Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Νώντας Α

    Νώντας Α

    Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      26


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.460


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.468


  4. Latg

    Latg

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/05/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Σκέφτομαι να κατεβάσω για να παίξω τα: Frame3DD (ανοικτού κωδικα) και EasyCiv (freeware. Καλοσχεδιασμένο φαίνεται. Υποστηρίζει και πεπερασμένα) @LeftLane ίσως το 2ο να σου κάνει και εσένα, πιθανώς να κάνει έναν υποτυπώδη έλεγχο μελών.
    3 points
  2. Ο υποσταθμός πάντα έπαιρνε είτε 1 χιλιοστό αν βρισκόταν στην πρασιά ή αναλογικά με το κτίριο (συνήθως 8 χιλ) αν βρισκόταν εντός του. Ευχαριστώ για το χρόνο σου
    2 points
  3. Το άρθρο 15 εφαρμόζεται μόνο εντός σχεδίου.
    2 points
  4. Πουθενά δεν μπαίνει, γιατί ο υποσταθμός δεν ανήκει στον ιδιοκτήτη του ακινήτου. Περιγράφεις τον χώρο που καταλαμβάνει σε κάποια τεχνική περιγραφή ή έκθεση.
    2 points
  5. Σωστά, είναι διαφορετική διαμερισμάτωση βάσει της παρ. 8 του άρθρου 100 του 4495. Για όλες τις αυθαιρεσίες απαιτείται επιλογή κατηγορίας. Στην περίπτωσή σου είναι κατηγορία 4. Όχι. Κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου.
    2 points
  6. Προκειμένου να εξασφαλιστεί πλευρά 9 μ. το κτίριο τοποθετείται εντός της απόστασης Δ ή δ, σύμφωνα με το στ της παρ. 1 του άρθρου 14. Δεν υπάρχει απόσταση δ', το δ δεν αλλάζει· συνεχίζει να είναι ίσο με την τιμή που ορίζεται στο άρθρο 3.
    2 points
  7. Version X6.0

    78.736 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Δεν υπάρχει πρόβλημα μπορείς να ζητήσεις από τεε να την μεταφέρουν σε εσένα με εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη και σύμφωνη γνώμη του παλιού μηχανικού. Μίλησε με ΤΕΕ για περισσότερες πληροφορίες.
    1 point
  9. Όχι, γιατί έχει αλλάξει η χρήση (και τακτοποιηθεί μέσω ρύθμισης) σε φροντιστήριο. Έπρεπε να είχε δηλωθεί με την πραγματική χρήση. Για να είναι νόμιμη η δήλωση ως κατοικία (από εδώ και πέρα) πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης. Κανονικά, πρέπει να τροποποιηθούν τα προηγούμενα Ε9 και να γραφτεί η σωστή χρήση.
    1 point
  10. Αφού λοιπόν είναι οριζόντια ανεξάρτητη (που πρώτη φορά τ' ακούω...) θα τον έβαζα στους λοιπούς και όχι βοηθητικούς.
    1 point
  11. Σωστά αυτό θεωρώ και αυτό εφαρμόζουν και κάποιες πολεοδομίες (δεν ξέρω για όλες τις πολεοδομίες) ΥΓ: Η επεξήγηση για το δ' ήταν για τον άλλο συνάδελφο
    1 point
  12. Αν η ταυτότητα αφορά οριζόντια ιδιοκτησία θα συμφωνήσω. Αν αφορά ολόκληρο κτίριο τότε θα πρέπει να καταχωριστεί.
    1 point
  13. Από τη στιγμή που δεν εξυπηρετεί άμεσα τους χώρους κύριας χρήσης, θα το βάζα και εγώ στους λοιπούς χώρους...
    1 point
  14. Όχι. Στο φύλλο καταγραφής επιλέγεις το κουτάκι της διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Διαβάζοντας τη νομοθετική διάταξη που προανέφερα θα διαπιστώσεις ότι «ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο».
    1 point
  15. καταλαβαίνω ότι δ' εννοείς την απόσταση που προκύπτει λόγω της απαίτησης του 9μετρου (το νέο δ ας το πούμε), οπότε το σκεπτικό σου είναι αυτό που λέω κι εγώ ότι το δ/4 θα είναι πλέον δ'/4 στην περίπτωση που μειωθούν οι αποστάσεις από τα όρια λόγω της απαίτησης του 9μετρου.
    1 point
  16. Καλημέρα, αν δεν επέμβεις στα μεγέθη των φύλλων καταγραφής τότε δεν ασχολείσαι με την διαφορά του 20%, έχεις όμως αρκετή δουλειά να αλλάξεις την σφραγίδα του συναδέλφου σε ότι έχει ανεβάσει. Οπότε αυτό που λες γίνεται χωρίς πρόβλημα.
    1 point
  17. Μάλλον ο προβληματισμός του συναδέλφου είναι αν έχει κάποιο πρόβλημα να καταχωρήσει στην ΗΤ το παρακολούθημα επιφάνειας 30 τμ ενώ στον τίτλο (πρόσφατη αποδοχή κληρονομιάς) δεν αναγράφεται επιφάνεια. Όμως, από τη στιγμή που η θέση στάθμευσης προκύπτει από την οικοδομική άδεια και εμβαδομετρείται ως 30 τμ γιατί να υπάρχει πρόβλημα με την ΗΤ. Αν κρίνει η συμβολαιογράφος ότι χρειάζεται τροποποίηση της πράξης αποδοχής αυτό είναι στο δικό της πεδίο. Βεβαίως θα υπάρξει ένα επιπλέον κόστος για τους ιδιοκτήτες (πρόστιμο 100 Ευρώ για εκπρόθεσμη, συμπληρωματική δήλωση φόρου κληρονομιάς στη ΔΟΥ, κόστος σύνταξης διορθωτικού της αποδοχής, εκ νέου μεταγραφή και καταχώρηση στο κτηματολόγιο). Επιπλέον, να εξετάσει ο συνάδελφος μήπως υπάρχει κάποια αναφορά στην σύσταση της οικοδομής και μνημονεύεται στην αλληλουχία τίτλων.
    1 point
  18. Ξέχνα το. Η απάντηση επ' αυτού που ρώτησες είναι: άνω όριο ταχύτητας νερού στον ελεγκτή ροής 6 m/s και σε όλα τα άλλα μέρη του κυκλώματος 10 m/s.
    1 point
  19. Δεν προβλέπεται η πέργκολα εντός Δ ή δ στο άρθρο 17 παρ. 4 (ισχύει και εκτός σχεδίου) και επομένως δεν επιτρέπεται εντός Δ ή δ. Μπορείτε να κάνετε στέγαστρο με Δ/4 και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει το παρακάτω έγγραφο για το πως υπολογίζεται το Δ
    1 point
  20. Η απόσταση δ' που απομένει σε κάθε σημείο (και άρα δ'/4)
    1 point
  21. Εσυ δεν εχεις να επικαλεσθεις τπτ. Ο δικηγορος του που θα καταθεσει την αγωγη, πρεπει σου το ζητησει, ειδοποιωντας τον πελατη. Αυτος θα αναλαβει την ευθυνη.
    1 point
  22. @toposa Να του πεις αν είναι του θανατά και πάει στο γιατρό και του πει αξονική ή μαγνητική, να ανταπαντήσει ότι θα προσκομίσει ακτινογραφία από όταν πήγαινε στο σχολείο. Τι καθόμαστε τώρα και συζητάμε με τον κάθε ιδιοκτήτη ε;
    1 point
  23. @Pavlos33 Σ'ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! Επειδή ο κοινόχρηστος χώρος μετρούσε τότε , θεωρώ πως πρέπει να το δηλώσω ως ΔΔ. Η διαμερισμάτωση είναι αυτούσιο πεδίο χωρίς να απαιτείται επιλογή κατηγορίας όμως ? (πχ Κατηγορία 3) Θα πρέπει να δηλώσω τα τετραγωνικά σε κάποιο πεδίο ή όχι ? Και επίσης η ΔΔ απαιτεί να κάνω κάτοψη ή διάγραμμα κάλυψης ? Ή απλά θα τα αναφέρω μόνο στην τεχνική μου έκθεση ? Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
    1 point
  24. @dimitris GM θα ήθελα πολύ μία ξεκάθαρη απάντηση από σένα για το πως εσύ προτείνεις να αντιμετωπίζεται η αύξηση του εμβαδού ενός διαμερίσματος εις βάρος κοινοχρήστου κλιμακοστασίου ή αντίστοιχα η απομείωση εμβαδού διαμερίσματος λόγω αύξησης εμβαδού κοινόχρηστου κλιμακοστασίου. Διαβάζω παντού ότι γράφεις για άρθρο 98 (παρ.7), ναι συμφωνούμε αλλά δεν έχω καταλάβει πως θεωρείς ότι πρέπει να το χρεώσουμε ως πρόστιμο αυτό...Λες όχι Δ.Δ. (συμφωνώ), πώς όμως? - Υπέρβαση δόμησης? - Με αναλυτικό βάσει ίσως άρθρου 100 παρ.7 (αλλαγή χρήσης από κύρια σε άλλη κύρια, δηλ. από κλιμακοστάσιο σε διαμέρισμα ή αντίστροφα)? - Με Κατηγορία 3, περ. ιε για αλλαγή στις διαστάσεις έως 5%, αν έχουμε τέτοια περίπτωση? Σε παρακαλώ θα ήθελα πολύ την άποψη σου επάνω σε αυτό, σ' ευχαριστώ!
    1 point
  25. Ένσταση! Στην εγκ2 αναφέρει: Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98." Αρα, δεν περιορίζεται μονάχα στο διαμέρισμα η "διαμερισμάτωση" αλλά περιλαμβάνει διαφοροποιήσεις και στους κοινόχρηστους και γενικότερα στις αλλαγές του περιγράμματος της ιδιοκτησίας (που έχουν φυσικά προσμετρηθεί στο συντελεστή δόμησης). @Eleni St 1. Δ.Διαμερισματωση μόνο αν και εφόσον η επιφάνεια που έχει καταλάβει με την επέκταση, έχει ήδη προσμετρηθεί στην δόμηση. Και φυσικά με την παρ5 και παρ7/98. 2. Ίσως να ψάξεις και τα μισθωτήρια... 3. Σχέδια υπαγωγής 4495 σύμφωνα την στ99. Στα σκαναρισμένα της πολεοδομίας "σημειώνονται οι θέσεις των αυθαιρέτων κατασκευών" και φυσικά με τους υπολογισμούς που προβλέπονται (έλεγχος κατηγορίας 4 ή 5 και έλεγχος συντελεστή προστίμου 0-50%, 50-100% κλπ). Αν χρειάζονται τοπικά συμπληρωματικά σχέδια για την πληρέστερη κατανόηση, τα κάνεις. Λόγω όμως και της υποχρεωτικής ΗΤΚ για την "επέλευση των συνεπειών υπαγωγής" (παρ1, αρθ102/4495), κάνεις και μια αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης. Προσωπικά κάνω δύο σχέδια (σήμανσης κ αποτύπωσης) και τα αντιπαραβάλλω σε μία πινακίδα. Μεγάλη προσοχή στο διατηρητέο (αρθ117), ακόμα και για αντικατάσταση κουφωμάτων!! 4. Μετά την υπαγωγή και την ΗΤΚ, ελέγχεις για αλλαγή χρήσης σύμφωνα με την παρ1 κ παρ2 αρθ5/ΝΟΚ. Αν δε απαιτείται αλλαγή χρήσης, εκδίδεις την ΕΕΔΜΚ για διαρρυθμίσεις κλπ, και μετά ενημερώνεις την ΗΤΚ με νέα χρήση και νέες διαρρυθμίσεις.
    1 point
  26. Η διαφοροποίηση του περιγράμματος της ιδιοκτησίας ενεργοποιεί τον ορισμό της διαφορετικής διαμερισματωσης ΔΔ παρ14/100. Αν οι αυθαίρετες επεκτάσεις έχουν προσμετρηθει στην "πραγματοποιημένη δόμηση" τότε χρεώνεις βάσει ΔΔ. (πχ επέκταση μόνο στον διάδρομο ή στον φωταγωγό, ή στο όμορο) Αν δεν έχουν προσμετρηθει στην "πραγματοποιημένη δόμηση" τότε χρεώνεις με ΥΔ.(πχ επέκταση μόνο στον εξώστη, και κάτι περιπτώσεις κλιμακοστασιων που δεν προσμετρουσαν) Αν ισχύουν και τα δύο (πχ και στον εξώστη, και στον διάδρομο) τότε χρεώνεις και τα δύο.
    1 point
  27. Συνάδελφοι δυστυχώς υπάρχει σοβαρό θέμα με τους υποσταθμούς... Στην περίπτωση που ανέφερα παραπάνω, καταφέραμε και το υλοποιήσαμε σε πλάγιο ακάλυπτο κάτω από ράμπα γκαράζ, δεν προσμετρά πουθενά. Χάσαμε όμως πολύτιμο χρόνο μέχρι να συμφωνήσουμε σε αποδεκτή λύση. Έχω όμως άλλη μελέτη τώρα, σε μικρό οικόπεδο 155τμ, κέντρο, μας απαντούν αρχικά για δέσμευση. ΟΚ, πάω σε ραντεβού με έτοιμη σχεδιασμένη πρόταση για δεύτερο υπόγειο, αφού στο πρώτο ούτε για στάθμευση δεν με φτάνει (κάνω και εξαγορά). Στο ραντεβού μου λένε κατ' ευθείαν από μόνοι τους ότι αυτό πάει για απαλλαγή και να κάνω αίτηση απαλλαγής, όπως και έκανα την ίδια μέρα. Από τότε (τέλος Απρίλη) περιμέναμε ως σήμερα να βγει αρνητική απάντηση... 2 μήνες κάναμε μια τρύπα στο νερό, καθυστερώντας την άδεια (έχω ήδη προέγκριση) και μπήκα σε μια μάταιη περιπέτεια .... Πλήρης απογοήτευση. Δυστυχώς το κράτος μας επιλέγει να αναβαθμίσει τις υποδομές του (ενώ μας πουλάει πανάκριβα το ρεύμα) με πόρους δικούς μας. Ακούω από συναδέλφους για προσφυγές, ενστάσεις κλπ Ξεπερνά τα όρια του καταχρηστικού, είναι ανήθικο και εκβιαστικό.
    1 point
  28. @grmaster Ο μοναδικός τρόπος μεταβίβασης κοινόχρηστων χώρων είναι μαζί με —ολόκληρο— το υπόλοιπο κτίριο. Συνεπώς, η σκοπούμενη μεταβίβαση δεν μπορεί να γίνει. Για τον ίδιο λόγο, τακτοποίηση αυθαίρετων κοινόχρηστων κατασκευών μπορεί να γίνει μόνο με δήλωση για όλη την οικοδομή. Η μετατροπή ενός χώρου από κοινόχρηστο σε ιδιόκτητο σημαίνει τροποποίηση της σύστασης, διότι εκεί καθορίζονται τα κοινόχρηστα και οι οριζόντιες ιδιοκτησίες.
    1 point
  29. Καλημέρα σε όλους! Μιλησα με υπουργείο μεταφορών και υποδομών (εκεί υπάγεται τώρα η υπηρεσία). Η νέα διεύθυνση της υασβε είναι Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά. Τηλέφωνα έβαλαν πριν 3-4 μέρες... είναι τα εξής: 2310 427885 (κα Ζηκοπούλου προϊσταμένη), 2310423566, 2310424027. ωράριο 7.00πμ-15.00μμ (εννοείται πηγα στην παλιά διευθυνση και ταλαιπωρήθηκα... ελπίζω να γλυτώσουν μερικοί με την ανάρτηση αυτή) φιλιά σε όλους
    1 point
  30. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
  31. Συνάδελφε για να μην μπερδευτεί κάποιος που διαβάζει τονίζω ότι το παραπάνω ΠΔ που αναφέρεις αφορά οριοθετημένους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων και όχι προ 23 οικισμούς, για τους οποίους ισχύει το ΠΔ που αναφέρει ο Δημήτρης παραπάνω
    1 point
  32. Eυχαριστώ πολυ, δεν το γνώριζα αυτό. Βέβαια τώρα που το ξανακοιτάω ούτε υποστήλωμα αναφοράς βλέπω, θα ρωτήσω μήπως μου διαφέυγει εμένα. Δηλαδή, ενώ υπάρχουν οι μεταξύ τους αποστάσεις με τον κύκλο που αναφέρεις δεν βλέπω κάποιο που συσχετίζεται με το περίγραμμα του οικοπέδου. Ούτε εκεί βλέπω με σαφήνεια κάτι, στο τοπογραφικό καμία πλαγια απόσταση μόνο μετράνε που είναι ο Δ με μια γραμμή που δεν είναι παράλλη με το κτίσμα. Και παρομοίως κάποιες αποστάσεις στο ΔΚ υπάρχουν αλλα επεδή δεν είναι το κτίσμα παράλληλο στο οικόπεδο, δεν υπάρχει σε κάθε γωνία μια μέτρηση ώστε να φανέι με ακρίβεια που είναι το περίγραμμα σε σχέση με το οικόπεδο.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.