Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.460


  2. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.468


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.375


  4. Πολυμήχανoς

    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      48


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/02/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. η προηγούμενη απαντηση δεν σε ικανοποιεί; ειναι κατι άλλο που ρωτας;
    2 points
  2. Καλησπέρα, καταρχήν υπάρχουν κάποιες οδηγίες στο σαϊτ του τεε, ελπίζω να τις έχεις κατεβάσει ήδη. Με βάση τα αναγραφόμενα εκεί, θα πρέπει να κάνεις μία αίτηση ανά οριζόντια και προφανώς και μία για τα κ/χ. Η γενική αντιμετώπιση είναι ότι πλέον οι Υδομ έχουν σταματήσει να σφραγίζουν στελέχη και ότι θα πρέπει ανεβάσεις το στέλεχος της άδειας και τα νομιμοποιητικά στοιχεία δηλ. τις τακτοποιήσεις που έχεις κάνει. Ακολούθως τα τυπώνεις όλα με τα barcode που έχουν πάρει από το σύστημα και τα προσκομίζεις στις αντίστοιχες υπηρεσίες για να συνδεθείς.
    2 points
  3. 1- Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση και ούτε είθισται (ίσως βόλεψε πολλές φορές σε πολλούς) 2- Προκύπτει από σωστή και με γνώση αρχιτεκτονική μελέτη και ορθό υπολογισμό επάρκειας φυσικού φωτισμού. Δεν χρειάζονται για τα άπαντα νόμοι και ΦΕΚ......
    1 point
  4. το φτωχώ μου μυαλό λέει πως θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στην σκάλα για να βλέπει ο άνθρωπος που την ανεβαινει.
    1 point
  5. .....νταξ'... ηταν πιο χαμηλα τα δοκαρια...κι εσκαψαν ενα χαντακι κατω απο αυτα και προς τα μεσα της εστιας... για να αποκτησουν το "σωστο" υψος... Και δεν μου λετε ρε ατρομητα παληκαρια.... αμα τα δοκαρια ηταν πιο ψηλα, θα βαζατε μεσα στην εστια ενα σκαλοπατι;;;; [σοβατεπί θα ειχε;;;;]
    1 point
  6. Αν ο διαχειριστής νομίζει ότι είναι καθαρά θέμα αρμοδιοτήτων πολιτικού μηχανικού :):) ας το μεταφέρει: Αναβλήθηκε ο αγώνας Ατρομήτου - ΑΕΚ επειδή το ένα οριζόντιο δοκάρι είναι πιο χαμηλό απ΄ότι προβλέπει ο κανονισμός.
    1 point
  7. Σε πολυκατοικία του 1965 (με Ο.Α του 1965) τακτοποιήθηκαν οι όποιες αυθαιρεσιες και δημιουργηθηκαν νεα διαμερισματα. Τα νεα διαμερίσματα προέκυψαν επειδή προστέθηκε το 1967 αυθάιρετος όροφος . Τα διαμερίσματα έπαιρναν ρεύμα από τον κάτω νόμιμο όροφο. Έγινε τροποποίηση της σύστασης και τώρα θέλω να βάλω ρεύμα στα 4 νεα διαμερισματα που προέκυψαν καθώς και να βάλω παροχη και μετρητή κοινοχρηστων αφού δεν υπήρχε μεχρι τωρα. Απο το e-adeies ζητείται Θεώρηση οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης. Επειδή δεν το έχω ξανακάνει , μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει που να κοιτάξω να δω πως γινεται ? Φαντάζομαι δεν είναι ενα απλό θεωρημένο αντίγραφο της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  8. θελω να το δω....ανεβασετο .......... λογο barbaras τον άφησα στο ποδι μου ολοι μια παρεα....τελικα , ολο κ κατι άφησαν βαμβακαρης.mp4
    1 point
  9. Σε μια προσπάθεια να ανακεφαλαιώσω τη σκέψη μου και βάσει του παραπάνω, θα μπορούσε κανείς μάλιστα να πει ότι το "ιδανικό" για το πνεύμα του νόμου θα ήταν να υπάγεται κάθε φορά το σύνολο του οικοπέδου/γηπέδου και πως έμμεσα επιτρέπεται κατά "παρέκκλιση" να γίνονται περισσότερες αιτήσεις για κάθε αυτοτελή χώρο, προκειμένου να προχωρούν οι μεταβιβάσεις. Και αν το δούμε θεωρητικά το ζήτημα, όντως είναι καλύτερα να γίνουν όλες οι αυθαιρεσίες του οικοπέδου/γηπέδου συνολικά, ώστε για παράδειγμα η επιλογή κατηγορίας να ανταποκρίνεται με ουσιαστικό τρόπο στην πολεοδομική επιβάρυνση λόγω υπέρβασης των πολεοδομικών μεγεθών και όχι να είναι πλασματική βάσει χιλιοστών. Το ίδιο ίσως ισχύει και στα ποσοστά επιβάρυνσης του προστίμου από την οπτική γωνία του μεγέθους της αυθαιρεσίας και όχι της υπέρβασης του δικαιώματος της ιδιοκτησίας, αλλά και η ΗΤ θα είναι πιο ολοκληρωμένη. Όμως, στην πράξη προκύπτουν τα γνωστά επισφαλή θέματα όταν γίνεται μια αίτηση σε ακίνητο με πολλές ιδιοκτησίες, με ένα από τα πιο προφανή (και πολυσυζητημένα) την ανταλλαγή της επιρροής των παραβάσεων μεταξύ δύο ιδιοκτησιών που έχουν αυθαιρετήσει σε διαφορετικό βαθμό. Σαν λύση προτείνεται η δημιουργία διαφορετικών φύλλων καταγραφής ανά ιδιοκτησία, όπου ουσιαστικά όμως η ρύθμιση καθορίζεται όπως αν είχαν γίνει διαφορετικές αιτήσεις. Το αποτέλεσμα (μείον τα παράβολα που θα αποδοθούν) θα είναι έτσι ουσιαστικά το ίδιο είτε με μία είτε με πολλές αιτήσεις. Το θέμα όμως είναι αν όντως -κατ' επιλογή τους- μπορούν οι ιδιοκτήτες να κάνουν μια κοινή δήλωση και μάλιστα να επωφεληθεί μία επιβαρυμένη με αυθαιρεσίες ιδιοκτησία από μια άλλη που έχει λίγες, όπως δηλ θα γινόταν αν δεν υπήρχε σύσταση. Η βεβαιότητα της δυνατότητας απουσιάζει καθώς στο παραπάνω κείμενο γράφει: "είτε με μία αίτηση υπαγωγήςγια το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών", αλλά δεν προσδιορίζει αν με την επισήμανση για το "σύνολο των αυθαιρεσιών" αυτό που θέλει να τονίσει είναι 1. ότι αν γίνει μία αίτηση θα πρέπει να συμφωνηθεί υποχρεωτικά από όλους τους ιδιοκτήτες του ακινήτου να δηλώσουν όλα τα αυθαίρετα του οικοπέδου/γηπέδου (ακόμα και στους κοινόχρηστους χώρους υποθέτω) και όχι από ένα μέρος των ιδιοκτησιών, ώστε να μη μείνει απολύτως τίποτα στο ακίνητο εκτός ρύθμισης, 2. το προφανές, ότι δηλαδή δεν πρέπει να παραλειφθούν παραβάσεις που έχουν γίνει από τις ιδιοκτησίες που αιτούνται, 3. το μη προφανές, ότι οι παραβάσεις διαφορετικών ιδιοκτητών μπορούν να εξετασθούν σαν σύνολο (να "αναμειχθούν" και να εξαχθεί ενιαίο αποτέλεσμα). Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι οι αναλύσεις που έχουν κάνει κατά καιρό συνάδελφοι στο να μην "αναμειγνύονται" οι αυθαιρεσίες είναι πειστικές. Από την άλλη (και ενώ παράλληλα δεν απαγορεύεται) σίγουρα σε μερικές περιπτώσεις θα βόλευε η κοινή δήλωση, ακόμα ίσως να ήταν και πολεοδομικά ορθότερη.
    1 point
  10. Όλα σου τα ερωτήματα θα απαντηθούν όταν διαβάσεις την δημοσίευση: Χειρισμός εξόδων στο myDATA. Προς το παρόν, δεν υπάρχει τρόπος καταχώρησης των ποσών στρογγυλοποίησης. Άρα, τα αγνοείς. Ναι, έχει αλλάξει. Το έγγραφο που παρέθεσες (εκτός του ότι δεν ισχύει πλέον) αναφέρεται σε κινητή τηλεφωνία. Η ερώτηση (και η απάντηση) ήταν για λογαριασμό σταθερού της έδρας εντός κατοικίας. Περισσότερα για την έκπτωση δαπάνης κινητού τηλεφώνου και του αντίστοιχου ΦΠΑ: Σελίδα 16 του θέματος "Συμπλήρωση Εντύπου E3" (διάβασε, κυρίως, τις δημοσιεύσεις του SOTHRIS). Για το βιβλίο εσόδων-εξόδων (προφανώς) δεν ρωτάς τι είναι, αλλά αν έχει αλλάξει κάτι. Η απάντηση είναι αρνητική. Συνεχίζουμε να τηρούμε το βιβλίο όπως τα προηγούμενα έτη.
    1 point
  11. http://www.adjustice.gr/webcenter/portal/ste/pageste/epikairotita/apofaseis;jsessionid=7LwX_RY8pF_V1lvhFmuap_ZFrZQaNmhJm5-gNzzUSNZvD82o-693!-2059818124!-777193331?centerWidth=65%&contentID=DECISION-TEMPLATE1675414162422&leftWidth=0%&rigthWidth=35%&showFooter=false&showHeader=true&_adf.ctrl-state=tdjathbms_62&_afrLoop=600616901971415#!%40%40%3F_afrLoop%3D600616901971415%26centerWidth%3D65%25%26contentID%3DDECISION-TEMPLATE1675414162422%26leftWidth%3D0%25%26rigthWidth%3D35%25%26showFooter%3Dfalse%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Dab8m6t99m_4 ΣτΕ Ολομ. 176/2023: Για την εκτός σχεδίου δόμηση δεν αρκεί το ελάχιστο εμβαδόν, αλλά απαιτείται, ήδη από το 1985, και η ύπαρξη προσώπου σε κοινόχρηστο χώρο (δρόμο).
    1 point
  12. Σεβαστές οι απόψεις σου Insoft αλλά να το ζητάς από συναδέρφους να αλλάξουν ανάλυση οθόνης για να χρησιμοποιήσουν ένα λογισμικό αμοιβών ενώ έχουν στηθεί λογισμικά χιλιάδων ευρώ καθημερινής χρήσης στους υπολογιστές τους (σχεδιαστικά-στατικά κτλ) που δουλεύουν όλα στις αναλύσεις που χρησιμοποιεί ο σύγχρονος πλανήτης Γη , είναι τουλάχιστον ουτοπικό ή καταναγκαστικό (και προσωπικά δεν πρόκειται να μπω σε αυτή τη διαδικασία κάθε φορά που θα ανοίγω το πρόγραμμα). Και τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποδεικνύω τα αυτονόητα, ότι δηλαδή εν έτη 2019 πρέπει να διορθωθεί το fit to screen σε ένα λογισμικό της αγοράς. Αυτά, καλή συνέχεια σε άπαντες και εφιστώ την προσοχή στους ενδιαφερόμενους μιας και το πρόγραμμα είναι κανόνι μεν, αλλά κατά τη προσωπική μου γνώμη χρίζει επικαιροποίησης ως προς το περιβάλλον εργασίας του για τους λόγους που προανέφερα.
    1 point
  13. Καλημέρα, ομολογώ ότι με κάλυψαν οι απαντήσεις αλλά ομολογώ επίσης ότι δεν είναι και ότι καλύτερο να αντιμετωπίζετε τις παρατηρήσεις των πελατών-χρηστών με την απάθεια του "εμείς έτσι προτιθέμεθα να αφήσουμε τα συγκεκριμένα σημεία". Και είμαι -σχεδόν σίγουρος- ότι αντιλαμβάνεστε και εσείς οι ίδιοι πως είναι κουσούρια του λογισμικού ασχέτως επιχειρήματος περί οθονών 15 ιντσών και αετίσιας όρασης. Και αυτό όχι γιατί θίγεται ο εγωισμός μου αλλά γιατί είναι κρίμα το - κατά τα λοιπά αξιοπρεπέστατο λογισμικό - να έχει βαλτώσει στις παιδικές ασθένειες του 1995 στα σημεία που σας προανέφερα, σε θέματα που ο υπόλοιπος πλανήτης λογισμικών τα έχει λύσει προ πολλού (φυσικά με το ανάλογο κόστος-χρόνο-κόπο-έρευνα από την πλευρά των εταιριών) δίχως να ζητά από τους πελάτες τους να αλλάξουν ανάλυση στα windows ή να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μόνο στο μικρό laptop τους ή να κατεβάσουν την 14ρα crt οθόνη από το πατάρι. Διότι πολύ απλά θα έπρεπε το full screen του προγράμματος να μπορεί να προσαρμόζεται σε οποιοδήποτε monitor επιλέγει να δουλέψει ο καθένας, από κινητό τηλέφωνο έως home cinema 60+ ιντσών. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
    1 point
  14. ΠΛΑΓΙΟ & ΠΙΣΩ όρια οικοπέδου Επειδή θεωρώ ότι η κυκλική αναφορά σε ορισμούς είναι απαράδεκτη : NOK Πίσω όριο μεσαίου οικοπέδου είναι αυτό που δεν έχει κανένα κοινό σημείο με τη ρυμοτομική γραμμή, βρίσκεται στην πιο απομακρυσμένη απόσταση από το πρόσωπο του οικοπέδου και δεν είναι πλάγιο όριο. Πλάγια όρια μεσαίου οικοπέδου είναι αυτά που το ένα άκρο τους βρίσκεται επί της ρυμοτομικής γραμμής ή έχουν κοινό άκρο με το τμήμα πλάγιου ορίου που βρίσκεται επί της ρυμοτομικής γραμμής και δεν είναι πίσω όριο. Πλάγια όρια γωνιακού, δισγωνιαίου ή διαμπερούς οικοπέδου είναι όλα τα όρια των οικοπέδων αυτών με τις όμορες ιδιοκτησίες. Παραθέτω τους ιστορικούς ορισμούς για να το ξεκαθαρίσει ο καθένας μόνος του : ΓΟΚ 85 -- κενό ΓΟΚ 73 Οπίσθιον όριον οικοπέδου καλείται η περισσότερον απέχουσα και αντικειμένη προς το πρόσωπον αυτού οριακή πλευρά, ήτις δύναται να είναι γραμμή ευθεία, καμπύλη ή τεθλασμένη. Εις οικόπεδον τριγωνικού σχήματος έχοντος ως πλευράν το πρόσωπον αυτού και τας συναντωμένας μεταξύ των πλαγίας δεν υφίσταται οπίσθιον όριον του οικοπέδου. Πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί οικοπέδου καλούνται αι οριακαί γραμμαί του οικοπέδου αι ενούσαι τα αντίστοιχα άκρα του προσώπου και του οπισθίου ορίου αυτού, αίτινες δύνανται να είναι γραμμαί ευθείαι, καμπύλαι ή τεθλασμέναι. Εν περιπτώσει αμφισβητήσεως ως προς τον χαρακτηρισμόν πλευράς ως πλαγίας ή οπισθίας αποφαίνεται η οικεία αρχή. ΓΟΚ 55 Ως πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί του οικοπέδου νοούνται αι πλευραί αυτού αι έχουσαι αφετηρίαν τους κοινοχρήστους χώρους και βαίνουσαι εξ αυτών εφαπτόμεναι των ομόρων ιδιοκτησιών προς το εσωτερικόν των οικοδομησίμων χώρων. Ως οπίσθιον όριον ή οπισθία πλευρά του οικοπέδου νοείται η ενούσα τα τέρματα των ως άνω πλαγίων πλευρών εις το εσωτερικόν του οικοδομησίμου χώρου. Τα όρια εκάστου οικοπέδου δύνανται να αποτελώνται και εκ τεθλασμένων ή καμπύλων γραμμών. Εις περίπτωσιν μη ευθυγράμμων ορίων, η διάκρισις μεταξύ πλαγίων και οπισθίων ορίων εξαρτάται εκ της κατευθύνσεως (κλίσεως) αυτών ως προς το πρόσωπον του οικοπέδου και εκ της σημασίας αυτών (ως πλαγίων ή οπισθίων ορίων) ως προς τα όμορα οικόπεδα. Πάντως εις ας περιπτώσεις δεν διασαφηνίζεται δια του παρόντος η άνω διακρισις η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να δισαφηνίζη ταύτην κατά την κρίσιν της. Οσάκις τα πλάγια όρια του οικοπέδου συναντώνται (π.χ. γωνιαία οικόπεδα) και εις τας διατάξεις του παρόντος δεν προβλέπεται ιδιαιτέρως η περίπτωσις αύτη, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να ρυθμίζη αναλόγως τον τρόπο εφαρμογής των διατάξεων τούτων. Εις οικόπεδα των οποίων ουδεμία πλευρά αποτελεί όριον μετά κοινοχρήστου χώρου, δεν χωρεί ο κατά την ανωτέρω παράγραφον χαρακτηρισμός των πλευρών. ΓΟΚ 29 Ως πλάγια όρια ή πλάγιαι πλευραί του οικοπέδου νοούνται αι πλευραί αυτού αι έχουσαι αφετηρίαν τας οδούς και εν γένει τους κοινοχρήστους χώρους και βαίνουσαι εξ αυτών προς εσωτερικόν των οικοδομησίμων χώρων. Ως οπίσθιον όριον ή οπισθία πλευρά του οικοπέδου νοείται η ενούσα τα τέρματα των ως άνω πλαγίων πλευρών εις το εσωτερικόν του οικοδομησίμου χώρου. Τα όρια εκάστου οικοπέδου δύνανται να αποτελώνται και εκ τεθλασμένων ή καμπύλων γραμμών. Εις περίπτωσιν μη ευθυγράμμων ορίων, η διάκρισις των πλαγίων και οπισθίων ορίων μεταξύ των ήρτηται εκ της κατευθύνσεως (κλίσεως) αυτών ως προς τας οριακάς γραμμάς των κοινοχρήστων χώρων των περιβαλλόντων το οικόπεδον και της σημασίας αυτών (ως πλαγίων ή οπισθίων ορίων) ως προς τα όμορα οικόπεδα. Πάντως εις ας περιπτώσεις δεν διασαφηνίζεται η άνω διάκρισις εν τω παρόντι διατάγματι, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να διασαφηνίζη ταύτην κατά την κρίσιν της. Οσάκις τα πλάγια όρια του οικοπέδου συναντώνται (π.χ. γωνιαία οικόπεδα) και εν ταις διατάξεσι του παρόντος ταις σχετιζομέναις με τας πλευράς των οικοπέδων δεν προβλέπεται ιδιαιτέρως η περίπτωσις αύτη, η επί της εφαρμογής του σχεδίου υπηρεσία είναι αρμοδία να ρυθμίζη αναλόγως τον τρόπον εφαρμογής των διατάξεων τούτων. Εις οικόπεδα, ων ουδεμία πλευρά αποτελεί όριον μετά κοινοχρήστου χώρου, δεν χωρεί ο κατά την ανωτέρω παράγραφον χαρακτηρισμός των πλευρών. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Κάθε 30 χρόνια πίσω και καλύτερα ...
    1 point
  15. @yian 1) Είμαστε υποχρεωμένοι εκτός αυτών που έχουν μεγάλες οθόνες με πολύ υψηλή ανάλυση, να λαμβάνουμε υπ’ όψιν και αυτούς που δουλεύουν σε Λάπτοπ των 15’’ με ανάλυση 1366x768. Δεν είναι καθόλου λίγοι οι συνάδελφοι που δουλεύουν σε Λάπτοπ με ανάλυση 1366x768. Επίσης σε 24’’ οθόνη με ανάλυση 1920x1080 που το δουλεύουμε εμείς, μια χαρά είναι το μέγεθος του παραθύρου και όλα είναι ευανάγνωστα και καθόλου μικρά. Τώρα αν εσύ δουλεύεις με αναλύσεις 2560x1440 ή μεγαλύτερες τότε λυπούμαστε αλλά το λογισμικό δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα αυτά, καθώς αν προσαρμοστεί δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους με μικρότερη ανάλυση. Εσύ μπορείς να λύσεις το θέμα ρυθμίζοντας ανάλογα τα Windows να σου μεγαλώνουν τα παράθυρα, οι άλλοι όμως που έχουν μικρότερη ανάλυση, δεν θα μπορούν να δουν όλη την οθόνη και δεν θα μπορούν να δουλέψουν. 2) Ο τίτλος του έργου αποτελείται κανονικά από μία γραμμή, ώστε να χωράει στα διάφορα έντυπα, στα οποία δυστυχώς ο χώρος είναι περιορισμένος. Από εκεί και μετά, δίνουμε τη δυνατότητα σε όσα έντυπα υπάρχει ή μπορεί να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος να γραφεί τίτλος με 2 ή και 3 γραμμές. Όπου υπάρχει χώρος στο έντυπο θα τυπωθεί και 2η ή 3η γραμμή στον τίτλο. Η φιλοσοφία είναι ο μεγάλος τίτλος να μη χαλάει τη μορφή του εντύπου, κάνοντας το έντυπο από μονοσέλιδο δισέλιδο ή σε πολυσέλιδα έντυπα να χαλάει όλη τη μορφοποίηση των σελίδων Ως αναφορά τον χαρακτηρισμό “άκρως παιδικές παθήσεις” λυπούμαστε αν το βλέπεις έτσι, αλλά εμείς έτσι προτιθέμεθα να αφήσουμε τα συγκεκριμένα σημεία, άσχετα με το τι κάνει ο ανταγωνισμός.
    -1 points
  16. @gp1 Έχεις δίκιο για το εκφραστικό σφάλμα “Ως αναφορά”. Σωστό είναι το “ Όσον αφορά” και σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Για αμοιβή ΣΔΑ, δεν έχουμε υπ’ όψιν μας να υπάρχει θεσμοθετημένη νόμιμη αμοιβή. Ούτε στο σύστημα του ΤΕΕ υπάρχει τέτοια αμοιβή. Λόγω των παραπάνω, δεν υπάρχει και στο δικό μας λογισμικό. @yian Yian πολύ απλά μπορείς να κάνεις δεξί κλικ στην οθόνη σου, να επιλέξεις ‘’Ρυθμίσεις Οθόνης’’ και εκεί να επιλέξεις ‘’Κλίμακα και διάταξη - Αλλαγή του μεγέθους κειμένου εφαρμογών και άλλων στοιχείων’’. Εκεί το 100 % μπορείς να το κάνεις 125% ή 150% ή 175%. Στα Windows 10 που υποθέτουμε πως έχεις, καθώς βρίσκεσαι στην αιχμή της τεχνολογίας, το παραπάνω δουλεύει μια χαρά. Αυτή η ρύθμιση δεν αποτελεί αλλαγή της ανάλυσης της οθόνης σου, απλώς βλέπεις τα παράθυρα των εφαρμογών μεγαλύτερα. Αυτά που γράφεις περί παταριών, οθονών 14’’, αετίσιας όρασης κλπ είναι μόνο για τις εντυπώσεις. Το λογισμικό πριν το αγοράσεις είχες την δυνατότητα να το δοκιμάσεις και αν δεν σου άρεσε, μπορούσες κάλλιστα να προτιμήσεις κάποιο άλλο. Το λογισμικό μας από την αρχή έχει μια διαφορετική φιλοσοφία στο στήσιμο και στην παρουσίαση των παραθύρων του, κάτι το οποίο έχει εκτιμηθεί δεόντως από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μηχανικών. Αν εσύ ζητάς λογισμικό που να δουλεύει και να προσαρμόζει τα παράθυρα του από οθόνη κινητού τηλεφώνου μέχρι home cinema 60+ ιντσών όπως γράφεις, τότε έκανες λάθος επιλογή λογισμικού. Χρειάζεσαι ένα λογισμικό με κενή την κεντρική του οθόνη και με pull down μενού. Εμείς κάτι τέτοιο ποτέ δεν το θελήσαμε, όχι βέβαια επειδή τεχνολογικά είμαστε πίσω ή δεν αφιερώνουμε κόστος, χρόνο, κόπο και έρευνα όπως υπαινίσσεσαι, αλλά διότι η φιλοσοφία πάνω στην οποία στήθηκε και στήνεται το λογισμικό είναι διαφορετική από αυτή που εσύ ζητάς.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.