Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/03/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Ε άρα δεν είναι bug, έτσι δουλεύει. https://www.keanw.com/2010/06/tracing-a-boundary-defined-by-autocad-geometry-using-net.html You need to bear in mind that this function ultimately has similar constraints to the BOUNDARY and BHATCH commands: it also works off AutoCAD’s display list and so the user will need to be appropriately ZOOMed into the geometry that is to be used for boundary detection. Με boundary new που λέει αυτός εδώ το έχεις κάνει; https://www.cadforum.cz/en/autocad-hatch-flood-fill-does-not-honor-all-boundaries-tip12287 Ένα πιθανό (επαρκές όμως;) αντίμετρο, θα έλεγα πως είναι να κάνεις zoom to object πριν το hatch/bo2 points
-
@ksteve Για τα έτη 2022 και 2023 δεν είναι υποχρεωτική η διαβίβαση των λοιπών επιβαρύνσεων όπως ο ΦΕΜ. @jimd6776 Εάν πρόκειται για επαγγελματικό έξοδο θα το χαρακτηρίσεις. Αφού δεν σε ενδιαφέρει η επιστροφή του ΦΠΑ, δεν θα υποβάλεις τροποποιητική. Η καθαρή αξία του τιμολογίου θα συμπεριλαμβάνεται στα έξοδά σου. Εάν δεν είναι επαγγελματικό έξοδο πρέπει να το απορρίψεις, ώστε να μην περιλαμβάνεται στα έξοδά σου στο (ηλεκτρονικό) συνοπτικό βιβλίο.2 points
-
Έχουν καλέσει και του χημικούς της Θεσσαλονίκης; Γιατί μόνο για χημ. Μηχανικούς διαβάζω. Έχουν ενημερωθεί και οι χημικοί για να ξεκινήσουν τη διαδικασία με τις εξετάσεις;1 point
-
@Arche Η νομοθεσία έχει ορίσει συγκεκριμένες διαστάσεις θέσεων στάθμευσης και ελιγμών ώστε να ικανοποιούνται οι συνήθεις διαστάσεις ενός αυτοκινήτου. Βάσει των προτύπων λοιπόν, σε εκείνον το χώρο δεν παρκάρει τίποτα (ΠΔ111/04). Το παράδειγμα που έφερα δεν επικεντρώνεται στο πρόστιμο, αλλά στο γεγονός της αλλαγής χρήσης απο ΒΧ σε ΒΧ. Τέλος, η έννοια "σημαντική αλλαγή χρήσης" ξέρεις ότι δεν ευσταθεί αφού δεν υπάρχει κανένα άρθρο που διαχωρίζει την σημαντική με την ασήμαντη. @ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ Σ έχω καταλάβει το θέμα σας και θεωρώ ότι απάντησα εκτενέστατα. Με μπάρες μπορείτε να διακόψετε την πρόσβαση. Χωρίς άδεια. Για να χτίσετε τον τοίχο θα πάτε στο μηχανικό σας. Με άδεια. Για το πως και αν θα καταφέρνετε να μπαίνετε ή όχι με αυτοκίνητο ή με οποιοδήποτε άλλου είδους όχημα, προσωπικά δε με αφορά. Συμβουλή δίνω για την δυνατότητα ενός οχήματος όπως θα το συναντούσαμε σε εικονογραφημένο λεξικό στο λήμμα "αυτοκίνητο". Για τη χρήση που θα εγκαταστήσετε στο χώρο πάλι δε με αφορά, συμβουλή δίνω. Αντίστοιχη υπόθεση πάντως κατέληξε στα δικαστήρια με κάποια πρόστιμα να τρέχουν... Βέβαια ο καθένας κάνει ότι θέλει, ελεύθερη βούληση υπάρχει.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Μίλησα με τα κεντρικά του hr στην Αθήνα και με ενημέρωσαν ότι τελική κατάταξη βγήκε μόνο για τους μηχανολόγους για τη Θεσσαλονίκη.1 point
-
Προφανώς αναφέρεστε σε email που έχουν σταλεί για τη Θεσσαλονίκη, όχι για την Αθήνα.1 point
-
Η χρήση οφείλει να είναι αυτή σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό βάσει του άρθρου 3. Οι επιφάνειες αντιστοιχίζονται ανά πράξη. Οι χρήσεις ανά όροφο ή κτίριο. Τα αναφέρει και το εγχειρίδιο χρήσης.1 point
-
Έχω καταφέρει να επικοινώνησω σε κάποιο mail του ΕΤΕΑΕΠ. Μου έχουνε πει ότι αναμένεται νέα εκκαθάριση και επιστροφή για αυτες τις εισφορές. Οπότε είμαι 99% σίγουρος ότι δεν ακολουθείται η διαδικασία που περιέγραψες (σωστά) για τη κύρια.1 point
-
Στον ΚΕΝΑΚ ορίζει τα θερμομονωτικά στοιχεία πλήρωσης. Νομίζω μιλάει για λ<0,30. TOTEE-20701-2-2021 σελ 52. Πήγαινε με την σελίδα της ΤΟΤΕΕ και το λ του υλικού στον υπάλληλο να τα δείξεις (ή στείλε τα με email). To πιθανότερο είναι να μην τα έχει διαβάσει ακόμα. Γίνεται διάκριση τι θεωρείται θερμομονωτικό και τι όχι, με βάση το λ του.1 point
-
1 point
-
φυσικά... όποτε χρειάζεται... εάν βλέπω ότι τα linetypes και τα τόξα/κύκλοι δεν φαίνονται σωστά ή έχω κολληματάκια με το zoom... επίσης πολύ συχνά κάνω purge... δεν μπορώ την σαβούρα μέσα στα αρχεία καθόλου..1 point
-
Για όλες τις επιστροφές είναι. Την ηλεκτρονική διαδικασία την περιέγραψα για να καλυφθεί η αμυδρή πιθανότητα να είναι ενημερωμένο το μηχανογραφικό σύστημα και επειδή αυτήν θα ακολουθήσεις (ηλεκτρονική υποβολή αίτησης) αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης του ηλεκτρονικού συστήματος με το πιστωτικό υπόλοιπο. Αναγκαστικά πρέπει να εφαρμόσεις την τελευταία πρόταση της προηγούμενης δημοσίευσής μου. Αυτό αναφέρει η σελίδα του ΕΦΚΑ για τα ποσά προς επιστροφή από άλλους φορείς ασφάλισης (που δεν υπάρχουν πλέον).1 point
-
Αφορα σε "κατοικια"...δεν απαιτει να εναι "κύρια"1 point
-
Με ΓΟΚ του 1955 επιτρεπόταν η κατασκευή φωταγωγού πλάτους 30εκ υπό του πεζοδρομίου. Η οριζόντια ιδιοκτησία, φυσικά απαγορευόταν να επεκτείνεται στον χώρο αυτόν. Αν έχει κλείσει, ξέχνα το, δεν ανοίγει. Με την σημερινή νομοθεσία απαγορεύεται. Ούτε φωτοσωλήνας ούτε τίποτα άλλο σε κοινόχρηστο χώρο.1 point
-
Δυστυχώς δεν γίνεται η αλλαγή χωρίς έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή, δεν την προβλέπει το σύστημα. (απάντηση από ΤΕΕ)1 point
-
Αυτό ήδη το έχω προσθέσει στην νεότερη έκδοση με τη διαφορά ότι χρησιμοποιώ ΤΑΒ για διαχωρισμό και όχι κόμμα όπως εσύ (γιατί το κόμμα συνήθως χρησιμοποιείται σαν διαχωριστικό δεκαδικών). Θα το τροποιποιήσω ώστε να βλέπει και το κόμμα σαν διαχωριστικό αφού, όπως βλέπω, χρησιμοποιείς την τελεία σαν διαχωριστικό δεκαδικών1 point
-
1 point
-
βοηθαει αυτό; https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια glamping "&page=0&sort=relative1 point
-
maps.gov.gr Το επίσημο εμβαδόν κάθε ιδιοκτησίας είναι ο τίτλος.1 point
-
Καλησπέρα-δεν μου έχει τύχει αλλά θα σου πω την άποψη μου-Σε περίπτωση κατεδάφισης όλου του κτιρίου με εφαρμογή του άρθρου 106 και επιλέγοντας "προς κατεδάφιση" ,δεν θεωρώ ότι έχει εφαρμογή η υποχρέωση που απορρέει από το άρθρο 96 Κατ.1,για ξεχωριστές δηλώσεις ανά οριζόντια ιδιοκτησία.Η υποχρέωση για ξεχωριστές δηλώσεις ανά ΟΙ προ ΄75,κατά την λογική μου,αναφέρεται σε "Ρύθμιση" και όχι σε έκδοση άδειας κατεδάφισης. Σου προτείνω να το επιβεβαιώσεις και με το ΤΕΕ,πριν προχωρήσεις,καθώς μου φαίνεται λογικό να πληρώσεις ένα παράβολο για όλο το κτίριο,εφόσον πηγαίνει ολόκληρο προς κατεδάφιση,και όχι όσες φορές επί 250€, θα πλήρωναν οι ξεχωριστές ΟΙ,μία προς μία, για να εξαιρεθούν οριστικά από κατεδάφιση... -edit-Συμπληρώνω την απάντηση μου,αφού θυμήθηκα και κάτι άλλο:αφού ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα να μεταβούμε και σε δυσμενέστερη κατηγορία (στην περίπτωση μας να πάμε σε Κατηγορία 2),θα μπορούσε να ενταχθεί όλο το κτίριο ,και στην Κατ.2,με μία δήλωση και πληρωμή παραβόλου(αντιστοίχου του συνόλου των τ.μ. του κτιρίου) προς έκδοση εγκρισης εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης.1 point
-
1 point
-
- Ξυλότυπος θεμελίωσης - Ξυλότυπος οροφής ισογείου - Ξυλότυπος οροφής ορόφου ή Ξυλότυπος επικαλύψεως Γενικά συνηθίζουμε να παρουσιάζουμε ξυλοτύπους οροφής ενός συγκεκριμένου ορόφου (και όχι δαπέδου), στους οποίους απεικονίζουμε τα υποστυλώματα που στηρίζουν την οροφή (δηλαδή τα κάτωθεν της οροφής, αυτά που ανήκουν στον εν λόγω όροφο). Προφανώς εξαιρείται η θεμελίωση.1 point
-
Όποιος γουστάρω! Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σου ζητήσω και την άδεια για το τι θα γράψω και που... Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-1 points
-
Τι να κάνουμε, άλλοι παζαρεύουν αμοιβές με σοβαρές πολυεθνικές για να τους κάνουν τη δουλειά και τα κονομάνε κι άλλοι περιμένουν μπας και μπουν σε καμιά Δ.Ε.Κ.Ο. και πάρουν κάνα ψίχουλο απ' τις συλλογικές συμβάσεις! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως...περιμένω να μου πεις τι είναι αυτό που έγραψα σε σχέση με τα ΕΛ.ΠΕ. που με καθιστά «άσχετο με το θέμα»! Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-1 points
-
θα το πω ότι κάνεις λάθος. Το parking αν χωράει αυτοκίνητο άσε την κυρία, τον κύριο - δεν ξέρω ποιός ρωτάει- γιατί κάτι smart και κάτι νέα ηλεκτρικά μπαίνουν για πλάκα, μην σου πω και 2. Το παράδειγμα το άλλο με την αποθήκη που έφερες και λες ότι της καταλογίσαν μεγάλα πρόστιμα έχουμε κάτι εντελώς διαφορετικό, κάποιο μεγάλο υπόγειο, πολλά τετραγωνικά μέτρα, το οποίο κάποια/ κάποιος/ κάποιοι το μετέτρεψαν σε χώρο στάθμευσης δικύκλων, εγώ πιστεύω ότι το εκμεταλευόντουσαν και εμπορικά έτσι, οπότε έχουμε άλλη κατηγορία και μάλλον έχουμε μια σημαντική αλλαγή χρήσης σε αυτό. Καμία σχέση με αυτό που ρώτησε ο πρώτος που έφερε το σχέδιο!! Και αν θες και την γνώμη μου, το σχέδιο δεν το μεγένθυνα να δω διαστάσεις αλλά αν δεν μπαίνουν πιο μεγάλα αυτοκίνητα μέσα, πχ opel corsa, δεν έχω δει τις διαστάσεις, με ακρίβεια, οπότε δεν ξέρω τι μπορεί να χωρέσει. Αν τραβήξεις τον τοίχο πιο μέσα που στρίβει το αμάξι τον πρώτο που συναντάει πιο πίσω την γκαραζόπορτα, λίγα εκατοστά και αυτοκίνητα σαν opel corsa, yaris κ. α. θα μπαίνουν.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-