Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/07/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Εννοείς μάλλον να κατασκευάσεις στηθαίο περιμετρικά της μπαζωμένης βεράντας. Για μένα δεν εμπίπτει στο τελευταίο εδάφιο καθώς το στηθαίο ύψους 1 μέτρου τι πλαγιοκάλυψη και ανεμοπροστασία να προσφέρει; Όμως, επειδή έχουμε δει πολλούς παραλογισμούς, να είσαι προετοιμασμένος ακόμη και για Σ.Α. 60. Πέργκολα είναι η εξωτερική ασκεπής σταθερή κατασκευή, που προορίζεται για την αναρρίχηση των φυτών ή "για την ηλιοπροστασία με"(**) την τοποθέτηση προσωρινών σκιάστρων από ύφασμα, "προσωρινών σκιάστρων από"(***) καλαμωτή και κινητών στοιχείων, αποκλειομένων οποιωνδήποτε άλλων κατακόρυφων "ή οριζόντιων" στοιχείων πλήρωσης του φέροντα οργανισμού της κατασκευής. "Κατ' εξαίρεση ύστερα από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής (ΣΑ) επιτρέπεται η κατασκευή κατακόρυφων στοιχείων πλήρωσης του φέροντος οργανισμού της κατασκευής για λόγους ανεμοπροστασίας και μέχρι ύψους 2,00 μ., αποκλειόμενης της δημιουργίας κλειστού χώρου.2 points
-
Αν και στο pdf δεν φαίνονται καθαρά οι γραμμές (διότι χρησιμοποιείς ανοιχτά χρώματα σε άσπρο φόντο), δεν μπορεί να υφίσταται "ορφανό" κι "αδέσποτο" γεωτεμάχιο. Είτε αποτελεί τμήμα του δουλεύντος, είτε του δρόμου, είτε ιδιοκτησία κάποιου τρίτου. Ψάξε το καλύτερα, και τα λέμε2 points
-
1 point
-
Έχε όμως κατά νου ότι αν πας και για Σ.Α. οι πιθανότητες εκπλήξεων είναι ισχυρές1 point
-
Ο υψηλότερος μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU-27) το 2022 ήταν ο ρυθμός αύξησης του δείκτη παραγωγής στις κατασκευές στην Ελλάδα σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Κατασκευαστικής Βιομηχανίας (European Construction Industry Federation- FIEC) «Construction Activity in Europe» για το 2023. Ο Δείκτης Παραγωγής Κατασκευών στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 23% το 2022 έναντι αύξησης 6% το 2021. Η Ελλάδα, μάλιστα, είναι μία από τις 6 χώρες της ΕΕ-27 στις οποίες παρατηρήθηκε ο υψηλότερος σωρευτικά αυξανόμενος δείκτης μεταξύ 2019 και 2022. Οι υπόλοιπες χώρες είναι η Ρουμανία, η Ιταλία, η Κροατία, η Μάλτα και η Σλοβενία. Οι κατασκευές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 14 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Αυτό αντιστοιχεί σε ανάπτυξη 4,8% και δείχνει την μεγάλη ανάκαμψη ενός βασικού κλάδου για τη χώρα που άντεξε μετά από μια οκταετή οικονομική κρίση και κρίση λιτότητας και στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Η δυναμική ανάπτυξης αναμένεται να συνεχιστεί, καταγράφοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4% έως το 2027, όταν ο κλάδος αναμένεται να φτάσει τα 16,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι κατασκευαστικές επενδύσεις αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς από το 2020 και μετά, ενώ πέρυσι είχαν τη μεγαλύτερη συμβολή (8,6 μονάδες) στην αύξηση των συνολικών επενδύσεων (11,7%). Μεταξύ των επιμέρους δεικτών που συνθέτουν τον δείκτη παραγωγής για τις κατασκευές, ο δείκτης παραγωγής για κτιριακές κατασκευές, που αντιστοιχεί κυρίως σε ιδιωτικές κατασκευές, σημείωσε αύξηση 17% το 2022, ενώ ο δείκτης παραγωγής για έργα πολιτικού μηχανικού, που αντιστοιχεί στις δημόσιες κατασκευές, αυξήθηκε κατά 28%. Το 2021, οι δύο δείκτες είχαν αυξηθεί κατά 13% και 2% αντίστοιχα. Οι προοπτικές του κλάδου για τα επόμενα χρόνια ενισχύονται σημαντικά, από τις επενδύσεις που αναμένεται να γίνουν στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων όπως το «Next Generation EU» και η απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (2021-2026), την Εταιρική Σύμβαση Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ) 2021-2027 και σχετίζονται με την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιριακού δυναμικού της χώρας, τις στρατηγικές αστικής ανάπλασης κ.λπ. Το έργο «Ελληνικό» και έργα υποδομής όπως το μετρό Θεσσαλονίκης και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, ο ΒΟΑΚ, τα νέα λιμάνια και τα αεροδρόμια καθώς και μικρότερα ιδιωτικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη σε logistics, data centers και green buildings. Οι προοπτικές για το 2023 είναι πιο απαισιόδοξες με τις επενδύσεις στις κατασκευές στην Ευρώπη Το 2022, το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 3,5% τόσο στην ευρωζώνη όσο και στην ΕΕ συνολικά, μετά από αύξηση 5,3% και 5,4% αντίστοιχα το προηγούμενο έτος. Ο πόλεμος της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας έχει επηρεάσει σημαντικά τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και ενίσχυσε τις παγκόσμιες πληθωριστικές πιέσεις. Η γεωγραφική εγγύτητα της ΕΕ στον πόλεμο και η εξάρτησή της από τους ρωσικούς ενεργειακούς πόρους την αφήνει ιδιαίτερα εκτεθειμένη στις επιπτώσεις της σύγκρουσης. Ως εκ τούτου, οι πρώτες προβλέψεις για το 2023 ήταν απαισιόδοξες. Οι αυξανόμενες τιμές και οι ελλείψεις εφοδιασμού ενέργειας και ορισμένων δομικών υλικών έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αρκετούς εργολάβους στην Ευρώπη, με πολλούς να κινδυνεύουν να μην εκπληρώσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις ή να απέχουν από τη συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς. Το διαρκές υψηλό κόστος ενέργειας και πρώτων υλών έχει αρνητικό αντίκτυπο στα επίπεδα παραγωγής, επιβραδύνοντας ενδεχομένως τις κατασκευαστικές εργασίες. Ωστόσο, η συνολική επένδυση στις κατασκευές αυξήθηκε κατά 2,0% το 2022, όχι πολύ μακριά από ό,τι είχε αρχικά προβλέψει η FIEC (+2,2%). Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Ιταλία (+12,1%) κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση στις επενδύσεις ενώ η Βουλγαρία κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση (-23,1%). Οι προοπτικές για το 2023 είναι πιο απαισιόδοξες με τις επενδύσεις στις κατασκευές στην Ευρώπη να αναμένεται να μειωθούν κατά 2,5%, με όλους τους τομείς να αναμένεται να συρρικνωθούν για τα έργα πολιτικού μηχανικού. Η Σουηδία αναμένεται να είναι η χώρα που έχει πληγεί περισσότερο, με τις επενδύσεις στις κατασκευές να αναμένεται να μειωθούν κατά 13,7%, ενώ η Πορτογαλία θα πρέπει να είναι η καλύτερη απόδοση με αναμενόμενη ανάπτυξη 3,4%. Όσον αφορά την απασχόληση, ο κλάδος απασχολούσε 11,1 εκατομμύρια εργαζόμενους το 2022, σημειώνοντας μείωση 4,0% σε σύγκριση με το 2021. Μειώνεται ο ρυθμός αύξησης του κόστους των υλικών Ο ρυθμός αύξησης του κόστους των πρώτων υλών για νέες κατασκευές, που είχε αυξηθεί κατακόρυφα τα δύο προηγούμενα χρόνια, μειώνεται σταδιακά. Το κόστος των πρώτων υλών για τα νέα κτίρια αντανακλάται στον δείκτη τιμών των νέων δομικών υλικών, ο οποίος αθξήθηκε κατά 11% το 2022, σε σύγκριση με αύξηση 3,8% το 2021 και ελαφρά μείωση (-0,2%) το 2020. Οι δύο κύριες κατηγορίες υλικών που επηρεάζουν σημαντικά την εξέλιξη του δείκτη -καθώς το συνολικό τους βάρος ξεπερνά το 40%- είναι το κονίαμα και το έτοιμο σκυρόδεμα και τα μέταλλα βασικής επεξεργασίας, των οποίων οι τιμές κατέγραψαν αύξηση 8,7% και 13, 9% αντίστοιχα το 2022. Τα ενεργειακά προϊόντα, που έχουν χαμηλό βάρος στο συνολικό δείκτη τιμών των δομικών υλικών (1,9%), αυξήθηκαν κατά 34% το 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο δίμηνο του 2023, ο ρυθμός αύξησης του δείκτη τιμών των οικοδομικών υλικών, και των δύο βασικών κατηγοριών (κονιάματα σκυρόδεμα, και μέταλλα) έχει επιβραδυνθεί, ενώ οι τιμές των καυσίμων μηχανημάτων (ντίζελ) και της ηλεκτρικής ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 7,3% σε ετήσια βάση.1 point
-
Τα όρια θα προκύψουν μετά από μελέτη: Της αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης Της υπόδειξης του ιδιοκτήτη Τις πλευρές και το σχήμα που προκύπτει από τον τίτλο Τις όμορές και έναντι ιδιοκτησίες Την διαμορφωμένη υφιστάμενη κατάσταση αρκετά πριν και αρκετά μετά το ακίνητο και των απέναντι (αποτύπωση)1 point
-
1 point
-
Όλοι αυτο χρησιμοποιούμε απ ότι βλέπω... Αλλά έχω κτίριο με συνολικά 11 στάθμες και η συμπίεση καταλήγει στα 33ΜΒ. Εκεί που ανεβάζουμε τοπογραφικό και διάγραμμα ανεβάζουμε από δύο αρχεία σε κάθε περίπτωση? Από ένα pdf και ένα dwg?1 point
-
>90% λάθος * * * * * Δεν είναι κακό να έχεις ερωτήσεις που σε δυσκολεύουν ειδικά όταν είσαι φρέσκος στο κουρμπέτι. Κίνηση Α αναγκαία και υποχρεωτική να γίνει πριν πας στο Β και σε άλλες ερωτήσεις. Κατέβασε αυτό. Διάβασε το καλά μια πρώτη καλή ανάγνωση Μετά πάρε χαρτιά και κλιμακόμετρα και ότι θες και κάνε παραδείγματα ή σενάρια με αυτά. Μπες και στην πλατφόρμα υπαγωγής και άνοιξε ένα δύο τέστ υπαγωγής. Μετά ξανακάνεις ερωτήσεις αλλά αν είναι περίπου οι ίδιες σημαίνει ότι δεν τα έκανες τα αναγκαία Α βήματα.1 point
-
Συνήθως ο δρόμος δεν ορίζεται από τα διαμορφωμένα όρια της ασφάλτου (ή του χωματόδρομου) αλλά ως η κοινόχρηστη λωρίδα μεταξύ των ορίων των ιδιοκτησιών. Τα πλάτος της οδού είναι από τα όρια της μίας ιδιοκτησίας μέχρι την απέναντι. Π.χ. μία οδός πλάτους 5μ. μπορεί να είναι διαμορφωμένη με άσφαλτο πλάτους 3μ., και κάποτε να γίνουν και πεζοδρόμια ή κανάλια ή αύλακες ή να διαστρωθεί με άσφαλτο σε όλο το πλάτος κ.λ.π. Αν ο τίτλος περιγράφει όριο με δρόμο τότε φαίνεται να ισχύει αυτό και σήμερα από το σχέδιό σου, ακόμα περισσότερο όταν δεν έχει διεκδικήσει κάποιος τρίτος την λωρίδα μεταξύ ορίου ιδιοκτησίας και της διαμόρφωσης.1 point
-
πολυ σωστα Με τι γραφει το συμβολαιο οτι συνορευει το δουλευον γηπεδο [και η λωριδα δουλειας];1 point
-
Λεφτά δεν δίνεις ΠΟΤΕ . Δεν είσαι συγκαταβατικός αλλά αυστηρός , τυπικός και δίκαιος . Επίσης ελέγχεις τις τυχόν αυθαιρεσίες του ομόρου και διακριτικά τις επισημαίνεις ώστε να ισχυροποιείς την διαπραγματευτική σου θέση . Πάντα όμως προσπαθείς να τελειώσεις γρήγορα και έντεχνα την κατασκευή σου ώστε να μειώσεις την πιθανότητα διενέξεων . Επίσης δεν αφήνεις τους ιδιοκτήτες και ιδιαίτερα τις συζύγους τους να διπαραγματεύονται γιά το θέμα .1 point
-
αν και απαντώ σχετικά αργά σε σχέση με το πρόβλημα του συνάδελφου (και συμφωνώ απόλυτα με την ψυχοφθορά της κατάστασης), λέω τα εξής: σε όλες τις οικοδομές που έχω κατασκευάσει, αμέσως μετά την κατεδάφιση σοβάτιζα τα διπλανά. Μην το κοιτάς στενά-νομικά. Είναι πολύ καλό, σχεδόν αφοπλιστικό να τους προλαβαίνεις και με ύφος ακέραιου και ευσυνείδητου μηχανικού να τονίζεις στους γ@μ... τους γείτονες ότι εσένα δεν σε απασχολεί απαραίτητα τίνος υποχρέωση είναι (και καλά...). Αυτή η περίπτωση με το σοβάτισμα των γειτονικών σε βρίσκει στην πολλή αρχή της οικοδομής και είναι πολύ σημαντικό να δείχνεις πρόθεση και διάθεση για το σωστό και ωραίο. Θα στο πω και με άλλους τρόπους. 1) είναι δική σου ευθύνη να προστατεύσεις την ιδιοκτησία του άλλου όσο κακοφτιαγμένη ή παράνομη κι αν είναι. Σκέψου την περίπτωση θεμελίωσης με ντουλάπια, πασσάλους κλπ. Δεν εξετάζει ο νόμος αν έιναι παράνομο το διπλανό. Πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου. 2) σίγουρα θα βάλει νερά το διπλανό, είτε από βροχή είτε όταν θα βρέχεις τις πλάκες όταν θα ρίξεις μπετά. Οπότε, σοβάτισέ το. Και ωραίος βγαίνεις από την αρχή και εξασφαλίζεσαι από τις μετέπειτα υγρασίες. Σίγουρα κατανοώ ότι είναι μια 4όροφη. Και αν θέλεις να σοβατίσεις από πριν, θα θες σκαλωσιές. Τα γειτονικά τα έχουν αυτά. Το οικονομικό αντισταθμίζεται αν σκεφτείς ότι σοβατίζεις του γείτονα αλλά δεν σοβατίζεις το δικό σου μέχρι την ταράτσα του. Σου έχω και ένα καλό όμως! Αν δεν σε αφήνει να βάλεις σκαλωσιές στην ταράτσα του για να σοβατίσεις ή να εξέχουν τα ελατάκια από πάνω του κλπ. πας και κάνεις εισαγγελική παραγγελία, του την θυροκολείς για να την δει και όλη η γειτονιά και είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να κάνεις ό,τι ακριβώς κρίνεις ότι απαιτείται. Γι'αυτό σου λέω. Δείξε ένα καλό πρόσωπο στο καλημέρα, σε βλέπει όλη γειτονιά ότι είσαι κύριος και "μόλις θαρθει την Κυριακή...καλώς τα παιδιά! Καλώς τα 3-0" ....1 point
-
Το παραπάνω μήνυμα, απευθύνεται στο συνάδελφο zavi και όχι στον ikanaris..και για να λήξει το θέμα εδώ, νόμιζα ότι αυτό το forum είναι για να γίνεται ανταλλαγή απόψεων και όχι ειρωνικά σχόλια περί αξιοπιστίας, ιδίως από νέους ανθρώπους..λυπάμαι πολύ ******************* μάλλον ikarnaris με πρόλαβες πριν κάνω τη διόρθωση1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-