Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.375


  2. Φινέας

    Φινέας

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      23


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.460


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.232


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/04/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. 386 downloads

    Ένας χρήσιμος οδηγός διαχείρισης ΑΕΚΚ και ανάπτυξης ΣΔΑ από το ΤΕΕ Δωδεκανήσου και την ΔΑΝΑΕΚΚ. Περιέχει και πρακτικά παραδείγματα.
    3 points
  2. https://ypen.gov.gr/category/gnomodotiseis-kesypotha/ N.4495 - Άρθρο 25 Αρμοδιότητες ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.) έχει τις εξής αρμοδιότητες : α) επιλύει ερμηνευτικά προβλήματα που ανακύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων του νέου οικοδομικού κανονισμού, καθώς και από κάθε διάταξη της πολεοδομικής νομοθεσίας, λόγω διαφορετικών ερμηνειών των αρμόδιων υπηρεσιών σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 28 του ν.4067/2012 (Α79), κατόπιν αιτήματος του Υπουργού ή του Γενικού Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος ή της Κεντρικής Υπηρεσίας Δόμησης ή αυτεπαγγέλτως. Στην περίπτωση αυτή η σύνθεση του ΚΕΣΥΠΟΘΑ συμπληρώνεται από έναν δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω με εμπειρία σε ζητήματα χωροταξίας, με τον αναπληρωτή του, οι οποίοι ορίζονται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, και έναν εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, με τον αναπληρωτή του. Οι γνωμοδοτήσεις αυτές είναι δεσμευτικές για τις υπηρεσίες στις οποίες απευθύνονται και αναρτώνται στον διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στον διαδικτυακό τόπο e-Άδειες,[Α1] [Α1]Αλλαγές ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020)
    3 points
  3. Καλημέρα. Η Ζώνη Συμβατότητας Σχήματος δεν έχει θεσμοθετηθεί και από μόνη της δεν γεννά την ανάγκη Δ.Γ.Μ. Θα πρέπει να ρωτήσεις τον τοπογράφο αν η αποτύπωσή του αποδίδει οικόπεδο εντός αποδεκτής απόκλισης εμβαδού, σύμφωνα με την αναγραφόμενη ανοχή στο κτηματογραφικό διάγραμμα. Η ύπαρξη εμβαδού εκτός αποδεκτής απόκλισης, γεννά στην επόμενη συμβολαιογραφική πράξη την ανάγκη για Δ.Γ.Μ. στο λειτουργούν κτηματολόγιο. Σε ότι αφορά την άδεια, οι ΥΔΟΜ επίσης ελέγχουν αν το αναγραφόμενο εμβαδό στα διαγράμματα αδείας είναι εντός απόκλισης 5% σε σχέση με τον τίτλο (για οικόπεδα). Αν μάλιστα έχει γίνει εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα μετά το 2013 και έχει επισυναφθεί σε τίτλο ή άδεια, τότε για κάποιες ΥΔΟΜ δεν υπάρχει κανένα δικαίωμα διαφοροποίησης από εκείνο το διάγραμμα, εκτός αν διορθωθεί ο τίτλος.
    3 points
  4. @DIMITKLADO Σου απάντησε ο Ιάσωνας. Ό,τι εξέχει από το περίγραμμα το δηλώνεις. Ό,τι υποχωρεί δεν το δηλώνεις αλλά το περιγράφεις στην τεχνική έκθεση. Υποβάλεις νέα κάτοψη αποτύπωσης. Στην ταυτότητα έχεις δικαίωμα να κάνεις 2 εγγραφές της ίδιας πράξης, μία με θετική μεταβολή στην επιφάνεια, μία με αρνητική έτσι ώστε το τελικό άθροισμα να αποδίδει την πραγματική επιφάνεια. Για το τμήμα της κάτοψης που δεν υλοποιήθηκε υπάρχει ερωταπάντηση επίσημη στην εγκύκλιο 3 για το 4178, τη χρησιμοποιείς στην τεκμηρίωση
    2 points
  5. 1. Υποβάλεις δήλωση υπαγωγής 4495, κατηγορίας 1 όπως λες. 2. Δηλώνεις ως Υπέρβαση Δόμησης και ταυτοχρόνως Υπέρβαση Κάλυψης ό,τι εξέχει του νόμιμου περιγράμματος. 3. Δεν ασχολείσαι με ό,τι "υποχωρεί" του νόμιμου περιγράμματος. 4. Υποβάλεις νέα κάτοψη. Τελείωσες....
    2 points
  6. @LeftLane η όψη δεν είναι κοινόχρηστη, αλλά είναι κοινόκτητη και για την οποιαδήποτε μεταβολή σε αυτήν απαιτείται συναίνεση.
    2 points
  7. Version X6.0

    78.005 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Version 1.0.0

    655 downloads

    Το αρχείο έχει από πόρτες μέχρι lift, οχήματα, φυτά, σύμβολα βορά και πολλά άλλα συγκεντρωμένα από πολλές πηγές.
    1 point
  9. Το φρεάτιο του ανελκυστήρα είναι τρύπα, οπότε στον πλανήτη Γη αποτελείται από αέρα. 😂 Τα τοιχώματά του δεν έχουν συγκεκριμένες μονοδιάστατες προδιαγραφές, αλλά προκύπτουν από τις υπόλοιπες μελέτες και ανάγκες... Η στήριξη του οδηγού απαιτεί ωπλισμένο σκυρόδεμα ή δομικό χάλυβα ανά 1,30~1,50 μ. για τις τυπικές κατασκευές. Δεν μπορεί να γίνει επί τοίχου. Επίσης κατά την πυρασφάλεια το κλιμακοστάσιο συνήθως είναι ανεξάρτητο πυροδιαμέρισμα κλπ., άρα έχει περιορισμούς ως προς τα υλικά τοιχοποιίας. Τέλος σε κάποιες περιπτώσεις βολεύει τον στατικό να βάλει μερικά τοιχεία εκεί... Κατά τα λοιπά 1 τοιχείο από ωπλισμένο σκυρόδεμα σε κάποιες περιπτώσεις αρκεί για τη λειτουργία του ανελκυστήρα.
    1 point
  10. Στην ΗΤΑ βάζεις τον ιδιοκτήτη ή τουλάχιστον έναν από αυτούς, όπως και να έχει. Η εξουσιοδότηση που θα ανεβάσεις είναι αυτήν που έχεις πάρει, ιδανικά μαζί με το πληρεξούσιο. Σε προσωπική μου περίπτωση, σε ακίνητο που άνηκε σε εταιρεία και εκτελούσε όλες τις διαδικασίες ο νόμιμος εκπρόσωπος, μου ζητήθηκε από τον συμβολαιογράφο, να καταχωρηθεί η εταιρεία ως ιδιοκτήτης με 100% και ο νόμιμος εκπρόσωπος ως νόμιμος εκπρόσωπος με 0%. Αναλόγως μπορείς να πράξεις και στην περίπτωσή σου. Μου φαντάζει το πιο λογικό και σωστό. Μπορείς όμως να βάλεις και μόνο τον ιδιοκτήτη. Και πάλι σωστό είναι. Αλλά σίγουρα θα βάλεις ιδιοκτήτη.
    1 point
  11. Η ζώνη συμβατότητας είναι γενικά 62cm εντός σχεδίου και 2m εκτός σχεδίου. Φαντάσου λοιπόν το σενάριο κατά το οποίο βγαίνει η άδεια , κατασκευάζεται το κτίριο , θεσμοθετείται η ζώνη συμβατότητας και για κάποιο λόγο ΔΕΝ μπορεί να γίνει η διόρθωση ( συμβαίνουν αυτά ) και προκύπτει τμήμα του κτιρίου σε μη σύννομη θέση. Είναι προτιμότερο να γίνει τώρα η διόρθωση. Μην αφήνετε εκκρεμότητες για αργότερα.
    1 point
  12. Καλημέρα. Καταρχήν μου κάνει εντύπωση αυτό που σου είπαν.. Πρόκειται για περιοχή με λειτουργούν κτηματολόγιο από ότι κατάλαβα, από το 2018. Που σημαίνει πρώτες εγγραφές. Από τότε, όντως δεν γίνονται ενστάσεις, αλλά σίγουρα κατατίθενται τα νέα συμβόλαια, και επίσης, σε όσες περιοχές αντίστοιχες έχω εργαστεί, εννοείται ότι εξετάζονται αιτήματα για γεωμετρικές μεταβολές. Είτε λόγω λαθών, είτε λόγω νέων πράξεων. Η περίπτωσή σου είναι προφανές ότι αποτελεί νέα πράξη που θα πρέπει να καταχωρηθεί. Ίσα ίσα, που με την οριστικοποίηση των πρώτων εγγραφών υποτίθεται ότι δεν θα είναι εφικτή η διόρθωση των γεωμετρικών σφαλμάτων. Τώρα, σε ότι αφορά την απαίτηση για ΔΓΜ, επειδή στην ιδιοκτησία σου υπάρχουν ήδη τμήματα καθέτων, δεν είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να διορθώσεις τη χωρική βάση του κτηματολογίου. Μήπως η νεότερη καταμέτρηση βρίσκεται εντός ανοχών σε σχέση με το πολύγωνο του κτηματολογίου? Θα υπέθετα ότι αν η απάντηση είναι θετική, η νέα κατάσταση όπως την αποτυπώνεις, δεν ξέρω κατά πόσον υπάρχει λόγος να οδηγήσει σε ΔΓΜ. Σκέψου ότι και κάθετες να μην είχες, αν με κάποιο συμβόλαιο γίνει νεότερη καταμέτρηση ενός οικοπέδου, αν βρισκόμαστε εντός ανοχών εμβαδού δεν απαιτείται διόρθωση και ΔΓΜ. Θα υπέθετα λοιπόν ότι και στην περίπτωσή σου ισχύει το ίδιο. Αλλά καλό είναι να το ρωτήσεις και στο τοπικό κτηματολογικό γραφείο. Αν καταλήξεις να εκδίδεις κάποια άδεια, είναι προφανές ότι αυτή βγαίνει επί του νέου τοπογραφικού διαγράμματος και το κτηματολόγιο δεν θα αποτελέσει εμπόδιο, αν φυσικά είσαι εντός ανοχών.
    1 point
  13. και απλά γράψε "για κάθε νόμιμη χρήση" στο αίτημα σου..... Στο μόνο που είχαν δικαίωμα να σου αρνηθούν αφορούσε τίτλους ιδιοκτησίας να μη δίνουν οι ΥΔΟΜ αντίγραφα διότι είχε κάνει παρέμβαση το σύλλογος συμβολαιογράφων διότι έχαναν "επαγγελματική ύλη" στα αντίγραφα που έδιναν οι ίδιοι.
    1 point
  14. Πρωτοκόλλησε την αίτηση για την παροχή των αντιγράφων σχεδίων (χωρίς προφανώς Ε9) για να τρέχουν οι ημερομηνίες, ξέχνα το κουβεντιαστό, άφησε να περάσει το εύλογο χρονικό διάστημα που ορίζει ο νόμος κι αν δεν απαντήσουν, κάνε μια ωραιότατη καταγγελία εκεί που πρέπει, για να μπει κάθε κατεργάρης στη θέση του! Μην τους κάνετε το χατήρι....
    1 point
  15. απ ότι ξέρω εγώ έως τώρα όταν τμήμα του υφισταμένου είναι μικρότερο του τμήματος που δείχνει η οικοδομική άδεια και η μείωση αυτή δεν επηρεάζει την νομιμότητα του υπολοίπου, δεν συνιστά πολεοδομική παράβαση και δεν λαμβάνει πρόστιμο "τακτοποίησης". άρα καμία σχέση με αναλυτικούς που θα υπολογίζουν κόστος έργου που δεν έγινε. Συνοπτικά κοστολογούμε τις υπερβάσεις των οικοδομών ......
    1 point
  16. εδω, αναλογικα στην παρ. 28 ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΕΕ-6-2022.pdf
    1 point
  17. Καλημέρα, ναι στον αναλυτικό κάνε μία χοντρική επιμέτρηση του φ.ο. που αφορά η απομείωση.
    1 point
  18. Καλημέρα, κατά τη γνώμη μου το νόημα της κατηγορίας 3 είναι ότι "μικρο"παραβάσεις που εντάσσονται σε αυτή χρεώνονται με ένα στάνταρντ πρόστιμο των 250€, ανεξαρτήτως μεγέθους, και δεν οφείλουν κάτι περισσότερο. Μάλιστα, ακόμα και αν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια, έχουν ήδη κατηγοριοποιηθεί ως "μικρές" στην κατ 3 και δεν συνυπολογίζονται στον προσδιορισμό της κατηγορίας των υπολοίπων αυθαίρετων επιφανειών. Κατά συνέπεια, αν -λέμε τώρα- μετά από 30 χρόνια στο ίδιο ακίνητο υπάρχουν παραβάσεις κατ3 και κατ 5 και κριθεί τότε ότι οι κατηγορίας 5 πρέπει να κατεδαφιστούν, δεν θα συμβεί το ίδιο για αυτές της κατηγορίας 3.
    1 point
  19. Και εγώ υπέβαλλα την μια αίτηση το απόγευμα αλλά την 2η (λόγω αλλαγής εργοδότη) δεν την παίρνει... βγάζει Αδυναμία υποβολής νέου αιτήματος για την ίδια χρονική περίοδο
    1 point
  20. Εύχομαι καλή Μεγάλη Τετάρτη...
    1 point
  21. Δεν κατάλαβα..... τι να ανεβάσεις? και πρώτα απ όλα είναι υπαγωγή που είσαι εσύ διαχειριστής ?
    1 point
  22. @janna γίνεται υπαγωγή του κτιρίου με μία δήλωση. Οι λοιπές παραβάσεις υπολογίζονται συνολικά, δηλαδή έχεις έναν αναλυτικό προϋπολογισμό για όλα.
    1 point
  23. @orestis_evg94 θα κάνεις διαχωρισμό παροχών. Από το site του ΔΕΔΔΗΕ: Ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών
    1 point
  24. @gtho για το σύνολο των αυθαιρεσιών, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της κατηγορίας 1, καταβάλλεται το ελάχιστο ποσό. Δεν χρησιμοποιείς κατηγορία 3, μόνο την 1.
    1 point
  25. Δεκτή η παρ/ση για το ύψος, αυτό όμως περισσότερο παίζει ρόλο σε περίπτωση κάποιας αδειοδότησης του ακινήτου (πχ. ΚΥΕ) όπου λόγω χαμηλού ύψους δεν θα μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης για το πατάρι. Κατά τα άλλα τακτοποιείς την επιφάνεια του παταριού με μειωτικό όπως ορίζει ο νόμος.
    1 point
  26. Ευχαριστώ για την απάντηση, σίγουρα είναι πιο απλό να πάω με τακτοποίηση αλλά στην κατηγορία 2 που είμαι θέλει τμ υπέρβασης που εγώ ουσιαστικά δεν έχω. Έχω διαφοροποιήσεις στις θέσεις των τοίχων, διαφορετικούς εξώστες κ διαφορετικά ανοίγματα, όλα εκ κατασκευής, αλλά πώς να το δηλώσω στην 2;. Το μόνο που δεν έχω εκ κατασκευής οι ενοποιήσεις και διαρρυθμισεις των γραφείων που ανάλογα με τον ενοικιαστή έχουν αλλάξει και σίγουρα έγιναν μετά το 82. Δεν ξέρω πότε όμως. Δεν αποτελεί όμως διαμερισμάτωση αφού αποτελεί μία ιδιοκτησία όλος ο όροφος. Μάλλον θα ρωτήσω στο τοπικ κατηγορίας 2. Ευχαριστώ
    1 point
  27. Όχι δεν συμφωνώ, υπάρχουν σαφείς οδηγίες για το πως τακτοποείται αυθαίρετο πατάρι και δεν ειναι ως ΛΠ.
    1 point
  28. ε, πού να προλάβει ο άνθρωπος έχει και την παρουσία στις εκκλησίες αυτή τη βδομάδα....
    1 point
  29. Υπάρχει μία και μόνο ρημάδα διάταξη που μιλάει για ΔΔ σε κοινόχρηστους. Υπάρχει η άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων. Αλλά όχι, η δική σου άποψη είναι η πραγματική γνώση και οι άλλοι είναι τεμπέληδες και άσχετοι. Τώρα τι να σχολιάσω σε αυτό; Καλό βράδυ.
    1 point
  30. Πριν την εγκύκλιο δεκτή κάθε διαφωνία. Άποψη μου πως είτε έτσι είτε αλλιώς ήταν σωστό αφού θεραπεύεται η αυθαιρεσία. Μετά την εγκύκλιο, η οποία μιλάει ξεκάθαρα για διαμερισμάτωση σε κοινόχρηστους χώρους, και ξαναλέω ξεκάθαρα, εάν κάτι είναι λάθος είναι το ΥΔ. Προσωπικά οποιαδήποτε αντιμετώπιση του θέματος την θεωρώ σωστή, ακόμα και ως λοιπή παράβαση. Ακόμα και πριν την εγκύκλιο είναι άτοπο το ΥΔ καθώς χρεώνεις ως αυθαίρετη επιφάνεια κάτι που δεν είναι αυθαίρετη επιφάνεια, αλλά πολλές φορές βόλευε καθότι μείωνε το πρόστιμο, αλλά οκ. ΥΓ1 Ο νόμος ερμηνεύτηκε από το υπουργείο. Οποιαδήποτε προηγούμενη προσωπική πεποίθηση εντός του θολού πλαισίου του νόμου τίθεται στην άκρη αν και εθιμικά οφείλει να θεωρείται αποδεκτή από όλους μας. ΥΓ2 Μου κάνει εντύπωση πως πολλοί ακόμα και τώρα μετά την σαφέστατη εγκύκλιο επιμένουν πως το ΥΔ είναι το σωστό. Δεν είναι κακό να πεις "οκ, το κατάλαβα αλλιώς". Δεν έγινε και κάτι. Και ούτε καν λάθος δεν είναι που κατανοήθηκε διαφορετικά. Αλλά το να επιμένει κάποιος πως οι άλλοι είναι λάθος στερείται λογικής. ΥΓ3 Αν τα περί απειλών αναφέρονται σε εμένα, απολογούμαι εάν έδωσα αυτήν την εντύπωση. Σχολίασα τη συμπεριφορά ενός συναδέλφου όπως αυτή περιεγράφηκε σε ένα ποστ, τον οποίον και προφανώς δεν γνωρίζω, η οποία κατ' εμέ ήταν αντισυναδελφική, αντιδεοντολογική και απαράδεκτη, για το συγκεκριμένο θέμα πάντα. Δηλαδή, αν έπεφτε μία σχετική τακτοποίηση στα δικά μου τα χέρια οπού το ΥΔ το θεωρώ ΔΔ τι θα έπρεπε να κάνω? Να σε βάλω να την ξανακάνεις όπως θεωρώ εγώ; Αν είναι δυνατόν. Σεβασμός στον συνάδελφο ακόμα και αν διαφωνούμε πλήρως. Δεν επιτρέπεται να εκθέτουμε ο ένας τον άλλο. Η διαμερισμάτωση, η οποία πολεοδομικά δεν έχει ορισμό και νόημα, εμφανίζεται πρώτη φορά στους αυθαιρετονόμους για ένα και μόνο λόγο. Για να μπορέσουν να λυθούν θέματα ιδιοκτησιακής φύσης. Για να μπορέσει να πατήσει κάπου ο συμβολαιογράφος και να διορθώσει τις αμαρτίες των προηγούμενων δεκαετιών. Η διαμερισμάτωση δεν σχετίζεται με το μικρότερο ή μεγαλύτερο αλλά με την αλλαγή του περιγράμματος, είτε λιγότερο είτε περισσότερο, είτε προς όμορο είτε προς κοινόχρηστο. Για να μπορέσει να γίνει με ενημέρωση και όχι με τακτοποίηση πρέπει να ισχύουν σωρευτικά τα παρακάτω: 1) Να συμφωνεί η ΣΟΙ με την πραγματική κατάσταση και 2) Να έχει γίνει κατά την κατασκευή της οικοδομής. Επιπλέον, η ενημέρωση της άδειας ενδεχομένως να αποτελεί ταλαιπωρία καθώς μπορεί να χρειάζεται ενημέρωση των Η/Μ μελετών, η οποία πολλές φορές είναι ουσιαστικά αδύνατη. Η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ που ακούει στο όνομα Αυθαιρετονόμοι, είναι ένα υπέροχο εργαλείο που έχουμε στα χεράκια μας, το οποίο όμως γίνεται βραχνάς αν υπάρχει κατάχρηση, υπερβολή και εμμονή. Συγνώμη για το μακροσκελές της απάντησης αλλά δεν έχει και πολλή δουλειά σήμερα.
    1 point
  31. Θα έλεγα το 2). Σε παρόμοια περίπτωση, δεν μπορώ να μπω τώρα στο e-άδειες και να σου πω λεπτομέρειες (κάνουν συντήρηση - ο Θεός να βάλει το χέρι του πάλι ), ο διαχειριστής με έβαλε στην άδεια με ύδρευση, ηλεκτρολογικά και αποχέτευση και επειδή απαιτείτο αρχειοθέτηση μελέτης ενεργητικής, έκανα άλλη αίτηση δική μου στο e-άδειες για λογαριασμό του ενοικιαστή του καταστήματος με εξουσιοδότηση δική του.
    1 point
  32. Η ΔΔ αφορά παραβάσεις που έχουν προκύψει από την υλοποίηση διαφορετικού περιγράμματος. Αν οι χώροι δεν έχουν προσμετρηθεί στην δόμηση το πρόστιμο υπολογίζεται με τις διατάξεις για υπέρβαση δόμησης. Αν έχουν προσμετρηθεί τότε καταβάλλεται το παράβολο της 8/100 ανεξαρτήτως αν βρίσκονται σε κοινόχρηστο ή μη χώρο. Το 98 λύνει τα θέματα των συναινέσεων και των μονομερών, όχι το ύψος των προστίμων/παραβόλων. Επέκταση διαμερίσματος σε κοινόχρηστο που δεν έχει προσμετρήσει στην δόμηση είναι ΥΔ. Επέκταση διαμερίσματος σε κοινόχρηστο που έχει προσμετρήσει στην δόμηση είναι ΔΔ.
    1 point
  33. Η διαφοροποίηση του περιγράμματος της ιδιοκτησίας ενεργοποιεί τον ορισμό της διαφορετικής διαμερισματωσης ΔΔ παρ14/100. Αν οι αυθαίρετες επεκτάσεις έχουν προσμετρηθει στην "πραγματοποιημένη δόμηση" τότε χρεώνεις βάσει ΔΔ. (πχ επέκταση μόνο στον διάδρομο ή στον φωταγωγό, ή στο όμορο) Αν δεν έχουν προσμετρηθει στην "πραγματοποιημένη δόμηση" τότε χρεώνεις με ΥΔ.(πχ επέκταση μόνο στον εξώστη, και κάτι περιπτώσεις κλιμακοστασιων που δεν προσμετρουσαν) Αν ισχύουν και τα δύο (πχ και στον εξώστη, και στον διάδρομο) τότε χρεώνεις και τα δύο.
    1 point
  34. ν. 998 αρθρο 3 παρ. 7 7. Εκτάσεις που έχουν απολέσει το δασικό τους χαρακτήρα πριν τις 11.6.1975 λόγω επεμβάσεων που έλαβαν χώρα με βάση σχετική διοικητική πράξη, η οποία καλύπτεται από το τεκμήριο νομιμότητας, δεν χαρακτηρίζονται ως δάση ή δασικές εκτάσεις ή ως εκτάσεις των παραγράφων 5α ή 5β του άρθρου 3, κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 ή κατά τη διαδικασία κατάρτισης δασικού χάρτη ή αναμόρφωσης κυρωμένου δασικού χάρτη και δεν κηρύσσονται αναδασωτέες εφόσον διατηρούν τη χρήση που τους αποδόθηκε. Ως διατηρούμενη σήμερα αγροτική χρήση νοείται οποιαδήποτε από τις αποδοθείσες στο παρελθόν χρήσεις: γεωργική, κτηνοτροφική ή μικτή (γεωργοκτηνοτροφική). Διοικητικές πράξεις του προηγούμενου εδαφίου είναι ιδίως: α. πράξεις που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της αγροτικής νομοθεσίας, όπως: αποφάσεις Επιτροπών Απαλλοτριώσεων για το σύνολο των εκτάσεων των οποίων επελήφθησαν (κληροτεμάχια, εξαιρεθείσες υπέρ ιδιοκτητών εκτάσεις, ιδιοκτησίες, διαθέσιμες και κοινόχρηστες εκτάσεις), διανομές και αναδασμοί για το σύνολο των εκτάσεων που αναφέρονται στα σχετικά κτηματολογικά διαγράμματα, άδειες ή αποφάσεις Υπουργού ή Νομάρχη για κάθε περίπτωση μεταβίβασης αγροτικών ακινήτων που έχουν αποδοθεί για γεωργική ή κτηνοτροφική χρήση, αμπελουργικά και ελαιουργικά κτηματολόγια και β. πράξεις που εκδόθηκαν με σκοπό τη βιομηχανική και τουριστική ανάπτυξη της χώρας, όπως απαλλοτριώσεις με σκοπό την εγκατάσταση βιομηχανικής ή τουριστικής μονάδας ή άδειες εγκατάστασης ή/και λειτουργίας βιομηχανικής ή τουριστικής μονάδας. Στις περιπτώσεις ακινήτων εκτός σχεδίου, ως και εντός των περιοχών της περίπτωσης β΄ της παρ. 2 του άρθρου 23 του ν. 3889/2010, όπως ισχύει, για τα οποία εκδόθηκε νόμιμη οικοδομική άδεια προ της 11.6.1975, η οποία δεν έχει ανακληθεί ή ακυρωθεί, δεν χαρακτηρίζεται ως δάσος ή δασική έκταση ή ως έκταση των παραγράφων 5α ή 5β του άρθρου 3, κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του ν. 998/1979, και δεν κηρύσσεται αναδασωτέα επιφάνεια αυτών ίση με την απολύτως αναγκαία για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διοικητικής πράξης οικοδομικής άδειας και δεν απαιτείται βεβαίωση του δασαρχείου για κάθε έννομη συνέπεια. Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται για ακίνητα ή τμήματα αυτών που πληρούν του όρους αρτιότητας σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς κατά το χρόνο έκδοσης της σχετικής άδειας. Ως όρια αρτιότητας λαμβάνονται υπόψη και οι κατά παρέκκλιση όροι δόμησης για την εγκατάσταση λυομένων κατασκευών κατά τις ειδικότερες διατάξεις του β.δ. 7.8.1967. Για τις οικοδομικές άδειες οι οποίες έχουν εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του ν. 4030/2011 (Α’ 249), οι οποίες δεν έχουν ανακληθεί ή ακυρωθεί, ακόμη κι εάν δεν έχουν υλοποιηθεί, εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου της παρούσας μόνον για ακίνητα ή τμήματα αυτών που πληρούν τους όρους αρτιότητας σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς κατά τον χρόνο έκδοσης της σχετικής άδειας. Στις περιπτώσεις αυτές δεν απαιτείται η εκ νέου έκδοση βεβαίωσης της οικείας δασικής αρχής για την έκδοση έγκρισης δόμησης και άδειας δόμησης κατά τις διατάξεις του ν. 4030/2011. διευκρινιστικη εγκυκλιος ΘΕΜΑ: Παροχή οδηγιών εφαρμογής της διάταξης του πέμπτου εδαφίου της παρ. 7 του άρ. 3 του ν. 998/1979, όπως ισχύει, κατά την αναμόρφωση των δασικών χαρτών. https://news.b2green.gr/30640/νέα-εγκύκλιος-για-τις-οικοδομικές-άδε Επομένως κατ ́ ακολουθίαν των ανωτέρω θεωρούμε ότι δύνανται να υπαχθούν στην ως άνω διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 3 και οι εκδοθείσες για την περιοχή Σταυρονικήτα οικοδομικές άδειες, οι οποίες δεν έχουν ακυρωθεί ή δεν έχουν ανακληθεί από τη Διοίκηση, κατ ́ εφαρμογή των αρχών που διέπουν την ανάκληση ατομικών διοικητικών πράξεων “ομοίου” περιεχομένου προς ακυρωθείσες (βλ. μεταξύ άλλων ΣτΕ 1175/2008), ωςεξοπλισμένες με το τεκμήριο της νομιμότητας, τροποποιούμενης ως προς το σημείο αυτό της υπό στοιχείο 1 σχετικής Εγκυκλίου https://dasarxeio.com/wp-content/uploads/2023/03/28928_1684_2023.pdf
    1 point
  35. Σωστά, τον ίδιο αριθμό και για τα δύο. Απαντάς ως @Νίκος46 !!! Didonis Συνάδελφε @Didonis δεν απαντώ ως Νίκος46 αλλά στον Νίκος46, και συγκεκριμένα στο τμήμα της δημοσίευσής του που παρέθεσα. Δηλαδή: σωστά του είπαν οι δύο λογιστές, πρέπει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο αριθμό και για τα δύο διαμερίσματα. Δαίδαλος
    1 point
  36. Όχι, γιατί δεν έγινε αλλαγή χρήσης. Όχι, γιατί σε χώρο που έχει προσμετρηθεί στον ΣΔ δεν μπορεί να υπάρχει υπέρβαση δόμησης. Το ανάλογο ισχύει και για την κάλυψη.
    1 point
  37. Εγώ ένα θα πω και δεν θα ξαναμιλήσω.... Δεν υπάρχει ένας μόνο μηχανικός που είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της πολεοδομικής νομοθεσίας Αλλά μόνο συγκεκριμένες ειδικότητες είναι υπεύθυνες για δόμηση/κάλυψη/όγκο. Και τι εννοώ λέγοντας υπεύθυνοι? Υπεύθυνος είναι αυτός που έχει το δικαίωμα εκπόνησης των μελετών που αφορούν σε δόμηση/κάλυψη/όγκο. Άρα σωστά υπάρχει η απαίτηση συμμετοχής στην ΗΤΚ μηχανικών που έχουν το δικαίωμα εκπόνησης αρχιτεκτονικών μελετών._
    1 point
  38. Version 1.0.0

    695 downloads

    Αποσυμπιέστε μέσα στο φάκελο C:\Users\UserName\AppData\Roaming\Autodesk\AutoCAD 2021\R24.0\enu\Support Τα hatch είναι πάνω από 900, τα linetypes είναι by YIANNIS SYNGROS 1987-99.
    1 point
  39. λίγο αργά το είδα, αλλά εννοείται ότι έχετε δικαίωμα , μπές στο σύστημα του ΤΕΕ και υπέβαλλε και μόνο που σε δέχεται λέει κάτι , χωρίς φόβο !!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.