Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.467


  2. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      532


  3. Διογένης

    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      22


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0

    456 downloads

    Εδώ θα βρείτε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και την νομοθεσία που απαιτείται για την σύνδεση μονάδας ηλεκτροπαραγωγής (Ηλεκτροπαραγωγό Ζεύγος – Η/Ζ) με σκοπό την εφεδρική τροφοδότηση Παροχής από τον ΔΕΔΔΗΕ.
    2 points
  2. Το 12 4α μιλάει για τμήματα του ακάλυπτου που εισεχουν στο κτίριο. Άρα πρώτα έχω ακάλυπτο και μετά εσοχή. Εδω είσαι στο όριο άρα δε σε πιάνει το 12 4α Μπορείς να πας με άρθρο 14 παρ 4 ή 5 (δε θυμάμαι) αλλά εκεί μετράει σε κάλυψη και δεν θυμάμαι τι αποστάσεις θέλει Αλλιώς φωταγωγός όπως λες όπου καταρχάς πρέπει να υπάρχει και τοίχος αφού είσαι στο όριο, το επιβάλλει ο κτιριοδομικός, καί θες 1,50τμ καθαρό χωρίς δοκάρι χωρίς θερμομόνωση
    2 points
  3. Καλημέρα Παύλο. Το κτηματολόγιο, καταχωρεί τις οδούς σαν ειδικές εκτάσεις και τις αποδίδει είτε στο Δήμο είτε σε άλλο δημόσιο πρόσωπο (αν πρόκειται πχ για οδούς διανομής, εθνικές οδούς κλπ). Κατά την άποψή μου, η ονοματολογία που δίνουν, ακόμα και να μην είναι ακριβής, δεν θα έχει καμία επίπτωση στο πολεοδομικό καθεστώς του δρόμου, πληροφορία η οποία (καλώς ή κακώς) είναι αδιάφορη για την βάση του κτηματολογίου. Το ίδιο ισχύει και με τα όρια των οικισμών. Το κτηματολόγιο, οριοθετεί τους οικισμούς βάσει της πυκνότητας των κτισμάτων ώστε να χρεώσει ανάλογα τον πολίτη σύμφωνα με αστικό ή αγροτικό ακίνητο, με τρόπο που δεν ταυτίζεται με την "πολεοδομική" οριοθέτηση των οικισμών. Και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς πρόκειται για δύο διαφορετικές έννοιες που χρησιμοποιούνται για διαφορετικό σκοπό. Αυτή η προσέγγιση σε πολλούς οικισμούς συμφέρει οικονομικά και τους πολίτες, διότι οικόπεδα αδόμητα (πχ χωράφια) που βρίσκονται εντός οικισμού, θεωρούνται ως αγροτικά και υπάρχει χρέωση μόνο για τα πρώτα 2 σε κάθε τοπική κοινότητα. Υπάρχει και η αντίθετη περίπτωση (να θεωρηθεί εκτός οικισμού περιοχή σαν "αστική" λόγω πυκνής ύπαρξης κτισμάτων και να κοστολογηθεί ανάλογα και η δήλωση δικαιωμάτων) αλλά θεωρώ ότι είναι σπανιότερη.
    2 points
  4. @irene2023 Η έκδοση βεβαίωσης μπορεί να γίνει χωρίς τακτοποίηση. Οι εξαιρέσεις της 2θ του 82: οι περιπτώσεις της 3 του 81: διαγράφω την περίπτωση στ) επειδή συμπεριλαμβάνεται στην περίπτωση ζ) - (γιστ, αρθ96)
    2 points
  5. ΕΑΚ παραρτήματα Δ - Ζ & 5.3 Αντιστηρίξεις.
    2 points
  6. Λοιπόν επαληθεύθηκα και από την τοπική ΥΔΟΜ πάω με άρθρο 29 παρ 4 και περ γ και δε θα παω με 106 που μου χε πει η υπάλληλος γιατί ουτοσιαλλως δε γίνεται σε τακτοποιημένο χώρο αλλά ούτε μου δίνουν αυτοί κάποιο χαρτί. Στη θέση του εγγράφου που λέει δικαιολογητικα από υπηρεσία βάζω την περαίωση.
    2 points
  7. Version 1.0.0

    536 downloads

    Τα δεδομένα δίδονται στα ξεκλείδωτα κελιά - πράσινα ή μπλέ - του Τεύχους & του Σχεδίου. Κωδικός ξελκειδώματος 1104.
    1 point
  8. Έχω την αίσθηση ότι μπορείς να κάνεις μόνο μία τέτοια αίτηση, στην οποία να αναγράψεις και τους υπόλοιπους ΚΑΕΚ.
    1 point
  9. Για το πρώτο ερώτημα, θεωρώ πως δεν θα έχει καμία επίπτωση. Προφανώς και θα μπορούσαν να διορθώσουν το σφάλμα και καλά έκανες και υπέβαλες την αντίστοιχη αίτηση, τώρα είναι άγνωστος ο λόγος που δεν το διόρθωσαν. Για το δεύτερο ερώτημα, ο ίδιος δρόμος (ειδική έκταση) αποδίδεται με παραπάνω από ένα γεωτεμάχια επειδή σε κάποια σημεία του, τέμνεται από τη γραμμή των "κτηματολογικών τομέων", που είναι μία κατηγοριοποίηση περιοχών που εξυπηρετεί τεχνικά θέματα του κτηματολογίου, όπως η οριοθέτηση των αστικών και αγροτικών περιοχών και η δυνατότητα αρίθμησης (διότι αν μια μεγάλη περιοχή θεωρηθεί ως ένας τομέας, υπάρχει αδυναμία αρίθμησης των ενοτήτων και των γεωτεμαχίων, δηλαδή προκύπτουν πάνω από 100 ενότητες ανά τομέα ή πάνω από 1000 γεωτεμάχια ανά ενότητα - inside λεπτομέρεια αυτή).
    1 point
  10. και λέγοντας φύτευση δεν εννοούμε υποχρεωτικά τα δέντρα, αλλά και θάμνους, και λουλούδια, κλπ
    1 point
  11. Ναι. Γιατί να απαγορεύεται άλλωστε; Το έδαφος κάτω από εξώστες είναι ελεύθερο και διαθέσιμο προς φύτευση.
    1 point
  12. @dralexis Δεν υπάρχει εξουσιοδότηση κάποιου προς τον εαυτό του. Ως δικαιολογητικό ανέβασε ένα έγγραφο όπου θα γράφεις ότι τακτοποιείς ακίνητο ιδιοκτησίας σου.
    1 point
  13. Όχι βέβαια! Αλλά θα πρέπει να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη για τις υποχρεώσεις του. ΣΔΑ, Κάδος, τροχαία, ΙΚΑ (αμοε, πιν3, ΤΕ, ενσημα, κλείσιμο έργου, ΥΔ εργατών κλπ). ΣΔΑ όμως θα αναρτήσεις.
    1 point
  14. Όχι, δεν τίθεται καν θέμα διαφορετικής διαμερισμάτωσης.
    1 point
  15. @toposa @dimitris GM @Pavlos33 Το έχω ψάξει κι εγώ το θέμα και με συμβολαιογράφους... Ισχύουν όσα λέει ο Δημήτρης και ακριβώς αυτά που είπε και ο συμβολαιογράφος και τελικά όλο το ζουμί είναι η τελευταία φράση του Παύλου. Τελικά εκτός σχεδίου για τα νέα κτίρια επιτρέπεται μόνο ΜΙΑ σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών και τίποτα άλλο. Δεν αποκλείεται και η απαγόρευση διάσπασης όγκου στις κατοικίες να έχει σκοπό τον περιορισμό του κατακερματισμού των αγροτεμαχίων. Η αλήθεια είναι ότι αν επιτρεπόταν η δόμηση πολλών κτιρίων στα εκτός σχεδίου, τότε η εκ των υστέρων πολεοδόμηση με την ένταξη στο σχέδιο θα ήταν σχεδόν αδύνατη, πολύ δύσκολη και πολύ άδικη για κάποιους, αφού άλλος θα έχανε γη και άλλος σπίτι μέσα στο ίδιο αγροτεμάχιο!
    1 point
  16. ναι, εγκριση εκτέλεσης εργασιών βγαίνει από το eadeies και φυσικά θέλεις ΣΔΑ, δήμο και τροχαία για τον καδο αλλά και ΙΚΑ.
    1 point
  17. Από ότι κατάλαβα δεν θέλει να κυνηγήσει κανέναν αλλά να φτιάξει και αυτός κάτι τέτοιο αλλά νόμιμα!!!! Γιατί οι ιδιοκτήτες το πρώτο που λένε "Μα εκεί πως έγινε????"
    1 point
  18. Το παράβολο (250€) φυσικά και θα συμψηφιστεί. Άλλη πληρωμή όμως για συμψηφισμό δεν έχει... Το ύψος το πρόστιμου στον 3843 βγαίνει στα ~2100€, ενώ για 4495 στα ~4100€!! Το έχω πάρει έτοιμο από την πλατφόρμα το πρόστιμο, πιθανότατα να είναι οι ετήσιες προσαυξήσεις λόγω χρόνου υποβολής που κάνουν την ζημιά... Το Ε Η/Χ ευτυχώς το έχει πάρει από το ΔΚ και είναι σωστότατο...
    1 point
  19. Η παράβαση της διαφορετικής διαμερισμάτωσης αναφέρεται στον όροφο και όχι σε ιδιοκτησία. Δηλαδή είναι μία για ολόκληρο τον όροφο, ανεξαρτήτως της ιδιοκτησίας για την οποία γίνεται η δήλωση.
    1 point
  20. H λύση ως προς την τακτοποίηση είναι πολύ εύκολη. Αποτυπώνεις ολόκληρο τον όροφο και στη δήλωση για την οριζόντια ιδιοκτησία έχεις παράβαση διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Το βασικό ζήτημα, όμως, δεν είναι αυτό, αλλά η τροποποίηση της σύστασης που πρέπει να ακολουθήσει. Μονομερής, στην περίπτωσή σου, δεν γίνεται. Πριν κάνεις οτιδήποτε πρέπει να συνεννοηθείς με τον συμβολαιογράφο. Κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να γίνει κάτι, αφού είναι (μάλλον) απίθανο να συναινέσουν οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες. Πάντως, χωρίς την έγκρισή τους είναι ανέφικτη η τροποποίηση.
    1 point
  21. @martha1~Το έγγραφο είναι η ληξιαρχική πράξη θανάτου.
    1 point
  22. Να δω τέτοια ΟΑ στην Ελλάδα και ας πεθάνω....
    1 point
  23. @voxson<>Με τον ίδιο τρόπο που διαβιβάζεται η συνδρομή του ΤΕΕ (βλέπε post "χειρισμός εξόδων"). Για το νόμισμα υπάρχει επιλογή στην τρίτη γραμμή των γενικών στοιχείων παραστατικού. @dim salo<>Για το παραστατικό, χωρίς ΦΠΑ, της τράπεζας: Χαρακτηρισμός Ε3 Κατηγορία: "2.5 Γενικά Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ" Είδος: "Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα (Ε3_586)" Για το τηλέφωνο (απαραίτητη προϋπόθεση: να είναι το έξοδο επαγγελματικό): Χαρακτηρισμός Ε3 Κατηγορία: "2.4 Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ" Είδος: "Τηλεπικοινωνίες (Ε3_585_013)" Χαρακτηρισμός ΦΠΑ Κατηγορία: "Χαρακτηρισμοί ΦΠΑ" Είδος: "Αγορές και δαπάνες στο εσωτερικό της χώρας (κωδ.361-Φ2)" Ο ΦΠΑ είναι υπολογισμένος ως το 24% του αθροίσματος της καθαρής αξίας και του τέλους συνδρομητών τηλεφωνίας. Ο πάροχος έχει διαβιβάσει το τέλος ως φόρο παραστατικού και στη γραμμή της καθαρής αξίας ενώ έχει επιλέξει συντ. ΦΠΑ 24%, έχει αλλάξει το υπολογιζόμενο ποσό ώστε να συμπεριλαμβάνεται και ο ΦΠΑ του τέλους. Αυτό δεν αλλάζει κάτι, εσύ χαρακτηρίζεις κανονικά όπως περιέγραψα. @Faethon11<>Σωστά έπραξες. Η "Απόρριψη παραστατικού" λειτουργεί ως χαρακτηρισμός. Σε αυτήν την περίπτωση επιλέγεται επειδή το έξοδο δεν είναι επαγγελματικό. @castor_troy<>Είδος: "Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα (Ε3_586)".
    1 point
  24. @Lydia Grammenou α) Μπορεί να εκδοθεί πιστοποιητικό πληρότητας και να γίνει αναφορά στις αλλαγές των ανοιγμάτων. β) Ναι.
    1 point
  25. Με τον τρόπο που περιγράφεται στην παρακάτω δημοσίευση. Αφού φορολογείσαι με έσοδα μείον εισφορές, δεν υπάρχουν εκπιπτόμενες δαπάνες για εσένα (πλην των εισφορών). Ως προς το myDATA εξακολουθεί να ισχύει η παραπάνω διαδικασία. Επισημαίνω ότι η φορολογική αναμόρφωση πρέπει να γίνεται σωστά και όχι για όλο το ποσό, όπως λανθασμένα κάνουν αρκετοί επαγγελματίες.
    1 point
  26. 1 point
  27. @Betty_ το ποσό της απόσβεσης προστίθεται στα έξοδα, όπως φαίνεται στον πίνακα Ζ'2 του Ε3. Μετά τη διαβίβαση, ο σχετικός κωδικός (587) έχει προσυμπληρωθεί σωστά. Σωστά, λοιπόν, περιλαμβάνεται στο σύνολο των εξόδων του συνοπτικού βιβλίου. Επαναλαμβάνω ότι βάσει των εγγραφών του συνοπτικού βιβλίου προσυμπληρώνεται το Ε3. Άρα σωστά έπραξες και διαβίβασες την απόσβεση.
    1 point
  28. @ioakeim85 η διαβίβαση και ο χαρακτηρισμός ακολουθεί τις εγγραφές στο βιβλίο εσόδων-εξόδων. Όταν έχεις αγοράσει λογισμικό (πάγιο), για τον χαρακτηρισμό επιλέγεις κατηγορία "2.7 Αγορές Παγίων" και είδος "Αγορές μη ενσώματων παγίων χρήσης/Χονδρικές (Ε2_883_001). Χαρακτηρισμός ΦΠΑ: Αγορές & εισαγωγές επενδ. Αγαθών (πάγια) (κωδ. 362-Φ2). Επιπλέον, διαβιβάζεις την ετήσια απόσβεση: Τα υπόλοιπα (πότε θεωρείται ένα έξοδο πάγιο, ο συντελεστής απόσβεσης, το Ε3 και η περιοδική ΦΠΑ) δεν είναι θέματα του myDATA.
    1 point
  29. Χαρακτηρισμός τιμολογίου τραπεζικών προμηθειών: Χαρακτηρισμός Ε3 Κατηγορία: "2.4 Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ" Είδος: "Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα (Ε3_586)" Χαρακτηρισμός ΦΠΑ Κατηγορία: "Χαρακτηρισμοί ΦΠΑ" Είδος: "Αγορές και δαπάνες στο εσωτερικό της χώρας (κωδ.361-Φ2)" Το έξοδο λαμβάνεται υπ' όψιν και για το βιβλίο εσόδων-εξόδων και για την περιοδική δήλωση ΦΠΑ.
    1 point
  30. @ioakeim85 Σωστός είναι ο τρόπος διαβίβασης της απόδειξης λιανικής. Επιλέγεις "Αφαίρεση Εκδότη" και δεν ασχολείσαι με τα στοιχεία του. Στον λογαριασμό ρεύματος έχεις προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό ή έκπτωση; Η Κατηγορία γραμμής: "Αρνητικό πρόσημο αξιών" μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για τακτοποιητικές εγγραφές. Εάν το σύνολο του λογαριασμού ισούται με το άθροισμα της καθαρής αξίας συν τον ΦΠΑ που αντιστοιχεί σε αυτήν μείον την έκπτωση, η διαβίβαση του τελευταίου ποσού γίνεται ξεχωριστά:
    1 point
  31. Τα καταχωρείς όποτε μπορείς, χωρίς κανένα πρόβλημα. Για τα έσοδα του 2023 έχει δοθεί προθεσμία μέχρι τις 28.02.2024. Η υποχρέωση για διαβίβαση μέχρι την επόμενη ημέρα δεν ισχύει πλέον.
    1 point
  32. Version EXTENDED v21

    3.025 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  33. Μπορείς. Αναγράφεται ρητά στην βεβαίωση του 83,2γ: Οι εξαιρέσεις της 2θ του 82: οι περιπτώσεις της 3 του 81: διαγράφω την περίπτωση στ) επειδή συμπεριλαμβάνεται στην περίπτωση ζ) - (γιστ, αρθ96) Κατα συνέπεια οι περιπτώσεις της γδ,αρθ96 - "μετατόπιση ανοιγμάτων" είναι στις εξαιρέσεις. Το στοιχείο που μπερδεύει είναι η υποχρέωση που προκύπτει από το αρθ54:
    1 point
  34. @verda~Ρώτησε τον υπάλληλο της ΥΔΟΜ για ποιο λόγο ζητάει απαλλακτικό από τη ΔΕΗ για κτίριο του οποίου ο όγκος θα είναι μικρότερος των 2.500 κ.μ. με εξάντληση του ΣΔ του οικοπέδου. Η νομοθεσία λέει, σαφώς, ότι δεν απαιτείται έγκριση από τη ΔΕΗ.
    1 point
  35. Το άρθρο 15 δεν εφαρμόζεται σε εκτός σχεδίου περιοχές (ΝΟΚ άρθρο 1) Δεν μπορείς να ζητήσεις προσαύξηση.
    1 point
  36. Κι άλλη μια για τους κοινόχρηστους χώρους (αν υπάρχουν αυθαιρεσίες)....
    -1 points
  37. Λυπάμαι αλλά, κατά τη γνώμη μου δεν είναι ορθή η βεβαίωση που δόθηκε και έγινε η γονική παροχή! Δηλαδή, απαιτείται υπαγωγή στον 4495 για ρύθμιση όλων των αυθαιρεσιών και ακύρωση των προηγούμενων συμβολαίων κ.λπ.
    -1 points
  38. Η διαφορετική διαμερισματωση θα έπρεπε να είχε υπαχθεί στο νόμο! Αποτελεί αυθαιρεσία! Μην δικαιολογείς τον προηγούμενο μηχανικό.... Δεν έγινε θέμα διότι ήταν απλώς γονική παροχή! Αν σήμερα εσύ είσαι ο μηχανικός του αγοραστή, θα το κάνεις γαργάρα ή όχι; Αν ήμουν εγώ, ή ρυθμίζουν τα πάντα όπως πρέπει ή άντε γειά... Καλή ψήφο πατριώτες...
    -1 points
  39. Σύμφωνα με το Παράρτημα Α 6 Συντελεστής ύψους: Αφορά σε αυθαίρετο ύψος, που συγκρίνεται με το επιτρεπόμενο από τους όρους δόμησης ύψος που ισχύει στη θέση του ακινήτου. Σε περίπτωση αυθαίρετου ύψους τμήματος κτιρίου, ως βάση αναφοράς για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου λαμβάνεται η αντίστοιχη επιφάνεια του τμήματος του κτιρίου. ……………………………………………………………. Οπότε θεωρώ ότι το αυθαίρετο τμήμα ορόφου που είναι εντός επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής έχει Υ.Δ. και την Υ.Υ. τη ρυθμίζεις με αναλυτικό. Ενώ το αυθαίρετο τμήμα που υπερβαίνει το επιτρεπόμενο της περιοχής ύψος έχει Υ.Δ. και Υ.Υ. = ύψος πάνω από το επιτρεπόμενο της περιοχής / επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.