Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.952


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.467


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.772


  4. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      582


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/03/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Θα βγεί ΠΕΑ για όλο το κτήριο ή τα τμήματα κτηρίου που έχουν ολοκληρωμένες εργασίες, σύμφωνα με τους ορισμούς του ΚΕΝΑΚ.
    2 points
  2. Το 1 μπορείς με μονομερή για απομείωση με το 98 παρ5, το 2 ΔΔ με συναίνεση του όμορου ιδιοκτήτη αλλά δεν μπορείς ακόμα. Περιμένεις να βγει το ΦΕΚ. Ψηφίστηκε, δεν εκδόθηκε ακόμα.
    2 points
  3. Μπορεί να γίνει, με την σημείωση/αναφορά στο συμβόλαιο ότι το ΠΕΑ θα εκδοθεί μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του κτηρίου ή τμήματος του κτηρίου.
    1 point
  4. Δεν υπάρχει διάταξη που αναφέρει οτι δεν απαιτείται έκδοση ΠΕΑ που έχει γίνει με ΜΕΑ. Μετά την ολοκλήρωση όλων των εργασιών του κτηρίου ή της κτηριακής μονάδας, πρέπει υποχρεωτικά να εκδοθεί ΠΕΑ, συνοδευόμενο απο τεχνική έκθεση.
    1 point
  5. Σε αυτό αναφέρομαι, το οποίο αντιστοιχεί στην Διαφορετική Διαμερισμάτωση μεταξύ όμορων ιδιοκτησιών. Το 98 ρυθμίζει ιδιοκτησιακά θέματα και με την παρ.8/100 καθορίζεται το πρόστιμο. Την καλημέρα μου σε όλους!
    1 point
  6. Σύμφωνα με την σελίδα 24 (και όχι 23) της οδηγίας 1 του 2017, ΠΕΑ ανά χρήση. Κτηριακή μονάδα = 1 κτήριο
    1 point
  7. Έχεις δημοσιεύσει το ίδιο εδώ H ίδια δημοσίευση σε διαφορετικά θέματα και ενότητες του φόρουμ δεν επιτρέπεται. Το παρόν έχει κλειδωθεί. akis73
    1 point
  8. @traveler22 Ο εντολέας σου διαθέτει τίτλο κυριότητας; Αν όχι δεν έχεις ιδιοκτήτη και δεν θα πας να υποβάλεις καμία δήλωση υπαγωγής. Είναι η κλασσική περίπτωση που λέμε και για τις αποδοχές κληρονομιάς, όπου πρώτα περιμένουμε να γίνει η αποδοχή και στη συνέχεια, έχοντας το συμβολαιογραφικό έγγραφο, προβαίνουμε σε τακτοποίηση. Εξυπακούεται ότι έχουμε δώσει στη συμβολαιογράφο τα σχέδια αποτύπωσης και το τοπογραφικό διάγραμμα, ώστε αφενός να γίνουν ορθά οι καταχωρήσεις στο Ε9 και να εκδοθούν τα σωστά πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ, αφετέρου να μην έχουμε διορθώσεις στα πλαίσια σύνταξης του συμβολαίου. Αναφορικά με την κατηγορία υπαγωγής, αν οι αυθαιρεσίες έγιναν προ 83, ισχύει ότι αναφέρει παραπάνω ο συνάδελφος Άκης, ήτοι κατηγορία 2 η οποία οδηγεί σε απαλλαγή από Μ.Σ.Ε και Τ.Ε.Σ.Ε. Επιπλέον, θα πρέπει να ασχοληθείς και με το τι έχει γίνει σε σχέση με την κατάτμηση που αναφέρεις. Σε παραπέμπω στο παράρτημα Α, για τις περιπτώσεις εκείνες των ακινήτων, στα οποία εκδόθηκε Ο.Α, αλλά αυτή για τον υπολογισμό προστίμου δεν θα ληφθεί υπόψη. Μια από τις περιπτώσεις του παραρτήματος, είναι και η περίπτωση μεταγενέστερης-της ημερομηνίας έκδοσης Ο.Α-κατάτμησης. Υπένθυμίζω ότι κατάτμηση έχουμε μόνο με μεταβίβαση μέρους ή ακόμη και ποσοστού κυριότητας του αρχικού και κατόπιν μεταγραφής του συμβολαίου. Για λοιπές απορίες περί αυθαιρέτων και τακτοποιήσεων μπορείς να ανατρέξεις και να διαβάσεις στα σχετικά θέματα της ενότητας του Ν. 4495/17 και της ενότητας της ηλεκτρονικής ταυτότητας (θα σου χρειαστεί για μετά). Καλό διάβασμα (θα σου χρειαστεί πριν ξεκινήσεις τις υπαγωγές αυθαιρέτων)
    1 point
  9. Ωραία άρα περιγράφεις 2 αυθαίρετες επεκτάσεις σε κτίσματα οι οποίες όμως χρονολογικά σε 1η φάση φαίνεται να έχουν γίνει προ του '83. Αν μπορείς να στοιχειοθετήσεις παλαιότητα προ του '83 με τα μέσα που προσδιορίζει ο νόμος, ήτοι α/φ ή πέρασμα τον αυθαίρετων επιφανειών στο Ε9 με χρονολογίες '82 και '60, τότε εμπίπτεις στην κατ.2 αυθαίρετων κατασκευών για την οποία δεν απαιτείται ΜΣΕ ή ΤΕΣΕ.
    1 point
  10. Για όλες τις επιστροφές είναι. Την ηλεκτρονική διαδικασία την περιέγραψα για να καλυφθεί η αμυδρή πιθανότητα να είναι ενημερωμένο το μηχανογραφικό σύστημα και επειδή αυτήν θα ακολουθήσεις (ηλεκτρονική υποβολή αίτησης) αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης του ηλεκτρονικού συστήματος με το πιστωτικό υπόλοιπο. Αναγκαστικά πρέπει να εφαρμόσεις την τελευταία πρόταση της προηγούμενης δημοσίευσής μου. Αυτό αναφέρει η σελίδα του ΕΦΚΑ για τα ποσά προς επιστροφή από άλλους φορείς ασφάλισης (που δεν υπάρχουν πλέον).
    1 point
  11. @requiem_for_a_dream Από το menu ηλεκτρονικές υπηρεσίες (στο πάνω μέρος της σελίδας του λογαριασμού σου στον ΕΦΚΑ) θα επιλέξεις διαδοχικά: Δικαιώματα κοινωνικής ασφάλισης, επιστροφές, επιστροφές εισφορών. Εάν φαίνεται το πιστωτικό υπόλοιπο, υποβάλλεις (ηλεκτρονικά) αίτηση επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων κάνοντας τις ίδιες επιλογές πλην της τελευταίας όπου θα επιλέξεις αίτηση επιστροφής. Σε περίπτωση που δεν είναι καταγεγραμμένο το ποσό, πρέπει να υποβάλεις αίτηση επιστροφής στην αρμόδια τοπική διεύθυνση του ΕΦΚΑ για να ενημερωθεί το μηχανογραφικό σύστημα.
    1 point
  12. Version 1.0.0

    1.641 downloads

    σε συνέχεια αυτού Ανεβάζω ως ένα άλλο γενικό δείγμα εκθέσεως κατεδάφισης -αποκατάστασης αυθαιρέτων που απαιτείται να υποβάλλεται κατά την έκδοση πράξεων έγκρισης εργασιών κατεδάφισης. Αφορά κατεδάφιση-αποκατάσταση μικρής έκτασης αυθαιρέτων του άρθρου 106 Ν.4495/17 με χειρονακτική μέθοδο
    1 point
  13. Κατα καιρούς, (συχνά πυκνά), γίνεται λόγος για τις εγκυκλίους "106/86 (για τα πυκνά) & την 59/ 1987 (για Β' κατοικία)", σήμερα θέλω να δώσω την τεχνική έκθεση που χρησιμοποιήθηκε για την έκδοση Οικοδομικής Άδειας, από την πολεοδομία Μουδανιών, σε οικόπεδο στην Καλλικράτεια πριν την κύρωση της Πράξης. Πιθανότατα να γίνει "μπούσουλας" για κάποιους συναδέλφους που θα αντιμετωπίσουν κάποιο παρόμοιο πρόβλημα. techniki -ekthesi.doc
    1 point
  14. Μπορεί να είναι οπουδήποτε, αλλά πόσο λειτουργικό θα είναι στον χώρο υποδοχής? Θα προσφέρεις μια υπηρεσία μόνο για να πάρεις αστέρι, γιατί στην πράξη δεν θα την προσφέρεις κι αυτό, πίστεψέ με θα έχει αντίκτυπο στην εικόνα του ξενοδοχείου. Μην μπαίνεις στην λογική του point system για τα αστέρια. Οι πελάτες έχουν δικό τους σύστημα βαθμολόγησης και τσατίζονται πολύ όταν δεν βρίσκουν όσα υπόσχονται τα αστέρια. Άκου την συμβουλή του Didonis και φτιάξε κάτι όμορφο, λειτουργικό και διασκέδασέ το.
    1 point
  15. Η απόφαση 216/15 καθορίζει τα βαθμολογούμενα κριτήρια για τα ξενοδοχεία. (προσοχή, έχει αναθεωρηθεί πολλές φορές) Παράλληλα έχεις ανοιχτή και την νομοθεσία για όσες χρήσεις θέλεις να εγκαταστήσεις (πχ υγειονομικού ενδιαφέροντος απόφ Υ1γ-ΓΠ-47829-2017 ΦΕΚ 2161Β) και όπου δεν υπάρχει νομοθεσία κάτι θα βρεις στον κτηριοδομικό. Λέει π.χ. η 216/15 ύπαρξη καταστήματος μαζικής εστίασης 500 μόρια ανά κατάστημα, στα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας για το 30% των κλινών. Αν έχω 100 κλίνες, χρειάζομαι χώρο για 30 άτομα. Ψάχνεις την Υ1γ-ΓΠ-47829-2017, βρίσκεις ότι για κάθε άτομο το ελάχιστο εμβαδόν είναι 1,30τ.μ. άρα 30*1,30=39 τ.μ. min η αίθουσα. Και κάπως έτσι ξεμπλέκει το κουβάρι. Σχετικά με το wc, δεν θυμάμαι να υπάρχει απαίτηση να βρίσκονται ντε και καλά στο ισόγειο, αλλά τουλάχιστον το wc ΑΜΕΑ θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την υποδοχή/αναμονή την εστίαση και την πισίνα. Ο χώρος αναμονής είνια ο ίδιος με τον χώρο υποδοχής και η απαίτηση είναι πχ για έως 100 κλίνες 60τ.μ. και βαθμολογούνται τα επιπλέον. Τον χώρο αναμονής μπορείς να τον συνδυάσεις με κατάστημα αναψυχής/μπαρ και να βαθμολογηθείς και για τα δύο Το Buisness center, μπορεί να είναι ένας κλειστός χώρος ή ένας πάγκος με p/c - fax-printer σε μια γωνιά κάποιας αίθουσας (πχ πολλαπλών χρήσεων). Δεν υπάρχει απαίτηση εμβαδού, φτάνει να είναι λειτουργικός. Γενικά στα τουριστικά η λογική είναι "ξοδεύω στο εμβαδόν, κερδίζω στην κατάταξη". Τα αστέρια θέλουν άνεση και η άνεση θέλει χώρο . Για την εσωτερική τοιχοποιία αν πληρούνται οι συνθήκες ηχομόνωσης και πυρασφάλειας μπορεί να είναι από οποιοδήποτε υλικό. Οπότε μιλάς με τον μηχανολόγο που θα κάνει τις αντίστοιχες μελέτες. Καλή διασκέδαση
    1 point
  16. Εγκ-44250/8410/59/2-7-87 Εγκ-59/87 Ε-59/87 Οικοδομικές άδειες σε οικόπεδα διαμορφωμένων περιοχών παραθεριστικής κατοικίας πριν την πράξη εφαρμογής. Σύμφωνα με το Αρθ-9 του ΠΔ/16-8-85 "Πολεοδόμηση περιοχών δεύτερης κατοικίας μέσα στις ΖΟΕ και σχετικές ρυθμίσεις" (ΦΕΚ-416/Δ/85) είναι δυνατή η χορήγηση οικοδομικών αδειών σε οικόπεδα που βρίσκονται σε διαμορφωμένες περιοχές παραθεριστικής κατοικίας, μετά την δημοσίευση του Διατάγματος έγκρισης της πολεοδομικής μελέτης και πρίν την πράξη εφαρμογής, με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο αυτό. Ειδικώτερα: Α) 'Οταν η εισφορά σε γη που αντιστοιχεί στην ιδιοκτησία του αιτούντος την οικοδομική άδεια, είναι ίση ή μικρότερη από το τμήμα της που έχει δεσμευτεί για κοινόχρηστο ή κοινωφελή χώρο ή όταν η οφειλόμενη εισφορά δεν είναι πολεοδομικά αξιοποιήσιμη, ή η αφαίρεση της θα ήταν φανερά επιζήμια για την ιδιοκτησία και θα μετατραπεί σε χρηματική εισφορά, είναι δυνατή η χορήγηση της οικοδομικής άδειας, τηρουμένων των λοιπών πολεοδομικών διατάξεων. Στην πρώτη περίπτωση που η οφειλούμενη εισφορά είναι μικρότερη από την επιβληθείσα απαλλοτρίωση ή δέσμευση και θα ήταν δυνατή η τακτοποίηση με προσκύρωση τμήματος από όμορη ιδιοκτησία για τη χορήγηση της άδειας δεν λαμβάνεται υπόψη το τμήμα που πρόκειται να προσκυρωθεί. Β) 'Οταν η εισφορά σε γη που αντιστοιχεί στην ιδιοκτησία του αιτούντος, είναι πολεοδομικά αξιοποιήσιμη, τότε δεν χορηγείται η άδεια. Πολεοδομικά αξιοποιήσιμη - για τις περιοχές παραθεριστικής κατοικίας - θεωρείται η εισφορά όταν: 1) Μπορεί να αποτελέσει αφ'εαυτής ένα οικόπεδο άρτιο κατά τον κανόνα ή κατά παρέκκλιση. 2) Μπορεί να αποτελέσει, συνενούμενη με τα τμήματα εισφορών των υπόλοιπων ακινήτων του ΟΤ, οικόπεδο άρτιο κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση. 3) 'Οταν δεν εμπίπτει στις προηγούμενες περιπτ.1 και 2 μπορεί όμως να αποδοθεί μόνη της ή σε συνδυασμό με τις εισφορές των λοιπών ακινήτων του ΟΤ για την επαύξηση ακινήτου του ίδιου του ΟΤ, που ρυμοτομείται ή δεσμεύεται για κοινωφελή χώρο, περισσότερο από την οφειλόμενη εισφορά. Γ) Κατ'εξαίρεση, εφόσον το τμήμα της εισφοράς γης του αιτούντος θα μπορούσε να αποδοθεί σε όμορο ακίνητο έναντι της οφειλόμενης σ'αυτό γης, μπορεί να χορηγείται η άδεια στο τμήμα που απομένει μετά την αφαίρεσή του. (Σ.Σ. Βλέπε τροποποίηση κατωτέρω Εγκ-76945/87). Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εισφοράς γης - σε συνδυασμό με τις εισφορές των λοιπών ιδιοκτησιών του ΟΤ - μπορεί να καθοριστεί κατά την κρίση της υπηρεσίας, σε μία μόνο θέση του ακινήτου για το οποίο ζητείται η άδεια και δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές λύσεις για την αφαίρεσή της, ή να καθοριστεί η εισφορά σε άλλο ακίνητο του ίδιου ιδιοκτήτη στην περιοχή του Διατάγματος επέκτασης. Στις περιπτώσεις της κατηγορίας αυτής, η υπηρεσία καθορίζει το τμήμα της ιδιοκτησίας που ενδέχεται να αφεθεί σαν εισφορά γης, και ο ιδιοκτήτης υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση του Ν-105/69 στην οποία θα αναφέρεται ότι το τμήμα αυτό αποτελεί την εισφορά του σε γής και δεν θα συμπεριληφθεί ούτε στην κάλυψη ούτε στον συντελεστή δόμησης, αλλά θα αφεθεί τελείως ελεύθερο για να χρησιμοποιηθεί για τους σκοπούς της παρ.6 του Αρθ-6 του από ΠΔ/16-8-85. Το τμήμα αυτό σημειώνεται στο σκαρίφημα του εντύπου της άδειας καθώς τοπογραφικό της άδειας, με σχετική επισημείωση. Δ) Για όλες τις περιπτώσεις - οι περιοχές παραθεριστικής κατοικίας - που γίνεται υπολογισμός των εισφορών γης για χορήγηση οικοδομικής άδειας πριν την πράξη εφαρμογής, ο υπολογισμός αυτός, για μεν τον αιτούντα την άδεια γίνεται για το σύνολο των ιδιοκτησιών του μέσα στην περιοχή που εντάχθηκε στο σχέδιο με το ίδιο Διάταγμα, για δε τους λοιπούς ιδιοκτήτες του ίδιου ΟΤ με βάση το ή τα ακίνητα που κατέχουν στο συγκεκριμένο ΟΤ, όπως αυτά εμφανίζονται στο υπόβαθρο του Διατάγματος, χωρίς να συνεκτιμώνται τυχόν άλλες ιδιοκτησίες του σε διαφορετικά ΟΤ. Ε) 'Οταν τα όρια των λοιπών ιδιοκτησιών του ΟΤ είναι ασαφή, είναι δυνατόν να συμπληρώνονται με αποτύπωση από τον αιτούντα την άδεια εφόσον είναι υλοποιημένα. Εφόσον δεν είναι υλοποιημένα είτε εγείρονται αμφισβητήσεις από τον αιτούντα για τι ιδιοκτησιακό καθεστώς των υπολοίπων ιδιοκτησιών του ΟΤ που επηρεάζουν το μέγεθος της εισφοράς (π.σ. ακίνητο που ανήκει σε περισσότερους ιδιοκτήτες), η δυνατότητα χορήγησης άδειας μπορεί να επανεξετάζεται με βάση συμπληρωματικά στοιχεία που προσκομίζει ο ενδιαφερόμενος για τις ιδιοκτησίες αυτές (τίτλοι, διαγράμματα). ΣΤ) Απαραίτητες προυποθέσεις σε όλες τις περιπτώσεις χορήγησης οικοδομικής αδείας στις παραθεριστικές περιοχές πρίν την πράξη εφαρμογής είναι: α) Τα ακίνητα να έχουν πρόσωπο σε διαμορφωμένο κοινόχρηστο χώρο ή να αποκτούν πρόσωπο θέτοντας σε κοινή χρήση το ρυμοτομούμενο τμήμα τους (Εγκ-25/87). β) Να μπορεί να καθοριστεί από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία η ρυμοτομική και οικοδομική γραμμή. Ο καθορισμός της ρυμοτομικής και της οικοδομικής γραμμής γίνεται από την υπηρεσία στο υφιστάμενο διάγραμμα 1:1000 του Διατάγματος της πολεοδομικής μελέτης μετά από αυτοψία. Στις περιπτώσεις δηλαδή αυτές, δεν θα γίνεται εφαρμογή της Εγκ-24/79, αλλά αντίθετα η οικοδομική και ρυμοτομική γραμμή θα καθορίζεται μόνο στον εγκεκριμένο δρόμο, στον οποίο έχει πρόσωπο το υπόψη οικόπεδο και σε μήκος ενός οικοδομικού τετραγώνου. 'Οταν απαιτείται συμπλήρωση του διαγράμματος 1:1000 με τοπογραφικά στοιχεία που δεν απεικονίζονται στο διάγραμμα της πολεοδομικής μελέτης, αυτή θα γίνεται από τον ενδιαφερόμενο. Τέλος δεν χορηγείται άδεια με την παρούσα εφόσον εκκρεμεί θέμα τακτοποίησης όμορης ιδιοκτησίας, είτε απαιτείται προσκύρωση καταργηθέντος ιδιωτικού δρόμου για την απόκτηση προσώπου. γ) Να υπάρχει υψομετρική μελέτη της οδού σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περιπτ.β της Εγκ-25/87. Σε περίπτωση που δεν έχει ανατεθεί σε μελετητή από το Δήμο ή Κοινότητα η υψομετρική μελέτη της περιοχής ή σε περίπτωση αδυναμίας του Δήμου ή της Κοινότητας να τη συντάξουν, είναι δυνατό η υψομετρική μελέτη να συντάσσεται από ιδιώτη μηχανικό και να εγκρίνεται από το Δήμο ή την Κοινότητα. Ζ) Σε όλες τις περιπτώσεις που ζητείται οικοδομική άδεια, υποβάλλονται εις διπλούν, δήλωση ιδιοκτησίας τίτλος ιδιοκτησίας και υπεύθυνη δήλωση του Ν-105/69, στην οποία αναφέρονται όλες οι ιδιοκτησίες που τυχόν έχει ο ίδιος ιδιοκτήτης στις πολεοδομικές ενότητες που εντάχθηκαν στο σχέδιο πόλης με το ίδιο ΠΔ., οι οποίες και σημειώνονται σε ένα αντίγραφο του εγκεκριμένου σχεδίου ρυμοτομίας. Η) Στις περιπτώσεις που χορηγείται κατά τα ανωτέρω η οικοδομική άδεια, ο ιδιοκτήτης προκαταβάλλει στο Δημόσιο Ταμείο (ύστερα από βεβαίωση που συντάσσει η αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία): α) Εφόσον η εισφορά σε γή θεωρήθηκε μη αξιοποιήσιμη πολεοδομικά, το 10% της εισφοράς σε γη και το 10% της εισφοράς σε χρήμα που αντιστοιχεί στο εμβαδόν της ιδιοκτησίας του. β) Εφόσον τμήμα της ιδιοκτησίας απαλλοτριώνεται ή δεσμεύεται για κοινωφελή αλλά η οφειλόμενη εισφορά γης είναι μεγαλύτερη από τη δέσμευση, το 20% μόνο της εισφοράς σε χρήμα. γ) Εφόσον τμήμα της ιδιοκτησίας που απαλλοτριώνεται για δημιουργία κοινόχρηστου χώρου ή δεσμεύεται για κοινωφελή χώρο είναι μεγαλύτερο από την οφειλόμενη εισφορά της, δεν υφίσταται υποχρέωση προκαταβολής. δ) Εφόσον έχει καθοριστεί από την υπηρεσία το τμήμα που θα δεσμευτεί σαν εισφορά γής (παρ.Γ), το 20% μόνο της εισφοράς σε χρήμα. Ο τελικός καθορισμός των υποχρεώσεων του ιδιοκτήτη γίνεται με την πράξη εφαρμογής, σύμφωνα με την παρ.5 του Αρθ-9 του πιό πάνω Διατάγματος. Ο καθορισμός της αξίας του ακινήτου γίνεται με βάση υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη. Είναι δυνατόν η υπηρεσία να ζητήσει την προσκόμιση συγκριτικών στοιχείων κατά την κρίση της (πχ. εκτίμηση επιτροπής για φόρο ακαλύπτου κλπ.). Θ) Στο στέλεχος της άδειας αναγράφεται: "Η άδεια αυτή χορηγείται με την επιφύλαξη ότι οι τελικές υποχρεώσεις της ιδιοκτησίας για εισφορά σε γή και σε χρήμα θα εκπληρωθούν μετά την κύρωση της πράξης εφαρμογής και θα συμψηφιστούν με τις προκαταβολές ή τις τυχόν δεσμεύσεις που επεβλήθηκαν πριν την χορήγησή της". Η υπηρεσία τηρεί ειδικό αρχείο για τις χορηγούμενες οικοδομικές άδειες, σε όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις". Εγκ-76945/15025/106/15-12-87 Εγκ-106/87 Ε-106/87 Συμπλήρωση της Εγκ-59/87 για χορήγηση οικοδομικών αδειών σε διαμορφωμένες περιοχές παραθεριστικής κατοικίας πριν από την πράξη εφαρμογής. Αντικαθίσταται η παρ.Γ της Εγκ-59/87, μετά το εδαφ.α ως εξής: Κατ’ εξαίρεση επίσης είναι δυνατή η χορήγηση της άδειας, εφόσον η εισφορά γης της ιδιοκτησίας του αιτούντος, πρόκειται κατά την κρίση της υπηρεσίας να αξιοποιηθεί στη θέση που θα δεσμευτεί - χωρίς να ενδέχεται να μετακινηθεί η υπόλοιπη ιδιοκτησία στον ίδιο ή σε άλλο ΟΤ - και υπό την προϋπόθεση ότι η θέση αυτή μπορεί να προσδιορισθεί επακριβώς. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες από μία εναλλακτικές θέσεις για τη δέσμευση της εισφοράς, η άδεια μπορεί να χορηγηθεί εφόσον η οικοδομή τοποθετείται μέσα στο περίγραμμα που προκύπτει από την εξασφάλιση όλων των πιθανών θέσεων εισφοράς, από το οποίο και υπολογίζονται και οι πλάγιες αποστάσεις, ενώ, κατά τα λοιπά, η κάλυψη και ο συντελεστής δόμησης υπολογίζονται στο εμβαδόν του οικοπέδου μετά την αφαίρεση της οφειλόμενης εισφοράς γης. Στην περίπτωση αυτή η υπηρεσία καθορίζει το τμήμα που θα αφεθεί σαν εισφορά γης - είτε το παραπάνω περίγραμμα αν υπάρχουν περισσότερες θέσεις - και ο ιδιοκτήτης υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση του Ν-105/69, στην οποία αναφέρεται ότι το Τμήμα αυτό θα αφεθεί τελείως ελεύθερο για να χρησιμοποιηθεί για τους σκοπούς της παρ.6 του Αρθ-6 του ΠΔ/16-8-85, με την πράξη εφαρμογής του Αρθ-9 του ίδιου Διατάγματος. Το τμήμα αυτό σημειώνεται στο σκαρίφημα του εντύπου της αδείας καθώς και στο τοπογραφικό της άδειας με σχετική επισημείωση".
    1 point
  17. συνάδελφοι τον Pavlos33 του αξίζουν χίλια συγχαρητήρια για την συνεχή και εμπεριστατωμένη βοήθεια που παρέχει συνεχώς και αφιλοκερδώς σε νέους και παλιούς συναδέλφους Είσαι ένας άξιος λόγου συνάδελφος Από μένα φίλε Παύλε "πολλές ευχές για υγεία και ευτυχία"
    1 point
  18. moneftsis όσο αφορά στα νέα κτίρια (με βάση ΝΟΚ) ισχύουν τα παρακάτω Με το Αρθ-2 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ,διευκρινίζεται ότι: οι διαστάσεις του κτιρίου καθορίζονται από τον φέροντα οργανισμό αυτού και τoυς εξωτερικούς τοίχους πλήρωσής του. Στις ανωτέρω διαστάσεις δεν συμπεριλαμβάνονται τα υλικά επένδυσης του κτιρίου (σοβάδες, διακοσμητική λιθοδομή, μεταλλικές και ξύλινες επενδύσεις, μαρμαρόπλακες κλπ μεγίστου πάχους έως 15 εκ.) καθώς και η άνω των 6 εκ. επιφάνεια εξωτερικής θερμομόνωσης) ΝΟΚ- ΆΡΘΡΟ 11 ΠΑΡ. ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης πάχους άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. Με το Αρθ-11 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: Η διάταξη αυτή εφαρμόζεται σε νέα κτίρια στα οποία το πάχος της θερμομόνωσης το οποίο προκύπτει από τις ισχύουσες διατάξεις και υπερβαίνει τα έξι εκατοστά δεν προσμετράται στο συντελεστή δόμησης το πέραν των 6 εκατοστών και αιτιολογείται από αντίστοιχη μελέτη) ο ελεγκτής δόμησης θα ελέγξει: ΙΙ. Κατηγορίες Β΄ και Γ΄: αρχικός έλεγχος Ο αρχικός έλεγχος διενεργείται μετά την ολοκλήρωση των ξυλοτύπων, του οπλισμού θεμελίωσης και των τοιχί− ων του υπογείου, αν υπάρχουν και αφορά στην τήρηση της θέσης του κτιρίου ή της προσθήκης, των πλαγίων αποστάσεων, των διαστάσεών του, καθώς επίσης και στην τήρηση του ξυλοτύπου και του βάθους θεμελίω− σης, σύμφωνα με τη σχετική άδεια δόμησης. Ειδικότερα ελέγχονται: 1. Το περίγραμμα του κτιρίου, η θέση του στο οικόπεδο και οι διαστάσεις του. 2. Οι πλάγιες αποστάσεις στις θέσεις που εμφανίζο− νται στα υποβαλλόμενα σχέδια. 3. Η στάθμη θεμελίωσης σε σχέση με τη στάθμη του εδάφους 4. Οι θέσεις και οι διαστάσεις των θεμελίων και των υποστυλωμάτων. 5. Οι θέσεις και οι διαστάσεις των τοιχίων του υπο− γείου, αν υπάρχει. 6. Η θέση και το εύρος του αντισεισμικού αρμού. Αν οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει πριν την 1-3-2012 τότε έχει εφαρμογή το άρθρο 29 παρ.5β. ΝΟΚ και δεν έχει εφαρμογή το άρθ. 7 ν. 4030 για έλεγχο οικοδομής β. Οι διατάξεις του Αρθ-7 του Ν-4030/11 εφαρμόζονται για τις οικοδομικές άδειες, οι οποίες έχουν εκδοθεί μέχρι την 1-3-2012, εφόσον αρχίσει η εκτέλεση των οικοδομικών εργασιών τους, μετά την παραπάνω ημερομηνία. Σύμφωνα με το ΠΔ/8-7-93 έχουμε τα ακόλουθα: σύμφωνα με το άρθρο 7 β2 του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93) β. (...) 2. Τις εξωτερικές διαστάσεις των κατόψεων και τις διαστάσεις των ημιϋπαιθρίων χώρων και εξωστών (ως διαστάσεις για τον έλεγχο αυτό νοούνται οι διαστάσεις μεταξύ των οπτοπλινθοδομών. Δεν υπολογίζονται τα πάχη επιχρισματων και τυχόν επενδύσεων). άρα οι εξωτερική θερμομόνωση προσμετρά στο Σ.Δ (δεν αναφέρεται στις εξαιρέσεις) και φαίνεται και από το παρακάτω άρθρο του ΓΟΚ: άρθρο 7 παρ ιγ του ΓΟΚ: ιγ) Η επιφάνεια που καταλαμβάνεται για την προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης σε κτίριο που υφίσταται πριν από τις 4-7-79 (ημερομηνία δημοσίευσης του κανονισμού θερμομόνωσης (ΦΕΚ-362/Δ/79) κτιρίου και κατασκευάζεται σύμφωνα με τους κανονισμούς που εκδίδονται σε εφαρμογή του Αρθ-26 . Αν καταλαβαίνω σωστά θέλεις να βάλεις θερμομόνωση σε δοκάρια κολώνες εξωτερικά και ενδιάμεσα στους 2 τοίχους, πατώντας ον τοίχο προς τα έξω. κάνοντας "δόντι", ώστε να έρθει πρόσωπο με τη μόνωση του σκελετού. Νομίζω ότι κανονικά απαιτείται αναθεώρηση, λόγω του ότι το περιτύπωμα της κάλυψης-δόμησης του κτιρίου θα μεγαλώσει , χωρίς αυτό να έχει υπολογιστεί στην κάλυψη και στη δόμηση από την αρχική μελέτη. Ενδεχομένως να υπάρχει κάποιο έγγραφο ή διευκρινιστική εγκύκλιος πάνω στο θέμα. Ας συμπληρώσει κάποιος συνάδελφος. όσο αφορά για τη σύνδεση με τη ΔΕΗ , που θα σε απασχολήσει στη συνέχεια, δες το έγγραφο Εγγρ-26416/20-6-12 (ΔΟΚΚ) Εγγρ-26416/12 Σύνδεση κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας (Ποιες διατάξεις εφαρμόζονται για προσωρινή σύνδεση (εργοταξιακό ρεύμα) και οριστική σύνδεση με δίκτυα κοινής ωφέλειας σε περιπτώσεις αδειών: - που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-12 και οι οικοδομικές εργασίες έχουν ξεκινήσει προ της 1-3-12, (...) Σε απάντηση των ανωτέρω σχετικά με τη σύνδεση κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και λαμβάνοντας υπ' όψιν τις διατάξεις: α) Την παρ.3 του Αρθ-45 του Ν-4030/11 β) Την παρ.12 του Αρθ-7 του Ν-4030/11 γ) Την παρ.5, εδαφ.α και εδαφ.β του Αρθ-29 του Ν-4067/12 δ) Την Εγκ-1299/15-6-12 της Γεν. Γραμματέως Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος, διευκρινίζουμε τα εξής: 1) Για τις οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-2012 και οι σχετικές οικοδομικές εργασίες έχουν αρχίσει επίσης προ της 1-3-2012, η σύνδεση των κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας γίνεται σύμφωνα με τις προϊσχύουσες διατάξεις και συγκεκριμένα: • Εργοταξιακή παροχή σύμφωνα με την Εγκ-61/85 του ΥΠΕΧΩΔΕ • Προσωρινή σύνδεση σύμφωνα με τα Εγγρ-28116/91 και Εγγρ-86808/9504/91 του ΥΠΕΧΩΔΕ • Οριστική σύνδεση σύμφωνα με το Αρθ-9, του Ν-1512/85 (ΦΕΚ-4/Α/85) και την Αποφ-39869/7379/85 (ΦΕΚ-375/Β/85).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.