Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/03/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Είναι στη Βουλή... https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=df16626a-1c8e-44c0-a6c1-afb800296708 Άρθρο 232 Μονομερής υπαγωγή και τροποποίηση συστάσεως οριζοντίου ιδιοκτησίας – Τροποποίηση άρθρου 98 ν.4495/2017 1. Στο τέλος της περ. β) της παρ.5 του άρθρου 98 του ν.4495/2017 (Α167), περί παραβάσεων σε οριζόντιες ιδιοκτησίες, προστίθενται οι λέξεις «άνωθεν του ισογείου», και η παρ.5 διαμορφώνεται ως εξής : «5. Ειδικώς στις περιπτώσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας με παραβάσεις που αφορούν την επέκταση αυτής καθ’ ύψος ή κατά πλάτος (οριζόντιας) και την κατάληψη κοινοχρήστου ή κοινοκτήτου χώρου, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, μόνο στις εξής περιπτώσεις : α) όταν η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση-κατασκευή της οικοδομής ή β) όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής, άνωθεν του ισογείου.». 2. Στο άρθρο 98 του ν.4495/2017 προστίθεται παρ.9Α ως εξής : «9Α. Ειδικώς στην περίπτωση αυθαίρετης επέκτασης ή απομείωσης αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας εις βάρος ή υπέρ όμορης οριζοντίου ιδιοκτησίας του αυτού ή άλλου ιδιοκτήτη, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτής στον παρόντα, αν η αυθαίρετη επέκταση ή απομείωση της αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας υφίσταται από την ανέγερση – κατασκευή της οικοδομής. Με τον ίδιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των οριζοντίων ιδιοκτησιών που επηρεάζονται από τη διαφοροποίηση αυτή, έχουν δικαίωμα να προβούν από κοινού σε συμβολαιογραφική πράξη μονομερούς τροποποιήσεως της πράξεως συστάσεως οριζοντίου ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσουν ή κατανείμουν, αμοιβαίως, τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο, στις οριζόντιες ιδιοκτησίες τους ή να τον εξαιρέσουν από αυτήν, χωρίς να θίγονται υφιστάμενα συνολικά ποσοστά συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου και κατανομής κοινοχρήστων δαπανών των αμοιβαίως θιγομένων οριζοντίων ιδιοκτησιών. Στην περίπτωση αυτή, η σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων συνιδιοκτητών τεκμαίρεται.».5 points
-
"αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφανείας τους έως είκοσι τις εκατό (20%). Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο" Δεν μας αναφέρει κάπου να υπάρχει υποχρεωτικά κρασπεδόρειθρο για να γίνει η υπαγωγή. Σε πάρα πολλές περιοχές της χώρας (ειδικά σε οικισμούς) δεν υπάρχουν, όπως επίσης δεν υπάρχουν ρυμοτομικά σχέδια (δηλαδή δεν υπάρχουν καθορισμένες ρυμοτομικές γραμμές), αλλά οι γραμμές αυτές προσομοιώνονται επί της ουσίας με τις υφιστάμενες διαμορφωμένες οικοδομικές γραμμές κτιρίων επί των οδών. Η γνώμη μου, όπως πολλές φορές έχω αναφέρει, είναι να τον εντάξεις στην κατηγορία 3 και στην Τ.Ε να μνημονεύσεις και την εγκύκλιο 3 Ν. 4178 εφαρμόζοντάς την κατ' αναλογία ελλείψει άλλης ισχύουσας διάταξης, η οποία δεν έρχεται σε αντίθεση με τις διατάξεις του ισχύοντος νόμου, ως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.2 points
-
Παράταση στις προθεσμίες, σχετικά με τη διαβίβαση των δεδομένων τους στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, με σκοπό τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων, δίνεται με κοινή απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών, Απόστολου Βεσυρόπουλου και του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή. Οι παρακάτω καταληκτικές ημερομηνίες μετατίθενται ως εξής: Για το 2021 Παράλειψη – Απόκλιση διαβίβασης δεδομένων: Έως 2.5.2023 Για το 2022 Έσοδα τιμολόγησης, έξοδα αυτοτιμολόγησης και τίτλοι κτήσης: Έως 31.3.2023 Έσοδα λιανικής ΦΗΜ μέσω ERP ή Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης: Έως 31.10.2023 Έξοδα τιμολόγησης, έσοδα αυτοτιμολόγησης: Έως 31.10.2023 Παράλειψη – Απόκλιση διαβίβασης δεδομένων: Έως 30.11.2023 Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων – εξόδων: Έως 31.12.2023 Για το 2023 Έσοδα τιμολόγησης, έξοδα αυτοτιμολόγησης και τίτλοι κτήσης: Έως 28.02.2024 Έξοδα τιμολόγησης, έσοδα αυτοτιμολόγησης: Έως 31.03.2024 Παράλειψη – Απόκλιση διαβίβασης δεδομένων: Έως 30.04.2024 Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων – εξόδων: Έως την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος. https://www.ertnews.gr/eidiseis/oikonomia/elladaoikonomia/mydata-parateinontai-oi-prothesmies-gia-tin-diavivasi-dedomenon-stin-platforma/2 points
-
Είναι στη Βουλή... https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=df16626a-1c8e-44c0-a6c1-afb800296708 Άρθρο 232 Μονομερής υπαγωγή και τροποποίηση συστάσεως οριζοντίου ιδιοκτησίας – Τροποποίηση άρθρου 98 ν.4495/2017 1. Στο τέλος της περ. β) της παρ.5 του άρθρου 98 του ν.4495/2017 (Α167), περί παραβάσεων σε οριζόντιες ιδιοκτησίες, προστίθενται οι λέξεις «άνωθεν του ισογείου», και η παρ.5 διαμορφώνεται ως εξής : «5. Ειδικώς στις περιπτώσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας με παραβάσεις που αφορούν την επέκταση αυτής καθ’ ύψος ή κατά πλάτος (οριζόντιας) και την κατάληψη κοινοχρήστου ή κοινοκτήτου χώρου, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, μόνο στις εξής περιπτώσεις : α) όταν η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση-κατασκευή της οικοδομής ή β) όταν η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οικοδομής, άνωθεν του ισογείου.». 2. Στο άρθρο 98 του ν.4495/2017 προστίθεται παρ.9Α ως εξής : «9Α. Ειδικώς στην περίπτωση αυθαίρετης επέκτασης ή απομείωσης αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας εις βάρος ή υπέρ όμορης οριζοντίου ιδιοκτησίας του αυτού ή άλλου ιδιοκτήτη, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτής στον παρόντα, αν η αυθαίρετη επέκταση ή απομείωση της αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας υφίσταται από την ανέγερση – κατασκευή της οικοδομής. Με τον ίδιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των οριζοντίων ιδιοκτησιών που επηρεάζονται από τη διαφοροποίηση αυτή, έχουν δικαίωμα να προβούν από κοινού σε συμβολαιογραφική πράξη μονομερούς τροποποιήσεως της πράξεως συστάσεως οριζοντίου ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσουν ή κατανείμουν, αμοιβαίως, τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο, στις οριζόντιες ιδιοκτησίες τους ή να τον εξαιρέσουν από αυτήν, χωρίς να θίγονται υφιστάμενα συνολικά ποσοστά συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου και κατανομής κοινοχρήστων δαπανών των αμοιβαίως θιγομένων οριζοντίων ιδιοκτησιών. Στην περίπτωση αυτή, η σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων συνιδιοκτητών τεκμαίρεται.».2 points
-
παρ. 2 άρθρου 11 ΝΟΚ'12 : "Ο συντελεστής δόμησης που εφαρμόζεται σε οικόπεδο με πρόσωπο σε περισσότερους κοινόχρηστους χώρους, για τους οποίους ισχύουν διαφορετικοί συντελεστές, είναι ο λόγος του αθροίσματος των γινομένων του μήκους κάθε προσώπου του οικοπέδου επί τον αντίστοιχο συντελεστή δόμησης προς το άθροισμα των μηκών των προσώπων"2 points
-
1 point
-
Γεωτεμάχιο είναι γενικός όρος. Μπορεί να αναφέρεται είτε σε οικόπεδο (εντός σχεδίου/οικισμού) είτε σε αγρό (εκτός σχεδίου). Για εντός οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων δες το αρθ. 16 του ΦΕΚ 114Α/2018 για το πως θα βαφτίσεις τη χρήση που θα δώσεις.1 point
-
Όχι, όχι, εδώ έχουμε ξεκάθαρο σημείο Καλησπέρα @dimitris GM ! άγρια μέρα σήμερα, δεν μπορουμε να δουλέψουμε.. Τα τρένα τους μεσα! 🙁1 point
-
1 point
-
Αυτό σου απάντησα. Αν δεν εισαι στον κανόνα δεν μπαίνεις στο αρθρο 10. (αλλα 14,50μ?!! για κανε ενα πρόσφατο τοπογραφικό...)1 point
-
Εκτιμώ ότι ισχύει μόνο ο ΣΔ της οδού που έχεις πρόσωπο αλλά θα σε συμβούλευα να υποβάλλεις ερώτημα στην αρμόδια ΥΔΟΜ1 point
-
Τις εξόφαλμες παραβάσεις θα τις δεις.... τις των λεπτών αποχρώσεων μόνο αν έχεις σημαντική πολεοδομική εμπειρία θα τις δεις (πχ να έχεις φτιάξει μερικά διαγράμματα κάλυψης στην καριέρα σου.). Και φυσικά όλα αυτά έχοντας τα σχέδια της Οικοδομικής Άδειας και ενδεχόμενα υπαγωγή σε τακτοποιητικούς νόμους. Το να παίρνεις "γνώμη" είναι ένα ζήτημα.... το να αναθέτεις σε επαγγελματία είναι ένα άλλο ζήτημα..... (και για τους νομικούς ισχύει αυτό)1 point
-
Για τις όποιες "άπειρες" πολεοδομικές παραβάσεις που νομίζεις ότι υπάρχουν η διαδικασία είναι σχετικά απλή. Ή κάνεις καταγγελία σε ΥΔΟΜ να κάνουν αυτοψία ή αν θες να είσαι εκ των προτέρων σίγουρος ότι υπάρχουν, κάνεις μια συνεργασία με συνάδερφο ειδικότητας σχετικής με τα πολεοδομικά και αφού αποκτήσεις τα σχέδια της Οικοδομικής άδειας να τα ελέγξει. Κότες. Το μέγα πρόβλημα αν είναι πολλές και είσαι κοντά είναι και η οσμή. Ζητήματα υγείας για εντός σχεδίου περιοχή, μετά πόση ποσότητα κότες θα θεωρηθεί ή μη επαγγελματικό εκτροφείο ή όχι ή και άλλα θέματα υγείας θα πρέπει να βρεις κατάλληλο δικηγόρο να σε συμβουλεύσει Εμπόριο, Άδεια λειτουργίας, παραστατικά, ΔΟΥ κλπ...... με λογιστή και ενδεχόμενα στο τέλος και αυτό με δικηγόρο. Το ανώνυμο δεν υπάρχει.1 point
-
Στη Βουλή ... Άρθρο 254 - Καταργούμενες διατάξεις Η παρ.8 του άρθρου 83 του ν.4495/2017 (Α167), περί συμβολαιογραφικών εγγράφων για τη σύσταση ή τροποποίηση αυτοτελών ιδιοκτησιών, καταργείται από την έναρξη ισχύος του παρόντος. 8. Στα συμβολαιογραφικά έγγραφα που καταρτίζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος και έχουν ως αντικείμενο τη σύσταση ή την τροποποίηση αυτοτελών ιδιοκτησιών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3741/1929 (Α4) και του ν.δ.1024/1971 (Α232), προσαρτώνται αντίγραφα του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος κάλυψης της οικοδομικής άδειας του κτιρίου, καθώς και των κατόψεων της αυτοτελούς ιδιοκτησίας. Στις περιπτώσεις αυτοτελών οριζόντιων ή καθέτων ιδιοκτησιών των οποίων η οικοδομική άδεια εκδόθηκε πριν από την έναρξη ισχύος του από 8.9.1983 προεδρικού διατάγματος και για τις οποίες βεβαιώνεται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης η απώλεια του φακέλου της οικοδομικής άδειας, είναι δυνατή η προσάρτηση αντί των αντιγράφων των σχεδίων του φακέλου της άδειας, αντιγράφων των σχεδίων ως προσαρτήθηκαν στην πράξη σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών, εφ' όσον η πραγματική κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της σύστασης.1 point
-
1 point
-
Και ανώνυμη και επώνυμη καταγγελία να κάνεις, η Υπηρεσία θα πρέπει φαντάζομαι να μεριμνήσει, ιδίως άμα την κοινοποιήσεις και σε ένα εισαγγελέα ή στο αστυνομικό τμήμα.1 point
-
Μήπως ήρθε η ώρα να εξασφαλίσετε "άκοπα" και χωρίς κόστος, μια και καλή, τα αυγά και τα κοτόπουλα για την ετήσια κατανάλωση της οικογένειάς σας;1 point
-
Για Ανάφη εκτός 850. Και σόρρυ γιατί τώρα είδα ότι εξαρχής είχες στείλει ΕΓΣΑ.1 point
-
Καλησπέρα, ε δεν είχε και τίποτε ... ένα προ του 55 μαζί με ένα άλλο ήταν.1 point
-
εμπειρία 40+ χρόνων (α.μ. ΤΕΕ 32***) σε ιδιωτικά (μελέτη, κατασκευή) και δημόσια έργα (κατασκευή) Και για να τελειώνω. Αν δεν μας διάβαζαν νέοι συνάδελφοι, δεν θα άξιζε τον κόπο να ασχοληθώ με τις αναρτήσεις σου. Κακώς ασχολείσαι και δίνεις συμβουλές στον ερωτώντα. Ο κάθε ιδιοκτήτης δεν έχει δουλειά να ενημερώνει το μάστορα για τον τρόπο κατσκευής. Μόνον ο μηχανικός. Ο εργολάβος, μόνο μαζί του μπορεί να λύνει τις απορίες του. Αντιλαμβάνεσαι ότι με τα γραφόμενά σου εμπλέκεσαι σε δουλειά συναδέλφου? Πώς θα σου φαινόταν αν σου συνέβαινε κάτι τέτοιο? Θα το δεχόσουν ευχάριστα?1 point
-
η εφαρμογή που αναφέρετε αφορά αυτούς που χρειάζονται θεώρηση από κάποιον σύλλογο για την υπογραφή τους. Οι μηχανικοί καταθέτουν ΥΔΕ μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο πεδίο εξυπηρέτηση. Είσοδος με ή χωρίς taxis, επιλογή νέου αιτήματος και μετά κατηγορία ΥΔΕ. Η ψηφιακή υπογραφή μπορεί να είναι μέσω token ή μέσω GOV. Αν προχωρήσετε τη διαδικασία έχει αναφορά και για τη διαδικασία υπογραφής από τους πελάτες. Η διαδικασία είναι πιο μπελαλίδικη απότι θα έπρεπε. Ο υπεύθυνος του ΔΕΔΔΗΕ ωστόσο είναι πολύ εξυπηρετικός και συνεννοήσιμος. Στην πορεία θα δούμε τι μπορεί να βελτιωθεί. Οφείλω να φτιάξω ένα κείμενο σχετικά με το ΔΕΔΔΗΕ και τις ηλεκτρονικές διαδικασίες και να διανεμηθεί μέσω ΤΕΕ αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει χρόνο να ασχοληθώ.....1 point
-
Nikoszo αναλαμβάνετε την επίβλεψη των ικριωμάτων και μόνο, αλλά δεν είναι μόνο στο στήσιμο / ξεστήσιμο, είναι και τυχόν αλλαγές των ικριωμάτων κατά την διάρκεια των εργασιών και η τήρηση μέτρων ασφαλείας όσων εργάζονται πάνω στα ικριώματα, κράνη, δέσιμο κλπ.1 point
-
Σε ρώτησα κάτι συγκεκριμένο. Πώς εκτιμάς το "παραπάνω κόστος" σε σύγκριση με το "στατικό όφελος". Το ότι "δεν συνηθίζεται το κοστούμι" παρά σε ποσοστό 5-10%, από πού προκύπτει? Για το αντίθετο, έχω πραγματικά στοιχεία. Είναι λάθος να συμβουλεύουμε τους νέους συναδέλφους τέτοια πράγματα, μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουμε την άποψή μας. Και υπό την "απειλή" ότι θα χάσουν δουλειές(*). Ο καθένας μας χαράζει το δρόμο του σύμφωνα με τη συνείδησή του, κι έχει την απόλυτη ευθύνη για τις επιλογές του. Ως προς την τελευταία παράγραφο. Σε στατικές καταστάσεις δεν θα διαπιστώσεις αστοχία. Σε σεισμό? (*) Πληροφορώ λοιπόν, ότι οι δουλειές που έχω χάσει, λόγω του "στρυφνού" μου χαρακτήρα, είναι πολύ λιγότερες από αυτές που έχω κερδίσει . Κι αυτό, γιατί δεν έχω ενδώσει ποτέ σε παράλογες απαιτήσεις των μαστόρων. Ούτε κι έχω "χαρτζηλικωθεί" ποτέ από κανέναν τους. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στο τι παράδειγμα δίνουμε στους νεότερους1 point
-
Μιας και πέρασε το 6ωρο, δικαιούμαι σχολίου τινός Η συμμετοχή μου στο φόρουμ ξεκίνησε πριν καμιά 10ριά χρόνια, στην προσπάθειά μου να βρώ λύση σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπιζα. Έκτοτε κόλλησα. Όχι μόνο γιατί βρήκα εδώ συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους αλλά και γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρω γνώσεις κι εμπειρία στους νεότερους, παράλληλα με το να μαθαίνω διαρκώς. Και πιστέψτε με, αυτό είναι ό,τι καλύτερο για ανθρώπους στην ηλικία μου. Η επαγγελματική εμπειρία λοιπόν (αλλά και η γνώση της ανθρώπινης συμπεριφοράς) που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια, με κάνει να είμαι ιδιαίτερα αυστηρός προς "αποκλίνουσες" επαγγελματικές συμπεριφορές. Διότι πιστεύω πως μεγάλο μέρος της ευθύνης για το κακό όνομα που έχουμε στην κοινωνία οφείλεται σε εμάς τους ίδιους. Σε εμάς λοιπόν εναπόκειται να "καθαρίσουμε" το όνομά μας. Κι αυτό θα γίνει μόνον όταν αντιληφθούμε το σημαντικότατο ρόλο που παίζουμε στη διαδικασία (μελέτη, κατασκευή, και όχι μόνο) παραγωγής ενός έργου. Είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, είμαστε τα (τεχνικά) αφεντικά στη διαδικασία αυτή. Όλοι οι υπόλοιποι οφείλουν να ακολουθούν τις εντολές μας και, αν κάπου μπορεί να σφάλλουμε, να μας υποδεικνύουν με τεκμηριωμένο κι ευπρεπή τρόπο τα λάθη μας. Ο σωστός μηχανικός (και άνθρωπος, γενικότερα) ΔΕΝ είναι δογματικός, αλλά έχει ανοιχτά μάτια, αυτιά και μυαλό. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, όλοι οι εμπλεκόμενοι στην παραγωγή ενός έργου θα πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά με το μόνο υπεύθυνο που είναι ο μηχανικός. Σωστός συνεργάτης είναι αυτός που εφαρμόζει τις εντολές του μηχανικού, κάνοντας διάλογο μόνον μαζί του. Οι πονηροί που προσπαθούν, με πλάγιους τρόπους, να περάσουν το δικό τους δεν είναι μαζί μας αλλά απέναντι. Και για το λόγο αυτό, πρέπει να έχουν την αντιμετώπιση που τους αξίζει. Όπως, απέναντι από το σωστό μηχανικό, είναι και ο "συνάδελφος" λαμόγιο. Και για να μην υπάρχει παρεξήγηση, άλλο πράγμα η δεοντολογία (μη εμπλοκή μας, καθ' οιονδήποτε τρόπο, σε εν εξελίξει δουλειά συναδέλφου) κι άλλο η καταδίκη αντιεπαγγελματικών, αντιεπιστημονικών και, γενικώς, ανήθικων συμπεριφορών. Κι επειδή οι διαχωριστικές γραμμές είναι (κάποιες φορές) δυσδιάκριτες, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή.1 point
-
δεν έχει νόημα η περαιτέρω συζήτηση με εμμονικούς και σε όποιον δεν αρέσουν οι επιθετικοί τρόποι, υπάρχει κι άλλη πιο "κόσμια" απάντηση1 point
-
Μου είναι αδιάφορο ποιος απηύθυνε το ερώτημα. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι γράφεις σε ένα φόρουμ γνώσης που σκοπό όλων ημών από πριν το 2007 που ασχολήθηκαμε ενεργά με τη διαχείριση και τη διαμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του, ήταν να διαμορφωθεί μια ορθή κουλτούρα κατασκευής. Την κουλτούρα αγαπητέ τη διαμορφωνει ο Μηχανικός και όσο και να σου φαινεται παράξενο και δύσκολο ο Εργολάβος είναι ο συνεργάτης σου και όχι πάντα ο πονηρακιας.... Γράψε με τρόπο συναφιού λοιπόν εσύ μη χαλάσει η μόστρα μας ως Μηχανικοί και άσε εμένα να γράφω όπως νομίζω και ας μη συμφωνώ με το συνάδελφο μηχανικό. Αλλιως να ανοίξουμε ένα κρυφό section να λέμε τα κακώς κείμενα μας χωρίς να φοβόμαστε μην μας πεσει η μύτη και τα γαλόνια. Ο, τι κατάλαβες κατάλαβες αλλά δεν μου άρεσε ο επιθετικός σου τρόπος.1 point
-
Για ξανασκέψου το Πότε είναι πιο εύκολο να καθαρίσεις τον "πάτο" μιας κολώνας? Όταν αυτός είναι στο δάπεδο εργασίας, με τη μια πλευρά ξεκαλούπωτη, ή όταν είναι ψηλότερα και πλήρως καλουπωμένη? Κι επειδή ίσως δεν έγινα πλήρως αντιληπτός, ξαναλέω πως οι βάσεις των υποστυλωμάτων καθαρίζονται αφού έχουν τελειώσει όλες οι εργασίες στην πλάκα κι, επί τούτου, έχει αφεθεί μία πλευρά του υποστυλώματος ανοιχτή. Δεν το έχω διαβάσει σε κάποιο βιβλίο, αλλά το έχω εφαρμόσει σε όλες τις δουλειές μου. όσο για τη "θυρίδα", αν γνωρίζεις πώς μπορεί να επιτευχθεί κατασκευαστικά, το λες και σε μας για να μαθαίνουμε1 point
-
για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου - Η σκυροδέτηση με αρμό διακοπής, γίνεται μόνον με συγκεκριμένες κατασκευαστικές προϋποθέσεις - Για τις περιπτώσεις δυσκολίας δόνησης, υπάρχουν οι ρευστοποιητές - Ο εργολάβος οφείλει, πριν την προσφορά του, να έχει λάβει γνώση των απαιτήσεων της μελέτης και του μηχανικού. Η ασφάλεια της κατασκευής δεν μπαίνει σε κανένα παζάρι. Και στην τελική, αν γίνει οποιαδήποτε στραβή μετέπειτα, ο μηχανικός είναι αυτός που θα πληρώσει τη νύφη (ως συνήθης ύποπτος) Και μην ξεχνάμε ότι με τις εκπτώσεις στην ποιότητα της δουλειάς μας και τα χατιράκια στους εργολάβους, στρώνουμε το δρόμο στον κο Εγκέλαδο1 point
-
Παιδιά για να το παίξουμε Μηχανικάρες (ΔΕΝ αναφέρομαι σε κανέναν από εσάς παραπάνω) ζητάμε μερικές φορές πράγματα ιδεατά, γραμμένα ποοολυυυυύ όμορφα και ωραία στη βιβλιογραφία, τα οποία όμως ΔΕΝ έχουν επί της ουσίας κανένα τέτοιο όφελος που να δημιουργούν ποιοτική διαφορά σε ένα έργο. Ναι μια χαρά θα ήταν να ρίχναμε τα πάντα κοστούμι...... Όμως σκέφτηκε ο συνάδελφος που το ζητάει: 1. Πως ο ΚΤΣ είναι σαφής με τους αρμούς (το επιτρέπει) και μάλιστα έχει και προβλέψεις επί αυτού; 2. Πως ο ΚΤΣ ορίζει ελάχιστο ύψος σκυροδέτησης ώστε να μην υπάρχει απόμιξη υλικών και σαφώς το 3,30 - 3,60 το ξεπερνάει; 3. Πως υπάρχει τρομερός κίνδυνος να είναι ανέφικτη η σωστή δόνηση στα υποστυλώματα τόσο λόγω ύψους όσο και λόγω πυκνού οπλισμού στους κόμβους και από εκεί που πάει να παροσουσιάσει μία ουαου σκυροδέτηση να βρεθεί να έχει τόσες φωλιές όσες και οι τρύπες σ' ένα ελβετικό τυρί; 4. Πως θα γ@μήσει τον εργολάβο και τελικά ποιος θα πληρώσει τα επιπλέον μεροκάματα; (Ναι κύριοι....ο Εργολάβος είναι συνεργάτης μας και αν βγάλει @ρχίδια δουλειά και εμείς χαμένοι θα είμαστε, αν κάνει μερακλίδικη δουλειά κερδισμένοι θα είμαστε). 5. Πως θα υπάρχει τεράστια φύρα ξυλείας και τελικά ποιος θα την πληρώσει; 6. Πως υπάρχει δυσκολία στη σωστή συγκράτηση του ξυλοτύπου; Στατικά δεν υπάρχει καμία διαφορά, μόνο προβλήματα. Ας μεριμνήσουμε να κάνουμε σωστά τις αγκυρώσεις στα δοκοσίδερα, ας φροντίσουμε να έχουμε σωστές επικαλύψεις, ας πάρουμε και κανένα δοκίμιο, ας πάμε στο έργο κάθε μέρα για μία ματιά και όχι μόνο για παραλαβή που τότε πολλές ατέλειες πρακτικά ΔΕΝ διορθώνονται και ας μην γίνει και κουστούμι ρε αδερφέ........1 point
-
Έκανα μια γρήγορη διόρθωση, τουλάχιστον για να λειτουργεί το βασικό κομμάτι του προγράμματος. Αν δείτε να χτυπάνε κάπου τα αποτελέσματα ενημερώστε. Ακόμη δε λειτουργεί η εκτύπωση κρατήσεων ΔΟΥ και ΔΗΜΟΥ, και το XML. Θα διορθωθούν αργότερα1 point
-
"Κοτέτσι" βέβαια δε σημαίνει απαραίτητα κοτετσόσυρμα και μια λαμαρίνα πάνω για στέγη. Υπάρχουν κοτέτσια κτίσματα κανονικά (τούβλο). Είχε η μακαρίτισα η γιαγιά μου τέτοιο. Άρα μπορεί να μην είναι και αστεία η ερώτηση του συναδέλφου...1 point
-
-1 points
-
ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια @antloukidis παρακαλώ πολύ μην κράζετε όταν κάποιος ρωτάει κάτι απλό για εσάς. πείτε την γνώμη σας με όμορφο τρόπο. Όταν γίνει η υλοποίηση θα κάνω ένα συμπληρωματικό post για το πως δουλεύει στην πράξη το Geyer wifi.-1 points
-
@tetris έχεις πολύ γούστο που λες στον Ηλία ότι δεν έχει πάρει χαμπάρι από δεοντολογία!! Πραγματικά πολύ γούστο όμως!! Επίσης, αν και μεγάλος και έμπειρος όπως δεν χάνεις την ευκαιρία να δηλώσεις εμμέσως ή και σαφώς στην συντριπτική πλειοψηφία των μηνυμάτων σου, υπέπεσες σε βασικό σφάλμα "απειρίας" : "Ό,τι κι αν λέει κανείς, τον ΕΑΥΤΟ του δείχνει πρώτα απ'όλους" . Αυτό, αναφορικά με τον χαρακτηρισμό εμμονικός..-1 points
-
Πρώτα θα μου πεις εσύ τι είναι αυτό που έγραψα το οποίο με καθιστά «άσχετο με το θέμα»...-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-