Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/09/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Η ανωτέρω απάντησή σου με προβλημάτισε ακόμη περισσότερο 1. Ο αρχιτέκτονας φαίνεται να μην "ξέρει". Ως εκ τούτου, μπορεί να ζητάει τρελά πράγματα. Σε καμία περίπτωση δεν θα του κάνεις το κέφι, βαζοντας το κεφάλι σου στον τορβά. Αν επιμένει, δύο λύσεις έχεις. Είτε υπογράφει αυτός τη στατική μελέτη (με όποια ταρζανιά επιθυμεί), είτε διακόπτεις τη συνεργασία μαζί του 2. Αν το 1991 είναι η χρονολογία γέννησής σου, είσαι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορείς να μορφώσεις έναν τόσο απλό ξυλότυπο. Αν, παρ' όλα αυτά, δεν έχεις επαρκή εμπειρία (και διαισθητικότητα), μη ζητάς απαντήσεις από το φόρουμ. Φρόντισε να συνεργαστείς με κάποιον έμπειρο (κι αξιόπιστο) μελετητή, ώστε να σε καθοδηγεί σωστά.2 points
-
Άρα η ερώτησή σου έπρεπε να μπει στο χώρο ιδιωτών. Παρόλα αυτά απαντώ ότι χρειάζεσαι μια υποβρύχια αντλία με κοπτήρα, ενσωματωμένη σε σταθμό απομάκρυνσης (στεγανό κιβώτιο). Τα υλικά τους είναι πλέον, και το κιβώτιο και ο κοπτήρας, από ισχυρά πολυμερή Αυτές συνήθως διαθέτουν ανεπίστροφη βαλβίδα ενσωματωμένη στο σωλήνα κατάθλιψης (απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα), φίλτρο ενεργού άνθρακα, ασφάλεια υπερχείλισης κλπ. Στο φόρουμ δε λέμε τιμές ούτε κάνουμε διαφημίσεις - δυσφημήσεις. Μπορείς όμως να κοιτάξεις ή να κατεβάσεις ηλεκτρονικούς καταλόγους από καλές εταιρείες. Για τα εργατικά επίσης δε λέμε τίποτε διότι ελεύθερη οικονομία έχουμε, ο καθένας ζητάει ότι θέλει. 😊 Πρόσεξε μόνο το...ακριβό μηχάνημα να διαθέτει πιστοποιητικά και εγγυήσεις! Εγώ θα απαιτούσα να μου δώσει απόδειξη λιανικής και για το μηχάνημα.2 points
-
1 point
-
1. είσαι εργοδηγός δομικών έργων (άρα διαθέτεις την απαραίτητη εμπειρία) 2. έχεις 2 μηχανικούς τι περισσότερο περιμένεις από το φόρουμ? και για το θέμα (έτσι όπως το θέτεις, προτάσσοντας την "οικονομία") δεν μπορείς να πάρεις απάντηση από εδώ1 point
-
Ευχαριστώ συν/φε για την απάντησή σου, αλλά από τη στιγμή που έκοψα απόδειξη το έτος καταβολής της (πριν την συνταξιοδότησή μου) σημαίνει ότι πλήρωσα όλο τον φόρο και όχι μόνο τον προκαταβλητέο. Επομένως γιατί να έχω πρόβλημα?? Όσο για σένα, πέραν του ότι νομίζω, ότι κάπου στο φόρουμ υπάρχει ανάρτηση συν/φου, που έγραφε, ότι πήγε στη Δ.Ο.Υ. ζήτησε να κόψη απόδειξη για παλιά αμοιβή και το ξεπέρασε, δες το Π.Μ1 point
-
1 point
-
Αν είναι ενσωματωμένη (εγκιβωτισμένη) σε σταθμό απομάκρυνσης, για να μη χρειαστείς σκάψιμο θα πρέπει η είσοδός των λυμάτων και αποβλήτων, να είναι πιο κάτω από το επίπεδο του χαμηλότερου υποδοχέα. Συνήθως αυτό είναι η λεκάνη. Λεπτομέρειες θα πάρεις από τον προμηθευτή. Ψάξε στο διαδίκτυο, υπάρχουν πληθώρα αναφορών, video κλπ.1 point
-
Το 40% του ΚΗ υπέρ δήμου προβλέπεται από το άρθρο 34 του ν.1337/83 ΜΟΝΟ για τους Δήμους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες πολεοδομικών εφαρμογών (άδειες, αυθαίρετα κλπ) κατ'εξουσιοδότηση του ν.947/79. Πρακτικά δηλαδή όσοι είχαν πριν τον Καλλικράτη ποσοστά, εξακολουθούν να τα έχουν ενώ για όσους Δήμους απέκτησαν με τον Καλλικράτη πολεοδομικές αρμοδιότητες δεν υπάρχει ακόμα νομοθετική ρύθμιση. Το επιπλέον 35%, δηλαδή σύνολο 75%, σύμφωνα και πάλι με το άρθρο 34 του ν.1337/83, μπορούν να το αποκτήσουν Δήμοι εφόσον τους έχει μεταβιβαστεί και η αρμοδιότητα έγκρισης πολεοδομικής μελέτης ή τροποποιήσεων κλπ. Αυτό δεν έχει γίνει για κανέναν Δήμο. Επιπλέον, τέτοιας φύσης μεταβίβαση αρμοδιοτήτων έχει κριθεί ότι είναι αντισυνταγματική. Οπότε είναι απορίας άξιον πως διάφοροι δήμοι λαμβάνουν αποφάσεις και ορίζουν σε 75% το ποσοστό του ΚΗ που εισπράτουν.1 point
-
SOS ερώτημα! Το πρόβλημα είναι το εξής: ότι ξεκινήσαμε τις εργασίες (θερμομονωτικό EPS και αφρομπετόν) και με την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών, πέρασαν νερά και μέσα στο σπίτι και τοπικά έχει πλημμυρίσει… Οι απορίες μου είναι: Τι γίνεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις; Η πλάκα εσωτερικά (λογικά) έχει απορροφήσει πολύ νερό. Το ίδιο και το θερμομονωτικό αλλά και το αφρομπετόν. Υπάρχει περίπτωση να εξατμιστούν όλα αυτά σε εύλογο χρόνο, ώστε να συνεχιστεί η στεγανοποίηση και να κλείσει; (με το ασφαλτόπανο). Υπάρχει περίπτωση στο σημείο που έχει πλημμυρίσει, να στεγνώσει με εξαεριστικά; Και τέλος, (κρίσιμο ερώτημα!) ποιο είναι το αποδεκτό ποσοστό υγρασίας σε πλάκα και αφρομπετόν, για να γίνει σωστά η στεγανοποίηση; Είναι το πρώτο έργο που αναλαμβάνω κι αφορά μόνωση και πραγματικά δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, σ’ αυτό το στάδιο. Με τους συνεργάτες μου, οι απόψεις διίστανται. Οποιαδήποτε συμβουλή, απ΄όποιον έχει εμπειρία σε αντίστοιχα θέματα, είναι υπερ-πολύτιμη!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-