Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/02/2023 in Δημοσιεύσεις
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Άλλο ΓΠΣ, άλλο Ρυμοτομικό Σχέδιο Το πρώτο καθορίζει (κυρίως) χρήσεις γης. Το δεύτερο, καθορίζει την (συγκεκριμένη) περιοχή που ρυμοτομείται, καθώς και τους όρους δόμησης αυτής Άρα, εσύ έχεις σχέδιο πολύ πριν το 85 Τα διάφορα συστήματα (πτερύγων, συνεχές, κλπ) καταργήθηκαν με το ΓΟΚ 85.1 point
-
με συγχωρείς αλλά επειδή βλέπω μεγάλη προκατάληψη για την εταιρεία για ποιο λόγο έκανες αίτηση;;;Και αν δεν έχεις κάνει κάποια αίτηση για θέση εργασίας δεν βλέπω ουσία από μεριά σου για συζήτηση και στην τελική αν δεν σου κάνει η ιδεολογία της εταιρείας μπορείς να κάνεις αίτηση σε κάποια άλλη εταιρεία....1 point
-
Οι δρομοι διανομών θεωρουνται κοινοχρηστοι κατα τα λοιπα υπαρχει αυτη η εγκυκλιος ΕΓΚ οικ//2014: ΕΓΚ.ΥΠΕΚΑ 3/2/14:«Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης - Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις (614354) Αρθρο0 Αθήνα, 03- 02-2014 Α.Π.: οικ 472 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κωδ.: 115 23 Αθήνα ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΘΕΜΑ: Άρθρο 51 του Ν. 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης – Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 174 Α’) ΑρθροΜΟΝΟ Με αφορμή ερωτήματα Υπηρεσιών Δόμησης για τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4178/2013, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα: 7. Παρ. 11α: Σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί με διοικητικές πράξεις Αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, μπορούν να χορηγηθούν εγκρίσεις και άδειες δόμησης σύμφωνα με τις προγενέστερες του ανωτέρω χαρακτηρισμού διατάξεις, στα ακίνητα ή στα τμήματα των ακινήτων που είναι άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον αυτά εμπίπτουν εντός ζώνης 200μ από τον άξονα εθνικών ή επαρχιακών οδών ή εντός ζώνης 150μ από τον άξονα δημοτικών οδών. Στις περιπτώσεις που ο χαρακτηρισμός της γεωργικής γης – γης υψηλής παραγωγικότητας έχει επέλθει με την έγκριση ΓΠΣ ή ΖΟΕ, τα άρτια και οικοδομήσιμα τμήματα των ακινήτων που εμπίπτουν σε ζώνη 200μ από τον άξονα εθνικών και επαρχιακών οδών, μπορούν να οικοδομηθούν με τις προγενέστερες των ΓΠΣ – ΖΟΕ πολεοδομικές διατάξεις. Εάν ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός της ανωτέρω ζώνης και εν μέρει εκτός αυτής, τότε στην περίπτωση που το εντός της ζώνης τμήμα δεν έχει την απαιτούμενη αρτιότητα, θεωρείται ότι εντός της ζώνης περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή, κατ’ αντιστοιχία των διατάξεων περί τεμνόμενων οικοπέδων του άρθρου 7 του από 24.4.1985 Π. Δ/τος (181 δ’) όπως ισχύει. Τα ανωτέρω ισχύουν μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης ΚΥΑ της παρ. 2 του άρθρου 45 του ν. 2637/1998. Για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης σχετικώς με την έννοια των δημοτικών οδών σημειώνουμε τα ακόλουθα : ? Από τα άρθρα 2 και 3 του Ν.3155/1955 προβλέπεται ειδική διαδικασία για την ανακήρυξη και τον καθορισμό των εθνικών και επαρχιακών οδών. ? Αντίθετα δεν προβλέπεται διαδικασία χαρακτηρισμού οδών ως δημοτικών. Η απόκτηση του ιδιαίτερου γνωρίσματος μιας οδού ως δημοτικής αποτελεί πραγματικό ζήτημα εφόσον ο νόμος δεν προβλέπει ειδική διαδικασία που να προσδίδει μια τέτοια ιδιότητα (ΑΠ.1038/1994,3174/2009). Ο χαρακτηρισμός μιας οδού ως δημοτικής εναπόκειται στο όργανο εκείνο στο οποίο ανήκει κάθε φορά η αρμοδιότητα για την έκδοση σχετικής με τον ως άνω χαρακτηρισμό ή που προϋποθέτει τον χαρακτηρισμό πράξης (ΣΤΕ 2604/2008,4777/1995). Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων ( ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. 8. Παρ. 11β: Η διάταξη διευκρινίζει ότι τυχόν διοικητικές πράξεις που έχουν εκδοθεί μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τον χαρακτηρισμό της γης ως υψηλής παραγωγικότητας, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν έχουν ακυρωθεί αμετάκλητα από τα αρμόδια δικαστήρια. Για τα ακίνητα αυτά, ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 11α. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ1 point
-
Λάθος, θα πας για ανανέωση. Ούτε καινούριο βιβλίο θα πάρεις, θα αναρτήσεις φωτογραφίες του προηγούμενου απ όλες τις σελίδες των προηγούμενων ετών. Φρόντισε μόνο να έχουν σφραγίδες και υπογραφές.1 point
-
Αν πελάτης σου είναι η συμβολαιογράφος, παραίτηση με εξόφληση της δουλειάς σου. Αν όχι, επικοινωνία με τον πελάτη σου για να αλλάξει συμβολαιογράφο.1 point
-
Μάλιστα... Εγώ πάντως εφόσον είναι προ του 1955 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ μεταγενέστερη αυθαίρετη κατασκευή θα το δήλωνα "νόμιμο" αφού το τεκμηρίωνα στην τεχνική περιγραφή. Στα δε αρχεία της ταυτότητας θα έβαζα κανονικά τις αποτυπώσεις μου. Σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα δήλωση στον Ν.4495/17 αφού η περίπτωση αυτή ανήκει στις εξαιρέσεις της παρ. 2 του άρθρου 82 του Ν.4495/17.1 point
-
Μονοζωνικό θα βρείς μόνο ως αυτόνομο πίνακα αυτόματης κατάσβεσης που δεν ξέρω αν πληρεί τις προϋποθέσεις που χρειάζεσαι. Πχ αν δέχεται κομβίο για χειροκίνητη ενεργοποίηση και τι είδους κομβίο γιατί άλλα τα συνήθη και άλλα της αυτ. κατασβ. που είναι διαφορετικά πιστοποιημένα.1 point
-
Μήπως θα έπρεπε η προσθήκη αρνητικών κ' θετικών "ψήφων" να συνοδεύεται και από την εμφάνιση αυτού που τις βάζει???..... Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η ασφάλεια (κατ' εμέ ασυδοσία) της ανωνυμίας.... Υ.Γ. Δεν συμφωνείς με κάτι???.... απόλυτα σεβαστό..... Αιτιολόγησε το όμως.....-1 points
-
Ποια επιχειρησιακή σύμβαση; Εκείνη που είχε βασικούς μισθούς από το 2011 και τώρα πανηγυρίζουν που πήραν 1,5% αύξηση το 2022 με πληθωρισμό 10%+; Κατάλαβα!😅 1)Συμπάθα με αλλά τα παρακάτω (μερικά απ' όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω)... -Να κάνεις αίτηση Μάιο-Ιούνιο του 2022, όπου να 'ναι να μπαίνει Μάρτης του 2023 κι ακόμη να μην έχουν «αποφασίσει» (λες και δεν ξέρουν ποιους και ποιες), λες κι οι υποψήφιοι περιμένουν τα ΕΛ.ΠΕ. πότε θα τους κάνουν την «τιμή» να τους προσλάβουν, -Να τρέχεις από πίσω τους (ανάλογα πότε θα τους τη βαρέσει να προχωρήσουν τη διαδικασία) ακολουθώντας πιστά τις προθεσμίες που σου ορίζουν (για εξετάσεις, συνεντεύξεις κ.λπ.), χωρίς καμία εξαίρεση και για κανένα λόγο (φαντάζομαι και για notice period τώρα που θα γίνουν προσλήψεις ούτε λόγος), -Να σου λένε «ΑΥΤΟΙ είναι οι όροι, ΑΥΤΑ είναι τα λεφτά κ.λπ. κι ΑΜΑ σ' αρέσουν» χωρίς κανένα απολύτως περιθώριο διαπραγμάτευσης! ...δε νομίζω ότι συμβαίνουν σε καμία σοβαρή επιχείρηση, ακόμη και στην άθλια αγορά εργασίας της Ελλάδας! 2)Να υποθέσω ότι το ενδεχόμενο να δει κάποιος τη σύμβαση, να μην του αρέσει το περιεχόμενο και ν' αρνηθεί να την υπογράψει δεν παίζει; Μήπως τους δεσμεύουν και με τίποτα ρήτρες ότι αν τυχόν τους πει κανείς «όχι» και τους πληγώσει τον εγωισμό θα τους πληρώνει κι αποζημίωση;-1 points
-
α)Δεν κάνω πλάκα ούτε trollάρω, ειλικρινά έχω αυτή την απορία (αν έχει επιπτώσεις το «όχι» που ενδεχομένως πει κάποιος αν θελήσουν να τον προσλάβουν) γιατί μ' αυτά που μαθαίνω για τα ΕΛ.ΠΕ. και τον τρόπο που μεταχειρίζονται τους υποψηφίους τους δε θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν ίσχυε κάτι τέτοιο...π.χ. για όποιον θέλουν να τον προσλάβουν και δε δεχτεί, 1.000€ πρόστιμο!😅 β)Αν ισχύει πως ΟΠΟΙΟΣ προσλαμβάνουν πληρώνεται με βάση τους όρους της ισχύουσας επιχειρησιακής σύμβασης τότε α)ο μισθός είναι διαφορετικός για τον καθένα (ανάλογα με το τι επιδόματα δικαιούται π.χ. αν είναι παντρεμένος, αν έχει 1 ή 5 ή 10 έτη προϋπηρεσίας που μπορεί να «αναγνωρίσει», αν έχει επιπλέον μεταπτυχιακό/διδακτορικό κ.λπ.) και β)οι μισθοί είναι ως επί το πλείστον της πλάκας αν αναλογιστούμε 1)το μέγεθος, τα κέρδη κ.λπ. της εταιρείας (μιλάμε για ποσοστά κερδοφορίας που θα ζήλευε κι η Samsung, που λέει ο λόγος), 2)τις συνθήκες εργασίας (όποιος κάτσει εκεί 15+ χρόνια ειδικά αν δουλεύει εκτός γραφείων έχει εξασφαλισμένο καρκίνο του πνεύμονα ως τα γεράματα) και 3)τα γενικότερα οικονομικά δεδομένα του 2023 (ενοίκια στο Θεό και συνεχώς αυξανόμενα, πληθωρισμός στα ύψη κ.λπ.)...ακόμη και επί 17 να πολλαπλασιάσεις κι όσα επιδόματα κι αν προσθέσεις είναι τόσο χαμηλά αυτά τα κλιμάκια που δε βγάζουν καλό μισθό! Πρέπει να έχεις π.χ. 15-20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας (σοβαρή και συναφή με τη θέση όχι να 'χαμε να λέγαμε, δεν αναγνωρίζουν ό,τι εμπειρία να 'ναι), extra μεταπτυχιακό, να είσαι παντρεμένος, να έχεις καναδυό παιδιά κ.λπ. κ.λπ. για να φτάσεις να πάρεις γύρω στα 50 μικτά το χρόνο, χρήματα τα οποία όπως καταλαβαίνεις ένας άνθρωπος μ' αυτά τα προσόντα θα τα βρει x2 κι x3 είτε σε μεγάλες εταιρείες ή/και μεγάλα έργα στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό...καλά όσο για μηχανικούς Τ.Ε. δεν το αναλύω καν, οι άνθρωποι δουλεύουν τζάμπα εκεί πέρα και τρέχουν στα γεράματα για κατατακτήριες στις πολυτεχνικές μπας και τους κάνουν καμιά μετάταξη σε θέση Π.Ε. και βγάλουν κάνα φράγκο! Κι εννοείται ότι για σκηνικά του τύπου «μπλοκάκι», «τιμολόγιο» (από εταιρεία), «μαύρα» κ.λπ. μπας και γλυτώσεις εισφορές και κάνα φόρο ούτε συζήτηση! Μισθωτός, όλα δηλωμένα κι ένα σκασμό λεφτά σε φόρους κι εισφορές μέχρι να σαπίσεις!😏-1 points
-
Απ' όσο ξέρω (ας με διορθώσει κάποιος γνώστης αν κάνω λάθος) όλοι όσοι προσλαμβάνουν για πρώτη φορά μπαίνουν στο εισαγωγικό της κατηγορίας τους (οι διπλωματούχοι στο «8» αν θυμάμαι καλά)... Ανεβαίνεις κλιμάκιο κάθε 3 χρόνια (οι αντίστοιχες «τριετίες» που ισχύουν γενικά για τους μισθωτούς στην Ελλάδα) και για κάθε χρόνο προηγούμενης προϋπηρεσίας που σου αναγνωρίζουν +2,5% χρονοεπίδομα! Όσο για προαγωγή, μετάταξη από Τ.Ε. σε Π.Ε. κ.λπ. ανάλογα το βύσμα σου!😋-2 points
-
Ναι! Κι αναρωτιέμαι: κάτι μεγαλοστελέχη που προσλαμβάνουν κατά καιρούς (αυτοί είναι το «καλό» σενάριο), κάτι προσλήψεις παιδιών, ανηψιών κ.λπ. βουλευτών και υπουργών (π.χ. υιός Παπαγγελόπουλου) με κάτι μισθούς 90-100+ χιλιάδων κ.λπ. από αυτή τη σύμβαση τα πήραν; Ή μήπως αυτή η σύμβαση αφορά μόνο την «πλέμπα» (όσους δηλαδή προσπαθούν να πάρουν θέση στα ΕΛ.ΠΕ. μέσω προκηρύξεων) κι οι υπόλοιποι παζαρεύουν ελεύθερα το μισθό που γουστάρουν;-2 points
-
α)Ευχαριστώ για την πληροφορία, αυτή ήταν η μόνη μου απορία! β)Το ξέρω, κλασικό δημοσιοϋπαλληλικό scheme αμοιβών με πολλά και διάφορα επιδόματα για να έχει κι ο εργαζόμενος την αίσθηση ότι είναι «προνομιούχος» (που οκ, σε σχέση με το μέσο φουκαρά που εργάζεται σ' έναν μικρομεσαίο εργολάβο ή σ' ένα τεχνικό γραφείο είναι και μάλιστα αρκετά)...-2 points
-
-3 points
-
Ότι έχω γράψει είναι fact...στο payroll των ΕΛ.ΠΕ. είσαι και θίχτηκες τόσο πολύ (εσύ και καναδυό κάφροι που μου έβαλαν αρνητική); Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
-
Όποιος γουστάρω! Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σου ζητήσω και την άδεια για το τι θα γράψω και που... Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
-
α)Το πρόβλημα σου είναι ακριβώς το αντίθετο (ότι δεν είμαι άσχετος, ότι ξέρω πολύ καλά τι γράφω κι ό,τι γράφω είναι «embarrassing» για σένα, γι' αυτό και η αντίδραση)... β)Θα σου σερβίρω τον καφέ της παρηγοριάς, αφού κόψω πρώτα το τιμολόγιο των 7.000€+Φ.Π.Α. για το Φεβρουάριο γιατί αύριο είναι κι αργία...άντε και καλό ξημέρωμα!-3 points
-
Πρώτα θα μου πεις εσύ τι είναι αυτό που έγραψα το οποίο με καθιστά «άσχετο με το θέμα»...-3 points
-
Τι να κάνουμε, άλλοι παζαρεύουν αμοιβές με σοβαρές πολυεθνικές για να τους κάνουν τη δουλειά και τα κονομάνε κι άλλοι περιμένουν μπας και μπουν σε καμιά Δ.Ε.Κ.Ο. και πάρουν κάνα ψίχουλο απ' τις συλλογικές συμβάσεις! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως...περιμένω να μου πεις τι είναι αυτό που έγραψα σε σχέση με τα ΕΛ.ΠΕ. που με καθιστά «άσχετο με το θέμα»! Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.
Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».
Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.
Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;
Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:
Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης
Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»
Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»
Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.
Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;
Μόνωση της ταράτσας
Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.-
- 1 απάντηση
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
GTnews posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.
Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω:
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών
ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος
ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών
ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών
ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος
ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων
Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Παλαιό Φάληρο: Ανακαινίζεται το εμβληματικό κτίριο του Φλοίσβου
GTnews posted μια είδηση in Έργα-Υποδομές,
Το πιο εμβληματικό κτίριο του Παλαιού Φαλήρου, αλλά και από τα πιο εμβληματικά ολόκληρου του παραλιακού μετώπου, θα ανακαινιστεί πλήρως, ώστε να αποκτήσει και πάλι την αίγλη που του αρμόζει, ιδιαίτερα τώρα που αναδεικνύεται ολόκληρη η Αττική Ριβιέρα.
Πρόκειται για το «στρογγυλό» διώροφο κτίριο του Φλοίσβου και στόχος της δημοτικής Αρχής είναι να μετατραπεί σ’ έναν κόμβο πολιτισμού.
Το κτήριο του Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο, όπως σχεδιάζεται να γίνει
«Προχωράμε σε μια σημαντική επένδυση για το Παλαιό Φάληρο, με την υπογραφή της σύμβασης για την ανακαίνιση του εμβληματικού τοπόσημου της πόλης μας, του στρογγυλού κτιρίου στον Φλοίσβο. Ένα έργο, που σηματοδοτεί την αναγέννηση ενός εμβληματικού κτιρίου και την ανάδειξη της Αττικής Ριβιέρας», ανέφερε ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 2,8 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Αττικής. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη και η αποκατάσταση θα πραγματοποιηθεί διατηρώντας το κτίριο την αισθητική του και την ιστορική ταυτότητα. Θα αναπλαστεί και ο περιβάλλων χώρος, ώστε να γίνει φιλόξενος για τους επισκέπτες.
Το κτίριο ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα
Το κτίριο του Φλοίσβου ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους πολίτες του Παλαιού Φαλήρου και όχι μόνο. Το έργο ενσωματώνει σύγχρονες αρχιτεκτονικές λύσεις, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση της προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ και εμποδιζόμενα άτομα.
Με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης:
Το ισόγειο θα φιλοξενεί αίθουσα εκδηλώσεων και ομιλιών.
Ο όροφος θα χρησιμοποιείται ως Πολιτιστικό Κέντρο για εκθέσεις εικαστικών.
Ο περιβάλλων χώρος θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο, καλαίσθητο χώρο πρασίνου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
mysafetyplan.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα για προστασία από φυσικές καταστροφές
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας mysafetyplan.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα εργαλείο ενημέρωσης και καθοδήγησης των πολιτών σε περιπτώσεις σεισμού και άλλων φυσικών καταστροφών και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, οι πολίτες μπορούν να εντοπίσουν ασφαλείς χώρους προσωρινής συγκέντρωσης (καταφύγια) σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών περιοχών.
Ο Διαδικτυακός Χάρτης Ασφαλών Χώρων είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται:
Προσβασιμότητα: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση εφαρμογής. Αρκεί η επίσκεψη στην ιστοσελίδα mysafetyplan.gov.gr.
Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: Ο χάρτης εμφανίζει όλες τις εγκεκριμένες τοποθεσίες προσωρινής φιλοξενίας πολιτών (καταφύγια), όπως έχουν οριστεί από την Πολιτική Προστασία, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.
Σταδιακή αναβάθμιση: Στο προσεχές διάστημα θα εμπλουτιστεί με πρόσθετες οδηγίες και ενημερωτικό υλικό για διάφορες κατηγορίες φυσικών καταστροφών.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-