Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.504


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.663


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      854


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.552


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/04/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. η κατάληψη ΚΧ μπορούσε να γίνει εδώ και καιρό με μονομερή τροποποιήση αρκεί να αναφέρει ο μηχανικός στην ΤΕ τις προυποθέσεις , αυτό που ψηφίστηκε πρόσφατα αφορά την ανταλλαγή μ2 μεταξυ ΟΙ. βλ. αρθρο 98 όπως γράφει ο συνάδελφος παραπάνω
    2 points
  2. άρα είναι με ΓΟΚ 73 Δώσε μεγάλη προσοχή αν πράγματι ο αδιαμόρφωτος χώρος που έχει κατασκευαστεί και τον προέβλεπε η Άδεια έχει πράγματι προσμετρήσει στον Συντελεστή Δόμησης στο Διάγραμμα κάλυψης. Θεωρώ σχεδόν δεδομένο ότι έχει προσμετρήσει ως κάλυψης ειδικά αν άνω αυτού υπάρχει με ίδιο περίγραμμα όροφος Αν λοιπόν έχει προσμετρήσει Σ.Δ. και τμήμα του έχει γίνει Οικία επιλέγεις αλλαγή χρήσης και δεν το χρεώνεις με συντελεστή δόμησης και κάλυψης εφ όσον είχαν μετρήσει στην άδεια
    1 point
  3. Για τα υφιστάμενα κτίρια όπως ορίστηκαν παραπάνω δεν απαιτείται υπολογισμός παθητικής και ενεργητικής πυροπροστασίας στην άδεια. Αν ορίζεται από αδείας μέρος ενός κτιρίου ως κατάστημα σημαίνει ότι ο χώρος αυτός μπορεί να είναι μόνο κατάστημα. Για να γίνει κάτι άλλο (κατοικία, εκπαιδευτήριο κλπ) πρέπει να αλλάξει χρήση. Τίποτε άλλο. Όταν ενοικιαστεί με το καλό βλέπετε.
    1 point
  4. η τακτοποιήση θα γίνει στο όνομα του ενός ιδιοκτήτη και στην ΤΕ θα γραφτεί ότι έχει ληφθεί συναίνεση από τον όμορο έτσι ώστε να συμπεριληφθεί και η δική του ιδιοκτησία στην τακτοποίηση. Θα ζητήσεις απο τον άλλο ιδιοκτήτη μια υπεύθυνη δήλωση ότι επιθυμεί να συμπεριληφθεί και το δικό του διαμέρισμα.
    1 point
  5. Λειτουργική σύνδεση είναι, ας πούμε ένα παράδειγμα για τον υπάλληλο, να μπορεί αυτός που κοιμάται στη σοφίτα να απλώσει το βρακί του στους υποκείμενους ΑΗΧ, ανάλογα με το που φυσάει ο άνεμος για να στεγνώσει γρηγορότερα ...
    1 point
  6. Καλησπέρα κι από μένα, Αν είναι Άδεια Μικρής Οικοδομικής Κλίμακας δεν αλλάζει τίποτε ως προς τη κατάταξη του κτιρίου ως υφιστάμενο πριν του 71/88. Αν είναι Οικοδομική Άδεια που δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις του Άρθρου 2 του 41/18 επίσης δεν αλλάζει τίποτε ως προς τη κατάταξη του κτιρίου ως υφιστάμενο πριν του 71/88. Επομένως πας με την αντίστοιχη Π.Δ. για τα υφιστάμενα πριν του 71/88, οπότε Παθητική γιοκ.
    1 point
  7. Ο ασβεστης και το τσιμεντο (συστατικα του σοβα) προκαλουν διαβρωση ,αν το αλουμινιο δεν εχει (ή εχει πολυ μικρη) προστασια η οποια επιτυγχανεται π.χ με σωστη ηλεκτροστατικη βαφη.
    1 point
  8. Οι Τ.Ο. δεν είναι νόμος. Αποτελούν υπουργική απόφαση. Εφόσον άλλαξε ο νόμος από αυτόν που ίσχυε όταν βγήκε η υπουργική απόφαση, οι νεότερες διατάξεις του νόμου υπερισχύουν των διατάξεων των υπουργικών αποφάσεων. Συνεπώς ισχύει ο νόμος και όχι οι Τ.Ο.
    1 point
  9. 3.290 downloads

    - ΕΚΟΣ 2000 - ΕΑΚ 2000 - Κανονισμός Φορτίσεων Δομικών Έργων - Κανονισμός Τεχνολογίας Σκυροδέματος - Κανονισμός Τεχνολογίας Χαλύβων Οπλισμού Σκυροδέματος - Κανονισμός Επεμβάσεων -Κανονισμός για Αποτίμηση και Δομητικές Επεμβάσεις Τοιχοποιίας
    1 point
  10. Να ξαναπώ και εγώ τη γνώμη μου, όπως έγραψα θεωρώ ότι ισχύει ακριβώς αυτό που γράφεις. Για κατοικία π.χ αν έχω από κάτω μια γκαρσονιέρα (wc, κουζίνα, δωμάτιο/σαλόνι/κάπου να κοιμηθώ) ε από πάνω ας έχω την Άρτα και τα Γιάννενα (με 1μ απόσταση από τα ανοιχτά όρια για κλειστούς χώρους). Κύρια χρήση σίγουρα επιτρέπεται στο πατάρι. Από την άλλη η πραγματικότητα είναι ότι λίγοι θα το εντοπίσουν αυτό που εντόπισες... Και με δεδομένο ότι ο νόμος έχει αλλάξει ριζικά ως προς το πατάρι μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι δεν ισχύει ούτε αυτό το κομμάτι της Τ.Ο. Όποτε ιτσ απ του γιου . . .
    1 point
  11. Δες το πρόσφατα ενημερωμένο από τον @kan62 4495 εδώ Αν θυμάμαι καλά το έχει ενημερώσει με την τροποποίηση
    1 point
  12. Όταν λες "υπολογισμός μοτέρ" φαντάζομαι σε ενδιαφέρει ο ρυθμός απαγωγής (κ.μ./ώρα) του ανεμιστήρα. Υπάρχει μια ωραία μέθοδος που έχει δημοσιευθεί από τον CIBSE η οποία λαμβάνει υπόψη της (α) το είδος και την ισχύ της μαγειρικής συσκευής (β) το είδος του καυσίμου και (γ) τη διάταξη-γεωμετρία των συσκευών και σου υπολογίζει την απαραίτητη απαγωγή ανά συσκευή. Τα αθροίζεις, κάνεις μια εκτίμηση του πόσες συσκευές θα δουλεύουν μαζί και έτοιμος. Αν δεν γνωρίζεις τι ακριβώς συσκευές θα μπουν στην κουζίνα σου δίνω σαν σημείο αναφοράς τις 40 εναλλαγές/ώρα που είναι το minimum για σωστό εξαερισμό κουζίνας. Αν υπάρχουν πολλές συσκευές μεγάλης ισχύος σε μικρή σχετικά κουζίνα μπορεί να δεις μέχρι και 120 εναλλαγές/ώρα. Ελπίζω να βοήθησα
    1 point
  13. Η λογική λέει ότι εάν το γήπεδο είναι ενιαίο θα πρέπει να αποτυπωθεί ολόκληρο προκειμένου να γίνει δ. κάλυψης κλπ. Αν όμως το γήπεδο των 300 στρεμμάτων, συντίθεται από περισσότερα όμορα γήπεδα του ίδιου ιδιοκτήτη, μπορείς από τους τίτλους να δεις μήπως κάποιο από αυτό μπορεί να ταυτίζεται με την έκταση των 40 στρεμμάτων. Ένα επιπλέον που μπορώ να σκεφτώ είναι μήπως για την προβλεπόμενη κτηνοτροφική χρήση εκδίδεται μόνο έγκριση του αρμόδιου υπουργείου με τυποποιημένα κτίρια (όπως τα θερμοκήπια) χωρίς οικοδομική άδεια. Ίσως, αν έκανες ένα τηλέφωνο στην εταιρία που το έχει αναλάβει σε καθοδηγούσαν καταλλήλως..
    1 point
  14. Υποχρεωτικά θα πάρεις και την κάτοψη που συνοδεύει τη σύσταση για να δεις τι συμβαίνει και εκεί. Λογικά αν στον τίτλο φαίνεται 95μ2 το ίδιο θα είναι και στην κάτοψη. 1. Μπορείς να ανεβάσεις την κάτοψη της σύστασης εφόσον συμφωνεί με την πραγματικότητα και να σημειώσεις σε αυτην και το παράθυρο που αλλάζει. Η χρονολογία της σύστασης αποτελεί αποδεικτικό και μπορεί να ορίσεις έτσι την κατηγορία. 2. αν όλα φαίνονται στο σχέδιο της ΄συστασης τότε δεν χρειάζεται συναίνεση, αλλιώς πάτε με μονομερή τροποποίηση σύμφωνα με το πρόσφατο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε. 3. Αν διαβάσεις τον 4495 θα δεις οτι μπορεί να συμπεριλάβει και τη διπλανη ιδιοκτησία και γενικά όλο τον όροφο. 4. Είναι προφανές ότι εφόσον συμφωνήσουν οι ιδιοκτήτες να συμμετέχουν στην τακτοποίηση τότε θα μοιραστούν και το κόστος (ας κάνουν ένα ιδιωτικό συμφωνητικό αν δεν εμφανίζεται ο ένας ιδιοκτήτης), αλλιώς αν δεν συμφωνεί ο άλλος ιδιοκτήτης θα γίνει η τακτοποιήση στο όνομα του πελάτη σου και δεν θα συμπεριληφθούν οι άλλοι Ιδιοκτήτες (θα γίνει αναφορά στην ΤΕ)
    1 point
  15. Αναφέρεται στις Ανακοινώσεις στην ιστοσελιδα του προγράμματος.
    1 point
  16. εάν υπάρχει δήλωση παραίτησης του προηγούμενου επιβλέποντος, δεν χρειάζεται Ε.Δ., Στην αντίθετη περίπτωση (που ο επιβλέπων δεν θέλει να παραιτηθεί για οποιονδήποτε λόγο) χρειάζεται ο Ε.Δ. για να βεβαιώσει το στάδιο των εργασιών, ακόμα κι αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες.
    1 point
  17. για το 2. μου φαίνεται ότι ελεγκτής δόμησης απαιτείται αν γίνει παραίτηση επιβλέποντα χωρίς αντικατάσταση ή αντικατάσταση χωρίς παραίτηση (κοινώς όταν δεν υπάρχει συναίνεση μεταξύ κυρίου του έργου, παλιού και νέου επιβλέποντα). Όταν υπάρχει συναίνεση, όπως στην περίπτωση μου, ακόμα και όταν έχουν γίνει εργασίες, νομίζω ότι δεν απαιτείται ελεγκτής δόμησης. Βέβαια δεν είμαι καθόλου σίγουρος γι'αυτό, οπότε αν κάποιος γνωρίζει αν απαιτείται ελεγκτής στην αλλαγή επιβλέποντα είναι καλοδεχούμενος να μας διαφωτίσει!
    1 point
  18. συνοπτικά.... άσχετοι. άμα έχεις όρεξη κάνε το αλλά χρέωσε το. Δεν αφορά υπαγωγή και δεν είναι απαιτητό σε καμία υπαγωγή να μπει αντικειμενική αξία ακινήτου. Τέλος
    1 point
  19. φίλε akis73 δες μην μπλέξεις με αυτά του άρθρου 2 της Αριθ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 (ΦΕΚ 3976/14-11-17) https://www.e-forologia.gr/cms/uploads/0_537.pdf Άρθρο 2 Διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των απαραίτητων δικαιολογητικών για την οριστικοποίηση και περαίωση της διαδικασίας υπαγωγής 1. Ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός της παρ. 2 του άρθρου 1 της παρούσας απόφασης, υποχρεούται μέσα σε διάστημα έξι (6) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών στο πληροφοριακό σύστημα. 2.α Μέχρι την ολοκλήρωση της υποβολής των δικαιολογητικών είναι δυνατή η οριστικοποίηση[s1] της δήλωσης, εφόσον εξοφληθεί το ενιαίο ειδικό πρόστιμο ή ποσοστό τουλάχιστον 30% αυτού και υποβληθεί ηλεκτρονικά δήλωση του εξουσιοδοτημένου μηχανικού ότι έχει στη διάθεση του όλα τα δικαιολογητικά και τις μελέτες και θα τα υποβάλει ηλεκτρονικά εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις εκδίδεται η βεβαίωση της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017. Σε περίπτωση οριστικής υπαγωγής της δήλωσης πριν τη συνολική εξόφληση του προστίμου, γίνεται σαφής αναφορά στην τεχνική έκθεση της δήλωσης υπαγωγής που συνοδεύει τη βεβαίωση για την εξόφληση ποσοστού 30% του ενιαίου ειδικού προστίμου κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του ιδίου άρθρου. Μετά την οριστικοποίηση της δήλωσης υπαγωγής οποιοδήποτε αίτημα επεξεργασίας για διόρθωση στοιχείων υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα, συνοδευόμενο απαραίτητα από σχετική αιτιολόγηση. Το αίτημα διαβιβάζεται στην οικεία Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων του άρθρου 17 ν. 4495/2017 η οποία με βάση την αιτιολόγηση αποδέχεται ή απορρίπτει την διόρθωση των στοιχείων. Μέχρι την σύσταση της Επιτροπής Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων του άρθρου 17 ν. 4495/2017, τα αιτήματα που υποβάλλονται στο πληροφοριακό σύστημα για διόρθωση στοιχείων δηλώσεων υπαγωγής του ν. 4178/2013 ή του παρόντα νόμου, διαβιβάζονται στο αρμόδιο ΣΥΠΟΘΑ για την αποδοχή ή μη του αιτήματος. Σε περιπτώσεις που η διόρθωση αφορά οριστικές δηλώσεις[s2] υπαγωγής (σ.σ δηλ χωρίς όλα τα δικαιολογητικά. –ισχύει και για αυτές του Ν 4178) με εσφαλμένα στοιχεία τα οποία όμως δεν μεταβάλλουν το ύψος του υπολογισθέντος κατά τη δήλωση υπαγωγής προστίμου άνω του είκοσι 20 %, το αίτημα τροποποίησης γίνεται αυτόματα αποδεκτό από το πληροφοριακό σύστημα. β. Η περαίωση της διαδικασίας υπαγωγής εκδίδεται κατόπιν ενέργειας του εξουσιοδοτημένου μηχανικού, μετά την πλήρη εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου και την ολοκλήρωση της υποβολής στο πληροφοριακό σύστημα των απαραίτητων δικαιολογητικών, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 99 και λοιπές επιμέρους διατάξεις του ν. 4495/2017. Αιτήματα που υποβάλλονται στο πληροφοριακό σύστημα για διόρθωση στοιχείων περαιωμένων δηλώσεων υπαγωγής, (σ.σ δηλ με όλα τα δικαιολογητικά και όλες τις πληρωμές – ισχύει και για αυτές του Ν 4178) διαβιβάζονται στο οικείο τοπικό Παρατηρητήριο, το οποίο εισηγείται προς την αρμόδια Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων του άρθρου 17 ν. 4495/2017 για την αποδοχή ή μη του αιτήματος. Σε περιπτώσεις που η διόρθωση περαιωμένων υπαγωγών (σ.σ δηλ με όλα τα δικαιολογητικά και όλες τις πληρωμές– ισχύει και για αυτές του Ν 4178) αφορά εσφαλμένα στοιχεία τα οποία όμως δεν μεταβάλλουν το ύψος του καταβληθέντος προστίμου άνω του είκοσι 20%, το αίτημα τροποποίησης γίνεται αυτόματα αποδεκτό από το πληροφοριακό σύστημα. Μέχρι την λειτουργία των παρατηρητηρίων, τα αιτήματα που υποβάλλονται στο πληροφοριακό σύστημα για διόρθωση στοιχείων περαιωμένων δηλώσεων υπαγωγής (σ.σ δηλ με όλα τα δικαιολογητικά και όλες τις πληρωμές– άγνωστο αν ισχύει και για αυτές του Ν 4178??) του παρόντα νόμου, διαβιβάζονται στην οικεία ΥΔΟΜ η οποία εισηγείται προς το αρμόδιο ΣΥΠΟΘΑ για την αποδοχή ή μη του αιτήματος. Οι αποφάσεις της Επιτροπής Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων του άρθρου 17 ν. 4495/2017 για τη διόρθωση ολοκληρωμένων ή περαιωμένων δηλώσεων υπαγωγής είναι οριστικές και διαβιβάζονται στον φορέα διαχείρισης του πληροφοριακού συστήματος για τις περαιτέρω ενέργειές του. 3. Για την εφαρμογή της παρ. 9[s3] του άρθρου 83 του ν. 4495/2017, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 4495/ 2017 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα. 4. Στα δικαιολογητικά στοιχεία και σχέδια που παραδίδει ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός στον ιδιοκτήτη, προσαρτώνται στα συμβόλαια ή υποβάλλονται για την έκδοση διοικητικών πράξεων, αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 4495/ 2017 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα. Τα δικαιολογητικά στοιχεία κατά το χρόνο ισχύος τους καθώς και τα σχέδια κατά το παρόν άρθρο, εφόσον προσαρτηθούν σε δικαιοπραξίες, δύναται να επικυρώνονται από συμβολαιογράφο κατά τις κείμενες διατάξεις προκειμένου να προσαρτηθούν σε μεταγενέστερες πράξεις. 5. Για την κατάρτιση συμβολαιογραφικών εγγράφων με αντικείμενο τη μεταβίβαση ή τη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε κάθε ακίνητο, συμπεριλαμβανομένων των αδόμητων οικοπέδων, γηπέδων και αγροτεμαχίων καθώς και των συμβολαίων σύστασης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, προσαρτάται στα συμβολαιογραφικά έγγραφα βεβαίωση του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 η οποία εκδίδεται, σε κάθε περίπτωση, μέσω του πληροφοριακού συστήματος της παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας και φέρει μοναδικό ηλεκτρονικό κωδικό ελέγχου. 6. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ. η του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 σχετικά με την υποβολή ή μη της μελέτης στατικής επάρκειας, όπου απαιτείται, γίνεται ειδική μνεία σε κάθε βεβαίωση οριστικής υπαγωγής καθώς και σε κάθε βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας, καθώς και στη βεβαίωση της παρ. 2 (περ. γ[s4] ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 για μεταβίβαση. Η αναφορά επί της βεβαιώσεως για την υποβολή ή μη μελέτης στατικής επάρκειας καταχωρείται από τον εξουσιοδοτούμενο Μηχανικό στην Τεχνική Έκθεση που συνοδεύει την έκδοση της βεβαίωσης της παρ. 2 (περ. γ) (σ.σ ….) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017. Σε κάθε περίπτωση εφόσον δεν υποβάλλεται μελέτη στατικής επάρκειας, αναφέρεται ρητά ότι η μελέτη στατικής επάρκειας πρέπει να υποβληθεί εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και πριν τη συμπλήρωση της ταυτότητας του κτιρίου κατά τις κείμενες διατάξεις. [s1] 5.Υπαγωγή είναι η υποβολή δήλωσης στο ηλεκτρονικό σύστημα του άρθρου 90 [s1] και βάσει της οποίας εκδίδεται το ποσό υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά το άρθρο 100 [s1]. Στο στάδιο αυτό επιτρέπονται οι μεταβολές και βάσει αυτών αναπροσαρμόζεται το σχήμα πληρωμών και επέρχονται οι συνέπειες του άρθρου 105 περί αναστολής κυρώσεων. 6. Αρχική δήλωση υπαγωγής είναι η υπαγωγή που βρίσκεται στο στάδιο κατά το οποίο εισάγεται στο ηλεκτρονικό σύστημα το καταβληθέν παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99. [s1] 7. Οριστική δήλωση υπαγωγής, είναι η δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 [s1] και μπορεί να εκδοθεί η σχετική βεβαίωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 83. [s1] 8. Περαιωμένη υπαγωγή είναι δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και έχουν υποβληθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα όλα τα δικαιολογητικά του άρθρου 99. [s2] 9.Υπαγωγή είναι η υποβολή δήλωσης στο ηλεκτρονικό σύστημα του άρθρου 90 [s2] και βάσει της οποίας εκδίδεται το ποσό υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά το άρθρο 100 [s2]. Στο στάδιο αυτό επιτρέπονται οι μεταβολές και βάσει αυτών αναπροσαρμόζεται το σχήμα πληρωμών και επέρχονται οι συνέπειες του άρθρου 105 περί αναστολής κυρώσεων. 10. Αρχική δήλωση υπαγωγής είναι η υπαγωγή που βρίσκεται στο στάδιο κατά το οποίο εισάγεται στο ηλεκτρονικό σύστημα το καταβληθέν παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99. [s2] 11. Οριστική δήλωση υπαγωγής, είναι η δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 [s2] και μπορεί να εκδοθεί η σχετική βεβαίωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 83. [s2] 12. Περαιωμένη υπαγωγή είναι δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και έχουν υποβληθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα όλα τα δικαιολογητικά του άρθρου 99. [s3] 9. συμβολαιογραφικά έγγραφα που αφορούν δικαιοπραξίες μεταβίβασης ακινήτων και στα οποία υπάρχουν κατασκευές ή χρήσεις του παρόντος, εφόσον αυτές δεν απεικονίζονται στα σχέδια της οικοδομικής άδειας ή της άδειας δόμησης, γίνεται ειδική μνεία για τα στοιχεία νομιμότητας των κατασκευών ή των χρήσεων αυτών και επισυνάπτονται, επί ποινή ακυρότητας, αντίγραφα από το πληροφοριακό σύστημα του άρθρου 90 των σχεδίων που τις απεικονίζουν. [s4] γ) οι υφιστάμενες αυθαίρετες κατασκευές ή οι εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις εμπίπτουν σε μία από τις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 [s4] του άρθρου 82 και δεν υπάγονται σε καμία άλλη από τις περιπτώσεις του άρθρου 89 [s4]
    1 point
  20. Εγώ πάντως δεν βάζω την υπογραφή μου σε χαρτί που αναφέρεται αντ. αξία την οποία δεν υπολόγισα ο ίδιος. Τον τελευταίο χρόνο, μου έτυχαν 3 περιπτώσεις που ο συμβολαιογράφος είχε βγάλει άλλα αντί άλλων... Στη μία δεν είχε λάβει υπόψη του 2πλή πρόσοψη σε κατάστημα, στην άλλη είχε χρησιμοποιήσει λάθος συντελεστή στην παλαιότητα και στην τρίτη κάτι ακόμα που δε θυμάμαι.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.