Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.513


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.856


  3. ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.002


  4. tsx

    tsx

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.584


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/08/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. στο αρθρο 16. παρ 4 του ΝΟΚ ως ισχύει αναφέρει 4. Κατακόρυφα στηρίγματα κινητών προστεγασμάτων επιτρέπεται να κατασκευάζονται σε οποιαδήποτε θέση, ακόμα και σε τμήματα εξωστών που βρίσκονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους, εφόσον τα στηρίγματα αυτά εδράζονται στους εξώστες και δεν εξέχουν από το περίγραμμά τους. Εσας εδράζονται εμμέσως στο περίγραμμα και προεξέχουν αυτού. Τυπικά είστε παράνομος ως προς την εφαρμογή αυτής της λύσης δεν το έχω ξαναδεί και μου προκαλεί εντύπωση ο τρόπος στήριξης. Ο μάστορας έδωσε ρέστα! και τσιγκολέλετα και σπάσιμο στον κάθετο σωλήνα. Πολυ φοβάμαι ότι σε δυνατό άνεμο και ανοικτή τέντα θα έχουμε ιπτάμενα αντικείμενα. Η πιο safe λύση (για να μην έχουμε τηλεφωνήματα απο τον απο κάτω) είναι τέντα με βραχίονες. Ελπίζω να καταφέρετε να βρείτε κάποια λύση
    3 points
  2. συνάδελφε Chr1st0s αν αναζητάς τρόπο να βρείς ευθύνες για τον συνάδελφο που συνέταξε το Τοπογραφικό το 2007 μάλλον μάταιος κόπος. Υπάρχει πάντα η παραγραφή. Δεν είναι δυνατόν να ζητάμε αιωνίως ευθύνες ιδιαίτερα όταν δεν καταγράφεται η υποκρύπτεται δόλος. Εκείνο που πρέπει να κάνεις είναι να δώσεις λύση. Αν δεν μπορείς άσε κάποιον άλλο συνάδελφο Εχουμε φθάσει στο σημείο σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα να φορτώνουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό ευθυνών στον συντάξαντα (αρτιότητα, οικοδομησιμότητσ, δασικά,αρχαιολογικά,ΖΟΕ,ΓΠΣ,ΣΧΟΑΠ, ρέματα, ΔΕΗ,ρυμοτομικο,αιγιαλός και παραλία,συμβατοτητα με Κτηματολόγιο κλπ κλπ) Το ότι δεν υπάρχει σύλλογος και φορέας για να σταματήσουν τον εξευτελισμό δεν σημαίνει ότι δεν θα αντιδράσουμε
    2 points
  3. Έχεις βάλει ως τίτλο στο θέμα σου "Παράνομη στήριξη τέντας" Το σωστό περιγραφικά θα ήταν "Χαζή στήριξη τέντας" Δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνει η στήριξη με μια τσιγκολελέτα λίγων χιλιοστών σαν αυτό.... Οι εξυπνάδες του τεντά σου θα έχουν κόστος για εσένα τώρα. Το βγάζει το πετάει και στηρίζει στο δάπεδο σου. Αν θέλεις το τεντόπανο να βγεί και πέραν του άξονα του εξώστη σου υπάρχουν και έτοιμες βιομηχανικές έτοιμες λύσεις χωρίς "πατέντες"
    2 points
  4. Έχω την εντύπωση ότι το ΦΕΚ εννοεί "περιβάλλοντα χώρο προστασίας" σε ακτίνα 100μ. πέριξ του μνημείου. Μάλλον ποσοτικοποιεί το ¨ΠΛΗΣΙΟΝ" του αρχαιολογικού νόμου και δεν είναι η πρώτη φορά όπου το ΦΕΚ του χαρακτηρισμού είναι κακογραμμένο (συνήθως αντιγράφει μια κακογραμμένη εισήγηση). υγ. αν όντως είναι αυτό, ο τοπογράφος δεν έχει ευθύνη ... ο μηχανικός που θα βγάλει άδεια πρέπει να κάνει αίτηση στο ΥΠΠΟ για να αποφύγει τη διερεύνηση της οσμής των ονύχων του.
    1 point
  5. @maria95 υποοπλισμένο είναι (με βάση τον EC6 και τις ελάχιστες απαιτήσεις, ασχέτως αν πρόκειται περί ενίσχυσης).
    1 point
  6. @maria95 Αν στην στατική μελέτη μοντελοποιηθούν και τα σενάζ τότε από εκεί θα προκύψει οπλισμός. Αν όχι τότε υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τον ελάχιστο οπλισμό (π.χ στο βιβλίο "ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΑ κ.λ.π" του Κ. Σπυράκου) αναφέρει ελάχιστο οπλισμό 4Φ16 +ΣΦ8/25. Με αυτήν την λογική είσαι ο.κ.
    1 point
  7. @maria95 Αν είναι αποδεκτός σε σχέση με τι; Υπάρχει στατική μελέτη για την φέρουσα τοιχοποιία; Σημαντικό είναι να υπάρχει και ένα σχέδιο λεπτομερειών ειδικά σε γωνίες και διασταυρώσεις για το πως θα πρέπει να "πλέξουν" τα σίδερα στις γωνίες και στα "ταυ" Εξήγησέ μας τι ακριβώς θα είναι το έργο και τι θα κατασκευαστεί;
    1 point
  8. Δεν υπάρχει δρόμος ταξιδιώτη. Τον δρόμο θα τον κάνεις εσύ. Ξεκίνα!
    1 point
  9. @Paul_Mix Συνάδελφε καλημέρα, επειδή φαίνεται ότι ξεκίνησες πρόσφατα την περιπέτεια σου στα χωράφια του Εξοικονομω,εντελώς φιλικά σου προτείνω να αφιερώσεις πολύ μα πολύ διάβασμα σε όλο το προηγούμενο thread του εξοικονομω αυτονομώ 2020 και επίσης εξαιρετικά προσεκτικό διάβασμα στον οδηγό. Επειδή οι περισσότερες απορίες σου αφορούν το λογιστικό/οικονομικό κομμάτι μιας επιχείρησης και δη ατομικής επιχείρησης μηχανικού και πρέπει εκτός του Εξοικονομώ να είσαι οκ και με τα βιβλία σου, αν δεν έχεις λογιστή/στρια διαθέσιμο να σε συνοδεύσει και να σε βοηθήσει στην διαδικασία αναδόχου για εσένα, βρες εναν γρήγορα γιατί η ανασφάλεια δεν περιγράφεται και με όσες ερωτήσεις και να κάνεις στο φόρουμ κανείς δεν θα μπορεί να σου απαντήσει. Στην ερώτηση σου τώρα φυσικά και μπορείς να είσαι προμηθευτής ανάδοχος σε οτι θες για το εξοικονομω, σε εμφανίζει με το ΑΦΜ σου καθώς είσαι ήδη γραμμένος στην πλατφόρμα ως Σύμβουλος. Το εξοικονομώ δεν τους νοιάζει ο ΚΑΔ γιατί δεν είναι εφορία. Για όλα τα υπόλοιπα βρες έναν λογιστή συνοδοιπόρο και διαβασμένο.
    1 point
  10. Απλά στο 2 δεν υπάρχει προυπόθεση να εξαντληθει η προκαταβο9λή επιχορήγησης για να κατατεθουν τα λεφτα
    1 point
  11. Θα την ακυρώσουν σίγουρα πιστεύω. Το δικαίωμα της αίτησης θεμελιώνεται με την αποδοχή της υπαγωγής στο ΕΚΟ21. Στα νέα προγράμματα θεμελιώνεται με την υποβολή της αίτησης.
    1 point
  12. @ nwo Όσα γράφεις είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας,. Ενδεχομένως να ισχύουν για ελάχιστες εξαιρέσεις αλλά όχι για τους περισσότερους. Έχω φίλους και συμφοιτητές που εργάζονται Ευρώπη και Αμερική (και σε μεγάλες εταιρείες) και κανείς δεν παίρνει αυτά τα χρήματα. Κανείς δεν θα μας στρώσει κόκκινο χαλί ούτε θα μοιράσει αφειδώς χρήματα. Μην παραπληροφορείς.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 1 απάντηση
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • Παλαιό Φάληρο: Ανακαινίζεται το εμβληματικό κτίριο του Φλοίσβου
      Το πιο εμβληματικό κτίριο του Παλαιού Φαλήρου, αλλά και από τα πιο εμβληματικά ολόκληρου του παραλιακού μετώπου, θα ανακαινιστεί πλήρως, ώστε να αποκτήσει και πάλι την αίγλη που του αρμόζει, ιδιαίτερα τώρα που αναδεικνύεται ολόκληρη η Αττική Ριβιέρα.

      Πρόκειται για το «στρογγυλό» διώροφο κτίριο του Φλοίσβου και στόχος της δημοτικής Αρχής είναι να μετατραπεί σ’ έναν κόμβο πολιτισμού.

      Το κτήριο του Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο, όπως σχεδιάζεται να γίνει

      «Προχωράμε σε μια σημαντική επένδυση για το Παλαιό Φάληρο, με την υπογραφή της σύμβασης για την ανακαίνιση του εμβληματικού τοπόσημου της πόλης μας, του στρογγυλού κτιρίου στον Φλοίσβο. Ένα έργο, που σηματοδοτεί την αναγέννηση ενός εμβληματικού κτιρίου και την ανάδειξη της Αττικής Ριβιέρας», ανέφερε ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου.

      Το έργο είναι προϋπολογισμού 2,8 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Αττικής. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη και η αποκατάσταση θα πραγματοποιηθεί διατηρώντας το κτίριο την αισθητική του και την ιστορική ταυτότητα. Θα αναπλαστεί και ο περιβάλλων χώρος, ώστε να γίνει φιλόξενος για τους επισκέπτες.

      Το κτίριο ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα




      Το κτίριο του Φλοίσβου ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους πολίτες του Παλαιού Φαλήρου και όχι μόνο. Το έργο ενσωματώνει σύγχρονες αρχιτεκτονικές λύσεις, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση της προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ και εμποδιζόμενα άτομα.


      Με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης:

      Το ισόγειο θα φιλοξενεί αίθουσα εκδηλώσεων και ομιλιών.


      Ο όροφος θα χρησιμοποιείται ως Πολιτιστικό Κέντρο για εκθέσεις εικαστικών.


      Ο περιβάλλων χώρος θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο, καλαίσθητο χώρο πρασίνου.
      • 0 απαντήσεις
    • mysafetyplan.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα για προστασία από φυσικές καταστροφές
      Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας mysafetyplan.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα εργαλείο ενημέρωσης και καθοδήγησης των πολιτών σε περιπτώσεις σεισμού και άλλων φυσικών καταστροφών και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, οι πολίτες μπορούν να εντοπίσουν ασφαλείς χώρους προσωρινής συγκέντρωσης (καταφύγια) σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών περιοχών.

      Ο Διαδικτυακός Χάρτης Ασφαλών Χώρων είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται:

      Προσβασιμότητα: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση εφαρμογής. Αρκεί η επίσκεψη στην ιστοσελίδα mysafetyplan.gov.gr.


      Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: Ο χάρτης εμφανίζει όλες τις εγκεκριμένες τοποθεσίες προσωρινής φιλοξενίας πολιτών (καταφύγια), όπως έχουν οριστεί από την Πολιτική Προστασία, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.


      Σταδιακή αναβάθμιση: Στο προσεχές διάστημα θα εμπλουτιστεί με πρόσθετες οδηγίες και ενημερωτικό υλικό για διάφορες κατηγορίες φυσικών καταστροφών.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.