Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. SOTHRIS

    SOTHRIS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.501


  2. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.192


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.467


  4. Latg

    Latg

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      353


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/05/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα, αν η δήλωση μεταφερθεί από τον 4178/13 στον 4495/17 τότε δεν γινεται ο έλεχος του 20%. Αν η δήλωση είναι περαιωμένη στο 4495/17, την ανοίξεις και επέμβεις στα μετρικά στοιχεία, τότε υπάγεσαι σε έλεγχο για το 20%. Δήλωση κατ.5 στο 4178/13 μεταφέρεται στον 4495/17 χωρίς πρόβλημα αφού η ημ/νία υπαγωγής στο 4178/13 ειναι προφανώς προγενέστερη της ημ/νίας απαγόρευσης της κατ.5. στο 4495/17.
    2 points
  2. Αυτό που προσπάθησαν να αποσαφηνίσουν με αυτήν την (άστοχη) διατύπωση "από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου" του Ν.4759/20 είναι ότι το Π/10 και τα 2μ τα μετράω μετά την θερμομόνωση καθώς σύμφωνα με τον ορισμό της όψης αρ.2 παρ. 56 ισχύει ότι "...Στις όψεις του κτιρίου συμμετέχουν οι επιφάνειες των εξωτερικών θερμομονώσεων, οι επενδύσεις και τα επιχρίσματα του κτιρίου." Επομένως ουσιαστικά έδωσαν ένα έξτρα πλάτος 10εκ καθώς η θερμομόνωση μπορεί να είναι και εκτός ΟΓ σύμφωνα με το αρ. 11 παρ. 6ιθ. (Γενικά με τον 4759 έδωσαν τα πάντα όλα στο λαό . .. ) Αλλά δημιούργησαν ένα αχρείαστο πρόβλημα. Εφόσον οπισθοχωρείς μπορεί ο εξώστης σου να είναι και μεγαλύτερος και αυτό ίσχυε και με την προηγούμενη διατύπωση της διάταξης πριν τον Ν 4759/20 που παραθέτω παρακάτω αλλά και με τον ΓΟΚ 85 Διατύπωση ΝΟΚ πριν τον Ν4759/20: "Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους 1/10 Π και όχι περισσότερο των 2,00 μ." Διατύπωση ΓΟΚ 85: "Οι εξώστες δεν επιτρέπεται να προεξέχουν από το οριακό επίπεδο της οικοδομικής γραμμής (κατακόρυφο ή κεκλιμένο), όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 9, παρ. 6α και 6β, περισσότερο από ένα δέκατο του πλάτους του δρόμου, όπως καθορίζεται στο άρθρο 10 του παρόντος και μέχρι 2.00 μ. το πολύ."
    2 points
  3. Αυτό είναι το σωστό . Η ερώτηση επομένως είναι : η τακτοποίηση με τον 4178 , αυτό το "ανέβασμα διαφόρων αρχειων και στοιχείων " σημαίνει και έλεγχο από αρμόδια αρχή ? Αν ναι τότε απαιτείται καταβολή ΦΕΜ , αν όχι τότε δε χρειάζεται ΦΕΜ και αν έχουμε περίπτωση που θα τιμολογήσουμε επιχείρηση θέλει παρακτατούμενο φόρο αν η αμοιβή υπερβαίνει τα 300 ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ ).
    2 points
  4. Τότε απαντήθηκε ήδη παραπάνω, από τον @Kosmopolitis.
    1 point
  5. Offtopic Να πω και την πικρή μου αλήθεια ως πολιτικός μηχανικός, παρότι δεν έχω θέμα στον υπολογισμό. Εξώστης άνω των 2μ είναι προβληματικός.. Υγροπροστασία ποιος κάνει; Ποιος δίνει υψόμετρα ; Ποιος ελέγχει τα ποτηράκια των υδραυλικών; Ποιος περνάει τα κάτω σίδερα στην μέσα πλάκα σωστά;...
    1 point
  6. Με διαφορετική διαμερισμάτωση.
    1 point
  7. Πραγματικά αυτός που το έγραψε πρέπει να έχει θέμα με τα Ελληνικά του... ΟΓ=ΡΓ --> 1/10Π με max 2,00m (ΟΚ κατανοητό) ΟΓ≠ΡΓ--> προεξέχει max 2,00m πέραν της ΟΓ & να απέχει max 2,00m από την όψη!!!!! --> Μέγιστο πλάτος εξώστη 2,00m σε κάθε περίπτωση !!!!WOW!!!!
    1 point
  8. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Αριθμ. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/55904/2019 Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ - PYROPROSTASIA-2.pdf
    1 point
  9. ωραίο ακούγεται αλλά δεν ακούγεται ωραίο στα αυτιά των Τραπεζών. Έχουν προϊστορία αρκετές δεκαετίες οι Τράπεζες που η εγγυοδοσία του Δημοσίου δεν την λάμβαναν..... Οπότε θα τσινάνε αν δεν δουν το χρήμα κάπου να έχει δεσμευτικά κατατεθεί.... Πιο παλιά το Κράτος έλεγχε μερικές κεντρικές Τράπεζες (Αγροτική, Κτηματική, Εθνική κλπ) βάζοντας τις διοικήσεις και ότι έλεγε το έκαναν.... Τώρα πάνε με ιδιωτικά καθαρά δεδομένα και μόνο όταν υπάρχει εξασφαλισμένο κέρδος θα κάνουν κάτι.... (Φυσικά να λάβουν διάφορες στηρίξεις κλπ σ αυτό δεν θα πουν ποτέ όχι.... ίσα ίσα.) Συνοπτικά για τις Τράπεζες ισχύει τα δικά σου δικά μας και τα δικά μου δικά μου. Κανόνας πέραν του ότι με υπηρεσιακές κυβερνήσεις κλπ κλπ μη περιμένεις να βρεθεί κανένας "κάποιος" να γράψει οτιδήποτε... Εδώ δεν γράφουν καλά καλά με μη υπηρεσιακές .....
    1 point
  10. Δεν ρωτάω για το οικόπεδο, αλλά για το υπό παραχώρηση κομμάτι.
    1 point
  11. Είσαι σίγουρη ότι χρειάζεται και ότι μπορεί να γίνει; Η ηλεκτρονική ταυτότητα γίνεται για ιδιοκτησίες.
    1 point
  12. ΑΠΟΦΑΣΗ - Αριθμ. οικ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/55904/2019 (ΦΕΚ 3475Β/24.05.2023) Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Κανονισμός Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός δασικού.pdf
    1 point
  13. Στα αρχικά κιλά της αδείας συμπεριλαμβάνονται οι κοινόχρηστοι. Η τροποποίηση των ορίων της ιδιοκτησίας δεν αλλάζει τα κιλά της οικοδομής. Πρόκειται περί εσωτερικής ανακατανομής η οποία δεν μεταβάλλει τα πολεοδομικά μεγέθη σχεδιασμού της ενότητας και δεν καταβυθιζει το έδαφος του δήμου. Αντιθέτως όποια προσθήκη κιλοδόμησης σε χώρους που δεν είχαν προσμετρηθει (ΑΗΧ, επεκτάσεις, κλιμακοστάσια κλπ) προσθέτει κιλά σε αυτά της αδείας και λόγω επιβάρυνσης λαμβάνει και τον αντίστοιχο συντελεστή ΥΔ, ΥΚ κλπ.
    1 point
  14. ...η οποία φυσικά προκύπτει ως ποσοστό της συνολικής δόμησης επί του οικοπέδου η οποία που περιλαμβάνει και τους κοινόχρηστους χώρους. Αν λοιπόν ο κοινόχρηστος χώρος κατά την έκδοση της άδειας, δεν έχει προσμετρηθεί στην πραγματοποιούμενη δόμηση, τότε ναι, φυσικά, θα λάβει συντελεστή υπέρβασης δόμησης και όχι διαμερισμάτωσης. Τις άδειες γιατί τις μπλέκεις; Για το αρθ 76, 77 λέω... "Για την περιβαλλοντική και πολεοδομική αποκατάσταση και εξισορρόπηση της επιβάρυνσης που προκαλείται από τη διατήρηση αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσης, χρηματοδοτούνται από το Πράσινο Ταμείο οι δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου με αντικείμενο :..." ...ακόμα πιο σωστά! και ΔΔ αλλα και ΠΠ με αναλυτικό!
    1 point
  15. Διαφορετική Διαμερισμάτωση παρ8 αρθ100 και για την αύξηση και για την απομείωση. Αν ο κοινόχρηστος ΔΕΝ έχει προσμετρηθεί στο συντελεστή δόμησης τότε θα υπολογιστεί με ΥΔ. Συναινέσεις βάσει αρθ.98. Μην ξεχνάμε πως οι υπερβάσεις δόμησης επιβαρύνουν το περιβαλλοντολογικό ισοζύγιο (αρθ76, 77) άρα εφόσον έχουν προσμετρηθεί στον υπολογισμό δόμησης της άδειας ως επιτρεπόμενο μέγεθος της περιοχής, δεν τους διπλοχρεώνουμε. @sissy_arch Αν σχέδια Αδείας = ΣΟΙ, έχεις ΔΔ για το ΙΣ+Α και για το ΥΠ το παράβολο των 100€ (αρθ88,παρ1)+ ξεμπάζωμα για την σκάλα... Κάνεις βέβαια έλεγχο για το εμβαδόν που προσμετρούσε στην δόμηση του κλιμακοστασίου. Αν δεν είχε προσμετρηθεί, θα το βάλεις όλο ΥΔ.
    1 point
  16. Γνωστοποίηση της μεταβολής (προσθήκης ΚΑΔ) στον ΕΦΚΑ. Ετήσια συνδρομή στο ΓΕΜΗ. Όχι.
    1 point
  17. Προκειμένου να εξασφαλιστεί πλευρά 9 μ. το κτίριο τοποθετείται εντός της απόστασης Δ ή δ, σύμφωνα με το στ της παρ. 1 του άρθρου 14. Δεν υπάρχει απόσταση δ', το δ δεν αλλάζει· συνεχίζει να είναι ίσο με την τιμή που ορίζεται στο άρθρο 3.
    1 point
  18. Εγώ είμαι πιο συνοπτικός. Διότι ως γνωστόν, όσο λιγότερα, τόσο καλύτερα.... Α/Α Δήλωσης : xxxxxx Ηλεκτρονικός Κωδικός : xxxxx ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Ν4495/17 Το σχέδιο είναι ταυτόσημο με αυτό που έχει εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα Σφραγίδα/υπογραφή
    1 point
  19. @albert} Πρώτ' απ' όλα η συμβολαιογράφος δεν έχει καμμία δουλειά να ασχολείται με τον τρόπο τακτοποίησης (πολεοδομικά). Δεύτερον, δεν υπάρχει διαφορετική διαμερισμάτωση. ΔΔ έχουμε όταν αλλάζουν τα περιγράμματα αυτοτελών ιδιοκτησιών σε σύγκριση με της άδειας. Στην προκειμένη περίπτωση, χώρος που δεν προσμετρήθηκε στον ΣΔ μετατράπηκε σε διαμέρισμα. Η υπέρβαση δόμησης ρυθμίστηκε και δεν χρειάζεται να γίνει κάτι άλλο πέραν αυτού. Ούτε συμβολαιογραφικά (ιδιοκτησιακά) υπάρχει πρόβλημα, γιατί το εμβαδόν του διαμερίσματος προκύπτει από τη ρύθμιση που έγινε.
    1 point
  20. @Λάμπρος Κοντζόγλου} Και για τα τρία ερωτήματα, στα οποία καταλήγει η δημοσίευσή σου, η απάντηση είναι (κατηγορηματικά) αρνητική.
    1 point
  21. Πριν από ενάμιση μήνα η ΑΑΔΕ κοινοποίησε απάντηση σχετικά με τις ασφαλιστικές εισφορές.
    1 point
  22. o Αδωνης, ο Κυριάκος, ο Αλέξης δεν μπορεί κάποιος κρύβεται πίσω από όλα αυτά, κάποιος αντλεί χαρά να γράφουμε να συμπληρώνουμε, να τυπώνουμε, να καταχωρούμε ηλεκτρονικά τώρα βέβαια πολλά γίνονται ηλεκτρονικά οπότε η Orcacle, ο Βιλ Geits, δεν μπορεί κάποιος κρύβεται πίσω από ολη αυτήν την ΓΡΑφειοκρατειιιια
    1 point
  23. ν 4178 αρθρο 23 9. Η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου. [εδω λεγαμε, τότε, καίτοι δεν ηταν υποχρεωτικο και εξ ιδιας "πρωτοβουλιας/σκεψης", να δειξει με νεα κατοψη και την διαρρυθμιση, για να εχει επικαιροποιημενη κατοψη. Ισως αυτο τυπικα να μην ηταν και απολυτα σωστο...τεσπα. Αυτο δεν φαινεται να απαιτειται, πλεον, μια και το αρθρο 100, τροποποίησε το αρθρο 23, και οριζει σαν χρονο επικαιροποιησης της κατοψης, την ταυτοτητα του ακινητου] ν 4495, αρθρο 100 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. υγ και, οποιος βαζει μια αρνητικη, καλα θα ηταν να την αιτιολογει, ωστε να μαθαινουμε για τα λαθη που κανουμε
    1 point
  24. ρε φοιτητή υπάρχει - πως δεν υπάρχει αλλά με προϋποθέσεις ..στην κατηγορία 3
    1 point
  25. Παρακολούθησα την επιχειρηματολογία παραπάνω. Ας παραθέσουμε και το νόμο τώρα : 1) Εχουμε το ν 4172/2013 , άρθρο 69 παρ. 4 , στην οποία παράγραφο αναφέρεται το εξής : ..o προκαταβλητέος φόρος επιβάλλεται πριν από τη θεώρηση των οικείων εργασιών από την αρμόδια αρχή .... 2) Η διοίκηση δηλ το υπουργείο οικονομικών με την εγκύκλιο ΠΟΛ 1067/20-03-2015 έδωσε τεχνικές οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 69 ν 4172/2013 . Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται : Περεταίρω , με την παρ. 4 του άρθρου αυτού (δηλ του άρθρου 69 ν 4172/2013) , σε προκαταβολή φόρου 4% ή 10% κατά περίπτωση υπόκεινται μόνο οι αμοιβές των αρχιτεκτόνων και μηχανικών επί μελετών για τις οποίες προβλέπεται θεώρηση των σχεδίων ή μελετών ή χορήγηση σχετικής αδείας από την αρμόδια υπηρεσία. Συνεχίζει η ΠΟΛ 1067/2015 και παρακάτω αναγράφει σχετικά : Για τις λοιπές περιπτώσεις που δεν προβλέπεται θεώρηση ή χορήγηση σχετικής αδείας , δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου αυτού (δηλ του άρθρου 69 ν 4172/2013 περί προκαταβλητέου φόρου ) , αλλά μόνο οι διατάξεις του άρθρου 64 , δηλαδή παρακρατείται φόρος με συντελεστή 20% (σχετ. ΠΟΛ 1120/25-04-2014 ). Ερχεται δηλαδή η φορολογική διοίκηση , ερμηνεύει τη φράση θεώρηση εργασιών από την αρμόδια αρχή , την οποία αναφέρει ο νόμος και προσθέτει στη θεώρηση μελετών και σχεδίων και την περίπτωση χορηγήσεως σχετικής αδείας από την αρμόδια αρχή , δηλαδή ερμηνεύει διασταλτικά το νόμο και αυξάνει αυξάνει τις περίπτώσεις εφαρμογής του ΦΕΜ..
    1 point
  26. Στον ΓΟΚ/73 δεν υπήρχε η έννοια του ΗΥ οπότε το υποστύλωμα την έβαζε μέσα στην κάλυψη . Αν όμως δεν ήταν Φ.Ο. , τότε θεωρείται εξώστης και βέβαια δεν μετράει στην κάλυψη . Το θέμα είναι αν στατικά μπορούσε να θεωρηθεί εξώστης , λόγω του μεγέθους του . Σε κάθε περίπτωση περίμενε τον νέο νόμο ώστε να είσαι είτε πριν το 1975 , είτε πριν το 1983 .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.