Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.593


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.991


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.769


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.764


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/07/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. @Urehit H οικοδομική άδεια είναι σε ισχύ; Αναφέρεις ότι δεν θα κατασκευαστεί η στέγη. Μήπως η στέγη είναι υποχρεωτική από τους ειδικούς όρους δόμησης της περιοχής και δεν μπορείς να μην την κατασκευάσεις;
    1 point
  2. Όλα θα έλθουν σιγά σιγά . Το μόνο που θα σου πω είναι ότι στην επαγγελματική πια ζωή σου εκτός από μηχανικός θα πρέπει να μάθεις και άλλα επαγγέλματα όπως δικηγόρος-συμβολαιογράφος- ψυχολόγος (μην πω ψυχίατρος ) κ.λ.π Και δεν υπερβάλλω. Θα τα θυμηθείς αυτά που σου είπα με την πάροδο του χρόνου αν δουλέψεις στην Ελλάδα κυρίως σαν ελεύθερος επαγγελματίας .
    1 point
  3. 1. Εδώ δεν υπάρχει ανάγκη θεωρητικής αρτιότητας, διότι το εντός οικισμού τμήμα ως προυφιστάμενο του 1985 είναι άρτιο με όποιες διαστάσεις και εμβαδον και αν είχε κατά την δημοσίευση του ΠΔ του 85 (181 δ) εκτός και αν στην απόφαση οριοθέτησης αναφέρεται διαφορετικά. Οπότε παραχωρώντας εδαφική λωρίδα ώστε το ημιπλάτος δρόμου σε όλο το πρόσωπο του εντός οικισμού τμήματος, να γίνει 2 μ (ή μεγαλύτερο αν ορίζεται από ειδικές διατάξεις οικισμού ή περ/κης ενότητας) έχεις το οικοδομήσιμο τμήμα σου , το οποίο για χρήση κατοικίας σου δίνει 400 τμ (Ε>700 τμ) Η κατάτμηση δεν μπορει να γίνει διότι στο εντός οικισμού τμήμα έχεις 900 τμ άρα <1000 τμ που είναι η αρτιότητα. Συνεπώς θα δημιουργούσες εντός οικισμού μη άρτιο μη οικοδομήσιμο. Στο εκτός οικισμού δεν έχεις αναγνωρισμένο δρόμο. Επιπλέον, δες παλιότερες δημοσιεύσεις, η δόμηση στο ενιαίο ως έχει σήμερα, ακίνητο δεν παει αθροιστικά. Έχεις ενιαίο ακίνητο με δυο διαφορετικούς τομείς όρων δόμησης (εντος με το 181 δ/85 και το εκτός , με όρους ΖΟΕ, ΦΕΚ 181/Δ/85, ν. 4759/20 και αξιολογείς και την απόφαση 176 /23 ΣτΕ). Αναλόγως που θα τοποθετήσεις την οικοδομή, παίρνεις και τον ΣΔ σου. Πχ αν την βάλεις στο εντός χτίζεις 400 τμ για κατοικία. Αν υποθέσουμε ότι και το εκτός είναι οικοδομήσιμο παίρνεις τον ΣΔ που σου ορίζει η εκτός σχεδίου δόμηση (πχ 200+0,05 *(Ε-4.000)... αν η ΖΟΕ παραπέμπει στο ΦΕΚ 181/Δ/85).
    1 point
  4. Γιώργο καλησπέρα, και εγώ κάτι στελέχη του '74 από Δήμο Θεσ/κης που κοίταξα, δεν έχουν καμία θεώρηση πάνω, οπότε μάλλον έτσι είναι τα στελέχη εκείνης της περιόδου. Οπότε είτε πας από Υδομ και ρωτάς, είτε ανεβάζεις το στέλεχος της άδειας όπως είναι, και αν φας πόρτα από τον ΔΕΔΔΗΕ ή Δήμο πχ, τότε μπορείς την πράξη να την κάνεις ορθή επανάληψη.
    1 point
  5. Classic: το όνομα του layer είναι λάθος ως εν μέρει ελληνικό. Το αρχείο των προδιαγραφών είναι λάθος, έχει το "A" με ελληνικά ενώ η πλατφόρμα το θέλει αγγλικό.
    1 point
  6. Καλημέρα Βασίλη από νεότερη ενημέρωση από συν/φο που το έκανε πρόσφατα, υπάρχει ένα μπέρδεμα γιατί έχει πάει ένα διαβιβαστικό στις ΔΟΥ ότι πλέον όλες οι κρατήσεις θα γίνονται μέσω ε-παραβόλου, ενώ πρακτικά κάποιο κωδικοί ακόμα δεν έχουν περαστεί στο σύστημα της AAΔΕ. Οπότε η συνάδελφος πιο πάνω ίσως έτυχε σε τέτοια περίπτωση, προφανώς αν έχουν όρεξη απο την ΔΟΥ σαφώς και μπορούνε να εξυπηρετήσουν και να πληρωθούν όλα εκεί.
    1 point
  7. Ζητάς από μηχανικούς ...μπακαλίστικη λύση. Η σωστή απάντηση από μηχανικό, βγαίνει μετά από κάποιες ώρες δουλειά με τη χρήση κάποιου software που έχει αγοραστεί με χρήματα καί φυσικά όλα αυτά έχουν κάποιο κόστος. Κανείς δεν ξέρει τη σωστή λύση για το σπίτι σου με την επιφοίτηση του αγ. Πνεύματος. O μηχανικός που διάλεξες ή δεν ξέρει ή το πιθανότερο δεν θέλει να κάνει τη μελέτη απωλειών και κλιματισμού δωρεάν (που είναι λογικότατο).
    1 point
  8. Γειά και πάλι, καταρχήν είσαι σίγουρη ότι από την ΔΟΥ σου είπαν ότι δεν μπορείς να τα πληρώσεις με τους κωδικούς ΚΑΕ στο ταμείο; Είχα πρόσφατη περίπτωση με άλλο συνάδελφο όπου αρχικά του είπαν να τα πληρώσει μέσω παραβόλου και τελικά αφού επέμενε, τα πλήρωσε στη ΔΟΥ στο ταμείο. Έχε δηλαδή υπόψη σου ότι συνήθως βαριούνται και προκειμένου να σε αποφύγουν αναφέρουν τα παράβολα. Για να μην γίνει λοιπόν λάθος, άποψή μου είναι να ξαναπάς και να επιμείνεις ότι οι κωδικοί δεν υπάρχουν σαν παράβολο και στην ανάγκη πάνε στον προϊστάμενο. Δυστυχώς και εγώ δεν είμαι σίγουρος αν οι κωδικοί που παραθέτεις είναι οι σωστοί...
    1 point
  9. Μπορείς να κατεβάσεις τον ενημερωμένο ν.4495/17 όπως ισχύει σήμερα από τον παρακάτω σύνδεσμο εδώ στο φόρουμ και να δεις το σχετικό σημείο δηλ. την παρ. κστ του άρθρου 30. https://www.michanikos.gr/files/file/1553-νόμος-44952017/page/28/?tab=comments#comment-14342
    1 point
  10. Ακριβώς έτσι!!! Όποιος περιμένει αμοιβές "φτασμένου", με το καλημέρα, πετάει στα σύννεφα. Η απόκτηση γνώσεων κι εμπειρίας (σε αυτή τη φάση) δεν είναι δωρεάν. Το αντίτιμο είναι να αποδεχόμαστε τις συνθήκες της αγοράς και τις απαιτήσεις εργοδότη (αυτός, άλλωστε, έχει το πάνω χέρι). Στο δικό μας χέρι είναι να περιορίσουμε όσο γίνεται την περίοδο αυτή, ώστε να ανέβουμε πιο γρήγορα την επαγγελματική σκάλα. Όλοι μας κάπως έτσι ξεκινήσαμε (από το μηδέν). Στην πορεία, άλλοι εγκατέλειψαν τον αγώνα απογοητευμένοι, κι άλλοι τερμάτισαν (μερικοί με πολύ καλές επιδόσεις). Το βασικό όμως, είναι να μη χάνουμε την πίστη στον εαυτό μας και να μην απογοητευόμαστε από τα εμπόδια. Σε κάθε περίπτωση, ας έχουμε οδηγό τη διάσημη ρήση
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.