώτα αφήσεις να γίνουν τα συμβόλαια)..... Εκεί να δεις χαρά που θα κάνει ο πρώην πελάτης σου, ο αγοραστής, η μηχανικάρα, ο συμβολαιογράφος κ.λπ. Υ.Γ. Είναι λάθος μας ν' αφήνουμε αυτά τα λαμόγια ν' αλωνίζουν....
    1 point
  21. Νομίζω 10εκ είναι το μεγιστο της αποδεκτης απόκλισης σε διασταση. γτ με το ποσοστό σκέτο τότε ενα κτιριο 50μ θα ήτν αποδεκτό να έχει 1 μετρο απόκλιση.
    1 point
  22. Ακόμα και για τις λοιπές παραβάσεις πρέπει να επιλεγεί κατηγορία. Έχει ανακοινωθεί ότι επίκειται ενεργοποίηση της κατηγορίας 5.
    1 point
  23. Απαιτείται. Αναλυτικότερα για τα δικαιολογητικά: ΚΥΑ οικ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/123669/4743/2021 (ΦΕΚ Β' 6548/31-12-2021).
    1 point
  24. Μάλιστα.... και ψήφισαν και πήραν και απόφαση.... και αλλάζουν με βάση τα "τοπικά γούστα" τους όρους δόμησης.... Δημοκρατία έχουμε κι αφού έχουμε ας αρχίσουν και να ψηφίζουν ανά Δημοτικά Διαμερίσματα ή ακόμα πιο Δημοκρατικά ανά Οικοδομικό τετράγωνο να ορίζουν όρους δόμησης.... και εμείς ως Μηχανικοί να αναζητάμε τι ισχύει ανά γειτονιά στο τέλος και αν άλλαξε κάτι την τελευταία εβδομάδα με κάποια άλλη απόφαση.
    1 point
  25. Για να ευθυμήσουμε: Σε γήπεδο εκτός σχεδίου 4000τμ υφίσταται θερμοκήπιο 1000τ.μ. μη εγκεκριμένου τύπου και άνευ οποιασδήποτε άδειας. Μεταλλικός σκελετός θεμελιωμένος με σκυρόδεμα και νάυλον περιμετρικά/πάνω. Έχω συντάξει το τοπογραφικό, όπου αποτυπώνεται φυσικά και το θερμοκήπιο. Ο πελάτης ζητάει ΗΤΑΚ, εγώ του λέω να το τακτοποιήσουμε πρώτα ως λοιπή παράβαση (με αναλυτικό). Κόστος τόσο για τακτοποίηση, τάδε για ητακ. «Άσε να ρωτήσω το μηχανικό» μου λέει . Τρεις μέρες μετά μου στέλνει την ητακ με βεβαίωση αδόμητου του «μηχανικού»...
    1 point
  26. Υπόψη ότι η Η.Τ.Κ εκδίδεται αντί της βεβαίωσης του άρθρου 83 (που αν δεν κάνω λάθος περιλαμβάνει και τις αποκλίσεις και μετρήσεις "κτίστου")
    1 point
  27. στο ίδιο το άρθρο 42 του θέματος 2. Η οικοδομική άδεια ισχύει για τέσσερα (4) έτη από τη χορήγησή της. Κατ’ εξαίρεση, άδειες για την ανέγερση κτιρίου ή κτιρίων με συνολική επιφάνεια μεγαλύτερη των πέντε χιλιάδων (5.000) τετραγωνικών μέτρων ισχύουν για έξι (6) έτη, ενώ οι άδειες κατεδαφίσεων, εκσκαφών, επιχώσεων, διαμορφώσεων και κοπής δέντρων ισχύουν για ένα (1) έτος από τη χορήγησή τους. Οι άδειες νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών, στις οποίες δεν προβλέπεται η εκτέλεση οικοδομικών εργασιών τους, δεν έχουν χρόνο ισχύος.
    1 point
  28. O τσέι, αυτός ξέρει, εγώ απλώς ρώτησα. Όντως στο φόρουμ δε μιλάμε για τιμές. Αλλά...εγώ θα προτιμούσα, σαν μηχανικός δηλαδή, να έχω μια βασική μελέτη. Μόνο έτσι μπορείς να συγκρίνεις τιμές. Και μετά πας στα υλικά. Τι σωλήνας είναι ο ένας, τι ο άλλος, οι συλλέκτες ποιας εταιρείας είναι, τα εξαρτήματα, κλπ. Π.χ το να έρθει ο άλλος να σου βάλλει συλλέκτες χωρίς ρυθμιστές ροής και να παίζεις με τα βανάκια δεξιά - αριστερά, και να ζητάς μετά βοήθεια από το φόρουμ δε λέει. Ψάξε συζητήσεις εδώ να κουφαθείς. Μετά μελέτη as build θα σου δώσουν; Βασικό. Μέση απόδοση watt/m2; Θερμοκρασίες λειτουργίας; Αν πχ σου δώσουν ως βάση το 42-37 πάει η οικονομία που μπορεί να σου κάνει η Α.Θ. Και άλλα πολλά. Αυτά κοίτα προς το παρόν.
    1 point
  29. Το "σύστημα" το έφτιαξαν ανθρώπινα χέρια!!! Συνήθως αυτά τα ανθρώπινα χέρια, μας έχουν τόσα χρόνια δείξει ότι, "τρέμουν".... Προφανώς και δεν έχουν τη δυνατότητα πάντα ν' ακολουθήσουν τον ισχύοντα νόμο!!!! Ο νόμος σου δίνει τις ορθές και νόμιμες απαντήσεις στα ερωτήματά σου κι όχι το "σύστημα" (που ομολογουμένως μπάζει από παντού)! Υ.Γ. Μεγάλα παιδιά είμαστε άπαντες κι όπως ο καθένας από εμάς στρώσει έτσι θα κοιμηθεί....
    1 point
  30. Αν το σύστημα σε αφήνει, μην τη μεταφέρεις. Από τη στιγμή που ξαναμπεί σε οριστική υπαγωγή (στον 4178 θεωρείται ως περαίωση) έχεις μία έγκυρη δήλωση για χρήση σε ταυτότητα κτιρίου, συμβόλαιο κτλ. Τα συναφή συστήματα δεν τα ενδιαφέρει αν ξανάνοιξε και πότε.
    1 point
  31. OK, κατανοητό. Αυτοί όμως που έρχονται, προσπαθούν να σας λύσουν ένα πρόβλημα εξωτερικού θορύβου 50+ dBA, ίσως και λιγότερο, σε ένα περιβάλλον ησυχίας κάτω των 40 dBA. Σε αυτή την περίπτωση η προσωπική αίσθηση της όχλησης είναι πολλαπλάσια και δεν έχει καμία σχέση με τις συνήθεις τεχνικές ηχομόνωσης. Οι σημερινοί τεχνικοί των ηχομονώσεων μπορούν κυρίως να περιορίσουν την παραγωγή ενοχλητικών θορύβων μέσα στα όρια που ορίζει η νομοθεσία όπως π.χ. μιας σχολής χορού στο ισόγειο πολυκατοικίας με χρήση κατοικίας, ή ενός θορυβώδους ψύκτη στο δώμα μιας πολυκατοικίας. Στην περίπτωσή σας χρειάζεστε ηχομονωτικό κλωβό. Είναι λίγο ακριβός και έχει πολλά τεχνικά προβλήματα προσαρμογής και εφαρμογής. Γι' αυτό όλοι αυτοί που λέτε προτιμούν να σας πάρουν 700 και 800 Ε και να σας κόψουν 5-6 dBA παρά να δοκιμαστούν στην τεχνική του κλωβού.
    1 point
  32. Απάντησα στο πρώτο σκέλος που αφορά στις άδειες. ΗΤΚ απαιτείται για κάθε αλλαγή που συμβαίνει στο ακίνητο, οπότε είναι αυτονόητη απαίτηση.
    1 point
  33. Version 1.0.0

    15.455 downloads

    Περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία: Ιδιωτικό συμφωνητικό - ειδική συγγραφή υποχρεώσεων Ιδιωτικό συμφωνητικό - επιχρίσματα Ιδιωτικό συμφωνητικό - σκυροδέματα, τοιχοποιίες Ιδιωτικό συμφωνητικό - υδραυλικός Ιδιωτικό Συμφωνητικό (εργοδότης-εργολάβος) Ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεση εκπόνησης πλήρους μελέτης για την ανέγερση κτηρίου Ιδιωτικό συμφωνητικό κατασκευής οικοδομής Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (1) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (2) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης υπεργολαβίας Συμφωνητικό για ανάληψη μελέτης-επίβλεψης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  34. Ένας καλός συνάδελφος και φίλος (T. K.) που δούλευε στο τμήμα απαλλοτριώσεων στην Δ.Ε.Κ.Ε Θεσσαλονίκης , έλεγε πάντα με ύφος: «ισχύει πάντα η δυσμενέστερη των περιπτώσεων». Παντως η λωρίδα των 6m από το όριο με τον δρόμο δεν χάνεται.
    1 point
  35. 1.977 downloads

    Παρ 8α και 8β άρθρου 48 Ν. 4685/20 ΦΕΚ 92 Α 7.5.2020 για υπεύθυνη δήλωση μηχανικού επί τοπογραφικών σε γήπεδα εντός περιοχών δασικών χαρτών. Η νέα περίπτωση της παρ. 8α αφορά τις περιπτώσεις για τις οποίες ασκήθηκαν αντιρρήσεις και έγιναν δεκτές από τις επιτροπές.
    1 point
  36. Ξέχνα το. Ακόμη και τα πιο έμπειρα τεχνικά γραφεία μελετών και κατασκευών, στο σχεδιασμό συστημάτων VRF χρησιμοποιούν τα έντυπα των εταιρειών. Ενίοτε εφοδιάζονται και με ειδικό λογισμικό από την ίδιες τις εταιρείες. Θα σου πρότεινα ως πρακτικά ασκούμενος φοιτητής που είσαι, να ασκηθείς στην πεπατημένη και μόνο. Τουλάχιστον θα τελειώσεις την πρακτική σου και θα έχεις μάθει να στήνεις ένα τέτοιο σύστημα. Αργότερα, αν θες και αποκτήσεις εμπειρία εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου περισσότερο.
    1 point
  37. Είναι πολύ καλό θέμα και ψάχνοντας θα μάθεις πολλά, όχι μόνο για τα συστήματα VRF αλλά για το σύνολο των συστημάτων "απ' ευθείας εκτόνωσης". Νομοθεσία δεν υπάρχει, εκτός από μερικές βασικές γενικές οδηγίες εγκατάστασης. Κυρίως αυτές είναι γύρω από την ασφάλεια της εγκατάστασης, τη διαχείριση αερίων θερμοκηπίου και την προστασία του χρήστη. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τεχνικά εγχειρίδια από τους κατασκευαστικούς και εμπορικούς οίκους που περιλαμβάνουν και τις γενικές οδηγίες αλλά και το στήσιμο του όλου συστήματος με επιλογές διατομών, θερμοκρασίες που θα δουλέψουν τα μηχανήματα, επιτρεπόμενες υψομετρικές διαφορές, μέγιστα μήκη σωληνώσεων κλπ. Αυτό όμως τι είναι; Τι θες να πεις;
    1 point
  38. Για δες το παρακάτω: AΠΟΦ 2 Α//1998 / Β-0 ΕΓΚ.Ζώνες άρθρ.14 N.Δ/τος 17ης.7.23 οικισμ.2000 κατοικ. Εγκύκλιος 2 Ζώνες του άρθρου 14 του Ν.Δ/τος της 17ης.7.1923 σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων οριοθετημένους κατ εφαρμογήν του Π.Δ. 24.4.85 (ΦΕΚ 181 Δ). ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΤΕΕ Τεύχος 1997 - Δευτέρα 30 Μαρτίου 1998 1 . Π Ο Λ Ε Ο Δ Ο Μ Ι Κ Ε Σ Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Β' ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 XK/ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛ/KOY ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδικας: 115 23 TELEFAX: 6447.608 Τηλέφωνο: 6431.461 Αθήνα, 26/2/98 Αρ. πρωτ.: οικ. 2311/916 ΠΡΟΣ: Τους αποδέκτες πολεοδομικών εγκυκλίων (παρακαλούνται οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις να ενημερώσουν τα Πολεοδομικά Γραφεία της Περιφέρειάς τους) ΘΕΜΑ: Ζώνες του άρθρου 14 του N. Δ/τος της 17ης.7.1923 σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων οριοθετημένους κατ εφαρμογήν του Π.Δ. 24.4.85 (ΦΕΚ 181 Δ). Τα θέματα τα σχετικά με την εφαρμογή της ζώνης των οικισμών που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του N. Δ/τος της 17ης.7.1923, αντιμετωπίστηκαν για πρώτη φορά με την 28/1990 Εγκύκλιο, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου της Διοίκησης. Με την Εγκύκλιο αυτή έγινε δεκτό ότι η ζώνη αυτή εξακολουθεί να ισχύει γύρω από τα σχέδια πόλεων ή οικισμών προϋφισταμένων του 1923, που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του διατάγματος αυτού (ΝΔ 17.7.1923). Επίσης ότι η ζώνη ισχύει και για τους οικισμούς τους προϋφιστάμενους του 1923 που δεν είχαν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, εάν και εφόσον είχε εκδοθεί το οικείο Π. Δ/γμα που προβλέπεται από τις διατάξεις στο άρθρο 14, πριν από τη θέσπιση των διατάξεων του N. 1337/1983 και των κατ εξουσιοδότησή του εκδοθέντων Π. Διαταγμάτων. Στην ίδια Εγκύκλιο αναφερόταν ότι για τους οικισμούς μέχρι 2.000 κατοίκων που ο καθορισμός των ορίων τους και η πολεοδόμησή τους γίνεται με βάση κανονιστικές διατάξεις που εκδόθηκαν κατ εξουσιοδότηση του N. 1337/1983, οι διατάξεις του άρθρου 14 δεν έχουν παράλληλη εφαρμογή. Στη συνέχεια με την Εγκύκλιο 58/1990 και το 55331/2057/28.6.91 έγγραφο του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ αντιμετωπίσθηκαν ενιαία οι οικισμοί και ορίσθηκε ότι η ζώνη ισχύει και γύρω από τα όρια των οικισμών, που δεν έχουν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, με όποιες διατάξεις και αν καθορίστηκαν αυτά τα όρια. H προαναφερόμενη εγκύκλιος και το ανωτέρω έγγραφο, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκαν για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος, εντούτοις ως προς το σημείο αυτό δημιούργησαν μεγαλύτερα προβλήματα (π.χ. περαιτέρω επέκταση του θεσμού της ζώνης, μη πολεοδόμηση των οικισμών κλπ.). Εν συνεχεία με τη θέσπιση των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 25 του N. 2508/1997 αποσαφηνίζεται το καθεστώς και ορίζεται ότι η παρ. 4 του άρθρου 14 του N.Δ. της 17ης.7.1923 δεν έχει εφαρμοσθεί σε οικισμούς των οποίων τα όρια προσδιορίστηκαν κατ εφαρμογή του από 24.4.85 Π. Δ/τος (181 Δ). 1. Ετσι σύμφωνα με τη διάταξη αυτή σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων, οριοθετημένους κατ εφαρμογή των διατάξεων του Π.Δ. 24.4.1985 (ΦΕΚ 181 Δ): α. Δεν ισχύει η αυτοδίκαια υφιστάμενη ζώνη πλάτους 500 μ. από το όριο του οικισμού, το οποίο καθορίζεται κατ εφαρμογή των διατάξεων του Π.Δ. 24.4.1985. β. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του Π.Δ. 24.4.1985 περιλαμβάνει συγκροτημένο οικισμό προϋφιστάμενο του έτους 1923 χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, η ζώνη ισχύει από το όριο του οικισμού προ του 1923 όπως εφαρμοζόταν πριν την οριοθέτησή του με το Π.Δ. 24.4.1985. γ. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του Π.Δ. 24.4.1985 περιλαμβάνει οικισμό με ρυμοτομικό σχέδιο που έχει εγκριθεί με τις διατάξεις του N.Δ. 17.7.1923, η ζώνη ισχύει από το όριο του εγκεκριμένου σχεδίου. Εξυπακούεται ότι στις δύο παραπάνω περιπτώσεις (β) και (γ) η ζώνη ισχύει για το τμήμα της που (υπολείπεται ή) απομένει μέχρι τα 500 μ. από το νέο όριο που καθορίζεται με βάση τις διατάξεις του Π.Δ. 24.4.1985 ή το τυχόν νέο ρυμοτομικό σχέδιο που εγκρίνεται με βάση τις διατάξεις του N. 1337/83 και των εκτελεστικών του Π. Δ/των (ΦΕΚ 414 Δ/85). 2. Σχετικά με τη δυνατότητα εφαρμογής ή όχι της ζώνης του άρθρου 14 από τα όρια ρυμοτομικών σχεδίων των Οικοδομικών Συνεταιρισμών εγκεκριμένων με τις διατάξεις του N.Δ. 17.7.1923, σας γνωρίζουμε ότι για το θέμα αυτό θα ακολουθήσουν οδηγίες με άλλη εγκύκλιο. 3. Κατά τα λοιπά ισχύει η Εγκύκλιος 58/90. O ΥΠΟΥΡΓΟΣ K. ΛΑΛΙΩΤΗΣ
    1 point
  39. Λοιπόν προφανώς και δεν έχει καμμία υποχρέωση ο γείτονας να ψηλώσει την καμινάδα του αν είναι σύμφωνη με την άδεια του και τον κτιριοδομικό . Επίσης αν τα μπαλκόνια του νέου κτιρίου είναι κάθετα στο όριο ως προς την πρόσοψη τους τότε θα απέχουν τουλάχιστο Δ δηλαδή 4,50 ως 4,80 μ. Αν είναι παράλληλα με το κοινό όριο τότε είναι υποχρεωμένος ο νέος ιδιοκτήτης να τα κλείσει με τοίχο αν ακουμπούν η να απέχουν 1.0 μ από αυτό . Άφού μας πεις πως είναι η κατάσταση λοιπόν , το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι της 5όροφης είναι να αναλάβουν το κόστος της ανύψωσης . Μην ξεχνάτε ότι ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ αναλαμβάνει την ευθύνη και την υποχρέωση αποκατάστασης γιά ότι προκύπτει γιά τα όμορα , γι' αυτό κάνουμε ντουλάπια , δεν γκρεμίζουμε μεσότοιχους αλλά τους αποκαθιστούμε με σοβάτισμα του ομόρου κλπ .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.