Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Ανάχαρσης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      21


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.759


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.981


  4. papathvas

    papathvas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      380


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. @Henri μπορείς να τυπώσεις βεβαίωση δηλωθείσας περιουσιακής κατάστασης (που θα είναι, προφανώς, κενή) από τον λογαριασμό σου στο taxisnet.
    2 points
  2. Άρα η ερώτησή σου έπρεπε να μπει στο χώρο ιδιωτών. Παρόλα αυτά απαντώ ότι χρειάζεσαι μια υποβρύχια αντλία με κοπτήρα, ενσωματωμένη σε σταθμό απομάκρυνσης (στεγανό κιβώτιο). Τα υλικά τους είναι πλέον, και το κιβώτιο και ο κοπτήρας, από ισχυρά πολυμερή Αυτές συνήθως διαθέτουν ανεπίστροφη βαλβίδα ενσωματωμένη στο σωλήνα κατάθλιψης (απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα), φίλτρο ενεργού άνθρακα, ασφάλεια υπερχείλισης κλπ. Στο φόρουμ δε λέμε τιμές ούτε κάνουμε διαφημίσεις - δυσφημήσεις. Μπορείς όμως να κοιτάξεις ή να κατεβάσεις ηλεκτρονικούς καταλόγους από καλές εταιρείες. Για τα εργατικά επίσης δε λέμε τίποτε διότι ελεύθερη οικονομία έχουμε, ο καθένας ζητάει ότι θέλει. 😊 Πρόσεξε μόνο το...ακριβό μηχάνημα να διαθέτει πιστοποιητικά και εγγυήσεις! Εγώ θα απαιτούσα να μου δώσει απόδειξη λιανικής και για το μηχάνημα.
    1 point
  3. Όποιος έχει ανάλογη περίπτωση, πρεπει να επικοινωνήσει με το τεε, και διορθωνεται ο χρονος ισχύος
    1 point
  4. Τη συγκεκριμένη εφαρμογή τη χρησιμοποιούσα όσο ασχολιόμουν με δ.ε., κι έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από τη λειτουργικότητά της όσο κι από την υποστήριξη που παρείχε η εταιρεία. Το μόνο μείον είναι ίσως το ετήσιο κόστος συντήρησης αλλά, με ένα καλό ετήσιο τζίρο, καλύπτεται. Κι επειδή δεν είχα αγοράσει όλο το πακέτο, για το κοστολόγιο είχα φτιάξει εξελόφυλλα
    1 point
  5. Σε περιοχές (και στην δική μου - Τροιζηνία και Πόρο) έχουν επιβάλλει την τουαλέτα και χωρίς αυτή την διαδικασία (η αστυνομία). Συνάδελφος ρώτησε σε ΥΔΟΜ και της απάντησαν (προφορικά) ότι εφόσον ήταν νόμιμο το υπόλοιπο κτίριο, θεωρείται νόμιμη και η τουαλέτα. Νομίζω ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε σε κάθε περίπτωση αν είχε άδεια πολεοδομίας, αν είχε άδεια αστυνομίας, αν τους επιβλήθηκε προφορικά ή αν αντιγράψανε τους υπόλοιπους. Η ΥΑ πάντως δεν αναφέρει υποχρώση να εκδόσεις άδεια. Η εφαρμογή της ΥΑ ως γράφτηκε, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η εγκύκλιος από τους μή-αποδέκτες, μάλλον είναι εύλογη. Όλα αυτά μέχρι το 1980-83 το πολύ, που ήταν τα παλιά κτίρια. Μετά ήταν υποχρεωτικό και "προβλέπανε" οι άδειες την τουαλέτα, άρα δεν δικαιολογείται κανείς να την κάνει έξτρα μετά.
    1 point
  6. Πέραν του στατικού μοντέλου (που δεν μου γεμίζει πολύ το μάτι), βλέπω και μια λειτουργική ταρζανιά Κλίση ράμπας 30%??? Είσαι σίγουρος ότι μπορεί να κινηθεί κάποιο συμβατικό όχημα (πλην Χάμερ) χωρίς να "βρει" στο δάπεδο? Οι ράμπες και τα κλιμακοστάσια ίσως θεωρούνται δευτερεύοντα από άποψη σχεδιασμού, αλλά μπορεί να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις... συμπλ. επισυνάπτω μια (κατ΄ αρχήν) μόρφωση του ξυλότυπου. Με magenta είναι οι παρεμβάσεις μου Drawing1.dwg
    1 point
  7. ....αλλά και μεγαλύτερο μέγεθος FCU (απαιτείται μεγαλύτερος χώρος εγκατάστασης), και πιό ακριβό! Επιλέγουμε με τη δεύτερη ταχύτητα, καθώς αυτό αποτελεί την "χρυσή τομή"!
    1 point
  8. καλημερα συναδελφε Pavlos33 με την γνωμοδοτηση του ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΩΝ που επισυναπτω το θεμα πιστευω οτι ληγει οταν υπάρχουν κτίσματα προϋφιστάμενα του 1955 ειναι σαν να εχουμε οικοδομικη αδεια και εντασουμε κανονικα στην κατηγορια 4 Πράξη-39-Προϋφιστάμενα-του-1955-κτίσματα-υπαγωγή-στο-ν-4495-2017.pdf
    1 point
  9. Τοπογραφικό αδείας με απόλυτα υψόμετρα και ισοϋψείς. Το μέγιστο υψόμετρο της κατασκευής σου τόσο σε σχέση με το έδαφος (0,00), όσο και με απόλυτα νούμερα. Απόσταση από το κοντινότερο αεροδρόμιο. Μια χαρακτηριστική τομή όπου θα αναγράφονται τα υψόμετρα Φ.Ε., διαμορφωμένου εδάφους και τελικής στάθμης οροφής κτιρίου (αν έχεις στέγη, προσθέτεις και σε αυτήν υψόμετρο). Το 5άρι της ΓΥΣ σε πλήρη μορφή με την θέση του ακινήτου και όχι crop την περιοχή που θες.
    1 point
  10. Να προσθέσω επίσης στα πολύ σωστά του συναδέλφου ότι για την κοπή δέντρων απαιτείται Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας.
    1 point
  11. Πρόβλεψη για μειωτικό στην απόληξη δεν υπήρχε ούτε με τον προηγούμενο νόμο. Η απόληξη βάσει της τότε εγκ. 4 υπολογίζονταν με αναλυτικό. Στη δική σου περίπτωση η αυθαιρεσία δεν είναι απόληξη (δηλαδη χρήση του κλιμακοστασίου με πρόσβαση στην ταράτσα) αλλά αποθήκη. Επομένως βλέπεις αν εμπίπτει στην κατηγορία 3, αλλιώς για τον υπολογισμό προστίμου θα το βάλεις χωρίς μειωτικό (δηλαδή στο πεδίο των Κ.Χ) και στην τεχνική σου έκθεση (να είναι αναλυτική) θα γράψεις ότι ο χώρος για τις απαιτήσεις υπολογισμού προστίμου έχει υπολογιστεί χωρίς μειωτικό συντελεστή με καταχώρηση για συστημικούς λόγους στους κύριους χώρους, πλην όμως η τρέχουσα χρήση του είναι αποθήκη και εντάσσεται στους βοηθητικούς -κατά κτιριοδομικό κανονισμό-χώρους.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.