Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/07/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπέρα, το συγκεκριμένο αναφέρεται στην παρ. κστ του άρθρου 30 του ν.4495/17 και ισχύει κανονικά, οπότε λογικά θα αφορά και το ΕΚΟ 2023.1 point
-
Την άδεια δεν θα την κάνεις αναθεώρηση για μη κατασκευή της στέγης; Όταν θα την κάνεις, θα την προσκομίσεις στο ΙΚΑ και τότε προφανώς (ίσως και με αυτοψία στο τέλος) αφαιρεθούν τα σχετικά ένσημα.1 point
-
Αν δεν χαλάσει η ομοιομορφία της εικόνας της πολυκατοικίας, δεν υπάρχει κάποιο θέμα.1 point
-
Άλλη μια περίπτωση άσκοπης γραφειοκρατίας. Που θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν υπήρχε η διατύπωση "...εξαιρουμένων (του ΣΑ) των περιπτώσεων κατά τις οποίες χορηγείται κυκλοφοριακή έγκριση από τις αρμόδιες αρχές..."1 point
-
Για το κενό που αναφέρεις δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς; Που θα δημιουργηθεί το κενό; (αν θέλεις ανέβασε το τοπογραφικό σου να καταλάβουμε) Σωστά σου λέει η Πολεοδομία ότι θα πρέπει να λάβει έγκριση από Σ.Α, διότι έτσι αναφέρεται στη νομοθεσία (άρθρο 17 ΝΟΚ). Τα περιφράγματα τοποθετούνται είτε κατά μήκος των ορίων των ομόρων οικοπέδων είτε στο πρόσωπο αυτών. "Τα περιφράγματα και τα αυλόθυρα - πορτασιές επιτρέπεται να κατασκευάζονται σε απόσταση από τα όρια του οικοπέδου και εντός των ορίων αυτού ύστερα από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής (ΣΑ). Όλα τα περιφράγματα κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου εντός του οικοπέδου. Θεωρώ ότι η ύπαρξη εσοχής-εισόδου, εξόδου, ειδικά σε έναν στενό δρόμο είναι απαραίτητη, ειδικά δε όταν έχουμε να κάνουμε με επαγγελματική -βιοτεχνική/βιομηχανική χρήση, λόγω της οποίας αναμένεται η κίνηση βαρέων οχημάτων. Η εσοχή-δημιουργώντας ένα κενό μπροστά-βοηθάει στο να μην κλείνεται η κυκλοφορία και να βελτιώνεται η ορατότητα, η οποία βελτιώνεται περισσότερο αν εκατέρωθεν της εισόδου-εξόδου αποτμηθεί βαθμιαία και μέρος της περίφραξης (δηλαδή μπει η περίφραξη πιο μέσα από τα όρια), δημιουργώντας έτσι μια άτυπη ζώνη επιβράδυνσης και επιτάχυνσης, όπως δηλαδή στις κυκλοφοριακές συνδέσεις.1 point
-
@HAROUL όχι παλιά δίνανε εισόδους-εξόδους και σε δρόμους πλάτους 2.5 μέτρων αν αναλογιστείς ότι οι δρόμοι διανομών είναι 2.5 μέτρα - 3 έως 5 μέτρα. Στη νομοθεσία δεν γίνεται μνεία για το πλάτος του δρόμου όμως πλέον ζητάνε να είναι τουλάχιστον 5 μέτρα.1 point
-
@HAROUL συνάδελφε θα τοποθετήσεις την είσοδο-έξοδο στα όρια του γεωτεμαχίου σου ( πρόσωπο επί της αγροτικής οδού ) . Θα αφήσεις ανάλογα με το μήκος που θες την είσοδο ένα κενό και μια καγκελόπορτα . Σε περίπτωση που τραβηχτείς μέσα έχει δίκιο ο υπάλληλος της πολεοδομίας ότι πρέπει να περάσεις ΣΑ1 point
-
1 point
-
Ακόμα επιμένεις. Ο συνάδελφος στα έγραψε σταράτα . Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν μπορεί να είσαι αγενής με συναδέλφους που δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα δίνοντας σου συμβουλές. Το Φόρουμ δεν πουλάει τίποτα μόνο προσφέρει γνώσεις. Εγώ το κατάπια την πρώτη φορά αλλά τώρα μαντεύω οτι θα οδηγηθούμε σε πάγωμα της διαδικασίας συνομιλιών από τους συντονιστές .1 point
-
Εεεε αν είναι απλές κάντες ρε αδελφέ! Και αν είναι και άλλα (πολλά) παρόμοια σημαίνει ότι ήδη τα βρήκες, τι ρωτάς εμάς εδώ και δεν σου αρέσουν και οι απαντήσεις κιόλας; Προσωπικά είχα να σου προτείνω χειροπιαστά πράγματα που έχω ξανακάνει, αλλά δεν το κάνω γιατί είσαι αγενής με τους συναδέλφους μου!1 point
-
1 point
-
Ας το πάρουμε διαφορετικά - Είτε θα σπουδάσεις αυτό που αγαπάς (αν καταφέρεις και περάσεις) - Είτε θα αγαπήσεις (υποχρεωτικά) αυτό που θα σπουδάσεις άλλη λύση δεν υπάρχει1 point
-
Καλέ μου Παύλο......... Αν μου επιτρέπεις τέτοια θέματα είναι εξαιρετικά χρήσιμα, ίσως λιγότερο τεχνικά και μάλλον περισσότερο ουσιώδη ως μοχλοί διαμόρφωσης της κουλτούρας του Μηχανικού και κυρίως αυτής των νεότερων συναδέλφων. Ακόμα και οι τόνοι να ανεβαίνουν είναι εποικοδομητικά στο να βλέπει κάποιος και να αξιολογεί νοοτροπίες και κυρίως ανθρώπους. Μα πάνω απ΄ όλα την αδιαφορία τους για το διπλανό. Η σοβαρότητα του θέματος δεν έχει να κάνει μόνο με τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος που έθεσε αρχικά ο συνάδελφος @tasanto. Αυτή είναι μία περίπτωση που θα βρει το δρόμο της, θα αντιμετωπιστεί με τον Α ή Β τρόπο όπως εκείνος κρίνει καλύτερα και κατάλαβα ότι θα πράξει το σωστό, καθώς τα μηνύματά του αποδεικνύουν πως πρόκειται περί ευσυνείδητου ανθρώπου-Μηχανικού. Μέσα όμως από αυτή την περίπτωση δόθηκε η ευκαιρία να αναδειχτεί ότι το πραγματικά σοβαρό πρόβλημα είναι άλλο. Και αυτό είναι οι σάπιες απόψεις που επικρατούν σε κάποια 40+ χρόνων "εμπειρίας" μυαλά που έχουν μάθει από την εποχή των παχέων αγελάδων της δεκαετίας του 80+ να ισοπεδώνουν τα πάντα μέσω συντεχνιακών λογικών, να κρύβουν τα κακώς κείμενα κάτω από το χαλάκι και να οδηγούν ένα ολόκληρο κλάδο σε ηθική απαξίωση υπονομεύοντας το επαγγελματικό μέλλον νεότερων συναδέλφων.........επί των οποίων......φευ..........θέλουν να το παίξουν και δάσκαλοι!!! Και όλα αυτά με το μανδύα της δεοντολογίας κλείνοντας τα μάτια στην αξία της ηθικής έναντι της κοινωνίας. Και έχουν επιπλέον το ΘΡΑΣΣΟΣ να τους κατηγορούν – άκουσον, άκουσον τους κατηγορούν– ΟΤΙ ΕΠΕΠΕΣΑΝ εκείνοι σε παράπτωμα επειδή ΒΟΗΘΗΣΑΝ τον πολίτη να καταλάβει ότι κτίζει ίσως και κάτι επικίνδυνο και μπήκαν στα χωράφια ενός "συναδέλφου". Αν αυτή η κοινωνία μας αξίζει όποιος θέλει ας σιωπήσει, εγώ θα μιλάω ελεύθερα αντικρούοντας το σκοταδισμό .1 point
-
Η νομοθετική διάταξη είναι το άρθρο 99 (δεύτερη παράγραφος) του ν 4495: Σε περίπτωση που επιλεγεί η δεύτερη δυνατότητα (των ξεχωριστών δηλώσεων), οι αιτήσεις υπαγωγής πρέπει να αφορούν αντικείμενα μεταβίβασης (αυτοτελείς ιδιόκτητους χώρους). Τα κοινόχρηστα δεν είναι αυτοτελείς χώροι οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας. Συνεπώς, δεν επιτρέπεται να υποβληθεί ξεχωριστή δήλωση γι' αυτά. Επίσημο–ξεκάθαρο–απλούστατο.1 point
-
1 point
-
Δεν θυμάμαι ποτέ ως πολιτικοί μηχανικοί να είχαμε δικαίωμα εκπόνησης μελέτης θέρμανσης. Αλλά ακόμη και να είχαμε ποιο το νόημα αν δεν γνωρίζουμε να την συντάξουμε. Ανέθεσε στον καθ ύλην αρμόδιο μηχανολόγο μηχανικό και μην ψάχνεις με δικαιώματα.1 point
-
Η ΕΕΤΕΜ δεν ειναι επιμελητηριο οπως το ΤΕΕ..... μπορεις να λειτουργεις χωρις να εισαι γραμμενος σε αυτην... ενας συλλογος ειναι που ο μονος ρολος του ηταν να μεριμνει ωστε να εχουν οι πτυχιουχοι δικαιωματα στην αγορα και δεν το καταφερε ποτε.Ονειρευεται να γινει επιμελητηριο αλλα δε νομιζω να τα καταφερει...!!!1 point
-
Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας δικτύου αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ (άρθρο 4, παρ.3), η τοποθέτηση δικλείδας ασφαλείας είναι υποχρεωτική. Κάτι αντίστοιχο προβλέπεται και στον κτιριοδομικό κανονισμό αλλά και σε όλους τους κανονισμούς λειτουργίας δικτύων Δήμων και ΔΕΥΑ ανά την Ελλάδα. Δυστυχώς σπάνια τοποθετούνται είτε από άγνοια μηχανικών και υδραυλικών, είτε επειδή οι ιδιοκτήτες το θεωρούν περιττό έξοδο.1 point
-
Καλησπέρα σας, Μήπως γνωρίζετε αν με το νέο διάταγμα περί επαγγελματικών δικαιωμάτων μπορεί ο πολιτικός μηχανικός να εκπονήσει μελέτη θέρμανσης; Παλαιότερα νομίζω μπορούσε με κάποιους περιορισμούς αλλά μήπως με τη νέα εγκύκλιο έχει βγει κάποια διευκρινιστική; Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.-1 points
-
Ποιές συμβουλές; "γκρέμιστο και ξαναφιάχτο"; Το ξέρω. "Πήγαινε σε μηχανικό"; Μα... αυτό ρωτάω! Αν διαβάσεις τι συμβουλή ζητάω στην πρώτη δημοσίευση, δεν υπάρχει μία (1) απάντηση σε αυτό που ρωτάω. Βρες μία απάντηση στην ερώτησή μου. Απλά δεν γνωρίζουν το (συγκεκριμένο) θέμα, δεν γνωρίζουν εναλλακτικές λύσεις και προφανώς δεν γνωρίζουν (ούτε εγώ, γι αυτό ρωτάω) ούτε μηχανικό ούτε εταιρεία που να αχολείται με ΑΥΤΕΣ τις λύσεις. Απλά, γράφουν για να γράφουν. Αν νομίζεις οτι βοηθούν λέγοντας "γκρέμισ' το κλπ" ή "πήγαινε σε μηχανικό ( να βρω έναν στον τηλεφωνικό κατάλογο; ή κάποιον που ασχολείται με ΤΕΤΟΙΑ θέματα;), τι να πω... Από εμένα, αυτά, ευχαριστώ για την ...βοήθεια που πήρα, αλλά περίμενα οτι θα υπήρχε κάποιος γνώστης ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-