Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      348


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.780


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.018


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    536 downloads

    Τα δεδομένα δίδονται στα ξεκλείδωτα κελιά - πράσινα ή μπλέ - του Τεύχους & του Σχεδίου. Κωδικός ξελκειδώματος 1104.
    4 points
  2. το θέμα κλείδωσε μέχρι να μας στείλεις τα κείμενα σου με τονισμό να τα αντικαταστήσουμε στο θέμα. Είχες λάβει παρατήρηση
    1 point
  3. Έχω καιρό να ασχοληθώ με τον 3843, αλλά γιατί το πληρωμένο παράβολο δεν μπορεί να συμψηφιστεί; Το λέω, διότι και το παράβολο αποτελεί μέρος του προστίμου. Τα πρόστιμα του 3843 ήταν κατά πολύ μεγαλύτερα από αυτά που προέκυπταν με βάση τους μετέπειτα νόμους, ακόμη και από αυτά του Ν. 4014. Αν έχεις ψάξει ενδελεχώς και βλέπεις ότι συμφέρει έτσι, έχει καλώς. Για το εμβαδόν του Η.Χ και για την ορθότητά του, δες αν έχει μπει και το εμβαδόν του τοίχου, διότι με τις ΄τοτε οδηγίες άφηναν την υποβολή της ρυθμισης με το "καθαρό" εμβαδόν. Η διαφορά με τους συντελεστές κύριας και άλλης κατοικίας είναι 10% για ΤΖ<1000 Ε/τμ.
    1 point
  4. @jbosdas συμφωνώ, αλλά να δούμε τι θα πει και το πάνσοφο ΤΕΚ... Απ' την άλλη, αυτή η πληρωμή έχει καθυστερήσει 12 χρόνια ... Λαμβάνοντας υπόψιν τα κύματα ανάπτυξης που "έδερναν" αλύπητα τη χώρα μας και τον κατακλυσμό επενδύσεων, αυτά τα τελευταία 12 χρόνια, τότε το κεφάλαιο έχει ήδη πολλαπλασιαστεί εκθετικά κατά πολύ περισσότερο από το διπλάσιο πρόστιμο που αντιστοιχεί σήμερα!!! Μην είμαστε αχάριστοι 🤪
    1 point
  5. Έχω επικοινωνήσει με το TEK αλλά δεν ξέρει να μου απαντήσει 🙃 Περιμένω να το δουν και να με πάρουν τηλέφωνο... Προσωπικά θεωρώ ότι δε γίνεται, βάσει παρ2, αρθ88, Ν4495: "Για τις περιπτώσεις υπαγωγής του ν.3843/2010 (Α62), για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού προστίμου, το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ, με χρήση του κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή, μέχρι τις 30.9.2020. " Αλλά θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη γιατί το πρόστιμο αυξάνεται σχεδόν στο διπλάσιο...
    1 point
  6. Δημήτρη καλά κάνεις και ρωτάς και για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε το Φόρουμ για να βοηθάει νέους συναδέλφους. Από εμένα ζήτησες να γίνω πιο συγκεκριμένος, αλλά για να το κάνω θα πρέπει να έχω το Αρχιτεκτονικό. Θα πρέπει να προσέξεις σε γενικές γραμμές να έχεις αγκυρώσεις δοκαριών με επάρκεια στα τοιχία-κολώνες και να έχεις διάταξη κατακόρυφων στοιχείων κατά τέτοιο τρόπο που να είναι το κτίριο σου τουλάχιστον στρεπτικά μη ευαίθητο (κυρίως αυτό και πολλά ακόμα που πρέπει να διαβάσεις και Κανονισμούς). Αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο πες μου, έχω όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσω.
    1 point
  7. Kαλησπέρα. Αφού έχεις να εξετάσεις αυτοτελές κτίριο χωρίς Π.Σ.Ο.Ι θα δεις εάν το υφιστάμενο ύψος της οικοδομής ξεπερνά το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής ή αυτό που ίσχυε ως μέγιστο κατά το χρόνο έκδοσης της ο.α. Αν το ξεπερνάει πάνω από 20% έχεις κατηγορία 5, όπως προανέφερε ο συνάδελφος. Τα φύλλα καταγραφής δημιουργούνται, όχι με βάση τους ορόφους, αλλά με βάση τους διαφορετικούς συνδυασμούς παραβάσεων στο ακίνητο. Για παράδειγμα, μπορεί στο ισόγειο να έχεις Υ.Δ+ΥΚ+παραβίαση Δ, ενώ στον πρώτο όροφο, να έχεις μόνο Υ.Δ και στον δεύτερο όροφο να έχεις Υ.Δ με Υ.Υ. (κάπου θα πρέπει να αποφασίσεις σε ποια στάθμη θα χρεώσεις την Υ.Δ και συνήθως, συμβατικά, τη χρεώνουμε στον τελευταίο όροφο). Αυτό που θα πρέπει να είναι ίδιο σε κάθε Φ.Κ με -προφανώς την περιεχόμενη αντίστοιχη αυθαιρεσία, είναι το ποσοστό υπέρβασης. Για παράδειγμα αν έχεις επιτρεπόμενη δόμηση στο οικόπεδο 400 τμ και έχεις στο ακίνητο συνολική Υ.Δ= 60 τμ τότε σε κάθε Φ.Κ που εμπεριέχει Υ.Δ ο συν/της προσαύξησης θα προκύπτει από το κλάσμα 60/400=15%. Ανάλογα ισχύουν για την Υ.Κ και την Υ.Υ.
    1 point
  8. SOS ερώτημα! Το πρόβλημα είναι το εξής: ότι ξεκινήσαμε τις εργασίες (θερμομονωτικό EPS και αφρομπετόν) και με την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών, πέρασαν νερά και μέσα στο σπίτι και τοπικά έχει πλημμυρίσει… Οι απορίες μου είναι: Τι γίνεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις; Η πλάκα εσωτερικά (λογικά) έχει απορροφήσει πολύ νερό. Το ίδιο και το θερμομονωτικό αλλά και το αφρομπετόν. Υπάρχει περίπτωση να εξατμιστούν όλα αυτά σε εύλογο χρόνο, ώστε να συνεχιστεί η στεγανοποίηση και να κλείσει; (με το ασφαλτόπανο). Υπάρχει περίπτωση στο σημείο που έχει πλημμυρίσει, να στεγνώσει με εξαεριστικά; Και τέλος, (κρίσιμο ερώτημα!) ποιο είναι το αποδεκτό ποσοστό υγρασίας σε πλάκα και αφρομπετόν, για να γίνει σωστά η στεγανοποίηση; Είναι το πρώτο έργο που αναλαμβάνω κι αφορά μόνωση και πραγματικά δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, σ’ αυτό το στάδιο. Με τους συνεργάτες μου, οι απόψεις διίστανται. Οποιαδήποτε συμβουλή, απ΄όποιον έχει εμπειρία σε αντίστοιχα θέματα, είναι υπερ-πολύτιμη!
    1 point
  9. Αγαπητέ ΚΑΝΑ καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση, (Χρειάστηκε να αλλάξω λογαριασμό λόγω προβλήματος στη συνδεση) Στο (3) ζητάει το κτήριο να κλιμακώνεται για την καλύτερη προσαρμογή του στο έδαφος. Στο συνημμένο "KLIMAKOSI" ξεκιναω να κλιμακώνω το διώροφο κτήριο για να το προσαρμόσω στο έδαφος όπως μου ζητάει χωρις να ξεπερναει τα υψη που μου περιγράφει ο νόμος. Σε ποιά φάση από τις Α,Β,Γ,Δ,Ε, ΣΤ το διώροφο κτήριο γίνεται τριώροφο? Και πως αιτιολογείται? KLIMAKOSI.pdf
    1 point
  10. Η ανωτέρω απάντησή σου με προβλημάτισε ακόμη περισσότερο 1. Ο αρχιτέκτονας φαίνεται να μην "ξέρει". Ως εκ τούτου, μπορεί να ζητάει τρελά πράγματα. Σε καμία περίπτωση δεν θα του κάνεις το κέφι, βαζοντας το κεφάλι σου στον τορβά. Αν επιμένει, δύο λύσεις έχεις. Είτε υπογράφει αυτός τη στατική μελέτη (με όποια ταρζανιά επιθυμεί), είτε διακόπτεις τη συνεργασία μαζί του 2. Αν το 1991 είναι η χρονολογία γέννησής σου, είσαι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορείς να μορφώσεις έναν τόσο απλό ξυλότυπο. Αν, παρ' όλα αυτά, δεν έχεις επαρκή εμπειρία (και διαισθητικότητα), μη ζητάς απαντήσεις από το φόρουμ. Φρόντισε να συνεργαστείς με κάποιον έμπειρο (κι αξιόπιστο) μελετητή, ώστε να σε καθοδηγεί σωστά.
    1 point
  11. Αφού η υπέρβαση ύψους της οικοδομής είναι μεγαλύτερη του 20% του επιτρεπομένου, έχεις κατηγορία 5 και για την υπέρβαση δόμησης ανεξαρτήτως του ποσοστού της. Επομένως, σωστά είχες επιλέξει αυτήν την κατηγορία για ολόκληρη την ιδιοκτησία – διώροφο κτίριο.
    1 point
  12. Άρα η ερώτησή σου έπρεπε να μπει στο χώρο ιδιωτών. Παρόλα αυτά απαντώ ότι χρειάζεσαι μια υποβρύχια αντλία με κοπτήρα, ενσωματωμένη σε σταθμό απομάκρυνσης (στεγανό κιβώτιο). Τα υλικά τους είναι πλέον, και το κιβώτιο και ο κοπτήρας, από ισχυρά πολυμερή Αυτές συνήθως διαθέτουν ανεπίστροφη βαλβίδα ενσωματωμένη στο σωλήνα κατάθλιψης (απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα), φίλτρο ενεργού άνθρακα, ασφάλεια υπερχείλισης κλπ. Στο φόρουμ δε λέμε τιμές ούτε κάνουμε διαφημίσεις - δυσφημήσεις. Μπορείς όμως να κοιτάξεις ή να κατεβάσεις ηλεκτρονικούς καταλόγους από καλές εταιρείες. Για τα εργατικά επίσης δε λέμε τίποτε διότι ελεύθερη οικονομία έχουμε, ο καθένας ζητάει ότι θέλει. 😊 Πρόσεξε μόνο το...ακριβό μηχάνημα να διαθέτει πιστοποιητικά και εγγυήσεις! Εγώ θα απαιτούσα να μου δώσει απόδειξη λιανικής και για το μηχάνημα.
    1 point
  13. Επειδή η πολεοδομική (και όχι μόνο) νομοθεσία στην Ελλάδα ακολουθεί τη ρήση του Ηράκλειτου, θα σου συνιστούσα να εγγραφείς σε συνδρομητική βάση δεδομένων, ώστε ό,τι διαβάζεις να είναι επικαιροποιημένο. Στοιχίζει ελάχιστα (περ. 150 € / έτος), αλλά είναι το απαραίτητο νομοθετικό εργαλείο του μηχανικού Καλό κουράγιο, μιας και θα κολυμπήσεις σε βαθιά νερά, κι εδώ είμαστε για κάθε σου απορία
    1 point
  14. Πέραν του στατικού μοντέλου (που δεν μου γεμίζει πολύ το μάτι), βλέπω και μια λειτουργική ταρζανιά Κλίση ράμπας 30%??? Είσαι σίγουρος ότι μπορεί να κινηθεί κάποιο συμβατικό όχημα (πλην Χάμερ) χωρίς να "βρει" στο δάπεδο? Οι ράμπες και τα κλιμακοστάσια ίσως θεωρούνται δευτερεύοντα από άποψη σχεδιασμού, αλλά μπορεί να κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις... συμπλ. επισυνάπτω μια (κατ΄ αρχήν) μόρφωση του ξυλότυπου. Με magenta είναι οι παρεμβάσεις μου Drawing1.dwg
    1 point
  15. @Roukat Πώς γίνεται να υπάρχει αυθαιρεσία σε κτίριο χωρίς οικοδομική άδεια που κατασκευάστηκε πριν το 1955; Δεν μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο (ούτε καν θεωρητικά), αφού όπως και να είχε κατασκευαστεί η οικοδομή είναι νομίμως υφιστάμενη.
    1 point
  16. Πάντως στο υπόδειγμα του ΥΠΕΝ αναφέρονται (πάνω δεξιά) στον έλεγχο της φύτευσης δύο περιπτώσεις που υπολογίζει τον υποχρεωτικό ακάλυπτο: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ: Εοικ-Επιτρεπ. Κάλυψη=.... Μ2 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ: Εοικ-[Εοικ x (Σ.Κ+10%)]=.... Μ2 Στο υπόδειγμα λοιπόν, υπάρχει μια σιωπηρή αποδοχή ότι το bonus 10% στην κάλυψη αναφέρεται επί του οικοπέδου και όχι επί της κάλυψης (ανεξαρτήτως επιφάνειας, αρκεί να είναι έως 10% της επιτρ. κάλυψης).
    1 point
  17. Από παλιότερη υπόθεση άλλου συναδέλφου που δεν βρίσκανε τις πληρωμές, στείλαν ένα μειλ στο παρακάτω: [email protected] με τους κωδικούς πληρωμής και τους εξυπηρετήσαν άμεσα στέλνοντάς τις πληρωμές. Βέβαια έχουν περάσει 2+ χρόνια από τότε, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
    1 point
  18. Ο κτιριοδομικός αναφορικά με τις "λοιπές χρήσεις" αναφέρει τα εξής: Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται όσα κτίρια ή τμήματα κτιρίων ή δομικά έργα έχουν τέτοια χρήση, ώστε να μην μπορούν να ταξινομηθούν σε καμία από τις προηγούμενες κατηγορίες. Οι παραπάνω χρήσεις έχουν να κάνουν με κύριες χρήσεις κτιρίου. Οπότε λόγω του ότι το υπόγειο έχει βοηθητική χρήση, η οποία επικουρεί την κύρια χρήση, έχω την άποψη ότι θα μπει η επικρατούσα, δηλαδή η επιλογή "κατοικίες".
    1 point
  19. Εγω χρησιμοποίησα τον παλιό κωδικό και πλήρωσα στην Πειραιώς το υπόλοιπο των δόσεων. Στην πολεοδομία που πηγα για περαίωση , μια χαρα μου το σφράγισαν και τελείωσα, ευτυχώς που δεν εντάχθηκα στο Ν.4495, όπως μου ελεγαν. Αυτοι 10 δόσεις θέλουν να δουν για να σφραγίσουν, Ουτε που κοίταξαν ποια ημερομηνία πλήρωσα και αν ήταν στο Πράσινο ταμείο η οχι. Ο φάκελος πήγε αρχείο, εγω πήρα την περαίωση και καθάρισα . Πλήρωσα Ιανουάριο 2022
    1 point
  20. Το 40% του ΚΗ υπέρ δήμου προβλέπεται από το άρθρο 34 του ν.1337/83 ΜΟΝΟ για τους Δήμους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες πολεοδομικών εφαρμογών (άδειες, αυθαίρετα κλπ) κατ'εξουσιοδότηση του ν.947/79. Πρακτικά δηλαδή όσοι είχαν πριν τον Καλλικράτη ποσοστά, εξακολουθούν να τα έχουν ενώ για όσους Δήμους απέκτησαν με τον Καλλικράτη πολεοδομικές αρμοδιότητες δεν υπάρχει ακόμα νομοθετική ρύθμιση. Το επιπλέον 35%, δηλαδή σύνολο 75%, σύμφωνα και πάλι με το άρθρο 34 του ν.1337/83, μπορούν να το αποκτήσουν Δήμοι εφόσον τους έχει μεταβιβαστεί και η αρμοδιότητα έγκρισης πολεοδομικής μελέτης ή τροποποιήσεων κλπ. Αυτό δεν έχει γίνει για κανέναν Δήμο. Επιπλέον, τέτοιας φύσης μεταβίβαση αρμοδιοτήτων έχει κριθεί ότι είναι αντισυνταγματική. Οπότε είναι απορίας άξιον πως διάφοροι δήμοι λαμβάνουν αποφάσεις και ορίζουν σε 75% το ποσοστό του ΚΗ που εισπράτουν.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.