Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.916


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.557


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.375


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/06/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. @Aenor Καμία δουλειά δεν ξεκινάει αν δεν δώσω πρώτα προσφορά στον πελάτη, ώστε να μου υπογράψει ιδ. συμφωνητικό, όπου αναγράγονται όλοι οι όροι συνεργασίας μας. Το πρώτο που εξηγώ στον πελάτη είναι ότι η ΗΤΚ δεν είναι πίτσα για να την παραγγείλει, όπως τη θέλει αυτός!!! Η έκδοση ΗΤΚ προϋποθέτει εργασία, την οποια ΑΝ θέλει μου την αναθέτει. Το πρώτο βήμα των εργασιών είναι η προκαταβολή, η οποία φροντίζω καλύπτει εξ ολοκλήρου και ικανοποιητικά: α) την ενασχόληση της παραλαβής και επεξεργασίας ΟΛΩΝ των απαιτούμενων για δικαιολογητικών, β) την αυτοψία και γ) την σύνταξη τεχνικής έκθεσης αναφορικά με τα ευρήματα επί του ακινήτου. Αν όλα είναι καλά προχωράμε στην ΗΤΚ, διαφορετικά επιλέγουμε κάποια από τις λύσεις που προτείνονται στην ανωτέρω τεχνική έκθεση, οι οποίες δεν είναι υποχρεωτικό να δεσμεύουν τον πελάτη να συνεργαστεί αποκλειστικά με εμένα. Αντιθέτως η τεχνική έκθεση είναι ένα εργαλείο καθοδήγησης στα χέρια του πελάτη, προκειμένου να επιλέξει ορθά τα επόμενα βήματα του.
    2 points
  2. Version X6.0

    77.995 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. @oresteskal Έχει γίνει μεγάλη συζήτηση από τις αρχές του ν. 4014 και του 4178. Η κατάτμηση ανεξαρτήτως αν οδήγησε σε ακίνητο στο οποίο το κτίριο δεν παραβιάζε όρους δόμησης (κάλυψη, ύψος, δόμηση, πλάγιες αποστάσεις) είναι μια διαφορετική κατάσταση από αυτή που αφορούσε η αρχική Ο.Α. Μια άδεια εκδίδεται για ένα συγκεκριμένο οικόπεδο με συγκεκριμένες διαστάσεις, κλίση πλευρών, επιφάνεια, επιτρεπόμενη δόμηση, κάλυψη κλπ. Άρα, οταν το αρχικό οικόπεδο κατατμείται μέσω συμβολαιογραφικής πράξης και μεταγραφής της φυσικά, η αρχική άδεια παύει να ισχύει αφού δεν αντιστοιχεί πλέον στην ταυτότητα του ακινήτου για το οποίο εκδόθηκ . Γι αυτό το λόγο και ο νόμος αντιμετωπίζει "αυστηρά" τις περιπτώσεις κατάτμησης και απαιτεί να μην ληφθεί η Ο.Α υπόψη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, συνήθως το πρόστιμο είναι μεγάλο (εκτός αν μιλάμε για κατηγορίες 1 κ 2) και η υπαγωγή δεν συμφέρει (εκτός αν κάποιος βιάζεται τόσο πολύ και θέλει να πληρώσει). Κατά την δική μου άποψη, αυτό που συμφέρει-εφόσον μπορεί να γίνει (περιπτώσεις όπου κατά την κατάτμηση δεν παραβιάζονται οι όροι δόμησης) είναι νομιμοποίηση του ακινήτου λόγω του νέου τοπογραφικού και νέου δ. κάλυψης που προκύπτει εξαιτίας της κατάτμησης. Σαφώς τα χρήματα θα είναι λιγότερα για το πρόστιμο και περισσότερα για τις αμοιβές μας.
    1 point
  4. Νομίζω ότι δεν είναι κάτι τόσο σοβαρό. Φτιάξε την ΗΤΚ με τα σωστά στοιχεία και κάνε επισήμανση στον συμβολαιογράφο να βάλει τη σωστή χρονολογία. Είναι και λάθος του συμβολαιογράφου του συμβολαίου της γονικής παροχής, όχι μόνο δικό σου, αλλά νομίζω ότι μπορεί να γίνει η διόρθωση στο νέο συμβόλαιο χωρίς να απαιτείται διόρθωση στη δήλωση υπαγωγής. Βέβαια ο συμβολαιογράφος θα σε κατατοπίσει περισσότερο.
    1 point
  5. 386 downloads

    Ένας χρήσιμος οδηγός διαχείρισης ΑΕΚΚ και ανάπτυξης ΣΔΑ από το ΤΕΕ Δωδεκανήσου και την ΔΑΝΑΕΚΚ. Περιέχει και πρακτικά παραδείγματα.
    1 point
  6. @manolispap Θέτω υπόψη σου και το κεφάλαιο Δ της εγκυκλίου του Ν. 4759/20. Αρκετά μπερδεμένο ζήτημα όπως και τα περισσότερα του Ν. 4759. Είχα κάνει μια προσπάθεια αποκωδικοποίησης εδώ.
    1 point
  7. Είναι απολύτως ξεκάθαρο!!! Πλην Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών και κύριων Δημοτικών (με απόφαση και ΦΕΚ), είναι και οι προϋφιστάμενοι του 1923 αγροτικοί με διαπιστωτική πράξη
    1 point
  8. Κατ' αρχάς, και ως προς τους περιορισμούς ΖΟΕ και ΣΧΟΟΑΠ σε σχέση με την επιφάνεια, δεν (φαίνεται να) υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως επιδιώκεις και οικοδομησιμότητα, θα πρέπει να έχεις το απαραίτητο πρόσωπο σε εγκεκριμένο δρόμο. Ως προς τους δύο ΚΑΕΚ δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν τα δύο γεωτεμάχια ανήκαν στον ίδιο διαθέτη, θεωρούνταν ως ενιαίο οπότε η αποδοχή θα γίνει για ένα γεωτεμάχιο αποτελούμενο από δύο ΚΑΕΚ. Αν ανήκαν σε διαφορετικούς διαθέτες, θα γίνουν δύο αποδοχές και στη συνέχεια (με ΔΓΜ), αίτημα στο Κτηματολόγιο για ένα γήπεδο. Επικουρικά, υπάρχει και η 1296/06 απόφαση Α.Π.
    1 point
  9. Faethon11 εγώ σε όμοια περίπτωση έβαλα 2 γραμμές Ο.Α με 30τ.μ αποθήκης και άλλη μια πάλι Ο.Α με -30τ.μ αποθήκης (αναφέροντας στά σχόλια τη μη κατασκευή της)
    1 point
  10. Το ερώτημα της @janna έχει ξεκινήσει εδώ και φυσικά έχω διαφωνήσει με τις ανεύθυνες απαντήσεις που δίνουν από το help desk του ΤΕΕ καθώς δεν έχει καμία δουλειά ο μηχανικός, ούτε να επιμερίσει με δική του πρωτοβουλία την επιφάνεια κλειστών χώρων διαμερίσματος και του κοινόχρηστου, αφού δεν αναγράφεται στην σύσταση ποια είναι η επιφάνεια κλειστών χώρων της οριζόντιας και ποια του κοινόχρηστου, ούτε και να γράψει ως επιφάνεια για την καταχώρηση της ΗΤ αυτή που αναγράφει το προηγούμενο συμβόλαιο (μικτή επιφάνεια συμπεριλαμβάνοντας και κοινόχρηστους χώρους). Να βρουν τρόπο να διορθώσουν τέτοιες συστάσεις της πλάκας και να μην αναγκάζουν τους μηχανικούς (έμμεσα) να προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες. Επιπλέον, για το θέμα της @janna αν στην οικοδομή ζητηθεί να γίνει για όλα ΗΤΚ (οριζόντιες και κοινόχρηστοι χώροι), τότε τι θα πουν στον μηχανικό από το ΤΕΕ; Μήπως θα πουν να βάλει στους Κ.Χ την επιφάνεια των διαμερισμάτων και να γράφει τις ίδιες παπάτζες; Εκεί στο ΤΕΕ...λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.