Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Ψηφομάχος

    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      44


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.271


  3. Γιάννης

    Γιάννης

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.547


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.724


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/12/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Στην καρτέλα 'βασικά στοιχεία' πάνω αριστέρα έχει κουμπακι Για την ημ/νια της λήξης, βάλε κάτι να προχωρήσει πχ. 4 χρόνια από την ημ/νια έκδοσης και άστο έτσι, ούτως ή άλλως έχεις παράταση επ' αόριστο.
    1 point
  2. μαυρο στο com και κοκκινο στο no.το μπλε μην το συνδεσεις.
    1 point
  3. Δηλαδή μιλάμε για φορτίο 1.166,67 κιλά/ τμ ....Σε καμία περίπτωση δεν θα κάνεις κάτι τέτοιο. Εδώ κανονισμοί πολυκατοικίας σου απαγορεύουν να βάζεις μεγάλες γλάστρες στα μπαλκόνια. Πόσο μάλλον για τέτοιο φορτίο.
    1 point
  4. Σημαντικό : Αν με τον αρχιτέκτονα αποφασίσετε για κρυφό.... συνεννοηθείτε και με τον μηχανολόγο, για να χωράει και κανά ...κατσαβίδι μέσα για τις συντηρήσεις!!! 😉
    1 point
  5. Πάντως ως ελεγκτής δόμησης, έχω κόψει τέτοια περίπτωση. Βέβαια είχα και μείωση της υποχρεωτικής φύτευσης οπότε δεν το πολυσκέφτηκα...... Αλλά έχω δει και ΟΑ, του 2010 με αναθεώρηση του 2015, όπου την περίφραξη την έδειχναν 0,50μ εσώτερα της Ρ.Γ.
    1 point
  6. ΕΕΔΜΚ: λβ) "επεμβάσεις στις όψεις κτιρίων για την τροποποίηση ή τη διάνοιξη νέων ανοιγμάτων, εφόσον δεν θίγεται ο φέρων οργανισμός και οι επεμβάσεις δεν αντίκεινται σε ειδικότερες διατάξεις". Άρα δεν υπάρχει θέμα με τα νέα κουφώματα και την διπλή θύρα εισόδου. ιζ) "εσωτερικές διαρρυθμίσεις, καθώς και εργασίες αλλαγής χρήσης για τις οποίες σύμφωνα με το άρθρο 5 του ν.4067/2012, όπως ισχύει, δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής αδείας, με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου και δεν μεταβάλλονται προς το δυσμενέστερο τα φορτία και η κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας σύμφωνα με τον ΕΑΚ". Διαρρυθμίζονται τα πάντα εσωτερικά με ταυτόχρονη αλλαγή χρήσης. Μία είναι η ιδιοκτησία, δεν ξέρω αν θεωρείται οριζόντια ή όχι. Στην περίπτωση που δεν θεωρείται, τότε δεν χρειάζεται να γίνει κάτι παραπάνω και θεωρείται τοις πράγμασι διαχωρισμός. Στην περίπτωση που θεωρείται, τότε: λστ) "διαχωρισμό οριζόντιων ιδιοκτησιών". Είναι πλέον έτοιμο λόγω των από πάνω - δεν αλλάζει κάτι. Και διαβάζοντας λίγο παραπάνω τα εδάφια στον υπόλοιπο νόμο, πάντα κάνει λόγο για διηρημένη ιδιοκτησία σε περίπτωση που υπάρχει σύσταση οριζοντίων. Πρόβλημα θα είχα αν έλεγε "διαχωρισμό οριζόντιας διηρημένης ιδιοκτησίας". Ναι, δεν είναι ξεκάθαρο, ναι θα ήθελα να το έλεγε ως "διαχωρισμό αυτοτελούς χώρου", δεν θα κάτσω όμως να λύσω τις ασάφειες του 4495. Αυτό που θα κάνω είναι να φτιάξω καλύτερα τον τίτλο της ΕΕΔΜΚ
    1 point
  7. @Κώστας Κουρούνης Όχι, οι θέσεις ΑΜΕΑ δεν είναι επιπρόσθετες. Ένα ποσοστό των υποχρεωτικών προορίζονται για χρήση από ΑΜΕΑ.
    1 point
  8. Πολύ σωστά τα λέει η συνάδελφος @ChristinaK, οτι ''...η τακτοποίηση είναι αυθ.λειτουργική συνένωση...'' Σ' αυτή τη περίπτωση, η ημερομηνία τακτοποίησης (εισαγωγή στοιχείων στα αυθαίρετα), θα έπρεπε να προηγείται ή να είναι ταυτόσημη της ημερομηνίας αίτησης στο ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ. Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά θεωρώ οτι, είτε το σύστημα είτε ο ελεγκτής του προγράμματος, μάλλον θα απορρίψουν το ακίνητο απο την επιδότηση.
    1 point
  9. Για το πρώτο φίλε ΙΑΣΟΝΑ μην περιμένεις, οι Πιερρακάκηδες μέχρι ένα σημείο φτάνουν ... σε όλο το υπόλοιπο από κάτω κυριαρχεί η πολιτική, που ως γνωστόν είναι η τέχνη διαχείρισης του χρόνου των συμβάντων (δες timing των ευτράπελων των ΥΔΟΜ Αθήνας-Ψυχικού-ΣτΕ με τη σημερινή συνημμένη απόφαση). Όσο για το δεύτερο, μη σε νοιάζει, είμαι γενιάς rolling stone, πέτρα που κυλάει ποτέ δεν χορταριάζει... η συμμετοχή των άμεσα ενδιαφερομένων με απασχολεί. ΩΣΚ14653Π8-ΒΣΧ.pdf
    1 point
  10. Καλά κάνεις και δεν γράφεις τίποτα, είτε υπάρχουν αυθαιρεσίες είτε όχι. Και την επιλογή "διατηρητέο", ορθώς την άφησες κενή για την έκδοση της βεβαίωσης. Ούτε μία πιθανότητα στο εκατομμύριο δεν υπάρχει να είναι αυτό λόγος ακύρωσης συμβολαίου.
    1 point
  11. Κτηματογράφηση είναι η διαδικασία καταγραφής από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή της. Άρα λοιπόν υφίσταται, αλλά οι εγγραφές δεν έχουν οριστικοποιηθεί.
    1 point
  12. Δεν έχει σημασία που έχεις περιθώριο δόμησης. Το τμήμα εντός δ είναι υπέρβαση δόμησης. Το 5% αναφέρεται σε διαστάσεις, ενώ το στοιχείο που δίνεις είναι επιφάνεια.
    1 point
  13. Δεν συμφωνώ. Και στον ορισμό της κτιριακής μονάδας (Ν.4122/2013) και στη διευκρινιστική Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/111748/705 από 19/11/2020 δεν αναφέρει πουθενά ότι βγαίνει ΠΕΑ σε κάθε Ο.Ι. "Το ΠΕΑ κτιρίου ή κτιριακής μονάδας απεικονίζει την ενεργειακή κατάταξη ενός κτιρίου ή κτιριακής μονάδας - όπου ως "Κτιριακή μονάδα" ορίζεται το "τμήμα, όροφος ή διαμέρισμα εντός κτιρίου, που έχει σχεδιαστεί ή υποστεί μετατροπή ώστε να χρησιμοποιείται χωριστά" - ώστε να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ή στους ενοικιαστές του κτιρίου ή της κτιριακής μονάδας να συγκρίνουν και να αξιολογούν την ενεργειακή απόδοσή του και ισχύει για 10 έτη από την ημερομηνία έκδοσής του." Σε πολλά κτίρια υπάρχουν όροφοι γραφείων (πολλές Ο.Ι.), οι οποίες είναι μικρές αίθουσες μη συνενωμένες με WC κοινόχρηστα στον όροφο για όλα τα γραφεία και ουσιαστικά νοικιάζονται σε μία εταιρεία... Εκεί άποψη μου είναι ότι μπορεί να βγει 1 ΠΕΑ για τον όροφο
    1 point
  14. Γειά σου Βάγια, εφόσον σε όλο τον όροφο η χρήση είναι κοινή, ήτοι γραφεία, δεν υπάρχει πρόβλημα να εκδοθεί 1 ΠΕΑ για όλο τον όροφο.
    1 point
  15. Εκτός σχεδίου : μπορεί να υπάρξει άρτιο αλλά μη οικοδομήσιμο. ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει ΜΗ άρτιο αλλά οικοδομήσιμο. Σε καμμία περίπτωση.
    1 point
  16. Λοιπόν, έκανα τη μελέτη της προσθήκης, όπως προβλεπόταν με "πλήρη πρόβλεψη" και έλυσα με q=2.3 Έχω τέμνουσα βάσης 396ΚΝ. Η παλιά μελέτη, του 1988, είχε τέμνουσα βάσης 20.8tn = 204ΚΝ. Πολλαπλασιάζω τα 204 με 1,75, προκύπτει 357ΚΝ. Επομένως έχω ρν = 396/357 = 1.11 < 1.25 άρα προχωράω ως έχει, χωρίς να χρειαστεί να ελεγχθεί το υφιστάμενο. Σωστά?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.