Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/07/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Άνοιγμα επί ορίου ΔΕΝ επιτρέπεται. Ίσως στην άδεια έχει δειχτεί σταθερό υαλότουβλο (επιτρέπεται) αλλά έχει κατασκευαστεί κινητό άνοιγμα. Αν είναι έτσι, αποτελεί πολεοδομική παράβαση. Ο όμορος έχει δικαίωμα να κατασκευάσει τοίχο σε επαφή με το όριό του2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ σε όλες τις εκδόσεις του SDBOX για AutoCAD, BricsCAD, GstarCAD & ZwCAD εώς 15-8-2023! Website facebook Page facebook Group Videos Instagram TikTok Οδηγός Χρήσης Download trial1 point
-
1 point
-
Στο Οικόπεδο του ο όμορος γίνεται να κτίσει ότι θέλει όπου θέλει με βάση τις πολεοδομικές διατάξεις σεβόμενος και ενδεχόμενες συμβολαιογραφικά κατοχυρωμένες δουλείες.... Συνοπτικά όπως έχει περιγραφεί εδώ Γίνεται Υ.Γ. Το δικαίωμα "τακτοποίησης" κάτι ως προ 2011 δεν αφαιρεί το δικαίωμα άλλων να αξιοποιούν τα δικά τους ιδιοκτησιακά δικαιώματα.1 point
-
Για παθητική έχεις δικαίωμα...για ενεργητική καλύτερα ρώτα την Πυροσβεστική που θα καταθέσεις μέσω του e-adeies.1 point
-
1 point
-
Σημέρα θα έλεγα πως όχι δεν επιτρέπεται, αλλά μιλάμε για περίπτωση υπαγωγής σε νομό αυθαιρέτων όποτε εξυπακούεται αυτόματα ότι η διάνοιξη του ανοίγματος έχει υλοποιηθεί προ του '11.1 point
-
1) Ναι απαιτείται μελέτη (παθητική?) και ενεργητική για όλα τα επίπεδα. Δεν γράφεις τι είδους υγειονομικού ενδιαφέροντος είναι, αλλά υποψιάζομαι κάτι σε συνάθροιση κοινού. Πρέπει να την αναθέσεις σε συν/φο μηχανολόγο που να γνωρίζει το αντικείμενο.1 point
-
Είχα πρόσφατα την ίδια περίπτωση με τακτ/ση ανοίγματος παρά το όριο, το οποίο είχα βάλει σε υπαγωγή αφού τεκμηριωμένα είχε διανοιχτεί προ του '11. Μας έκανε καταγγελία η απέναντι, ήρθε η Υδομ και το είδε και τελικά μας είπε να αφαιρέσουμε το κούφωμα από το άνοιγμα και να γίνει πλήρωση του κενού με υαλότουβλα. Έτσι και έγινε, με έγκριση εκτέλεσης εργασιών. Συν/φε @dib γνώμη μου είναι ότι αν το άνοιγμα έχει τακτοποιηθεί ήδη και είναι υαλότουβλο, δεν υπάρχει κανένα θέμα.1 point
-
Τα container στο 90% των περιπτώσεων είναι πρακτική κουτοπόνηρων ιδιοκτητών επειδή θεωρούν ότι δεν απαιτούν οικοδομική άδεία. Αν δε θέλει να βγάλει οικοδομική άδεια, δε χρειάζεται να πάει μηχανικό. Πες του να μη σπαταλάει τον χρόνο σου άδικα.1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα. Εφόσον δεν υπάρχουν μεταγενέστερες-του έτους 1983- αυθαιρεσίες, θα αποτυπώσεις το ακίνητο και θα ανεβάσεις τις κατόψεις αποτύπωσης. Σαν διοικητική πράξη ανεβάζεις την τεχνική έκθεση που θα τεκμηριώνεις την προύπαρξη του κτιρίου και το ότι ο οικισμός ήταν στάσιμος σύμφωνα με το ΦΕΚ 292/Δ/83 και το ακίνητο εμπίπτει στις εξαιρέσεις του άρθρου 82 Ν. 4495 και δύναται να μεταβιβαστεί άνευ τακτοποίησης. Η όλη αυτή διαδικασία είναι κατ' αναλογία των προ 55 κτισμάτων . Παραθέτω και την σχετική ερωτοαπάντηση του ΤΕΕ. 8. Τι εισάγουμε στην καρτέλα «Πράξεις» για κτίσμα προ του 1955, το οποίο δεν διαθέτει άδεια, ούτε έχει υπαχθεί σε νόμο αυθαιρέτων; Κατά τη συμπλήρωση Ιδιοκτησίας με κτίσμα προ 1955, στην καρτέλα «Πράξεις», στον Τύπο πράξης επιλέγετε «Β.Δ. 9-8-1955 (προ του 1955)» και εισάγετε τα στοιχεία της βεβαίωσης προ 1955, εφόσον έχει δοθεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική βεβαίωση, στον Α/Α πράξης εισάγετε το μηδέν (0), στην Ημ/νία έκδοσης την 9 η -8-1955 (ημερομηνία έκδοσης του ΦΕΚ) και στην Εκδούσα Αρχή επιλέγετε «Αρμόδια αρχή». Στα Έγγραφα Πράξεων, στα «Αποδεικτικά στοιχεία κατασκευής προ του 1955» επισυνάπτετε τη βεβαίωση προ 1955 ή, ελλείψει αυτής, Τεχνική Έκθεση μηχανικού, συνοδευόμενη από οποιοδήποτε έγγραφο αποδεικνύει την παλαιότητα της κατασκευής (αεροφωτογραφίες, συμβόλαιο, κλπ). Σύμφωνα με την παρ. 1 του αρθρ. 54 του ν. 4495/2017 και την παρ. 1Β.γ. του άρθρου 2 της ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/7577/105 (ΦΕΚ 334Β/29.01.2021), η καταχώριση ιδιοκτησίας συνοδεύεται από τα σχέδια που συνοδεύουν τις πράξεις και αποτυπώνουν την ιδιοκτησία, ήτοι κατόψεις των ορόφων που καταλαμβάνει, χαρακτηριστικές τομές και όψεις, καθώς και τη μελέτη προσβασιμότητας ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, εφόσον απαιτείται. Σε περίπτωση που η υφιστάμενη κατάσταση δεν προκύπτει από τα σχέδια που συνοδεύουν τις εκδοθείσες πράξεις, εκπονούνται και υποβάλλονται νέα σχέδια αποτύπωσης κατόψεων αρχιτεκτονικών». Επομένως, εφόσον έχει εξασφαλιστεί η νομιμότητα της κατασκευής και δεν υπήρξε υποχρέωση σύνταξης σχετικών σχεδίων, εκπονείτε νέα σχέδια αποτύπωσης κατόψεων αρχιτεκτονικών.1 point
-
Δεν είναι σχέδια μου αυτά, είναι από το e-αδειες (και τα αναρτώ ως θεωρημένες μελέτες - όχι βέβαια πως λέει κάτι αυτό...) Αν και για το 120 πάλι θα διαφωνήσω, ίσως επειδή δεν έγινα κατανοητός. Γενικότερα έχουμε να ελέγξουμε 2 διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας: 1. την προσβασιμότητα με την ελάχιστη άνεση κατά την χρήση. 2. την πυροπροστασία με τις διαφυγές και το απαραίτητο πλάτος χρήσης. Όταν ελέγχουμε την προσβασιμότητα δεν θα ασχοληθούμε πχ με την πυροπροστασία και την καταφυγή των ΑΜΕΑ. Άρα ακόμα και στα παραπάνω σχέδια το 80/130 δεν ελέγχεται. Υπάρχει ένα κλιμακοστάσιο με πλάτος 120 ( >0.90 για προσβασιμότητα ΑΜΕΑ παρ 10.3.1 ) με το 150 μπροστά από τον ανελκυστήρα να επιτρέπει την πλήρη στροφή του αμαξιδίου και όλα είναι οκ, ως προς το θέμα πάντα, της προσβασιμότητας. Σε καθε περίπτωση δεν θα ελέγξουμε την σύμπτωση ΑΜΕΑ ειδάλλως θα έπρεπε ακόμα και το 150 να γίνει 180 (90+90). Στην δεύτερη περίπτωση, της πυροπροστασίας, το πλάτος διαφυγής (χρήση κατοικία <25μ ύψους, χωρίς κλιμακοστάσιο πυροσβεστών), ορίζεται σε 0.80μ (αρθ1 ΠΔ41/18). Στο ανωτέρω κλιμακοστάσιο δεν θα ελεγχθεί το 120 αλλά το 080, άρα η καταφυγή ΑΜΕΑ 80*130 δεν συμπίπτει με την όδευση διαφυγής από το κλιμακοστάσιο. Για πλάτος διαφυγής ΑΜΕΑ προσωπικά δεν έχω βρει καμία σχετική αναφορά εκτός του 080*130 και εδώ ίσως, είναι το πεδίο της διαφωνία μας. Προσοχή: το 0,90 ορίζεται ως ελάχιστο προσβασιμότητας αμεα και όχι διαφυγής. Αναλογιζόμενος και την διάσταση της καταφυγής ως 0,80*130 θεωρώ οτι το πλάτος διαφυγής που ορίζεται στο 0.80 από τον κανονισμό πυροπροστασίας, ισχύει και για τα ΑΜΕΑ. (μακαρι παντως να είχανε και 120...)1 point
-
Version 1
1.155 downloads
Δυο προγράμματα (το ένα σε DOS) με βασικά τοπογραφικά προβλήματα για το ύπαιθρο 1) υπολογισμός συντεταγμένων (1 θεμελιώδες πρόβλημα) 2) Χάραξη με πολικές συντεταγμένες 3) Οπισθοτομία 4) υπολογισμός αζιμούθιου - απόστασης (2 θεμελιώδες πρόβλημα) 5) υπολογισμός εμβαδού πολυγώνου από συντεταγμένες σημείων της πολυγωνικής Το dos πρόγραμμα μπορεί με ένα dosbox πρόγραμμα , να λειτουργήσει ακόμα και σε ένα κινητό smartphone1 point -
Μαζεψου μεγάλε.. Ξεφεύγεις αλλά σε δικαιολογώ λόγω καραντίνας.. Έκανες post για να πεις αυτήν την @αλακια?? Τραβα για κάνα μπάνιο στην μπανιέρα σου μέγα τοπογραφε. Χαίρομαι που υπάρχουν συνάδελφοι που βοηθάνε και ας μην είμαστε ειδήμονες όπως εσύ.. Έτσι τουλάχιστον αυτοπερνιεσαι! Το να αποκαλείς έναν μηχανικό άσχετο δείχνει το επίπεδο σου.. Απορώ που ο συντονιστής δεν παρενέβη να σε διαγράψει για αντισυναδελφικοτητα.. Περιμένω όμως.. Ευχαριστω όλους όσους απαντάνε με επιχειρήματα κ βάσει της εμπειρίας τους.. Δειχνουν ακομπλεξαριστοι κ επιδεικνύουν αλληλέγγυο πνεύμα.. Κομπλεξικοί σαν εσένα, καλύτερα να μπούνε σε καμία τρύπα να κρυφτούν.. Υγ: μπες σε κάνα forum που να σ αρμόζει γτ εδώ φαίνεσαι @λακας! Υγ2: παλιότερα έκανες post σε θέμα με ρωγμές πλάκας και οπλισμο κλπ.. Έχεις εσύ τέτοιες γνώσεις ρε μεγάλε? Ποιος είσαι εσύ που θα μιλήσεις για ρωγμες!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-